Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Corolla Cross dorazila do Prahy. Kladivo na Karoq odhalilo i první ceny

Nové kompaktní SUV Toyota, které se svou velikostí zařadí mezi modely C-HR a RAV4, má na českém trhu velké ambice. Hlavní ofenzívu si však schovává až na příští rok.
Zpět na článek
Avatar - Emel
22. 5. 2022 12:08
Re: Auto urcite super
Jo, to je úplně jiný režim, než na jaký jsem zvyklý já. Pak určitě hybrid nebo EV má smysl. CHR je dneska na můj vkus trošku drahá... ale pokud je to to co chceš, tak proč ne.
Avatar - petr petrumr
22. 5. 2022 08:09
Re: Hybrid
dálniční jezdec potřebuje turbo, ale zase neumí jezdit ve městě natož couvat, cvičená opice hadr.
Avatar - petr petrumr
22. 5. 2022 08:06
Re: Auto urcite super
jezdím město 85%-to je, že nevyjedem za značku konec obce a třeba 300km nepoužiju zrychlení více jak 20s. Víš, že hybridy si lidi kupují do města? Ty řídíš auto ze zadu? Nebo nemáš řidičák a pro tělesný disporce musíš sedět vzadu?
Avatar - lamal
20. 5. 2022 17:43
Re: Hybrid
jj na taketo detaily nema cas, v prvom rade musi vyšolichať koncern, je jedno s cim, vsetko sa pocita :-)
Avatar - JirkaVejrazka
20. 5. 2022 17:40
Re: Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Ty jezdis nabijet na chatu? Nebo myslis, ze plug-in bez nabiti nejede? Nehlede na to, ze se da v pohode nabijet z 230V zasuvky. Pokud mu jistic utahne troubu na peceni, utahne i nabijeni auta.
Avatar - petr petrumr
20. 5. 2022 17:03
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
bmw, ale diskuze je o toyotě, já třeba tam zpátečku nemám a podívej se na Rosťu jak řadí reverz versus D. Chápeš to budíš sousedy .
Avatar - petr petrumr
20. 5. 2022 16:51
Re: Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
na co je někomu plug in, když na chatě nemá potřebný jistič.?
Avatar - petr petrumr
20. 5. 2022 16:48
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
opatrně stím kolem, my jsme to v práci počítali, kolo přijde nejhůře.
Avatar - Ozzman
20. 5. 2022 10:50
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Hlavne je to o spotrebe ve meste… tyhle vzneseny ekocile vam nezerem :-! To vyste jezdili na kole ! :D
Avatar - Ozzman
20. 5. 2022 10:49
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Ale v USA je Corolla sedan s 2.0 atmo cca 160k a manualem…. V USA… skoda no
Avatar - JirkaVejrazka
20. 5. 2022 10:18
Re: Hybrid
Atmosfera je proste zastarala a basta! Snad bys ho nechtel zatezovat takovymi detaily, jako ze jde o nejucinnejsi benzinove motory co se dnes montuji do beznych masove produkovanych aut. A krome toho na takove detaily jisne nema cas, hleda krabicku s interpunkcnimi znamenky, co se mu nekam zatoulala...
Avatar - lamal
20. 5. 2022 10:15
Re: Hybrid
´´To vis, kdyz chces jednoduche reseni pro slozity problem, staci navstivit nejblizsi diskusi na Internetu. Tam se vzdycky najde nekdo kdo vi, jak by se to melo udelat...´´

dovolil som si citovat, uz to tu zaznelo.... jo a ´´so zastaralou atmosférou´´ si samozrejme mimo, na tom motore nie je nic zastarale, pokial si myslis, ze len turbo samotne robi z motora pokrokovy, tak si este jednoduhsi nez sa zdalo :-)
Avatar - Emel
20. 5. 2022 09:59
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
No takhle... Moje pořadí by bylo mt zf dsg, pak ten aisin co mám v opelu, pak teprve nějaké ecvt a cvt. Jasně, Corolla s manuálem a hybridem je dost teoretická možnost
20. 5. 2022 09:29
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Ty nie si "klasický" užívateľ ;-) . Drtivá väčsina si nekupuje suv pre šoférske zážitky, ale čiste ako približovadlo. Zároveň v našom regióne veľa zohráva nižšia obstarávacia cena at vs mt
Avatar - hugino
20. 5. 2022 08:58
Re: Auto urcite super
Ak máš 1.8 hybrid tak ten je dosť slabý /zrýchlenie 11s :'-( :no: / a C-HR je vzadu nepoužitelná ale je pravda že ich behá dosť ale hlavne ako mama car.
