To viem ocenit, odkedy jazdim Citigom, tak tam je uzkost na ceste velka vyhoda a vnutri to nejak nevadi. Preto je nezmysel kupovat a vyrabat stale len sirsie auta. Fyzika sa oklamat neda aj pri dobrom odhade.
Suhlas... predosly escallade bol iste tiez fajn.. a mozno aj svojskejsi... ale tento novy je za mna aj tak krajsi a celkovo vyzarovanim uplne inde.... o level este vyssie... :yes:
Uz predosly escallade bol majestatny a neprehliadnutelny... ale tento novy ma konecne aj akesi smrncovnejsie vyzarovanie navzdory tuctovejsiemu face-u podla aktualnej sablony ( male a vodorovne orientovane svetla hore v rohoch nad megamaskou a la jeep range rover a pod ) ... uz to proste nevyzera ako preddochodcovske suv... v tomto si viem predstavit aj sportovca ... 30tnika.... vedla tohto je aj velky meda beda GLS razom naprosta zaoblena nuda vhodna snad len pre seniorov..
Jo, takhle to prostě u nás je :) Včera jsem si pujčil staryho Yarise, po Praze to byla paráda :D Až na tu sněhovou bouři, ale i tak jsem dojel a ještě si zasmykoval (nemá ASR, ani ESP a má Areseho modlu, R4,atmo benzín, manuál a manuální ručku, ale Adu by neuspokojil, chybí tachometr s vodorovným cejchováním... je to digital :D) :D Asi stárnu, protože tenhle typ aut je v provozu nejjednoduší řídit, vejdeš se všude :D
jj to bohužel musíš. A čím vyšší auto, tím horší odhad (aspoň u mě), takže je to na nic. U nás raději něco kompaktního nebo střední třída. Mrzí mě to :D
Ono se stačí podívat za hranice Prahy, takových silniček najdeš hned za hranicí města nespočet :D
Já neříkám, že mám nějak extrémní auto, i když je puvodně jak mnozí zde říkají, postaveno v USA na jejich cesty i s kvalitou interiéru :D, tak jezdím občas i Tranzitem, taky jsem si párkrát zkusil tady u nás v okolí takové srandy, jako Mikesusova Highlandera, či Sklasse a zrovna s Skláse mám zkušenost, že jsem si vyměřoval šířku silnice a né délku rovinky, abych mohl předjet (protože V8biturbo :D).... proto jsem velmi obezřetný k té velikosti a použitelnosti na cestách... jde jezdit s ledasčím, chvíli jsem jezdil tady okolí i s kamaráda RAMem, ale prostě musíš meřít šířku :D
To máš pravdu. Já se na okreskách nejnižších tříd moc nepohybuji a tak to trochu opomíjím. Ale znám místa kde bych to s tím Escaladem asi musel rozrážet jak tank :D
To není jen o městech, včera a dnes jsem jel s obyč kombíkem D segmentu po našich okreskách, kde krajnice trochu zasypal sníh, mockrát jsem brzdil, abych se vešel s autem v protisměru a neurval zrcátko.....
Bohužel u nás na to nemáme prostor v historických městech. Jinak jsou dnešní mid-size SUVs a víc dost příjemná a praktická auta. Nějak na to jak US produkce postupně upadla, začínám mít pocit že se karta obrací.
Navigator se mi nikdy moc nelíbil. Předchozí Escalade byla taky krabice, ale ten současný se fakt povedl a působí dost elegantně až by člověk nevěřil ty rozměry...dokud to nestojí vedle něčeho na porovnání. Je fakt že v EU by už byl asi moc velký a s tím už by i řidičům X7/GLS mohl působit v našich městech diskomfort. Ale svezení v tom Suburbanu fakt moc pěkný. Za US ceny bych ho bral všema deseti.
Hele, ale jako ruku na srdce :D Vypadá to majestátně, to jo, ale to je už jako minibus, včera jsem na dálnici potkal novej Navigator a to fakt nemělo daleko do Karosy....S tím bych nechtěl sjet z dálnice na naší okresku :D
Emisní limity v EU asi přišli za minutu dvanáct :D Protože po vyklizení GM z EU by zrovna teď šance byla. Nový Escalade jsem okukoval jen zvenku a vypadá dost dobře. Už s jeho chudým příbuzným Chevroletem Suburban aktuální generace je dost příjemné svezení, který není moc daleko od D3 prémie oproti které je výrazně levnější (otázkou cena v evropě) a větší. Bručení osmiválce v základu určitě patří mezi plusy :)