Pátá generace Range Roveru je zatím nabízena s šestiválcovými mildhybridy (vznětovými i zážehovým) a vrcholnou V8 o objemu 4,4 litru. Počítá se i s dvěma plug-in hybridy a elektrickou verzí.
To Durango vypadá o dost zajímavěji než nudný design vycizelovaného Range. Je to auto tak nějak bez emocí a od filozofie prvního Range je sakra daleko… No nic 100 lidí, 100 chutí.
Tak tak, doba kdy auto v Británni ještě dělali britové a v německu němci je dávno ta tam, to musíte sáhnou leda po veteránech, pokud chcete taková auta :-)
Jasně, kupci RR půjdou do Duranga aby s ním pak mohli závodit na semaforech... Jsou to totiž přesně ti, co je nezajímá kýčovitý interiér a horší podvozek :D
No tak asistenci dlouhodobě outsourcují. Je to ostuda. Kdysi jsem na XF za Vídní udělal zadní gumu (tuším že to bylo 275/35/20). Bylo to lehce po obědě a kolem 19h jsme vyráželi v náhradním BMW 5GT do Sazburgu.
Já bohudík se spolehlivostí tohoto koncernu nikdy problém neměl, ale to ani u němců.
tak dobře, ale než RR tak máme spolehlivější varianty v německé trojce BMW X6, Audi Q7 a Mercedes GLS. To snad uznáš. Přiznávám, že jsme ovlivněn jednou jízdou z Brna do Vídně, kdy se ten anglický verk po rozjetí u Pohořelic sám přibrzdil, rozsvítily se kontrolky, nedalo se jet rychleji, než 80km/h. A asistence k hovnu. Když se pak ploužiš na letiště a furt koukáš na hodinky, zda to stihneš kvůli tomu, že se "vyskytla neidentifikovaná chyba software". tak už máš krámu za 2,5 míče plné zuby !
A to byl koupen nový, půl roku starý a měl najeto cca 15 tisíc km!
Znovu opakuji, ten kdo chce RR nebude uvažovat o Cayenne. Tedy pokud se nebavíš o budgetu na ojetinu.
A jestli se domníváš, že v Porsche jsou všichni na linkách Hans a Gertruda, šeredně se mýlíš (i ten Gerchán to je v lepším případě).
Kral nemoze byt zadara... ale podobne ako pri Gecku aj tu to auto za tie prachy stoji... navyse ked kdejaka dnesna nepouzitelna a skareda el volovina bez elegancie a noblesy vie stat v pohode aj 2 melony tak je range vlastne este nakoniec aj lacny....