Avatar - hugino
20. 5. 2022 08:52
Hybrid
Po prečítaní šťavnatej diskusie som došiel k názoru že hybrid je síce alternatíva ku klasickým spalovákom ale nie každému musí vyhovovať takže pokiaľ koncern navyrába HEV autá so zastaralou atmosférou nie je to myslím preto že by to nevedeli ale je to preto že tento 25 ročný koncept ktorý mimochodom Toyota má asi najlepší nemá budúcnosť preto že ako isto viete od 2030 by sa mali podľa EÚ prestať predávať autá so spalovacím motorom tak by bolo určite zbytočné do HEV investovať/atmo štvorválce už koncern nevyrába aj dobrých 15 rokov odkedy je v ponuke TSI/ preto má koncern v ponuke na zníženie emisii PHEV alebo EV kde naopak podľa včerajších TN na Narkóze je Toyota najmenej pripravená na prechod na EV.Pokiaľ sú stále v ponuke turbobenzínové motory /koncern VW,koncern H/K,Stellantis,Renault.../ tak je to stále dobré a za mňa je to momentálne najlepší pohon a takisto som rád že je stále v ponuke manuálna prevodovka.Mne osobne manuál max.vyhovuje za tých 32 rokov čo šoférujem som si už tak nejak zvykol. :-) PS:Aj tak si myslím že ten Green Deal je utópia a autá so spalovákmi sa budú predávať min.ďalších 30 rokov.
Avatar - Dinar
20. 5. 2022 07:41
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Víš co, kdybys napsal, "dsg bych taky nechtěl", protože jsi zvyklý na ZF8 , 9g-tronic, aktuální aisin apod., neřekl bych ani popel, ale pindat o "zoufalých časech" a denně jezdit s ecvt, to je prostě mimo, buď neználkovství nebo pokrytectví.
Avatar - Mikesus
20. 5. 2022 06:59
Re: Cross
Tak garantují ti, že ten kočárek se do karoqu nevešel, zkoušel jsem to
Avatar - Mikesus
20. 5. 2022 06:58
Re: Asi fakt starnu
Jak jsem psal, je možné že po fl se to zlepšilo, před fl to byla tragédie. Někdy zatnu zuby a pojedu si to znovu projet, abych si neukousl jazyk :D
Avatar - Mikesus
20. 5. 2022 06:56
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
On má ale pravdu v tomhle. Kdyz výrobce neumi vyrobit použitelný a úsporný motor, který by oslovil a prodával se, musí škrtat ty dobré jízdně a zbydou mu ty podprůměrné.
Avatar - Mikesus
20. 5. 2022 06:53
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
To není o globálním oteplování, ale o dalších jedovatých emisích, ne o naprosto nejedovatem co2.
Avatar - Mikesus
20. 5. 2022 06:52
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Dsg bych taky nechtěl. To se nedivím. Zoufalé časy žádají zoufalá rozhodnutí.
Avatar - Mikesus
20. 5. 2022 06:51
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Takze 35%, dejme tomu 30%, abych nekrivdil, si koupí manual, protoze je to levnější nebo protoze ví, co je dsg zač
Avatar - xxc
20. 5. 2022 06:43
Re: Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Ako nemá čo ponúknuť? Cupra stojí cenníkovo o 10 000 CZK menej a je to plugin.
20. 5. 2022 00:14
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
Sorry, ale meleš čím dál větší hovadiny, to je fakt ztráta času. Čau. :no:
20. 5. 2022 00:11
Re: Cross
Nikoliv, tuto funkci primárně nikdy neměl. Od toho jsou nalisované protivibracni pásy na podlaze a podlahový koberec. Do těch přihrádek v polystyrenu se měly odkládat různé věci z povinné výbavy a zároveň vyrovnával podlahu kufru po sklopení opěradla. Ale většina Čechů u kufru rodinného auta víc ocení jeho pořádnou hloubku.
20. 5. 2022 00:04
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Debilní seš leda tak ty. :-)
20. 5. 2022 00:03
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Vy nás ale zásobujete, pane Karfík... :-[] :no:
20. 5. 2022 00:00
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Jasně, koupí hybridu zastavím globální oteplování! :-[] :-[] :-[] Ty už to máš v té tvojí hlavince řádně vykradený elektrofašistickou propagandou! :no:
Avatar - Emel
19. 5. 2022 23:15
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
To je statistika dost k ničemu. Jasně že ty nejlepší varianty se kupujou s automatem, když s manuálem nejsou.
