A toto je uz tedy to kladivo na ošklivé ICE? Zaslape ICE i bez veskereho dotovani a pokutovani? Je to ten vysneny lidovy (vokls) vuz (wagen)? Nebo bude opet nejdražší z cele jejich nabidky? Jak tomu mam rozumet?
No hele spíš to vypadá na liftback/fastback, jinak to v Evropě nemá moc šanci. Combi by bylo fajn, pokud se chtějí dostat do fleetu, tak musí být. Kdo by totiž chtěl mít nepraktický sedan?
.... já vím že by to bylo ultra nudné, ale marná sláva, pokud přijmeme tezi že EV jsou primárně ekologická auta, nabízí se to jako ideální kombinace praktičnosti a efektivnosti (aerodynamiky)....
Ale je asi celkem jasné že by to nikdo nekupoval.... jsme přece všichni cool a cross :-!
Takové klasické nakopnuté EV, které zezadu vypadá zhruba jako Mondeo liftback (snad bude podobně praktické). Mít to 100 kWh, tak budiž, ale takhle bych řekl, že VW ve schopnosti udělat elegantní EV zaostává. That said, není to ošklivé. Ale dejte tam interiér z id.3 a je to spolehlivě zabité.
Je síce fajn označiť to za sedan, ale aj tak je to v reále skôr crossover so splývavou zadnou časťou. K sedanu tomu chýba jednak pre sedan charakteristická trojpriestorová karoséria (tu o treťom priestore nemôže byť ani reč), jednak normálna výška, nie výška na úrovni crossoverov či menších SUV. Ani pri absencii porovnania s normálnym sedanom, napr. Passatom sa nedá skryť, aké je to auto vysoké, nielen strecha a teda celková výška, ale najmä boky a kapota. Tá veľká masa karosérie sa nedá zakryť ani obrovskými diskami kolies (ľutujem vopred majiteľa, ktorý bude na týchto šupkách jazdiť po meste, o kúpe sady gúm rozmeru 22" nehovoriac).
Proste od pohľadu sa mi tento elektrický Arteon moc nezdá a javí sa, že BMW spravilo lepšiu robotu s elektrickou i4, ktorá sa v podstate nelíši od klasickej benzínovej 4er GC.