Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia Combi: Prostor pro kufry má 480 l (nové oficiální fotografie)

Škoda Auto představí následníka Fabie Combi na letošním mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem. Novinka příjde na trh se stejnými motory jako hatchback. Zavazadlový prostor má ve třídě rekordní hodnotu.
Zpět na článek
neregistrovaný "vaasaa"
5. 11. 2007 13:06
blbci v nové Fabii2 combi
Opravdu jenom úplný trotl si může koupit něco tak odporného a hlavně technicky nedokonalého jako je Fabia 2 combi...škodovku to nestálo vůbec nic. Motory Vám naservírovali pořád stejný, ty starý a na nic. Předek měli z Roomsteru, podvozek nechali z původní Fabie, navíc jí zůžili, takže jízdní vlastnosti zřejmě fábistické "závodníky" moc nenadchnou...No kdo jim už na takovýhle okatý podvrh skočí je u mě totální nepřemýšlející tupec, který mermomocí bude za každou cenu podporovat národní hrdost, na kterou mu ovšem německé vedení škoda auto sere a bude si krásně libovat v ziscích za vaše pracně nasmolené peníze...Navíc přece nechcete, aby škoda Fabia měla víc jak 60kw??!!! Už teď se podívejte jaký to jsou všichni pitomí závodníci a to tam mají 44kW a 55kW v 1.4. Jezdí s nima nadoraz a napodlaze plyn..teď si představte ty samé lidi, kdž jim tam někdo dá 100kW!!!Pan Červíček (nový náčelník dopravní PČR) jde okamžitě od válu, protože takový masakr, na silnicích-to bude něco..S pozdravem pro všechny soudný lidi.
neregistrovaný "AApaja"
13. 9. 2007 11:40
velký kufr?
Litráž kufru je celkem zavádějící informace, z praktického hlediska je důležitější šířka a délka kufru.
Šířka je extrémně malá a délka jde na úkor pohodlí pasažérů na zadních sedačkách.
V podstatě se jedná o malé čtyřmístné auto s "velkým", ale problematicky využitelným kufrem. Ideální použití - dvoumístný vůz pro převážení volně ložených jablek.
anonym
12. 9. 2007 14:11
náhodou krasavice
vypadá dobře
neregistrovaný "housenka"
4. 9. 2007 17:45
to auto vypada jako hnusna chlupata housenka
to se vam zase neco povedlo vy kkti....
anonym
4. 9. 2007 17:45
to auto vypada jako hnusna chlupata housenka
to se vam zase neco povedlo vy kkti....
neregistrovaný "prd`"
4. 9. 2007 17:43
etw
vypada to jako housenka
neregistrovaný "JohnyObrdak"
4. 9. 2007 09:30
První pohled a láska
Nové combi od škody je úžasné kolik tak asi bude stát?Hned jak sjede z linky jdu do ní FABIA 2 COMBI JE PROSTĚ BEST OF >:D
neregistrovaný "rex"
3. 9. 2007 20:30
nechápu
popravdě moc nechápu tahle auta --krátká verze ano ,ale kombi s 480l kufru v kategorii B ??? totální nesmyls . Proč si kupovat segment malého vozu s kufrem dodávky ... Škoda by měla radši udělat plnohodnotný compakt nižší střední třídy a né nafukovat auto kat B. již někteří výrobci to chápou ..Např: Mazda své auto v kat B. již nezvětšilo ...Protože kam se pak vytrácí ta výhoda malého vozu ....??????
neregistrovaný "kritik 007"
23. 8. 2007 02:13
Škaredá a asi úspešná
pekná nie je ( podľa mňa ) a každý si kúpi čo chce ( v rámci svojich možností )veď výber je veľký. A aký bude rebríček predajov za rok 2008 ? V ČR aj v SR 1. miesto FABIA i keď škaredá. A spoľahlivosť ? Aby nedopadla ako OCTAVIA II, ktorá je podľa štatistiky ADAC horšia ako OCTAVIA I podľa počtu nepojazdných na 1000 prihlásených aút z daného roku výroby. A Aj Renault sa za rok 2005 a 2006 prudko zlepšil ( nemám ani Renault ani Škodu - ale mal som ). Je to lepší údaj ako TUV, kde ide každý po tvrdej práci v servise aby autíčko bolo na prehliadku tip top upravené, umyté, bez hrdze,...
neregistrovaný "avantime"
20. 8. 2007 14:09
clio je nejlepší.
Peugeot 207sw je průměrný,Fabia totálná :no: ale Clio je perfektní,obzvláštně v béžové metalde je parádní
neregistrovaný "Tom"
18. 8. 2007 14:55
Re: moc chytre vymyslene...
cenu výrobku určuje trh, respektive poptávka. to znamená, že výrobek vždycky stojí tolik, kolik jsou za něj lidi ochotný zaplatit. kdyby se prodával špatně, zlevnil by.
neregistrovaný "Tom"
18. 8. 2007 14:50
Re: Ke kufru
nakládací hrana plní důležitou roli z hlediska pevnosti karoserie (kroucení v zatáčkách a na výmolech) kdyby tam nebyla, museli by se využít výztuhy podvozku a zadních sloupků. tahle varianta je ekonomičtější a komu vadí, že si do rodinného auta nedá "paletu ekonorem", tak si může vybrat jiné auto, do kterého to dá. Vždycky je možnost volby.
neregistrovaný "blue cafe"
16. 8. 2007 23:59
Re: Pozrite si toto, celkom zaujimavé ...
Trošku zaspal? [odkaz]
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 21:41
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Já jsem Nejlepší!!!!
neregistrovaný "XAVER"
16. 8. 2007 21:09
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
>:D >:D , kdy už se přestaneš ukájet, jak jsi dobrej?? Tohle lidi opravdu "za vodou" na netu nedělají. Takže padáš do kategorie lehce neúspěšnýho snaživce, který si ten sen musí před veřejností vylhat. Tipuju, že už všemu i věříš. >:D >:D Tak dobrou noc, Mondéo. :-! >:D
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 19:59
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Lepší bude když ty zůstaneš v té svoji Realitě a já zase v té své!Já sem ve své naprosto spokojen..Děkuji.. :-! :-!
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 19:54
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Ty jeden Blbounku..Já sem nikdy nestřádal a vždycky sem si koupil to co chtěl..Focuse nemám ani rok a už mám v autosalonu domluvený mondeo!CHápeš vůbec jaký to je koupit si co zrovna chceš? Ty asi ne,Vid?
neregistrovaný "XAVER"
16. 8. 2007 19:20
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
>:D , jóóó, jsi dobrej >:D To, že máš 2 průměrný auta je jako důkaz, že nejsi socka? To se tvůj život smrsknul jen na ukazování se v 1200 kg kovu a plastu?
:-O . Těch blbečků, co si nastřádají na "lepší" auto a přitom bydlí jak žebráci a nemají ani na slušnou dovolenou je dost. >:D , Pozdravuj svoji ženu, že se přimlouvám aby to s tebou ještě chvilku vydržela, pokud to není stejný jelítko jako ty. Papa Chlubílku mimo realitu.
PS: Škodlivku nemám a jsem s tím dokonale smířený >:D
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 19:00
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
v současnosti se dá třeba to picasso pořídit kolem 400táců!Inu ach ta naše povaha česká!
neregistrovaný "Fullsize"
16. 8. 2007 17:25
Tohle že je kombík?
Mě to spíš připadá jako základní verze hatchback (kterou by to také mělo být, protože ta skutečně základní, krátká varianta, je naprosto nesmyslná!) Kombík vypadá úplně jinak, ten bych poznal,tím jsem si naprosto jistý! ;-) Kombík je auto do kterého na délku naložím tu největší hokejistickou tašku, nebo podobné zavazadlo, proto si přece kombi kupuju!!! A design je totálně UNCOOL!!! 8-s
neregistrovaný "Marek"
16. 8. 2007 17:23
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Jestli to nebude tím, že většině lidí připadá MPV typu Picassa moc velké, nehledě na fakt, že cenově začíná o nějakých 50 tis. výš než Fabie Combi. Je ale pravda, že výbava je taky jinde. Jak tvrdí SpiderJ nejsou to špatná auta, ale Češi jim nějak nepřicházejí na chuť.
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 17:11
Re: K smíchu.Nebo k pláči?
Není zač..Rád pobavím.Když to jde! ;-)
neregistrovaný "Xaver"
16. 8. 2007 16:03
Re: K smíchu.Nebo k pláči?
Ani ne, akorát jsi mě pobavil. Za to dík. Nejvíc jsem se nasmál nad pravopisem. :-)
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 14:56
Re: K smíchu.Nebo k pláči?
Ale copak?Šáhl sem ti na Hračky?
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 14:54
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Pokud sem to pochopil tak embéčkářům tady jde hlavně o velkej kufr tak nechápu proč nezvolit třeba picasso který by určitě posloužilo pro daný účel mnohem lépe než fabka.No ne?
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 14:44
Re: takze je zde zase rekordman
Tk,tak..Jako za komančů.. :-!
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 14:41
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Copak,copak,že by Závist?Typicky česká vlastnost..Mimochodem Mazdu 5 jsem kupoval před necelým rokem v autosalonu na Spořilově a stála přes 650táců..Focus mě stál 600táců a kupoval sem ho v autoaréně Ford v Jablonci nad Nisou.Za posledních 10let sem měl vždy pouze a jenom nová auta ty jedna Socko..Nikdy ne škodovku!!A laskavě neurážej mou rodinu!!Napřed se podívej do zrcadla a podívej se jakej seš chudáček!To víš někdo má škodovku a někdo zase skutečné auto!Budeš se s tím muset smířit ty jeden Brebto... :-!
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 14:27
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Mě to jako chlubení určitě nepřipadá!!A jestli tobě ano tak to je tvá věc..Nemyslím si,že bych vydělával takovej ranec abych se s ním mohl chlubit!!To bych tam musel mít o jednu nulu na víc.. :-!
neregistrovaný "Xaver"
16. 8. 2007 13:55
Re: K smíchu.Nebo k pláči?
Tenhle kloset asi zapomněl někdo spláchnout. Vy, vykati,vydle!
Avatar - SpiderJ
16. 8. 2007 12:02
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Ok ;-) TO jsem přesně chtěl slyšet... Ne každej se tu chce hádat... Mě vážně zajímalo, proč bys tak volil.. ;-)
Avatar - SpiderJ
16. 8. 2007 12:00
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Tak to není... :'-( Nejsou to špatná auta... Jen to jsou typičtí francouzi, což každému nemusí sedět....
Avatar - SpiderJ
16. 8. 2007 11:59
Re: foky
Jde taky o štěstí na vyrobený kus. Netvrdím, že nejsou dobré a vynikající kusy. Jen jsem chtěl předat varování od člověka, kterému věřím. Na motoru je podle něj prý hodně poznat, že se šetřilo kde se mohlo (hlavně v kvalitě použitých materiálů). Prostě není určený pro jízdu "na plnej knedlík".
neregistrovaný "zzbysekk"
16. 8. 2007 11:26
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
ale nemusim se tim nikde chlubit
neregistrovaný "a-c"
16. 8. 2007 10:49
Re: takze je zde zase rekordman
mas snad namysli Clio III 1.2 benzin, kufr 288 litru? to by snad za rodinne auto nikdo neoznacil. Fabia II Combi se s tim snazi poprat a v cenove relaci kolem 350 kKc bude mit docela dobre vyhlidky.
neregistrovaný "Robo"
16. 8. 2007 08:47
Re: takze je zde zase rekordman
...a taktiez slovensky embeckar. su to rovnake a velmi podobne druhy ;-) ;-)
neregistrovaný "A2"
16. 8. 2007 08:38
Re: Pro odlehčení
Samozřejmě, sedan je nepraktický, třeba televizi v něm neodvezeš, nicméně co týče báglů a ostatního díky šířce, tam nacpeš víc.
neregistrovaný "A2"
16. 8. 2007 08:29
Re: Fabia vs. Clio
Asi tě zklamu, ale zrovna jedno mám, necelejch pět měsíců.
neregistrovaný "k8"
16. 8. 2007 07:23
Re: embéčka jsou k smíchu
Já škodovku nemám a nikdy jsem neměl, ale ty bys měl vyhledat odbornou pomoc, jestli už není pozdě.
neregistrovaný "XAVER"
16. 8. 2007 06:55
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
... a co jako??? >:D Manželku může mít každý degen, 2 kukaččí děti ti taky nezávidím a 2 opravený bouračky přitáhlý z německa. Ohromil jsi mě dokonale. Hlavně si dej smajlíka "borce". Jsi mladý hňup ale nic si z toho nedělej.
neregistrovaný "AG"
16. 8. 2007 03:07
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Tys pro mě záhada.Rukama se neživíš,hlavou taky ne (napsat vydlák s tvrdým může jenom bl..),tak už mi na uživení zbejvaj jenom nohy a přirození.Takže fotbalista,nebo gigolo?Klonil bych swe spíš k té druhé variantě,tam není potřeba mozek vůbec. >:D
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 01:32
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Nechápu proč bych to neměl říkat?Každej vydělává tolik kolik umí.A jestli vyděláváš 2kila nebo 3,to je přece super,no ne?V tom případě řeknu,že seš dobrej..Nepatřím mezi ty české lidičky co nepřejí úspěch..Spíš naopak! :-!
neregistrovaný "zzbysekk"
16. 8. 2007 01:16
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
ty jsi brebta jinak by ses nechlubil kolik vydelavas ja to taky nerikam >:-[] >:-[] jeste bys me nazval lharem a co ja pak bych nemohl spati >:D
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 01:07
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Ale jdi ty Brebto...Mimochodem mohu tě ujistit,že se rukama neživím. :-! Tolik chechtáků nevydělávám ale pod pade měsíčně nikdy nejdu..
neregistrovaný "zzbysekk"
16. 8. 2007 00:49
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
tak mu brnkni rad se podeli o zkusenosti- Eye4 property managment LTD. jinak osoba je Craig Mathieson... takze to je ten kolik co ma tech 800 mil frajere ale nic tu nebudu objasnovat ty to nepochopis protoze ses holt trida delnicka bez hlavicky ale nekdo to delat musi ;-) jinak ta zafira je v automatu
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 00:39
Re: Vivat fotograf a photoshop
Česko je tak max.* světa! :-! Když se zeptáš v Americe kde je Czech republic tak nikdo neví! A škodovka?To je co?
