Škoda Auto představí následníka Fabie Combi na letošním mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Novinka příjde na trh se stejnými motory jako hatchback. Zavazadlový prostor má ve třídě rekordní hodnotu.
Opravdu jenom úplný trotl si může koupit něco tak odporného a hlavně technicky nedokonalého jako je Fabia 2 combi...škodovku to nestálo vůbec nic. Motory Vám naservírovali pořád stejný, ty starý a na nic. Předek měli z Roomsteru, podvozek nechali z původní Fabie, navíc jí zůžili, takže jízdní vlastnosti zřejmě fábistické "závodníky" moc nenadchnou...No kdo jim už na takovýhle okatý podvrh skočí je u mě totální nepřemýšlející tupec, který mermomocí bude za každou cenu podporovat národní hrdost, na kterou mu ovšem německé vedení škoda auto sere a bude si krásně libovat v ziscích za vaše pracně nasmolené peníze...Navíc přece nechcete, aby škoda Fabia měla víc jak 60kw??!!! Už teď se podívejte jaký to jsou všichni pitomí závodníci a to tam mají 44kW a 55kW v 1.4. Jezdí s nima nadoraz a napodlaze plyn..teď si představte ty samé lidi, kdž jim tam někdo dá 100kW!!!Pan Červíček (nový náčelník dopravní PČR) jde okamžitě od válu, protože takový masakr, na silnicích-to bude něco..S pozdravem pro všechny soudný lidi.
Litráž kufru je celkem zavádějící informace, z praktického hlediska je důležitější šířka a délka kufru.
Šířka je extrémně malá a délka jde na úkor pohodlí pasažérů na zadních sedačkách.
V podstatě se jedná o malé čtyřmístné auto s "velkým", ale problematicky využitelným kufrem. Ideální použití - dvoumístný vůz pro převážení volně ložených jablek.
popravdě moc nechápu tahle auta --krátká verze ano ,ale kombi s 480l kufru v kategorii B ??? totální nesmyls . Proč si kupovat segment malého vozu s kufrem dodávky ... Škoda by měla radši udělat plnohodnotný compakt nižší střední třídy a né nafukovat auto kat B. již někteří výrobci to chápou ..Např: Mazda své auto v kat B. již nezvětšilo ...Protože kam se pak vytrácí ta výhoda malého vozu ....??????
pekná nie je ( podľa mňa ) a každý si kúpi čo chce ( v rámci svojich možností )veď výber je veľký. A aký bude rebríček predajov za rok 2008 ? V ČR aj v SR 1. miesto FABIA i keď škaredá. A spoľahlivosť ? Aby nedopadla ako OCTAVIA II, ktorá je podľa štatistiky ADAC horšia ako OCTAVIA I podľa počtu nepojazdných na 1000 prihlásených aút z daného roku výroby. A Aj Renault sa za rok 2005 a 2006 prudko zlepšil ( nemám ani Renault ani Škodu - ale mal som ). Je to lepší údaj ako TUV, kde ide každý po tvrdej práci v servise aby autíčko bolo na prehliadku tip top upravené, umyté, bez hrdze,...
cenu výrobku určuje trh, respektive poptávka. to znamená, že výrobek vždycky stojí tolik, kolik jsou za něj lidi ochotný zaplatit. kdyby se prodával špatně, zlevnil by.
nakládací hrana plní důležitou roli z hlediska pevnosti karoserie (kroucení v zatáčkách a na výmolech) kdyby tam nebyla, museli by se využít výztuhy podvozku a zadních sloupků. tahle varianta je ekonomičtější a komu vadí, že si do rodinného auta nedá "paletu ekonorem", tak si může vybrat jiné auto, do kterého to dá. Vždycky je možnost volby.
>:D >:D , kdy už se přestaneš ukájet, jak jsi dobrej?? Tohle lidi opravdu "za vodou" na netu nedělají. Takže padáš do kategorie lehce neúspěšnýho snaživce, který si ten sen musí před veřejností vylhat. Tipuju, že už všemu i věříš. >:D >:D Tak dobrou noc, Mondéo. :-! >:D
Ty jeden Blbounku..Já sem nikdy nestřádal a vždycky sem si koupil to co chtěl..Focuse nemám ani rok a už mám v autosalonu domluvený mondeo!CHápeš vůbec jaký to je koupit si co zrovna chceš? Ty asi ne,Vid?
>:D , jóóó, jsi dobrej >:D To, že máš 2 průměrný auta je jako důkaz, že nejsi socka? To se tvůj život smrsknul jen na ukazování se v 1200 kg kovu a plastu? :-O . Těch blbečků, co si nastřádají na "lepší" auto a přitom bydlí jak žebráci a nemají ani na slušnou dovolenou je dost. >:D , Pozdravuj svoji ženu, že se přimlouvám aby to s tebou ještě chvilku vydržela, pokud to není stejný jelítko jako ty. Papa Chlubílku mimo realitu.
PS: Škodlivku nemám a jsem s tím dokonale smířený >:D
Mě to spíš připadá jako základní verze hatchback (kterou by to také mělo být, protože ta skutečně základní, krátká varianta, je naprosto nesmyslná!) Kombík vypadá úplně jinak, ten bych poznal,tím jsem si naprosto jistý! ;-) Kombík je auto do kterého na délku naložím tu největší hokejistickou tašku, nebo podobné zavazadlo, proto si přece kombi kupuju!!! A design je totálně UNCOOL!!! 8-s
Jestli to nebude tím, že většině lidí připadá MPV typu Picassa moc velké, nehledě na fakt, že cenově začíná o nějakých 50 tis. výš než Fabie Combi. Je ale pravda, že výbava je taky jinde. Jak tvrdí SpiderJ nejsou to špatná auta, ale Češi jim nějak nepřicházejí na chuť.
Pokud sem to pochopil tak embéčkářům tady jde hlavně o velkej kufr tak nechápu proč nezvolit třeba picasso který by určitě posloužilo pro daný účel mnohem lépe než fabka.No ne?
Copak,copak,že by Závist?Typicky česká vlastnost..Mimochodem Mazdu 5 jsem kupoval před necelým rokem v autosalonu na Spořilově a stála přes 650táců..Focus mě stál 600táců a kupoval sem ho v autoaréně Ford v Jablonci nad Nisou.Za posledních 10let sem měl vždy pouze a jenom nová auta ty jedna Socko..Nikdy ne škodovku!!A laskavě neurážej mou rodinu!!Napřed se podívej do zrcadla a podívej se jakej seš chudáček!To víš někdo má škodovku a někdo zase skutečné auto!Budeš se s tím muset smířit ty jeden Brebto... :-!
Mě to jako chlubení určitě nepřipadá!!A jestli tobě ano tak to je tvá věc..Nemyslím si,že bych vydělával takovej ranec abych se s ním mohl chlubit!!To bych tam musel mít o jednu nulu na víc.. :-!
Jde taky o štěstí na vyrobený kus. Netvrdím, že nejsou dobré a vynikající kusy. Jen jsem chtěl předat varování od člověka, kterému věřím. Na motoru je podle něj prý hodně poznat, že se šetřilo kde se mohlo (hlavně v kvalitě použitých materiálů). Prostě není určený pro jízdu "na plnej knedlík".
mas snad namysli Clio III 1.2 benzin, kufr 288 litru? to by snad za rodinne auto nikdo neoznacil. Fabia II Combi se s tim snazi poprat a v cenove relaci kolem 350 kKc bude mit docela dobre vyhlidky.
... a co jako??? >:D Manželku může mít každý degen, 2 kukaččí děti ti taky nezávidím a 2 opravený bouračky přitáhlý z německa. Ohromil jsi mě dokonale. Hlavně si dej smajlíka "borce". Jsi mladý hňup ale nic si z toho nedělej.
Tys pro mě záhada.Rukama se neživíš,hlavou taky ne (napsat vydlák s tvrdým může jenom bl..),tak už mi na uživení zbejvaj jenom nohy a přirození.Takže fotbalista,nebo gigolo?Klonil bych swe spíš k té druhé variantě,tam není potřeba mozek vůbec. >:D
Nechápu proč bych to neměl říkat?Každej vydělává tolik kolik umí.A jestli vyděláváš 2kila nebo 3,to je přece super,no ne?V tom případě řeknu,že seš dobrej..Nepatřím mezi ty české lidičky co nepřejí úspěch..Spíš naopak! :-!
tak mu brnkni rad se podeli o zkusenosti- Eye4 property managment LTD. jinak osoba je Craig Mathieson... takze to je ten kolik co ma tech 800 mil frajere ale nic tu nebudu objasnovat ty to nepochopis protoze ses holt trida delnicka bez hlavicky ale nekdo to delat musi ;-) jinak ta zafira je v automatu
thle blbečky mám nejradši no tak se nám pochlub v čem jezdíš at si z tebe ty náročný *** všichni sedneme na *, takových chudáčků co si snaží autem něco kompenzovat a musí si něco dokazovat naseru kýbl... >:-[] >:-[] >:-[]
No jasně, těch 5 čísel šířky navíc u Clia je velice významných a tři lidi vzadu se budou doslova válet >:-[] Oni se nevejdou ani do tý i30 a Fusionu jakbysmet. Tyhle auta jsou zkrátka stavěný pro čtyři lidi s teoretickou možností převážet páteho a to na kratší vzdálenosti.
