Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První policejní auto? Kočár poháněný elektromotory měl dojezd 48 km

Dvanáctimístný „kočár“ v policejních službách vydržel až do roku 1907, kdy ho nahradil vůz se spalovacím motorem.
Zpět na článek
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 20:26
Re: Nic se nezměnilo
Nech už těch TUPOSTÍ a SOUDRUHŮ = jo dělaj PŘESNEJ OPAK co soudruzi, tak se TI to holt nelíbí, to je 1. blbost

2há je že to je CELO SVĚTOVÝ myslíš že TI to někdy NAKONEC dojde? že jsme POZADU myslíš že TI to někdy dojde? NEMÁ to co s Bruselem = svět jde prostě jiným směrem než se TI "líbí" = asijský státy i amerika, odkud to přišlo. Viz ta Kia vs VW = víš že Korea neni v EU žejo? Viz čínská invaze, víš že tam vládnou ty komunisti = a že to neni v EU žejo?

Osobně NEMYSLI = nebo jo většinou to je pak PŘESNĚ NAOPAK. Takže jo v EU to možná bude ten původní odhad 2035
Což znamená že ty i BArik (jestli ste fakt 2 stejný paka co nechápou věci ze ZŠ a hlásaj JÁ SE VYZNÁM v konstrukci aut = a pak doslova VŮBEC) budete třeba v roce 2050 jezdit.. na plyn nebo na nafta nebo na vodík nebo na benzín NEBO https://www.tesla.com/cs_cz/models

Jo napsal sem ZLOMEK to znamená (to je takový synonymum) "asi dost marginalita"
Víš jak píšeš, že (a všichni jako ty ZPÁTEČNÍCI co sou PROTI EUroatlantické civilizaci ZA RUSSKO většinou KRÁSNÉ ZLATÉ ČASY SOCIÁLISMU?) že OZE https://vikend.hn.cz/…ajem-ma-i-armada nebo EV budou doplněk? No tak budou spíš DOMINOVAT (i když vy jako myslí KOMUNISTI jste samozřejmě PROTI takovým věcem

EDIT musím se (znovu)zeptat KDYjakproč SI zcelaOTOČIL? VŠECHNY ty své staré https://www.seznamzpravy.cz/…ych-penez-223195 koně https://www.seznamzpravy.cz/…-babisovi-223488 ODHODIL a vyrazil směr https://vikend.hn.cz/…-rika-jan-kysela a https://www.idnes.cz/…042144_volby_kop atp. jsem RÁD (a samozřejmě souhlas s Kyselou i dalšími SOLIDNÍmi ZDROJi https://www.stream.cz/…-odmeny-64535795 ale KDYpročjak TY?

BONUS kolik že to máš najeto (a chváliš si že to VW motor vydržel)? Tohle je japonský 3válcový motůrek https://www.autoforum.cz/…oruhodnem-stavu/ dával se tam i 4válcový francouzský 1.4 HDi = tam je zdokumentováno 1 000 000 km. Kup si příště POŘÁDNÝ auto (z pohledu konstrukce, když se vyznአjak píšeŠ) s pořádným motorem (pohonem LEPŠÍ je elektromotor = viz Ozzyho měření na letišti https://www.auto.cz/…y-edition-128296 (a ANO v rychlostech co se NESMÍ jezdit tam najdeš lepší, v limitech kde se pohybujeme, tam buď hybrid = nebo klidně tu Alfu s motorem Ferrari :yes: :-)

BONUS dva přes tvou letitou HYSTERII že NE-OZE navždy ROPU https://elektrickevozy.cz/…do-elektromobilu tak TY s ropou dožiješ a fakt NAVŽDY na ní budeš (moct) jezdit. Ale svět jde naštěstí dál https://elektrickevozy.cz/…lenou-budoucnost a bylo a je FAKT totál HLOUPÝ = trucovat CHCI VŠECHNO POSTARU svět (vzdělanějších) MÁ POSLOUCHAT MĚ MĚ MĚ ne blbý vysokoškoláky z Univerzity Karlovy apod. MĚ MĚ MĚ jen MĚ

No to radši ne = radši (v principu z pohledu konstrukce) ve všem lepší auto a taky efektivnější LEVNĚJŠÍ a taky čistší technologie
13. 1. 2023 20:12
Re: Nic se nezměnilo
Synteticky paliva myslis? No to bude asi dost marginalita. Tipuju ze to nebude ani 1% aut pokud vsechno bude jak si soudruzi v Bruselu malujou. Osobne si ale myslim ze ten nasilny konec spalovaku v roce 2035 neprojde.
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 16:26
Re: Nic se nezměnilo
No slušná demostrace tvého BLEKotání + TAKHLE VŽDY reguješ KDYŽ TI DOJDE žes zase něco nepochopil pomotal poplet = pořiď si radši koule (když nemáš mozek)

NIKDY NEBUDOU asi všechny = a KDYŽ BUDOU máš problém TY viz Mackův výpočet VŠECHNA AUTA = asi 1,5 Temelína :*)

ale vážně, asi NIKDY NEbudou VŠECHNY = část bude na syntetický palivo (ale zlomek NE větší množství = to se hodí pro pár 911 apod NE PRO MILIARDY

a ty si fakt UBOHEJ jak nemáš koule a ZOOUUFFAALLE se snažíš najít NĚKDE NĚJAKOU jako chybu :D

Trochu jsme od těch 48 km/h pokročili https://www.tesla.com/cs_cz/models i když https://fdrive.cz/…t-do-zivota-7836 :yes:

KDE SEM TO mimochodem ZMĚNIL = to co (speciál tobě STOKRÁT) léééta? :-O :*) :D :-! :-[]
to je ta (má Vávrova Sečláčkova atd) ZNALOST vs (tvé barikovo atd.) VYMÝŠLENÍ si = když je to ZNALOST tak to většinou NEzMĚNÍŠ = ty skáčeš z extrému do extrému, hele JAK TO že vlastně najednou neposloucháš Zemana a KLAUSE (jeho lidi) a Trikoloru a SPD atd. a nevolíš Baštu? FAKT si volil (budeš volit) proEUropského proti ruského GENERÁLA NATO https://www.novinky.cz/…-online-40419947 ? tu první partu si 1000x adoroval na to druhé 10.000x blil
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 16:15
Re: Nic se nezměnilo
No jak vidno VŽDY TOTAL NEpoučitelný = viz odkaz UŽ TO NĚKDE je (a JDE to ;-)

NENÍ to o TVÝCH PŘEDSTAVÁCH (ty sou VŽDY PŘESNĚ OBRÁCENĚ = viz jak sis naběhl s doktory TY TAK UŽ přece DĚLAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :*)

a NEPOUŽÍVEJ slovo (pro mě) NEREÁLNÝ a JE TO NESMYSL viz (asi už tisíc věcí VČETNĚ těch odchodů do důchodů v jiných zemích a včetně ČESKÝCH doktorů, který pracujou do PRO TVOU HLAVU nereálných let :-)

Ty si KLIDNĚ KUP ZASE OKTÁVKU https://www.e15.cz/…zlevnila-1396007 já sice po Tesle z Berlína nějak zvlášť neoužím, ale CO RADŠI to je SAKRA JEDNODUCHÝ

nebudu psát KOUKÁM TO SI ZATÍM JEŠTĚ NEPOCHOPIL protože tak je to se vším. ŽE si šel volit KSČm co podporovali https://www.irozhlas.cz/…e_2212201628_ula to UŽ SI POCHOPIL?

že tobě SE NECHCE pracovat = to nemotej do reality, ta se TVÉHO MOZKU nikdy netýká(la)
13. 1. 2023 16:10
Re: Nic se nezměnilo
Jo já věřím, že 62 let je málo a tak postupně udělají to co my. Zvednou to na 64 no a my nejspíš zvedneme strop na těch 67 let a postupně k němu dojdeme po 2 měsících ročně dojdeme. 70 je nereálný a je to nesmysl, ale to si zatím ještě koukám nepochopil.
13. 1. 2023 16:08
Re: Nic se nezměnilo
Výborně. Já jen chtěl demonstrovat jak lžeš. V jednom příspěvku napíšeš, že nikdy nebudou všechna auta EV a v druhým to zase změníš :-D
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 15:26
Re: Nic se nezměnilo
ANO zase seS ztrapnil = jen ukázal NAPROSTÝ NEPŘEHLED NEZNALOST

Jo frantíci už před lééty chtěli "nezbytný krok" ale (tamní) maláčové a babišové a středulové je "vystávkovali" ale teď už FAKT MUSÍ

Jo chodíme O ROKY DŘÍV než naši sousedi = dostal si odkazy (že si je asi ZAS NEČET nojo no

taky FURT PLATÍ to SAMÝ = pro čechy to vychází MUSÍME posunout někam k 70ti letům. Čím později posuneme tím NA VÍC let (pak) posuneme. Dík tomu že bylo po TVÝM tak letošní mínus bude...

je to furt TA NÁPOVĚDA = co tobě "se líbí" co ty (doslova) "si vymyslíš" tak správně JE TO NAOPAK = viz ORBÁNov (a jak se davu líbilo ZASTROPOVÁNÍ CEN = no tak ROZDÍL JE V TOM, že ty to jak to dopadLO vidíš KDYŽ TO TAK DOPADLO, no a ten ekonom.. viz třeba Vávra EV

Ne ZPOMALIT jak chce VĚCIZCELANEZNALÝ ale musíme ZRYCHLIT (viz srovnání gigantu VW a korejců = tos před lety čekal? NE HÁDAL seS a urážel a vysmíval se = musí to bejt přece JAK TO VNÍMÁŠ TY ne nějaký blbý... třeba z UK (tam přednáší ten Sedáček;). No ekonom(ové) ANO = a hele KDO BY TO BYL ČEKAL? No všichni = korejci sou o level (ne-li 2) nad před VW
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 15:19
Re: Nic se nezměnilo
Zatím to STÁÁÁLE VYPADÁ tak jako když jsem ti to už před LÉÉÉTY říkal + asi 100x (z)opakoval

včetně NÁPOVĚDY že všechno je vždy NAOPAK než si vymyslíš = takže jo DRTIVÁ VĚTŠINA budou EV (ale to to přechod na TÁÁÁÁK dlouhý léta = že je to jako by ses dneska hádal na jaký televize jednou budou koukat příští generace). Takže TY jako typický čech mající (15? nebo víc) let starý auto DOJEZDÍŠ až do důchodu (kterej NEMŮŽE bejt zastropovanej ála Babiš Maláčová, to taky víme LÉÉÉÉTA ) v něčem jako dnes, jestli si vybereš plyn, vodík (i u nás se teda SAKRA POMALU rozjíždí) naftu benzín nebo pak tu elektřinu = tvoje věc

ŠÍLENÝ JE že kvůli tomu že CRT televize končí a všichni jednou budou mít placatý DESETILETÍ PŘEDEM lidi jako ty TĚŽCE HYSTERČÍ uráží a vymýšlí obecně ŠÍÍÍLENÝ kraviny. TY dojezdi klidně v další generaci tím co jezdíš = další Oktou 55 (nebo kolik) kW dalším Supem 118 (dneska spíš tak 108) kW atd.

Taky ti přijde vtipný, jak se na všechno MĚ PTÁŠ a pak okamžitě JÁ SEM CHYTŘEJŠÍ v ekonomice než Sedláček a Vávra (nejspíš dohromady :-! ) sranda že?

No tak co a jak s autam, že po 55 letech snižování emisí jsme "tady" a NAKONEC jednou budou NULA = to sem ti taky (už DÁÁÁVNO tomu) psal. Tak tak to bude
13. 1. 2023 15:12
Re: Nic se nezměnilo
Ano Česi chodí o léta dřív než jinde. Jasný. My možná chodíme nejdřív z celý Evropy ne?

https://www.ceskenoviny.cz/…a-64-let/2309305
13. 1. 2023 15:11
Re: Nic se nezměnilo
Píšeš, že nikdy nebudou jezdit auta jen na elektřinu, ale pořád jsi nenapsal jaký jiný druh pohonu teda podle tebe bude připadat v úvahu? Bavme se teď o osobních autech, ať to nekomplikujeme nákladní dopravou. Tam možná bude připadat v úvahu hlavně vodík. U osobáků je vodík problém, takže tržní podíl bude pramalej. Navíc je to vlastně taky auto jedoucí na elektřinu. Takže na co budou jezdit v budoucnu podle tebe auta?
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 11:48
Re: Nic se nezměnilo
Nojo tak holt NEPOCHOPILs, už ZASE. ani jeho, ani mě = co sem o tom (teprve asi 1000x) vyvětloval :-)

hele takže KOLIK TEMELÍNŮ? V tý diskuzi říkají 1,5 :-O
POUČ (nás všechny VČETNĚ elektroANTImagora vod kolejovejch vozidel MACKA ;-)
viz já (odvždy = je to myslím i hned v té diskuzi pod jeho bláboly na Náplavce) Macek tam má chybu = nikdy nebudou VŠECHNY auta na elektřinu. No tady je výpočet (Macek to vzal NEJ-NEgativnějš = a ty si na to napsal: JÁ RYCARDO EXTRÉMní EXTRÉMista BLB BLBej, mě je málo i to :D
Tady trochu FAKTA https://archiv.hn.cz/…-elektromobilitu

SHRNUTÍ pro trochu RETARDovaný dítě co mu nejde trojčlenka a víc věcí ze ZŠ = Macek 1,5 Temelína, realita necelý JEDEN
SHRNUTÍ 2 = si fakt KRETÉN
SHRNUTÍ 3 = tady je SOUHRN tvých slov o (elektro)autech https://www.youtube.com/watch?…

JAK tvá hlava pochopila to NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT? :-O :*) :D :-! :-[]
Víš že to je třeba https://www.blesk.cz/…alsi-prijel.html to souvisí i s tématem věku odchodu do důchodu ;-)
Klid letos to udělá mínus jen (tak asi?) 100 000 000 000 ještě že to Babiš s Maláčovou ZASTROPOVALI = je NUTNÝ aby češi chodili o léééta dřív než jinde JAK ŘÍKÁŠ :yes: :D :-!
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 11:43
Re: Nic se nezměnilo
Takže viz odkaz dál mimo = trvalá NEpoučitelnost = ty FURT JEN VYHROŽOVÁNÍ NÁSILÍM (v tom bys asi ČUMĚL = věci co plkoplácáš JAK MOC sou to debilnosti asi nechápeš, to PŘES DRŽKU to je u tvého typu, asi jediná věc, co chápe SPRÁVNĚ :-)

takže znovu idiotům nutno opakovat = tobě (jestli ste teda 2 stejně pitomí) i Barikovi = radikální ZVÝŠENÍ IQ klidně o 50 a dtto v případě vzdělání, máte problém(y) se základkou NĚKDO je holt v chápání pomalejší, někdo má IQ houpacího koně POČKEJ AŽ ti jednou dojde https://www.garaz.cz/…rsporty-21005918
Avatar - Hammunasakra
13. 1. 2023 11:40
Re: Nic se nezměnilo
https://elektrickevozy.cz/…u-to-nepochopite ta nadsázka, že auto jede buď na ropu PLUS elektřinu, nebo JEN na tu elektřinu = není až TAK MOC NADsázka ;-)

No Macek ale JE IDIOT = rozhodně TOTÁLNÍ plkoŽVANIL = co všechno tam má parta důchodců (prokazatelně) ŠPATNĚ je v diskuzi

ale téma je TY PROTI absolventům přednášejícím z Univerzity Karlovy, ne já proti vypatlanýmu důchodci

EDIT a nedávej MI a HLAVNĚ NE SI furt ty :yes: je to tVWapný jak tvý znalosti (versus) machrování (viz předchozí řádek)
13. 1. 2023 08:27
Re: Nic se nezměnilo
Ty vole vytestat to co píšeš do kamene a tomu nevzdělanému idiotovi to dát 1000x opsat a průběžně ho přetáhnout rákoskou :yes:
13. 1. 2023 08:25
Re: Nic se nezměnilo
Ano to je v tvém případě jediný správný přístup. Drž klapačku nebo dostaneš pár facek.
13. 1. 2023 08:24
Re: Nic se nezměnilo
Jasně, že to lze. Když máš lokálně dostatek elektřiny (ideálně vedle elektrárny) tak jsi schopen jednu takovou nabíječku postavit, ale nejde to stavět plošně a všude. To koukám nejsi schopný pochopit, právě proto, že nemáš vzdělání. Jen drzost o tom žvanit.

Ano profesory z univerzity hravě strčíš do kapsy a takový profesor Macek je proti tobě úplný idiot viď :D

V kterým blázinci si to byl vlastně ten měsíc zavřenej?
13. 1. 2023 08:15
Re: Nic se nezměnilo
Pan profesor rozhodně nic špatně nepočítal. To jen ty jsi ho nepochopil ;-) Je vidět, že moc nechápeš. Když by se skutečně zakázalo prodávat spalovací auta v roce 35, tak následně budou všechna auta na elektřinu. Proč zase píšeš, že nebudou? A jaká teda budou? Bavíme se teď čistě o Evropě ne o celým světě.

A pan profesor Macek není obecně proti výrobě elektromobilů, ale proti nařízené plošné elektromobilitě. Tj. že soudruzi v Bruselu nařídí co mají automobilky vyrábět. To jsou dvě rozdílné věci. A svět to nedělá blbě. Evropa to dělá blbě. Tohle šílenství rozhodně neprobíhá v rámci světa. To si koukám taky pořád nepochopil.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 20:50
Re: Nic se nezměnilo
Jinak si opět nahlášen, zesměšování diskutérů, dehonestace a ponižování.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 20:49
Re: Nic se nezměnilo
Já si Dany Drábové nesmírně vážím, je to obrovský odborník na energetiku a a nesmírně chytrá žena.

Nicméně i ona poukazuje na nekteré rizika a defakto nesmyslnosti německé Energiewerde, tedy zelené politiky.
Toto zcela zásadním způsobem ingoruješ, překrucuješ fakta a vkládáš jí do úst úplně jiné postoje.

My tady nikdo nejsme proti OZE ve smyslu aby vůbec nebyly, ale odmítáme to jako primární zdroj energie. OZE musí být vždy pouze doplnkový, nikoliv páteřní zdroj s max podílem 40% z celkového energetického mixu.

Cokoliv nad 40% je zejména v podmínkách čr ta neosovětská pavědecká utopie ve stylu poručíme větru a slunci.

Nejsme Norsko, šmoulo.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 18:00
Re: Nic se nezměnilo
tak JÁ VÁM = vyšší IQ a vyšší vzdělání

a ty NIC SE UČIT NEBUDEME prostě DRŽ KLAPAČKU NEBO PÁR FACEK :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 17:58
Re: Nic se nezměnilo
takže NÁVRAT do původního TOHLE https://electrek.co/2022/05/19/tesla-building-new-worlds-largest-supercharger-station-mojave-desert/ NELZE = no a jak vidíš to co TVÁ HLAVA před nedávnem NECHÁPALA a stejně (tupě) jako dnes SE HÁDALA, tak je dnes realita :*)

Tohle https://avmania.zive.cz/…ekat-v-roce-2023 je historický https://slovnik-cizich-slov.abz.cz/…hp/slovo/princip

je to furt JEN znalost (daná vzděláním) vs tupost (daná nižším IQ a to tvoje kterým ses chlubil + který asi NEMÁŠ je bída bídná = vysvětlující proč NECHÁPEŠ tolik věcí z VŠ (a už TOLIK absolventů i profesorů z naší nej- univerzity SI NAPSAL že SOU PROTI MĚ ryccardovi TUPÍ = že i jen to stojí za zvážení. Návštěvu psychologa (ne-li) psychiatra?
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 17:40
Re: Nic se nezměnilo
hele JAK si po léétech plácožvanění JÁ CHCI NAVŽDY https://aukro.cz/…erkur-7029434250 a NIKDY JINAK i příští generace (o kterých tohle je) NA VĚČNÉ ČASY https://aukro.cz/…abela-7029434940

hele tak JAK SI pochopil to: "JE TO přechod NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT"
nechápeš že je FUK jestli 2035 nebo 6 nebo třeba 40? už TEĎ jsme POZADU (co říkáš NA REALITU že ve velkoměstech miliardové Číny jezdi UŽ DNES ca třetina BEV? že Jižní Korea DRTÍ EUropské automobilky = který sou proti nim POZADU?