Úplný *..
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 00:26
Re: moc chytre vymyslene...
Už si běžím koupit embéčko za 400litrů! :*) Zbláznil ses ?
neregistrovaný "Marek"
16. 8. 2007 00:22
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Hm to je tedy argument ;-\
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 00:20
Re: takze je zde zase rekordman
100%.Naprosto z tebou souhlasím!
Český embéčkář je inu zvláštní druh... :-!
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 00:16
Re: takze je zde zase rekordman
Tak,tak..A přesto si to ten vydlák koupí!Copak je na světě málo lepších značek ?
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 00:12
Re: Kloset
A proč nadáváš ty? Ty trubičko! :-!
neregistrovaný "kloset"
16. 8. 2007 00:07
K smíchu.Nebo k pláči?
Celá škodovka je spíš k smíchu!Nebo k pláči? Budu optimista.Takže k smíchu.. >:D :-! :-(
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 23:59
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Ale jdi ty Brebto..Typický slovník klasického malinkého embéčkáře..Brm,Brm.. :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 23:55
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Když citroen je kačena tak embéčka jsou potom nevkusné Popelnice na odpadky.. >:D
Spokojenej Trubičko?
anonym
15. 8. 2007 23:34
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
thle blbečky mám nejradši no tak se nám pochlub v čem jezdíš at si z tebe ty náročný *** všichni sedneme na *, takových chudáčků co si snaží autem něco kompenzovat a musí si něco dokazovat naseru kýbl... >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Marek"
15. 8. 2007 22:50
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Proč asi dávaj takový slevy na všechny citroeny nejen picasso? Protože to jsou kačeny, u kterých je kvalitní jen ten HDI motor >:D
neregistrovaný "robo"
15. 8. 2007 22:39
Ach jaaaaj! To zas budu tupci nadseni!
Zase dalsi brak pre cesky a slovensky narod! To zas budu tupci saliet ;-)
neregistrovaný "Marek"
15. 8. 2007 22:24
Re: Fabia vs. Clio
No jasně, těch 5 čísel šířky navíc u Clia je velice významných a tři lidi vzadu se budou doslova válet >:-[] Oni se nevejdou ani do tý i30 a Fusionu jakbysmet. Tyhle auta jsou zkrátka stavěný pro čtyři lidi s teoretickou možností převážet páteho a to na kratší vzdálenosti.
neregistrovaný "Ivan"
15. 8. 2007 21:59
Re: Češi!
Alfa 159, Audi A4, BMW 3, Nissan Primera, Renault Laguna, Saab 9-5, Subaru Legay/Outback, Volvo V50
neregistrovaný "Honza"
15. 8. 2007 21:33
Kloset
Klosete ty si fakt d-e-b-i-l, to je neuvěřitelný. Umíš nenadávat?
anonym
15. 8. 2007 21:24
Re: takze je zde zase rekordman
P R O S T O R pro posádku = to už není od doby Octavia I., slušnou kvalitu převažuje bídný komfort... 8-s Škodověnka si myslí, že jsme všichni wietnamci s metrem šedesát a křivýma nohama...
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 21:23
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
No vydíš! Já mám tom toma 910.. :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 21:19
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
To víš,někdo má a někdo zase ne!!Vid?Ty malej Hlupáčku.. :-!
anonym
15. 8. 2007 21:12
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
navigace tommtomm tě nasměřuje kam vlastně nechceš...
neregistrovaný "Deception"
15. 8. 2007 21:04
Re: Pro odlehčení
No tak pro me je treba dulezitejsi otvor do kufru. Pac do svy kary, co ma temer 500 l kufr a jeho pudorys radne vetsi nez fabia kombi, slozeny detsky kocarek nedostanu.
15. 8. 2007 20:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Deception"
15. 8. 2007 20:59
Re: verejny nazor
Pises nesmysly. Kdybys do toho videl a byl dodavatel pro automotive, poznal bys naroky jake ma treba BMW, Renaulut nebo Skoda.
PS: Pro tvoji informaci, Skodovka je nejnarocnejsi. Z tama chodi reklamace na kdejakou
neregistrovaný "Deception"
15. 8. 2007 20:53
Re: Fabia vs. Clio
Jak tě tak čtu, tak zjištuji, následující: Ty jsi ještě nové auto nikdy nekupoval, co?
neregistrovaný "Mickey"
15. 8. 2007 20:53
Re: Ke kufru
Tak to je celkem příjemná zpráva,protože v FI combi žádnou rovinu nenajdeš,to sou pěkný Himaláje,jak by řek starej Homolka. :-) Jsem opravdu zvědavej jaký to vevnitř bude,tak na to v tý škodovce dohlídni. ;-)
neregistrovaný "Enola Gay"
15. 8. 2007 20:50
Re: ale to zase bude bouracek
Nagasaki, Hirošima,
japoncům už není zima.
Mají rudé tváře
od jaderné záře!!
neregistrovaný "eva"
15. 8. 2007 20:10
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Kterej kunčaft jí dal Mazdu ?
neregistrovaný "luco"
15. 8. 2007 19:52
lide jsou hloupi...
nechapu....nechapu, proc se lidi navzajem dokazou takhle urazet...a to jen kvuli autu...nekomu se libi, nekomu ne..uvodem chci rict, ze mi osobne se ta fabie moc libi...ale to patri stranou..zajimalo by me treba jak by ti zaprutili odpurci (mnohdy i hulvati a vulgarni jedinci) branili sve Clio, kdyby se objevila NEWS jen misto Škody fabia 2 o Renault Clio..netvrdim, ze se musi libit vsem...sto lidi, sto chuti..ale proto prece nebudu zatracovat celou automobilku, jeji strategii, cile, historii jen proto, ze mi v garazi stoji Honda, Fiat, VW..libi, napisu, ze se mi libi...nelibi, napisu, ze se mi nelibi..a tim by to taky melo skoncit..maximalne diskuze, o tom proc, jak, co konkretne, ale na rozumne urovni...diskuze, vyznam tohoto slova vsak mnohe vetsine unika...to taky svedci o (ne)valne inteligenci tech, kteri se nedokazou odprostit od predsudku...o kousek vyse jsem cetl jednu chytrou myslenku, ktera sem primo sedi..vse co je ceske, stoji za nic..vse co je zahranicni, je lepsi..jako za dob tuzexu..doba se zmenila, lidi ne...tahle diskuze(pokud se to diskuzi jeste nazvat da) uz ztratila na vyznamu...
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 19:38
Re: embéčka jsou k smíchu
Brm,Brm...božičku to je přece embéčko.. >:D
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 19:34
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Třeba velkej vnitřní prostor a pohodlí? Navíc díky nově nastupujícímu modelu jsou na ,,starý "model zajímavé slevy! :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 19:29
Re: embéčka jsou k smíchu
Malý český embéčkář se ozval! Božičku,božičku to je nadělení...
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 19:27
Re: embéčka jsou k smíchu
Malý český embéčkář se ozval! Božičku,božičku to je nadělení...
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 19:22
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Ty jeden Blbounku..Je mi 35let a mám 2děti.Já mám Focuse a manželka má Mazdu 5. :-!
neregistrovaný "!!!"
15. 8. 2007 19:17
Re: embéčka jsou k smíchu
Ty jsi vážně asi d*e*b*i*l, co?Ty máš papíry tak leda na hlavu >:-[]
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 19:10
Re: embéčka jsou k smíchu
Nevím jak ty ale já sám najedu ročně svým vozem kolem 40-50tis.km!
neregistrovaný "Jura"
15. 8. 2007 18:59
Re: Fabia vs. Clio
Přesně, konečně názor. Mám taky rád u auta velkej kufr, ale ve fabii se 3 lidi na zadní sedadlo prostě nevejdou, i v předu se průměrným lidem skoro dotýkají ramena. Prostě nechápu na co je mi velkej kufr když v tom autě ani nouzově 5 lidí neodvezu? A jestli někdo bude tvrdit že se do fabie dozadu vejdou 3 lidi, ne 5ti letý děti tak fabiu nemá ani v ní nejel.
neregistrovaný "Kukuč"
15. 8. 2007 18:55
Tlustá Berta a brácha, funebrák
Tak je to tady, nepříliš pohledná a nápaditá, ve své třídě průměrná Tlustá Berta (rozuměj Fabia II hatchback) získala neméně oplácaného a obdobně pohledného sourozence, bratra, kterému bude slušet jméno Funebrák. Takže vzhůru na české silnice kochat se Tlustými Bertami a Funebráky >:D >:-[]
Avatar - nielblack
15. 8. 2007 18:41
Re: Combi
Přesně moje řeč, vypadá to dost tragicky tak malé kolečka ke karoserii Fabie II . To vůbec nemluvím o zadní partii ta má k eleganci tak daleko jako sympatie GTI k všemu neměneckému. >:-[] Takže mé osobní hodnoceni Fabie II :no:
15. 8. 2007 18:24
Re: Vivat fotograf a photoshop
No, potom jsi jako Velsatis... neznáš pojmy ;-)
anonym
15. 8. 2007 17:33
Re: moc chytre vymyslene...
neprodává dobře??.....aha...a to soudis dle ceho?? koukni na cisla....2000/mesic...minula generace 1700/mesic
neregistrovaný "axan"
15. 8. 2007 17:27
Re: Pro odlehčení
GP 1400/1410, příště líp koukej frajírku.
15. 8. 2007 16:58
Re: Vivat fotograf a photoshop
Frantiky rad nemam, ale tohle me, aniz bych se priklanel na kteroukoli stranu, pobavilo.
anonym
15. 8. 2007 15:47
Re: Pro odlehčení
Až vystřízlivíš, tak se sem vrať. TeĎ se di radši vyspat.
neregistrovaný "speedy_s"
15. 8. 2007 15:45
je to škoda
Škodovky jako takový mi nevaděj, ale vadí mi jejich cenová politika, hlavně v ČR, když něco chceš připlať si, kdežto třeba u vámi zavrhovanými Francozi, a především Japonci a Korejci se dají najít mnohem lepší auta za přibližně stejný peníze. Osobně když se teď podíváte na ruzná značky tak mi nejlíp vychází KIA Cee´d Slušnej vnitřní prostor, dostačující kufr, dobrá výbyva a to všechno za přiměřený peníze s kvalitníma motorama i podvozkem, to bych si vybral z nově nabízených vozidel. Jinak jak tady furt chválíte nebo odsuzujete design nový Fabie, ze začátku se mi zdála neobvyklá a povedená, ale postupem času mi přijde jako zbytek, už neni tak vyjímečná jak bývala. :-( Ale musim potvrdit, že to je povedený auto, ale v Čechách bych si jinekoupil, když už tak někde v zahraničí tak s lepší výbavou a za lepší cenu :yes:
15. 8. 2007 15:45
Re: K hodnoceni je treba vice fotek
Jeste sem to nestih,ale mam pro tebe par ohlasu od majitelu vsech zachovalejsich silnejsich verzi favoritu(formanu).Nizka hmotnost a temer stejny vykon staci k tomu aby majitele 1,4tdi51kw dokanale(treba pri tahlem stoupani)setreli. >:D
neregistrovaný "Tomm"
15. 8. 2007 15:26
Re: Pro odlehčení
No to jsme se nasmáli... šířka v oblasti loktů vpředu/vzadu: Fabia II 1380/1384, GP 1345/1368. Ještě nějaké dotazy - komiku??? >:D
neregistrovaný "kuk"
15. 8. 2007 15:23
Re: moc chytre vymyslene...
Máš tam špatně čárky. Kvalita nízká, poruchovost, servisní zázemí.... Tak to má být správně.
neregistrovaný "Tomm"
15. 8. 2007 15:22
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Myslíš akční model Focusu??? To je jiná. Akcí na auta, která se neprodavájí je spousta, ale aby to bylo objektivní, tak by jsi měl porovnávat ceníkové ceny. Ono srovnávat model, který ještě nevyjel s autem, který je na trhu už 4-5??? let... Jinak dnes a denně se setkávám se spoustou lidí, kteří kupují ty "předražený střepy" a věř tomu nebo ne rozhodně bych o těch firmách neřekl, že jsou fanatičtí zákazníci, ale kupují ta auta z čistě ekonomických důvodů... Ono pokud jde o prachy, tak jdou zpravidla city stranou.
neregistrovaný "Roman"
15. 8. 2007 15:16
Re: Ke kufru
Neboj , chápavej jsem dost, jen ty jsi to trošku zvrtnul.Nevím , jak u Fábie II , vím , že oktávie II je vyztužena zadní podlaha izofixem , který na zadní podlaze dělá asi pěticentimetrovou vyvýšeninu.Fábie ,ale izofix nemá .Alespoň jsem ho ve svařovně neviděl, takže po sklopení sedaček by měla být rovná plocha.A že si žádnou škodovku nekoupíš je jen a jen tvoje věc , je spousta lidí , co nevozej slivovici a škodovka jim vyhovuje , jak vzhledově , tak prakticky. :-)
neregistrovaný "XAVER"
15. 8. 2007 15:15
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
...máš pravdu, lednici 300 l tam nenacpeš >:D . Ale kolikrát ji vezeš?? A kočárek do thálie nacpeš podél líp než do dlouhý fabky - vlastní historická zkušenost z rodinného cestování. Takže sedan má omezení ale jde o to, co chceš přepravovat. ;-)
neregistrovaný "A2"
15. 8. 2007 15:05
Re: Fabia vs. Clio
..myslet sis moch, cos chtěl, rozhodující je, co si napsal a to je "el. zrcátka". Ale jinak seš fakt kus, tak si porovnej výbavu Ambiente s Dynamicem, až to zjistíš, pak budeš muset přidávat položky jako klima atd. a dostaneš se na tu částku. A ten Fresh mě taky pobavil.
anonym
15. 8. 2007 14:51
Re: Češi!
Který kombík střední třídy nemá víc jak 480l??Krmě Alfy Romeo a V50
neregistrovaný "Coulin"
15. 8. 2007 14:45
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Jo jenže 500l v thalii je ti stejně na nic,jako u všech kufrových aut-sedanů. To beru radši Liftback,kde je méně litrů a je tam variabilita..kočárek právě do SDN moc dobře nenaložíš a když nemá sklopný sedadla tak ani toho RC větroně... Ale babku dovezeš,hlavně aby něco v těch kufrech přivezla a ne jen špinavé prádlo... >:D >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
15. 8. 2007 14:37
Re: moc chytre vymyslene...
Já si myslím ,že teď trošku přestřelili-ona se totiž nová Fabule neprodává tak dobře jak se předpokládalo.Kombík to asi trochu vylepší,protože "batoh "je pro čechy dogma...
anonym
15. 8. 2007 14:28
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
No už Vel Satis o něčem svědčí. To určutě autor jezdí v Renaultu, že? To bych raději mlčel! Teda nepsal, pardon! >:D
neregistrovaný "VDC"
15. 8. 2007 14:25
Re: Vivat fotograf a photoshop
A nejsou snad? :-) Samozrejme ne ve smyslu clenu NSDAP. Nacionalisti to jsou, socialisti vesmes taky. Takze mne se to zda dobre. :-)
anonym
15. 8. 2007 14:24
Re: Fabia vs. Clio
Mě taky fascinují lidi, kteří opravdu vědí hov... Myslel jsem el. vyhřívaná zrcátka! Já si klidně u Škodovky vezmu třeba desátý stupeň výbavy, ale budu mít lepší výbavu a za míň peněz než má nějaký ušmudlaný GP v druhém stupni.
A kdo si hraje na mistry světa, mistře?
>:D >:D
anonym
15. 8. 2007 14:18
zzn
Sice se dozadu nevejdou 3 lidi vedle sebe (byť hubený), za to ale ty dva co se tam nacpou můžou sedět v čepicích a když se trošku přikrčej, tak klidně i v medvědicích......
anonym
15. 8. 2007 14:14
Re: Fabia vs. Clio
Trochu milná informace, nemyslíš? GP 1.2 Dynamic je za 299.900,- a Fabia 1,2 Ambiente za 279.900,-. Kde jsi prosím tě vzal těch 358.400? Tady nás zase někdo houpe,že?
V případě verze Sport za 319.900 budu muset zese dovybavit GP, takže bude dražší GP. Ať si opravdu každý koupí co chce.
neregistrovaný "neo029"
15. 8. 2007 14:11
Re: ale to zase bude bouracek
mno to bude tim, ze Avensis neni z Hirosimy.. ;-)
neregistrovaný "A2"
15. 8. 2007 13:48
Re: Pro odlehčení
:yes: ,přesně na to jsem myslel.
neregistrovaný "XAVER"
15. 8. 2007 13:20
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
...spíš bych řekl, že česká úchylka je, si kupovat ojetý a vyklepaný bouračky z německa a pak to zuby nehty na i-netu obhajovat, jak je to lepší, než nový auto. >:D >:D .
Thalii? Nová a slušně vybavená, a proč ne? Já na typu auta image nestavím.
Až budeš chtít převážet třeba RC větroně, kočárek nebo babičku z letiště se třema kuframa, tak to jako prioritu brát budeš. ;-)
neregistrovaný "luco"
15. 8. 2007 13:03
Re: verejny nazor
tak dobre, kdyz uz se teda chces pustit do osobnich sfer, pak zvez, ze mi je 20..to zaprve..za druhe...troufam si tvrdit, ze po evrope jsem nalital vic kilometru nez ty.. 40 tun pod sebou..ale to vy osobari (ne vsichni, je dost lidi, kteri maji pochopeni) jezdici do prace a zpet denne tu samou trasu (nejspise), kdy uz v podstate ani neridite, ale auto jede pozpameti a zmenit vam nekde na krizovatce zlutobily kosoctverec na cervenobily trojuhelnik asi byste volali na 158, ze na svet utoci mimozemske civilizace a co s tim vubec delat; ale zpet..mimo to se od svych deseti let pohybuju temer denne (posledni dobou zhruba ob den dva) v autosalonu koncernu VW...takze myslim, ze i zkusenostma bych te dokazal vice nez hrave strcit do kapsy...nic tim vsak neni mineno osobne, nijak se te nechci dotkonot, ci jakkoliv urazit, je to pouze reakce na tvuj utok...
neregistrovaný "luco"
15. 8. 2007 12:55
Re: moc chytre vymyslene...
naprosto souhlasim...aspon jeden clovek, co se na to diva rozumne!!! nova fabka se presne profiluje tam, kam patri - do nizsi tridy. na nic si nehraje. v nabidce motoru nenajdes zadny dvoulitr. nebudes mit problem zaparkovat nebo predjizdet v dvoumetrovem pruhu. v pohode nalozis rodinu a odjedes na vikend. kvalita, nizka poruchovost, servisni zazemi... DAMY A PANOVE, TOTO JSOU ROZUMNA SLOVA!!! ROZUMNA A PRAVDIVA
15. 8. 2007 12:53
Re: Vivat fotograf a photoshop
:-) Možná by neměla zapadnout ani ta Vel satisova historická psychosonda, že totiž Francouzi jsou náckové... co se tu člověk všechno nedozví... 8-s :-)
neregistrovaný "Dr. 120L"
15. 8. 2007 12:48
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
já skoro každý víkend nacpu Mondeo kombi až po střechu takže cokoliv menšího je pro mě nemyslitelné. Auto je jen kus plechu který mi slouží k převážení věcí a lidí z místa na místo :-) a takovejch bude víc. Proto čim větší kufr tím lépe.
neregistrovaný "Juha"
15. 8. 2007 12:42
Re: moc chytre vymyslene...
Nechápu co je na tom divného nasadit na produkt vyšší cenu, když se prodává.
neregistrovaný "Coulin"
15. 8. 2007 12:16
Re: moc chytre vymyslene...
Máš pravdu s jednou podstatnou výhradou,že je sprostý,když jsou škodovky v ČR skoro nejdražší,kdežto po Evropě to rozdávaj skoro zadara... :no: >:D Ať si to doma zaplatěj-jsme přece Češi a pak se i kocernová macecha bude mít lépe... >:-[] :no: ve slavném koncernu jsou už dlouhou dobu jen dvě prosperující a vydělávající firmy Škoda a AUDI. Seat je :no: a VW se motá na hraně černých čísel a nedávno se vymotal z červenejch...Líbí se mi hrdost lidiček z M.B. ,jak se umí postavit za Škodovku ,ale nelíbí se mi jak se perou prachy náck°m do huby VW... :no:
neregistrovaný "Coulin"
15. 8. 2007 12:01
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
to už je taková česká úchylka kupovat auto podle litrů v kufru... Neříkám,že nemám rád větší kufr,ale jako proritu bych to neviděl... tak si kup thalii ta má 500l a budeš king >:-[] :no:
neregistrovaný ">:-[]"
15. 8. 2007 11:53
Re: To snad né !
A to si vzal kde, že je logan hezčí??
Avatar - SpiderJ
15. 8. 2007 11:47
Re: Ty voe to je JED !
Když říkám pro nenáročného českého človíčka, tak to taky tak myslím ;-)
Avatar - SpiderJ
15. 8. 2007 11:45
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
..mě jen zajímaly přednosti, kvůli kterým by jsi se rozhodl pro picasso.. ;-) (P.S. lepší by bylo vidět než vydět ;-)
neregistrovaný "Mickey"
15. 8. 2007 11:40
Re: Ke kufru
Kdyby si pořádně čet,tak by si pochopil,že mi šlo především o rovnou plochu po sklopení sedaček,což bez rovné hrany neuděláš,takže doporučuji více číst třeba i literaturu jako ve škole,pak budeš po několika letech tréninku chápavější.Za ten vniřní prostor se omlouvám,ale na celkovém pohledu to stejně nic nemění.Praktičtější je to mít rovné bez prohlubně,má to tak většina dnešních kombi,tak proč ne škodovka?To je důvod,proč si žádnou nekoupím i když proti nic nemám a nikdy mít nebudu.
K designu FabkyII combi-lepší než hatchback,ale na žabožrouta to nemá.Myslím teda na Clio.
neregistrovaný "k8"
15. 8. 2007 11:29
Re: embéčka jsou k smíchu
de.bil
neregistrovaný "Roman"
15. 8. 2007 11:10
Re: Ke kufru
Je vidět , že nejen slivovici vozíš , ale i pravidelně piješ.
Už jsi dlouho ze školy a zapoměl jsi , jak se vypočítává vnitřní prostor.
Je pravda , že některé auta , nemají nakládací hranu a tudíž je nakládání a vykládádní opticky jednodušší , jenže když nakládádš , musíš cokoliv zvednout do určitý výšky a v případě nakládací hrany , ještě asi o sedum cm výše. to samé při vykládání .Mě to problém nedělá , tobě ano???
neregistrovaný "AG"
15. 8. 2007 10:26
Re: Vivat fotograf a photoshop
Dobrý >:D >:D
neregistrovaný "AG"
15. 8. 2007 10:25
Re: embéčka jsou k smíchu
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "AG"
15. 8. 2007 10:22
Re: Vivat fotograf a photoshop
Děkuju,Satisi ty jsi dospěl a konečně máš vlastní názor!! :yes: :yes: Jinak neber všechno tak vážně.A s Havlovým IQ bych se opravdu nerad srovnával,ale zrovna tady platí o výjimce potvrzující pravidlo.Naivita bude dost spjatá s IQ,pokud vynecháš extrémy.Ať žijí češi s velkým tvrdým Č. >:D
neregistrovaný "SOUMAR"
15. 8. 2007 10:20
Re: Vivat fotograf a photoshop
Tak co tady ještě v ČR děláš ty komiku, zbal si svejch pár švestek ,koště a val ho, val ho a nezastavujsa... oni kluci zápaďácký na těch periferiích potřebuji uklidit. >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "A2"
15. 8. 2007 10:08
Re: Pro odlehčení
Ty seš komik, tak mi ukaž kde. V kufru je širší GP, vpředu je to ještě markantnější.
neregistrovaný "A2"
15. 8. 2007 10:04
Re: Pro odlehčení
Nebavíme si o sedanech, přečti si téma, pak nebudeš psát bludy. Jistě, že je důležitější půdorysná plocha než litry.
neregistrovaný "Tomm"
15. 8. 2007 10:04
Re: Pro odlehčení
Tak proč je Fabia vevnitř širší než Fiat GP, když je oproti GP zvenku o 7 cm užší??? Záhada??? Ne, jen dobře obestavěný prostor...
neregistrovaný "a-c"
15. 8. 2007 09:58
moc chytre vymyslene...
nova fabka se presne profiluje tam, kam patri - do nizsi tridy. na nic si nehraje. v nabidce motoru nenajdes zadny dvoulitr. nebudes mit problem zaparkovat nebo predjizdet v dvoumetrovem pruhu. v pohode nalozis rodinu a odjedes na vikend. kvalita, nizka poruchovost, servisni zazemi...

a jeste jeden postreh z letosnich prazdninovych cest po Evrope - casto jsou k videni Octavie I/II i Fabie I (ted nemyslim ceskych turistu) a to i v zemich, kde by to clovek necekal (napr. kde vladnou Logany). proste Skodovka umi a dela to chytre.
neregistrovaný "k8"
15. 8. 2007 09:57
Re: embéčka jsou k smíchu
Po přečtení celé diskuze mám pro tebe jenom dvě slova: jsi *.
neregistrovaný "k8"
15. 8. 2007 09:46
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Víš, každej bohužel nemá na to, aby si každých pět let kupoval nový auto, takže lidi servisy využívat musí a jezdit do něj plno kilometrů se nikomu nechce. Fakt miluju lidi, co mají plno peněz a myslí si, že tak žije každej.
neregistrovaný "PERY"
15. 8. 2007 09:42
světla
to nebude ale všechno co se tyče zadě ,protože škodovka se bude držet zadních světel ve tvaru c(býlího prostoru ve světlech
Avatar - lulipin
15. 8. 2007 09:33
nic moc
nelíbí se mi ten design alá roomster, škodovka to teď chce tlačit do všeho. ani kufr nevyfotili zevnitř. Tohle auto bych si zřejmě nekoupil.
anonym
15. 8. 2007 09:31
Re: Pro odlehčení
Ale trochu vážněji: pokud si auto koupí mladá rodina, možnýá ji bude zajímat, jestli se jí do kufru vejde kočárek - aspoň skládací golfky. A tady už dost rozhoduje, jestli je kufr dost široký, respektive pokud by vezl jen ty golfky, jakou má úhlopříčku, případně taky jestli je delší než širší... A že dolovat těžší předměty hluboko v kufru není nic moc, na tom se snad shodneme...
15. 8. 2007 09:27
Re: Pro odlehčení
BMW řady 7 má kufr v základu 500 litrů, tedy víc než tenhle kombík. Ale je fakt, že kvůli kufru bych si ho nekupoval >:D
neregistrovaný "A2"
15. 8. 2007 09:20
Re: Fabia vs. Clio
V oficiálních cenících, tak úplně přesně je to takhle: GP-299.900,-5dv. Dynamic
Fab.-358.400,-Ambiente+dovybavení na úroveň GP

Jedná se o stejné motory a výbavy, to ještě Škoda některé prvky výbavy ani nedodává.

Rozdíl 58.500,- Tak co?
Ale samozřejmě, není to rozhodující aspekt, kdo si chce koupit Fabii, koupí si ji.
neregistrovaný "Mickey"
15. 8. 2007 08:57
Ke kufru
Jenom taková poznámka ke kufru - hodně lidí tady jásá a vychvaluje těch 480l,ale asi ta fabka nemá rovnou nákládací hranu? Nevíte jak je to s Cliem? Ono totiž nezáleží jenom na velikosti,ale praktičnosti.Třeba já když děláme slivku,tak se mi do auta vejde po sklopení zadních sedaček 9 bedýnek,1*100l sud a 2*50l a ještě vozím 2 velký plný pytle.Bez tý rovný hrany a rovnými sklopenými sedačkami by to bylo na *.Jestli má to Clio rovnou nakl. hranu,pač je to Francouz a ty to tak mívaj,tak větší výhodu v kufru vidím tam,protože ta prohlubeň je u škodovek chytrej tah,jak mít papírově větší kufr a na to Češi slyší.Schválně si to spočítejte bez ní jak by byl velkej.
neregistrovaný "A2"
15. 8. 2007 08:56
Re: Fabia vs. Clio
Ty seš mimo, Fresch=Activ, prober se než napíšeš takovej blud. A el. zrcátka jsou vždy v základu. Fakt mě fascinujou lidi, kteří vědí velký hov..,ale píšou a hrajou si na mistry světa.
15. 8. 2007 08:50
Re: Fabia vs. Clio
Jo, Fabka má větší kufr. Tak budu pátého cestujícího a kolena těch vzadu vozit asi v něm... Přeci jenom má proti Cliu o 11 cm kratší rozvor a je o 5 cm užší... Přece jenom preferuji na prvním místě se do auta vejít. Nicméně Clio nechci, přece jenom Rencka a jeho techniky se trochu bojím.
Ale kdybych měl těch cca 390 000 na nové auto, asi bych šel do dieslového Hyundaie i30, kam se těch pět lidí v pohodě vejde. A ještě líp bych si počkal na jeho kombík a první cenovou akci (počítám, že bude stát cca o 20000 víc a o tolik půjde v akci dolů) ;-) Anebo třeba Ford Fusion za necelých 300000 v akci na hlínách a zbytek by mi zbyl na benzín...
anonym
15. 8. 2007 08:47
Re: ale to zase bude bouracek
Jo to vykladej memu Avensisu s posranym motorem :no:
15. 8. 2007 08:34
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Já teda nevím, ale zezadu je i nový kombík úzký a vysoký, úplně stejně jako HB. Ale souhlas, že z profilu vypadá líp, než nová krátká.
anonym
15. 8. 2007 08:08
Re: Fabia vs. Clio
No pokud vím, tak u druhého stupně výbavy u punta bihužel nemáš klimu (+35tis), el. zrcátka (+3tis), boční lišty (+2tis), stavitelné sedadlo (+2tis), dělená zadní sedadla (+4tis), boční airbagy (+9tis), okenní airbagy (+9tis), mlhovky (+4tis) atd. To co píšeš má punto až ve třetím stupni a tam toho má Fabka ještě víc. Pokud vím tak u Punta je Fresch, Activ, Dynamic a Emotion. To co ty píšeš je až v Dynamic (a ještě né všechno).
neregistrovaný "XAVER"
15. 8. 2007 07:58
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
...to je mi úplně jedno, co jsi zač a jak se cítíš. Já jen reaguju na tu debilní větu o "hloupých a nenáročných... kteří chtějí mimo sebe i něco odvézt". Naopak, aut, které mají kufr na prd, že tam sotva dáš bágl s tenisovou raketou je mraky. Jenže, lidi mají auta nejen pro srandu ale i pro rodinu, nebo pro koníčky - jinak řečeno aby jsi to pochopil, pro SVOJI potřebu. A ty, je, ty troubo nazýváš hlupákama. Sám jsi mladý tele a až dorosteš, tak si třeba nafackuješ. Pa ;-)
neregistrovaný "neo029"
15. 8. 2007 07:33
ale to zase bude bouracek
deda s babou nalozi tenhle "uzasny" kufr az po sklo, pak nahodi 1.2 HTP a frrrrrr.. na silnici.. 8-s
sorry, jsem trochu nasranej, minule jsem na dalnici malem naboril hnupa v Roomsteru, ktery si to plne nalozeny sinul nejakou 70-80kou.. :'-( jeste ze auta z Hirosimy maji super brzdy..super motor..super velkej kufr..super.. :-)
neregistrovaný "Vel Satis"
15. 8. 2007 07:23
Re: Vivat fotograf a photoshop
Máš pravdu AG. Za i, respektive y se omlouvám. Ono po 16 hod práce je halt člověk unaven. Dlouho a výkoně pracovat jsem se však nenaučil v centru světa, tedy v Česku, ale dlouhodobým pobytem na perifériích jako je Milano, Paris, Barcelona, München a pod...
Obdiv a poklonu střihnu já Tobě. Jasně jsi mi ukázal cestu, jak se stát dokonalým Čechem. Ikdyž nevím, co si mám pod tímto pojmem představit.( asi jsem naivní ).
Že kupuji výrobky made in CZECH? Nebo že obdivuji výrobky made in GERMANY?
To bych si fakt chtěl nechat vysvětlit od člověka s tak velmi vysokým IQ, jako máš ty.
A závěrem snad poslední věc. Nevím, zda adekvátní odpovídající hodnotu IQ má stupeň naivity člověka.
Vím však, že prezident Václav Havel je celým svým životem prošpikován naivitou až s dětským nádechem, ale IQ má kamárade nepochybně vyšší, než svojí naivitu.
A myslím, že moc známějších osobností z Česka svět nevnímá.Možná je tedy naivní celý svět a odpovídá tomu jejich IQ. :yes:
Ano, takových Čechů s velkým Č jako jsi ty AG si musíme vážit. :yes:
neregistrovaný "neo029"
15. 8. 2007 07:12
sorry ALE TOHLE JE UZ MOC
KOMFORTNI PRVKY ALA SKODA
- prostor pro cestujici
- velky zavazadlovy prostor
- odkladaci prostory, materialy v interieru
A TED SE ZAKAZNIKU NECEHO CHYTNI...
:-) UZASNA ROLETA DO KUFRU 8-s 8-s

PROBOHA TOHLE VSECHNO JE PRECE UZ DAVNO SAMOZREJMOST.. 8-s
neregistrovaný "Abre"
15. 8. 2007 07:12
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Co treba Focus Collection Gold. V zakladu dobre vybavenej vuz s motorem 1.6 za 380 tis. To je o tridu jinde nez Fabka a za srovnatelnou cenu. Myslim ze ostatni vyrobci muzou Skode zavidet jeji fanaticke zakazniky, kteri si koupi predrazenej strep jen proto, ze je to jejich domaci znacka a sou na ni zvykli.
neregistrovaný "kyna@seznam.cz"
15. 8. 2007 07:02
Re: verejny nazor
tobě asi bude 10 let..víš já ve škodě pracuju a jen pro tvoji informavanost jsou takové koncernové tabulky kvality,nákladů atd..a škoda se pohybuje od 3.-1. místa..a některé díly na audi ww se dělají zde tak se prober...nemusí se ti líbit,ale tvrdit že je to nekvalitní to může jen zakoplechxovaný hlupák..
anonym
15. 8. 2007 06:05
Re: embéčka jsou k smíchu
Probuď se ty a začni aspoň jezdit a nespi furt u klávesnice a Internetu.
neregistrovaný "Ivan"
15. 8. 2007 05:57
Češi!
Prakticky jen pár hodin trvala naděje, že Fabia II Combi se nestane s naprosto zdrcujícím rozdílem a všobjímající převahou nejprodávanější kombíkem v ČR a zároveň nejoblíbenější rodinným vozem tamtéž. Pár hodin od představení specifikací Clia Combi (Grandtour) do uvedení podrobných informací o Fabii II Combi. Nyní ale byly tyto naděje rozbity, zašlapány do země, rozmetány v prach. 480 litrů (považte: je to více než mají mnohé kombíky střední třídy!) to je heslo, to je jméno, to je znělka, to je synonymum nového úspěchu, mnozí kteří si mysleli že 439 litrů Clia je dost, neřkuli skoro hodně, nyní na tyto bláhovosti zapomínají a a už začínají šetřit na svůj nový vůz snů....
neregistrovaný "AG"
15. 8. 2007 02:14
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Prosímtě,který kvalitní a lepší auťáky máš v dané cenové kategorii na mysli?Ty lidi si kupujou škodovky,protože jsou s nima třeba i spokojený.A jinak vydět-to je docela síla to Y.Ale souhlasím,taky bych rád tu osobu viděl.
15. 8. 2007 02:05
Re: verejny nazor
jenom doplnim, ze pro me Skodovka nemecka neni, co bysme za to dali, kdyby byla vic nemecka nez ceska....takhle akorat dostava ty veci o trosku horsi nez VW.Skodovka nikdy nebude mit nic stejne dobryho, nebo dokonce lepsiho nez VW, pac je to logicky nesmysl, lidr koncernu si nenecha vzit prvenstvi necim, jako je Skoda....podrizena Skoda...
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:58
embéčka jsou k smíchu
Celá škodovka at se jde Vysra..od octavky až do fabky!! :-!
Lidi probudte se a začněte jezdit i v jiných autech! Vždyt je přece na světě tolik značek!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:48
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Rád bych vyděl človíčka co má 800milionu a jezdí zafirou! >:-[] A nechápu kdo se tady chlubí autem protože já určitě ne!Pro mě není Focus za 600táců důvod ke chlubení.Na to jsou určitě mnohem lepší autáky!Jenom nikdy neporozumím povaze českého človíčka proč si koupí embéčko když ho mají ,,všichni sousedi i známý".Vždyt je na světě tolik kvalitních a lepších aut!A podobné Hloupé kecy,že je dostupný servis,náhradní díly a podobné Žvásty to je přece Blábol.Jak často jezdíte do servisu,že ho chcete mít u baráku?Já osobně jezdím pouze a jenom na pravidelné servisní prohlídky,ve 20,40 a 60Tisíc Km.Pak si věčinou beru nový auto a začínám od Okm. :-! Jo,jo embéčka! >:-[]
neregistrovaný "AG"
15. 8. 2007 01:40
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
No fakt chytrá odpověď,to se musí nechat.Mám takovej pocit,že by jsi si z některých škodovek stříknul do trenek klosete.Ten tvůj slavnej Fokus není zcela bezpečně o nic lepší.Možná podvozkově,ale taková O2 je zcela určitě hezčí a to už vůbec nemluvím o combi.A ani v interiéru nic neupadává.
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:31
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
EMBÉČKA...BRRR :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:28
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Tak,tak..100% pravda.. :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:27
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Řidičák mám asi 15let a najezdíno mám taky!!
Víš,jsem trochu náročnější řidič a chci mít z auta při řízení radost a zábavu..Rád prostě jezdím..
A žádný současný embéčko mi tuhle radost a zábavu z řízení nedá a zřejmě ani poskytovat nikdy Nebude..Embéčka jsou příliš Fádní a nudná auta.. ;-\
Nezaujatý řidič to musí potvrdit..
Avatar - Rysguf.
15. 8. 2007 01:23
Re: Fabia vs. Clio
kufor: ano Fabia ma vacsi, na velkosti zalezi
kvalita: rovnaka, spatne auta dnes robia len cinania
design: zalezi na vkuse, podla mna Clio
cena: zhruba to iste

neviem preco ste ale odpisali Peugeot 207 SW... ja by som volil jeho. Ma sice mensi kufor ale ked sa mi paci, tak to je jedno. a kto si kupuje auto podla kufra a stale spomina velky objem Fabie, tak nech bezi do showroomu a kupi si ju. Keby mala Fabia rovnaky objem alebo mensi ako konkurencia tak si nekupi ani ten co ju navrhol :no: :no: :no:
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:18
Re: mno!
Zapomen na tuctovou škodovku a kup si rači pořádný auto.. :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:10
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
škodovky patří na vrakoviště! :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:08
Re: Ty voe to je JED !
Jak pro koho! :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:06
Re: Ty voe to je JED !
Podívej se z okna a uvydíš jich tam spousty.. :-!
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:04
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Koupit si ho nechci!A jak vydím tak si mě nepochopil,Vid? Ale nebud z toho smutnej.. :-O
neregistrovaný "kloset"
15. 8. 2007 01:01
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Co třeba citroen c4,Hyundai i30 ?
neregistrovaný "AG"
15. 8. 2007 00:07
Re: Vivat fotograf a photoshop
Tak znova.Začni tím,že si koupíš slabikář.Frajer moderního střihu,kterej napíše Švícar s měkým i,nezasluhuje obdiv.Takže do dokonalého čecha máš hodně daleko.Napřed zapracuj na sobě a pak se pokus pochopit (ne soudit) názory jiných lidí a psát takovýhle bludy.Dobře jsi napsal pouze pasáž "raději zůstanu žít v naivitě"-ta je trefná,protože odpovídá tvému IQ. >:D >:D
neregistrovaný "AG"
14. 8. 2007 23:58
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
To je mi tě ale líto.Nevím,kdo je přihloplý čecháček,ale zato zaručeně vím,že přihlouplý jsi právě ty.Valná většina lidí v těch svých škodovkách jezdí dobrovolně a ráda.Pokud ti jako vrchol designu přijde vůz dle tvého nicku,tak věz,že to je pro většinu lidí ten pravý paskvil a podle toho se taky prodává.A naopak mi vadí řiťolezectví vůči zahraničním značkám-v tomto případě jako hrdý čech musíš podpořit úspěšnou a kvalitní českou značku ŠKODA a ne brečet na špatném hrobě. :no: :no:
neregistrovaný "IT"
14. 8. 2007 23:54
Re: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJ
nějaký problém? zajdi za svým psychiatrem a až tě pustí, skákni do kurzu chování...vlastně tam ne,to byla ztráta času :-! :no:
anonym
14. 8. 2007 23:48
Re: Vivat fotograf a photoshop
nemuzes zkousnout ze skodovka je holt kvalitnejsi nez renault.....tak tady nemel voloviny
neregistrovaný "L"
14. 8. 2007 23:46
Re: Krása....
... ale pořád hnus ;-\
neregistrovaný "AG"
14. 8. 2007 23:33
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Tak se běž poblejt a neotravuj. 8-s
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 8. 2007 23:18
Re: Vivat fotograf a photoshop
Mě by nezajímal. To bys potom zjistil, že by nás poněmčili.