P R O S T O R pro posádku = to už není od doby Octavia I., slušnou kvalitu převažuje bídný komfort... 8-s Škodověnka si myslí, že jsme všichni wietnamci s metrem šedesát a křivýma nohama...
No tak pro me je treba dulezitejsi otvor do kufru. Pac do svy kary, co ma temer 500 l kufr a jeho pudorys radne vetsi nez fabia kombi, slozeny detsky kocarek nedostanu.
Pises nesmysly. Kdybys do toho videl a byl dodavatel pro automotive, poznal bys naroky jake ma treba BMW, Renaulut nebo Skoda.
PS: Pro tvoji informaci, Skodovka je nejnarocnejsi. Z tama chodi reklamace na kdejakou
Tak to je celkem příjemná zpráva,protože v FI combi žádnou rovinu nenajdeš,to sou pěkný Himaláje,jak by řek starej Homolka. :-) Jsem opravdu zvědavej jaký to vevnitř bude,tak na to v tý škodovce dohlídni. ;-)
nechapu....nechapu, proc se lidi navzajem dokazou takhle urazet...a to jen kvuli autu...nekomu se libi, nekomu ne..uvodem chci rict, ze mi osobne se ta fabie moc libi...ale to patri stranou..zajimalo by me treba jak by ti zaprutili odpurci (mnohdy i hulvati a vulgarni jedinci) branili sve Clio, kdyby se objevila NEWS jen misto Škody fabia 2 o Renault Clio..netvrdim, ze se musi libit vsem...sto lidi, sto chuti..ale proto prece nebudu zatracovat celou automobilku, jeji strategii, cile, historii jen proto, ze mi v garazi stoji Honda, Fiat, VW..libi, napisu, ze se mi libi...nelibi, napisu, ze se mi nelibi..a tim by to taky melo skoncit..maximalne diskuze, o tom proc, jak, co konkretne, ale na rozumne urovni...diskuze, vyznam tohoto slova vsak mnohe vetsine unika...to taky svedci o (ne)valne inteligenci tech, kteri se nedokazou odprostit od predsudku...o kousek vyse jsem cetl jednu chytrou myslenku, ktera sem primo sedi..vse co je ceske, stoji za nic..vse co je zahranicni, je lepsi..jako za dob tuzexu..doba se zmenila, lidi ne...tahle diskuze(pokud se to diskuzi jeste nazvat da) uz ztratila na vyznamu...
Přesně, konečně názor. Mám taky rád u auta velkej kufr, ale ve fabii se 3 lidi na zadní sedadlo prostě nevejdou, i v předu se průměrným lidem skoro dotýkají ramena. Prostě nechápu na co je mi velkej kufr když v tom autě ani nouzově 5 lidí neodvezu? A jestli někdo bude tvrdit že se do fabie dozadu vejdou 3 lidi, ne 5ti letý děti tak fabiu nemá ani v ní nejel.
Tak je to tady, nepříliš pohledná a nápaditá, ve své třídě průměrná Tlustá Berta (rozuměj Fabia II hatchback) získala neméně oplácaného a obdobně pohledného sourozence, bratra, kterému bude slušet jméno Funebrák. Takže vzhůru na české silnice kochat se Tlustými Bertami a Funebráky >:D >:-[]
Přesně moje řeč, vypadá to dost tragicky tak malé kolečka ke karoserii Fabie II . To vůbec nemluvím o zadní partii ta má k eleganci tak daleko jako sympatie GTI k všemu neměneckému. >:-[] Takže mé osobní hodnoceni Fabie II :no:
Škodovky jako takový mi nevaděj, ale vadí mi jejich cenová politika, hlavně v ČR, když něco chceš připlať si, kdežto třeba u vámi zavrhovanými Francozi, a především Japonci a Korejci se dají najít mnohem lepší auta za přibližně stejný peníze. Osobně když se teď podíváte na ruzná značky tak mi nejlíp vychází KIA Cee´d Slušnej vnitřní prostor, dostačující kufr, dobrá výbyva a to všechno za přiměřený peníze s kvalitníma motorama i podvozkem, to bych si vybral z nově nabízených vozidel. Jinak jak tady furt chválíte nebo odsuzujete design nový Fabie, ze začátku se mi zdála neobvyklá a povedená, ale postupem času mi přijde jako zbytek, už neni tak vyjímečná jak bývala. :-( Ale musim potvrdit, že to je povedený auto, ale v Čechách bych si jinekoupil, když už tak někde v zahraničí tak s lepší výbavou a za lepší cenu :yes:
Jeste sem to nestih,ale mam pro tebe par ohlasu od majitelu vsech zachovalejsich silnejsich verzi favoritu(formanu).Nizka hmotnost a temer stejny vykon staci k tomu aby majitele 1,4tdi51kw dokanale(treba pri tahlem stoupani)setreli. >:D
Myslíš akční model Focusu??? To je jiná. Akcí na auta, která se neprodavájí je spousta, ale aby to bylo objektivní, tak by jsi měl porovnávat ceníkové ceny. Ono srovnávat model, který ještě nevyjel s autem, který je na trhu už 4-5??? let... Jinak dnes a denně se setkávám se spoustou lidí, kteří kupují ty "předražený střepy" a věř tomu nebo ne rozhodně bych o těch firmách neřekl, že jsou fanatičtí zákazníci, ale kupují ta auta z čistě ekonomických důvodů... Ono pokud jde o prachy, tak jdou zpravidla city stranou.
Neboj , chápavej jsem dost, jen ty jsi to trošku zvrtnul.Nevím , jak u Fábie II , vím , že oktávie II je vyztužena zadní podlaha izofixem , který na zadní podlaze dělá asi pěticentimetrovou vyvýšeninu.Fábie ,ale izofix nemá .Alespoň jsem ho ve svařovně neviděl, takže po sklopení sedaček by měla být rovná plocha.A že si žádnou škodovku nekoupíš je jen a jen tvoje věc , je spousta lidí , co nevozej slivovici a škodovka jim vyhovuje , jak vzhledově , tak prakticky. :-)
...máš pravdu, lednici 300 l tam nenacpeš >:D . Ale kolikrát ji vezeš?? A kočárek do thálie nacpeš podél líp než do dlouhý fabky - vlastní historická zkušenost z rodinného cestování. Takže sedan má omezení ale jde o to, co chceš přepravovat. ;-)
..myslet sis moch, cos chtěl, rozhodující je, co si napsal a to je "el. zrcátka". Ale jinak seš fakt kus, tak si porovnej výbavu Ambiente s Dynamicem, až to zjistíš, pak budeš muset přidávat položky jako klima atd. a dostaneš se na tu částku. A ten Fresh mě taky pobavil.
Jo jenže 500l v thalii je ti stejně na nic,jako u všech kufrových aut-sedanů. To beru radši Liftback,kde je méně litrů a je tam variabilita..kočárek právě do SDN moc dobře nenaložíš a když nemá sklopný sedadla tak ani toho RC větroně... Ale babku dovezeš,hlavně aby něco v těch kufrech přivezla a ne jen špinavé prádlo... >:D >:-[]
Já si myslím ,že teď trošku přestřelili-ona se totiž nová Fabule neprodává tak dobře jak se předpokládalo.Kombík to asi trochu vylepší,protože "batoh "je pro čechy dogma...
Mě taky fascinují lidi, kteří opravdu vědí hov... Myslel jsem el. vyhřívaná zrcátka! Já si klidně u Škodovky vezmu třeba desátý stupeň výbavy, ale budu mít lepší výbavu a za míň peněz než má nějaký ušmudlaný GP v druhém stupni.
A kdo si hraje na mistry světa, mistře?
>:D >:D
Sice se dozadu nevejdou 3 lidi vedle sebe (byť hubený), za to ale ty dva co se tam nacpou můžou sedět v čepicích a když se trošku přikrčej, tak klidně i v medvědicích......
Trochu milná informace, nemyslíš? GP 1.2 Dynamic je za 299.900,- a Fabia 1,2 Ambiente za 279.900,-. Kde jsi prosím tě vzal těch 358.400? Tady nás zase někdo houpe,že?
V případě verze Sport za 319.900 budu muset zese dovybavit GP, takže bude dražší GP. Ať si opravdu každý koupí co chce.
...spíš bych řekl, že česká úchylka je, si kupovat ojetý a vyklepaný bouračky z německa a pak to zuby nehty na i-netu obhajovat, jak je to lepší, než nový auto. >:D >:D .
Thalii? Nová a slušně vybavená, a proč ne? Já na typu auta image nestavím.
