Ford zveřejnil ceník faceliftovaného modelu S-Max. Modernizace znamená především osvěžený vzhled a nové motory, ceny zůstávají na srovnatelné úrovni, jako byly u staršího provedení.
Nojo, ale kolik by ten S max s tim 3.0 stál? Počítám, že stejně, co ořezanej R class. Na tom podle mě pohořel i vrchol Espace a pak ho dávali se slevou snad 30% rovnou.
jasně, tahle nová generace naftových šestiválců musí být proti čtyrválcům jednoznačně identifikovatelná, když už i ten starší s podobným výkonem jako čtyřválec byl hodně citelný.
A hlavně mají tyto nové šestiválce velice slušnou spotřebu :yes:
přesně takhle hodnotí i 3.0dCI (Isuzu) vs. 2.0dCI v Espace/Grand Espace. Výkonově podobné 180k/175k, ale ten krouťák a přebytek výkonu byl pocitově výrazně v prospěch šestiválce. Druhá věc byla spolehlivost....
Takže za mně pro V6 v naftě jednoznačně ano :yes:
No ale co má chudák Ford dělat, když jim ho PSA ukradlo komplet i se vší dokumentací a výrobní linkou >:-[]
...dokud nepotřebuješ třeba předjíždět. Pak se ukáže, že na auto velikosti Galaxy je dvoulitr sice přiměřený motor, ale nějakou velikou rezervu nemá. Zvuk a záběr šestiválce by tě rychle nahlodal, pak je to rozum vs. srdce. Pro pohodovou rodinnou jízdu je dvoulitr každopádně dostatečný.
Nemůžu nic než souhlasit, pro S-Max by byl 3,0TDCI ideální. Sám jsem o S-Maxu uvažoval, ale nakonec mě odradila nabídka naftových motorů. Je to velké a těžké auto, 3,0 TDCI by mu rozhodně sednul. :yes:
Ono ani u PSA 2.2HDI velkou díru do světa neudělal a pokud vím tak už byl stažen z nabídky. Je škoda, že Ford vypustil 3.0TDCI, to by byl do S-Max luxusní motor.
No ja jsem si na Slovensku u Benziny těsně před vánoci natankoval do MAN 440TGX 800litrů,přijel jsem na firmu a po vánocích jsem neodjel,totálně ucpaný filtry.Celý den se to čistilo,a paradoxně po cestě na Sk jsem byl v servisu na olejích a všech filtrech tak jsem to jednoznačně natáhnul tam,ta nafta nechtěla ani téct,filtr plný "másla" to se dalo prstem mazat na chleba :-) . JJ,ještě to dlouho potrvá než se tu bude držet nějaký standard kvality!
Tiez som si vsimol tú hmotnost: preto napriek vyssiemu výkonu a znacne vyssiemu tocivému momentu je zrýchlenie len o 0,1s lepsie. A tých vyse 100 kíl bude zrejme cítit na spotrebe. Volba nového 2,0 TDCI oproti 2,2 TDCI sa mi zdá preto jasná.
2.2 neni biturbo, je to s PSA, ale biturbo je v Citroenu C5 2.2, v Mondeu je jedno turbo, mam ho ve svem Mondeu 2009 2.2 TDCi.
Jinak me zkusenosti:
Mondeo 2004 2.0 TDCi - v cca 40 000 km (pri stari 2 a pul roku)se zadrely vsehcny trysky, oprava cca 45 000
Focus 1.8 TDCi - jezdil dobre, ale ten zvuk !!! katastrofa, najeto 70 000 bez problemu
reditelovo mondeo 2006 - zadrene trysky pri 80 000 km
Momentalne mam Mondeo 2009 2.2 TDCi, cerpam jenom Vervu od benziny, mam najeto 19 000 km, zatim vse v pohode.
Dnes jsem cetl, ze od leta zase zvysi bioslozku v palivech, uz me s tim pekne se*ou.
Zkusenosti s 2,0TDCi a 2,2 TDCi (minule generace)...jediny problem citlivost na nekvalitni naftu (najete cca 180 tis.) vse Mondea, u 1,6 TDCi uplne bez problemu ted ma 159 tis. Focus - a celkove zadna zavada na aute. Koukam na rozdil vahym noveho 2,0 versus 2,2...tam je rozdil pres 100 kg...to uz je radna porce navic/mene na predni napravu
Měl jsem tim na mysli starší generace motorů co se dávaly do Escortu atp. myslím 1.8TD na to byla kritika opravdu veliká i na převodovky ale nevím jak jsou na tom TDCi co jsou v Focusech a Mondeu.
Bohužel, přes to, že jsou to nejrozšířenější dieselové motory na světě! , nikdo s nimi zkušenosti nemá >:D Je to jako napsat, má někdo zkušenosti s auty, která mají čtyři kola, vždycky bylo lepší se autů se čtyřmi koly vyhnout >:-[] Nesmíš věřit českým hospodským povídačkám. Tady co není pod koncernem VW tak je buď nekvlitní a nebo moc drahé, moc to žere a jsou na to drahé díly >:D
Má někdo zkušenost s těmito motory? Vždycky bylo lepší se Fordu s Dieselem vyhnout,jak na tom jsou nový nebo spíš posledni dvě generace těchto motorů?
Jinak S-Max krasavec :yes: