Protože v jiných částech světa se prodávají ještě normální auta. O elektrospotřebičích není co psát, natož pak to chtít číst, diskuze se zvrtne akorát u uměle vytvořených senzací, jako že TM3 je neprodávanejší v Evropě i když to sem lifrujou jednou za kvartál a tak to vlastně tak žhavé není. Holt si zvykej na novinky z jiných částí světa, kde je svět v pořádku a kde je v automobilismu o čem psát.
Psát o elektrospotřebičích je jak psát o spalovacích motorech a zaobírat se jen velikostí nádrže, protože nic jiného tam nevymyslíš.
Ja vím Wine, v pohodě, ale tak když vidíš kdo jezdí v Thaliích a Loganech, je zaměření těchto aut - sedanů “B” segmentu jasné.Takže z mé strany to není výsměch, jen zamyšlení, že za slušnou cenu by mohlo dojít k výměně těchto starých klumprů za nová auta ;-)
Na co hrotis ? Jednak nemozes vediet (ani nevies) co z toho Skoda skutocne ma a nejaky vlastenecky zaujem o cesku znacku je normalny a da sa povedat aj potrebny.
Tieto strkanice su uplne zbytocne, tam si mal vcera stat na namesti a oslavovat ... a byt vdacny za nieco.
Koukal jsem včera Ssangyong.
Na začátku roku 2020 prodali 8 aut měsíčně, v září 130 aut měsíčně a myslím že to tím nekončí.
Už prodávají víc než Fiat, Subaru, blíží se k Hondě. Myslím že ji doženou v říjnu.
SYM2018 = bez záznamu v SDA/CIA
SYM2019 = 47 ks
SYM2020 = 260 ks
SYM2021 = 761 (leden až září včetně)
A to jen proto že SYM dělá levná ale dobrá auta pro lidi (zatím).
Však hej. Prečo ponúkať hovädzie stejky, keď držkovej sa predá viac. Ale treba si uvedomiť aj to, že rozdiel medzi reštauráciou a vývarovňou je markantný.
...že škodovka vždy bývala skvělá pravě ve schopnosti nabídnout velký kus auta a vůbec užitné hodnoty za relativně výhodné peníze. Ale to už v Evropě několik let bohužel neplatí... A může za to hlavně idiotská antiautomobilová politika EU! :-O:-(:no::no::no:
A ako ovplyvní úspech Škodovky v Indii českú ekonomiku? Daň zo zisku sa zaplatí v Indii a zisk ide do Nemecka do VW. Takže ti môže byť ukradnuté aký úspech bude mať Škodovka mimo EU.
Jestlipak to nebude spíš tím, že v titulku chybí zmínka o faktu, že jde o specifický model pro mimoevropské trhy a může tak mylně navozovat dojem vozu připravovaného pro ten místní? Osobně je mi celkem jedno, ale píšu to proto, že mě stejným způsobem zmátl i Váš předchozí článek o Slavii a čísla čtenosti bych vysvětloval spíše tímto faktorem.
Škodovka je významná část české ekonomiky. Z tvé země to může vypadat nedůležité, ale pro mě je hodně důležité, aby škodovka šlapala. I přesto, že sám bych si o škodovku kolo nepopřel. Ale každý Indian, který ji koupí, je dobrý Indian .
Dobrý den,
čísla říkají něco jiného. Dnes jde o jeden z nejčtenějších článků. A stejně tak tomu bylo u dříve vydaných článků, které se hodně četly i několik dní od vydání. Zájem mezi našimi čtenáři tedy o vůz pro Indii je :-)
Redakcia, vy fakt totálne seriete na svojich čitateľov? Už bolo v diskusiách jasne vyjadrené, že našinca nejaká indická škodovka vôbec nezaujíma. Prečo nás opakovane kŕmite týmto odpadom? Nežijeme v Indii.