Až budeš chtít převážet třeba RC větroně, kočárek nebo babičku z letiště se třema kuframa, tak to jako prioritu brát budeš. ;-)
tak dobre, kdyz uz se teda chces pustit do osobnich sfer, pak zvez, ze mi je 20..to zaprve..za druhe...troufam si tvrdit, ze po evrope jsem nalital vic kilometru nez ty.. 40 tun pod sebou..ale to vy osobari (ne vsichni, je dost lidi, kteri maji pochopeni) jezdici do prace a zpet denne tu samou trasu (nejspise), kdy uz v podstate ani neridite, ale auto jede pozpameti a zmenit vam nekde na krizovatce zlutobily kosoctverec na cervenobily trojuhelnik asi byste volali na 158, ze na svet utoci mimozemske civilizace a co s tim vubec delat; ale zpet..mimo to se od svych deseti let pohybuju temer denne (posledni dobou zhruba ob den dva) v autosalonu koncernu VW...takze myslim, ze i zkusenostma bych te dokazal vice nez hrave strcit do kapsy...nic tim vsak neni mineno osobne, nijak se te nechci dotkonot, ci jakkoliv urazit, je to pouze reakce na tvuj utok...
naprosto souhlasim...aspon jeden clovek, co se na to diva rozumne!!! nova fabka se presne profiluje tam, kam patri - do nizsi tridy. na nic si nehraje. v nabidce motoru nenajdes zadny dvoulitr. nebudes mit problem zaparkovat nebo predjizdet v dvoumetrovem pruhu. v pohode nalozis rodinu a odjedes na vikend. kvalita, nizka poruchovost, servisni zazemi... DAMY A PANOVE, TOTO JSOU ROZUMNA SLOVA!!! ROZUMNA A PRAVDIVA
já skoro každý víkend nacpu Mondeo kombi až po střechu takže cokoliv menšího je pro mě nemyslitelné. Auto je jen kus plechu který mi slouží k převážení věcí a lidí z místa na místo :-) a takovejch bude víc. Proto čim větší kufr tím lépe.
Máš pravdu s jednou podstatnou výhradou,že je sprostý,když jsou škodovky v ČR skoro nejdražší,kdežto po Evropě to rozdávaj skoro zadara... :no: >:D Ať si to doma zaplatěj-jsme přece Češi a pak se i kocernová macecha bude mít lépe... >:-[]:no: ve slavném koncernu jsou už dlouhou dobu jen dvě prosperující a vydělávající firmy Škoda a AUDI. Seat je :no: a VW se motá na hraně černých čísel a nedávno se vymotal z červenejch...Líbí se mi hrdost lidiček z M.B. ,jak se umí postavit za Škodovku ,ale nelíbí se mi jak se perou prachy náck°m do huby VW... :no:
to už je taková česká úchylka kupovat auto podle litrů v kufru... Neříkám,že nemám rád větší kufr,ale jako proritu bych to neviděl... tak si kup thalii ta má 500l a budeš king >:-[]:no:
Kdyby si pořádně čet,tak by si pochopil,že mi šlo především o rovnou plochu po sklopení sedaček,což bez rovné hrany neuděláš,takže doporučuji více číst třeba i literaturu jako ve škole,pak budeš po několika letech tréninku chápavější.Za ten vniřní prostor se omlouvám,ale na celkovém pohledu to stejně nic nemění.Praktičtější je to mít rovné bez prohlubně,má to tak většina dnešních kombi,tak proč ne škodovka?To je důvod,proč si žádnou nekoupím i když proti nic nemám a nikdy mít nebudu.
K designu FabkyII combi-lepší než hatchback,ale na žabožrouta to nemá.Myslím teda na Clio.
Je vidět , že nejen slivovici vozíš , ale i pravidelně piješ.
Už jsi dlouho ze školy a zapoměl jsi , jak se vypočítává vnitřní prostor.
Je pravda , že některé auta , nemají nakládací hranu a tudíž je nakládání a vykládádní opticky jednodušší , jenže když nakládádš , musíš cokoliv zvednout do určitý výšky a v případě nakládací hrany , ještě asi o sedum cm výše. to samé při vykládání .Mě to problém nedělá , tobě ano???
Děkuju,Satisi ty jsi dospěl a konečně máš vlastní názor!! :yes::yes: Jinak neber všechno tak vážně.A s Havlovým IQ bych se opravdu nerad srovnával,ale zrovna tady platí o výjimce potvrzující pravidlo.Naivita bude dost spjatá s IQ,pokud vynecháš extrémy.Ať žijí češi s velkým tvrdým Č. >:D
Tak co tady ještě v ČR děláš ty komiku, zbal si svejch pár švestek ,koště a val ho, val ho a nezastavujsa... oni kluci zápaďácký na těch periferiích potřebuji uklidit. >:D >:D >:-[]
nova fabka se presne profiluje tam, kam patri - do nizsi tridy. na nic si nehraje. v nabidce motoru nenajdes zadny dvoulitr. nebudes mit problem zaparkovat nebo predjizdet v dvoumetrovem pruhu. v pohode nalozis rodinu a odjedes na vikend. kvalita, nizka poruchovost, servisni zazemi...
a jeste jeden postreh z letosnich prazdninovych cest po Evrope - casto jsou k videni Octavie I/II i Fabie I (ted nemyslim ceskych turistu) a to i v zemich, kde by to clovek necekal (napr. kde vladnou Logany). proste Skodovka umi a dela to chytre.
Víš, každej bohužel nemá na to, aby si každých pět let kupoval nový auto, takže lidi servisy využívat musí a jezdit do něj plno kilometrů se nikomu nechce. Fakt miluju lidi, co mají plno peněz a myslí si, že tak žije každej.
Ale trochu vážněji: pokud si auto koupí mladá rodina, možnýá ji bude zajímat, jestli se jí do kufru vejde kočárek - aspoň skládací golfky. A tady už dost rozhoduje, jestli je kufr dost široký, respektive pokud by vezl jen ty golfky, jakou má úhlopříčku, případně taky jestli je delší než širší... A že dolovat těžší předměty hluboko v kufru není nic moc, na tom se snad shodneme...
Jenom taková poznámka ke kufru - hodně lidí tady jásá a vychvaluje těch 480l,ale asi ta fabka nemá rovnou nákládací hranu? Nevíte jak je to s Cliem? Ono totiž nezáleží jenom na velikosti,ale praktičnosti.Třeba já když děláme slivku,tak se mi do auta vejde po sklopení zadních sedaček 9 bedýnek,1*100l sud a 2*50l a ještě vozím 2 velký plný pytle.Bez tý rovný hrany a rovnými sklopenými sedačkami by to bylo na *.Jestli má to Clio rovnou nakl. hranu,pač je to Francouz a ty to tak mívaj,tak větší výhodu v kufru vidím tam,protože ta prohlubeň je u škodovek chytrej tah,jak mít papírově větší kufr a na to Češi slyší.Schválně si to spočítejte bez ní jak by byl velkej.
Ty seš mimo, Fresch=Activ, prober se než napíšeš takovej blud. A el. zrcátka jsou vždy v základu. Fakt mě fascinujou lidi, kteří vědí velký hov..,ale píšou a hrajou si na mistry světa.
Jo, Fabka má větší kufr. Tak budu pátého cestujícího a kolena těch vzadu vozit asi v něm... Přeci jenom má proti Cliu o 11 cm kratší rozvor a je o 5 cm užší... Přece jenom preferuji na prvním místě se do auta vejít. Nicméně Clio nechci, přece jenom Rencka a jeho techniky se trochu bojím.
Ale kdybych měl těch cca 390 000 na nové auto, asi bych šel do dieslového Hyundaie i30, kam se těch pět lidí v pohodě vejde. A ještě líp bych si počkal na jeho kombík a první cenovou akci (počítám, že bude stát cca o 20000 víc a o tolik půjde v akci dolů) ;-) Anebo třeba Ford Fusion za necelých 300000 v akci na hlínách a zbytek by mi zbyl na benzín...
No pokud vím, tak u druhého stupně výbavy u punta bihužel nemáš klimu (+35tis), el. zrcátka (+3tis), boční lišty (+2tis), stavitelné sedadlo (+2tis), dělená zadní sedadla (+4tis), boční airbagy (+9tis), okenní airbagy (+9tis), mlhovky (+4tis) atd. To co píšeš má punto až ve třetím stupni a tam toho má Fabka ještě víc. Pokud vím tak u Punta je Fresch, Activ, Dynamic a Emotion. To co ty píšeš je až v Dynamic (a ještě né všechno).
...to je mi úplně jedno, co jsi zač a jak se cítíš. Já jen reaguju na tu debilní větu o "hloupých a nenáročných... kteří chtějí mimo sebe i něco odvézt". Naopak, aut, které mají kufr na prd, že tam sotva dáš bágl s tenisovou raketou je mraky. Jenže, lidi mají auta nejen pro srandu ale i pro rodinu, nebo pro koníčky - jinak řečeno aby jsi to pochopil, pro SVOJI potřebu. A ty, je, ty troubo nazýváš hlupákama. Sám jsi mladý tele a až dorosteš, tak si třeba nafackuješ. Pa ;-)
deda s babou nalozi tenhle "uzasny" kufr az po sklo, pak nahodi 1.2 HTP a frrrrrr.. na silnici.. 8-s
sorry, jsem trochu nasranej, minule jsem na dalnici malem naboril hnupa v Roomsteru, ktery si to plne nalozeny sinul nejakou 70-80kou.. :'-( jeste ze auta z Hirosimy maji super brzdy..super motor..super velkej kufr..super.. :-)
Máš pravdu AG. Za i, respektive y se omlouvám. Ono po 16 hod práce je halt člověk unaven. Dlouho a výkoně pracovat jsem se však nenaučil v centru světa, tedy v Česku, ale dlouhodobým pobytem na perifériích jako je Milano, Paris, Barcelona, München a pod...
