Já mám ještě o 0,5 cm víc a souhlasí ms tebou. Ale je fakt, že moje paní si stěžuje, že si nemůže u spolujezdce natáhnout nohy, když za sebou má autosedačku. Ale to asi nikde.
Kufr -něco tam je? Pokud vím, má současný Jazz největší kufr ze všem malých aut - 380 l. A tady to nebude horší. A motory? Posílení o 17 koní u základního motoru oproti současnému nejsilnějšímu se ti zdá málo? A pokud bude v Evropě i ten 120k, asi není důvod si stěžovat. :yes:
Nevím, obě auta si zachovávají základní výraz "jsem Jazz", ale zároveň je od sebe neprosto bezpečně odlišíš. Rozhodně líp než Audiny nebo Peugeoty. ;-)
z vnějšku ještě jaktakž, vnitřek odporný jako vše alá honda... pravda je, že jediné co bylo na hondě jazzu zajímavý byly zadní sedačky, které umožňovaly velkou variabilitu, tím to ale končí, jinak další zbytečný auto na planetě... :'-(
Takhle se dělají malá auta :-) Ale škoda toho růstu, pokud se neprojeví na prostoru vpředu, kde Jazz byla opravdu malá. Nemá někdo k dispozici údaje o vnitřních rozměrech a zavazadlovém prostoru (tam Jazz dávala konkurenci slušně zabrat.
No to mas tak , japonci su v priemere o 20 - 25 cm nizsi ako europania a ja 194 cm merajuci vodic som zatial nevidel azijske auto, kde by som sa vedel za volant pohodlne usadit... Dokonca ani v avensise to nie je OK. :'-(
Sucasny Jazz - male velke auto, vzhladom na vonkajsie rozmery s neskutocnou ponukou priestoru. Handicap jedineho motory, ktory je ale vykonny, velmi kultivovany a s vynikajucou spotrebou. Cena tohto maleho MPV by mohla byt o kusok nizsia.
Novy Jazz - dizajnova evolucia, trend narastania rozmerov. Technicky uvidime, co prinesie. Kazdopadne to bude urcite kus solidneho auta napriklad pre mladu rodinu.
Jen doplnění mých poznatků. To auto je fakt zezadu malé FR-V.
No a teď k těm poznatkům. Stávájící generace má málo místa na předních sedačkách...ano je to tak. podběhy kol hrozně zmenšují prostor a tak pro mě (185) je fakt problém na spolujezdcově místě složit nohy. Řidičovi zase chybí prostor na položení nevyužité levé nohy, když se neřadí. Není tam taková tak ploška. Místo ní šikmý podběh, tak nohá nemá, kde se upíchnout. Řekl bych, že to bude i nebezpečný.
A poslední kritika - na předních sedačkách se sední tak nízko, že nám deším lidem levitují stehna ve vzduchu a tak se tam sedí blbě...to auto je pro dlouhány na zadních sedačkách a pro prcky na předních :-)
Minulou generaci jsem měl pár měsíců možnost řídit. Je to skvělé auto. Vnitří prostor na zadních sedačkách a v kufru je maximální. Systém sklápění sedaček je vychytaný a několikrát jsem ho s radostí využil, na převot palmy a tak ;-)
Design nové generace je moc pěkný. Souhlasím s podobností zadní části profilu s FR-V. FR-V miluju a tak to jen kvituji :-) A volant z Civica? Víte jak se to řídí? Pokud ano, tak byste nikdy nic proto tomu volantu nenamítali. Tlustý věnec, super design... :yes: To auto chci! >:D
No je pravda, že poslední dobou výrobci u malejch aut natahujou přední světla přes celej předek. Kdy to asi skončí, až budou světla spojený s přednim oknem... >:D
Nový Jazzík jasně vychází z velmi úspěšného předchůdce. Zadní část pobrala inspiraci z Civica, ale není tak komplikovaná a velmi jí to sluší. Předek je oproti roztomilému předchůci značně naštvaný (ale nezapře ho) a dává jasně najevo, že nejenom spotřeba paliva bude jeho silnou stránkou ;-) . Auto dospělo a pokuď bude mít i trošku příznivou cenu, tak se má konkurence na co těšit. Ostatně kdo bude konkurence? Jazz začíná na 100 koních! Nafta snad pořád bude v případě Jazzu sprosté slovo :yes: .
tak tuho mame nastupca jazzika...zo zadu pripomina FR-V spredu trocha yaris no i tak je hezci ako predchodza,len ma mrzi ten volant vyzera ako z civica?ci aj je?ale aspon konecne to ma slusne motory,sedacky a vyzera to viac ako auto pre chlapov a mimo mesta ako predosla verzia. Hadam to bude viac zive ako 1,2 Dsi ten motor tam nema co robit
Tak a je to tady. Honda se konečně našla. Jestli ovšem najdeš Hondu i ty, to je ve hvězdách. Na druhou stranu tu máme snad první auto, kterému můžeš háčtyřku měnit i za jízdy... no, možné je všechno. Možné, jak koukám, je opravdu úplně všechno...
....dlouhany idealni auto.Koleno bude kam dat,sedacku klidne posunout,aniz by bylo o ty vzadu spatne postarano a kufr?No,neco tam je :-| Jen ty motory.Na ty delsi a tudiz tezsi to bude chtit neco s vykonem ve vyssich sferach.Snad nejaka ta,,subsportovni"verze.
Tak a je to tu som trochu rozčareny...vzhľadovo to vyzera skôr ko FR-V /zadna časť jasne FR-V/a inak by som povedal,že to je len facelift súčasnej generacie...pohonne jednotky su fajn :yes: