Renault Safrane nabídl spoustu prostoru a pohodlí v hávu praktického pětidveřového liftbacku, ale proti německé konkurenci bohužel neuspěl. Verze Biturbo s pohonem všech kol je dnes ceněná...
Jezdím v něm dodnes. Safran 2,5 20V. Je to supr auto, pohodlný, prostorný i když R25 kterou jsem měl před tím byla ještě pohodlnější. 👍 Ale design zvenku i zevnitř mě naprosto vyhovuje ! 👌
jako malého mě v tom občas svezli, přechod ze š120 byl úžasný, el. sedačky i vzadu, dofukovací sedačky vpředu, 2DIN rádio na CD, digi klima, výklopné výdechy, V6....
Formálně to je jiná třída... ale fakticky se dá Talisman brát jako nástupce Safrane.
Renault měl v době Safrane slušnou tradici v té třídě, ve které VW mimochodem žádné auto neměl... R16 -> R20/30 -> R25 byly úspěšné modely... ale ke konci století už main vyšší střední spěla ke svému konci - zespodu kanibalizovaná rostoucí střední, shora prémií.
Spalovací auta jsou mrtvá, tam už se nikdo o nic pokoušet nebude.
dopadol rovnako, Renault to na nemecku D3 ani na Japoncov stale nedotiahol v tejto triede. Asi by sa nemal pokusat, vzhladom na historiu by to bolo rozumne :D
Pamatuji si když to auto vyšlo jako novinka, jak hodně lidí kritizovalo příliš usedlý vzhled, ale musím říct, že interiér byl opravdu luxusní, ta palubní deska s "hifi věží", ne sedadla, ale křesla se vzduchovými polštáři, které umožnovaly individuální nastavení jednotlivých segmentů a komfortní podvozek s nastavováním světlé výšky a elektronickým tlumením. To byl pravý luxus po francouzsku :yes:
Bacara to byl zase jiný svět, dělo, které jelo jako nějaký sporťák a díky biturbu, mělo vždy dostatek síly pro zrychlování :yes: staré časy ....
V rodině jeden kousek byl... nějak zázračně to nejelo, ale že by v tom něco vrzalo si nepamatuju. Prostě takové obyč auto... konzervativní, pohodlné, prostorné. V klidu si odkroutilo svých 200t a šlo dál.
kolega s tím obchodoval, protože to byly luxusní auta za přijatelnou cenu. No byly to střepy že hrůza, vrzalo tam vždy úplně vše a nikdy vše nefungovalo. Prostě rychlo auto zcvakané plastovými knoflíky. Takový Golf po 100t km byl kvalitou úplně jinde a hlavně Corolla z roku 93. V té byl kravál na dálnici a nevrzalo tam nic.