Obdiv a poklonu střihnu já Tobě. Jasně jsi mi ukázal cestu, jak se stát dokonalým Čechem. Ikdyž nevím, co si mám pod tímto pojmem představit.( asi jsem naivní ).
Že kupuji výrobky made in CZECH? Nebo že obdivuji výrobky made in GERMANY?
To bych si fakt chtěl nechat vysvětlit od člověka s tak velmi vysokým IQ, jako máš ty.
A závěrem snad poslední věc. Nevím, zda adekvátní odpovídající hodnotu IQ má stupeň naivity člověka.
Vím však, že prezident Václav Havel je celým svým životem prošpikován naivitou až s dětským nádechem, ale IQ má kamárade nepochybně vyšší, než svojí naivitu.
A myslím, že moc známějších osobností z Česka svět nevnímá.Možná je tedy naivní celý svět a odpovídá tomu jejich IQ. :yes:
Ano, takových Čechů s velkým Č jako jsi ty AG si musíme vážit. :yes:
KOMFORTNI PRVKY ALA SKODA
- prostor pro cestujici
- velky zavazadlovy prostor
- odkladaci prostory, materialy v interieru
A TED SE ZAKAZNIKU NECEHO CHYTNI... :-) UZASNA ROLETA DO KUFRU 8-s8-s
PROBOHA TOHLE VSECHNO JE PRECE UZ DAVNO SAMOZREJMOST.. 8-s
Co treba Focus Collection Gold. V zakladu dobre vybavenej vuz s motorem 1.6 za 380 tis. To je o tridu jinde nez Fabka a za srovnatelnou cenu. Myslim ze ostatni vyrobci muzou Skode zavidet jeji fanaticke zakazniky, kteri si koupi predrazenej strep jen proto, ze je to jejich domaci znacka a sou na ni zvykli.
tobě asi bude 10 let..víš já ve škodě pracuju a jen pro tvoji informavanost jsou takové koncernové tabulky kvality,nákladů atd..a škoda se pohybuje od 3.-1. místa..a některé díly na audi ww se dělají zde tak se prober...nemusí se ti líbit,ale tvrdit že je to nekvalitní to může jen zakoplechxovaný hlupák..
Prakticky jen pár hodin trvala naděje, že Fabia II Combi se nestane s naprosto zdrcujícím rozdílem a všobjímající převahou nejprodávanější kombíkem v ČR a zároveň nejoblíbenější rodinným vozem tamtéž. Pár hodin od představení specifikací Clia Combi (Grandtour) do uvedení podrobných informací o Fabii II Combi. Nyní ale byly tyto naděje rozbity, zašlapány do země, rozmetány v prach. 480 litrů (považte: je to více než mají mnohé kombíky střední třídy!) to je heslo, to je jméno, to je znělka, to je synonymum nového úspěchu, mnozí kteří si mysleli že 439 litrů Clia je dost, neřkuli skoro hodně, nyní na tyto bláhovosti zapomínají a a už začínají šetřit na svůj nový vůz snů....
Prosímtě,který kvalitní a lepší auťáky máš v dané cenové kategorii na mysli?Ty lidi si kupujou škodovky,protože jsou s nima třeba i spokojený.A jinak vydět-to je docela síla to Y.Ale souhlasím,taky bych rád tu osobu viděl.
jenom doplnim, ze pro me Skodovka nemecka neni, co bysme za to dali, kdyby byla vic nemecka nez ceska....takhle akorat dostava ty veci o trosku horsi nez VW.Skodovka nikdy nebude mit nic stejne dobryho, nebo dokonce lepsiho nez VW, pac je to logicky nesmysl, lidr koncernu si nenecha vzit prvenstvi necim, jako je Skoda....podrizena Skoda...
Rád bych vyděl človíčka co má 800milionu a jezdí zafirou! >:-[] A nechápu kdo se tady chlubí autem protože já určitě ne!Pro mě není Focus za 600táců důvod ke chlubení.Na to jsou určitě mnohem lepší autáky!Jenom nikdy neporozumím povaze českého človíčka proč si koupí embéčko když ho mají ,,všichni sousedi i známý".Vždyt je na světě tolik kvalitních a lepších aut!A podobné Hloupé kecy,že je dostupný servis,náhradní díly a podobné Žvásty to je přece Blábol.Jak často jezdíte do servisu,že ho chcete mít u baráku?Já osobně jezdím pouze a jenom na pravidelné servisní prohlídky,ve 20,40 a 60Tisíc Km.Pak si věčinou beru nový auto a začínám od Okm. :-! Jo,jo embéčka! >:-[]
No fakt chytrá odpověď,to se musí nechat.Mám takovej pocit,že by jsi si z některých škodovek stříknul do trenek klosete.Ten tvůj slavnej Fokus není zcela bezpečně o nic lepší.Možná podvozkově,ale taková O2 je zcela určitě hezčí a to už vůbec nemluvím o combi.A ani v interiéru nic neupadává.
Řidičák mám asi 15let a najezdíno mám taky!!
Víš,jsem trochu náročnější řidič a chci mít z auta při řízení radost a zábavu..Rád prostě jezdím..
A žádný současný embéčko mi tuhle radost a zábavu z řízení nedá a zřejmě ani poskytovat nikdy Nebude..Embéčka jsou příliš Fádní a nudná auta.. ;-\
Nezaujatý řidič to musí potvrdit..
kufor: ano Fabia ma vacsi, na velkosti zalezi
kvalita: rovnaka, spatne auta dnes robia len cinania
design: zalezi na vkuse, podla mna Clio
cena: zhruba to iste
neviem preco ste ale odpisali Peugeot 207 SW... ja by som volil jeho. Ma sice mensi kufor ale ked sa mi paci, tak to je jedno. a kto si kupuje auto podla kufra a stale spomina velky objem Fabie, tak nech bezi do showroomu a kupi si ju. Keby mala Fabia rovnaky objem alebo mensi ako konkurencia tak si nekupi ani ten co ju navrhol :no::no::no:
Tak znova.Začni tím,že si koupíš slabikář.Frajer moderního střihu,kterej napíše Švícar s měkým i,nezasluhuje obdiv.Takže do dokonalého čecha máš hodně daleko.Napřed zapracuj na sobě a pak se pokus pochopit (ne soudit) názory jiných lidí a psát takovýhle bludy.Dobře jsi napsal pouze pasáž "raději zůstanu žít v naivitě"-ta je trefná,protože odpovídá tvému IQ. >:D >:D
To je mi tě ale líto.Nevím,kdo je přihloplý čecháček,ale zato zaručeně vím,že přihlouplý jsi právě ty.Valná většina lidí v těch svých škodovkách jezdí dobrovolně a ráda.Pokud ti jako vrchol designu přijde vůz dle tvého nicku,tak věz,že to je pro většinu lidí ten pravý paskvil a podle toho se taky prodává.A naopak mi vadí řiťolezectví vůči zahraničním značkám-v tomto případě jako hrdý čech musíš podpořit úspěšnou a kvalitní českou značku ŠKODA a ne brečet na špatném hrobě. :no::no:
Mě by nezajímal. To bys potom zjistil, že by nás poněmčili.
Raději zůstanu žít v naivitě, že jsme jenom vlezdozadkové.
Přeci ci je Německý, je automaticky nejlepší. Nebo snad né?
A navíc jsme přeci dokonalí Češi, tedy krom Němců a Švícarů.
Poláci jsou veteš, Italové a Španělé cikáni, Řekové zaostalí špindíry, Francouzi jsou náckové...Všichni uměj h...o. To jen my jsme přeci kreativní, zlaté České ručičky. Tak i ty auta musej bejt nejlepší!!!Jsme pupek světa, všem ukazujem, jak se to má děat, Nebo né? Co vy kluci škodovkářský? Kde jste?
Nedam dopustit na japoncov, ale dnes som videl na zivo golf V variant a velmi sa mi pacil. POdobnymi tahmi pera bol nakresleny aj zadok Fabie 2 combi, tiez sa mi paci. Ale kedze fabia 2 nebude mat nadpriemerne jazdne vlastnosti a na golfa variant nemam (a aj keby som mal si ho nekupim, lebo by mi ho urcite ukradli :(), ostanem verny japonskym hatchom...
Panáčku, tak si pořiď třeba Mercedes, Audi nebo BMW, ať poznáš, jaké jsou rozdíly v cenách. Na moju káru stojí jeden čep řízení 1800 Kč neoriginál, na Fabii stojí neorginál 250 Kč. A dalo by se pokračovat. Škodovka má pro mě díly za cenu i pro Skota dobrou, ba přímo směšnou. Usnusl u cen dílů malých aut?
Ohromující! Nejdříve bych řekl, že tam vidím spoustu inspirací u jiných značek, ale pak si uvědomuju, že tenhle kombík má spíše všechno, co bych u prémiových konkurentů hledal, ale často nenašel. Jestli ty tvary "vyjdou" takhle hezky i ve skutečnosti, je to naprostá bomba. Gratuluju!!
PS: podle mně z toho budou vlámové, anglání a další mírně šetřiví estétové úplně štajf :-)
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio >:-[]
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio >:-[]
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio
Typicky české nectnosti zde předvádíš právě ty, milý Vel Satisi. Všechno domácí je špatné a z cizího se poděláš. Jako za starých časů, to nejlepší je z tůůůzexu, viď. :-!
znamej ma na ucte 800milionu a jezdi v Zafire 1,9TDI starej model a je spokojen a neni moc hloupej je to otazka priorit ty se chlubis autem a mas *, radsi budu mit normalni auto a jezdit nahavaj nez astona a *...
Já spíše nechápu to, že když bude kombi začínat cca 290 000Kč tak bude o 50 000 levnější jak roomster....což je nehorázný příplatek, navíc je podle mě celkově lepší kombík.
Fabia hatch podla mna proporcne nie je nic moc a to hlavne
na kolesach zaklednej vybavy. To iste bude platit aj pre
combi. Pokial tam nebudu namontovane aspon 16" tak to auto bude vypadat ako keby malo karoseriu o cislo vacsiu ako podvozok.
Nadšenej jsem právě hlavně z toho motoru. Měl jsem feldu 5Okw tak jsem čekal se 47 kw spíše línější svezení, jenže opak je pravdou a dlouhodobá přes léto dle PP 5,6.
Souhlas. Logan kombi je velmi vyváženej.
Jak dloho se prodává u nás LOGAN?
A kolik má svolávaček za sebou? Jesli-že je kvalita Fébií nadprůměrná, kvalita Loganů je na úrovni prémiovek.Možná ještě víš.
A to je co říct né? A co poměr cena výkon?
LOGAN :yes: Fábia:no:
no tak to je teda úplně zpaskvilovaný auto, rozhodně Clio Combi obstojí víc, ale bojim se že češi oblíbí právě fabii kvůli tomu že je to tuzemské auto......hrozný...
No clio stojí 375 tis + 8 za radio s mp3 a 4 za mlhovky, takze nějakých 387 tis. Tak to radši vezmu Fabii Sport za 389tis, která má úplně, ale úplně vše.
Pěkně jsi se projevil, jde vidět, že čím kdo zachází, tím také schází.
Pokud bys byl nad věcí, tyto slátaniny bys nemohl vůbec napsat, ale což, internet snese vše i zamindrákované žvásty nějakého malého českého človíčka, co mu strááášně vadí, že se u nás škodovka prodává. A proč ne? Má servis na každém rohu, levné díly, kvalita je nadprůměrná, paleta modelů slušná a ceny ve své podstatě naprosto srovnatelné s podobnou konkurencí.
pro českého převažeče pytlů cementu a hromady zavařeného žrádla k moři do Chorvatska ideální. Šedá škaredá myš kterých bude před každým panelákem stát dvacet. >:D ...nic pro mě
Je poznat, že je ti 19 a jestli něco "víš" o autech, tak ses to dočetl ve Světě motorů. Nejdříve něco najezdi, nasbírej zkušenosti a pak se vrať k diskusi.
No nemůžu si pomoct,ale projekt Fábia je jeden velkej humus.Opravdu! Zajímám se o auta,ale to co se děje kolem Fábie je děs! Copak jim umřel designér,nebo co? Jediná Fábie,kterou beru je RS.
Škodovko,už se prober.I ten Logan kombi je hezčí!!!! No né???!
Že je nová Fabka paskvil je jasné skoro každému, no né každý je schopen si tento fakt připustit.Chápu frustraci Čecháčka když zjistí, že vlastně jezdí ve staré, jen má jiný kabát.
Horší, mnohem horší je fakt, jak vysoký počet ošklivek hyzdí naše silnice. Do toho ten obrovský počet Oktávek a je na snadě si říct.Jsme naprostý unikát v celé EU. Anomální psychóza.I v Albánii jezdí větší počet značek.Tak jako snad ve všem. Jsme papežtější než papež.
Závěrem? Nestydím se za novou Fábii, ta za tlak nacionalistického vedení VW nemůže. Stydím se za naší charaktarestickou vlastnost. Řiťolezectví.
Čím více jiných značek než těhle hrůz, tím lépe.
Kam kráčíš obalamucený, přihloplý Čecháčku?
Tak to je potom zajímavý, že já mám služební z roku 2002, výbava classic, verze 40kw, i s klimou....jezdím s ní pořád na plný plyn, má najeto 158000km bez jediného problému :yes:
sorry ale pak nevíš o čem mluvíš, vzpamatuj se a přečti si, o čem vypovídá TUV. stanice technické kontroly nevypovídá o spolehlivosti totiž vůbec nic. když totiž dojedeš na STK, tak to auto asi spolehlivé je, ne? že máš vymlácený podvozek a nesvítí ti světla, to asi o spolehlivosti nevypovídá nic. já znám clio II 1.2, má 90 tisíc a nikdy mu nic nebylo. chápeš, v tom autě není skoro žádná elektronika, tak co by tě kde asi nechalo. no a co fiat, taky bys nekoupil, co? já mám jetou mareu nevím kolik má najeto, a není s ní vůbec nic. takže asi tak:-)
Kdepak, jsi vedle.. Za prvé v tom, že co se týče dlouhodobého provozu je cena např. hodiny servisní práce u nás v porovnání s ostatními značkami nižší.. Dostupnost náhradních dílů v každém okresním městě je jasným plus. Motorizace je pro určení daného vozu v pořádku. Jinak díky za tvůj názor na mojí orientaci co se značek týče, leč jsi opět vedle. Škodovku jsem nikdy nevlastnil. Jezdím Hondou.
A to číslo s vzal kde?
V Autotipu se zase můžeš dočíst, že Fabia 1,4 16V Sport po dorovnání výbav byla o 50tis Kč levnější než Corsa 1,4 16V Sport. Takže s tím Puntem to nebude zase tak horký co?
Mám Lagunu2 a v pohodě,neb to nejezdí do jejich servisu,olej 15 tis.Sousedův syn si koupil Clio 3D,má to 1,5 roku, 1,2 benzín a asi po 20tkm se ozval dost divný zvuk.Stala se chybička,pro rencla ne zase neobvyklá-utrhla se řemenice na klikovce-ta s plochým drážkovým řemenem.Auto stálo a čekalo na díl v servisu 3 týdny.Povídal něco,že jeho první a poslední a vrací se pak ke Škodě.Těch řemenic jsem už viděl víc,nejprve se motor trochu chvěje a pak to ulítne,dělá to i u Laguny2 či Espace, u 2,2 dCi rozhodně.Jinak pohoda. :yes:
Jsi mě překvapil, že umíš psát.... >:D Jestli umíš i číst, tak si porovnej ceny a výbavy u konkurence a zjistíš jak ubohý byl Tvůj příspěvek. Zejména ta část: "za ty chechtáky mám u konkurence auťák o třídu vÍš" je podařený. Třeba u čínské konkurence by mohl být i o dvě třídy. No fakt si mě překvapil.
Tady to je pořád dokola, ja nejsem skodovkar,ale zase ze by to auto bylo osklivy to se rict neda, za osklive auto povazuji naprijlad jiz tady zmineny Citroen Picaso, nebo thalii atd.ale Fabia si myslim ze je celkem prumerne auto, jooo jine to bude az budeme zase potkavat tyhle Fabky 2 na silnicih v upravach buzing:)sileny mracitka, zadni kryty svetel, naraznik s prolisy az na silnici, kridla tipu WRC a vyfuk s ohromnym zvukem hlavne na 1.2 atd. to pak bude hnus! ale tak jak je v originale vypada v pohode a Combi se jim taky povedlo, je celkem vyvazene.Sice je to okopirovane od mini couperu,ale umim si Fabii predstavit v cerne barve s bilou strechou a 17 kola, popripade 18 jestli se vejdou a utahnou hnaci jednotku:)s takovou Fabii by se pak nejaka parada nadelat dala, ale je to jen muj osobni skromny nazor :-)
Tak to je peknej blábol, sorry A2. Ale když potřebuju jet na dovolenou - to je asi tak jediný moment, kdy potřebuju využít kufr u Combi, tak je mi ze srdce jedno jestli dám kufry a tašky vedle sebe, na sebe, za sebe. Důležité je, aby tam bylo všechno. Navíc kde bereš jistotu, že bude Fabia mít užší kufr než Clio nebo 207???
Co to píšeš za Bláboly o nějakým výkonu apod.?Nebo o výbavě,ceně náhradních dílů apod.?Je ti dobře?Motorizace je u fabky více než Mizerná,výbava stojí za *(u škodovky jako obvykle) a ceny náhradních dílů vs.VW.No hrůza!!A abych si koupil fabku ve slušný výbavě tak za ni dám přes půl Mega?
