Nového zástupce kategorie SUV a crossoverů představil VW před pět lety. Teď se T-Roc dočkal omlazení, které kromě jiného zapracovalo na jeho největší slabině.
Neblbni fáákt? A já jsem měl sny, že jako automechanik chcípám hlady. Chceš to prodat jak to bude ještě v záruce? To máš ještě rok, potom bude jen baterka a kastla. První technickou si uděláš sám?
to si neumíš udělat zahradní slavnost? Bude doba, kdy i na záchod si musíš obstarat ketering a řídit se jejich pracovní dobou. Nebo u tebe ta doba už je?
U “nás” vo firme 😀 toho hodne fasujeme od koncernu FCA. Môže byť alebo to je stále špatne pane dochtore Umre?
Pokial som dobre vč videl tak PČR má v Prahe zase od koncernu H/K nejaké elektriky.
a zase jsme u toho, nevyznáš se v autech a srovnáváš neporovnatelné. Diskuze je T-ROC a já jsem dal příklad corolla cross bez kardanu, a když někdo koupí t.roc tak asi neví co je to kardan s 4motion a jestli ten haldex funguje. Je s podivem, že lidi jdou k taigu i když by za tu cenu mohli mět 4x4 yaris cross. Jo a koncern taky neumí sám nic vyrobit s kvalitním kardanem, tak se musí obracet na výrobce ford v JAR.
spletl jsem se, koncern. Vždyť koncern se fasuje i u policii, ale jsou vyjímky, třeba v českým krumlově mají místo škodovek MP C-HR a promluv si s garážmistrem co se stará o auta, jaký je to finanční přínos pro město a potěchu obsluhy.
A včil jsem tě odhalil, v autách se nevyznáš, jestli si myslíš, že grand picasso technospace je malé auto? Malé auto sem měl pandu a Z4. Ty kupuješ auto podle obrázku, já podle využití i motorky, nejezdím na okruhy, tak jsem byl fanda bramborů z řady GS. A ktomu C-HR to jsem měl i v době kdy jsem měl grand picassa, změnil práci a tak jsem si nechal jen toyotu, která má asi o 4L menší spotřebu, je za volantem prostornější jak taigo, klimatizuje aniž spalovák běží, jezdí bez cukání, je bezpečnější a má lepší jízdní vlastnosti než konkurence i o třídu navrch. Místo koncernu měls koupit dacii
Před pár lety jsem podobné kecy od tebe četl jako adoraci Fabii, pak Picasso, teď malá CH-R. Ne všichni jsou tak bohatí, aby si mohli kupovat tak malé auto za tolik peněz. ;-)
levnější dacii duster na lpg nebo za stejnou cenu corollu cross v hybridu, též dvoulitr a budeš mět 10let záruku na baterku, žádný kardan a drahý servis 4x4, lepší bezpečnostní výbavu, pohodlnější jízdu a hlavně lepší rozjezdy ve městě.
Captur hybrid 26 190 €, Bayon 22 540 €, ale s vyrazne slabsim motorom, potom je otazka, ci si nepriplatit na 25 130 € za Taigo s vyrazne silnejsim motorom a svetlami. Este xceed gold za 24 390 € vyzera dobre. 2008 27 100 €.
Ved si staci pozriet hocico, pokial nie je clovek retardovany :-) Renault arkana 140 edc techno od 28 200 €, taigo style 1.5 tsi dsg 25 130 €, co ja viem, taky yaris cross 26 440 €. A konkurencia myslim moze o matrix svetlach snivat a taigo ma navyse 3 isofixy. Mozno ma aj najvykonnejsi motor a je v tejto konkurencii najlacnejsi. Citroen C4 bez priplatkov stoji 25 490 €.
No 600 tisic bez dane mi pride vela za taigo. Napr. Captur intens hybrid 145 by bol vyrazne lacnejsi. Pripadne xceed, mozno aj qashqai alebo tucson v nizsich vybavach (ja radsej vacsie auto a mensiu vybavu ako opacne). Ale ak to malo byt nieco viac vybavene, tak chapem, vo vybavach uz su vsetky auta teraz drahe...
No konkretne CX-3 by som uz vobec nepovazoval za konkurenciu prakticky nicoho. Hlavne po nedavnom razantnom zvyseni cien uz su to len zastarane predrazene vybehovky... To by kupil teraz iba blazon.
Je to žiaľ tak. Thomasino sa dočkal VW po 8 mesiacoch a známy má termín dodania Passata na ferbuár/únor. Prečo by dávali zľavy, keď zákazníci čakajú vo fronte a niet čo predávať. 8-s
Bylo potřeba i nějaké rodinné využití pro možnost soukromého využití a tam Taigo nabízí víc než CH-R, CX3, 2008 a je bližší spíš Karoqu. Takže konečná cena s R4 a 150HP vč. téměř plné výbavy byla nějakých 600k bez daně. To vzhledem k tom u, jak všichni zdražili byla velmi slušná cena.
A upozorňuju, že vyjma kosmetické úpravy ceny v řádu procent (ne desítek) žádné zlevňování nebylo. Naopak možnost vzít vůz do 6 týdnů byla ojedinělá.
Ja som sa pytal na konkretne priklady konkurencie, pri ktorej je taigo lacnejsie. A ty ako odpoved napises, ze taigo vychadza lacno... Nabuduce radsej nechaj iba odpisat osobu, ktorej sa niekto nieco pytal...
A co si bral ako tu porovnatelnu konkurenciu? Pytam sa, lebo skor mam pocit, ze vw zdaleka nepatria medzi najlacnejsie. Ak teda ide o cenu pre beznu fyzicku osobu (nezvierata ine ceny velmi nezaujimaju :D ).
Někdy tady fakt žasnu. Pro takové espery by asi nebyl problém, kdybys tu teoretizoval nad obrázkem, ale protožes' to auto reálně koupil, tak to znamená, že machruješ. :-[]
T-roc a Taigo jazdia trochu inac, obe auta su pre nenarocnych. Tento R-line s multilinkom vypada fajn na 18kach to moze byt slusne, ale kolko to ziskalo na preciznosti predku a v riadeni nevis... pri tej cene by som nad tym ani neuvazoval, prave kvoli tomu DNA.
Dvojliter s multilinkom bude iste ďalej, ako Taigo, ale či by T-roc 1,5 bol podvozkovo príjemnejší, je otázka, s 1,5kou má totiž iba jednoduchú zadnú nápravu (rovnako ako to Taigo), takže tam rozdiely moc nebudú. Potom asi naozaj nemá veľký význam priplácať za T-roc, keď Taigo je rovnako veľké, vyzerá možno o chlp lepšie, ale je lacnejšie.
Je to tak, tá najzaujímavejšia verzia, ktorá má všetky výhody platformy, je kvôli cene nekúpiteľná. Cenové optimum je 1,5TSI ako píšeš, ale potom vlastne strácaš všetky výhody lepšej platformy (dvojlitre, multilink, štvorkolka) a to môžeš rovno ísť do Taiga a ušetriť (presne ako to spravil paja).
Ale jo, dalo by se říct, že je to šikovný auto, v podstatě hb velikosti dřívějších golfů, trochu přizdvihnutý, velmi solidní motorizace, potud ok, jenže cena je mimo. Pokud tuhle třídu, tak bohužel asi jen bez těch současných top věcí, multilink, čtyřkolka, silný motor, protože s touhle technikou je tam pak cena jak za passata. Pro t-roca bude zřejmě ideál jednapětka v předokolce, to může dávat ještě cenově smysl.
Radši jsem za stejnou cenu vzal Taigo s 1,5 než litrový T-Roc. Ale podvozkové je samozřejmě příjemnější ;-) Pro kolegyni na lítání po městě a stavbách je to pořád ok.
jaký je ten tsi? Je to ten co nevydrží nebo už to upravili? Cena je dobrá, firmy to koupí, včil nemusí platit daně a pro chudé lidi tady máme dost druhých automobilek.
Ako väčšina posledných Volkswagenov, aj T-roc je taká zmiešaná záležitosť. Na jednej strane je tu solídne menšie SUV na plnotučnej platforme, s multilinkom, štvorkolkou, silným motorom, aký v triede nemá takmer nikto, dobre jazdiace, so solídnym využitím obostavaného priestoru. Jazdil som na T-rocu týždeň a celkom som si ho obľúbil, najväčšie výhrady som mal k motoru 1,0TSI, ktorý bol príliš slabý mimo mesta, moc mäkkému ovládaniu všetkého (daň za mestské určenie a naladenie litra) a nekvalite interiéru. Testovaný model fakticky rieši všetky výhrady a teoreticky sa javí ako najlepšia verzia T-rocu. Na druhej strane sa v duchu novodobých trendov posunul k celodotykovému interiéru a hlavne brutálne zdražel. Takže kým bez zohľadnenia ceny je T-roc solídnou ponukou a jedným z najlepších malých SUV, za aktuálnu cenu je to (notabene v testovanej verzii) nezmysel, ktorý si svoju cenu proste neobháji. Milión v základe za 4,2m malé mestské SUV, to je proste šialené.
Ja som to už nedávno písal že momentálne pri cenách aké napálil VW sú tie autá nekupitelné.Od Pola až po Touareg.Všetci zdražovali ale VW extrémne.Radšej BMW 223i xDrive /AT/ od 1 004 900 kč.