Koukám že další PROFESOR Univerzity Karlovy = je tebou hodnocen JAKO VŠICHNI OSTATNÍ :-!
jak MI TO VYSVĚTLÍŠ? hodnocení (těžšího) předsednictví EU jen superCHVÁLA od nul = to cos napsal (furt chceš TO COS POŽADOVAL cesta ORBÁNov? :*)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 17:34
Re: Nic se nezměnilo
Já sem se starou atomovou bábou V PLNÉ SHODĚ https://www.idnes.cz/…5822_domaci_vank

Hele vy ste s barikem DVA BLBouni (co maj problém se ZŠ) nebo jeden nevzdělaný idiot? Prostě viz já 13:51 + 14:12 ale hlavně 13:33
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 17:30
Re: Nic se nezměnilo
Tak tvůj dezinformační favorit Macek TO asi SPOČÍTAL ŠPATNĚ :-O jemu vyšlo 1,5 (JAK SEM OPAKOVANĚ psal, když budou VŠECHNA VŠECHNA VŠECHNA auta jen na elektřinu = což nebudou, taky píšu furt dokola :*)

Matika mu asi moc nejde (demagogie PROTI EV kterou se odborník na železniční drezíny zabývá až OD důchodového věku, ale docela dobře :yes: :D :-!

tobě tvoje FURT JEN OPAKOVÁNÍ svět to dělá blbě, lidi z VejŠek sou (proti mě) tupí = už je NUDA :-(
12. 1. 2023 15:43
Re: Nic se nezměnilo
Jééé ty mu teda dáváš :-D To se krásně ukazuje jak lže, když si bere Drábovou jako důkaz. Ona tvrdí úplně něco jinýho než si Hamuna vymýšlí :-D
12. 1. 2023 14:47
Re: Nic se nezměnilo
Hele ve světle událostí bych se tak neděsil, že rok 2035 klapne. Buď EU odvolá a zmírní své extrémistické požadavky nebo se taky může lehce rozpadnout. Italská premiérka dala celkem jasně najevo, že s tímhle návrhem Itálie nesouhlasí. Kdybychom neměli za premiéra vola, tak se už taky ozval. Jenže to je taková postavička bez páteře, že ten neumí udělat žádný rozhodnutí.
12. 1. 2023 14:44
Re: Nic se nezměnilo
Ty jsi debil. Takže Barik ti dá odkaz a dokáže ti, že ON je ve shodě s Drábovou a ty NEJSI, ale ty opět dál lžeš? Klapačku si drž sám nebo si přijeď pro pár facek :D
12. 1. 2023 14:41
Re: Nic se nezměnilo
Já nepíšu nic špatného. Jen konstatuju fakta. 1,5 Temelína to bude při 60-80 tis autech, ale ty potřebuješ dobíjet třeba 1 milion aut. Matika ti moc nejde já vím :-D

900 kW nebude v zapadákově nikdy!!! Z jednoho prostého důvodu na 900 kW nabíječku potřebuješ mít dimenzované vedení a trafostanici. To je příkon celé vesnice. To nejde postavit kde tě napadne. A to je taky důvod proč je rychlonabíječek nad 100 kW tak žalostně málo.
12. 1. 2023 14:36
Re: Nic se nezměnilo
A vysvětlíš nám co n té ceně chápeme špatně? Jedno jestli můj příklad s Meganem nebo Tesla vs Hellcat. Nedávno se tady řešila Zafira za 1,9 milionu, takže co podle tebe nechápeme?
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 14:36
Re: Nic se nezměnilo
Dana Drábová: To taky. Ale ještě to zesložitím. I když máš technologii, teoreticky, tak se musíš ptát, jestli se to umí zaplatit, protože za všechno se platí, a v činnosti člověka neexistuje něco, co by bylo levné, bylo zadarmo, čeho by bylo dost, a co by bylo přátelské, aspoň rozumně přátelské k přírodě. Udělám odbočku: Většinu solárních fotovoltaických panelů dovážíme z Číny, a když už dojedou do Evropy nějakou velkou lodí, vyloží se a namontují, tak je to fakt „krásné čisté“. Svým studentům říkám: „To bych vám ale přála vidět, za jakých okolností se tyto fotovoltaické panely vyrábějí, a to od těžby surovin a materiálu, které k nim potřebuješ, až po výrobu, a koneckonců i dopravu.“ To bychom si asi o této čisté energii přestali dělat tak velké iluze, jako si někteří dělají.

https://www.radiouniversum.cz/…gii-delat-iluze/

:-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 14:19
Re: Nic se nezměnilo
Samozřejmě že se tam o ropě nic neučilo, max v zeměpise při probírání ekonomiky států jaké mají suroviny bylo zmíněno, kdo má ropu.

Ale to bylo až na střední :-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 14:18
Re: Nic se nezměnilo
:-) :-) :-) :-) :-)

Nemam už co dodat, všechno už sem napsal, čau.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 14:12
Re: Nic se nezměnilo
Ten 1. odstavec máš sice správně, ale jinak (alespoň ZÁKLADní) ZNALOST konstrukce si NEPOUŽIL = prostě ten 5tiletý Lojzík od vedle

No a tuhle úroveń (ne)znalosti zjevně (věrně) doprovází stejná úroveň praktická = A TY KÁŽEŠ.. no viz já 13:33 fakt MARNOST nad MARNOST
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 14:04
Re: Nic se nezměnilo
Pokud navíc není EV kontrukván od počátku jako EV , ale dělá se i jako hybrid či spalovák, má to stejnou kastli jak spalovák, jen se tam narve elektromotor, baterky, nabíjecí konektor a asi 100 kilometrů kabelů :-)
Takže výhoda v konstrukci 0 :-)

Dál tu zůstává základní problém že to není čím nabíjet a kde pro to vyrobit dostatek el. energie :-) zejména v období listopad až březen :-) Pohádky jak si fotovoltaikou na střeše bnugalovu v lednu dobiju EV auto, pojede mi na něj tepelko, svícení, pračka, lednička, mikrovlnka, myčka, televize, notasy a nabíječky, varná deska a trouba si nech pro Lojzíka. Utopiím tady nevěříme. Umíme si spočítat, kolik tyto spotřebiče mají odběr a kolik dává v lednu fotovoltaika :-)

A to pomíjím fakt, že je to hnusná, bezpohlavní jebka, s ujetým designem, tragickými materiály v interiéru a pochybnou kvlitou zpracování, zejména u Tesly, zcela neodpovídající ceně za kterou to prodávaj.
Navíc nulový odkaz na tradici většiny značek a zneuctění slavných názvů.
Takže si to žádný petrolhead nikdy nemůže koupit :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:51
Re: Nic se nezměnilo
No tak SEBE chvála = ti jde. Tak tu znalost použij (i dál než je váha :*)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:51
Re: Nic se nezměnilo
VĚŘÍM že máš podobné chápání jako 5ti letý Lojzík od vedle. No A PROTO jsi v neshodě s inteligencí (ZVYŠ svoje IQ = na úroveň středně tupýho VŠ a je vyřešeno = budeme víceméně ve shodě
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:50
Re: Nic se nezměnilo
Konstrukci aut ovládám perfektně. Neměj obavy.
Spalovák nemusí vozit 200-500 kg těžké baterky :-)
Základní výhoda.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:40
Re: Nic se nezměnilo
Komiku, tohle pochopí i ten pětiletý Lojzík odvedle.

1) když odstavíš topení plynem a uhlím nebo ho brutálně zdaníš a lidi přejdou na elektriku, brutálně se ti zvýší spotřeba elektriky
2) když to samé uděláš s benzínem a naftou, zvýší se ti to násobně tolik
3) to samé průmysl
4) k tomu vypneš uhelky, protože nejsou EKO a atomovky ti bude pomalu končit životnost

Takže ti zbyde nestabilní šméčko OZE, které je ZCELA závislé na surovinách z Číny, současnou úroven výstavby OZE budeš muset navíc zvýšit tak o 1500% , jinak nemáš šanci to nahradit a až nebude dost svítit a foukat, máš sakra problém a bude lidem a firmám vypínat v určité hodiny proud, zakazovat vařit, nabíjet auta a topit.

A Indie, Čína, Rusko a Afrika z tebe budou mít dobrý den a na levných asijských a ruských surovinách a ropě budou produkovat výrobky za 5-25% nákladů EU, takže naprosto ovládnou všechny trhy a producenti z EU zkrachují.

Vodík je v plenkách, bateriové úložiště utopie, dřív než za 30-70 let nebudou technologie aby mělo šanci to nahradit výkony uhelek a JE.
Prostě tyto technologie na současném trhu nejsou dostupné a nekoupíš je.

A za této situce chceš navyšovat spotřebu proudu a zároven vypníat fosilní zdroje.
Tak to může udělat jen šílenec, nebo člověk co chce cíleně zlikvidovat obyvatelstvo, udělat z nich žebráky a zlikvidovat průmysl.

jenoduchý jak facka.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:33
Re: Nic se nezměnilo
víš bariku = to je to o 2 levely vyšší vzdělání (ty popíráš ZŠ a dokonce se hádáš že se to tam neučí(lo) a o 50 bodů vyšší IQ

TY se furt snažíš řešit (a nám vysvětlovat úroveň) determinanty a diferenční rovnice = a přitom ti nejdou počty
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:31
Re: Nic se nezměnilo
Nojo NEJEN zpracování informací, ani ZNALOSTi konstrukce aut = ti koukám TAKY NEJDOU :-O

JÁ MÁM docela PRAXI (i) s elektřinou = ty koukám NULA celá NULA NULA NULA :*)

to CO NEMÁŠ teda VZDĚLÁNÍ ti říká, že to je obecná platnost celé naší historie = ekonomicky ZVYŠOVAT efektivitu a SNIŽOVAT energetický nároky https://audioxpress.com/…lifier-solutions platí to OBECNĚ proto JÁ dávám příklad přes ty zesíky = taky sice radši (v třídě A) https://www.passlabs.com/…ct_tags/class-a/ ale nejsem IDIOT a ZPÁTEČNÍK (a rozumím tomu a ne jako ty VŮBEC NErozumím = nechápu) takže nepopírám že dnešní v(e všem efektivnější a s menší spotřebou) Déčka = hrajou no pro "normálního" stejně dobře

V převedení na auta FURT JEŠTĚ má smysl něco jako Corvetta (911 atd.) ale ani to nebude nafurt = ale pak je tu ta další miliarda aut = a tam prostě NENÍ O ČEM
Mnoha lidem to došlo = tobě holt furt ne (a smutný že NEVÍŠ ani tu konstrukci a techniku aut = když píšu VE VŠEM CO DĚLÁ AUTO AUTEM LEPŠÍ tak to není blábol = ale zase JEN ZNALOST no a u tebe zas jen neznalost kombinovaná s nezkušeností
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:29
Re: Nic se nezměnilo
budeš si to muset přečíst aspon 30 000 x po sobě, pak snad porzumíš psanému textu

Vytápění domácností plynem a uhlím nahradí nejspíš tepelná čerpadla poháněná elektřinou, naftu a benzín nahradí elektromotory, případně vodíkové palivové články, přičemž na výrobu vodíku je opět potřeba elektřina.
Současná spotřeba v ČR je kolem 65 TWh ročně. Když se spočítá realistický plán na vtápění tepelnými čerpadly + elektromobilita, dostáváme se pro rok 2040 na 110 TWh při velmi optimistickém odhadu.
A na to platí otřepané: Houstone, máme problém.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:27
Re: Nic se nezměnilo
v čem je to EV lepší? Zrychlení z 0 na sto, jasně, všichni potřebujeme zrychovat za 2 sekudy, 4,5-6 s nám nestačí.Navíc to zrychlení za 2 s maj EV s cenovkou 3-5 mega :-) Ty ludry za 600-mega ani omylem.

