Český dovozce automobilů značky Fiat představil v pátek ceny sedanu, který se v hierarchii značky řadí mezi Grande Punto a Bravo. První cena začíná na 319.900,-, za turbodiesel zaplatíte jen o 30 tisíc více.
Mrzi me, ze Fiat zacal kopirovat WV nebo Audi, vzdyt ten predek je napodobenina modnich predku techto vozu. Asi jsem stara skola, ale toto bych si nekoupil. Auto je urcite dobre, nepopiram, ale tak nejak to neni ten poctivy italsky Fiat. Pro poradek, mam Punto 55S i Coupe 1.8 16V. Asi to je dneska vsechno o necem jinem a to je skoda ( s malym S )
V madarskej motoristickej TV bol poriadne skritizovaný,vela vecí tam nefungovalo,redaktor sa bol aj pozriet vtureckej tovarni,kde ho vyrábaju
celkove ohodnotil auto vhodné pre ludí z chudobnejšej vrstvy v rozvojovej krajine,že tam može mat úspech :no:
pravda at si koupi kazdy co chce. ale ja treba si radeji za stejne penize koupim plne vybaveny diesel ceed nez zakladni model golfu s 1,4 benzinem. to je muj nazor
Sedel som v nej a je to priestorovo porovnateľné s Octaviou aj akýmkoľvek iným autom C segmentu. Octavia je dokonca rázvorom na hranici B segmentu. Vyššie ju posúvajú nafúknutá karoséria a ceny. Niekomu na hodnotenie auta stačí že podvozok vychádza z GP. To je pravda ale už GP je na pohľad auto porovnateľné s Golfom. Fábiu by som sem vôbec neplietol.
Osobne si ale myslím že fiat mohol radšej zdvihnúť základnú cenu o 50 tis. Sk a postraviť to na podvozku Brava.
Jestli myslíš tu šířku, tj. 3cm ve prospěch Octavie, tak máš jistě pravdu, ale nechceš mi doufám tvrdit, že je v Octavii, autě podle tebe vyšší třídy než je Linea víc místa. Už jsem se lekl, těch 6cm navíc v rozvoru, je opravdu poznat.
Podívej se znovu na obrázek, který je v odkazu o kus výše, dej si tu práci, zamysli se a pak napiš, co vidíš. Auto nedělá pouze rozvor, ale třeba i šířka, kterou se Linea blíží víc GP než autům nižší střední.
Otázka kolik kdo má ve štrosoku, že...proč bych kupoval něco, co nemá image- zatím.(neplést s kvalitou či podautem)Prostě si koupím co se mi libí, co má pro mne a pro okolí image.FIAT i KIA jsou dobré auta, nic proti tomu...ale já si opravdu raději připlatím.Pokud na to nebudu mít , ano pak mi nezbívá než koupit na to co mám.Holt slevit ze svých nároků.Tak to chodí....tak to je.Jo a každej ˇať si koupí co chce...nikomu nic nevnucuji, každého věc.
Je tu jeden malý detail, Linea není čistokrevná nižší středí, ač ji některými rozměry atakuje. Což je myslím dobrý kalkul, zároveň však díky použití velké části dílů z původního hatchbacku GP umožňuje držet cenu na úrovni podobných malých aut - proti nimž je naopak Linea spíš dražší, proti takové Fabii sedan o dost. I ona nebo třeba Thalia mají větší kufr než mnoho vozů o třídu výš, přesto nikoho soudného nenapadne tvrdit, že jsou konkurenty třeba Bravu, Golfu atp. Že je tomu tak, je jasné na první pohled naživo, fotografie občas klamou...
Nejvyšší výbava je, alespoň v ČR, s tempomatem, k nižším se dá přikoupit v balíku s ESP. Vedle pouze pětistupňové převodovky stojí za povšimnutí také bubnové brzdy i u vyšších motorizací. Záměr Fiatu je podle mého soudu jasný, nenechat Lineu přerůst do nižší střední, když je to "jen" nafouknuté GP s kufrem. S tím može polemizovat pouze ten, kdo to viděl jen na obrázku.
Fiat posunul cenu nadol,a robi dobre. Taliani maju rozum a vedia, odkial sa blizi najvacsie nebezpecenstvo a vytahuju zbrane proti nemu. Ver tomu, ze po Fiate to budu robit dalsi a dalsi, prakticky vsetci. Pretoze ine riesenie nebude. Image sa uz neda tak draho predat ako kedysi. Su auta, ktore su dobre aj bez image a stoja menej. A to je dost silny tromf.
Je to male auto (konstrukciou), ktore zvacsenie rozmerov posunulo do nizsej strednej triedy. S Fabiou sa porovnava pre to iste, ako cee´d alebo i30: konkuruje jej cenou.
Proste ako treti k modelom Kia cee´d a Hyundai i30 pribudol treti do partie. Auto nizsej strednej, cenou konkurujuce autam o triedu mensim v porovnatelnej vybave. Tomu sa hovori gol. Predpokladam, ze dalsie znacky budu v tomto trende podobnym sposobom pokracovat...