Moje současný auto je taky v automatu... ale kdyby byl v nabídce manuál s tímhle motorem, no tak by asi bylo v manuálu. Kdybych si měl mixnout Karoqa na svoje ježdění (jakkoli jdou SUV mimo mě), no tak takhle od stolu by to bylo 2.0TSI MT 4x4.
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 22:05
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Presne tak. Manual v suv...přesně jak píšeš.
19. 5. 2022 21:39
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
35 percentný podiel manuálov je celkom žebrácke číslo a manuál sa zjavne kupuje vo verziách s cenou "od". Mimochodom, radiť si sám v suv s r4 motormi má ďaleko od pôžitku z jazdy. Na pôžitok tu máme našťastie iné autá....
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 21:19
Re: Auto urcite super
c-hr je dost oblíbené auto i tím dizajnem, počty prodaných kusů je toho důkazem
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 21:14
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
a běží když spalovák stojí? Ty tam nemáš čidlo teploty, že když klesne pod určitý stupně pod bod mrazu kompresor nespustí? Co už ta škodovka neušetří, dříve aspoň koncern tohle psal v příručce.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 21:04
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
to nejsou debilní pokuty, debilní je výrobce, že není schopen vyrobit eko model.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 21:03
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
aaaa pánu se zastavil motor a klima nechladila. :D
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 21:00
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
toyota má menší emise, ty nemáš bližné koho bys chtěl mít u sebe a né v urně?
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 20:53
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
ale napadlo, nemáme čipy na matrixe nebo lasery, tak tam dáme něco jinýho a nikoliv jak koncern zastavovat nebo skladovat nedodělaný auta v trávě.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 20:50
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
nebo zavolat na vládu a fialka pošle peníze a nemusí ani hnout prstem.
Avatar - wakantanka
19. 5. 2022 20:27
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Načo diskusiu, stačí zavolať/napísať petrumrovi a ten ti to vyrieši obratom :)
19. 5. 2022 19:34
Re: Cross
Ten blok neni uplne nesmyslnej.

Dost zretelne snizuje hlucnost uvnitr auta.
19. 5. 2022 19:32
Re: Asi fakt starnu
Zadek sedana vypada fakt jak spatne opravena bouracka.
Proc je tak "podseknutej" ?
Proste nelibi.
Auto se mi proste musi libit, ne ho jen "nejak vydrzet" .
:-)
19. 5. 2022 19:27
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Hmm.
Popravde si obcas rikam, ze je to presne naopak:
Dlouhodobou cilenou kampani je cesky vkus prizpusoben "na miru" skodovce.
Avatar - twistedTSD
19. 5. 2022 19:05
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Asi protože prodává na českém trhu. Co je to za dotaz?
19. 5. 2022 18:47
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
Jo? A které auto jí má synchronizovanou? Pověz, jsem napjatý! :-[]
Avatar - xxc
19. 5. 2022 18:42
Re: Corolla Cross
Celkom sranda, ze ta toyota executive verzia stoji 1 039 000 czk a formentor hybrid o 10 000 czk menej. Aspon cennikovo.
19. 5. 2022 17:51
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Co to meleš? V Bohnicích mají vycházky? :-[]
Avatar - 3_diamanty
19. 5. 2022 17:26
Auto urcite super
Ale ta predna maska je des.... toyota to uz dnes vie daleko lepsie... juhoazijske cielenie tu v tomto nezaprie.... ale inak som rad ze nakoniec je aj v eu... hoc uz len ako hybrid... zakaznikov si to najde aj u nas.... napriklad voci C-HR je to nakoniec este aj celkom pekne auto maska nemaska
Avatar - Emel
19. 5. 2022 17:04
Re: Asi fakt starnu
O Camry nebyl zájem, ale stejně se dováží...
19. 5. 2022 16:40
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
Tak jací že "komunisti" stávkovali v Americe a ve Francii? Jestli tu někdo má úpal, tak si to jedině ty! :-[] :-[] :-[]
P.S. Klimu mám ve svých autech celoročně zapnutou (v režimu Auto). :-)
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 16:37
Re: Asi fakt starnu
to je otázka trhu, třeba c-hr se dováží jen hybrid, prostě o turbo nebyl zájem, též camry atd.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 16:31
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
můžeš mět i desetizonovou, bez spalováku ti nepoběží. To corolla je jiný kafé.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 16:29
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
já jsem tohle psal? Máš upal???? Přečti si to ještě po dvanácté a vypni si start-stop, no horko v neklimatizovanám voze ti leze na mozek a trpíš halucinacemi.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 16:27
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
hlavně a´t se podívají, jak jde blbě řadit ta zpátečka, auto, které musí zastavit, není auto.
19. 5. 2022 16:27
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
Tak ten byl dobrej - všichni milovníci normálních aut po celém světě jsou podle tebe "komunisti"! :-[] :-[] :-[] Zatímco ti zasranci, co nám chtěji všechno atraktivní v auto-moto světě zdanit a zakázat jsou konzervativní pravičáci, jo? Tak to má fakt "logiku"! :-[] :-[] :-[] :-[] :-[]
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 16:22
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
proti trolejbusům, proti hybridům a vlastně proti všem co rekuperují energi, chrání klima bylo vždy tvrdý jádro komunistů, podívej se třeba jak komunisti stávkovali ve francii anebo třeba v americe, prostě zpátečníci.
19. 5. 2022 16:20
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
Nechám vyřešit hned po záruce. :-) A ostatní tyto pi--viny (kromě té El. P brzdy) můj Karoq nemá! :-) :yes:
19. 5. 2022 16:18
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Velmi žádanou 1.4 TSI 4x4 před lety Škoda zařízla jen kvůli debilním pokutám EU za CO2. A omezená nabídka vrcholné verze 2.0 má stejný důvod... :-(
19. 5. 2022 16:13
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
:-[] :-[] :-[] :yes:
Avatar - Barry Lyndon
19. 5. 2022 15:42
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Tak zrovna Karoq moc motorizací taky nemá. "Dvouválec" 1.5 TSI jen jako 4x2. 4x4 jen s 2.0TSI a ani není v normálním volbě, ale jen s jakýmsi cirkus paketem. Diesel v tak malém autě už je dneska úplně mimo, hybridizace žádná.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 15:40
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
A taky tříválec, elektronická brzda, virtuální budíky, dotykové ovládání, automat... budeš to mít těžký. BTW, co takové vypínání válců? To pak je z čtyřválce vlastně dvouválec, ne?
19. 5. 2022 15:38
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
"Hybrid" je pro mě u auta pejorativní označení. Co tam máš dál? ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
19. 5. 2022 15:37
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
To vis, kdyz chces jednoduche reseni pro slozity problem, staci navstivit nejblizsi diskusi na Internetu. Tam se vzdycky najde nekdo kdo vi, jak by se to melo udelat...
19. 5. 2022 15:34
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Proč "bez klimy"?! Klimu samozřejmě mám a dvouzónovou. :-)
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 15:33
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
správně, hybrid ku hybridu. Automobilka co neumí vyrobit hybrid, má aktivita v autoprůmyslu nechat druhým.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 15:33
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Stačí ty čipy nějak nahradit - sakra, že to dodnes nikoho nenapadlo :-)
19. 5. 2022 15:32
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
A proč bych to proboha dělal?! :-[]
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 15:30
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
on potřebuje otáčkoměr, silný motor, na 50 ve městě to je třeba, hlavně ten otáčkoměr a start-stop bez klimy, otevře okna a je mu hééj.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 15:28
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
tak si kup hybridní toyotu, ta má e-cvt, né jak koncern s řemenem.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 15:25
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
podívej se, koncern nemá odbyt a svádí to na nějaký čipy, stačí ty čipy nějak nahradit, ale proč by to škoda dělala, stačí napsat, že nejsou čipy a škodovkáři se stáhnou do sebe a hlásí světu, že koncern by vyráběl kdyby..........bychaři.
Avatar - petr petrumr
19. 5. 2022 15:22
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
karog a ušitý čechům???? Karog je hybrid? joo já jsem zapomněl kdo to kupuje, tvrdý jádro československa co neměli ve škodovce otáčkoměr.
Avatar - lamal
19. 5. 2022 14:59
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Ozz presne, to som myslel tym priplatkom za DSG, kto chce co najlacnejsie auto, musi zobrat manual. Vynimka je napr Arese, ktory si chce radit sam, ja som rad ze Skoda este ma na vyber, ale nebral by som absenciu manualu u Hybrid znacky ako velke minus v tejto triede.
Avatar - Ozzman
19. 5. 2022 14:56
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Otázka je, jestli je to volba peněženky, nebo zážitku z jízdy... tipuji, že první možnost u SUV je správně u většiny...
19. 5. 2022 14:51
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
No, uvidíme ve srovnávacím testu. Tedy pokud ho redakce nezařadí do trapné sekce "Premium"! :-[] :no:
19. 5. 2022 14:49
Re: Cross
Tak garantují ti, že do kufru Karoqu bez příplatkové mezipodlahy se kočárek vejde mnohem lépe, než do této nové Toyoty. To jasně opatrné už na první pohled. :-)
19. 5. 2022 14:45
Re: Asi fakt starnu
??? Hlučnost (i komfort odpružení na 17kách) je u Karoqu naprosto OK. Tedy minimálně u benzínových verzí.
19. 5. 2022 14:45
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Prednosť pre Teba a pár podobne uvažujúcich. Ale už ste v nevýznamnej menšine.
Avatar - lamal
19. 5. 2022 14:40
Re: Cross
Mike ti to zhrnul :-) Priestor pre rodinu je iste dolezity a kufor tak isto, preto je tu Skodofka.
Akurat zoufale melky kufr Corolla Cross nema, to je vse co tym myslim.
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 14:33
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
Dokud to člověk nezkusi, je těžko hodnotit. Papírová čísla je jedna věc, real druhá
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 14:31
Re: Cross
Ja bych se nedivil, že tomu tak je. Jednodušší jedinci na to určitě koukají. A stačí jim papírové číslo, i když v reálu tam dají méně, protoze je to na výšku a ne na délku. S tím mám vlastní zkušenost, kdyz jsem zkoušel auta, kam dát kočárek pro dvojčata.
velikost složeného kočárku i s koly: 93 x 77 x 43 cm

https://pin.it/3gwXdMv

Pak papírové větší kufr i o 100l kočárek nenalozil. A pak bude někdo mektat, že objem kufru je důležitý.
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 14:16
Re: Asi fakt starnu
Mne už by vadilo ta hlučnost a podvozek trakaře, který z člověka chce vytřást duši ( aspoň před fl )
19. 5. 2022 14:15
Re: Cross
Ne nebyl. Šlo o demontáž nesmyslného bloku z polystyrenu vkládaného výrobcem na podlahu kufru a úpravu podlahového koberce. Kufr to zvětšovalo o téměř 100 l. A ano, objem kufru ( a místo pro nohy vzadu) je pro většinu českých rodin to první, po čem se při výběru auta pídí (tedy kromě ceny samozřejmě). Zeptej se nějakého českého prodejce. :-)
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 14:15
Re: Asi fakt starnu
Je tam 1.8hsd nebo 1.5 atmo z yarise.
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 14:14
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Neumi ani jedinej hybrid. Takze to jako plus opravdu není.
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 14:12
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Má. A klid e řek u že větší. Ale propad bude u karoqu kolik, 30%?
U Cross 20 nebo 15?
19. 5. 2022 14:08
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Naopak, jednou z největších předností Karoqu je fakt, že jeho nabídka motorizací není zamořena hybridizací a že nabízí i (relativně) silné nehybridizované 4válce a manuální převodovky! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
19. 5. 2022 14:03
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Takže ty si fakt myslíš, že koncern VW nemá mnohem větší problémy s nedostatkem čipu, než Toyota? Kéž bys měl pravdu... :-)
Avatar - lamal
19. 5. 2022 14:00
Re: Cross
Nebol to krompáč, ze nie ? :D Myslis, ze by nejakeho zakaznika odradila od auta o 5-10 cm nizsia hlbka kufru keby vse ostatne vratane rozmerov kufra vyhovuje ? Podotykam, ze C Cross nema plytky kufor ani nahodou. https://img.auto.cz/…pbWc/7686786.jpg?… - toto je pre Areseho zuofale melky kufr :D
Avatar - lamal
19. 5. 2022 13:54
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
No 35% je vyznamna mensina a este si k tomu pripocitaj, ze sa za nie moc podarene a trvacne DSG priplaca. Karoq nema ani hybrid, takze 65% preferencia automatu je v skutku vyznamna, s dobrym Hybridom by to bolo daleko viac.
19. 5. 2022 13:49
Re: Cross
Vyvedu tě z omylu - objem, resp. hloubku kufru při výběru rodinného auta řeší drtivá většina českých rodin. A to tak moc, že např. český importér Mitsubishi kvůli tomu pro svůj bestseller ASX vyvinul a léta nabízel speciální "prohlubovací" sadu. A prodávala se velmi dobře! :-) :yes:
Avatar - wakantanka
19. 5. 2022 13:37
Re: Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Zase čoraz viac ľudí chce práve HYBRID a tam nemá koncern v tejto kategórii čo ponúknuť.
