tyhle podivnosti najde člověk po celé Praze, zřeba na nově zrekonstruované Olšanské ulici, nebo na pražském okruhu v Holešovičkách na mostě Barkádníků, ve směru Ustí Nad Labem kde si ty pruhy kreslí tak jak je to zrovna napadne bez ohledu na nějaké normy a pravidla respektující minimální šířku. Připomíná to autistu, který si kreslením kompenzuje svoje postižení. Z kdysi rovných ulic se teď stávají komunikace, kde řidič musí neustále korigovat volantem z prava do leva podle toho jak to tam zrovna někdo nakreslil, každých 100m jsou tam totiž takové ty "ochrané výstupky" pro chodce, které zasahují hodně do komunikace a do toho se často pletou ještě cyklopruhy. Kdysi rovná komunikace se pak vlní jako had, nemluvě o tom, že na většině těch komunkací byly většinou původně dva pruhy a teď je pouze jeden, což má negativní vliv na propustnost ve špičkách. Když se na to někoho zeptám, proč se takové věci u nás realizují, tak tvrdí že je to nařízení Unie, ale nikde jinde v Evropě jsem takové nesmysly na silnicích neviděl, kromě u nás, včetně těch všudypřítomných zelených plastových sloupků :no:
Nenalhávejme si, milý Světe motorů, že všechno způsobily radnice! Radnice reagují na chování "řidičů" a na požadavky těch, co jsou v denním provozu slabší. Je to válka, válka mezi totálně bezohlednými a těmi, co se snaží zachovat alespoň trochu slušné podmínky života ve velkém městě.
Je pozoruhodné, jak se neustále ve sdělovacích prostředcích zdůrazňuje, že centrum města není pro současnou dopravu dimenzováno, a jak nicotný je počet "řidičů", kteří tuto zjevnou skutečnost ignorují...
Jinými slovy, Pražáci jsou fakt duševní invalidé.
Moc špatností jsem tam neshledal, to zužení před přechodama je nutnost pro bezpečnost přecházejících. Doufám, jak nastoupí neekologické auta co budou kontrolovat parkovné se zaměří i na ty nákladáky. Fotka zákaz stání a plná ulice stojících aut a to sem si myslel, že pražáci jsou vystudovaní..... fotka 15 krásně dokumentuje, co ve městě má jezdit.