kecy v kleci, v jakém ste to udržovali tech stavu, tak to fungovalo. Na Sibři to jezdí dodnes, ZIL 157 je v podstatně nesmrtelné auto, dohledej si patřičná videa na Youtbe. je tam toho tuny
behem ww2 dodaly USA do CCCP cca 400tis aut, z toho 50tis byly dzipy a 350tis nakladni auta. mnohy z nich tyhle studebakery.
dodavky nakladaku z USA predstavovaly skoro 60% novych nakladnich aut, ktere sly od 1941 do konce ww2 do rude armady. tedy podil novych vlastnich aut byl v rude armade jen 40%.
bez dodavek nakladaku od kapitalistu z USA by vojaci komunisticke rude armady meli velke problemy s logistikou.
komunisti z CCCP a pote z roSSiji za tyhle dodavky doted vse nezaplatili, i kdyz auta pouzivali po valce v mirovych dobach.
kdyby se USA a ostatni Zapadni spojenci chovali k CCCP podobne, jako se CCCP prvni 2 roky ww2 choval k Zapadu, tedy kdy byl CCCP spojencem hitlera a dodaval hitleroj ropu, obili a nerostne suroviny, tak by valka mezi nacistickym nemeckem a komunistickym CCCP skoncila velmi rychle a ruda armada by skoncila na dne bajkalu.
dnes teroristum z roSSiji pomahaji jen jim podobni teroriste ze syrie a komunisticke koreje, a podle toho to vypada...
Auta, která dostali v rámci "Lend and lease" za 2 sv. z USA vytáhli z uloženek, dali nová kola a poslali na Ukrajinu spolu s dělostřelectvem ještě po Stalinovi...