19. 5. 2022 13:37
Re: tohle je spíš konkurent Sportage
Souhlas, ta kufrová bída Corolly Cross nepříjemně překvapuje zejména při zdůrazňované "rekordní" délce její karoserie (v kombinaci s průměrným rozvorem). Ten kufr je fakt zoufale mělký (a o to víc zaráží ten výrazný schod, vzniknuvší po sklopení zadního opěradla). :-(
19. 5. 2022 13:31
Re: Asi fakt starnu
Ale vůbec ne, strašná je jen současná nabídka většiny automobilek! :-O
P.S. Karoq 1.5 TSI moje požadavky v segmentu C-SUV plní velmi dobře. (Tedy až na tu prokletou el. P brzdu...)
19. 5. 2022 13:30
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Minimum?! Nenech se vysmát. U Karoqu činí prodej s manuálem i při současné osekané nabídce motorizací 35 % a pokud by ho špičková verze 2.0 TSI 4x4 nabízela (a hlavně pokud by nadále vyráběli velmi žádané provedení 1.4, resp. 1.5 TSI 4x4)by to bylo ještě víc! :-O
19. 5. 2022 13:29
tohle je spíš konkurent Sportage
než Karoqu. Karoq je menší a není hybrid. Takže trošku neporovnatelné. Trošku mě zaráží objem kufru 425l, ikdyž píšou bez schránek, tak na rodinné auto se mi to zdá celkem málo. Ale možná reálné rozměry budou podobné jako ve Sportage.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 13:25
Re: Asi fakt starnu
Tobě je těžký se zavděčit :-)
Avatar - lamal
19. 5. 2022 12:45
Cross
je logickym vyustenim ponuky znacky, pragmaticky pristup vidno aj na dizajne. Z vonku je to uz pomenovany uni dizajn, neurazi a rozhodne nenadchne (az na fanusikov znacky). Myslim, ze aj taky Karoq mal trochu vacsi doraz na prepracovanost vonkajsieho dizajnu.
Interier naopak z toho pragmatizmu tazi, kombinacia prevedenia ovladacov a ich umiestnenia je best of best a velmi dobre su drziaky na kafe vo dverach. Hlbku kufra riesi maximalne tabulkovy extremista, v praxi je vsetko v poriadku.
Motoricky ocakavane jednotky, spokojnost, vdaka za ten relativne plnotucny 2.0.

Cena nie je nizka, ale mohlo by to fungovat, Toyota predsalen nejake meno uz ma a so znackou sa kupuje spolahlivost.
19. 5. 2022 12:37
Re: Asi fakt starnu
Jo, v případě sedanu jsou ty světla O.K. Nejsem si teď ale jist, jestli se v EU nabízí i v nehybridni verzi. A pokud jo, pravděpodobně to bude trapný tříválec... :-(
Avatar - lamal
19. 5. 2022 12:37
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Zakaznikov co chceju manual s benzinom v taktomto aute je minimum, problem preferencie automatu riesia uz aj sport verzie, alebo modely. Toyota to riesi uplne logicky vzhladom na poziadavky trhu, podobne dopadla 1.2t s M6 v Corolle.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 12:15
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Není to klasický CVT. A víš jak to je... neduhy automatu nejvíc vyniknou ve spojení se slabým motorem, naopak silnej motor je přikryje...
Avatar - Emel
19. 5. 2022 12:11
Re: Asi fakt starnu
U sedanu zrovna nejsou
https://www.autorevue.cz/…etthumbnail.aspx?…
Dáš to na nějaký lepší kola a ten sedan je fakt docela pecka... ale ani u kombíku mě předek nějak zásadně neruší. Nejhezčí auto segmentu to není, ale lepší průměr jo.
19. 5. 2022 12:11
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Pro mě je CVT naprosto nepřijatelné. Tečka.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 12:08
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Ten 2.0 hybrid není vůbec špatnej... jede to, moc to nežere. Musíš kousnout eCVT... a hlavně si to Toyka nechá zaplatit... ale rozodně je to v kompaktech a SUVC jeden z těch zajímavejch pohonů.
19. 5. 2022 12:05
Re: Asi fakt starnu
Ne. Ty spodní zuby na světlech u nové generace jsou fakt děs běs... :-O :-) O "superboubelatém" novém Yarisu nemluvě a Aygo odcházející generace je také líbivější, než jeho rádoby crossoverová nástupkyně. :-O
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 12:04
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Ale prd, to jsou jen výmluvy. Ta produkce může být omezena, ale je u všech, ne jen u jednoho výrobce.
