asi jdou metodou nejmensiho odporu. Na starej motor pridelaj nejakej pofiderni slabej elektromotor, pak tomu napali cenu do stropu a rikaji si,ze kdyz to nenajek euroekofanatik koupi, tak aspon na tom udelaj poradnej vejvar. Kdo chce eko, musi si poradne priplatik. No a protoze normalni auta se v Eurosajuzu uz za chvili prodavat nebudou, nema pro Japonce, kteri prodaji na Eurotrhu minimum toho, co ve zbytku sveta, vymyslet nové výkonné hybridní systémy.
... se v Evropě ostatní japonské automobilky chovají prapodivně ....
Mitsubishi, Honda, Nissan, Subaru ... prapodivné motorizace upravené pro prapodivné požadavky EK ...
A jejich prodeje se propadají, zaslouženě.
Suzuki se až donedávna chovala dost pragmaticky, ale toto je bod zlomu, a nejspíše k horšímu.
To je jako - Nechci slevu zadarmo. Absolutně nechápu smysl tohoto postrku. Kufr extrémně malej, spotřeba stejná, dynamika horší, cena vyšší. Suzuki očividně hodně zaspalo a nachází se s hybridy někde v pravěku.
Já teda samozřejmě nevím, jak a kdy se zase bude něco měnit, ale aktuálně tahle 1.5 atmo hybrid nabídku spíš doplňuje. Samozřejmě 1.4 turbo už nemá automat, ale jinak zůstává k dispozici pro FWD i AWD. Je lehčí, výrazně dynamičtější a ještě o dost levnější. Asi bych zatím neronil slzy.
Takze:
1. Mildhybrid nepriniesol ziadne vyhody oproti klasickej oturbenej 1.4, a stronghybrid je horsi vo vsetkom ako mildhybrid
2. Kufor 289 l je rovnaky ako vo felde
Takze ti, co mate 1.4 turbo, sanujte si ju. Bude uz len horsie. My mame 1.4 mildhybrid a tiez nevidim svetle zitřky. Skoda, Suzuki aj ked ma svoje specifika, bola sympaticka znacka.
PS mozno len skusaju, co je bezny europan schopny stravit. Na globalnych trhoch si asi davaju vacsi pozor.
Suzuki je strašne zvláštna automobilka.Preberá autá od Toyoty dáva si tam prakticky len svoje logá a teraz príde s unikátnym hybridom ktorý je po dynamickej stránke horšie ako MHEV ktoré nahradí.Oni nahradia slušný turbobenzínový motor atmosférou.Tak to nepochopím.Je viac ako o 3 s pomalší na 100 km/h tento super hybrid a pri rovnakej spotrebe ako predošlé MHEV určite aj pružné zrýchlenie bude horšie ako pri 1.4 BoosterJet a s tým 290 l kufrom to je tak max na väčší nákup a nie pre rodinu.Kam kráča Suzuki ?
S tou baterkou pod zadkom to ma kufor velky... alebo teda skor maly ako moje polo.... k comu taketo suv ... vitara sa mi vzdy pacila ale prave pre svoju nizku vahu a prakticky kufor... tymto dorobenym hybridom ale prisla o vsetko svoje caro aj vyhody.... o odvaznej cenovke uz ani nevravim ... to potom radsej dve sandera stepway za danu sumu ako takuto dokantrenu vitaru ( nasilu do kasne dorobeny hybrid s kompromismi ) ... alebo nejake este nedokantrene korando s 1,5t... to bude ine kafe a este za menej.... takuto vitaru fakt neviem kto uz bude kupovat... mne nedava zmysel takyto dorobeny hybrid na ukor kufra a este za vyssiu cenovku ako nehybridna a motoricky zivsia silnejsia 1,4 turbo vitara.... ach jaj... a take sikovne auto to bolo
Takze si to shrneme, full hybrid ke dynamicky i emisne horší než mild hybrid, který nemá prakticky žádný přínos. To má být ten "nový" HEV od Suzuki? Vzdyť to vypadá, že technicky je jako HEV před 20 lety. To uz měli radši vzít ten Toyoťáckej, kdyz uz mají v portfoliu i jejich modely.
"kombinuje výhody manuální a automatické převodovky – řadí automaticky, ale přímo bez prokluzu měniče. Šestice převodů pro jízdu vpřed slibuje optimálně"
Je to teda obyc.robotizovana prevodovka, bez dvojspojky, bez menica ? https://www.marutisuzuki.com/…gy/ags-automatic
O awd ani prd .