Ani náhodou!!Za ty chechtáky mám u konkurence auták o třídu víš,v lepší výbavě a nesrovnatelně lepší jízdní vlastnosti atd.atd...Ty seš standartní ukázka zaslepenýho EMBÉČKÁŘE kterej neměl nic lepšího! :-!
Nechápu co řešíš. To jestli má Punto klimatizaci už ve druhém stupni výbavy vůbec není důležité. To co tě při koupi auta zajímá je, který ze stejně vybavených vozů je levnější. Vem prostě dvě auta, naházej do nich co potřebuješ a pak srovnávej.
1,2 nekupuj... dle mého dobrého kamaráda pracujícího v nejmenovaném autorizovaném servise nejsou 1,2ky zrovna motory s velkou výdrží při vyšší zátěži... :-(
Mne sa najviac paci stary hatch-back. Stary sedan a combi su mi odporne.
Pri tejto novej Fabii je to naopak, toto combi je velmi pekne, naproti tomu hatchback strasny; uzky a vysoky.
Hned na začátek musím F2 Combi pochválit.. Podařilo se jim přilepit obří kufr na uzoučké auto tak, že to nebije do očí :yes: F2 bude pořád auto pro lidi u kterých při rozhodování o novém autě převažuje poměr cena vs. výkon vs. servisovatelnost vs. náklady na nové díly vs. praktičnost nad emotivní stránkou motorismu (do které se dájí zahrnout dech beroucí tvary karoserie, výkon lámající bederní páteř a jízdní vlastnosti při jejichž demonstraci se vám polovina rodiny pozvrací, zatímco druhá bude brečet). Dle fotek povedený design je pro tyto zákazníky bonus. Pro mě jako automobilového fanouška byla F1 zklamáním co se vizuální šířky při pohledu zezadu týče a ohledně combi jsem si nedělal iluze o nápravě tohoto nedostatku. Jinak velikost kufru je opravdu neuvěřitelná. Chalupář tam nacpe hravě hrábě, krumpáč, oblíbený fíkus, bednu dvanáctek a ještě se mu tam vejde vzpírající se tchýně. :yes: ...jinak ta šířka F2 není zase až tak na škodu...je přes ní na okresce dobře vidět a dobře se předjíždí... >:-[]
Tak si to přečti ještě jednou, tam není o srovnání Fabie a Focusu ani zmínka. Spíš jsem tím chtěl říct, že když bys chtěl tu fabku dovybavit na srovnatelnou úroveň (motor, výbava) tak jsi taky na 400 tis. a tom případě snad z hlediska výběru není co řešit? Jasně, že když někdo může investovat o 100 tis. míň tak si zase každý třetí vybere mezi malými auty tu Fabku (v Česku).
Elektrické ovládání oken + centrální zamykání je ve verzi Ambiente ve stadardní výbavě. El. ovl. oken v předu + centrál na DO není ve verzi Ambiente dostupný. Je dostupný až s el. ovl. šíbrem + Overhead za 16.OOO. To je ale otázka, jestli je to pak pro tebe výhodná investice, myslím že není. Autorádio s CD a MP3 je za přípl. 8.000 a klima (poloautomat) za 20.000. Základní ceníková cena je 349.900 Kč, takže pokud budeš investovat ještě těch 16.000, máš pravdu, ale já si myslím, že spojovat DO na centrál pouze se el. šíbrem a OVH je při kupování verze Ambiente hloupost. A ta cena 360.000 za Clio 1,2 TCE je za třídveř nebo nějaká akční? V základu je s pěti dveřmi totiž kolem 375.000.
Nechápu proč tady srovnávaš Focusa z fabkou která je o třídu dolů!Jestli chceš srovnávat Focuse tak z octavkou kterou předčí.A fabku srovnávej z r.clio,s.swift nebo f.fiesta.Děkuji. ;-)
Nechápu proč tady srovnávaš Focusa z fabkou která je o třídu dolů!Jestli chceš srovnávat Focuse tak z octavkou kterou předčí.A fabku srovnávej z r.clio,s.swift nebo f.fiesta.Děkuji. ;-)
Snímek ze předku zase raději žádnej. Za ten pohled by měl navrhovatel ze škodofky letět!! Mám F1combi 06ku eleg. a jsem z ní nadšenej, i po letech má proti F2ce nádhernej předek. Trochu to zachrání ten kombík, ale předek jak kytovec je hrůza. Koupil bych jí v 1.2 12V ale až po faceliftu, kde tu příšernou smějící se hrůzu s "vyboulenýma vočima" vpředu (nárazník a překulacený tvar chladiče) doufám alespoň rochu napravěj. :-(
Vypadá určitě líp než krátká, na tom se asi všichni shodnem. Jsem zvědavý jestli jsou ty zadní dveře širší a světla posunuté více ven než u krátké - pak by to možná nevypadalo tak úzké (zezadu, zepředu je to jasné). Všechny testy, které jsem zatím četl (a nejenom české) velmi dobře hodnotí jízdní vlastnosti. I stará fabka měla mezi malými auty jedny z nejlepších jízdních vlastností. Design a ergonomie interiéru je pouze průměrná. Takže největší slabina budou opět motory - tam vlastně není z čeho vybírat. V testech píšou, že nejlepší volba je 1,4 16V benzín. My máme starou fabku s tímhle motorem ve firmě (vím, že v nové je mírně posílený ale je to pořád tentýž motor) a předjíždění je někdy pěkný adrenalin. Cenu odhaduju oproti krátké + 15-20 tis., takže s motorem 1,2 ve verzi ambiente bez klimy cca 310-315 tis. - to už si každý musí zhodnotit sám - je to jenom o málo méně než nejlevnější auta o třídu vyšší s menšími kufry(Ceed, Megane, C4, atd. většinou s motorem 1,4).
V Česku se bude prodávat stejně tak jako tak dobře, protže tady každý hledí na servisní síť - prodejce téměř v každém menším městě - to nikdo jiný nikdy nenabídne.
Když už jsem se tak rozepsal tak si myslím, že dnes na trhu nabízí nejlepší poměr cena/výbava/užitná hodnota Focus 1,6 benzín v akční verzi Collection za 380 tis. (kombi 400 tis.) - prakticky plná výbava, živý a úsporný motor a jízdních vlasnostech ani nemluvím. Odhlížím od designu ten se mi líbil více na starém Focusu.
Clio 1.2 TCE s výše zmíněnou výbavou nyní vychází na cca 360 táců ... a Fábie 1,6 77 kW ambiente doplněná o rádi CD/MP3, centrál na DO a klimu vychází cca 390 táců.... ale připouštím že ceny u jednotlivých dealerů se mohou různě pohupovat.
Co je to prostornější? Jestli myslíš těch se slávou udávaných 480 litrů, co se týče velikosti kufru, musím tě zklamat, jsou jen imaginární hodnotou, udávanou v rámci propagandy, resp. marketingovým tahem, rozhodující je šířka, to že díky zvýšenému pontonu karoserie naženou pár litrů, třeba 30 l u krátké a 50 l u Combi oproti konkurenci neznamená, že odvezou více. Naopak širší na tom budou lépe i když budou mít teoreticky méně litrů.
Některé výlevy odsuzující design nové Fabie Combi mi připadají až směšné. Ano, nová fabia je vzhledem ke své šířce až příliš vysoká, ale díky tomu zase nabídne nadprůměrně prostorný interiér.
Nejsem žádný škodofil, ale jako značka je mi sympatická. Asi nejpovedenější je druhá generace Octavie, která teď konečně dostala i správný motor - 1.8 TSI.
A nakonec pro odlehčení jeden vtípek, který jsem zahlédl na jiném serveru. Víte, jaké je heslo odpůrců Škodovky? Simply never!
Ale když má tu kterou položku již v určitém stupni výbavy seriově, nepotřebuje ji dovybavovat zvlášť. Pokud mám v GP v druhej výbavě klimu, 6 x air..atd., mimo tempomatu všechno, u Fab. je pouze centrál na klíček, pal. poč.,el. okna + zrc, toť vše.I blbej senzor pásů a dveří chybí!, u GP v základu. To je ten rozdíl, a navíc design! GP základ=Fab. druhá resp. třetí výbava. (Fabia, F.Clasic,F.Ambiente)
S motorizací a výbavou, co jsi popsal, vychází Fabia na nějakých 378.000 Kč, což je zhruba stejně jako Clio 1,2 TCE. Takže myslím, že kombíky si budou cenově také velmi podobné.
