...byť 911 už není součástí mojí stodoly, tak ano... GT3 je vlastně povinnost zařadit mezi nejlepší auta planety. Ten bavor taky dobrý a ten Genesis je hozená rukavice... Z tohoto pohledu souhlasím. Jen mi tam je příliš přeeletrifikováno....
Spaľovací motor v Ioniqt alebo EVý je utópia a úplne proti logike. H/K vyvinul pre EV rodinu originálnu platformu, aby využil jej prednosti a potlačil negatíva. Zabudovať spaľovací motor by bola zbytočná komplikácia a vývoj platformy by postavil na hlavu. Chceš benzín s turbom? Máš Tucson, iep či SantaFe.
Už teraz asi normálne, keď to bude hybrid. Ale aj tak sa čudujem, že tam dávajú retro spaľovacie motory a niektorí ľudia to považujú za normálne. V roku 2022.
Vybrat si je čím dál těžší, ale letos jsem s tím ani neměl problém a celkem mi kápli do noty, byť je pravda, že v každé skupině si vyberu tak jedno auto.
911GT3 zní politicky přijatelně ne? RWD kupé od Toyoty za fajn peníze taky a to jak Genesis umí udělat oproti MB (EQ) nebo BMW (iX) auto je taky na palec. ;-)
Myslím, že bychom se shodli. Genesis jako jediný mezi lux výrobci fajn, design bych mu dal taky. tam kde se ostatní plácají, tam korejec předvádí kreativitu.
Smart elektroměry a energetické gridy jsou realita a co se týče poskytnutí kapacity baterie EV do gridu, nepochybně to bude nastavitelné, jak po stránce poskytnuté energie, tak časově. :-! https://energetika.tzb-info.cz/…derni-energetiky
Ano, slyšel. Kolik aut umí battery to grid? Významný podíl těchto aut teprve bude. U nás by to znamenalo například nové elektroměry, pokud by se to mělo realizovat doma, inteligentní sítě taky moc nemáme, což znamená další investice . Elektřina takto uložená by byla ve výsledku dost drahá. Je potřeba počítat se ztrátou přeměny AC-DC-AC, opotřebení baterie, nákupní cenou energie, zisk jako motivaci a také s plánováním... Mě by se například moc nelíbilo nabíjet auto celou noc, dopoledne by auto fungovalo jako baterie (třeba pro průmysl, protože zrovna nefouká a nesvítí) a odpoledne, když bych přišel k autu, tak bych měl nabito třeba pouze na 50% a nemohl bych počítat s jízdou např. do vedlejšího města...
Víceméně se jedná o elektroauta. Už jste četli studii Ernst & Young že počítají s tím, že Evropa bude mít do roku 2035 na silnicích 130 milionů elektromobilů? Pro tyto vozy bude potřebovat 65 milionů nabíječek, z toho zhruba 85 procent bude instalováno v domácnostech. Vyžádá si to investice do infrastruktury ve výši asi 134 miliard USD (2,8 bilionu Kč). Podle aktuálního průzkumu BloombergNEF je v Evropě nyní přibližně 445.000 veřejných přípojek, jejich výstavba trvala deset let...Generální tajemník Eurelectricu Kristian Ruby tvrdí, že nástup elektromobilů se bude časově shodovat se zvýšením výroby elektřiny z obnovitelných zdrojů, elektrifikací vytápění a růstem extrémního počasí. Všimněte si, že v době odpojování konvenčních el. zdrojů počítá tento pán i s elektrifikací vytápění a samozřejmě na 100% ví o růstu extrémního počasí, ač nevysvětlil, co tím myslí (zda například nebude svítit na soláry slunce i v noci)... Nechť je na každém, co si z uvedených dat vyvodí, já mám z těchto čísel na tváři pouze posmutnělý úsměv...
bude to Hyundai. Překvapivě nebudete věřit, ale mi se líbí Ioniq 5. Minuly tyden jsem ho viděl naživo a designově zvenčí jsem byl nadšen. Krásné hrany, to je moje:-)