Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Jeep v osmiválci nevidí budoucnost, bude ho postupně nahrazovat

Downsizing a elektrifikace s tím spojená se týká také automobilky z amerického Toleda. Motorům HEMI V8 tak pravděpodobně zvoní hrana.
Zpět na článek
26. 4. 2022 07:05
Re: Osmiválce je škoda
Zajimava ideologie. Takze kdyz nejezdim na baterky, tak se chovam neekologicky a nezodpovedne? Kdyz jezdis modernim novym autem, tak to srovnavas s nekym kdo si na starym dieselu vykucha dpf? To je za me diametralne odlisne jet s novym hybridem na spalovak, ktery nevypousti zadny zasadni skodliviny nebo starym dieselem s vykuchanym vyfukem.
25. 4. 2022 20:11
Re: Osmiválce je škoda
.... když něco nafasuješ jako služební tak je ti jedno skoro všechno.... co je to za argument? a když to nabíjíš a jezdíš po městě, chováš se ekologicky, tzn. odpovědně, vůči ostatním lidem ve městě.... samozřejmě nemusíš řešit ani to.... třeba někoho rajcuje jezdit dýzlem s vykuchaným DPF kolem dětského hřiště.... co já vím....
Avatar - Barrichello
25. 4. 2022 16:15
Re: Pokud ma ten novy radovy sestivalec....
Nerozumím řeči tvého kmene :-)
Avatar - Barrichello
25. 4. 2022 16:14
Re: Osmiválce je škoda
Myslím, že u toho by si zákazníci rádi připlatili i ty emisní pokuty, pošahané.
25. 4. 2022 13:45
Re: Osmiválce je škoda
Ja jsem nekde slysel, asi pred pul rokem, ze Hellcat taky bude koncit…
25. 4. 2022 12:33
Re: Pokud ma ten novy radovy sestivalec....
Doporučuji pátku
Avatar - Barrichello
25. 4. 2022 10:00
Re: Pokud ma ten novy radovy sestivalec....
To by u toho nového motoru nesmělo být řada dalších kurvítek jako přímý vstřik, vodové oleje, startstopy a kdoví zda tam nebude dpf a podobné perly :-)
Avatar - Barrichello
25. 4. 2022 09:57
Re: Osmiválce je škoda
To rozhodně, HEMI hned tak nic neahradí co se týče charakteru, zvuku, neskutečné síly v kopcích. Navíc má i hodně slušnou spotřebu.

Snad přežije aspon Hellcat.
25. 4. 2022 09:16
Re: Osmiválce je škoda
Proč furt všichni melete o tom, že je to blbost? Jasně pár korun ušetříš, když si to někde dobiješ, ale to jsou v zásadě drobný a pokud auto nafasuješ jako služební, tak ti je to celkem jedno.
25. 4. 2022 08:00
Pokud ma ten novy radovy sestivalec....
.... lepsi parametry i spotrebu, tak neni o cem.... emocne bude vzdy V8 to srdecni zalezitosti a klasikou, ale kdo tohle realne zohledni pri nakupu vozu?

A teoreticky i udrzba radoveho motoru je levnejsi nez motoru s vice valci a jeste do "V" ne?
25. 4. 2022 07:58
Re: Osmiválce je škoda
Tak jasne ze PHEV s vybitou baterkou jezdi jako full hybrid.... ja jsem treba Supa na 15km dlouhem sjezdu nabil tak, ze ujel na elektriku po rovine dalsich 5km :-)

Ale je blbost to doma nenabijet.... usetris jak naklady, i teda ty emise....
Avatar - Ozzman
25. 4. 2022 06:57
Re: Osmiválce je škoda
To si nemyslím, když nebudeš nabíjet, tak to pojede jako normální hybrid ? Teď jsem viděl test Exploreru PHEV (Muldix, kterého beru jako jednoho z top testerů u nás na YT) a tvrdil, že když nedobíjíš, jezdí to jako hybrid a tuším, že i PHEV Toyoty fungují stejně.
Avatar - twistedTSD
25. 4. 2022 02:01
Re: Osmiválce je škoda
To řekni EU a automobilkám, které to cpou k 4x4 a benzínovým čtyřválcům.
Avatar - curwasportiva
25. 4. 2022 01:01
Re: Realita
Tak to nevim co myslis, turbo lag je minimalni a i s nim ten kroutak dostanes driv nez u atmosfery.
Ted jsem se par dni vozil v preplnovanem 2l ctyrvalci a kdyz jsem potom sedl do sve 5.3l atmo V8 tak jsem mel po slapnuti na plyn pocit ze to nejede…
Avatar - Ja Prvni 123
24. 4. 2022 22:15
Re: Realita
"okamžitá dostupnost"... to je dost rozdíl.
Avatar - Ja Prvni 123
24. 4. 2022 22:13
Re: Osmiválce je škoda
No, pro plug-in jistě.
Proto říkám raději full, nebo mild.
Avatar - curwasportiva
24. 4. 2022 21:52
Re: Realita
Tady si ale nekdo hodne ujizdi na minusech :D
24. 4. 2022 20:35
Re: Osmiválce je škoda
Pro plug-in hybridy je nabijeni v podstate nutnost.

V opacnem pripade je hloupost si je kupovat...
24. 4. 2022 19:04
Re: Realita
Přesně tak, třeba u Pemy (kompresory, centrály) nahradili GCH V8 naftou právě kvůli tahání težkých vleků.
Avatar - curwasportiva
24. 4. 2022 18:39
Re: Realita
Prave ze ta dostupnost tociveho momentu u turbo motoru je mnohem lepsi nez u atmosfery a grafy na to samozrejme jsou:
https://images.app.goo.gl/p6iLewEycKec4h6p6
Avatar - Ja Prvni 123
24. 4. 2022 18:25
Re: Realita
No, ona asi i okamžitá dostupnost momentu bude lepší... ale to se v žádných tabulkách vyčíst nedá.
:-)
Ale souhlas, že lidi co to ocení je málo...
Avatar - curwasportiva
24. 4. 2022 18:13
Realita
Realita je takova, ze i prodeje V8 u F-150 jsou oproti foukanym V6 v mensine a ono uprime ten atmosfericky osmivalec ve vetsine parametru zaostava. Vyhrava snad jen zvuk a ten pocit ze ma clovek V8 a to je pro hodne zakazniku holt malo…
Avatar - Ja Prvni 123
24. 4. 2022 17:54
Osmiválce je škoda
Ale doba je taková.
Hybridy mi nevadí, jen doufám, že když už "plug-in", tak to bude znamenat jen možnost externího dobíjení, ne nutnost.

Stejně je to zbytečně těžké. Hybridy bez dobíjení, kde elektrika "jen" pomáhá spalovacímu motoru, mi při dnešním stavu znalosti a technologií přijdou jako optimum.