Člověče, ty jsi se všema mluvil? To obdivuju. A co děláš ve volném čase? Mluvíš s majiteli ostatních motorizací? Těch bude asi víc, co? No, máš co dělat. Až to budeš mít pohromadě, zase to sem napiš. To bude bomba. >:-[]
Na delší cestu si pořiď Octavii. Fabia je klasické druhé auto do rodiny. Že se s ním u nás jezdí v pěti lidech na dovolenou do Chorvatska něco vypovídá o kupní síle obyvatelstva - za to ale auto nemůže :-)
Já si myslím, že s zhodneme a jako výtku jsem nemyslel vůbec nic z toho, co jsem psal. S tou germanizací (ale i japonizací, frankovizací a já nevím co ještě) je to ovšem skutečně o tom, že naši lidé se neumí (a nechtějí prosadit). Nicméně si myslím, že Jahn je na nejvyšší funkci v MB připravován více než intenzivně...Díky své práci znám několik cizích firem u nás (trvalá spolupráce) a s vyjímkou Japonců se zejména mladší český management začíná leckde prosazovat docela slušně. Ale je to o sebevědomí. Ono totiž nejde jenom o pravomoce, ale také o zodpovědnost a tlak, kterému jsou lidé zodpovídající za tisíce jiných lidí vystaveni. Podřízená pozice je vždycky pohodlnější. Ale také je pravda, že když v jakési statistice porovnávali, kolik managementu v zahraničních firmách je domácích a kolik ze zemí původu (či cizích), tak v rámci střední Evropy na tom byla Česká republika zdaleka nejlépe - největší počet managementu byl domácí ve strovnání s Polskem, Maďarskem a Slovenskem. A o kvalita škodovky je taky nesporná, přes všechny rádobyzasvěcené komentáře. A nakonec - Puegeoty předchozích generací (zejména šestkové) byly z hlediska nádherný auta - a dneska? 207? Hrůza. 407 - děs. Pokusy o extravagance typu 1007? Další děs. A prodávají, 207 se líbí a prodává se jako houska na krámě.
Motor 1,2 TCE je špičkový a v Cliu i za rozumnou cenu. Problém však vidím v tom, že Clio je jedním z nejméně spolehlivých vozů segmentu "B" (narozdíl od Fabie). Dokonce mám pocit, že např. Getz nebo Punto jsou o chlup spolehlivější.
Teda fabia bola pre mna vzdy neutralnym sikovnym vozitkom ale tato nova generacia je naozaj hnus. Dufal som, ze aspon kombik vylepsi ta zadna cast ale je to snad este odpornejsie. Takuto drahu obludu si naozaj kupi iba ak uplny magor.
Stilo 5dv. sem netahej, jedná se o 6 let starý model,tohle je novinka. 50% těchto modelů bude pohánět HTP, dalších 40% 1.4 16V a 1.4 TDI, takže z mé strany je poukázáno správně.
Opet musim pokorne souhlasit a prijmout vetsinu vytek.. co se diskuze ohledne designu tyce, opet musim pripomenout, ze vse je vec nazoru..presto naprosto souhlasim, ze nejpovedenejsi je Octavia II a jeji combi.. pobirat dnesni prumernou (udajnou!!)v CR, nebylo by pochyb o tom, ze byl zvolil prave ji..jeste mi dovol(te) par poznamek k "nalepce MIG"..vyznam tohoto byl myslen jako vytka vuci vsem posmevackum, kteri skodovku shazuji na uroven indickych automobilek, co se do kvality tyce..nalepkou jsem mel namysli zvyseni kvality, kontroly, ale i pokroku v oblasti techniky (ergo celkove urovne)od r. 91, kdy skodovka presla pod koncern VW..skodovka zustava nadale ceska, pevne v to aspon doufam, i kdyz take nesouhlasim s postupnou germanizaci nejvyssiho vedeni..
No, jsi-li masochista, tak Tě zklamu. Ale musím říct, že fabia II ve mě vyvolává rozpaky dodnes. Interier je zdařilý (snad jenom ta schránka bez víka u nejlevnější verze je trapas...), ale když to tak vezmu, tak roomster je podle mě setsakra zdařilé auto z hlediska designu (kam se na něj ona pověstná konkurence z eurolatinských zemí hrabe...) a kombík vypadá taky dobře, ale krátká verze mi prostě nesedí. Mladistvost v ní nevidím, a plochá střecha působí zcela cizorodě - stejně se mi nelíbí ani Swift a ze stejných důvodů, ten je navíc tak katastrofálně krátký, že vypadá jako přerostlý smart. Mini je prostě natolik osobité a individuální auto, že použít jeden z jeho výrazných prvků není prostě to pravé ořechové. Za nejlepší "novou" škodovku pokládám Oktávii II a její Combi, naproti tomu jestli je něco v produkci MB nevýrazné, je to Superb. Design je skutečně subjektivní, v Německu a v Holandsku se nová Fabie hodně (dle mých známých) líbila, někdo si zvykne, jiný bude ignorovat, pár změní za čas názor, já ale Mladé Boleslavi (byť nejsem její zákazník) popřeji méně kontroverzní přijetí dalších nových modelů a hlavně úspěchy. V této souvislosti mám jednu připomínku k tomu MADe IN GERMANY. Škodovka je ČESKÁ AUTOMOBILKA, stejně jako Opel je německý a Volvo švédské. Nepleťme si to s výrobnami TPCA či Hyundaie, kde se na našem území pod zahraničním managementem vyrábějí auta vyvinutá mateřskými závody někde úplně jinde a kde vozy berou podle jejich značky. Nedávno jsem sledoval britský test tří malých vozů - Foxe, Ayga a Atose a zásadně uváděli - Toyota, Volkswagen a Hyundai. A vůbec nikoho nezajímalo, že Aygo je dělané v Čechách a Fox v Brazílii. To je ten drobný rozdíl, který ale řada pisálků pomlouvajících škodovku nikdy nepochopí, ale především nebude akceptovat. Přestalo být Volvo švédské, když ho koupil Ford? Přestal být Saab švédský, když ho koupilo GM? Tak proč je škodovka německá? Vedli ji dva čeští manažeři a to, že je tam dneska Němec je daleko větší chyba našich lidí, že místo sebevědomí a legální snahy se prosadit i na vyšší a nejvyšší posty ohnou hřbet v práci a svoje frustrace si pak vybíjejí psaním o české malosti na internetu.......
Zase tak extrémní výška vozu není a celek také nepůsobí kdovíjak nesourodě, takové stilo 5d je na tom hůře. Ony motory také nejsou celá paleta produkce.
Neboli příspěvek na téma "koukněme se na to černě".
je mi jasne, ze vse je o nazoru..ale pro me znamena 607 ted uz z nouze cnost..v dobe, kdy prisel, to byl boom a priznavam, ze se mi tehdy velice libil..ale s tim jak prichazely 206 306 a ted uz i 207 a 307 je proste tenhle styl uz davno pryc..podle me..607 uz proste vedle nich vypada hrozne..u superbu nerikam, ze je to mladik..ale preci jenom konzevrativni vzhled mu porad dava vice majestatnicky vzheld nez 607..je li postaven na 17" SOLID nebo primo L&K v cerne magicke nebo bezove capuccino a odstavit ho vedle nynejsi podobne udelane 607, vapadal by mnohem dustojneji..ovsem co s libi mi, nelibi se jinemu..sto lidi, sto chuti
Jenže, díky postavení škodovky na trhu v ČR se ceny ostatních konkurentů odvozují právě od ceny škodovek. Takže kdyby např. byla Fabia v ČR za 200.000,- téměř okamžitě nabízí konkurence podobně vybavený vůz za podobnou cenu. Tak se chová i škodovka v zahraničí, kde svou cenu stanovuje konkurenceschopně vůči místním dominantním modelům.
ano ale Britania nie je zrovna fer porovnanie, pretoze tam su ceny aut pravdepodobne najvyssie na svete (ak neratam S. Koreu) kvoli tomu ze je GB v europe a ma volant v pravo. Smradi vyrobcovia to pekne zneuzivaju.. asi tak ask Skoda tu. Viem ze celkom dobre funguju importy aut z NL do GB.
ano ale Britania nie je zrovna fer porovnanie, pretoze tam su ceny aut pravdepodobne najvyssie na svete (ak neratam S. Koreu) kvoli tomu ze je GB v europe a ma volant v pravo. Smradi vyrobcovia to pekne zneuzivaju.. asi tak ask Skoda tu. Viem ze celkom dobre funguju importy aut z NL do GB.
To jsou takové plky, když vyšel superb, tak se psalo, že bude vypadat dlouho dobře a Peugeot 607 se okouká. Po letech vypadá 607ma aspoň trochu moderně, ale superb už ukazuje opravdu věk. Auto je buď hezké nebo škaredé, věk to nemění.
ano v jiných zemích má škodovka posazenou cenovou politiku, tak, že je pod cenami konkurence, s tím se nedá než souhlasit. ale český trh je specoš, zde ostatní lezou s cenou dolu, pouze škodovka se srovnatelnou výbavou nahoru. Porovnával jsem ceny Fiat GP, škoda Fábia, Renault Clio a světe div se škoda se srovnatelným motorem a výbavou oba konkurenty ve vyšší celkové cenovce předčila. přiznávám, že jsem bral zlatej střed 1.4 motor a výbavu, kde nechybí centrál, rádio, klima. Nebylo to nic markantního, ale na to aby se nad tím člověk pozastavil to stačí - ale je to jasný tržní hospodářství, pokud lidé za to chtějí dát víc, tak neni důvod to dávat levněji.