19. 5. 2022 12:03
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Jistě, ale ta totální bída v oblasti pohonných jednotek čeká Karoq až v jeho další generaci. A právě toto zatím současnému Karoqu dává trumfy! :-) :yes:
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 12:03
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
A nikde jinde ho zas moc nechtějí. Někdo chce se prsit, že na jednom trhu je nejprodávanější, jiný prodá nasobne vic celkem a neřeší nějaký bezvýznamný trh.
Nepochybuju, že v ČR bude karoq prodavanejsi.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 12:02
Re: Asi fakt starnu
Myslíš tu současnou? Tam je to jasnej skok kupředu, jak proti Corolle, tak proti Aurisu, ne?
19. 5. 2022 11:53
Re: Asi fakt starnu
Jasne, ale tady nejde o "vystrelek" , ale o trend.
Kdyz jsem kupoval sedana, tak byla Corolla ve vyberu.
A pak jsem u dealera uvidel, co s ni udelali a odesel.
:-(
19. 5. 2022 11:50
Re: Asi fakt starnu
Ano.
To je lepsi formulace.
:-)

Ale neni v tom Toyota sama.
Avatar - pradeda777
19. 5. 2022 11:45
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Píšeš..."extrémně chudá nabídka motorizací".......bohužel taková je dnes doba. Automobilky musí hrát tu "anti-emisní hru" velmi opatrně. A vše naznačuje tomu, že bude hůř.... :-( . Takže Toyota zatím díky za ten dvoulitr..... :-!
Avatar - Emel
19. 5. 2022 11:42
Re: Asi fakt starnu
Když pominu GR, tak se mi fakt líbí Corolla.
19. 5. 2022 11:40
Re: Asi fakt starnu
No, když to řeknu natvrdo, tak nová Corolla Cross patří mezi ty "nejméně ošklivé" Toyoty současnosti. :-[]
19. 5. 2022 11:38
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
To ovšem nebude záviset jen od poptávky zákazníků, ale také od současných produkčních schopností výrobce (čipy). Tím ty prodeje (resp. zákaznická obliba) mohou být totálně zkreslené... :-(
Avatar - Mikesus
19. 5. 2022 11:31
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Tak uvidíme, kolik se prodá coroll Cross a kolik Karoqů.
Avatar - KANKUNEN
19. 5. 2022 11:30
Re: Asi fakt starnu
Přece vždy byla hezká a škaredá auta. Vem si Multiplu, pak brontosaura Cromu a jako protipól Grande Punto nebo Bravo. Nebo Mazda 323 mrkačka, 323 F a pak přišla úplná hrůza poslední 323.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 11:11
Re: Debilní samovideo
Víc se mi ten neutrální design líbí v podání HRV... ale tohle je celkem taky ok. Tucson je divnej a prodává se dobře, tak těžko říct.
Přesně, ten knír mi tu úplně nesedí a světla jsou trošku moc protažená do stran, na Highlanderu nebo Ravce ta maska sedí líp... ale žádná trága, pořád je to celkem úhledný auto.

Pseudo čtyřkolka se mi náhodou líbí, přijde mi to jako optimální řešení přesně pro to, že se dvakrát do roka potřebuju někde s jistotou vyhrabat od horský chaty a jinak jezdím po asfaltu. Jen bych si představoval cenu třeba 30 a ne 50.
19. 5. 2022 11:09
Asi fakt starnu
Mne se proste ta nova auta nelibi.
:-(

Proc to ma tak strasnou "drzku" ?
Ohromnou a trcici masku chladice, spis ram.
To jako chteji soutezit s temi hypetrofickyma ledvinama u BMW?
:-(
Avatar - Dinar
19. 5. 2022 10:49
Re: Debilní samovideo
Jj, klasický asijský unisex design, jak říkáš nekonfliktní, protože nijaký, ale to je v této kategorii z prodejního hlediska spíš plus. Jediným značku určujícím prvkem designu je ten Toyota knír, a to je prvek spíš legrační než šperkující. Každopádně pojetím, rozměry i vnitřním prostorem ideální rodinné auto, limitem je opět pohon, pseudo čtyřkolka, must have hybrid. O tom, jestli je to kladivo na karoq, bude rozhodovat cena.
19. 5. 2022 10:30
Re: rav
Passat je benzin/diesel? Spotrebu ma mensiu Ravka ci Passat. Noze sa trochu rozpis...
Avatar - Emel
19. 5. 2022 10:30
Re: Corolla Cross
Moc nemusím experimenty H&K... ale je spousta aut ve třídě, který se mi líbí o dost víc než tohle.
19. 5. 2022 10:10
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
No, a to je přesně ono - Karoq je právě ušitý Čechům přesně "na míru". A že to vyhovuje zdaleka nejen jim, potvrzuje jeho obrovská popularita na dlouhé řadě dalších trhů! :-) :yes:
19. 5. 2022 10:04
Re: Corolla Cross
Naopak, přední masky Toyot patří v současnosti k tomu nejlíbivějšímu napříč značkami a segmenty.
19. 5. 2022 10:03
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Proč myslíš, že by se měla Toyota řídit podle či podbízet českému zákazníkovi?
19. 5. 2022 10:00
Re: Corolla Cross
To je ako porovnavat ABS ventily v brzdovom systeme s kvapkajucim vodovodnym kohutikom v umyvadle :D.
Avatar - WinDiesel
19. 5. 2022 09:55
Re: Kladivo na Karoq - opravdu?
Shrnuls to přesně.
K čemu otáčkoměr když v tom máš hybrid s CVT? Jistě v tom mají taková ta fluidní schémata toků energií, to máš místo toho. :-[]
Avatar - WinDiesel
19. 5. 2022 09:52
Re: Corolla Cross
Vždycky jsem si myslel, že se led světla nedají rozbít. Poté, co mi vyhořela polovina led osvětlení v domácnosti, jsem změnil názor. Možná že je ta žárovka lepší, rozhodně bude levnější pro majitele auta.
19. 5. 2022 09:39
Kladivo na Karoq - opravdu?
Že se tato Toyota bude dobře prodávat, o tom není žádných pochyb - spadá do jednoho z vůbec nejžádanějších automobilových segmentů současnosti a po designové stránce se jedná o bezpochyby nejlibivější model své značky bez zbytečných designových kontroverzí. A ani cenově nevybočuje že současné extrémně vysoké hladiny, kde se ovšem nyní nachází i drtivá většina konkurentů. Obrovský problém je ovšem ve srovnání s Karoqem extrémně chudá nabídka motorizací - pokud toto SUV nechci v hybridu, nebo pokud upřednostňují manuální převodovku, nebo naftu, Toyota mi prostě nemá co nabídnout (O tom, jak je toto auto pro aktivního řidiče nepřijatelné, svědčí už absence otáčkoměru!) Další obrovskou slabinou je pro tuto značku typická nemožnost si "na míru" nakonfigurovat výbavu. A možná ještě významnější nedostatek (zejména pro Čechy) je pro asijské značky typicky mělký kufr - na Karoq ztrácí dobrých 100 l.... Takže s tím "kladivem na Karoq" bych byl velmi, velmi opatrný! :-)
P.S. Taky vás překvapuje, proč Toyota s takto důležitým modelem přichází s tak obrovským zpožděním za konkurencí?
Avatar - Emel
19. 5. 2022 09:27
Re: Debilní samovideo
Je to celkem hezky vyváženej balíček... nekonfliktní design, prostor tak akorát na rodinné auto (trošku slim-fit, ale dá se), motor s kapkou výkonu navíc, volitelně taková pseudo 4x4, co ale většině asi vyhoví.
870 je dost drahý... i s přihlédnutím k výbavě... a za 4x4 po drátě bych si taky představoval menší příplatek než 50. Trošku škoda, že zadní sedačky jsou jen 40:60 bez průvlaku, u SUVka bych čekal větší variabilitu.
Avatar - Emel
19. 5. 2022 09:15
Re: Corolla Cross
Úplně se mi nelíbí ta velká zamračená přední maska + světla... ale ne že by mi to vadilo, jako celek je to celkem nekonfliktní a elegantní design.
Nevím, proč srovnáváš top výbavu FWD Corolly se základem AWD u Formentoru...
Avatar - hugino
19. 5. 2022 09:04
Corolla Cross
Vyzerá pekne až na pár detailov /zadné blinkre žiarovkovéééé :-) / ale skôr si myslím že je to Crossover takže hlavnými konkurentom je môj top favorit Formentor.Pri Toyote a jej cenách je použitelný hlavne 2.0 HEV lebo ten 1.8 HEV je dosť slabý tam v poho stačí 1.5 TSI.Pri cene 1 099 900 kč za Corollu Cross Premiere Edition 2.0 HEV je takisto slušne vybavený Formentor 2.0 tsi 190k DSG 4WD za 964 900 kč takže ostáva +/- 130 000 kč na dovybavenie a samozrejme okrem spotreby bude v dynamike Formentor lepší.PS:Ako som už písal posledné modely od Toyoty sú po designovej stránke :yes:
Avatar - KANKUNEN
19. 5. 2022 08:44
Debilní samovideo
Jinak auto ok. Až na ten trčící tablet.