Ehm, u mňa nakoniec z tej kúpy zišlo, ani si nepamätám už prečo. Myslím že ten Williams mal podvozok a brzdy nejak modifikované, lebo to auto oproti štandardu zatáčalo, brzdilo i tlmilo úplne inak, lepšie. Vtedy to bolo druhé auto po Fiate Coupé 20V čo mi prišlo do cesty, ktoré som nekúpil a neskôr ľutoval.
Nebyla to nijaká velká zvláštnost. Verze 16v měla hezčí nárazníky, 15" kola (měnil jsem za 16" neoriginál), na svojí dobu tvrdší a samozřejmě jsem v postpubertálním věku neváhal dát kratší pružiny, takže pak světlá výška nebyla kompatibilní se spoustou železničních přejezdů, které v té době byly ještě v katastrofálním stavu. Za ten rok co jsem R19 měl, jsem si tipoval kudy můžu a nemůžu. ;-)
V polovině 90-tek jsem měl červeného 3d, tenkrát to bylo dělo. Neumím už zpětně zhodnotit jestli a jak dobře to jezdilo, nicméně v té době to byla paráda. ;-)
Dnes som videl peknú striebornú, tiež 16V, ale sedan a na nových značkách. Pred mesiacom si kamoš doniesol R19 Cabrio od Karmannu za pár šupov na leto. Toto tu je už je iná cenová relácia.
edit: ďakujem za mínusy, už by ste ich mohli zrušiť, aký je rok? :no: