První ročník kategorie Dakar Classic vypsané pro historická vozidla nadchnul, a tak se příští rok vrátí ještě v nabitější podobě. Na startu nebude chybět ani legendární Tatra 815 „Puma“.
Ehm, údaje o tomto aute som popravde ani nehľadal, len mi to na pohľad pripadá o dosť kratšie. Lepšie by bolo priame porovnanie s originálnou a tam by sa tá výška viac ukázala.
Puma byla defacto první závodní stroj (do té doby se jezdilo jen více či méně upravenou produkční tatrou, puma byla od základu jiná a stavěná jako závodní náčiní), takže těch úprav tam je mnoho, z těch foto v článku nejde poznat moc, jen je jisté že replika to není, jen si někdo postavil něco v duchu pumy…
Aby to nebylo jako hate - může to být zajímavá stavba a určitě je třeba jim popřát úspěch, jen je zavádějící říkat tomu replika pumy když to evidentně s pumou nemá moc společného.
Původní měla rozvor 4 300 mm, tato má 4 090 mm. Další problém je, že originál měl níže uloženou kabinu a nižší nástavbu. Takže tato replika vypadá prostě, že je hodně krátká.