Raději zůstanu žít v naivitě, že jsme jenom vlezdozadkové.
Přeci ci je Německý, je automaticky nejlepší. Nebo snad né?
A navíc jsme přeci dokonalí Češi, tedy krom Němců a Švícarů.
Poláci jsou veteš, Italové a Španělé cikáni, Řekové zaostalí špindíry, Francouzi jsou náckové...Všichni uměj h...o. To jen my jsme přeci kreativní, zlaté České ručičky. Tak i ty auta musej bejt nejlepší!!!Jsme pupek světa, všem ukazujem, jak se to má děat, Nebo né? Co vy kluci škodovkářský? Kde jste?
neregistrovaný "mozgog"
14. 8. 2007 22:44
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
smutná pravda, ale ty pepíci jsou na tu svou škodivku opravdu hrdý a budou tunit a leštit a s motůrkem ze sekačky "závodit", hlavně v obci
neregistrovaný "mozgog"
14. 8. 2007 22:36
Vivat fotograf a photoshop
...ten fotograf byl opravdu profík... romster, tahle plechová krabice, zajímal by mě psychologický profil lidí, kteří tenhle předražený šrot kupují
neregistrovaný "hanso"
14. 8. 2007 22:31
Re: Nádhera!!!!!!!
Nedam dopustit na japoncov, ale dnes som videl na zivo golf V variant a velmi sa mi pacil. POdobnymi tahmi pera bol nakresleny aj zadok Fabie 2 combi, tiez sa mi paci. Ale kedze fabia 2 nebude mat nadpriemerne jazdne vlastnosti a na golfa variant nemam (a aj keby som mal si ho nekupim, lebo by mi ho urcite ukradli :(), ostanem verny japonskym hatchom...
anonym
14. 8. 2007 22:31
Re: hnus fialovej
souhlasím,nic hnusnějšího není.
anonym
14. 8. 2007 22:28
Re: Bravo Skoda
souhlasím,je to velebnost hnusu made in.
neregistrovaný "Deception"
14. 8. 2007 22:18
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
Panáčku, tak si pořiď třeba Mercedes, Audi nebo BMW, ať poznáš, jaké jsou rozdíly v cenách. Na moju káru stojí jeden čep řízení 1800 Kč neoriginál, na Fabii stojí neorginál 250 Kč. A dalo by se pokračovat. Škodovka má pro mě díly za cenu i pro Skota dobrou, ba přímo směšnou. Usnusl u cen dílů malých aut?
neregistrovaný "whistlerbc"
14. 8. 2007 22:14
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
Levné díly????Pošli mi email, něco na fabku fakt sháním a levné mi to nepříjde....usnuls u favorita a teď ses probral????
neregistrovaný "lorenz"
14. 8. 2007 21:40
Re: Fabia vs. Clio
DO central v ambiente dostupny je, len konfigurator na www je nejaky posahany. Ver mi. ;-)
anonym
14. 8. 2007 21:35
Nádhera!!!!!!!
Ohromující! Nejdříve bych řekl, že tam vidím spoustu inspirací u jiných značek, ale pak si uvědomuju, že tenhle kombík má spíše všechno, co bych u prémiových konkurentů hledal, ale často nenašel. Jestli ty tvary "vyjdou" takhle hezky i ve skutečnosti, je to naprostá bomba. Gratuluju!!
PS: podle mně z toho budou vlámové, anglání a další mírně šetřiví estétové úplně štajf :-)
neregistrovaný "xor"
14. 8. 2007 21:16
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
projevil si se jako typický buran,který by rád dělal světáka :no:
anonym
14. 8. 2007 20:47
Re: santanista
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio >:-[]
neregistrovaný "jajaja"
14. 8. 2007 20:45
Re: santanista
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio >:-[]
neregistrovaný "jajaja"
14. 8. 2007 20:44
Re: santanista
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio
anonym
14. 8. 2007 20:43
Re: santanista
tak ty si kup clio/FUJ/ a 90 procent cechu si koupi fabii, tak jake auto je lepsi??? dlouholeta spolehlivost nebo nehorazne drahe nahradni dily viz. clio
anonym
14. 8. 2007 20:41
Re: Fabia combi vs.Roomster
to je pravda!!!
anonym
14. 8. 2007 20:40
Re: total sit
trapni skodovka... umis vubec cesky???
anonym
14. 8. 2007 20:39
Re: total sit
ty jezdis v cem? skoda forman? asi jo...
anonym
14. 8. 2007 20:37
Re: total sit
Sit!!!takjak ty, ty nadhero!!!
anonym
14. 8. 2007 20:34
Re: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJ
jo odpornéé, tak jak ty!! zdravim antiSkoda
anonym
14. 8. 2007 20:34
total sit
Nova fabia combi? total sit! Trapni skodovka!
anonym
14. 8. 2007 20:32
Re: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJ
blbe!!!
neregistrovaný "milic"
14. 8. 2007 20:06
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
Typicky české nectnosti zde předvádíš právě ty, milý Vel Satisi. Všechno domácí je špatné a z cizího se poděláš. Jako za starých časů, to nejlepší je z tůůůzexu, viď. :-!
neregistrovaný "zzbysekk"
14. 8. 2007 20:05
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
znamej ma na ucte 800milionu a jezdi v Zafire 1,9TDI starej model a je spokojen a neni moc hloupej je to otazka priorit ty se chlubis autem a mas *, radsi budu mit normalni auto a jezdit nahavaj nez astona a *...
anonym
14. 8. 2007 19:42
Fabia combi vs.Roomster
Já spíše nechápu to, že když bude kombi začínat cca 290 000Kč tak bude o 50 000 levnější jak roomster....což je nehorázný příplatek, navíc je podle mě celkově lepší kombík.
anonym
14. 8. 2007 19:21
Re: Lepsie ako na prvej fotke-vobec nie
Fabia hatch podla mna proporcne nie je nic moc a to hlavne
na kolesach zaklednej vybavy. To iste bude platit aj pre
combi. Pokial tam nebudu namontovane aspon 16" tak to auto bude vypadat ako keby malo karoseriu o cislo vacsiu ako podvozok.
neregistrovaný "MP"
14. 8. 2007 19:04
Re: foky
Nadšenej jsem právě hlavně z toho motoru. Měl jsem feldu 5Okw tak jsem čekal se 47 kw spíše línější svezení, jenže opak je pravdou a dlouhodobá přes léto dle PP 5,6.
neregistrovaný "Deception"
14. 8. 2007 18:40
Re: To snad né !
>:D Jsem rád, že máš smysl pro humor, takovou dávku ironie jsem dlouho nečetl. :yes:
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 8. 2007 18:28
Re: To snad né !
Souhlas. Logan kombi je velmi vyváženej.
Jak dloho se prodává u nás LOGAN?
A kolik má svolávaček za sebou? Jesli-že je kvalita Fébií nadprůměrná, kvalita Loganů je na úrovni prémiovek.Možná ještě víš.
A to je co říct né? A co poměr cena výkon?
LOGAN :yes: Fábia:no:
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 18:27
Re: Fabia vs. Clio
Jo, holt někdo má štěstí na dobré kusy...
neregistrovaný "Deception"
14. 8. 2007 18:23
Re: Pro odlehčení
A páč je sedmičkový bavorák ještě širší, tak má jistě kufr větší, že? Bež se podívat na tudle anomálii. :-)
anonym
14. 8. 2007 18:22
santanista
no tak to je teda úplně zpaskvilovaný auto, rozhodně Clio Combi obstojí víc, ale bojim se že češi oblíbí právě fabii kvůli tomu že je to tuzemské auto......hrozný...
neregistrovaný "Deception"
14. 8. 2007 18:21
Re: To snad né !
Logan kombi? Rozhodně ne. :-)
neregistrovaný "pit"
14. 8. 2007 18:21
Re: Fabia vs. Clio
No clio stojí 375 tis + 8 za radio s mp3 a 4 za mlhovky, takze nějakých 387 tis. Tak to radši vezmu Fabii Sport za 389tis, která má úplně, ale úplně vše.
neregistrovaný "Deception"
14. 8. 2007 18:19
Re: Kam kráčíš Čecháčku...
Pěkně jsi se projevil, jde vidět, že čím kdo zachází, tím také schází.
Pokud bys byl nad věcí, tyto slátaniny bys nemohl vůbec napsat, ale což, internet snese vše i zamindrákované žvásty nějakého malého českého človíčka, co mu strááášně vadí, že se u nás škodovka prodává. A proč ne? Má servis na každém rohu, levné díly, kvalita je nadprůměrná, paleta modelů slušná a ceny ve své podstatě naprosto srovnatelné s podobnou konkurencí.
neregistrovaný "hombre"
14. 8. 2007 18:08
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
pro českého převažeče pytlů cementu a hromady zavařeného žrádla k moři do Chorvatska ideální. Šedá škaredá myš kterých bude před každým panelákem stát dvacet. >:D ...nic pro mě
14. 8. 2007 17:56
Re: verejny nazor
Je poznat, že je ti 19 a jestli něco "víš" o autech, tak ses to dočetl ve Světě motorů. Nejdříve něco najezdi, nasbírej zkušenosti a pak se vrať k diskusi.
neregistrovaný "Marcus"
14. 8. 2007 17:55
To snad né !
No nemůžu si pomoct,ale projekt Fábia je jeden velkej humus.Opravdu! Zajímám se o auta,ale to co se děje kolem Fábie je děs! Copak jim umřel designér,nebo co? Jediná Fábie,kterou beru je RS.
Škodovko,už se prober.I ten Logan kombi je hezčí!!!! No né???!
neregistrovaný "Vel Satis"
14. 8. 2007 17:52
Kam kráčíš Čecháčku...
Že je nová Fabka paskvil je jasné skoro každému, no né každý je schopen si tento fakt připustit.Chápu frustraci Čecháčka když zjistí, že vlastně jezdí ve staré, jen má jiný kabát.
Horší, mnohem horší je fakt, jak vysoký počet ošklivek hyzdí naše silnice. Do toho ten obrovský počet Oktávek a je na snadě si říct.Jsme naprostý unikát v celé EU. Anomální psychóza.I v Albánii jezdí větší počet značek.Tak jako snad ve všem. Jsme papežtější než papež.
Závěrem? Nestydím se za novou Fábii, ta za tlak nacionalistického vedení VW nemůže. Stydím se za naší charaktarestickou vlastnost. Řiťolezectví.
Čím více jiných značek než těhle hrůz, tím lépe.
Kam kráčíš obalamucený, přihloplý Čecháčku?
neregistrovaný "IT"
14. 8. 2007 17:00
Re: FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJ
A tohle vysoce kvalifikovaný názor >:D
14. 8. 2007 16:59
Re: foky
Tak to je potom zajímavý, že já mám služební z roku 2002, výbava classic, verze 40kw, i s klimou....jezdím s ní pořád na plný plyn, má najeto 158000km bez jediného problému :yes:
anonym
14. 8. 2007 16:51
Re: Fabia vs. Clio
sorry ale pak nevíš o čem mluvíš, vzpamatuj se a přečti si, o čem vypovídá TUV. stanice technické kontroly nevypovídá o spolehlivosti totiž vůbec nic. když totiž dojedeš na STK, tak to auto asi spolehlivé je, ne? že máš vymlácený podvozek a nesvítí ti světla, to asi o spolehlivosti nevypovídá nic. já znám clio II 1.2, má 90 tisíc a nikdy mu nic nebylo. chápeš, v tom autě není skoro žádná elektronika, tak co by tě kde asi nechalo. no a co fiat, taky bys nekoupil, co? já mám jetou mareu nevím kolik má najeto, a není s ní vůbec nic. takže asi tak:-)
neregistrovaný "XAVER"
14. 8. 2007 16:49
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
>:D , Kup si auto úplně bez kufru. To pak budeš nejchytřejší a nejnáročnější řidič. >:D . Máš vůbec řidičák???
Avatar - SpiderJ
14. 8. 2007 16:42
Re: Ty voe to je JED !
což se dá pro nenáročného Českého človíčka chápat jako velké plus ;-)
Avatar - SpiderJ
14. 8. 2007 16:41
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
...myslíš picasso? ;-) a proč konkrétně si ho chceš koupit?
neregistrovaný "IT"
14. 8. 2007 16:41
Re: Bravo Skoda
Akorát že plačeš na nesprávném hrobě.Musíš se stát členem představenstva a vyhodit jej.Jinak je to plácnutí do H2O. >:D
Avatar - SpiderJ
14. 8. 2007 16:40
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Kdepak, jsi vedle.. Za prvé v tom, že co se týče dlouhodobého provozu je cena např. hodiny servisní práce u nás v porovnání s ostatními značkami nižší.. Dostupnost náhradních dílů v každém okresním městě je jasným plus. Motorizace je pro určení daného vozu v pořádku. Jinak díky za tvůj názor na mojí orientaci co se značek týče, leč jsi opět vedle. Škodovku jsem nikdy nevlastnil. Jezdím Hondou.
14. 8. 2007 16:31
Re: Fabia vs. Clio
A to číslo s vzal kde?
V Autotipu se zase můžeš dočíst, že Fabia 1,4 16V Sport po dorovnání výbav byla o 50tis Kč levnější než Corsa 1,4 16V Sport. Takže s tím Puntem to nebude zase tak horký co?
neregistrovaný "IT"
14. 8. 2007 16:29
Re: Fabia vs. Clio
Mám Lagunu2 a v pohodě,neb to nejezdí do jejich servisu,olej 15 tis.Sousedův syn si koupil Clio 3D,má to 1,5 roku, 1,2 benzín a asi po 20tkm se ozval dost divný zvuk.Stala se chybička,pro rencla ne zase neobvyklá-utrhla se řemenice na klikovce-ta s plochým drážkovým řemenem.Auto stálo a čekalo na díl v servisu 3 týdny.Povídal něco,že jeho první a poslední a vrací se pak ke Škodě.Těch řemenic jsem už viděl víc,nejprve se motor trochu chvěje a pak to ulítne,dělá to i u Laguny2 či Espace, u 2,2 dCi rozhodně.Jinak pohoda. :yes:
neregistrovaný "rodr"
14. 8. 2007 16:27
néééé
Sousedovi to auto priroste k srdci, jelikoz ma pohrebni sluzbu. To bude des, kazde rano. Divat na cernou rakev pred domem >:-[]
neregistrovaný "A1"
14. 8. 2007 16:07
Re: Pro odlehčení
To je snad logický, protože jsou širší, nebo chceš snad tvrdit opak? Běž si pak přeměřit půdorysný plochy a uvidíš sám.