Fabia vypada sveze, mlade a troufam si rict, ze tenhle design ji treba i po faceliftu docela dlouho vydrzi a bude "in" porad. Tohle je umeni, udelat auto, ktere se neokouka, ktere bude vypadat pekne i kdyz na jaro/leto 2008 nastoupi uplne nove trendy (stejen jako moda)..takovy 207 bude za dva roky vypadat seredne..za dva roky uz styl protahlych svetel velke diry bude davno pohrben.. a ke kritikum kvality-jen tak pro zajimavost: stacilo by odhodit predsudky a razem by jste zjistili, ze nalepka Skoda je jen stitek na napisu MADE IN GERMANY..a uprimne, nemecko, to je setsakramenstka kvalita.. jo a jeste neco malo k motorum a cene..v cechach si tohle auto kupujou lidi, kteri nemaji na to investovat miliony...a tem 1.2 ale i 1.4 nafta BOHATE staci..na popojizdeni..radeji ozeli kultivovany chod pred si priplatit nekolik desitek tisic u jinych zahranicnich vozu..jinak vetsina pravnickych subjekzu, kteri kupuji auto pro firemni ucely, voli 1.9 77kW..coz je trefa do cerneho..myslim si ze skodovka voli posledni dobou vynikajici strategii...jak modely, jak cenami smeruje presne tam, kde je potreba..
tak jen do me, zarputili fordovci, peugeotari, renaultovci atd atd... ;-)
No kvalitu, když pominu "jedna pani povídala" pak srovnám kvalitu jen z toho co znám. měl jsem zkušenost s jednou Fábií a jedním renaultem. Ani jedno auto nebylo bez chyb u každého něco haprovalo (schodou náhod u obojího elektronika, resp. elektrika) a přístup servisů byl u obojího víceméně stejný.. resp. stejně cenově. u škodovky mne zarazilo jenom to, že se ze mne snažili dělat blbce a tvrdili, že je v pořádku, že motorek v pátých dveřích vrčí, ale neodemkne je (ale to připisuju jenom na vrub ukecanýho přijímacího technika), jinak s opravou pohoda.
ano počítám že ve výbavě s klimou, centrálem, el. okny, rádiem s CD/MP3 a motorem 1.2 TCE se bude Clio Combi houpat na 400 tácech a to bohužel krátká Fábie 1.6 77 kW ambiente doplěná o rádio, centrál na DO, klimu - atakuje už nyní a nepředpokládám, že by kombík měl být za stejnou nebo nižší cenu než 5-dv.
Skodovka je majster v robeni serednych aut, ale toto predcilo vsetky ocakavania ;-)
Fabia bola katastrofa a toto...."tiez auto"...
Fakt som zvedavy na predajne cisla.
Skodovky su mozno kvalitne, ale dizajnerovi co robil novu Fabiu a teraz Fabiu combi...nech si radsej najde inu profesiu.
Je opravdu s obr kufrem - bohužel vnitřní prostor pro posádku je tak pro 4 střední postavy (uvažuji nad delším cestováním :no: ). Design je klasika koncernu - decentní, konzervativní, který předkládá dojem kvality :yes:. Jen ty motory HTP jaksi, jak slušně označit to, co mne ničí, takové do auta na delší cestování v dnešním provozu, nejsou dobrou volbou. Pak jsme ale u TDI, která si VW nechá zaplatit... Pak oproti Cliu 1,2 se 100 koňmi je HTP jak z minulosti. :-O Mít ale na TDI a slušnou výbavu, pak ano, nebyl bych z něho asi výrazně zklamán. :-!
Základní motorizace 1,2HTP 6V, výbava, bude možná o nějaký prvek širší, čili plus maximálně hlavové airbagy, které u nás stojí 7 tis.
U Octavie Scout je cenový rozdíl také cca 80tis Kč a jeho výbava vychází z Elegance, a tak širší výbavu než je u nás v ČR mít rozhodně nebude.
Zdá se to opravdu divné, extrémě vysoká stavba vozu v kombinaci s malými kolečky (samozřejmě se jedná o 16" nebo 17", přesto tak působí) vytvářejí jakýsi nesourodý objekt prazvláštních tvarů. Ani snaha a pečlivost při výběru pozic pro fotografii nepomáhá tento poznatek změnit. Připočtěme ještě úžasné motory HTP a 1.4 16V a není co dodat.
No celkom sa im podarila...aj keď A-stĺpik mi moc nesedí s C-stĺpikom. Možno to robí aj ten oblý strešný nosič. Ale inak v pohode. Držím jej palce :yes:
Tak to bude na autosalónu ve Frankfurtu veselo. Nicméně je vidět, že Škoda po dlouhých létech ždímání, které se mimochodem podepsaly i na "nové" škodě Octavia, začíná vyrábět auta, která již budou konkurenceschopná. Otázka je, jakpak asi bude působit venku. Nicméně zatím to vypadá, že vítězí zákazník, takže předsudky stranou a hurá vyzkoušet Clio i Fábku a poté se rozhodnout :-!
Tak to bude na autosalónu ve Frankfurtu veselo. Nicméně je vidět, že Škoda po dlouhých létech ždímání, které se mimochodem podepsaly i na "nové" škodě Octavia, začíná vyrábět auta, která již budou konkurenceschopná. Otázka je, jakpak asi bude působit venku. Nicméně zatím to vypadá, že vítězí zákazník, takže předsudky stranou a hurá vyzkoušet Clio i Fábku a poté se rozhodnout :-!
tak nevim, kdyz vidim posledni kousky skodovky, vypomenu si na pohadku o pejskovi a kocicce kdyz pekli dort - dali spoustu veci keter meli radi a vysledek se nedal jist. Podobne mi prijde design skodovek - vythrne se kousek z celeho auta a vypada to dobre, kdyz to ovsem splacaji dokupy je to hnus. zajimalo by me ke kterym zakaznikum Skoda timto designem miri - skoda Skoda
No v britskem vydani asi nema udaj o cene pro cechy zadnou vypovidaci hodnotu, protoze je znama vec, ze na zapad od nas je Skoda v pomeru ke svym konkurentum levnejsi nez v CR. Zde Skoda plne vyuziva svou dominanci na trhu.
Já ji viděl na živo. Musím napsat, že pro mě největší designouvou slabinou je právě boční profil (zadní dveře a dál) a docela neskutečná výška vozu. Je to taková vysoká almara, na živo vypadá tak nějak rozpačitě. Je to více vyšší než širší.
Zadní partie (lampy, kufr) je poměrně povedená.
Zepředu dobré, zboku dobré, zezadu to bude asi katastrofa. Vedle clia to bude podivné vozítko. Zezadu to má siluetu typu lehce rozšířeného Hyundai Atos. Interiér se dá taky přežít. Jízdní vlastnosti slušné, ale je jasné, že širší auto na tom je líp. Těžko že by ten podvozek nějak zázračně naladili, že bude komfortnější a zároveň lépe sedět když je užší. Vnitřní hluk má stejně jako kufr největší ve třídě. Pro mě je srdce auta motor a tam je to hrůza. Nejhorší malý dieslák a průměrnou 1,2ku co má největší spotřebu ve třídě. Pořádné motory, větší šířka a odhlučnit a je to lídr třídy.
Nedávno jsem si pročítal v Autotipu test Fabia vs Corsa vs 207 vs Polo. Jednalo se o motory 1,4 16V. A už v druhém testu jsem se dočetl v závěrečném hodnocení u Fabie výborný poměr cena/výbava. Prvně to bylo v britském testu u Carauta. Corsa se stejou výbavou byla o 50tis dražší. Zdá se, že vyšší cena Fabie je jen výmysl některých diskutéru. Navíc základní motorizace Corsy je 1.0 44kw a také tři válce. Jen se to tak nerozkřikuje. Navíc je benzinech citelná díra buď 1,4 s 66kw nebo 1,6T s 121kw. Asi nejlépe má benziny odstupňovaný Peugeot 207.
Na druhou stranu je ale potřeba říct, že Clio s tímhle motorem už "poleze do zelí" o třídu větším autům... A dát 400 tisíc (+- autobus :-D ) za malé auto už je přeci jenom dost.
Ako obe z profilu? Z profilu bola prva fotografia, znama uz pomaly mesiac. Teraz su zname prave tie fotografie, ktore o designe zadnej casti hovoria dost jasne.
A ako to myslis s tou 1.4 TDI 51kW? Tvoj nazor, ci ako?
Dve fotografie opravdu nestaci,obe z profilu(zepredu,zezadu)toho o opravdovych slabinach designu(zadni cast)prilis nerikaji.Jinak,motor 1,4tdi 51Kw se do vyrobu nemel dostat. ;-\
kufr .. ano Fábia, design věc subjektivní, útulnost interieru tam už to ve škodovce pokulhává (ale i tam se může někomu líbit víc než v jiném voze), cena - škodovácká = vysoká a technika pod kapotou žádnej zázrak, spíš sázka na zlkvidování skladových zásob. takže výsledek pro mne (píší pro mne, subjektivní rozhodování na rádoby objektivních věcech) Renault Clio combi 1.2 TCE
Mne sa stara pacila 5-dverova asi rovnako. Ale to je jedno. Podstatne je, ze nova Combi nema tak kontroverzny design ako 5-dverova a ze je sakramentsky priestranna! :yes: