Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizované BMW řady 3 oficiálně odhaleno, známe i ceny

Sportovní sedan i Touring trojkové řady nabídnou výraznější vzhled, modernější interiér a ještě pestřejší technologickou výbavu.
Zpět na článek
20. 5. 2022 10:23
Re: Exterier posun,
je to trosku inak ... teda mas pravdu, ale tieto adaptivne LED su matrix svetla. jednym z dovodov ( ktory BMW komunikovalo ), preco sa uz nejedna o laserove je aj ten, ze v USA su udajne zakazane. matrix techonologiu pouzivanu BMW som este nevidel, takze sa neda sudit, ci pojde o porovnatelny zdroj svetla ako pri laseroch. inak, skusal som si konfigurovat na DE stranke, ale nejak sa mi nikde nepodarilo objavit moznost ventilovanych sedaciek ... ani pri vernasca, ani pri merino kozi ... tak neviem

ked som nahadzal moju aktualnu konfiguraciu pred fl 3er, tak cena bola len mierne vyssia, nejakych 2-3k EUR, co nie je take zle vzhladom na situaciu na trhu
Avatar - iudex
19. 5. 2022 17:06
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
Tak rozhodne si menšina (ale asi nie tá 4% :-[] ) čo sa týka xdrive, ale rozumiem, ja som zase menšina čo do manuálu a rovnako na mňa tak pozerali. A na automat sa dajú použiť všetky Tvoje argumenty proti xD (teda až na "uberá výkon").
Samozrejme že sa dá žiť a jazdiť aj s RWD, ostatne jazdili tak naši rodičia so starými škodovkami a žigulákmi. A ak žiješ na západonemeckej rovine, s kopcami sa moc nestretneš. Ale k allrounderovi ako je 5er, notabene so silným šesťvalcom sa to proste hodí a zvyšuje to jeho univerzálnosť.
Avatar - iudex
19. 5. 2022 16:57
Re: Exterier posun,
Ale všimni si, že tie modré prvky v svetlometoch, doteraz charakteristický znak laserových svetiel, tam zostal. Vnímam to tiež trošku ako odžub pre nepozorných kupujúcich, mám modré svetlomety, teda mám laser, ale prd velebnosti (odteraz). ;-)
Samosvor pri 3er je tiež nemilá absencia, to pridávalo RWD verzii 330i (nazvime to najšoférskejšia verzia 3er) na jazdnej kvalite a zážitku. Ak je teda tá strata samosvoru trvalá, spolu so znížením výkonu (zo 190 na 180 kW) a pridaným mildhybridom to robí z 330i menej zaujímavú verziu. A kým doteraz som ešte 330i bral ako alternatívu k 340i (menší výkon, ale nižšia hmotnosť, RWD a samosvor), teraz ju tak už nevnímam.
Avatar - fOE
19. 5. 2022 14:41
Re: Exterier posun,
Nemecky konfigurak funguje a ano, 3er i nadale bez vetrane kuze.

EDIT: tak jsem to v rychlosti omrknul, a dost polozek jiz nelze objednat. Nove uz nejsou k dispozici laser svetlomety, pouze adaptivni LED, z nabidky (pro 330i/d minimalne) vypadla moznost objednat samosvor, ale zase muzete mit opet bezdratove nabijeni mobilu :D
Avatar - fOE
19. 5. 2022 14:32
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
Nevim jestli je to 98% nebo kolik, to asi mame kazdej jinak, ale ja se po zrale uvaze rozhodl xDrive nevzit. Na hory moc nejezdim (a just zrovna tuhle zimu me to tam tahlo :D ) a hlavne ono se da 99,9% problemu vyvarovat, kdyz clovek trosku premysli, s citem na plyn, nezastavuje v kopcich, nesetri na pneu(!).
xDrive je taky asi nejdrazsi priplatek. Stoji to neco na porizeni, na provoz (spotreba), je to dalsi vec co se muze pokazit, pridava to kila a ubira vykon a tim snizuje zazitek. Jednoduse xDrive je neco za neco, a me to u meho jezdeni vyslo do minusu, tak jsem bez (a co tak rikal prodejce, tak jsem absolutni rarita, uz zase :D ). Jinemu to vyjde jinak.

Uvidim az neco najede za deste nebo snehu moje druha polovicka, co mi na to rekne a jestli me pochvali, ale s tim se asi naucim zit (a ona bude muset taky). :D
Avatar - pradeda777
19. 5. 2022 14:00
Re: Exterier posun,
Ano, 4er odvětrávání sedadel nabízí jako 42 000Kč option. A ano, s červenou kůží nelze. Proč asi? 3er konfigurátor je off..... ;-\
Avatar - Dinar
19. 5. 2022 12:40
Re: Exterier posun,
Bude to tak, perforovaná je standardně koženka, a taky vzhledem k tomu, že červená kůže ani s odvětráváním (příklad 4er) nejde, konfigurátor při volbě odvětrávání nabízí různé barvy kůže, ale červenou ne.
Avatar - pradeda777
19. 5. 2022 12:15
Re: Exterier posun,
Perforace se vyskytuje jen na umělé kůži a nejedná se o ventilaci. A zdá se, že i nadále bude 3er bez ventilovaných sedáků....což je velký problém pro ty, co mají rádi kůži a potí se jim pozadí... :-(
Avatar - lyon667
19. 5. 2022 11:02
Re: Exterier posun,
Z pohledu exteriéru za mě neutrál, není lepší, ani horší, jen trochu jiný. S interierem souhlas, dokonalá ergonomie pre-LCI vzala za své přesunem důležitých věcí na patlací displej, který vypadá jako z Aliexpresu za $3.49, navíc vzhled grafiky poplatný tvůrčí neschopnosti současného designového oddělení. Absence fyzických tlačítek na vyhřívané sesle je pro mě no-go, stejně jako ovládání klimy.

Nová "řadička" by nebyla problém, ovšem znamená to, že bez pádel a tím pádem bez příplatku za sport-schaltgetriebe se nekoná režim M/S. Někdo tu psal o ventilovaných seslích - nikde jsem o tom nenašel oficiální noticku, tak jsem trochu skeptický. Perforováná kůže neznamená automaticky ventilaci.