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 16:03
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Jsi mě překvapil, že umíš psát.... >:D Jestli umíš i číst, tak si porovnej ceny a výbavy u konkurence a zjistíš jak ubohý byl Tvůj příspěvek. Zejména ta část: "za ty chechtáky mám u konkurence auťák o třídu vÍš" je podařený. Třeba u čínské konkurence by mohl být i o dvě třídy. No fakt si mě překvapil.
neregistrovaný "A1"
14. 8. 2007 16:02
Re: Fabia vs. Clio
Tak to bude Fabia o 40.000,- dražší. >:D Chodil jsi do školy?
neregistrovaný "mf"
14. 8. 2007 16:01
Fabia
Tady to je pořád dokola, ja nejsem skodovkar,ale zase ze by to auto bylo osklivy to se rict neda, za osklive auto povazuji naprijlad jiz tady zmineny Citroen Picaso, nebo thalii atd.ale Fabia si myslim ze je celkem prumerne auto, jooo jine to bude az budeme zase potkavat tyhle Fabky 2 na silnicih v upravach buzing:)sileny mracitka, zadni kryty svetel, naraznik s prolisy az na silnici, kridla tipu WRC a vyfuk s ohromnym zvukem hlavne na 1.2 atd. to pak bude hnus! ale tak jak je v originale vypada v pohode a Combi se jim taky povedlo, je celkem vyvazene.Sice je to okopirovane od mini couperu,ale umim si Fabii predstavit v cerne barve s bilou strechou a 17 kola, popripade 18 jestli se vejdou a utahnou hnaci jednotku:)s takovou Fabii by se pak nejaka parada nadelat dala, ale je to jen muj osobni skromny nazor :-)
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 15:57
Re: Pro odlehčení
Tak to je peknej blábol, sorry A2. Ale když potřebuju jet na dovolenou - to je asi tak jediný moment, kdy potřebuju využít kufr u Combi, tak je mi ze srdce jedno jestli dám kufry a tašky vedle sebe, na sebe, za sebe. Důležité je, aby tam bylo všechno. Navíc kde bereš jistotu, že bude Fabia mít užší kufr než Clio nebo 207???
Avatar - Well-being
14. 8. 2007 15:49
Re: Ty voe to je JED !
Co je to nenáročné auto, prosím o vysvětlení :-)
14. 8. 2007 15:48
Re: foky
"dle mého dobrého kamaráda pracujícího v nejmenovaném autorizovaném servise" :-)
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 15:45
Re: Krása....
>:D
neregistrovaný "TommyEngelo"
14. 8. 2007 15:32
Krása....
Tak proti hatchbacku je to nádhera :yes:
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 15:31
Re: Fabia vs. Clio
Však jsem taky neříkal, že je to z mé zkušenosti. Vycházím z tabulek TÜV. Nahlédni do nich a pak mudruj.
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 15:28
Re: Ty voe to je JED !
škodovka zůstane vždycky jen a jen škodovkou!!Nenáročná auta pro nenáročného českého človíčka... ;-)
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 15:21
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Mimochodem,když budu chtít velkej kufr tak si koupím např.citroen picaso!Ale určitě ne fabku.. :-!
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 15:17
Re: F2 Combi aneb chalupářův sen
Co to píšeš za Bláboly o nějakým výkonu apod.?Nebo o výbavě,ceně náhradních dílů apod.?Je ti dobře?Motorizace je u fabky více než Mizerná,výbava stojí za *(u škodovky jako obvykle) a ceny náhradních dílů vs.VW.No hrůza!!A abych si koupil fabku ve slušný výbavě tak za ni dám přes půl Mega?
Ani náhodou!!Za ty chechtáky mám u konkurence auták o třídu víš,v lepší výbavě a nesrovnatelně lepší jízdní vlastnosti atd.atd...Ty seš standartní ukázka zaslepenýho EMBÉČKÁŘE kterej neměl nic lepšího! :-!
neregistrovaný "FX"
14. 8. 2007 15:16
Re: foky
Pravda, 1.2 není žádný dálniční švihák.
neregistrovaný "KUFI"
14. 8. 2007 15:15
Ty voe to je JED !
Zas to ma ten hnusnej krysí tvar akoratze hranatejsi :-)
neregistrovaný "KUFI"
14. 8. 2007 15:14
Ty vole to je JED !
:-)
14. 8. 2007 15:08
Re: Fabia vs. Clio
Nechápu co řešíš. To jestli má Punto klimatizaci už ve druhém stupni výbavy vůbec není důležité. To co tě při koupi auta zajímá je, který ze stejně vybavených vozů je levnější. Vem prostě dvě auta, naházej do nich co potřebuješ a pak srovnávej.
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 15:07
Re: Prodávat se to bude ale jdu do Focusu
to je bohužel česko..
Avatar - SpiderJ
14. 8. 2007 15:07
Re: foky
1,2 nekupuj... dle mého dobrého kamaráda pracujícího v nejmenovaném autorizovaném servise nejsou 1,2ky zrovna motory s velkou výdrží při vyšší zátěži... :-(
anonym
14. 8. 2007 15:06
Re: Fabia vs. Clio
prosimtě a kolikrát tě clio 1 nebo 2 někde nechalo, že tu zasvěceně mluvíš o nějaké jeho spolehlivosti?
neregistrovaný "Umierneny"
14. 8. 2007 15:03
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Mne sa najviac paci stary hatch-back. Stary sedan a combi su mi odporne.
Pri tejto novej Fabii je to naopak, toto combi je velmi pekne, naproti tomu hatchback strasny; uzky a vysoky.
Avatar - SpiderJ
14. 8. 2007 15:03
F2 Combi aneb chalupářův sen
Hned na začátek musím F2 Combi pochválit.. Podařilo se jim přilepit obří kufr na uzoučké auto tak, že to nebije do očí :yes: F2 bude pořád auto pro lidi u kterých při rozhodování o novém autě převažuje poměr cena vs. výkon vs. servisovatelnost vs. náklady na nové díly vs. praktičnost nad emotivní stránkou motorismu (do které se dájí zahrnout dech beroucí tvary karoserie, výkon lámající bederní páteř a jízdní vlastnosti při jejichž demonstraci se vám polovina rodiny pozvrací, zatímco druhá bude brečet). Dle fotek povedený design je pro tyto zákazníky bonus. Pro mě jako automobilového fanouška byla F1 zklamáním co se vizuální šířky při pohledu zezadu týče a ohledně combi jsem si nedělal iluze o nápravě tohoto nedostatku. Jinak velikost kufru je opravdu neuvěřitelná. Chalupář tam nacpe hravě hrábě, krumpáč, oblíbený fíkus, bednu dvanáctek a ještě se mu tam vejde vzpírající se tchýně. :yes: ...jinak ta šířka F2 není zase až tak na škodu...je přes ní na okresce dobře vidět a dobře se předjíždí... >:-[]
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 15:01
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Něco pro Hloupé a nenáročné řidiče-neřidiče co si kupují auto jen kvůli věčímu kufru..Je to opravdu smutný.. :-(
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 14:58
Re: foky
Embéčko,no Fuj.. :-!
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 14:58
Re: Fabia vs. Clio
No doufejme...
neregistrovaný "zdenek"
14. 8. 2007 14:57
Re: Prodávat se to bude ale jdu do Focusu
Tak si to přečti ještě jednou, tam není o srovnání Fabie a Focusu ani zmínka. Spíš jsem tím chtěl říct, že když bys chtěl tu fabku dovybavit na srovnatelnou úroveň (motor, výbava) tak jsi taky na 400 tis. a tom případě snad z hlediska výběru není co řešit? Jasně, že když někdo může investovat o 100 tis. míň tak si zase každý třetí vybere mezi malými auty tu Fabku (v Česku).
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 14:56
Re: Fabia vs. Clio
Elektrické ovládání oken + centrální zamykání je ve verzi Ambiente ve stadardní výbavě. El. ovl. oken v předu + centrál na DO není ve verzi Ambiente dostupný. Je dostupný až s el. ovl. šíbrem + Overhead za 16.OOO. To je ale otázka, jestli je to pak pro tebe výhodná investice, myslím že není. Autorádio s CD a MP3 je za přípl. 8.000 a klima (poloautomat) za 20.000. Základní ceníková cena je 349.900 Kč, takže pokud budeš investovat ještě těch 16.000, máš pravdu, ale já si myslím, že spojovat DO na centrál pouze se el. šíbrem a OVH je při kupování verze Ambiente hloupost. A ta cena 360.000 za Clio 1,2 TCE je za třídveř nebo nějaká akční? V základu je s pěti dveřmi totiž kolem 375.000.
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 14:50
Re: Prodávat se to bude ale jdu do Focusu
Nechápu proč tady srovnávaš Focusa z fabkou která je o třídu dolů!Jestli chceš srovnávat Focuse tak z octavkou kterou předčí.A fabku srovnávej z r.clio,s.swift nebo f.fiesta.Děkuji. ;-)
neregistrovaný "kloset"
14. 8. 2007 14:49
Re: Prodávat se to bude ale jdu do Focusu
Nechápu proč tady srovnávaš Focusa z fabkou která je o třídu dolů!Jestli chceš srovnávat Focuse tak z octavkou kterou předčí.A fabku srovnávej z r.clio,s.swift nebo f.fiesta.Děkuji. ;-)
neregistrovaný "MP"
14. 8. 2007 14:46
foky
Snímek ze předku zase raději žádnej. Za ten pohled by měl navrhovatel ze škodofky letět!! Mám F1combi 06ku eleg. a jsem z ní nadšenej, i po letech má proti F2ce nádhernej předek. Trochu to zachrání ten kombík, ale předek jak kytovec je hrůza. Koupil bych jí v 1.2 12V ale až po faceliftu, kde tu příšernou smějící se hrůzu s "vyboulenýma vočima" vpředu (nárazník a překulacený tvar chladiče) doufám alespoň rochu napravěj. :-(
neregistrovaný "ll"
14. 8. 2007 14:40
Re: Fabia vs. Clio
Tak to buď neumíš počítat a nebo jsi měl nějaké špatné informace!!!
neregistrovaný "ll"
14. 8. 2007 14:38
Re: Fabia vs. Clio
Bohužel je u nás škodovka nejdraží z celé evropy.Ale je to naše hloupost když jsme ochotni dávat za to takové prachy!!!!
neregistrovaný "ll"
14. 8. 2007 14:36
Re: Fabia vs. Clio
U starších občas něco zazlobilo,ale to bohužel hodně často i u škodovky.Nové Clio je už úplně někde jinde.
neregistrovaný "zdenek"
14. 8. 2007 14:34
Prodávat se to bude ale jdu do Focusu
Vypadá určitě líp než krátká, na tom se asi všichni shodnem. Jsem zvědavý jestli jsou ty zadní dveře širší a světla posunuté více ven než u krátké - pak by to možná nevypadalo tak úzké (zezadu, zepředu je to jasné). Všechny testy, které jsem zatím četl (a nejenom české) velmi dobře hodnotí jízdní vlastnosti. I stará fabka měla mezi malými auty jedny z nejlepších jízdních vlastností. Design a ergonomie interiéru je pouze průměrná. Takže největší slabina budou opět motory - tam vlastně není z čeho vybírat. V testech píšou, že nejlepší volba je 1,4 16V benzín. My máme starou fabku s tímhle motorem ve firmě (vím, že v nové je mírně posílený ale je to pořád tentýž motor) a předjíždění je někdy pěkný adrenalin. Cenu odhaduju oproti krátké + 15-20 tis., takže s motorem 1,2 ve verzi ambiente bez klimy cca 310-315 tis. - to už si každý musí zhodnotit sám - je to jenom o málo méně než nejlevnější auta o třídu vyšší s menšími kufry(Ceed, Megane, C4, atd. většinou s motorem 1,4).
V Česku se bude prodávat stejně tak jako tak dobře, protže tady každý hledí na servisní síť - prodejce téměř v každém menším městě - to nikdo jiný nikdy nenabídne.
Když už jsem se tak rozepsal tak si myslím, že dnes na trhu nabízí nejlepší poměr cena/výbava/užitná hodnota Focus 1,6 benzín v akční verzi Collection za 380 tis. (kombi 400 tis.) - prakticky plná výbava, živý a úsporný motor a jízdních vlasnostech ani nemluvím. Odhlížím od designu ten se mi líbil více na starém Focusu.
neregistrovaný "FX"
14. 8. 2007 14:34
Re: Pro odlehčení
Ale kufr nové fabie je opravdu velký. Když sklopím zadní sedadla, tak se tam vejde pořádně velký kvádr.
anonym
14. 8. 2007 14:34
hnus fialovej
největší humus auto co kdy vyjelo z výrobní linky. 8-s 8-s 8-s
neregistrovaný "někdo"
14. 8. 2007 14:32
Re: Fabia vs. Clio
Clio 1.2 TCE s výše zmíněnou výbavou nyní vychází na cca 360 táců ... a Fábie 1,6 77 kW ambiente doplněná o rádi CD/MP3, centrál na DO a klimu vychází cca 390 táců.... ale připouštím že ceny u jednotlivých dealerů se mohou různě pohupovat.
neregistrovaný "A2"
14. 8. 2007 14:18
Re: Pro odlehčení
Co je to prostornější? Jestli myslíš těch se slávou udávaných 480 litrů, co se týče velikosti kufru, musím tě zklamat, jsou jen imaginární hodnotou, udávanou v rámci propagandy, resp. marketingovým tahem, rozhodující je šířka, to že díky zvýšenému pontonu karoserie naženou pár litrů, třeba 30 l u krátké a 50 l u Combi oproti konkurenci neznamená, že odvezou více. Naopak širší na tom budou lépe i když budou mít teoreticky méně litrů.
anonym
14. 8. 2007 14:03
Pro odlehčení
Některé výlevy odsuzující design nové Fabie Combi mi připadají až směšné. Ano, nová fabia je vzhledem ke své šířce až příliš vysoká, ale díky tomu zase nabídne nadprůměrně prostorný interiér.
