BMW M představilo zlatý hřeb svých oslav 50 let na trhu. Limitka BMW 3.0 CSL odkazuje na klasiku ze sedmdesátých let, má nejvýkonnější 3,0litrový řadový šestiválec, manuál a pohon jen zadních kol.
Jj, paráda. A oproti M4 CSL je to aj vizuálne/dizajnovo úplne iné auto. Jeho prednou maskou by sa mohli inšpirovať bežné 4er (a M3) pri najbližšom facelifte, tu tie obličky pôsobia oveľa lepšie. Žeriem aj všetky tie krídla a polepy, obykle nie som ich priaznivec na bežných autách, ale na tomto špeciáli to absolútne sedí. No a tá radička manuálu, bomba.
Škoda, že to zostane len plagátovým snom, pri tom počte a cene (vraj cez 200t) to bude len pre bohatých zberateľov a asfalt bežnej cesty to asi nikdy neuvidí.
1270kg vážila původní 3.0 CSL E9. To je bohužel tak, když články píše někdo, kdo ani není schopen porozumět psanému textu ... A ještě si rovnou vycucá z prstu úsporu hmotnosti 355 kg proti M4 CSL ... Z tiskové zprávy BMW je zcela zřejmé, že se ty údaje o hmotnosti, výkonu a opatřeních ke snížení hmotnosti týkají původního "Batmobilu".
Nová 3.0 CLS má výkonovou hmotnost 2,9 kg/k, takže 1624 kg by mělo být správně.
Je si redakcia istá tou hmotnosťou 1270 kg? Lebo to znie príliš dobre na to, aby to bola pravda. Veď M4 CSL je oholená oproti sérii a ušetrili len 100 kíl. Takže aby to isté auto oholili o ďalších 355 kg (!), to sa mi akosi nechce veriť.
EDIT: Autoexpress píše o 1624 kg.