Cenový skok se dal asi čekat, nicméně nepotěší. Škoda, G20 měla velký potenciál, bohužel jen v první polovině života a tu druhou s díky přeskočím. Snad tahle banglova éra 2.0 nebude trvat dlouho, jinak pápá lálá...
Avatar - iudex
19. 5. 2022 11:01
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
OK, nepozeral som tie ceny konkrétne, ak sa to dá kúpiť samostatne za takúto cenu, je to rozumný príplatok.
Avatar - iudex
19. 5. 2022 09:59
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
jinak zadokolka v zime zvlada 98% toho co predokolka (protoze bmw a mercedes to maji vychytane to the max)
Tak to si nie som taký istý, internet je plný videí o tom, ako zadokolku v zime zastaví aj malý zasnežený kopček a xdrive to dáva s s prstom v nose.
Takže pre univerzál (notabene so silnejším motorom) je ten xdrive najlepšia voľba. Už v štandardných bavorákoch vychádzajúcich z RWD platformy je tam 70% na zadok, teda zábava tam je tiež a pri niektorých Mkách je naviac ten predok odpojiteľný a máš čistú zadokolku.
Ale v aute pre zábavu ako je povedzme 2er má RWD väčší zmysel.
Avatar - iudex
19. 5. 2022 09:37
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
Presne, fanúšikovia sú vždy dve skupiny, jedni v štýle: je to naprd, BMW upadá, dobre, že mám svoj predfacelift a druhí: idem si to kúpiť. Vtipné je, že keď príde nová generácia, tak zrazu bude facelift ten posledný dobrý a pravoverný BMW dizajn. :D
Za mňa inak rovnako: 3ef aj 5er facelift dobrý, z už tak dobrého auta spravil o niečo krajšie. Nie nebe a dudy, ale drobný posun k lepšiemu. Radím ho k svojej top 3 (výzorovo) medzi bavorákmi (5er, 3er, 2er).
Avatar - Dinar
19. 5. 2022 08:06
Exterier posun,
zjednodušení, vyhlazení designu, zejména předek, světla, nárazník, mnohem lepší, zadek dtto. Faceliftovaná trojka bude zvenku vypadat dobře hodně dlouho.
Ovšem vnitřek je bohužel jen potvrzením aktuálního ergonomického zoufalství, kterému se bmw dosud statečně bránilo, chápu, že náklady, ale unifikace jedním typem displeje od jedničky do sedmičky v každém z těch aut naroubovaným na jinak tvarovanou přístrojovku, je prostě hrozná, levná a degradující. Je úplně jedno, jak to PR zprávy podají, takové řešení je čistě ekonomické a sráží premii na úroveň mainstreamu. Nejlepší G20 trojkou by byl hybrid exteriéru po faceliftu s interiérem předface.
Avatar - Dinar
19. 5. 2022 07:57
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
Myslím, že to bylo v Throttle house, kde měl jeden z protagonistů výbornou hlášku. Bylo to něco v tom smyslu, že každý nový model nebo facelift bmw způsobí dvě věci: jednak předchozí model vypadá najednou staře, jednak ten nový model není hezčí auto, takže vlastně dva zločiny v jednom. :D Mně to přijde trefné, i když zrovna u akt. trojky a pětky to tak nevidím, tam je facelift v mých očích o něco hezčí auto. ;-)
Avatar - Dinar
19. 5. 2022 07:51
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Tak zrovna to variabilní řízení s natáčecí zadní nápravou je za nějakých 34 tis, to mi přijde jako láce v tom smyslu, jak velký vliv to má na jízdní vlastnosti a ovladatelnost auta. Když to srovnám s tím, co se připlácí za každou pitchovinu, tak je to položka, která mi z options při své ceně dává největší smysl. ;-)
19. 5. 2022 04:34
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
xD je už pěkně dochozený, jezdíš stejně většinou jako rwd.
19. 5. 2022 04:33
Re: ehm.... Giulia se ještě prodává.... ;-)
Kde jsi přišel na vypínání tuny asistentů? To zatím v BMW funguje jednou provždy v individuálu a navíc má vypínatelné ESP. Tu u Giu nevypneš.
18. 5. 2022 20:02
Ten zadok a svetlá...
asi robili v inom design centre :no:
18. 5. 2022 18:56
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
M340i je malá M3, v minulé generaci navíc rychlejší než M3. 540i je prostě sedan s šestiválcem. Výkon, samosvor, "povolnější" x-drive. Prostě úplně jiné auto zaměřením.