Ve všem ostatním je spalovák trilionikrát lepší.
Desing, zvuk motoru, DOJEZD, rychlost natankování, výbava, materiály, radost z jízdy, monžost si to opravit doma atd atd.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:27
Re: Nic se nezměnilo
o tom jsem psal VŽDY SÁM O SOBĚ výstižné KOMIK :*)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:24
Re: Nic se nezměnilo
A co si lidi po roce 2030-235 koupí, když nic jiného než Ev a vodík nebude v prodeji?
Budou jezdit ještě v roce 2070 jako na Kubě 40-90 let starými ojetinami jo a hodná EU je určitě nezdaní ve smylu mýta do měst nebo emisních povolenek vid.

Tak tomu může věřit akorát naivní 90letá babička.

Seš komik :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:23
Re: Nic se nezměnilo
Viz já 13:00 + to BLBÝ ZPRACOVÁNÍ INFO co máš odvždy

aspoň ti už po 11 měsících TOTÁLNĚ STUPNÍ ODPORNÝ ruSSký války asi trochu "lepí" a už tolik netapetuješ JEJICH KECAMA = a že to sou dneska už TOTÁLNÍ BLEKOTY viz jejich státní televize, často FAKT PR.EL co? :D :*) :-!
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:21
Re: Nic se nezměnilo
Vytápění domácností plynem a uhlím nahradí nejspíš tepelná čerpadla poháněná elektřinou, naftu a benzín nahradí elektromotory, případně vodíkové palivové články, přičemž na výrobu vodíku je opět potřeba elektřina.
Současná spotřeba v ČR je kolem 65 TWh ročně. Když se spočítá realistický plán na vtápění tepelnými čerpadly + elektromobilita, dostáváme se pro rok 2040 na 110 TWh při velmi optimistickém odhadu.
A na to platí otřepané: Houstone, máme problém.

Dana Drábová, časopis Vesmír 25.5.2022

Abys nám zas nemanipuloval fakta. 110 Twh s vypnutím uhelek je čistá utopie na úrovni Lysenka a Mičurinců :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:14
Re: Nic se nezměnilo
viz já 13:00 ;-)

to NENÍ NÁHODA že si FURT ve sporu s inteligentnějšíma = prostě NECHÁPEŠ tak je to jednoduchý. Proto je zbytečný diskutovat = pravdu pochopitelně NEMÁŠ (Vaculíkovo pravidlo)

jaký máš IQ víš nebo si (snadno) zjistíš. No a TO STAČÍ případ UZAVŘEN

EDIT hele jak to že TY JEDINÝ ses na ZŠ neučil to co my (proč TO učivo NECHÁPEŠ dodnes to je jasný = si tupej) ale proč tvrdíš (dostal si i na SVŮJ rok kdy si tvrdil žes tam chodil odkaz na učebnici!) tak JAK TO že ty jediný???

to že EV je ve všem co dělá auto autem (včetně dávkování výkonu) LEPŠÍ = to víš nebo (ani) to(mu) NE(rozumíš)? ani naprosto nadoraz tuningovaný Lambo https://www.auto.cz/…elal-kupe-147249 nedá to co elektřina. Jak si S TÍM poradí tvůj (trvale nefunkční, to že máš spoustu odkazů a info ale skoro VŽDY je blbě chápeš, sem ti psal už před léééty) moze(če)k?
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:11
Re: Nic se nezměnilo
Tak ZNOVU = viz Drábová (odkazy) a viz já (jak k TVÉ ÚROVNI neCHÁPÁNÍ a IQ, tak že NIKDY NEbudou jezdit jen EV = viz já 12:43 ;-)

DRŽ KLAPAČKU dokud nebudeš ve shodě = třeba s tou Drábovou (ona SAMOZŘEJMĚ ví chápe proč co jak MUSÍME vole tupej přejít = na to co ty tak TUPĚ dál nechápeš a proto ODMÍTÁŠ :-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:08
Re: Nic se nezměnilo
Ale budeš muset, budeš muset.
Bez číny totálně zkolabujete :-)

Všechny suroviny pro vaše utopsitické OZE drží z 90% čína, rusko a jejich kamarádi z afriky a jižní ameriky.

Blbý co :-) :-) :-)

Krom toho evropský zkrachovaný průmysl Čína za babku zkoupí.
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:07
Re: Nic se nezměnilo
tak znovu jo:


"Musíme si dát velký pozor, abychom nevyměnili jednu závislost za druhou. Chemické prvky, bez kterých to nebude fungovat, jsou v zemské kůře bohužel rozmístěny ještě mnohem nespravedlivěji než fosilní paliva. Dnes 80% zásob skupin prvků, které nikoliv nadarmo mají ve svém názvu "vzácné", ovládá Čína - bude na svém území, nebo v Africe, kde hbitě nakupuje."

Dana Drábová, časopis Vesmír, 25.5.2022


Volně přeloženo: S GreenDealem se stane vaše zelená EU 100% závislá na Čině a jejích překupech z Afriky a Ruska a Jižní ameriky typu Chile, Venezuela, Peru atd. - kde to má čína s ruskem opět těžce pod palcem.

HAHAHAHA

Smůla co, ŠMOULO :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:06
Re: Nic se nezměnilo
nejsem RUSSÁK NEMUSÍM se učit čínsky ;-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 13:03
Re: Nic se nezměnilo
To se ti nikdy nepovede :-)

Zelená utopistická ideologie nesmí nikdy zvítězit.
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:02
Re: Nic se nezměnilo
je to náhoda nebo NESCHOPNOST že ti VŽDY uteče PODSTATA :-O :-!

PRAVDA a LÁSKA MUSÍ ZVÍTĚZIT nad barikem a ryccardem a obecně tupostí a (vaší) nenávistí (nejen) k EU :*)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 13:00
Re: Nic se nezměnilo
tak znovu: ZVYŠ SVOJE VZDĚLÁNÍ tak o 2? LEVELY A SVOJE IQ TAK O 50? bodů = a budeme asi (většinově) ve shodě :-)

NEBUDEŠ říkat že Drábová je (viz odkazy) mimo a NIČEMU NEROZUMÍ = zajímavý JAK ČASTO a JAK MOC a JAK JEDNOZNAČNĚ, lidé jako ty když chtějí urážet PÍŠÍ SAMI O SOBĚ :-O :*)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 12:58
Re: Nic se nezměnilo
Vyjimečně ti odpovím - ačkoliv sem opět taháš politiku - Václav Pivotlačenka Havel, který se dohodl na předání moci s KGB, STB a KSC výměnou za naprostou beztresnost všech tehdejších představitelů a byl zvolen presidentem jedině díky poslancům KSC a následně díky účelovému zavření Sládka do vězení, odkud byl za pár dní propeštěn (těžká komedie) - mě naprosto nezajímá.

:-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:55
Re: Nic se nezměnilo
ŽÁDNÝ vyhrožování :-!

ty si snad (na)PSAL něco co je na policii? Jako CITOVAL ruskou televizi a zmr.da.nýho ruSSkýho zaSSra.n.ýho z.m.r.a https://www.novinky.cz/…nemecka-40418447 ? ty si snad hlásal, že si přeješ aby ISLÁMští fundamentalisti vraždili EUropany? No tak vidíš = můžeš bejt v klidu

to KDYBY JO = tak se jistě shodnem že TAKOVEJ ŠÍLENEC si fakt zaslouží..

Takovej člověk (zrůda) ZASLOUŽÍ TO NEJHORŠÍ
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 12:55
Re: Nic se nezměnilo
Jedinej kdo ničemu nerozumí seš ty :-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 12:54
Re: Nic se nezměnilo
"Musíme si dát velký pozor, abychom nevyměnili jednu závislost za druhou. Chemické prvky, bez kterých to nebude fungovat, jsou v zemské kůře bohužel rozmístěny ještě mnohem nespravedlivěji než fosilní paliva. Dnes 80% zásob skupin prvků, které nikoliv nadarmo mají ve svém názvu "vzácné", ovládá Čína - bude na svém území, nebo v Africe, kde hbitě nakupuje."

Dana Drábová, časopis Vesmír, 25.5.2022

Těšilo mě, fanatický lháři!!!

PS: už ses začal učit čínsky? :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:52
Re: Nic se nezměnilo
PROČ furt dokola vysvětlovat někomu, kdo umí JEN URÁŽET a (denně) se hádat JÁ tomu (onomu) rozumím = Vávra Sedláček Attenboroug JÁJÁJÁ ste blbí

NEVÍŠ (jako vždycky všechno)? No tak prostě nevíš = SI snad ZVYKLEJ ŽE nevíš neznáš nerozumíš
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:50
Re: Nic se nezměnilo
Mám pro tebe (tobě) ODPORNOU (naprosto) DĚSIVOU zprávu https://www.muni.cz/…ications/1126414
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:49
Re: Nic se nezměnilo
Demonstroval si = NECHÁPU vo čem to vy všichni mluvíte (jo a VÍM ŽE TO NECHÁPEŠ = tak ZÁKLADY těch znalostí co se jimi chlubíš = konstrukce aut a ekonomie

Nebo máš .OVNO a ani jednomu NEROZUMÍŠ = a hádáš se že (když JÁ NECHÁPU tak to znamená) VY LŽETE
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 12:48
Re: Nic se nezměnilo
Jsi opět nahlášen - tupé, ubohé urážky diskutujících.

Děkujeme - pokračuj. Již brzy budeš smazán, šmoulo :-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 12:47
Re: Nic se nezměnilo
Technická stránka věci, že to Sandero poslouží majiteli 300x lépe jak Spring a že s Hellcatem je 9900000000000000000000 x větší radost jízdy jak s Teslou.