Teraz som sa bol na to pozrieť. Je to predĺžený podvozok GP. Preto je to auto užšie ako Bravo. V porovnateľnej výbave je o cca. 40 tis. Sk lacnejšie ako Bravo. Bravo má v základe 6 st. prevodovku aj v 1,4, Linea iba 5. Nechápem prečo to nepostavili na podvozku Brava. Ale vnútri je miesta celkom dosť. Nechápem prečo to porovnávate s Fábiou keď je to väčšie alebo porovnateľné ako Octavia. Keď príde ten prepĺňaný motor 1,4 T-jet
tak to bude podľa mňa super auto v nižšej strednej triede. Na Slovensku bude stáť v plnej výbave s ESP, dvozónovou klímou, vyhrievanými sedačkami, metalízou atď. bez tempomatu :-( 565 tis. Sk. O dosť lacnejšie ako Ced a o cca. 250 tis. lacnejšie ako Octavia s porovnateľnou výbavou a výkonom.
Tak například (a nejen s Lineou) - KIA Cee´d v základu za tusím 340 tis. v základním provedení s motorem 1,4 a nebo Hyundai i30 345 tis. oba hatchbacky) no a Bravo je s motorem 1,4 za 370 tis. Příště si to najdi sám, není to takový problém. Takže tak.
[odkaz]
Myslím, že je to dost názorné, je to GP s kufrem a prodlouženým rozvorem, to je patrné na první pohled.
Je mi tak nějak jedno, co si myslíš, ale základní verze s oním motorem a výbavou mi cenově připadá cenově příznivá, zvlášť porovnáme-li cenu s GP, tedy Lineou bez kufru.
Prodloužená GP to v žádném případě není, to je patrné na první pohled.
Je mi to tak nějak jedno, ale základní verze s oním motorem a výbavou mi cenově nejpříznivější také nepřipadá.
Motoricky srovnatelná Fabia sedan 1,4 59kw, se 2 bagy, bez rádia nebo centrálu za 325 tisíc. Potom je tu akční nabídka, ovšem pouze s fantastickými tříválci, jakožto důsledek nízké obliby sedanu u kupujících, patrně důsledek designu, který není zdaleka tak líbivý jako Linea. Ve své době (ne tak nedávné) stála základní verze s 1,2 12V 315 tisíc...
Opet komentár prihlouplého clovícka který si asi nedovede predstavit, ze v Turecku se dájí vyrábet kvalitní auta. Naposledy jsi tady plácal neco proti Maroku. Ty budes asi takový typický malý Cechácek, který si asi neuvedomuje, ze na západ od hranic jeho checháckovského království se na nej dívají tak jak on na Turky.
tak to sa ospravedlnujem ten istý...zrejme nesprávny údaj je aj ofic.import. v SR, ale podla www.fiat.com je uvedená šírka 1.73, takže v ČR a SR bola asi použitá nespávna metodika na určenie šírky vozidla... ;-\
Jo, myslím že proto dieselu o nějakých dvacet tisíc navíc za motor T-Jet je skoro dumpingová nabídka... Přemýšlím, jestli existuje v této ceně nějaké jiné auto, které zvládne stovku za devět vteřin. Ale myslím že ne...
Šířka uváděná v materiálech českého importéra je chybná, pravděpodobně se jedná o údaj i se zrcátky. Správné číslo ze zahraničních materiálů Fiatu je opravdu 1,73m.
Viz můj příspěvek níže. Chtělo by to trochu soudnosti, Škodovku by také třeba nikdo nekritizoval za základních 59 kW v Oktávce, kdyby stála jako Linea. Tedy o 100 000 Kč míň...
To jsou kecy. Vzhledem k tomu, že se jedná o prodloužené GP, je jasným konkurentem Fabia Sedan (byť je výrazně menší). Do ní se dává 47 kW tříválcový zázrak a základní výbava je proti tomuto prachbídná.
Pěkné auto za velmi dobrou cenu. Na Autosalonu v Brně jsem ho důkladně prozkoumal a mám z něj pozitivní dojmy. Jde tou správnou cestou, kterou Fiat poměrně nedávno nastoupil. Jen ten motor 1,4 8V je takový mdlý - aspoň v GP. Tam to sice částečně zachraňují extrémně krátké převody, ale chybějící šestka pokládá reálné maximum pod 140 km/h. Proto se přidávám a tvrdím- radějí turbo, buď JTD nebo T-Jet.
podľa ofic.zastúpenia Fiat([odkaz] je údaj o šírke chybný...má byť 1,946 a nie 1,73 ako je uvedené vo vašom článku rozdiel 21cm mi príde dosť zásadný.... ;-)
Odkud čerpáte své informace o motorizaci? Linea je osazena jen zmíněnými motory. Navíc je prozatím nabízena jen v těchto zemích - Španělsko, Portugalsko, Maďarsko, Slovensko, Polsko, Makedonie a ČR. Než někoho osočíte, zkuste využít informaci z www.fiat.com, popřípadě stránek zástupců v jednotlivých zemích.
Tak ja mam na auto uplne jine pozadavky, klidne at ma 0 airbagu a zadny elektrocky system. Je ale fakt ze ten zakladni motor je velmi nelogickym krokem zpet, mel to byt alespon 1.4 16V 70kw. Stejne tak nechapu proc v nabidce neni 1.9 JTD. Ale z toho nelze vinit primo Fiat, ale ceskeho dovozce, ktery se rozhodoval v jake specifikace se k nam Linea bude dovazet. Mimo CR je nabidka motoru pestrejsi.
Linea je ale moc pekne auticko, sedadla jsou velmi prijemna a maji solidni bocni vedeni (nejsou extremne dlouha jako sedadla napr v Octavii - osobne nechapu proc novinari kritizuji i vetsiny francouzsky a italskych vozidel delku sedaku, me naopak kratsi sedak plne vyhovuje).
Teď jsi to trefil...kdyby to byla škoda, už je kritizována, stejně jako za základní motor 1.4 16V/59kw u oktávky, a přitom linea je ve stejné třídě... ;-\
Ta základní výbava fakt nic moc, když i vyholená fabka má 4vaky a abs. 8-s
Nemám nic proti a souhlasím. Včetně té základní výbavy. Jen mě bytostně vadí, že se to u Škodovky fanaticky kritizuje. Přijít Škodovka s takovýmto autem, v základu tento motor a takto chudá výbava, už je tady hromada drtivé kritiky!
Je na podvozku Brava, ne GP, s tím má shodné některé další komponenty včetně přístrojové desky. Ale místa je tam poměrně dost, rozvor 2600 mm je například jak jistě všichni vědí větší než u Octavie atd. I cena je hodně zajímavá, za nějakou dobu se jistě v rámci výhod dostane na úroveň 300.000,-Kč.
Presne tak 1,4 T-Jet bude asi najlepsia volba. 1.4 8v vobec nejde viem co hovorim to auto je na ten motor velmi taske uz v GP je slaby. Co sa tyka dieselu skvela volba isiel som na nom a je to parada. Do kopca slape, spotreba vynikajuca a cena este lepsia. Jedina nevyhoda dieselu pri rozbehu do 2000 nie a nie ale ked sa to uz rozhybe tak to ide. Trochu mu chyba fukcia posilnovaca Sity ale si rozmaznany z GP a Brava. Co sa tyka priestoru zadaradit toto auto do nizsej strednej by bola asi chyba kedze je to na podvozku GP a s tym suvici aj sirka vozu citit ze na nizsiu strednu mu nieco chyba. Ked si pozriete interier Brava a Linei je tam dost velky rozdiel. Co sa mi paci ze mieto na nohy vzadu neni na ukor kufru miesta je tam dost kde ma ale deficit to je mieto na hlavu vzadu ak mate nad 180 cm tak bolesti krku su zarucene, vystreta hlava nehrozi. Do kufru je maly otvor ale myslim ze je to u vsetkych takychto sedanoch inak naozaj pekne auto za dobru cenu zvlast 1,3 MTJ odporucam. Treba prist na Den otvorenych dveri od 14 do 16 septebra a osobne si to vyskusat. Inak ma teraz 150k T-Jet vo Fiate Bravo a musim uznat ze ten motor je proste spica :yes:
Důvod nasazení 1.4 je přece jasný - nabídnout základní model za co nejnižší cenu, což je obvyklá politika všech značek. Někomu to třeba bude i stačit. Ale i když většina asi zvolí něco lepšího, pořád jsou ty ceny nádherné.
...tak v Brne na autosalonu meli na tomto voze uvedeno predpremiara a pote to nejdrive uvedou ve Finsku.Vzdyt je globalne zname,ze tyto vozy jsou oblibene predevsim ve vychodnejsich zemich.Jinak auto to je skutecne pekne,ale rival Dacie Logan to(bohuzel)kvuli cene neni.Jinak verim,ze lide by si to s chuti misto te dacie koupili. ;-)
Skutečně nádherné auto, dalo se do něho sednout v Brně. Kombi bohužel zcela určitě nebude, takže musíme počkat na Bravo. Vzhledem k tomu, že Stilo MW končí během příštího měsíce, tak se snad objeví co nevidět.
pekny interier i exterier :yes::yes::yes: Taliani mali vzdy skvely design a teraz to len potvrdili. Kvalita stupa, takze idealne auticko (namiesto F a O) je tu!
Pěkný auto, cena zajímavá. Ale ta základní 1.4, to má být co? To je ostuda a zaslouží si kritiku srovnatelnou se základními motory Škody. Ideální motorizace bude benzin 1.6, naftožrouta neci :-) Ale kdo chce, nemám nic proti! Ať si každý koupí, co chce ;-)