18. 5. 2022 17:59
Všechno špatně!
Modernizace 3er jasně dokazuje, do jakých fekálií se evropský autoprůmysl čím dál rychleji noří. Ten facelift je za mě jasný krok špatný směrem, ty nové nárazníky jsou totiž brutálně "překudrlinkované". Ale to by se snad dalo ještě nějak zkousnout.Ovšem přístrojová deska i středový panel jsou jedním slovem ergonomická tragédie - to už fakt není auto, ale hnusná počítačová laboratoř! A o hybridizaci všech motorů snad ani nemá cenu mluvit. Hnus! Závěr - pokud budu chtít sportovně laděný sedan střední třídy, tak jedině GIULII! Tam je totiž svět ještě jakž takž v pořádku - pokud se tedy člověk smíří s povinným automatem a el. P brzdou...
18. 5. 2022 16:08
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
dotyčný prodávající je velice sympatický a schopný a to ti nikdo nebere. jen jsem si dovolil vysvětlit tvoje nepochopení problematiky DPH a přidal svoji zkušenost s pořízením nového vozu z Německa.
18. 5. 2022 15:58
Líp už bylo
Dnešní doba přináší alespoň výhodu v tom, že majitel předchozího modelu nemusí být naštvaný, že nemá to nejnovější. To se před 10ti lety nestávalo, nyní je to docela běžné. Jsem šťastný majitel před FL verze :-)
Avatar - xxc
18. 5. 2022 15:52
Re: LCI na dva způsoby
aj stara X1 ma podivnu klimu, ja ze preco ludia chcu stale ovladanie tlacitkami a staci sadnut do BMW, raz je teplo, raz zima, vzdy to nejak treba nastavovat :-)
Avatar - fOE
18. 5. 2022 15:33
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Krute si za ni priplatis uplne stejne jako za stresni okno, za metalizu, za HK audio, za bezklic, za tazne, za adaptivni LED (ne laser), za HUD atd., je to jednoduse v te "stredni kategorii za 1000 az 1200E", konkretne tohle za 1100E. Za Mpaket das 5x tolik, za vetrana sedadla das 4x tolik, za R20 das 2x tolik... urcite bych z toho nedaval neco nezaplatitelne, naopak, na to co to umi mi to prijde z dost levneho kraje ;-)
Avatar - Manhunt.60
18. 5. 2022 15:27
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Naštěstí mám zkušenost jinou. Ale samozřejmě se bavíme o jednotkách kusů, kdy to za mě vyřizoval ten "nenáviděný" překupník / dovozce.
18. 5. 2022 15:16
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
včera přijel za bratrem do Škodovky jeho obvyklý odběratel nových vozů z Německa /50-80 ks ročně/ a ten mu sdělil, že pro letošek nedostane ani jedno, ten mu řekl, že tedy bere všech 30 ojetých a ten mu následně sdělil, že mu může prodat 3?
v situaci, kdy u nás ze skladovek mají úplně kulový a pokud ano, za šílenou cenu a na nové se čeká rok a víc? a zvyšují se ceny i na nasmlouvané auta?
můžu ti tu okopírovat aspoň deset zamítavých odpovědí, inzerují neexistující auta, o kterých ti řeknou, že se teď prodaly apod.
Avatar - fOE
18. 5. 2022 15:04
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Pockat, to jako vazne prijdes do nejakeho bazaru, s penezi a pripravenej koupit co jim stoji na place a oni ti reknou ze ti to neprodaji, ze cekaji na nemce? Proboha proc by tohle kdokoliv delal (no, mozna autorizak, co si te chce u Jahreswagnu zahackovat na servis, ale jinak... ?)?
Avatar - fOE
18. 5. 2022 15:03
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
ja taky nejsem crossoverovej a uprednostnuju klasiku, ale nahore jsem resil jen a pouze vzhled ;-)
Avatar - fOE
18. 5. 2022 15:02
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
Me se 3er libila vic nez 5er, 5er je jen lepsi koupe, ale ciste vzhled je to jak pisu nahore, bez prehaneni. Ted poFL asi vede 5er, ale oboje za me vypada (znovu, resim ciste vzhled) hur nez X2, resp jim mam vic co vytknout. A to pisu jako nekdo kdo SUV nikdy nemel, a i kdyz chapu jejich ucel na tomhle svete, tak me zatim miji, ale X2 ma pro me proste smrnc.

