Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hity devadesátek: V roce 1995 přišla nová Fiesta, dvojčata od Fiatu i Renault Mégane

V polovině 90. let přezbrojovaly automobilky mezi kompakty a malými vozy, ale nejen tam. Střídání stráží proběhlo opravdu hodně.
Zpět na článek
Avatar - petr petrumr
22. 5. 2022 07:11
Re: barvy devadesatek....
a to mareí ve fialové jezdí ještě dost.
Avatar - petr petrumr
22. 5. 2022 07:09
Re: auta pro lidi
škodovka si nechá zaplatit včil i barvu, volant.
Avatar - Barrichello
21. 5. 2022 20:19
Re: auta pro lidi
výbV žádná byla tak leda u D3, to sou známí zloději co si nechaj zaplatit i volant :-) :-) :-)
21. 5. 2022 13:19
barvy devadesatek....
.... zluta, cervena, metalizy do zelena, fialova, ruzne modre.... radost vybitat, treba ty barvy od Fiatu jsou jedna hezci nez druha (dobre, fialova je fakt hnus).

Dnes kdyz se podivas na parkoviste tak 90% aut je seda/modra/bila/cerna.... vetsinovy vkus je holt takovy :no:
Avatar - lordlord
21. 5. 2022 10:00
kup
kupé od meganu bylo skutečně kupé, mělo jen jeden pár dveří
Avatar - Dzakobo
21. 5. 2022 09:14
Re: auta pro lidi
Já vzpomínám na otcovu Vectru 2.5 V6 - v zatáčkách kvůli těžšímu motoru nic extra, ale na dálnici to bylo i na přelomu milénia "letadlo", už jen označení na kufru budilo respekt :-)
21. 5. 2022 08:28
Re: auta pro lidi
Tak to je otázka pohledu, v devadesátých letech stálo základní Mondeo kolem 500tis Kč ;-) Dnešní optikou láce, ale optikou platu r95 kolem 6-8tis Kč neskutečná drahota…

Jinak nobody má pravdu, tehdy se vyráběla auta pro zákazníky, tj zákazník si určoval, co v jeho autě bude a co ne. Teď je tam spousta věcí, co nechceš a nepotřebuješ. Nejraději vzpomínám na Ford Escort 1.8 16V z r 92, čistě mechanický auto, kde jediná extra výbava byla el. přední okna a mechanický šíbr 🤣 A jak jezdilo, paráda :yes:
Avatar - xxc
20. 5. 2022 23:56
Re: auta pro lidi
este len vtedy boli auta ake drahe a vybava ziadna :-D takyto prispevok moze napisat len clovek uplne mimo
20. 5. 2022 22:35
auta pro lidi
Jo, to se ještě auta vyráběla pro lidi, aby jim sloužila. A zákazník byl pán. Dnes, v novém socialismu, se auta dělají podle Bruselu, a jeho nesmyslných pravidel. Zdražila i díky tomu o 30 % a ještě nejsou, zákazníka šmírují a data budou brzy posílat byrokratům, hádej kam, no přece do Brusele...