Nejsem žádný škodofil, ale jako značka je mi sympatická. Asi nejpovedenější je druhá generace Octavie, která teď konečně dostala i správný motor - 1.8 TSI.
A nakonec pro odlehčení jeden vtípek, který jsem zahlédl na jiném serveru. Víte, jaké je heslo odpůrců Škodovky? Simply never!
neregistrovaný "hůůů"
14. 8. 2007 14:02
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJ
to je odporný auto!!!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no:
anonym
14. 8. 2007 14:01
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJJJJJJJJJJJJJJJJJ
to je odporný auto!!!!!!!!!! :no: :no: :no: :no: :no:
neregistrovaný "A2"
14. 8. 2007 13:56
Re: Fabia vs. Clio
Ale když má tu kterou položku již v určitém stupni výbavy seriově, nepotřebuje ji dovybavovat zvlášť. Pokud mám v GP v druhej výbavě klimu, 6 x air..atd., mimo tempomatu všechno, u Fab. je pouze centrál na klíček, pal. poč.,el. okna + zrc, toť vše.I blbej senzor pásů a dveří chybí!, u GP v základu. To je ten rozdíl, a navíc design! GP základ=Fab. druhá resp. třetí výbava. (Fabia, F.Clasic,F.Ambiente)
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 13:56
Re: Fabia vs. Clio
S motorizací a výbavou, co jsi popsal, vychází Fabia na nějakých 378.000 Kč, což je zhruba stejně jako Clio 1,2 TCE. Takže myslím, že kombíky si budou cenově také velmi podobné.
14. 8. 2007 13:56
tak a akorat se potvrdilo to, co bylo zrejme ze SPY photo
me se to proste nelibi, je to o dost hezci nez hecbrec,ale stejne to ma porad tu hnusnou vizaz ,,preklopeni"
14. 8. 2007 13:55
Re: K hodnoceni je treba vice fotek
Člověče, ty jsi se všema mluvil? To obdivuju. A co děláš ve volném čase? Mluvíš s majiteli ostatních motorizací? Těch bude asi víc, co? No, máš co dělat. Až to budeš mít pohromadě, zase to sem napiš. To bude bomba. >:-[]
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 8. 2007 13:54
Re: mno!
Na delší cestu si pořiď Octavii. Fabia je klasické druhé auto do rodiny. Že se s ním u nás jezdí v pěti lidech na dovolenou do Chorvatska něco vypovídá o kupní síle obyvatelstva - za to ale auto nemůže :-)
neregistrovaný "buran"
14. 8. 2007 13:52
Re: verejny nazor
Já si myslím, že s zhodneme a jako výtku jsem nemyslel vůbec nic z toho, co jsem psal. S tou germanizací (ale i japonizací, frankovizací a já nevím co ještě) je to ovšem skutečně o tom, že naši lidé se neumí (a nechtějí prosadit). Nicméně si myslím, že Jahn je na nejvyšší funkci v MB připravován více než intenzivně...Díky své práci znám několik cizích firem u nás (trvalá spolupráce) a s vyjímkou Japonců se zejména mladší český management začíná leckde prosazovat docela slušně. Ale je to o sebevědomí. Ono totiž nejde jenom o pravomoce, ale také o zodpovědnost a tlak, kterému jsou lidé zodpovídající za tisíce jiných lidí vystaveni. Podřízená pozice je vždycky pohodlnější. Ale také je pravda, že když v jakési statistice porovnávali, kolik managementu v zahraničních firmách je domácích a kolik ze zemí původu (či cizích), tak v rámci střední Evropy na tom byla Česká republika zdaleka nejlépe - největší počet managementu byl domácí ve strovnání s Polskem, Maďarskem a Slovenskem. A o kvalita škodovky je taky nesporná, přes všechny rádobyzasvěcené komentáře. A nakonec - Puegeoty předchozích generací (zejména šestkové) byly z hlediska nádherný auta - a dneska? 207? Hrůza. 407 - děs. Pokusy o extravagance typu 1007? Další děs. A prodávají, 207 se líbí a prodává se jako houska na krámě.
neregistrovaný "Džejár"
14. 8. 2007 13:43
Re: Fabia vs. Clio
Motor 1,2 TCE je špičkový a v Cliu i za rozumnou cenu. Problém však vidím v tom, že Clio je jedním z nejméně spolehlivých vozů segmentu "B" (narozdíl od Fabie). Dokonce mám pocit, že např. Getz nebo Punto jsou o chlup spolehlivější.
neregistrovaný "Lubos"
14. 8. 2007 13:36
zasa obluda
Teda fabia bola pre mna vzdy neutralnym sikovnym vozitkom ale tato nova generacia je naozaj hnus. Dufal som, ze aspon kombik vylepsi ta zadna cast ale je to snad este odpornejsie. Takuto drahu obludu si naozaj kupi iba ak uplny magor.
neregistrovaný "A2"
14. 8. 2007 13:35
Re: Combi
Stilo 5dv. sem netahej, jedná se o 6 let starý model,tohle je novinka. 50% těchto modelů bude pohánět HTP, dalších 40% 1.4 16V a 1.4 TDI, takže z mé strany je poukázáno správně.
neregistrovaný "Anndy"
14. 8. 2007 13:20
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
nexcem rypat, ale napr. cordoba (iste je to sedan so vsetkymi (ne)vyhodami) ma v zaklade az 485l kufor.
neregistrovaný "luco"
14. 8. 2007 13:16
Re: verejny nazor
Opet musim pokorne souhlasit a prijmout vetsinu vytek.. co se diskuze ohledne designu tyce, opet musim pripomenout, ze vse je vec nazoru..presto naprosto souhlasim, ze nejpovedenejsi je Octavia II a jeji combi.. pobirat dnesni prumernou (udajnou!!)v CR, nebylo by pochyb o tom, ze byl zvolil prave ji..jeste mi dovol(te) par poznamek k "nalepce MIG"..vyznam tohoto byl myslen jako vytka vuci vsem posmevackum, kteri skodovku shazuji na uroven indickych automobilek, co se do kvality tyce..nalepkou jsem mel namysli zvyseni kvality, kontroly, ale i pokroku v oblasti techniky (ergo celkove urovne)od r. 91, kdy skodovka presla pod koncern VW..skodovka zustava nadale ceska, pevne v to aspon doufam, i kdyz take nesouhlasim s postupnou germanizaci nejvyssiho vedeni..
14. 8. 2007 13:15
Re: Fabia vs. Clio
Spíš než brát podobné výbavy je lepší dovybavit vozy na schodnou úroveň a pak vynášet soudy.
neregistrovaný "eda"
14. 8. 2007 13:08
Mně se celkem líbí
:-)
neregistrovaný "Beran"
14. 8. 2007 13:02
Re: verejny nazor
No, jsi-li masochista, tak Tě zklamu. Ale musím říct, že fabia II ve mě vyvolává rozpaky dodnes. Interier je zdařilý (snad jenom ta schránka bez víka u nejlevnější verze je trapas...), ale když to tak vezmu, tak roomster je podle mě setsakra zdařilé auto z hlediska designu (kam se na něj ona pověstná konkurence z eurolatinských zemí hrabe...) a kombík vypadá taky dobře, ale krátká verze mi prostě nesedí. Mladistvost v ní nevidím, a plochá střecha působí zcela cizorodě - stejně se mi nelíbí ani Swift a ze stejných důvodů, ten je navíc tak katastrofálně krátký, že vypadá jako přerostlý smart. Mini je prostě natolik osobité a individuální auto, že použít jeden z jeho výrazných prvků není prostě to pravé ořechové. Za nejlepší "novou" škodovku pokládám Oktávii II a její Combi, naproti tomu jestli je něco v produkci MB nevýrazné, je to Superb. Design je skutečně subjektivní, v Německu a v Holandsku se nová Fabie hodně (dle mých známých) líbila, někdo si zvykne, jiný bude ignorovat, pár změní za čas názor, já ale Mladé Boleslavi (byť nejsem její zákazník) popřeji méně kontroverzní přijetí dalších nových modelů a hlavně úspěchy. V této souvislosti mám jednu připomínku k tomu MADe IN GERMANY. Škodovka je ČESKÁ AUTOMOBILKA, stejně jako Opel je německý a Volvo švédské. Nepleťme si to s výrobnami TPCA či Hyundaie, kde se na našem území pod zahraničním managementem vyrábějí auta vyvinutá mateřskými závody někde úplně jinde a kde vozy berou podle jejich značky. Nedávno jsem sledoval britský test tří malých vozů - Foxe, Ayga a Atose a zásadně uváděli - Toyota, Volkswagen a Hyundai. A vůbec nikoho nezajímalo, že Aygo je dělané v Čechách a Fox v Brazílii. To je ten drobný rozdíl, který ale řada pisálků pomlouvajících škodovku nikdy nepochopí, ale především nebude akceptovat. Přestalo být Volvo švédské, když ho koupil Ford? Přestal být Saab švédský, když ho koupilo GM? Tak proč je škodovka německá? Vedli ji dva čeští manažeři a to, že je tam dneska Němec je daleko větší chyba našich lidí, že místo sebevědomí a legální snahy se prosadit i na vyšší a nejvyšší posty ohnou hřbet v práci a svoje frustrace si pak vybíjejí psaním o české malosti na internetu.......
neregistrovaný "FX"
14. 8. 2007 13:01
Re: Combi
Zase tak extrémní výška vozu není a celek také nepůsobí kdovíjak nesourodě, takové stilo 5d je na tom hůře. Ony motory také nejsou celá paleta produkce.
Neboli příspěvek na téma "koukněme se na to černě".
neregistrovaný "luco"
14. 8. 2007 13:00
Re: verejny nazor
je mi jasne, ze vse je o nazoru..ale pro me znamena 607 ted uz z nouze cnost..v dobe, kdy prisel, to byl boom a priznavam, ze se mi tehdy velice libil..ale s tim jak prichazely 206 306 a ted uz i 207 a 307 je proste tenhle styl uz davno pryc..podle me..607 uz proste vedle nich vypada hrozne..u superbu nerikam, ze je to mladik..ale preci jenom konzevrativni vzhled mu porad dava vice majestatnicky vzheld nez 607..je li postaven na 17" SOLID nebo primo L&K v cerne magicke nebo bezove capuccino a odstavit ho vedle nynejsi podobne udelane 607, vapadal by mnohem dustojneji..ovsem co s libi mi, nelibi se jinemu..sto lidi, sto chuti
neregistrovaný "Tomm"
14. 8. 2007 12:59
Re: Fabia vs. Clio
Jenže, díky postavení škodovky na trhu v ČR se ceny ostatních konkurentů odvozují právě od ceny škodovek. Takže kdyby např. byla Fabia v ČR za 200.000,- téměř okamžitě nabízí konkurence podobně vybavený vůz za podobnou cenu. Tak se chová i škodovka v zahraničí, kde svou cenu stanovuje konkurenceschopně vůči místním dominantním modelům.
neregistrovaný "astros"
14. 8. 2007 12:58
Re: Fabia vs. Clio
ano ale Britania nie je zrovna fer porovnanie, pretoze tam su ceny aut pravdepodobne najvyssie na svete (ak neratam S. Koreu) kvoli tomu ze je GB v europe a ma volant v pravo. Smradi vyrobcovia to pekne zneuzivaju.. asi tak ask Skoda tu. Viem ze celkom dobre funguju importy aut z NL do GB.
neregistrovaný "astros"
14. 8. 2007 12:57
Re: Fabia vs. Clio
ano ale Britania nie je zrovna fer porovnanie, pretoze tam su ceny aut pravdepodobne najvyssie na svete (ak neratam S. Koreu) kvoli tomu ze je GB v europe a ma volant v pravo. Smradi vyrobcovia to pekne zneuzivaju.. asi tak ask Skoda tu. Viem ze celkom dobre funguju importy aut z NL do GB.
neregistrovaný "tomcat"
14. 8. 2007 12:51
slabota
tak to je hnus ;-\ :no:
neregistrovaný "Juha"
14. 8. 2007 12:47
Re: verejny nazor
To jsou takové plky, když vyšel superb, tak se psalo, že bude vypadat dlouho dobře a Peugeot 607 se okouká. Po letech vypadá 607ma aspoň trochu moderně, ale superb už ukazuje opravdu věk. Auto je buď hezké nebo škaredé, věk to nemění.
neregistrovaný "astros"
14. 8. 2007 12:44
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
ano, kufor ma naozaj priestranny. Rozmyslam co este....na nic neprichadzam.... >:-[]
Inac, mne sa dizajnovo paci, ale aj tak by som do nej nesiel.
neregistrovaný "někdo"
14. 8. 2007 12:38
Re: Fabia vs. Clio
ano v jiných zemích má škodovka posazenou cenovou politiku, tak, že je pod cenami konkurence, s tím se nedá než souhlasit. ale český trh je specoš, zde ostatní lezou s cenou dolu, pouze škodovka se srovnatelnou výbavou nahoru. Porovnával jsem ceny Fiat GP, škoda Fábia, Renault Clio a světe div se škoda se srovnatelným motorem a výbavou oba konkurenty ve vyšší celkové cenovce předčila. přiznávám, že jsem bral zlatej střed 1.4 motor a výbavu, kde nechybí centrál, rádio, klima. Nebylo to nic markantního, ale na to aby se nad tím člověk pozastavil to stačí - ale je to jasný tržní hospodářství, pokud lidé za to chtějí dát víc, tak neni důvod to dávat levněji.