Jinak ja mam nevetsinovy nazor i na FL 5er. Me se treba predFL libi i ted zpetne vic. Na FL mi vadi zadni lampy ktere funguji jen na cerne a chybejici svetelny podpis je za me taky neodpustitelny prohresek zase na predku.

Uvidime co se mnou udela cas, treba na G30 jako takovou mi trvalo si zvyknout asi 2 roky. Asi 2 roky jsem razil ze F10 byla hezci. Nebyla. FL 5er tu uz mame 2 roky a zatim furt uprednostnuju predFL, uvidime... :-)
Avatar - iudex
18. 5. 2022 14:52
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Bavíme sa o autách za podobnú cenu, t.j. 5er v základe. Za natáčaciu zadnú nápravu si kruto priplácaš, to už budeš cenovo inde.
Avatar - iudex
18. 5. 2022 14:49
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
Ale zase nepreháňaj. Je zjavné, že faceliftom sa 3er dosť priblížila k 5er, ktorá sa Ti páči a ak hovoríš, že sa Ti vôbec nepáči facelift 3er, tak si to trochu odporuje.
Že je to vnútri zle, to už je iná vec.
18. 5. 2022 14:43
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
tak jenom pár aktuálních zkušeností:)
- polovina obchodníků z Německa tě pošle s nákupem do pr..., řeknou, že auto je pro německý trh, dokonce i u ojetých ti to neprodá každý
- neplatíš německou DPH, jen musíš zaplatit českou a až prodávající uvidí, že je auto zaregistrováno v Česku, DPH ti vrátí, ale znamená to mít i cca 20% hotovosti navíc, nebo to dovézt přes firmu, která DPH zaplatí
- a překupníky vidí ze všeho nejméně rádi, tzn. firma navíc, která si na tom něco nahodí je pro ně jako rudý hadr...
18. 5. 2022 14:16
Re: Jeden krok kupredu a dva zpet
Dve dost odlisna auta, ale zaroven chapu, ze kazde ma svoje.
Me vetsinou zajima jak to jezdi a klsicka koncepce s nizkou karoserii proste podle me jezdi nejlip. A ctyrkolku brat jen idyz ji nezbytne potrebujes, jinak zadokolka v zime zvlada 98% toho co predokolka (protoze bmw a mercedes to maji vychytane to the max) a zbytek casu jezdi zadokolka lip. Nemluve o zabave na snehu!!!
Avatar - Manhunt.60
18. 5. 2022 14:08
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Záleží na tom, jakou společnost si vybereš. Ty lepší za tebe všechno papírování vyřídí. Dovezuauto mohu doporučit. Pouze u vozidel do 5tis nájezdu platíš i německou daň 19%. Proto doporučuji vybírat auto nad tento nájezd. Ale chápu, někdo chce funglovku.
18. 5. 2022 14:08
Re: Ach ty displeje
Mam zkusenost s displayem v rovine i o neco vys “nad” nalubovkou a co se tyka rozptylovani pri rizeni v tom nevidim zadny rozdil.

Mnohem vetsi vliv ma jak dlouho tam musim cumet - a to je kamen urazu vsech modernich systemu. Myslim, ze nikdo to nema dobre, vsude je treba cumet prilis dlouho jez udelam co chci.

Klasicka tlacitka na zakladni veci jako klima, cirkulace vzduchu, ohrivani okna apod. Jsou proste mnohem lepsi reseni. Je to tam vzdy a jak si zvyknes kde to je, kazdy ukon je otazkou jedne dvou vterin.

Nekteri to ted davaji na display permanentne zobrazene, to mi pripada celkem v pohode, ale nemam s tim osobni zkusenost, tak nemuzu rict.
18. 5. 2022 13:36
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
to sa mi zda celkom ok cena na dnesne pomery, len netusim co dnes obnasa dovoz z ndr, tam som kupoval auto naposledy pred 20timi rokmi :-)
Avatar - fOE
18. 5. 2022 12:55
Re: LCI na dva způsoby
ne na dva zpusoby ale na dve veci. :-[]
Avatar - fOE
18. 5. 2022 12:45
Jeden krok kupredu a dva zpet
Zvenci je to horsi nez predFL, uvnitr to je pak primo spatne. Jedine co kvituju jsou vetrane sesle, a to ze se nehrablo na techniku a co ma byt sestivalec i nadale zustava sestivalcem. V tomhle je trojka porad na palec hore.
DoFL byla pro me 3er nejhezcim BMW, ted uprimne nevim jestli bych to nahodou nedal X2. :-)
Avatar - fOE
18. 5. 2022 12:35
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
O zadnou agilitu pri spravne konfiguraci s 5er neprijdes, dokonce muzes nejakou ziskat. ;-) Jen to proste ani jedno neni drobecek, ale kusy aut a na uzke silnici to je trochu adrenalin :-)
18. 5. 2022 12:25
ehm.... Giulia se ještě prodává.... ;-)
kdo chce normální sportovní sedan s interiérem, kde se nemusíš nic učit a prostě vše co potřebuješ ovládat máš na dosah ruky, tak v Itálii vám to ještě vyrobí.... ;-) akorát holt prostě motor jen 2.0T nebo pak až nesmysl V6 co má 510 koní no.... ale má to normální budíky, normální klimu, nevypínáš tunu asistentů před každou jízdou, prostě příjemně jednoduché auto, které skvěle jezdí.

Zvenku je ta 3er pěkná, interiér s mega-displayem bych asi přežil, co už.... i když se mi nelíbí... ale dotykáčová klima, to je velký špatný.... :-(
Avatar - iudex
18. 5. 2022 12:05
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Bolo by to podľa konkrétnej cenovej ponuky a zľavy. Ak by mala byť 540ix za cenu veľmi blízku M340i, tak asi aj ja by som šiel do 5er. Stratím síce trochu agility a dynamiky, ale ako píšeš aj 5ka so šesťvalcom je dynamicky viac než dostatočná, plus získaš ergonomicky dokonalý interiér. Ako najväčší problém 5er osobne vnímam jej dĺžku a obavu, či by som sa vôbec vošiel do garáže. :D
Avatar - iudex
18. 5. 2022 11:59
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Nenájdeš. Resp. ak nájdeš, tak hlúposťami nabitá výbava za takú cenu, že si na úrovni M340i, napr.: https://www.sauto.cz/…rada-3/170675474
Avatar - Manhunt.60
18. 5. 2022 11:47
Re: Ach ty displeje
Součástí palubovky určitě ne, chci to mít v zorném poli, nikam neklopit zrak. Předchozí řešení bylo ideální.
Když si chci řadit za jízdy, tak pádly, ano. Ale když P/D/R, tak klasickou řadičkou. Přitom BMW ukázalo, že řadička může být i hezkej designovej prvek, nevím proč se vydali touhle nehezkou cestou ala VW koncern.
Řazení pod volantem je fajn, rychle jsem si na to u MB zvykl. Ale u BMW bych to raději viděl klasicky na středové konzoli.
Avatar - Emel
18. 5. 2022 11:47
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
To vychází na 1,6M základ? To je hodně slušná cena na 540i...
Obecně souhlas, ale dynamika 540i je z mého pohledu asi dostatečná... a třeba i ten interiér by za mě teď byl argument pro 5er.
18. 5. 2022 11:27
Zadní nárazník
Celkově trojka hezky dozrává, byť absence ovládání klimy zamrzí.

Nejsem si ale jistý zadním nárazníkem. https://www.auto.cz/…eno-zname-i-ceny?… Na těch fotkách mi to připadá trochu jak po bouračce :D Ta kreace do výšky v rozích se mi nelíbí. Už současná 3er bez m-paketu tam měla takový podivný trojúhelník, tohle mi přijde ještě divnější (a hlavně v m-paketu).
Avatar - KANKUNEN
18. 5. 2022 11:13
Re: Palubní deska
Je to dodělané na konzole z Hornbachu. Tak by to přidělal afričan.
18. 5. 2022 11:11
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Tak o to vatsi dovod najst nejaku skladovku 330i, mas lepsi interier a vykonnejsi motor a mozno aj nejaku zlavu, na slovensku skor nie
Avatar - del42sa
18. 5. 2022 10:59
Palubní deska
twl, zase ten hnusnej tablet co vypadá jak přilepený kanagonem :no: :no: :no: odporný trend ! fuj

btw, jaktože ten článek není premium ? ;-)
Avatar - iudex
18. 5. 2022 10:58
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Jj, nejak to podraželo. 540i je v základe dokonca lacnejšia, ako M340i. V Nemecku je M340i za 71.300, kdežto 540i začína na 65.750; ak pridám xdrive a Mpaket, aby to bolo porovnateľné, tak som na tom istom (71.250). Je zrejmé, že M performance bude mať nejaké veci naviac, plus M340i má vyšší výkon ako 540i, ale zase je to stredná trieda vs. vyššia stredná. Osobne by som radšej volil menšie a výkonnejšie auto, ale komu nejde o absolútnu dynamiku, 5er je reálna alternatíva.
18. 5. 2022 10:57
Re: Ach ty displeje
Ten plovouci display mi taky moc neimponuje. Podle me by byl lepsi proste soucasti palubni desky. Ale to jsou detaily.

Radici paka to je jedno, kdyz si radis, tak stejne radis pod volantem.
Ostatne podle me je lepsi reseni od Mercedesu, kdy je na automat packa na volantu. Je to hned po ruce a navic to nezabira zadne misto na stredovem tunelu.
18. 5. 2022 10:33
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
340i je M Performance, to je ten důvod.
Avatar - WinDiesel
18. 5. 2022 10:32
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Co šílíte chlapci, toto auto není pro "starý". Navrhují to mladíci, kteří mají utkvělou představu že takhle je to správně. jsou si jisti že se to auto bude líbit mladším i starším. Respektive na starší házej bobek.
BMW fans se vztekat nebudou, ti spolknou všechno, stejně tak jako Tesla fans.

A nabídka motorizací, jakkoli elektrifikovaných, je na současné poměry hodně dobrá.
Avatar - WinDiesel
18. 5. 2022 10:26
Re: LCI na dva způsoby
žvatlat nebo patlat :-) :yes:
Avatar - Emel
18. 5. 2022 10:24
Re: Zvonku áno, zvnútra nie
Jo, ty displeje jsou dost děs.
340i budiž, ale 1.8 v základu za kombík... to je dost peněz, 540i Touring je 1.85.
18. 5. 2022 10:23
Re: LCI na dva způsoby
Jediné pozitivum z interiéru.
Avatar - iudex
18. 5. 2022 10:08
Re: LCI na dva způsoby
Thomas z Autogefuhlu na videu ukazuje tú perforovanú kožu a malo by byť aj vetranie.
Avatar - iudex
18. 5. 2022 10:07
Zvonku áno, zvnútra nie
Facelift za mňa fajn. Pri tých prvých čínskych fotkách som si nebol moc istý, ale tieto ofiko sú OK. Predok smer 5er, to je len dobre, žiadne zväčšenie obličiek, čistejšie svetlá bez tých spodných zubov a jednoduchší spodok. Čiže celkovo zvonku určite zlepšenie.
Horšie je to s interiérom, dotykáč namiesto jednoduchej, intuitívnej a ergonomicky vychytanej palubovky, to nie je moja šálka kávy. Naviac ako majitelia nových BMW s idrive 8 píšu, operačný systém niekedy nabieha dlhšie a človek čaká (majitelia nových áut koncernu VW dôverne poznajú).
Horšie je, že motory hybridizovali, nielen šesťvalce (podľa očakávania), ale aj 330i. Ale kým 40i si zachovala výkon, 30i išla výkonovo dolu o 10 kW. Takže za mňa ak 3er, tak najlepšie M340i, keď to podľa mňa bude zároveň posledná 3er so šesťvalcom (mimo ///M verzií).
18. 5. 2022 09:57
Re: Redakce,
Čížko*** je jako vlezlý prodejce, zavřeš vchody, vleze oknem ;-)
Avatar - KANKUNEN
18. 5. 2022 09:51
Re: LCI na dva způsoby
Ten displej je strašný, působí to na mě otevřené jak schránka před spolujezdcem bez deklu. Takový odpadkový koš na sáčky od bagety.
Avatar - KANKUNEN
18. 5. 2022 09:45
Redakce,
strčte si to samoVideo, miliony chyb a toho čížkoHoniče, on to je asi zároveň i ten mínusOsel do zádele. Diskuze tu chřadne rychleji než prodej nových aut.
18. 5. 2022 09:16
LCI na dva způsoby
Ten první se povedl, přiblížení přední části k 5er se určitě povedlo, jakkoliv jsou některé detaily stále komplikované, tak vnější vzhled působí celistvějším dojmem.

Způsob inovace interiéru je už méně šťastný, absence normálního voliče jízdních režimů se dala očekávat, jakkoliv jsem zvyklý na klasické BMW provedení, asi to nebude největší problém. Tím bude absence normálního a perfektně fungujícího ovládání klimatizace. I BMW totiž minimálně po LCI 5er má podivně fungující klimu. Nikdy jsem do ní nemusel příliš zasahovat a u současné pětky jedu v rozmezí 19-22st. Tohle se mi u dřívějších modelů nikdy nestávalo. Teď už to nepůjde klasickým ovladačem, ale bude nutné žvatlat nebo patlat. Digitální verze klasických budíků opět není a tak snad jediné zlepšení budou doufám ventilovaná přední sedadla. Jelikož na některých fotkách je patrná perforace na kožených sedadlech a tak by 3er po X3 a 4er snad mohla mít tuto možnost.
Avatar - Manhunt.60
18. 5. 2022 09:05
Ach ty displeje
Z venku dobrý, ale ten vnitřek...obří displej a absence nějaké normální řadící páky...ach jo.