TECKA :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:45
Re: Nic se nezměnilo
No má DIPLOM a ty říkáš JÁ to(též) stejnou věc jako ona, chápu PŘESNĚ OPAČNĚ = no a jeden z vás JE DE-BIL TUPEJ NE-VZDĚLANEJ hovado MACHRUJÍCÍ

s jedním jsem VE SHODĚ no a s druhým, si teď povídám :*)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 12:44
Re: Nic se nezměnilo
Dana Drábová měla červenej diplom na vysoký. Tj. diplom s vyznamenáním.
To mělo 70% obyvatel čssr/čsfr vid :-) :-) :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:43
Re: Nic se nezměnilo
Mě to vychází jako (starobní důchodce = zas další:) CO NEJHORŠÍ SE DÁ PROTI EV VYMYSLET TO ŘEKNU https://www.auto.cz/…omobilech-140599 1,5 Temelína až jedou VŠECHNO JEN EV = což pokud není kretén ví že asi NIKDY nebude :-)

Ale SOUHLASím s tebou, že jsme (protože tu šéfoval člověk zrůda komunista oligarcha eSTéBák co má prachy z každýho litru) HODNĚ ZAOSTALI

ale opět řešíš BLBOST = až jednou ty budeš mít EV tak tou dobou.. 900kW i v ***ákově? ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:39
Re: Nic se nezměnilo
1. NEMÁM RÁD zelený (extra hodně vojáky = nejblbější lidský utrácení, i když TEĎ UŽ ZASE díky komuniSStům z KREMLu zase nutný :-(

2. zelený ve smyslu PŘÍRODOVĚDECKÉ VZDĚLÁNí ( https://www.csfd.cz/…planete/prehled/ ) to pochopitelně OPAK to ano = a je ostudné JAK MOC BLBÝ musíš být, to neustále zpochybňovat

3. no a teď ta podstata: (ani) já (bohužel :*) ) nevím všechno, ale to co bych chtěl, abys ty (ryccardo) věděl TOTÉŽ co já (a Sedláček a Vávra a Attenborough a https://zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/ a https://byznys.hn.cz/…-deal-bude-drahy atd.

ZVYŠ svoje vzdělání tak o 2? stupně ZVYŠ svoje IQ tak o 50? bodů = a budeme ve shodě

já CHCI abys byl chytrej jak (Drábová a spol) a jako já ;-)
Avatar - Hammunasakra
12. 1. 2023 12:33
Re: Nic se nezměnilo
Krásný příklad = ABSOLUTNÍ NEchápání (opět hluboko POD nejtupějším studentem ;-) ) a Vaculíkovo pravidlo

ČISTNÁ NEZNALOST = ekonomické i technické stránky věci = DOUBLE :yes: :D

to NENÍ urážka to je konstatování (a vysvětlení proč MÁŠ všechny ty Sedláčky a Vávry a Attenboroughy za blby. Jo TY to fakt chápeš obráceně = protože NECHÁPEŠ o čem mluví, drsný ale tak(hle jednoduchý) to je
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 10:33
Re: Nic se nezměnilo
Určitě, taková Dacia Spring je levější jak Sandero nebo Fabia no.
A Tesla S za 3,9 mega https://www.sauto.cz/…odel-s/184617179

vůbec není dražší jak Hellcat https://www.sauto.cz/…harger/175480071
12. 1. 2023 10:06
Re: Nic se nezměnilo
Mě se líbí jeho lež, že EV jsou levnější než ICE :D :D
12. 1. 2023 10:05
Re: Nic se nezměnilo
Kašli na něj. Je to ubožák. ;-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 09:38
Re: Nic se nezměnilo
Takže k tématu a ceně baterie zase nic, vid zelenej ekonome?

Jen trapný okecávačky :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
12. 1. 2023 09:36
Re: Nic se nezměnilo
Hlavně že ty víš všechno, zelenej šmoulo.

Neustále tu spamuješ cinty naprosto netýkající se aut, a urážíš všechzny oponenty - nikdo ti to tolerovat nebude. Takže si znovu nahlášen. :-)
12. 1. 2023 09:04
Re: Nic se nezměnilo
Já nevím kdo mě vyhrožoval, že mě za mé názory půjde udat na policii. To jsi už zapomněl ty komoušskej udavači?

Že je Barik ruská svoloč na to jsi přišel, protože nesdílí tvé divno názory? Taky mu vyhrožuješ, že ho půjdeš za jeho názory udat nebo to píšeš jen mě?
12. 1. 2023 08:59
Re: Nic se nezměnilo
Jo odkaz na mapu nabíječek v ČR jsem ti poslal, tak snad sis to rozklikal a zjistil, že výkony se naprosto vyjímečně pohybují nad 50-75 kW. Výkonějších nabíječek je pár kusů. Ano nelze budovat masově větší nabíječky. Proto se staví hlavně nabíječky s výkony do 75 kW, už to je poměrně velká lokální zátěž a není možný ji postavit kde tě napadne. Kolik Temelínů potřebuješ na nabíjení příslušného počtu aut si můžeš jednoduše spočítat. Když si vezmeš, že výkon Temelína je 2000 MW, tak dokáže hypoteticky nabíjet současně 40 tis aut výkonem 50 kW. Kolik aut jezdí po silnicích ČR si zjisti. Tranzitní dopravu do toho počítat pro zjednodušení nemusíme. Jak to vychází tobě?
12. 1. 2023 08:34
Re: Nic se nezměnilo
No že NEJSOU EV levnější jsem ti už demonstroval na odkazech viz nahoře, ale jestli chceš ještě nějaký další příklady tak řekni. :D

A s tím provozem je otázka co do toho započítáváš. Jestli čistě jen servisní náklady, tak ano EV vyjde levněji (žádné výměny oleje a filtrů nejsou nutné). Jestli ovšem budeš počítat TCO (na googlu si najdi co to je) kam započítáš i pořizovací cenu a její následný prudký pokles, tak tam ti ICE vyjde jasně výhodněji. A to je jeden z hlavních důvodů proč drtivá většina zákazníků dál kupuje ICE a EV nechce - finanční nevýhodnost.

Ano současná zima by se dala i v tom Jablonci odjezdit na celoročkách. Kupovat si je kvůli tomu věru nebudu. Holt hobluju zimáky a jsem smířenej s tím, že příští zima bude jejich poslední sezóna. Po třech zimách budou sjetý.

Moje další auto bude určitě spalovák a nejspíš benzín. PHEV nebo HEV možná za dalších 5 let. Uvidíme co bude za nabídku.
12. 1. 2023 08:23
Re: Nic se nezměnilo
Jako absolvent základní školy by jsi mohl vědět, že když se někdo zeptá tebe, tak čeká od tebe taky odpověď, takže tím, že píšeš, že mu mám odpovědět já, jen poukazuješ na to, že jsi totální nevzdělanej tupan. Každým takovým příspěvkem na sebe jen házíš víc a víc sajrajtu ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 15:22
Re: Nic se nezměnilo
no ale jak vím(e) TY NEVÍŠ NIKDY NIC žejo :*)

takže ŽE BARIK JE BONZÁK BONZÁCKÁ pro RUSSKÁ SVOLOČ = to je uzavřené téma FAKT NEZPOCHYBNITELNÝ

ale JAK proboha svatýho SIs VYMYSLEL že já sem bonzák?
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 15:21
Re: Nic se nezměnilo
USVĚDČEN ze LŽI?? :D

Vole nechceš si NEJDŘÍV PŘEČÍST ty odkazy? :D

a nebo obecně ZAPOJIT MOZEK = místo TĚHLE nekonečnejch TRAPÁREN. kdy mimochodem máš DALŠÍ fantasMAGORICKÝ ZÁVĚRy = no jako vždy NEZNALOST (sem myslel že téma NELZE VĚTŠÍ NABÍJEČKY ani pro VÍC AUT NELZE najednou a bude potřeba 11 nových TEmelínů = že s tím si UŽ SKONČIL :-O :D

a vono holt ne = LOGIKA ti teda ale VŮBEC NEjde, když od roku 2035 se budou PRODÁVAT už jen EV tak ještě dekádYYY budou lidi (jako ty) jezdit na benzín plyn naftu asi konečně i ten vodík (ve větším ono už se jezdí dnes) TOhle TI ZASE NEdošlo??
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 15:11
Re: Nic se nezměnilo
MŮJ POSTOJ? Ten je furt STEJNÝ = proč tehdy i dnes vím (stejně jako že a proč sou EV lepší i levnější = na výrobu ale i provoz (v nějakým minulým AUTOMOBILu magazínu je podrobně provoz 60.000 km 3 EV Kia = jako KAŽDÝ 60t. km

Nojo ale to ZASe nevíš nechápeš ani to co nejblbější student ekonomie, takže ty NEJSI chytřejší než ti Vávrové a Sedláčkové? :-O

Jo EV je levnější = ví to (fakt) každej (kdo tomu jen vzdáleně rozumí = třeba já (ty teda si HODNĚ NAD těma Sedláčkama nebo TAK MOC POD že ani netušíš vo čem mluví

ROZUMÍŠ konstrukci aut (a ekonom si taky brilantní SEbe tak furt popisuješ) = tak víš že EV je levnější (a tvůj odkaz příklad = příklad NECHÁPÁNÍ

tak je to jednoduchý = nejsi NAD ale prostě nikdy nechápeš a to je celý?
ad VYSOKOhorské středisko Jablonec (a celoroční co fakt jezdí doma u YG Acoustics, což je zhruba na vrcholu naší Sněžky) https://www.e15.cz/…trediska-1395965

EDIT tak teď nevím, jestli to dohánění světa (právě z BABIŠ HAVLÍČEK období) https://denikn.cz/…arnich-reaktoru/?… :D

HELE už i nijak znalej rohYpnol zjistil co PHEV https://www.auto.cz/diskuse/88284/1#… co TY? UŽ nebo eště NE?
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 15:09
Re: Nic se nezměnilo
a TY VŠEhoZNÁLEK si mu doteď nevysvětlil co a jak = je to JEN o technice. Jako že TY NEvíš to co já? Že víš znáš míň? hele TY víš proč se teď přechází na (ve všem co dělá auto autem lepší) BEV? Jestli rozumíš technice konstrukci aut, tak jak SEbe POPISUJEŠ, tak to víš (stejně) jako já
11. 1. 2023 15:02
Re: Nic se nezměnilo
Ty musíš vysvětlit svůj postoj. Ne já. Já si myslím to co Roland a kladu si stejné otázky, takže odpověď je na tobě. Proč bych měl já obhajovat a vysvětlovat něco s čím se neztotožňuju?

Že je EV levnější než ICE všichni víme viz například.

https://www.tipcars.com/…ky-11607537.html

https://www.tipcars.com/…ed-51297381.html
11. 1. 2023 14:56
Re: Nic se nezměnilo
Roland se tě už několikrát ptal.
11. 1. 2023 14:54
Re: Nic se nezměnilo
rarita, která má sběratelskou hodnotu ;-)
11. 1. 2023 14:53
Re: Nic se nezměnilo
Výborně, takže když jsi usvědčen ze lži a vyjde najevo, že drtivá většina nabíječek v ČR je s výkony 50 kW a méně, tak otočíš a začneš nám vysvětlovat, že svůj EV si máš vlastně nabíjet doma. Ano to je ideální, ale když chceš 100% aut překlopit na EV v roce 2035, tak kde budou nabíjet ti, kteří nebydlí v rodinným domě se zahradou? Takže doma nebo bude tou dobou tolik nabíječek, že kolem paneláků bude existovat stovky nabíjecích bodů s výkonem kolem řekněme 5-10kW, aby jsi byl schopný si své auto do rána dobít?
11. 1. 2023 14:44
Re: Nic se nezměnilo
S tím bonzákem opatrně. Jedinej bonzák jsi tady pokud vím ty ;-) Barik se jen snaží zbavit místní diskuzi tvé přítomnosti. Ty se sem neustále snažíš infiltrovat a škodit s pomocí účtu tvé vyžilé tetky a když ti po čase zruší ban, tak to zase rozjedeš na svým sakra účtu ;-)
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 14:40
Re: Nic se nezměnilo
Hele tolik znaků PROČ SE nezeptáš na vysvětlení ryccarda? :-)

Je to JEN o technice = včera SEpopisoval že SEfaktVYZNÁ a to (vždy ve všem) LÍP než já (furt se se mnou hádá = jak je skvělej, no co než já LEPŠÍ než Vaculík v autech a Sedláček v ekonomice a Attenborough v přírodově a vůbec je to, dle vlastních popisů, NEJčlověk na planetě = vždy CHYTŘEJŠÍ než profíci, nebo dokonce celé Akademie věd!!) tak proč chceš vysvětlení od někoho jako "jenjá"? :-!

PŘÍMO k věci je = bylo a je to O TECHNICE = ale ty si myslim říkal že NECHÁPEŠ ani proč (dnes) ve všem co dělá auto autem DRTIVĚ LEPŠÍ = to pak může bejt TĚŽKÝ VYSVĚTLOVÁNÍ :-O :D

No tak LEPŠÍ (plus levnější!!) je prostě (celkově) LEPŠÍ :*)
Avatar - Roland Von Wagen
11. 1. 2023 14:20
Re: Nic se nezměnilo
A asi je placený od počtu znaků a postů. Protože toho napíše fakt kotel, ale přímo k věci vlastně nic. :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 14:14
Re: Nic se nezměnilo
tak CO KONKRÉTNĚ tady ZASE OPĚT ZNOVU ZAS NEchápeš???? :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 14:12
Re: Nic se nezměnilo
Ano. Ano, ne (i když) a TO JE CO??? :D Rozhodně to nedělám zadarmo = to je TADY lidem TOTÁLNĚ NEZNALÝM jako ty = to je (šílený vím :D ) zadarmo. Vtipné že NEVÍM? já to POCHOPITELNĚ jako vždy (no VĚTŠINOU :*) ) vím, ale JAK TO že TY sebe popisující OD DĚTSTVÍ SE ZAJÍMÁM a ROZUMÍM jak to že TY to ZAS a OPĚT a ZASE NEvíš? :-O

Všiml sis že FURT MACHRUJEŠ a NIKDY NIC nevíš? a fakt vtipný MĚ se ptáš JAK TO JE? :D
11. 1. 2023 14:07
Re: Nic se nezměnilo
Jen nepovídej ty editore udavačskej ;-)
11. 1. 2023 14:07
Re: Nic se nezměnilo
Přesně furt ty samý blitky píšeš. Prostě neodpovíš.
11. 1. 2023 14:05
Re: Nic se nezměnilo
Tak jsi dle tvých slov editor. Tvá práce je kontrola a čtení textů, cenzura co se může a nemůže vydat a případné udávání lidí za to co napsali. Takže zadarmo to neděláš, tak si tu nehraj. A je vtipné jak vždycky nevíš co napsat když jsi v koutě :-D
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 14:03
Re: Nic se nezměnilo
hele TREFÍŠ někdy nějakou REALITU? Nebo furt vždy stále jen TOHLE TAKHLE plác plác plác a MIMO :D :*)

jo BOHUŽEL mi za vysvětlování reality a uvádění věcí na pravou míru TAHLE redakce NIC NEdává :-O :-!
11. 1. 2023 14:03
Re: Nic se nezměnilo
Ty nemůžeš tušit co by řekl student ekonomie, protože jsi nestudovaný hlupák co se za studovaného jen vydává. Jinak by si nepsal takový bláboly. Zjevně na to nemáš argument. EV dnes nedává, ekonomický smysl. To je prostě holý fakt. Ano pokud na to nekoukáš optikou návratnosti investice, tak se dá pochopit, že si ho někdo koupí pokud neřeší peníze a přijde mu to zajímavé, protože je to novinka.
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 14:01
Re: Nic se nezměnilo
jednou myšlením KOMUNISTA navěky KOMUNISTA

jednou BONZÁK navždy BONZÁK

ČÍM VÍC SE SPOLEČNOST VZDALUJE OD PRAVDY TÍM VÍC NENÁVIDÍ TY KDO JÍ ŘÍKAJÍ zdraví tě GEORGE ORWELL ty bonzácká pro ruSSká svoloči :*)
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 13:38
Re: Nic se nezměnilo
to je fakt FASCINUJÍCÍ jak TY BLBĚ POCHOPÍŠ (no spíš jen NEČTEŠ odkaz :D ) a pak S TÍM OPERUJEŠ = no tak jo JSI zas ZA BLBa :*)

Jak ty Superchargery tak ty LIDLy = obojí NAPROSTO BLBĚ :yes: :-[]

a hlavně PROČ ŘEŠÍŠ že v horní dolní JE TEĎ (TY si EV koupíš stejně nejdřív tak = za 20 let? ;-) tam není to co jinde už jo? :-O

hele JAK si pochopil (jen nadpis!) BOHUŽEL NE V ČR https://fdrive.cz/…el-ne-v-cr-10067 ? :D

a jak si pochopil že tohle celý (jak z NEZNALOSTi HYSTERČÍTE už LÉÉÉTA ) JE NA CELÝ LIDSKÝ ŽIVOT????

UŽ ti došlo, že stejně nejlepší je nabíjet doma? https://www.hybrid.cz/…titisice-strech/

a teď UŽ ti došlo, že až TY se rozhoupáš, tak i tam bude nějakej TESLA Supercharger apod. tou dobou s dobíjecím výkonem (co si SE TU trapně HÁDAL že NEMŮŽOU bejt? ;-)

Ne 500kW ale třeba násobek (900 už je "vyřešeno" a ani tam nebude asi konec = prostě LÉÉÉÉÉÉÉÉTA PŘED brodem HYSTERIE a stažený kalhoty :-)
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 13:37
Re: Nic se nezměnilo
zkus najít (toho úplně) NEJPITOMĚJŠÍHO studenta ekonomie = a nech si to vysvětlit :*)

Protože TAKHLE si za NEJPITOMĚJŠÍHO (všeobecně) TY :-!
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 13:35
Re: Nic se nezměnilo
jak TY vždycky všechno ve všem stále stejně NEtrefíš :-O :D

VÍŠ co sem ti (už jsou to léééta) radil = když tvá hlava něco vymyslí JE TO řekni to PŘESNĚ OBRÁCENĚ

u BLBů si teda pohoršíš :-!
ale inteligenti budou čumět (asi takhle :-O
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 13:33
Re: Nic se nezměnilo
No a JAK TO že ty sámsebe dnes a denně NAD stavící popisující (ani) tohle (zas) NEVÍŠ?

Proč tehdy i dnes je celkem známá logická věc = vynech IDEOLOGICKÉ plácaniny co tu lidé plácají (už sis přečetl srovnávačku ve Vaculíkově SPECIÁLu? No tak proto, ne pro nějaký pindy co si vymýšlíte

Levnější elektřina je lepší rychlejší auto = jedno jestli nějakej Lucid vs Lambo V12 nebo BMW střední třídy (jestli von ten Vávra kdysi nevěděl vo čem mluví = jen to hodně lidí nechápalo, tak SI řeklo JÁ tomu rozumím VÍC

no a vono ani .ovno
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 13:28
Re: Nic se nezměnilo
Oceňuju tvé "přiznání" ŽE NEVÍŠ

Bohužel máš (dál i dnes) problém pochopit, proč.

Plus tam máš (další) chybku v genezi/evoluci

Ale závěr CELÉ TO NECHÁPU opět oceňuju = tady nečekaná ne častá sebereflexe :yes:

EDIT ale kašli na dááávnou minulost, když už se NEORITENTUJEŠ CELKOVĚ = zkus spíš (po)chápat DNEŠEK (i když to souvisí = tak TŘEBA to pak jednou nakonec POBEREŠ CELÝ :yes: :-O :D

je to JEDNODUCHÝ ryccardo tu včera psal že SE VYZNÁ ROZUMÍ od dětství se zajímá o KONSTRUKCI aut a věci související = tak VO TOM to (bylo) i je

Nápověda: NE zelená ideologie a PINDY CANCY KECY ŽVÁSTY co tu (z neznalosti) předvádíte = tehdy i dnes TECHNIKA aut (stačí tomu rozumět A JE TO = jednoduchý, no možná pro tebe až tak moc NEeee :-O

hele tak SEbeSE zeptej ryccarda = ten tomu SEbeSE popisuje teda :-!
Avatar - Barrichello
11. 1. 2023 11:40
Re: Nic se nezměnilo
Jsi opět nahlášen za politické žvásty a neustále se opakující spam.

Děkujeme - pokračuj :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
11. 1. 2023 11:35
Re: Nic se nezměnilo
Máme tu hezkou fakturu za výměnu baterie v USA, jedná se o Chevy Volt, nájezd 70 489 majlí, výměna proveden v Roge Dean Chevrolet 23.8.2022.
https://www.deanchevy.com/

Cena za výměnu baterie 29 800 ,- USD, při současném kurzu 666 000 Kč.

to se vyplatí vid u auta s nájezdem 113 000 km. Můžu ti poslat sken té faktury.

HAHAHA.

Tak zalez a šoupej nohama, zelený utopisto.
11. 1. 2023 08:40
Re: Nic se nezměnilo
Hele on je za to ale fakt placenej. Je to jeho práce ;-)
11. 1. 2023 08:39
Re: Nic se nezměnilo
Pokračuj. Ptej se ho dál, ať se do toho hezky zamotává ;-) Říkám ti že ti neodpoví. Vsadím se s tebou o co chceš :D
11. 1. 2023 08:37
Re: Nic se nezměnilo
Ano trefil jsi to. Je za to placený ;-)
11. 1. 2023 08:37
Re: Nic se nezměnilo
Podíval jsi se na mapu rychlonabíječek v ČR, aby jsi zjistil jaká je realita a neplácal tady o 500 kW nabíječkách? Ono totiž není vůbec legrace vybudovat nabíječku s takovým výkonem. Musíš to mít někde poblíž páteřního vedení a mít na to v daném místě dostatek proudu. Proto je drtivá nabíječek označovaná jako "rychlo" 50 kW. Podívej se na takový Jablonec nebo krajské město Liberec. Všechny nabíječky max 50 kW a jedna v Liberci je 75 kW. Takže u žádných blbých Lidlů rozhodně nestojí 360 kW nabíječky. Ale klidně lži dál. Oni všichni vědí co jsi za kripla. ;-)

https://fdrive.cz/…parkoviste-14037
11. 1. 2023 08:28
Re: Nic se nezměnilo
Jsi velice chytrá, milá dívka :D :D :D :D
Avatar - Hammunasakra
11. 1. 2023 07:24
Re: Nic se nezměnilo
no TAKHLE (blbě) chápeš skoro všechno :-O :D

hele UŽ ZASE SME V JEDNOM TÝMU (shodě názorů = to budou TY ZNALOSTI) já vávra dědek https://www.seznamzpravy.cz/…podporuje-222690

Tvůj tým = na to (fakt) nemám co napsat :*) :-!
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 22:17
Re: Nic se nezměnilo
No, mohl si jednomu neuvědomělému pootevřít oči. Na pár vět a bez linků. Já mám totiž opravdu problém pochopit, proč v roce 1907 přešli z EV na spalovák (a to ještě před tím přešli z koně na EV). A proč je teď návrat k o víc než sto let zpět překonané technologii vydáváno za pokrok. A taky proč jsme nuceni si to myslet, když to nedává smysl. A nikdo mi to nevysvětlí. No, to je přece na palici.
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 21:53
Re: Nic se nezměnilo
Jak sem řekl NEMUSÍŠ denně opakovat své: NECHÁPU NEROZUMÍM

A to NEVÍM vysvětli MI (abych mohl machrovat) JE VTIPNÝ to zas JO :*)

No tak to samý co sem napsal RVW = i když TI zas (něco) vysvětlím, tak to TI NIJAK NEpomůže chápat dnešek = a PROČ věci chápeš JINAK (než svět = hele HRDINO co ty nabíječky? to si se tu HÁÁÁÁÁDAL jak zběsilej = dneska už sou výkonama i množstvím míst tam, KDE SI POPÍRAL že to je možná = co s tím (uděláš)? PŘIZNÁŠ svůj omyl, nebo klasika...? :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 21:48
Re: Nic se nezměnilo
Klidně UMĚLÁ = v reálu furt (proti místní často FAKT PINDŮM) inteligence ;-)
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 19:47
Re: Nic se nezměnilo
Říká se tomu chatovací robot nebo taky chatbot. To bys vědět mohl, když se tě to týká a navíc si na článek o chatbotu dával link. Ale když už, tak spíš UMĚLÁ inteligence ;-)
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 17:25
Re: Nic se nezměnilo
Krom toho že se tomu říká umělá INTELIGENCE a ne robot = dobrý :yes: :-!
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 17:24
Re: Nic se nezměnilo
KAM se chceš hýbat? NevíŠ no tak nevíŠ = jak ti to pomůže v současný tvý špatný orientaci (ne)znalostech??
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 17:16
Re: Nic se nezměnilo
Kdyby si mi odpověděl na mou otázku, tak se třeba někam pohneme. Jinak to nemá smysl.
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 17:15
Re: Nic se nezměnilo
Já bych fakt věřil, že hamuna je robot. Jednak skenuje všechny diskuze, reaguje fakt rychle, má sjeté snad všechny informační weby a taky s ním i přes to jeho blábolení, mínusování a ujetě psané komenty diskutujeme. Takže je to buď dost úspěšný robot nebo je za to placený. Ale tak jak on snad žádný člověk nepíše. To by musel roky trénovat.
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 16:30
Re: Nic se nezměnilo
No to je další PROBLÉM = že TY fakt ani NEpochopíš v čem jak to souvisí = až TAK ZLÝ to s tím tvým NECHÁPÁNÍM většinou je :-O

a to NENÍ *** ale (jak je u mě obvyklé) FAKT :-!

JÁ to jako vždy vím = vy 2 (jestli nejste 1 matla) FAKT asi NEeee :*)

EDIT ta trapnost trapná, jak FURT hraješ JÁ všechno VÍM (líp než Vávra se Sedláčkem a Attenboroughem DOHROMADY) a pak se NA VŠECHNO ptáš a Ptáš a POTŘEBUJEŠ vysvětlit ODe MĚ = ta už ti došla? :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 16:28
Re: Nic se nezměnilo
:yes: :D :D :D :D :D :D :D :-!

je NĚCO co neřekneš PŘESNĚ OBRÁCENĚ od REALITY? :*) :D :-! :-[]
Avatar - Stejsn
10. 1. 2023 15:53
Relativní vs absolutní
Dojezd se za 130 let zvýšil čtyřnásobně, což je relativní hodnota. Paráda. Jenže dojezd se za 130 let zvýšil z 50 na 200 kilometrů, což je absolutní pojem. Cena zůstala stejná (porovnávám s článkem o e-Zafiře tady na webu). Maximální rychlost byla 26km/h, rychlost toho nového skříňového Opla je 130. Takže opět čtyřnásobná v relativních, ale.... no nic. Snad je ta e-Zafira aspoň pohodlnější.
10. 1. 2023 15:34
Re: Nic se nezměnilo
Ano odkazů nesouvisejících s probíraným tématem dáváš hodně to je fakt. Jako teď odkaz na Kunderu se Sedláčkem :-D

Ale mě si nevšímej. Nereagoval jsem na tebe, takže nečekám odpověď. Odpověď čeká Roland Von Wagen, takže věnuj pozornost jemu a tomu co po tobě chce.
10. 1. 2023 15:30
Re: Nic se nezměnilo
Chápu, že na to nemáš co napsat :-D
10. 1. 2023 15:30
Re: Nic se nezměnilo
Ano autům a jejich konstrukci rozumím nebo je to téma, kterýmu se věnuju odmala. Co tam máš dál za argumenty?
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 15:28
Re: Nic se nezměnilo
a proto já dávám furt dokola na všechno odkazy = a vy PLKO PLÁCÁTE, že svět SE MÝLÍ že ta pravá inteligence NEJSOU https://www.novinky.cz/…eli-sveta-335269 ale = a teď to přijde TY :-O :*) :D :-! :-[]

JAK ČASTO si vymýšlíš a lžeš = VÍŠ ;-)

JAKý má VE SKUTEČNOSTI (ne)vzdělní = ale VÍŠ ;-)

takže vlastně všechno DŮLEŽITÉ pro obecně cokoliv VÍŠ :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 15:25
Re: Nic se nezměnilo
ty toho MIMO ně nehraješ žejo :*)
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 15:25
Re: Nic se nezměnilo
Nojo NECHÁPEŠ = chce to alespoň (velmi základně) rozumět autům (a jejich konstrukci
10. 1. 2023 14:50
Re: Nic se nezměnilo
Hamuna je kripl, který nikdy nikomu nic nevysvětlil. Nemůže, nechce a nic neví, takže to čekáš marně. Uvidíš, že mám pravdu. Bude jen blábolit, okecávat, lhát, mlžit, ale vysvětlení se od něho nikdy nedočkáš. Pokračuj s ním ještě chvíli v diskuzi, ať hezky tím svým tapetováním potvrdí co ti teď píšu a všichni si můžou pak přečíst co je to za póvl ;-)
10. 1. 2023 14:47
Re: Nic se nezměnilo
To mě těší, že to aspoň uznáš. Ano zatím holt EV krom toho zrychlení, u super výkonných modelů, žádný zásadní benefit nemáš. Nevím proč zmiňuješ lokálně bezemisní? Mě nezajímá jestli jsem lokálně bezemisní. Podstatný je že moje auto je natolik moderní, že těch emisí lokálně vypustí přijatelný množství, který nikoho neohrožuje. Mě třeba vůbec nezajímá ani jaký má moje auto výsledky v losích testech. S ohledem na fakt, že s tím nejezdím závody ani okruhy, tak proč bych měl řešit losí test? Ty mi zase tvrdíš, že mě nesmí u EV zajímat dojezd, protože mám průměrně najezdit 40 km denně a tím pádem mi to musí být fuk. No není mi to fuk, protože je to pro mě limitující. Není pro mě limitující chování auta v extrémních situacích na okruhu, protože s ním tak nejezdím. Ano vím, že nic nevíš, ale nemusíš to furt zdůrazňovat.
10. 1. 2023 14:39
Re: Nic se nezměnilo
Hmm koukám, že tobě nedochází nic ani pomalu ani rychle. Ano experimentálních rychlonabíječek už pár stojí. Jaká je ale realita všedního dne, když někam přijedeš? 50 kW!!! Takže proč tuhle realitu popíráš? Nehodí se ti do krámu? Ty EV jsou natolik drtivě lepší, že bez dotací je prakticky nikdo nechce. Zvláštní nemyslíš? Kdyby byly EV skutečně natolik lepší, tak se to přeci prodává samo a po ICE nikdo ani neštěkne? Jak si tohle vysvětluješ?
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 14:23
Re: Nic se nezměnilo
Fakt nezvládneš odpovědět jednoduše na jednoduchou otázku? Tady by to šlo snad i jedním slovem. Kdybys mě chtěl poučit, tak se klidně rozepiš. Ale primárně bych chtěl akorát vědět, proč v roce 1907 přešla policie kdesi v USA z auta na baterky na auto se spalovacím motorem (těch příkladů by bylo víc, ale držme se tématu článku). Jinak je ta diskuze úplně zbytečná. Chceš něco vysvětlit, ale sám vysvětlovat nechceš.
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 13:44
Re: Nic se nezměnilo
https://www.autoscout24.com/…e24-c90b687a2376?… viz rohor 13:29 tobě to prostě PLÁCÁ SAMO :-O :*) :D :-! :-[]
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 13:39
Re: Nic se nezměnilo
Proč TOBĚ VYSVĚTLOVAT = když SEbe vidíš tak jak SEbe vidíš :-!

JÁ to vím = ale ty zjevně ne ;-)

Ale TY bys mohl vyvětlit mě = co (furt stále) nechápeš na realitě https://elektrickevozy.cz/…jezd-specifikace (to VÍŠ že žádný Lambo V12 apod. NEDÁ = tohle je luxusní sedan) nebo https://fdrive.cz/…t-do-zivota-7836

je to teda z tvé strany JEN IDEOLOGICKÝ odpor NE postavený na znalostech a praxi, JEN IDEOLOGIE je tak žejo = no a NEZNALOST teda VYMÝŠLENÍ SI = to je Vaculíkovo pravidlo (zajímavý ale i "jen" redaktoři SPECIÁLu si toho všimli, když tomuněčemu nerozumíš NE že trefíš realitu tak nějak půl na půl (jako kdyby si házel korunou) ALE většinově vymyslíš VYMYSLÍŠ BLBOST přesný OPAK

Zajímavý žejo?
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 13:38
Re: Nic se nezměnilo
ten ODPOR znalostem = je kluci AŽ FASCINUJÍCÍ :-)

ale jo PROKOUKNULs mě https://archiv.hn.cz/…lych-inteligenci můžeš mi (odteď) říkat pravým jménem ChatGPTe :*)

hele že EV umožňuje (je to princip!) ve všem postavit to auto LÍP než když je stejný výkon ze spalování ropy (zkuste si představit umístění a velikost stejně výkonného ELEKTROmotůrku a V12 = to dáte ne(bo ani to ne)?

PLÁCÁNÍ je velmi rozšířené = takže si řekni CO REÁLNĚ o prooblematice víš? jaký máš nejen teoretické (své absolutní ne)znalosti ale i jakou máš praxi. Máš to? NO TAK VIDÍŠ :*) :D :-!
10. 1. 2023 13:29
Re: Nic se nezměnilo
Hamuna plácá tak kvalitní nesmysly v takovém objemu, že by se nikdo nedoplatil :-) :-) :-) Tomu to prostě plácá samo :-) :-) :-)
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 13:21
Re: Nic se nezměnilo
Klidně mi můžeš jednoduše vysvětlit, proč byl v roce 1907 nahrazen EV vozem se spalovacím motorem. :D
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 13:17
Re: Nic se nezměnilo
Chápeš definici pokroku? Četl si článek? Hele, to je marné. Někomu to nikdy nedocvakne. Nebo=je=placený ZA plácání=NEsmyslů. ;-\
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 13:13
Re: Nic se nezměnilo
No MNOZÍ = spíš CELÝ SVĚT

ale na ACZ je na(ne)štěstí skupina diskutujících, co SÁMi SEBE VIDÍ JAKO extréémně CHYTRÝ a MYSLÍCÍ (ale OSUD má RÁD ČERNÝ HUMOR ;-)

zrovna tuhle se jeden z nich (vás) hádal že 800V architektura NEMÁ (přece) NIC společnýho s rychlostí dobíjení (apod. perly ZROVNA z těch MYSLÍCÍCH a CHYTRÝCH padají furt :-!
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 13:10
Re: Nic se nezměnilo
Tehdy to byl přirozený vývoj, který byl nahrazen efektivnějším řešením. Dnes je to stoletý krok do pravěku, ale mnozí nechytří si myslí, že je to pokrok. Logika a argumenty jsou pro ně úplně neznámé pojmy.
Avatar - Roland Von Wagen
10. 1. 2023 13:03
Re: Nic se nezměnilo
Ještě jeden pokrok se udál. Dneska elektrovehykl prodáš po pár letech taky jako šrot, jen možná za víc, jak 25 dolarů. I když to bude hlavně díky inflaci.
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 11:24
Re: Nic se nezměnilo
nojo tak ZATÍM NE = zatím NECHÁPEŠ ani tu konstrukci auta ŽE NIKDO NEMLUVÍ o zrychlení (to je milej bonus, stejně jako lokálně BEZ EMISÍ ;-)

ve VŠEM CO DĚLÁ AUTO AUTEM!!! to je primárně JÍZDNÍ VLASTNOSTI pako! :D

hele když si zmínil tu naftu UŽ TI DOŠLO že to sou fakt multi MILIARDY který z toho pašíka na dálnici dělaj (vůbec) použitelný auto? že si se hádal JAK KRETÉN fakt TOTAL KRETÉNsky? https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit

víš JAK dodnes NECHÁPEŠ losí testy? tak i v tom je (třeba) Tesla 3 drtivě NEJlepší než ostatní = právě protože rozložení hmotnosti a těžiště ale taky dávkování výkonu atd prostě VE VŠEM CO DĚLÁ AUTO AUTEM!!! když trošičku něco málo VÍŠ o konstrukci aut = tak VÍŠ. No ty jak píšeš NEVÍM NEZNÁM vůbec NETUŠÍM tak plácám :D

hele tenhle příspěvek je krásná ukázka příklad PROČ SE FURT HÁDÁŠ?? když doslova NIC o problematice NEVÍŠ??? je to je ŠÍLENÝ ultra MACHROVÁNÍ (si psal že machrování...? to už neplatí, nebo PRO TEBE to neplatí? :-!

viz (ty 9:55) já 10:21 po Vávrovi a Attenburoughovi a Sedáčkovi A MĚ píšeš že i ta srovnávačka JE KRAVINA = že platí TO CO SI USMYSLÍŠ VYMYSLÍŠ PŘEDSTAVÍŠ ty TO JE SPRÁVNĚ a nikdy jinak? :-O :*)

Nebo prostě UŽ DNEŠNÍ srovnatelný (i cenově) elektrika a R6 benzín BMW = už dnes je tam rozdíl? a "bude (i výrazně = viz kde je dnes Lucid) hůř" = a (i tobě) to pamalu DOCHÁZÍ??
10. 1. 2023 11:12
Re: Nic se nezměnilo
Milý chlapče nebo dívko, podle toho jak se dnes cítíš, mě nezajímá jen parametr zrychlení, takže ano Tesla nebo Lucid za cenu milionů si vytře zadek v okamžitém zrychlení s Pasatem nebo BMW o tom se přeci nikdo nehádá, ale zkus mrknout taky na další parametry a tam Tesla i Lucid tvrdě prohrává. Začni cenou, pokračuj přes dojezd, životnost a zjistíš, že Tesla je lepší první kilometr, kdy si vytře zadek, ale pak musí ubrat plyn, protože jinak neujedeš ani 150 kilometrů a máš po baterce, když se budeš snažit s tím Pasatem držet krok a fičet 150-160 stejně jako to ten naftový Pasat dokáže. A dokáže to i za 10 let, kdy bude pořád fungovat a mít úplně stejný dojezd a rychlost doplnění energie a ty ho můžeš dál vesele používat nebo prodat. Narozdíl od Tesly a Lucidu kde bude baterka už značně jetá.
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 10:21
Re: Nic se nezměnilo
Viz Vaculík a BMW R6 benzín 440i vs stejně drahý elektrický ekvivalent = a TO VÍŠ takže CO to zkoušíš??

POMALU TI dochází? Nojo JE TO TAK viz já 10:19

a když budeš studovat a učit se (místo urážet chytřejší) tak jednou = ti dojde i to dřevo https://www.auto.cz/diskuse/88208/1?…

fajn ŽE UŽ ti (pomalu) dochází ODKUD VÍTR FOUKÁ = blbej Lidl 360kW https://fdrive.cz/…el-ne-v-cr-10067 nový TESLA Superchargery 500kW a už je i 900kW = prostor argumenty pro POPÍRÁNÍ ODMÍTÁNÍ ZPÁTEČNICTVÍ se měsíc za měsícem zužuje

a(ž) NAKONEC dojde i Aresemu a tobě = sem TAKOVEJ OPTIMISTa :*)

nebo si holt porovnej ty BMW co ve SPECIÁLu nebo svůj (konstrukcí) autobus na podvozku nižší střední s Teslou 3 apod. prostě VE VŠEM co dělá auto (z pohledu jízdních vlastností) autem = tak TO LEVNĚJŠÍ je lepší (prostě fakt jako před lety https://aukro.cz/…-5302-7029135380 vs dnešní = PŘI MENŠÍ SPOTŘEBĚ (!) ve všem drtivě LEPŠÍ
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 10:19
Re: Nic se nezměnilo
taky KLASIKA zpátečníci neznalí https://www.auto.cz/diskuse/88250/1#… ZNALOST nahrazují (tupým) urážením :D

počkej na tu RÁÁNU až (i) tobě dojde, že si (zase) léééta byl TOTAL MIMO (vím MÁŠ zkušenosti, vím ROZSÁÁÁHLÉÉÉÉ) ale počkej AŽ ti dojde (třeba jen když vyzkouíš) o kolik MOC jsou BEV lepší než ICE

hele PŘEDSTAV si (třeba) toho Vávru (jedno jestli ve Ferrari nebo Tesle S) a vedle něj sebe = a JEDEN Z VÁS je (ku.va) DÁÁÁÁL a ekonom. a jeden PLÁCAL co neví vo čem mluví VŮBEC tomu nerozumí (max. tak říká JÁ CHCI aby to či ono bylo TAKHLE)
MÁŠ to? VIDÍŠ vás? No tak já taky :-!

Přitom podstatu že běžná lééta vyráběná (třeba) Tesla 3 si vytře s každym Pašíkem ale i BMW s R6 víš (a NIC ;-)
No a Lucid Air si vytře i s V12 = a taky FURT NIC

ale ONO TO PŘIJDE = jsme optimista (a mám S TEBOU tu ZKUŠENOST = už ti došlo co je zač Zeman? došlo ti co je zač Babiš, došlo ti že objemová hmotnost NOJO FAKT to EXISTUJE :yes: :-)

DOJDE ti, že v tom co dělá auto autem, je (z principu může být) ve všem lepší (a to je SAKRA HODNĚ!

Kdo to NEVÍ tak holt Vaculíkovo pravidlo (zajímavý JAK MOC jednoznačně FUNGUJE že
10. 1. 2023 09:55
Re: Nic se nezměnilo
Ne jako že kapacita baterií je pořád nízká, doba nabíjení neúměrně dlouhá, EV auta strašně těžká a cena je příšerná. :D

Ale nutno přiznat, že určitý pokrok se udál. Třeba ještě pár desítek let a bude EV auto skutečně lepší než spalovací. Otázka je jak bude pokračovat vývoj baterií.
10. 1. 2023 09:52
Re: Nic se nezměnilo
Dnes je tupý, ale včera byla ještě tupá. Mění pohlaví jak se mu(jí) to hodí :yes: :D
Avatar - Hammunasakra
10. 1. 2023 09:50
Re: Nic se nezměnilo
Pro hloupého každy (chytrý) hloupý = tak to bylo je a bude. Jen FAKT HLOUPÝ (vy)myslí že auto před 100 lety a dnes.. a EXTRA HLOUPÝ pak (věci jako často) TY

Svět naštěstí nedá na hloupé (no viz ty volby = my po 2x Zeman bysme ho klidně zvolili po3tí :D vidíš NEJSI sám :D :-!

Ale (aspoň vzdáleně) k tématu https://www.osel.cz/…ych-baterii.html :yes:
10. 1. 2023 06:52
Re: Nic se nezměnilo
Ne. Jako že ty jsi tupý včera dnes a zítra.
Avatar - Hammunasakra
9. 1. 2023 20:46
Re: Nic se nezměnilo
Jako že byli zpátečníci a plácalové tehdy https://elektrickevozy.cz/…rekord-v-dojezdu i dnes? TO URČITĚ :D

Hele část lidí je třeba TAK MIMO že chtěl (po tom všem) súdruha https://www.idnes.cz/…130257_domaci_dh za ČESKÉHO prezidenta :-!
Avatar - kari.laz
9. 1. 2023 19:46
Nic se nezměnilo
Cena, mizerný dojezd i hmotnost. Po 130ti letech je tam, kde jsme byli :D