ano kazdy kdo ma v12 to tankuje doma z kanystru. A kazdy oceni dojezd te v12, ktera v mym mnohem lehcim a mensim sl jednou za skoro 10let co to mam prekonala 400km. A urcite se G65 amg kupuje na litani 1500km na jeden zatah. Na to aby to prejelo v Rusku rozbahneny pole je jedno jestli je to 65amg nebo nejaky e amg. 400cdi se prodavalo a to byl sakra strep. Do Parizsky to z Pruhonic dojede oboje stejne a majitel nebude muset nekde hledat kanystry (...), ale nabije to ze zasuvky kde mel predtim mobil. A netahejte sem nejaky pseudo tereni vyuziti. Kdo fakt jezdi terenem (u nas) ma dustera nebo pickup. A v Asii LC(nebo pickup)
A víš jak vyřeší dojezd majitel G V12? Za pět minut na pumpě a nebo za pět minut z kanystru, pokud bude mimo civilizaci. A víš, jak vyřeší dojezd majitel EQG? Nijak.
O hmotnosti bych se bavil až bude známá, předpokládám, že bude brutální.
Už budu dělat poctivě smajliky :-)
Snad je jasne, ze narazím na jeho stupidní výpočet, kdy ke spalovacímu Géčku přidá baterie a dostane hmotnost elektromobilu
Takže na benzin, naftu, Cng, lpg, to všechno může být - ale elektřina je problem:) zda se, ze smrad a hluk je pro jízdu mimo silnici “sine qua non” ;-)
Řekl bych, že hmotnost bude tak vysoká, že na to nebude stačit Béčko :-[] G63 AMG má cca 2,5t… s velkou baterií, aby tahle cihla vůbec někam dojela, bude mít tak o 600kg víc + užitečná a bude trablík s 3,5t omezením…
Muze to byt min spolehlivy nez G 400cdi?
Muze to mit mensi dojezd nez G V12?
Muze to bejt vetsi kravina nez G65amg?
Muze to bejt zasadne tezsi nez vyse jmenovane?