neregistrovaný "luco"
14. 8. 2007 12:34
verejny nazor
Fabia vypada sveze, mlade a troufam si rict, ze tenhle design ji treba i po faceliftu docela dlouho vydrzi a bude "in" porad. Tohle je umeni, udelat auto, ktere se neokouka, ktere bude vypadat pekne i kdyz na jaro/leto 2008 nastoupi uplne nove trendy (stejen jako moda)..takovy 207 bude za dva roky vypadat seredne..za dva roky uz styl protahlych svetel velke diry bude davno pohrben.. a ke kritikum kvality-jen tak pro zajimavost: stacilo by odhodit predsudky a razem by jste zjistili, ze nalepka Skoda je jen stitek na napisu MADE IN GERMANY..a uprimne, nemecko, to je setsakramenstka kvalita.. jo a jeste neco malo k motorum a cene..v cechach si tohle auto kupujou lidi, kteri nemaji na to investovat miliony...a tem 1.2 ale i 1.4 nafta BOHATE staci..na popojizdeni..radeji ozeli kultivovany chod pred si priplatit nekolik desitek tisic u jinych zahranicnich vozu..jinak vetsina pravnickych subjekzu, kteri kupuji auto pro firemni ucely, voli 1.9 77kW..coz je trefa do cerneho..myslim si ze skodovka voli posledni dobou vynikajici strategii...jak modely, jak cenami smeruje presne tam, kde je potreba..
tak jen do me, zarputili fordovci, peugeotari, renaultovci atd atd... ;-)
neregistrovaný "někdo"
14. 8. 2007 12:32
Re: Fabia vs. Clio
No kvalitu, když pominu "jedna pani povídala" pak srovnám kvalitu jen z toho co znám. měl jsem zkušenost s jednou Fábií a jedním renaultem. Ani jedno auto nebylo bez chyb u každého něco haprovalo (schodou náhod u obojího elektronika, resp. elektrika) a přístup servisů byl u obojího víceméně stejný.. resp. stejně cenově. u škodovky mne zarazilo jenom to, že se ze mne snažili dělat blbce a tvrdili, že je v pořádku, že motorek v pátých dveřích vrčí, ale neodemkne je (ale to připisuju jenom na vrub ukecanýho přijímacího technika), jinak s opravou pohoda.
neregistrovaný "někdo"
14. 8. 2007 12:24
Re: Fabia vs. Clio
ano počítám že ve výbavě s klimou, centrálem, el. okny, rádiem s CD/MP3 a motorem 1.2 TCE se bude Clio Combi houpat na 400 tácech a to bohužel krátká Fábie 1.6 77 kW ambiente doplěná o rádio, centrál na DO, klimu - atakuje už nyní a nepředpokládám, že by kombík měl být za stejnou nebo nižší cenu než 5-dv.
anonym
14. 8. 2007 12:20
Bravo Skoda
Skodovka je majster v robeni serednych aut, ale toto predcilo vsetky ocakavania ;-)
Fabia bola katastrofa a toto...."tiez auto"...
Fakt som zvedavy na predajne cisla.
Skodovky su mozno kvalitne, ale dizajnerovi co robil novu Fabiu a teraz Fabiu combi...nech si radsej najde inu profesiu.
neregistrovaný "vvv"
14. 8. 2007 12:14
Re: j
A je to hnusné jenom proto, že je to škodovka, nebo se ti to opravdu nelíbí?
anonym
14. 8. 2007 12:13
mno!
Je opravdu s obr kufrem - bohužel vnitřní prostor pro posádku je tak pro 4 střední postavy (uvažuji nad delším cestováním :no: ). Design je klasika koncernu - decentní, konzervativní, který předkládá dojem kvality :yes:. Jen ty motory HTP jaksi, jak slušně označit to, co mne ničí, takové do auta na delší cestování v dnešním provozu, nejsou dobrou volbou. Pak jsme ale u TDI, která si VW nechá zaplatit... Pak oproti Cliu 1,2 se 100 koňmi je HTP jak z minulosti. :-O Mít ale na TDI a slušnou výbavu, pak ano, nebyl bych z něho asi výrazně zklamán. :-!
neregistrovaný "v"
14. 8. 2007 12:11
Re: j
A je to hnusné jenom proto, že je to škodovka, nebo se ti to opravdu nelíbí?
14. 8. 2007 12:00
Re: Fabia vs. Clio
Základní motorizace 1,2HTP 6V, výbava, bude možná o nějaký prvek širší, čili plus maximálně hlavové airbagy, které u nás stojí 7 tis.
U Octavie Scout je cenový rozdíl také cca 80tis Kč a jeho výbava vychází z Elegance, a tak širší výbavu než je u nás v ČR mít rozhodně nebude.
neregistrovaný "A2"
14. 8. 2007 11:57
Combi
Zdá se to opravdu divné, extrémě vysoká stavba vozu v kombinaci s malými kolečky (samozřejmě se jedná o 16" nebo 17", přesto tak působí) vytvářejí jakýsi nesourodý objekt prazvláštních tvarů. Ani snaha a pečlivost při výběru pozic pro fotografii nepomáhá tento poznatek změnit. Připočtěme ještě úžasné motory HTP a 1.4 16V a není co dodat.
anonym
14. 8. 2007 11:54
1.6
Ta 1.6 16V 77kw je předpokládám ta hrozná FSI, že?
anonym
14. 8. 2007 11:52
môže byť
No celkom sa im podarila...aj keď A-stĺpik mi moc nesedí s C-stĺpikom. Možno to robí aj ten oblý strešný nosič. Ale inak v pohode. Držím jej palce :yes:
neregistrovaný "Václav"
14. 8. 2007 11:50
Fabia Combi nebo Clio Grandtour
Tak to bude na autosalónu ve Frankfurtu veselo. Nicméně je vidět, že Škoda po dlouhých létech ždímání, které se mimochodem podepsaly i na "nové" škodě Octavia, začíná vyrábět auta, která již budou konkurenceschopná. Otázka je, jakpak asi bude působit venku. Nicméně zatím to vypadá, že vítězí zákazník, takže předsudky stranou a hurá vyzkoušet Clio i Fábku a poté se rozhodnout :-!
neregistrovaný "Václav"
14. 8. 2007 11:50
Fabia Combi nebo Clio Grantour
Tak to bude na autosalónu ve Frankfurtu veselo. Nicméně je vidět, že Škoda po dlouhých létech ždímání, které se mimochodem podepsaly i na "nové" škodě Octavia, začíná vyrábět auta, která již budou konkurenceschopná. Otázka je, jakpak asi bude působit venku. Nicméně zatím to vypadá, že vítězí zákazník, takže předsudky stranou a hurá vyzkoušet Clio i Fábku a poté se rozhodnout :-!
neregistrovaný "_Teddy_"
14. 8. 2007 11:48
Re: Fabia vs. Clio
Este by bolo dobre povedat, co je to "zaklad" v Britanii, a zaklad v CZ/SK... :-)
14. 8. 2007 11:38
Re: Fabia vs. Clio
To se budeš divit, ale základní Fabia u nás začína na 250tis Kč, v Británii na Ł7990, čili 330tis Kč.
neregistrovaný "Tom"
14. 8. 2007 11:36
Fabia kombi
Hmm podla mna nova Fabka Combi vyzera super ten zadok sa mi fakt paci :-) :yes: a vyzera este lepsie jak normal fab. :yes: >:D
14. 8. 2007 11:35
Asi radšej Roomster
Roomster je podľa mňa pekný, ale toto čudo, či už krátke alebo dlhé je nič moc. :no:
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 8. 2007 11:33
Re: Fabia vs. Clio
V čem si protiřečím??? Reagoval jsem na příspěvek, co napsal "někdo".
neregistrovaný "mikes"
14. 8. 2007 11:31
design
tak nevim, kdyz vidim posledni kousky skodovky, vypomenu si na pohadku o pejskovi a kocicce kdyz pekli dort - dali spoustu veci keter meli radi a vysledek se nedal jist. Podobne mi prijde design skodovek - vythrne se kousek z celeho auta a vypada to dobre, kdyz to ovsem splacaji dokupy je to hnus. zajimalo by me ke kterym zakaznikum Skoda timto designem miri - skoda Skoda
anonym
14. 8. 2007 11:29
Re: Fabia vs. Clio
No v britskem vydani asi nema udaj o cene pro cechy zadnou vypovidaci hodnotu, protoze je znama vec, ze na zapad od nas je Skoda v pomeru ke svym konkurentum levnejsi nez v CR. Zde Skoda plne vyuziva svou dominanci na trhu.
neregistrovaný "neodborník"
14. 8. 2007 11:29
Re: z boku
Tak napsal časopisový odborník teoretik. Nebo jste už s Fabií II kombi jel ?
neregistrovaný "FX"
14. 8. 2007 11:29
Re: z boku
Já ji viděl na živo. Musím napsat, že pro mě největší designouvou slabinou je právě boční profil (zadní dveře a dál) a docela neskutečná výška vozu. Je to taková vysoká almara, na živo vypadá tak nějak rozpačitě. Je to více vyšší než širší.
Zadní partie (lampy, kufr) je poměrně povedená.
14. 8. 2007 11:20
Re: K hodnoceni je treba vice fotek
jakej muj nazor?Zkusenosti vsech kteri 1,4tdi zakoupili.
anonym
14. 8. 2007 11:19
Re: Fabia vs. Clio
Trochu si protiřečíš když říkáš že poleze do zelí větším autům,a prachy dáš za malé auto.
anonym
14. 8. 2007 11:15
Re: Fabia vs. Clio
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
14. 8. 2007 11:14
Re: j
Možná než si čekal...je mnoho lidí,kterým se líbí ;-)
neregistrovaný "Juha"
14. 8. 2007 11:12
z boku
Zepředu dobré, zboku dobré, zezadu to bude asi katastrofa. Vedle clia to bude podivné vozítko. Zezadu to má siluetu typu lehce rozšířeného Hyundai Atos. Interiér se dá taky přežít. Jízdní vlastnosti slušné, ale je jasné, že širší auto na tom je líp. Těžko že by ten podvozek nějak zázračně naladili, že bude komfortnější a zároveň lépe sedět když je užší. Vnitřní hluk má stejně jako kufr největší ve třídě. Pro mě je srdce auta motor a tam je to hrůza. Nejhorší malý dieslák a průměrnou 1,2ku co má největší spotřebu ve třídě. Pořádné motory, větší šířka a odhlučnit a je to lídr třídy.
neregistrovaný "M!"
14. 8. 2007 11:09
j
Ještě hnusnější než jsme čekali. To auto je fakt ošklivé. Jsem zvědav jak se to bude prodávat.
14. 8. 2007 11:06
Re: Fabia vs. Clio
Presne tak, Corsa ma 1.0 12V trojvalec uz od roku 1997 a dodnes o tom nie je pocut. Pritom nie je ani vykonnejsia, ani zvuk nie je lepsi.
neregistrovaný "leon"
14. 8. 2007 11:04
Re: K hodnoceni je treba vice fotek
... k hodnocení je podle mě třeba především osobní kontakt :)
14. 8. 2007 11:03
Re: Fabia vs. Clio
Nedávno jsem si pročítal v Autotipu test Fabia vs Corsa vs 207 vs Polo. Jednalo se o motory 1,4 16V. A už v druhém testu jsem se dočetl v závěrečném hodnocení u Fabie výborný poměr cena/výbava. Prvně to bylo v britském testu u Carauta. Corsa se stejou výbavou byla o 50tis dražší. Zdá se, že vyšší cena Fabie je jen výmysl některých diskutéru. Navíc základní motorizace Corsy je 1.0 44kw a také tři válce. Jen se to tak nerozkřikuje. Navíc je benzinech citelná díra buď 1,4 s 66kw nebo 1,6T s 121kw. Asi nejlépe má benziny odstupňovaný Peugeot 207.
neregistrovaný "Hooligan 49"
14. 8. 2007 11:03
Re: Fabia vs. Clio
Na druhou stranu je ale potřeba říct, že Clio s tímhle motorem už "poleze do zelí" o třídu větším autům... A dát 400 tisíc (+- autobus :-D ) za malé auto už je přeci jenom dost.
14. 8. 2007 11:02
Re: K hodnoceni je treba vice fotek
Ako obe z profilu? Z profilu bola prva fotografia, znama uz pomaly mesiac. Teraz su zname prave tie fotografie, ktore o designe zadnej casti hovoria dost jasne.
A ako to myslis s tou 1.4 TDI 51kW? Tvoj nazor, ci ako?
14. 8. 2007 10:58
Re: Fabia vs. Clio
Kazdemu, co sa mu paci. Ale tu kvalitu si nejako obisiel... ;-) :yes:
14. 8. 2007 10:57
K hodnoceni je treba vice fotek
Dve fotografie opravdu nestaci,obe z profilu(zepredu,zezadu)toho o opravdovych slabinach designu(zadni cast)prilis nerikaji.Jinak,motor 1,4tdi 51Kw se do vyrobu nemel dostat. ;-\
neregistrovaný "někdo"
14. 8. 2007 10:55
Re: Fabia vs. Clio
kufr .. ano Fábia, design věc subjektivní, útulnost interieru tam už to ve škodovce pokulhává (ale i tam se může někomu líbit víc než v jiném voze), cena - škodovácká = vysoká a technika pod kapotou žádnej zázrak, spíš sázka na zlkvidování skladových zásob. takže výsledek pro mne (píší pro mne, subjektivní rozhodování na rádoby objektivních věcech) Renault Clio combi 1.2 TCE
14. 8. 2007 10:52
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
Mne sa stara pacila 5-dverova asi rovnako. Ale to je jedno. Podstatne je, ze nova Combi nema tak kontroverzny design ako 5-dverova a ze je sakramentsky priestranna! :yes:
14. 8. 2007 10:49
Fabia vs. Clio
kufor: Fabia
kvalita: zrejme Fabia
design: pre mna Fabia
cena: ?
anonym
14. 8. 2007 10:49
Re: Lepsie ako na prvej fotke.
JJ, pekna je, aj stara Fabka combi bola krajsia ako 5dv., aj nova je krajsia. Podstatne. Kufor obrovsky. :yes:
14. 8. 2007 10:44
Lepsie ako na prvej fotke.
Hmm, fakt lepsie. Presane, ako som cakal. 480 l je pekne susto. :yes: