Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Fabia: První jízdní dojmy

Modernizovanou Fabii jsme na stojánce důkladně zkoumali už na začátku března v Ženevě. V okolí řeckých Atén proto šlo už jen o jediné: Zjistit, jak s novými motory jezdí.
Zpět na článek
Avatar - chlapecx
20. 3. 2010 20:14
Re: z * sa bic neuplete
nio pokudm já to pochopil tak mají upravenou PQ24 mna parametry PQ25 jak by sis to asi představoval jako rozšiřovat podvozek pod kastlí???
Avatar - chlapecx
20. 3. 2010 20:10
Re: 15000?
no my teda když renaulta dovybavili na stejnou výbavu jak Fabii v Ambiente, tak sme se zajsně dostali jinam u renclíku, byl pak vejš, to k tomu, jak se furt mluví fabie je holátko:-)
a i to havrarijní u škodovky 8 a u renaultu 13 a leasing když ti dá renclík velkouslevu, tak si j iv těch splátkách nechá zaplatit (tvrdá měna je tvrdá měna)
Avatar - chlapecx
20. 3. 2010 20:06
Re: Cena
otázka je, co je kratší vzdálenost. turbo je spíš na delší než na popojíždění se studeným motorem:-) na ***čky jednoznačně HTPčko:-)
20. 3. 2010 13:33
Re: Koukal jsme na konfigurátor...
Deset tisíc jsem myslel za to "Zvláštní lakování". To je tam nové. Ale v podstatě kromě základní bílé, červené a částečně žluté je za všechny ostatní barvy minimálně desítka navíc.
Podobné je to ale i u ostatních výrobců.
20. 3. 2010 13:24
Re: Povedlo se
To srovnávání bylo trošku mimo. Měl by sis v těch třídách taky trošku udělat pořádek.
Já bych to spíše viděl na dvojice Venga/Soul vs. Roomster/Roomster Scout. Tady je to 2:0 pro Kiu.
Vedle Yetiho bych spíše postavil Kiu Sportage. A ta taky v nové generaci není vůči Yetimu zrovna chudý příbuzný. Za sebe musím dokonce říct, že se mi u auta typu SUV (přestože mi celá tahle kategorie přijde jako naprostá zhovadilost) líbí více dynamické tvary Kie, než rádoby off-road hranatý vzhled Yetiho.
Avatar - petrumr
18. 3. 2010 19:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kubiii"
18. 3. 2010 13:36
Re: z * sa bic neuplete
chybí mi tu smajlík odmítající dále házet perly... >:-[]
Avatar - Ronault.
18. 3. 2010 12:50
Re: Přání splněna
Marně už teď svou trapnost zpětně zapřeš. Dokonce ani Forďáci ti nezvedli palec >:D
18. 3. 2010 12:34
Re: z * sa bic neuplete
a ty si daj okuliare, kkt jeden, ked nevies citat tak necitaj moje prispevky a nereaguj na ne..
neregistrovaný "kubiii"
18. 3. 2010 11:39
Re: z * sa bic neuplete
Zkus někdy interpunkci, kdo má ty sraczky po tobě louskat... 8-s
18. 3. 2010 11:31
Re: z * sa bic neuplete
uroven si ukazal sam ked si tu na mna zacal utocit... Yetiho si kupis mozno tak vo vlhkom sne ked sa ti sniva ako predavas tu svoju krabicku.. Takych cocotov ako ty co pridu sem len vyryvat nemusim...
neregistrovaný "kubiii"
18. 3. 2010 11:26
Re: 15000?
Koukni na aktuální ceny Ruma v akcion-line Start, pohled do konfigurátoru a poměr cena/výbava mě velice příjemně překvapil :yes:
neregistrovaný "kubiii"
18. 3. 2010 11:23
Re: z * sa bic neuplete
jj svoji úroveň dokazuješ neustále :yes:

Jinak tě asi zklamu, fabii nevlastním a vlastnit asi nikdy nebudu, i když možná nám v rodině přibude Yeti. Ten tě v tvém BMW, které ti visí nad postýlkou taky zneklidňuje???

No a AUTO.CZ-erotiku provozovat nemusím, na tyhle věci jsou lepší ženský, ale to taky pochopíš, až ti přestane vlhnout prostěradlo >:D
18. 3. 2010 09:32
Re: Facelift
člověče, taky už to není, co to bejvalo. nejsu ve vývinu a když vidím některý moudra chytráků, kterým je rodný stát malej a vydali se obšťastnit sousedy..
18. 3. 2010 08:19
Re: Přání splněna
Snažíš se marně, na tebe platí to ohraný pořekadlo, že mě může urazit jen inteligent. Jenže s inteligencí se musíš narodit, tu studiem nezískáš ;-)

O neřiditelný Fábii jsem nic nepsal (zkus vyšší dioptrie), jen jsem reagoval na jossalitovu přeháňku, jak to může v reálu dopadnou, když se mladej bejček bude snažit někoho ve Fabii školit.
neregistrovaný "freehold"
18. 3. 2010 07:26
Re: 15000?
Ona by klidne mohla stat stejne a nebo o 50 tisic vic, s motorem to nema nic spolecneho. Jen proste uvazuju o koupi auta a porovnavam i jine znacky a tam vidim, ze muze byt lepsi motor za nizsi cenu.
neregistrovaný "freehold"
18. 3. 2010 07:19
Re: 15000?
Ja porovnavam Clio Grandtour TCE a Fabii kombi TSI, to neni za 220, ale cca 270. Nejsem proti Skodovce, chtel jsem si koupit Roomstera Duo, ale kdyz porovnam nyni vybavy Fabie a Clia v zakladni verzi s turbem, tak to je dost rozdil.
18. 3. 2010 07:07
Re: z * sa bic neuplete
prosim ta daj si kvapky na ukludni sa a nesplietaj chujoviny a chod si do garaze honit nad tou svojou fabiou ktoru som ti urazil...
Avatar - Ronault.
17. 3. 2010 23:46
Re: Přání splněna
Obojí je od "I", ale nezapomeň, že se bavíme o inteligenci, ne o idiocii, kterou jsi tady s tou neříditelnou Fabií dnes předvedl >:-[] >:D
neregistrovaný "kubiii"
17. 3. 2010 23:42
Re: z * sa bic neuplete
Zkus si po sobě pár těch postů přečíst a třeba se ti taky zvedne kufr. Nejde o názor, ten má každej svůj, ale o tu zmiňovanou úroveň...
neregistrovaný "kubiii"
17. 3. 2010 23:38
Re: Masírka
Jejda, tady si někdo snaží hrát na GTIho...

Marně pátrám, jestli je trapnější tohle nebo příspěvky adolescentů a pivních mozolů ve stylu "fóbie je hnus"?!?

Nevím...
17. 3. 2010 22:49
Re: Přání splněna
To víš, já jí mám na rozdíl od některých Renault fans na rozdávání, takže si to můžu dovolit ;-)
17. 3. 2010 22:39
Re: Facelift
No hlavne že jesť ti chutí... 8-s
Avatar - Ronault.
17. 3. 2010 22:07
Re: Přání splněna
Víme, tam tvá inteligence prská všemy směry až jsme všichni poprskaní 8-s >:D
17. 3. 2010 21:50
Re: Facelift
No vidíš, takže se vlastně vozíš v autě s vyšší technickou hodnotou než v Rollsu.
17. 3. 2010 21:48
Re: Přání splněna
Já si to nechávám až pod nějakej článek o Renaultu, tam se to vždy jen hemží rozumy :-)
Avatar - white label
17. 3. 2010 21:05
Re: Přání splněna
Jj, bez "odezvy volantu" dnešních Fordů, jsi na cestách odsouzen
k pasivní ostudě, nebo aktivní záhubě... 8-s :*) >:D
Avatar - Ronault.
17. 3. 2010 21:00
Re: Přání splněna
No vidíš, ty playstationový jezdec si takový rozumný počin dodnes neudělal ;-)
Avatar - petrumr
17. 3. 2010 20:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
17. 3. 2010 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2010 20:49
Re: Přání splněna
Konečně jsi tady napsal něco rozumnýho, teda aspoň ten první odstavec :yes:
17. 3. 2010 20:48
Re: Přání splněna
Ne ne, já jen pokračoval.. :-)
Avatar - petrumr
17. 3. 2010 20:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2010 20:46
Re: Facelift
Asi Rolls anebo Rapide. Jen mi tam k nim pár věcí z výbavy neštymuje >:D
Masírka
Jistě, pro nejtalentovanější kýčaře a pajcéry EVROPY s koulema a trpajzlíkama na zahradě či před domy vzhledově uhlazené, tedy dobré.
Středněproudý konzument si disproporcí hned nevšimne, ale ví, že může jit i jinam a porovnat.
Znalce pobaví rozmanitost, čti neprovázanost, roztržitost, nedokončená báseň, která ambicemi šla za Divišem přes Německo a nedošla ani za ceduli první obce.
Marně pátrám, u kterého jiného výrobce bych našel něco tak ošklivého, nevyváženého ve své třídě. Poslední úder, úplné K.O. ti dá interiér. Jen zcela vyhladovělý a se zavázanýma očima snad můžeš popojet. Nic víc. Bohužel, nebo bohudík?
Ty nejsi pohádka o ošklivém káčátku, ty prostě nevyrosteš!!!

:no:
17. 3. 2010 20:05
Re: Facelift
Hele importe, vlastním R s velmi nezvyklou výbavou včetně Climatronicu, šesti airbagů, ESP, TPM, panoramatické střechy, sportovních sedadel, natáčecích světel, corner mlhovek, tempomatu, motoru 1.6, litých kol 16 palců a milionu dalších blbůstek od nastavitelnýho sedadla spolujezdce po loketní vopěrku. Rozhodně ale neodsuzuju lidi, kterým nic z toho neimponuje a kteří auto neposuzujou podle ceníku a minimální seriové výbavy. Jsou takoví, pro které je optimem komfortu centrální zamykání bez dálkového ovládání, protože stejně tahají zkusmo za kliku, jestli se ten krám zavřel. Momentálně je pro internetové masturbátory idolem Renault, protože drasticky snížil ceny. V reálu je to trochu jinak a není dobře ostatním vnucovat svůj pohled na svět jakou výbavu si můžou nebo nemůžou kupovat...
Avatar - petrumr
17. 3. 2010 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
17. 3. 2010 19:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2010 19:11
Re: z * sa bic neuplete
jj zato tvoje maju uzasnu vypovednu hodnotu. Ja som multiplu zobral ako priklad kedze vela ludi ju povazuje za skaredu.. A novinary sa isli posrat z toho ake je to skarede.. Aj ludia na forach.. Ja osobne multiplu uznavam ako ucelne auto ktore si najde svojich stupencov, osobne voci fiatu nemam nic.
17. 3. 2010 18:49
Re: 1.2TSI vs. RS
To je klidně možný, ale kdo má čuchat ten smrad a vdechovat ty kila sazí :-! V tom může Fabii I RS konkurovat snad jenom Avie
neregistrovaný "kubiii"
17. 3. 2010 18:26
Re: z * sa bic neuplete
Kdo si otírá hubu o Multiplu, nezaslouží než :no: :no: :no:

Jinak úroveň příspěvků Petera10 jsou opravdu ubohé... (blicí smajlík)
17. 3. 2010 18:23
Re: 1.2TSI vs. RS
V článku se to jasně píše - Fabia 1.2 TSI je o 200kg lehší, než starší Fabia 1.9 TDI RS. Co se týče převahy Nm, z toho nemůžete dělat závěry. Točivý moment je v podstatě výkon dělený otáčkama. A jelikož diesely pracují při nižších otáčkách, mají skoro vždy vyšší točivý moment. Podívejte se na starou Fabii SDI - ta měla točivý moment vyšší než většina beznínů, ale zrychlení na 100 bylo ze všech motorů nejhorší.
Avatar - petrumr
17. 3. 2010 18:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 3. 2010 17:25
Re: Facelift
Isteže, načo 4 reproduktory, keď aj s dvomi sa rádio celkom dobre počúva? A treba to rádio? Načo vôbec pravý airbag, keď ty sedíš za volantom, že? A načo je v palubke vôbec nejaká polička, však by stačil aj háčik, kam si zavesíš igelitku... Zdá sa, že pre teba ešte dosť jednoduchú Fabiu nevyrobili...
17. 3. 2010 17:22
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Popisujes to moc hezky, ale to prirovnani je jakobych se snazil bratrovi vysvetlit, ze chodim se skaredou holkou jen proto, ze je chytra!

Jestli se mi auto nelibi tak to proste neberu, tam je konecna a neni se ocem dale bavit.
17. 3. 2010 17:20
Re: Facelift
To bola skôr rečnícka otázka ;-)
17. 3. 2010 17:18
Re: Přání splněna
Ja robím, akoby predaje Fabie klesali nižšie a nižšie...
17. 3. 2010 17:16
Re: Přání splněna
Ty děláš, jak kdyby všude kolem Boleslavi byli plný parkoviště neprodejných/neprodaných Fabií a škodovka se jich nemohla zbavit.
17. 3. 2010 17:02
1.2TSI vs. RS
Zaujala mě věta o 1.2TSI 77kw..."To jsou prosím parametry, jen nepatrně horší než u první Fabie RS 1,9 TDI PD (96 kW, 310 Nm). Tak kam se těch 19kw a 135Nm ztratili ? Myslím že odpověd je jasná. Koho zajímá nějaký sprint 0-100 nebo max rychlost. Pro běžné ježdění je samozřejmě důležitější pružné zrychlení, kde myslím si bude RS výrazně lepší...
17. 3. 2010 16:56
Re: z * sa bic neuplete
až na to, že FII a R už nějakou dobu mají upravenou PQ25..
17. 3. 2010 16:48
Re: Facelift
Já v autě žádnou deaktivaci airbagu nechcu. Stejně tak nechcu připomínač pásů a další kraviny. Nechcu v autě ovládání rádia na volantu, když mám ve stejné vzdálenosti všechna tři potřebná tlačítka. Milý importe, zkus uvažovat o tom, že ne všichni mají pohled na svět jako ty. Nikdo tě výbavu s otevřenou horní schránkou kupovat nenutí, jsou lidé, kterým ale nevadí. Myslím, že by nebylo dobře upírat jim možnost koupit si jednodušší auto..
17. 3. 2010 16:07
Re: Facelift
To už by si chtěl po škodovce, nějak moc, ne?
;-)

Každé auto má své klady i zápory. Každé by mohlo co zlepšovat. Škodovka z tohoto pohledu nijak nevybočuje. Proč to tak má být, je otázka spíše na vedení, než nam ne. ;-)
17. 3. 2010 16:04
Re: :DDDD
Nic vlastního vymyslet neumíš a tak se po mne opakuješ? Máš v hlavě prázdno nevzdělaný primitive... :-! :no:
Avatar - twistedTSD
17. 3. 2010 15:36
Re: 15000?
no tak auto za 220 tis. toho vetsinou moc nemiva ;-)
Avatar - twistedTSD
17. 3. 2010 15:31
Re: 15000?
kdyby fabia nemela slaby motory tak by stala o 30 litru vic (za zbytecne vysoky vykon) >:D ...jaky rozdil by v tom podle tebe byl?
Avatar - twistedTSD
17. 3. 2010 15:23
Re: Out auta
tak to ani nechci vedet...ale to neni chyba skody a jsem rad ze dopadla jak dopadla :-)
Avatar - twistedTSD
17. 3. 2010 15:21
Re: Je pekná
co bys chtel, fabia nikdy nadherna nebyla a nebude a tomu nepomuze ani 10 faceliftu...spis bych se zajimal o ty zmeny vybavy, motory apod.
Avatar - twistedTSD
17. 3. 2010 15:19
Re: Koukal jsme na konfigurátor...
minimalne 10000? co je to za kravinu?
Avatar - theolli
17. 3. 2010 15:16
Re: :DDDD
koukám ty blbe že když to nejsem já sereš se do druhých,ty jsi ale ubožák!!
Avatar - prekladys
17. 3. 2010 15:09
Re: Cena
No sláva! motor a podvozek bychom už měli... A bez příplatku :yes: . teď ještě karosérii.
jen aby napřesrok nebyl základem třívalec 09 či dvouválec 0,6 TSI... pak bychom už asi olej odměřovali kapátkem.
17. 3. 2010 15:08
Re: z * sa bic neuplete
Nj, tady pujde i o subjektivni dojmy z rychlosti.. Takovy ridic fabie si jede 100 a prijde mu to jako dost rychla jizda, takze ho zrcatka moc nezajimaji. No a kdyz zacne predjizdet, vjede do toho vetru od kamionu, ktery dost citelne brzdi, takze to fabii asi trva o chvilku dyl. V tom se mu za 2 sekundy objevis namacknutej na zadku a onen ridic si rika, co to je za nim za hovado, dalsi blazen, co jezdi jako prase. Tvuj subjektivni dojem je taky opravneny, ale jiny. Halt to chce nadhled. Ja se zivim jako profik v irsku a nejvic me zase nasiraj micry s duchodcema uvnitr, jedou po prostredku tak 60 z kostela do kramu, ja namacknutej za nima, za mnou dalsich 10 aut do minuty, ale micra se ani nehne, neuhne, nic. Absolutni klid.Takze to chce klidek, jiny to uz nebude :-)
17. 3. 2010 15:02
Re: Facelift
Veď práve o to ide. Iba Fabia - voči konkurencii, ako tu dookola často čítam, zaostáva a ničím nezaujme. Niečo navyše by jej rozhodne prospelo. Základ neznamená, že musí byť bez nápadu. Pritom by stačilo málo. Napríklad dvojité dno batožinového priestroru je super - ale kombinácia s palubkou s dvomi dierami bez dvierok mi príde smiešna. A takých príkladov by sa našlo viac. Prečo by nemohla byť Fabia solídne vybavená aj v základe? Veľa jej k tomu nechýba, skutočne len drobnosti, ktoré ale v opačnom pohľade, keď chýbajú, vedia pokaziť náladu.
17. 3. 2010 14:19
Re: z * sa bic neuplete
neni problem, ako obycajne auto do mesta nevadi.. nenadchne ani neurazi.. Dizajn je ale otrasny. Podla mna to bude tym ze VW nedovolil skodovke pouzit novu nap;ravu ako ma nove polo a tym padom je to auto uzke.. Nova platforma je totiz sirsia.. Komplex voci fabiam mam. A to taky ze kedze jazdim casto po dialnici na a mojej 530i je idealna rychlost okolo 140 - 150 kvoli spotrebe tak nemusim moc takych "machrov" co sa mi vyrutia a idu predbiehat kamion rychlostou 110km/h lebo viac mu ta nalozena rodinna fabia 1,2HTP alebo 1.4TDIi neda.. A najlepsie je ked sa ani neuraci pozriet do zrkadla ci ho nahodou niekto nepredbieha.. Ale uznavam , ako to teraz pisem, nie je problem vo fabii ale vo vodicoch.. Bohuzial fabia je velmi rozsirena a preto ten odpor k fabiam, pricom na vine su vodici..
17. 3. 2010 13:45
Re: z * sa bic neuplete
Nejakej jsi namachrovanej :no: Taky bych fabii nejezdil, ale nemusim tu kvuli tomu tropit tolik povyku, to spis svedci o nejakem komplexu. Jinac si myslim, ze Fabia staci presne na to, na co je designovana, resp. zmakne to levou zadni. Na ostatni jsou jina auta. Mnoho povyku pro nic :-!
neregistrovaný "freehold"
17. 3. 2010 13:41
Re: 15000?
No jo, a jak tak koukam, tak si musim zakryt i vybavu, protoze classic nema skoro nic, s Cliem se muze srovnavat v Ambience a rekl bych, ze tomu jeste neco chybi...

Ale zase u Skodovky byl dealer asi pred mesicem u modelu pred FL ochotny jit s cenou jeste niz a v Renaultu mi rekli, ze uz tam je ta akcni sleva a dal uz nic..
17. 3. 2010 13:32
Re: Facelift
Je to sice pěkné, ale nezapomínej, že je to pořád jen Fabia, ano, ta levna Fabia a ten nejmenší/základní model od Škodovky.
17. 3. 2010 13:21
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Si pamatuju, že k těmto vozům se normální člověk nedostal, protože se normálně neprodávaly.
Kde šly sehnat nové, byl jedině Tuzex a za bony, případně valuty. Valuty neměl k dispozici nikdo jiný, jen ten, kdo byl valutami placen (velvyslanci apod. a jisté výjimky) a ty mohl případně měnit za bony. Normální smrtelník se dle zákonů k bonům beztrestně dostat nemohl a držení valut bylo také trestné.

Bůhví co to je ZoomZoom za patróna, tedy pokud nežil někde na západě. >:-[]
Avatar - F127
17. 3. 2010 13:18
Re: z * sa bic neuplete
Na Mulťu mi nesahej! >:D
Avatar - Ronault.
17. 3. 2010 13:15
Re: Přání splněna
Víš jak, nemá to 200 koní a není to Ford s nejlepší odezvou od volantu, tak to nejde udržet na silnici ;-)

Jinak souhlas. Já mám 43 kW a zatím jsem si nevšiml, že bych kdy někoho snad brzdil. A ty šílence, co předjíždí přes dvě plné bude brzdit jakékoliv auto ;-)
17. 3. 2010 13:10
Re: Facelift
Potešilo by viac vecí, napríklad dvierka na odkladacích priestoroch na palubke v každej výbave. Možnosť deaktivácie spolujazdcovho airbagu je len za príplatok, podobne by potešilo ovládanie rádia pod volantom bez príplatku aspoň vo vyšších výbavách. Vzhľadom na to, že u nás najčastejšie plní funkciu rodinného auta, bombové by boli roletky na zadných oknách. Vecí by sa našlo dosť, ktoré by nestáli ani tak veľa, ale mohli by zaujať. Nejde o to, či vo výbavách Fabie niečo chýba, ale o to, že od faceliftu ponúkne niečo naviac. Potešiteľná by bola správa o lepšom odhlučnení, dáždniku v zadných dverách po vzore Superba alebo o čomkoľvek podobnom - nezvyklom v tejto triede.
Avatar - Ricardo
17. 3. 2010 13:06
Re: z * sa bic neuplete
Tak to pozor, Multipla je velmi dobré auto!
17. 3. 2010 12:46
z * sa bic neuplete
Ak tu GTI ide tarat o tomto ubohom aute pre chudobnych ze je to dizajnovy skvost tak dakujem neprosim..

Nove Polo je proste nastavene tak vysoko ze tato uboha fabia sa na neho nedotiahne ani po 20 dalsich faceliftoch. Hodnotenie redaktorov je samozrejme ovplyvnene Koncern duchom takze aj keby postavila skodovka model podobny multiple, na tomto portaly by zozala uspech..

Fabia II je srot postaveny na podvozkovej platforme 90 rokov a nikdy nedosiahne to na co sa hra. Aspon ze tie motory vymenili, 1,2 TSI je akurat motor do tohto *.. Snad to bude lepsie na dialnici zrychlovat z 90 na 100 ked bude obehovat kolonu kamionov a drbne sa mi do cesty
Avatar - white label
17. 3. 2010 12:40
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Nechci tu řešit jak jste se k němu v té době dostali, ale tos musel být v roce 85 ještě hodně malý šolda, pokud si přesvědčený, že to podobně "chodilo" obecně... :*) 8-s ;-)
Avatar - Emel
17. 3. 2010 12:39
Re: 15000?
Zajímavá logika... ale poradím ti fintu - vezmi kus papíru a ten základní motor si zakryj.
neregistrovaný "freehold"
17. 3. 2010 12:35
15000?
Vsichni tady pisou 15000 rozdil, muze mi ho nekdo nekde ukazat? V ceniku skody vidim rozdil 30000. Kdyby to bylo 15, tak o ty Fabii zacnu uvazovat..

15000 to dela z 51kw HTP, z obycejnyho je to 30000 a to je rozdil. Kdyby skodovka ty slaby motory nenabizela, tak bych nemusel tak vahat..
neregistrovaný "freehold"
17. 3. 2010 12:26
Re: Přání splněna
Tak Clio Grandtour ma TCE za 269900 a ma klimatizaci, mlhovky, predni okna v el.
Avatar - F127
17. 3. 2010 12:23
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Kolik ti chlapče bylo v roce 85?
17. 3. 2010 12:02
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Jj ST se mi libi taky... a moc... ma lepsi podvozek, pro me hezci interier... no celkove vyhrava.Ale vzhledem k memu najezdu a vyuziti soukr. vozu mi prijde zbytecne vyhazovat penize navic... odhaduji, ze Ibi bude tak o 30tis drazsi nez Fabka... mluvim o kombi.A bohuzel v clanku o IBI nebyla zminka o slabsi verzi 1.2TSI, ktera u Skody nahrazuje 1.4... divil bych se, ze by Seat zustal u 1.4, kdyz Skoda bude mit akoratni motory s turbickem.
No, uvidime...
17. 3. 2010 11:52
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Zapomnel jsem napsat, ze potrebuji kombi... ano, male kombi u me bude plnit nejspis roli rodinneho vozu ;-\

A ano, IBIZA ST je muj velky favorit, jak jsem jiz psal v diskusi k ni... jde jen o to jaka bude cena a zda v ni taky ten oldschool v podobe 1.4 nahradi slabsi 1.2TSI, pze jestli jsem dobre cetl clanek o motorech Ibizi ST, nebyla tam bohuzel zminka o teto verzi.

A skutecne mi jde hlavne o ten moturek... :yes:
17. 3. 2010 11:49
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Aha, chlapec je z prominentní komunistické rodiny.
17. 3. 2010 11:47
Re: Koukal jsme na konfigurátor...
Tak jsou firmy ktere uvadeji v zakladni nabidce dokonce i karoserii, tak tam holt taky chteji neco napsat :-)
17. 3. 2010 11:47
Re: Přání splněna
A ty ses na to chytl. ;-)
17. 3. 2010 11:43
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Taky jsem se divili lidem, že upláceli vedoucí mototechny, aby si u škodovky nemohli vybrat ani barvu. A proč rovnou nezaskočili do autosalónu Fordu pro pořádný auto.
Avatar - Emel
17. 3. 2010 11:19
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
:yes:
Avatar - Emel
17. 3. 2010 11:17
Cena
Jo, cena je úhelným kamenem všeho, rozhodně všeho v této kategorii. Jak jsem ještě nedávno těžko hledal důvody pro koupi Fabie ve srovnání s novějším a pohlednějším Polem, teď je to najednou jasné - value for money! 15.000 příplatek oproti HTP, to jsou doslova drobné vzhledem k tomu, jak dramaticky se změní dojem z celého auta.

Pokud bych potřeboval ekonomické auto pro sebe na dojíždění na kratší vzdálenost nebo jako druhé auto do rodiny, je najednou 1.2TSI na vrcholu seznamu. A ještě větší službu ten motor prokáže Roomsteru, který byl jinak s HTP ještě... hm, základnější.
Avatar - ZoomZoom
17. 3. 2010 10:56
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
V 85 roce sme si koupili novýho Forda Sierru. A nikdo nám nic nepřiděloval.
Takže ty přidělovací doby, nebudou zas tak horký, nemyslíš ;-)
17. 3. 2010 10:50
Re: Přání splněna
S přeháněním si začal ty s tím školením s Fábií ;-)
Avatar - Dinar
17. 3. 2010 10:30
Re: Out auta
Kup si od Béma tu plastovou kartičku a nemusíš se starat o nic, ani o bábu. >:D
Avatar - Dinar
17. 3. 2010 10:29
Re: Out auta
>:D >:D tak na to se nedá nic namítnout... jen zaplatit. ;-)
17. 3. 2010 09:56
Re: Facelift
Nevím, co ti chybí ve výbavě Fabie? TV tuner? Lednička na šampáňo? ;-)
17. 3. 2010 09:53
Re: Přání splněna
Ale ale, nepřeháněj, auto je především tak dobrý, jak dobrý je jeho řidič. ;-)
17. 3. 2010 09:52
Re: Přání splněna
V reálu? Dost podstatný. Škodovka je zadupe do země. ;-)
Turbo s VGT v benzínu nemá jen tak někdo.
17. 3. 2010 09:31
Re: Přání splněna
Samozřejmě...naštěstí nejel v Cliu, to by dopadl ještě hůř >:D

Ale Fabia apod. s motorem 1,2 nejsou auta na nějaký školení. S těmi se musíš držet hesla "zařaď se a jeď" jinak skončíš špatně
17. 3. 2010 09:20
Re: Je pekná
Dúfajme, že to naozaj tak bude. Minimálne Fabia to potrebuje ako soľ, či skôr ako životodárnu vodu...
neregistrovaný "brucelee"
17. 3. 2010 09:10
kedy bude na slovensku?
neviete kedy sa zacne predavat fabia combi TSI na Slovensku? zatial ju nemaju v cenniku.
Avatar - white label
17. 3. 2010 09:07
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Kde je napsáno, že si musíš v této třídě a s tímto motorem koupit zrovna Fabii, když se ti designově nelíbí, kup si třeba POLO, nebo IBIZU..., doby "přidělování" aut už jsou naštěstí za náma... ;-)
17. 3. 2010 08:58
Re: No... o tom se da vazne uvazovat.
Konečně realistickej příspěvek "při zemi" se kterým stotožňuju svůj názor. Osobně bych měl pár výhrad i k interiéru - je podle mě trochu zbytečně komfortní, když exteriér stojí furt za prd, a to se nezmění,.. snad až u F3? A kdo navrhoval u nových škodovek volant, toho bych zabil rovnou, když se podívám vedle k VW a k seatu, je to podle mě děs. Zbytečné (a to u většiny aut) jsou ty velké boule ve dveřích na velkou PET láhev - zkuste se z ní někdo v autě napít, aniž byste vystoupili nebo otevřeli střešní okno.. :-( . Motory asi konečně slušný - hlavně TSI (osobní zkušenost se silnější verzí), i když výdrž a spolehlivost prověří až čas. Mně osobně se v této třídě nejvíc zamlouvá z koncernu nová ibiza ST (combi). Zdravím a hezký den všem diskutujícím.
17. 3. 2010 08:50
Re: Jinak řečeno,
Bacha na Adu, on vždy iba smrteľne vážne...
17. 3. 2010 08:49
Facelift
Nejak sa píše iba o motoroch a dizajne. Iba na nejaké tie praktické vylepšenia akoby sa zabudlo, nejaká nová výbava navrch by tiež urobila radosť...alebo že by som to prehliadol?
17. 3. 2010 08:47
Re: Out auta
Čo blbneš? Plasty zásadné lízať! >:-[]
17. 3. 2010 08:46
Re: Je pekná
Je to věc názoru, ale proč si pořád dělat do hnízda, rozhodně je to velice solidní auto, jen trochu vyšší, což má i dost výhod - proč se dělají MPV? Co bychom pak měli hlásit třeba na Pandu, nebo slavný Fusion, který si zřejmě řada lidí plete s módním tereňákem za "lidovou" cenu. Fabia trošku brousí do MPV, je tam dost prostoru (úzká v loktech, ale ne ramenou),nastupování a vystupování při popojíždění, praktičnost. Design je rozhodně na vyšší úrovni, než u většiny západních značek, na které jsme dřív vzhlíželi a teď to ještě zlepšili. Pokud by tu jezdilo tolik šikmookých Peugeotů, ulítlých Renaultů ,divných Toyot či Opelů Cors, nezajímavých Mazd 2 či Ibiz, asi bych byl mnohem nešťastnější. Možná i pěkné Grande Punto, nové poměrně strohé Polo nebo vzadu lehce překombinovaná Fiesta by se rychle přejedly. Myslím můžem být rádi, že Škodovka se tak drží. Motory Fabie jsou konečně O.K. a se starým "žralokem" Fab. 1 bychom už díru do světa neudělali, to je nová daleko zajímavější a optimističtější.
17. 3. 2010 08:41
Re: Jinak řečeno,
ada, nie kazdeho rajcuje zvuk vytoceneho traktora v podobe trojvalca 1,4 tdi. To potesenie z jazdy si myslel ako vtip, dufam...
17. 3. 2010 08:40
Re: :DDDD
Vidím, chlapci, že ten Sprite s pivom nie je najlepšia kombinácia... >:D
17. 3. 2010 08:38
Re: :DDDD
Ja to beriem z polohy ležatej... >:D
17. 3. 2010 08:08
Re: Přání splněna
Hlavne Rencek ma jen 145nm a tak trochu jinou krivku prubehu... docela by me zajmalo, jaky rozdil bude v realu...
17. 3. 2010 07:53
No... o tom se da vazne uvazovat.
Tak abych rekl pravdu... me celkem nedavne argumenty, proc nekoupit "Skodu Fabia" zmizely v nenavratnu.Snad jedine co mi zbyva k pomluve je jeji vzhled, ac FL pomohl velice.Je to sice stale ta oskliva uzka koza - vysoka tak, jak siroka.Ale to co je pod kapotou... predpotopni motory jsou ty tam (vyjma trihrnku) a ted je na case oslavovat TSI.Nikdy bych neveril, ze budu uvazovat o Skodovce, ale je to tu... a duvod je jediny - TSI.S radosti zapomenu na jeji vzhled - kvuli motoru a skvele posazenym cenam.Argument vybavy nehraje roli... atmosfera (takoveho obsahu) nemuze nikdy poskytnout radost z jizdy takovym zpusobem jako maloobjemove turbo.A jako bonus - Z CESTY!!! vy line atmo. 1.2, 1.4, 1.6 konkurencnich znacek.Musim dat Skodovce - Fabii za tento pocin :yes: skoda jen podvozku - ale co, ja preci nejsem jako jini mistni, co kazdy den dostavaji svuj vuz na hranici moznosti :-) :-! Ja chci pri svych 8tis/rok jen v klidu jezdit svych 110 a s mensi starosti predjet ty pomalejsi.
Takze jeste jednou :yes: :yes: :yes: pro Skodu za drceni konkurence - SRDCEM - benzinovym.
17. 3. 2010 06:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
17. 3. 2010 02:24
Jinak řečeno,
Jinak řečeno, diesely CR uz jednoduse nemaji takovy zatah jako TDI PD. Lidi si to sice koupi, ale poteseni z jizdy s motorem s vysokym kompresnim pomerem uz je pryc. :-(
Avatar - Rysguf.
17. 3. 2010 01:17
Re: MISS 2010
Nejak som roky nemohol preglgnut Roomster, proste nie, v uiadnej farbe.

Ale teraz, vo verzii Scout a hlavne - v BEZOVEJ farbe... nejako ma v tejto kombinacii lame :yes:
Ci to je prave tou nezvycajnou farbou v kombinacii so solidne posobiacim modrym presklennim ala MB Avangarde.... Kazdopadne takto ano :yes:
17. 3. 2010 00:50
Re: MISS 2010
Co kontroluju ve svojí garáži já? Begonia semperflorens, Begonia glaucophyla a Begonia lorraine mojí manželky ;-)

Nojo, ty změny na Fábii, to je, jako kdyby VW povolil kšíry na Velký pardubický. :yes:
Avatar - Ricardo
17. 3. 2010 00:35
Re: :DDDD
Nemusím sa predstavovať každí ví že som BOSS!!!,
nekerí ma milujú, nekerí ma majú dosť,
majú ma radi keď im ja povím pravdu do papule,
nemajú radi ľudí kerí majú na toto gule,
prečo sa robíte že ste všetci konzervatívni???
Väčšina z vás ste aj tak skazení a primitívni,
alkohol, alkohol, drogy fet, drogy fet,
rasizmus, nenávisť, faloš, kam speje tento svet???
Typická vlastnosť Slovákov je ohovárať druhých,
majú komplexy menej cennosti z úspechu druhých,
chcete ma súdiť, zrkadlo vám asi netreba,
pri tom ste sa zabudli sami pozreť na seba.
>:D >:D >:D >:-[]
Avatar - chlapecx
17. 3. 2010 00:17
Re: Přání splněna
tak nevim ale dneska to bude mít GTI těžký, vedeš:-) ;-)
17. 3. 2010 00:16
MISS 2010
Úvodem palce hore :yes: :yes: za fantastickej, fundovanej text. Takhle píší ti, co o autech, o technice a o designu něco ví. Bravo.

Fabia je i dnes nejen nejavantgardnějším počinem třídy malé vozy, nýbrž současně jedním z nejkrásnějších třídních reprezentantů vůbec. Styl, styl, styl, to je to, oč tu běží. Možná ti vyhovuje nabobtnalá bageta s vlnovkou spodního okraje bočních skel a akvárkem namísto předního okna. Jistě, dnes si může každý koupit co chce. Stylaři ovšem jezdí Polo nebo Fabii. V Česku logicky především Fabii. Auto, které vypadá jako auto. Auto, které ti definuje nejen estetiku a techniku dneška, nýbrž i estetiku a techniku zítřka.

Předek (oproti zádi), od počátku tou designově méně zdařilou kreací, dostává po liftingu Fabii do role potenciální letošní missky. V porovnání s Polem pak Fabia nabízí více pohledové přívětivosti, milosti, je veskrze pozitivním sympatickým produktem.

Motory řadí Fabii na přední místo mezi těmi, z nichž třídní fajnšmekr vybírá. Absence turbodíry, fantastická pružnost, umírněná spotřeba, váha vozu z kategorie peříčko, no, myslím, že letošní třídní vítěz je známý od dnešního večera...

Subkompaktní třídu dokonale (spolu s Ibizou) nyní kontroluje Koncern VW. Teď už jde jen o to, co v garáži kontroluješ ty.

Dnes velmi zřetelně - BRAVWO FABIA :yes:
16. 3. 2010 23:37
Re: Out auta
K čemu jim to je, když neumí dělat uzený ;-)
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:31
Re: Přání splněna
Chudák... udělala mu to Fabia, to kdyby jel ve Fiestě 1,25, tak tu zatáčku vybere :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2010 23:31
Re: Je pekná
I de Silva by rád viděl na karosériích vozů Škoda více emocí. Také jsem slyšel, že by měla být příští generace Octavie řešena progresivněji, než ta současná, byť jsou s tímto tvrzením poněkud v rozporu nedávno presentované spekulační fotografie, na kterých působí Octavia III. jako pečlivě provedená evoluce dvojky.

Ják píši výše, Škoda má na to, aby v mnoha oblastech automobilového designu udávala tón. A v mnoha karosériích postrádám dominanci, nápad či dotaženost linek (ta bohužel přežívá ve faceliftu Octavie)...
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:30
Re: Out auta
No asi jim tam zítra zavolám jak to s tou reklamací je 8-s
16. 3. 2010 23:30
Re: Přání splněna
Shodou okolností jsem dneska jednoho bejčka ve Fabii viděl a vyškolil jedině sám sebe...skončil ve škarpě
16. 3. 2010 23:27
Re: Out auta
No, že Hyundaj dělá i mikrovlnky? :-)
16. 3. 2010 23:25
Re: Out auta
Nenech si * na hlavu. Mě přišel účet 35 litrů z Bosny, když jsem byl prokazatelně na Aljašce. A takových hovadin je víc. Nejhorší, že udělaj "cvak" a nemáš šanci.
16. 3. 2010 23:23
Re: Je pekná
No, nedávno sem psal tuším Marko, že z nějakého rozhovoru s šéfdesignérem exteriéru škodovky vyplynulo, že by v budoucnu měla škoda hrát na extravagantní notu. Takže odvážný koncernový design. Osobně myslím, že nadcházející Octavie ukáže, kam budou designově směřovat sesterské modely. Brzy se dočkáme.
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:19
Re: Out auta
No já jsem zvědav, co mi poví na ty 3600, když mám paušál za dvě stovky, ale bojím se, že cosi v tomhle duchu. Asi nebudu mít ani na bhútán 8-s >:D
16. 3. 2010 23:19
Re: Out auta
To je zbytečný, já bych si ani nedokázal štípnout lístek. Od tý doby, co v šalině nesedí ta bába, co je prodávala, tak s tim nejezdim >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2010 23:17
Re: Je pekná
Mám-li si ještě krapet rýpnout, měl bych k vozu výtku, kterou bude 99% populace považovat za malichernou - příď z Roomsteru v menším nesouladu s úzkým a vysokým pozadím...

Příští vydání Fabie bude jistě mít novou platformu, která zřejmě ovlivní proporčnost při zachování vnitřního prostoru auta. Směr, který Fabia II presentuje, bude jistě cizelován a mělo by mu být dáno více originality. Co se povedlo s Polem, věřím, že svedou i ve Škodě...

... ta nám ve své historii mnohokrát předvedla její estetický potenciál. Někdy by se mohlo zdát, jakoby si to ani pořádně neuvědomovala...
16. 3. 2010 23:17
Re: Out auta
Nusíš si kousnout palubky a zajíst to rohlíkem ;-)
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:16
Re: Out auta
Pošlu ti pár jízdenek na MHD, jestli chceš >:D
16. 3. 2010 23:15
Re: Out auta
No, já jsem u nich asi o měsíc dřív, než založili tu svojí firmu a 20 let nedělám nic jinýho, než špekuluju, jak jim to nandám tím, že od nich odejdu. >:D
TOP historka při jedný z mnoha reklamací byla, když mě odpověděli... "Kdyby účet neodpovídal skutečnosti, tak bychom vám ho nezasílali" ;-)
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:15
Re: Out auta
Tak jestli bys odstranil to místy u Korejců, tak se tí líbí Kyron a Rexton a v tom případě si zajdi na oční.
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 23:15
Re: Out auta
Verím v to čo robím. Robím to, v čo verím. Viliam Veteška. >:D
Počuj, ukáž mi niečo, v čom je Hyundai oproti Škode moderný.
neregistrovaný "Radim1982"
16. 3. 2010 23:13
Re: Out auta
ale no tak,sám nevěříš tomu,co píšeš...
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:12
Re: :DDDD
No já byl už 3x na jejich koncertu a mám je i v autě, je to dobré na zařvání :yes:
No ale nejlepší jsou jejich parodie:
[odkaz]
neregistrovaný "Radim1982"
16. 3. 2010 23:12
Re: Out auta
no a Korejci vyrábí auta se všemi tvými jmenovanými přívlastky,jenom bych odstranil slovíčko místy,takže kdo je pak lepší????
16. 3. 2010 23:10
Re: Out auta
Ty vole, já díky krizi nemám ani na ní >:D
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 23:09
Re: Out auta
Ak Škody vyzerajú byť zastaralé, tak to potom Hyndaie sú už normálne veterány.
Avatar - salamoon
16. 3. 2010 23:09
Re: Koukal jsme na konfigurátor...
nj,typicky zoznam vybav a la skoda....avsak volant tam este doteraz uvedzany nebol... >:D
sedadlo vodica je v cene ci priplatok?
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 23:07
Re: Je pekná
Nie, nemôžem súhlasiť. Fabia je proporčne takmer dokonalá. Štýlové mestské auto. :yes: Áno, trošku šírky by neuškodilo, ale v správnej farbe vyzerá fakt dobre. No, ako hovoríš, minulá Fabia bola iná. To bol revolučný, prvotriedny produkt, ktorý údal tón svojej triede. Bohužiaľ, toto už bude, minimálne pre SEGMENT B ponechané už len VW. Alebo žeby po kritike Fabie II bola Fabia III bola opäť lídrom s Polom lídrom triedy, ibaže by ich odlišoval dizajn?
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:05
Re: Out auta
No mám je od vánoc a teď mi přišel takový účet za telefon, že jsem šel do kolen. 8-s ;-\
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:05
Re: Out auta
Až ji budeš mít díky krizi taky, tak prozřeš >:D
16. 3. 2010 23:04
Re: Out auta
Z tý tvojí škodovky je nejhezčí ta nádrž na bhútán >:D
16. 3. 2010 23:02
Re: Out auta
Ony tady byly nějaké možnosti, ale vesměs byla jedna horší, než ta druhá. Za sebe musím napsat, že to dopadlo asi nejlíp, jak mohlo. ;-)
16. 3. 2010 23:02
Re: Out auta
S těma ***ma mám tolik historek ze života, že by to vzal i Tarantino ;-\
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 23:00
Re: Out auta
Tak takové starosti bych opravdu chtěl mít při kupování auta...

Důležité je, že Škoda vyrábí konkurenceschopné, technicky vyspělá, místy i hezká a konečně i cenově správně ohodnocená auta.
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 22:58
Re: Out auta
U O2 by ho oškubali, jako mě >:D
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 22:57
Re: Povedlo se
Ybalgine, jeden ibalgin si dej na sražení horečky, blouzníš >:-[]
16. 3. 2010 22:57
Re: Out auta
Co by bylo, kdyby měl Lenin mobil
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2010 22:55
Re: Je pekná
Fabii znám naživo velmi dobře, a to i ve verzi kombi. Bohužel si musím za disproporcemi stát, ač to dělám velmi nerad. Mám totiž k rodokmenu modelové řady Fabia veskrze kladný vztah.

Osobně mám velmi rád první generaci - příkladně vyváženou, nadčasovou a (ačkoli by to do ní dnes neřekl každý) i velmi nápaditou a originální. V segmentu B v roce 1999 způsobila průlom v chápání subkompaktu, kterého povýšila na vyšší úroveň. Dodnes nostalgicky vzpomínám na to, jak si ji sousedé, bydlící o blok výše, pořídili - mohl jsem na ni oči nechat (byla to totiž konečně průkopnická malá Škoda a důstojný reprezentant stylistického směru, nastoleného předchozí řadou Octavie).
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 22:54
Re: Přání splněna
Tomu říkají cenový jemnocit? Tohle je obyčejné podbízení cenou >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
16. 3. 2010 22:53
Re: :DDDD
Šmarjá, ty už fičíš i na H-S? >:D
Miestny zvonár odparkoval svojho Mercedesa
pri kostole.
Okoloidúci mladík mu kopol do kolesa
"Ty sukin pankhart,počkaj idem dole!"
Vyberte mu šém,lebo nás všetkých pozabíja,
vyberte mu šém,vyberte mu šém.
To si píš,že ked nás chytí,že nás pozabíja.
Už si to píšem,už si to píšem.
neregistrovaný "Radim1982"
16. 3. 2010 22:51
Re: Out auta
no,řekni mi jedinou skutečnost,kvůli které by byla v současné pozici na světových trzích,kdyby nebyla v koncernu... :-)
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 22:49
Re: Je pekná
Ale čo. Pozri sa na ňu naživo. A v striebornej, no nemá chybu. Áno, Fabia má spackaný dizajn. Ale v úplne inom kontexte, to keď ju porovnám s predchodcom. Ako taká je vydarená a uvidíš, facelift to vylepší. Síce nie je celkom dokonalý, ale žeby mala Fabia disproporcie nejaké zásadné ba až zúfalé, to ani omylom.
16. 3. 2010 22:48
Re: :DDDD
>:D >:D Úplně tu slzím smíchy! >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
16. 3. 2010 22:47
Re: Je pekná
Základní problém facelift nevyřešil - zoufalé disproporce karosérie. Avšak modifikace přídě opticky rozšířila a zdynamičtěla výzor. Nicméně stále to bude kazit záď...
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 22:46
Re: :DDDD
U nás na JOJ TV chodí každý piatok relácia Sedem. Tak by si sa hodil ;-) :yes:
16. 3. 2010 22:45
Re: :DDDD
- Ty chrapúň!
- Ema...
- Vypadni, chrapúň.
- Ema, neser ma, otvor!
- Vypadni, chrapúň.
- Ema!
- Vypadni, chrapúň!
- Neser ma, lebo....!

Ema, neser ma, otvor!
Ema! Vyvalím dvere a uvidíš!
Si normálna?! Pusti ma už konečne!
No, vidíš... díky.
16. 3. 2010 22:45
Re: Out auta
Dobře je, že to tak přijde jen tobě. ;-)
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 22:45
Re: :DDDD
Kde zase vesluješ? Nevesluj inde.
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 22:41
Re: Je pekná
>:D >:D >:D Ha Ha HA!!! U som ti hovoril, že imitácie Lasicových glós si nechaj na piatok. Supermini sa volá trieda malých automobilov: SUPERMINI=MALÉ AUTOMOBILI=SEGMENT B.
16. 3. 2010 22:40
Re: Povedlo se
Tak jen pro připomenutí:

[odkaz]

Já: Klídek - 29.01.2009 11:52
;-)
16. 3. 2010 22:40
Re: :DDDD
S tebou predsa problém nemám - my si vyhubujeme a ideme ďalej o autách nie? Ale kto sa zamieša, ten si o niečo koleduje... ;-)
Že, Navtech? >:D
16. 3. 2010 22:38
Re: :DDDD
Klídek. Podľa správnosti by si mi mal vykať, tak to s úprimnosťou neprežeň.
neregistrovaný "Radim1982"
16. 3. 2010 22:37
Out auta
Já nevím,mi ty škodovky přijdou nějaké zastaralé,promiňte jejich fanoušci,u mě prostě pořád vede opomíjená skupina Hyundai-Kia,která se profituje sama,navyšuje prodeje a zlepšuje kvalitu svých produktů,nepotřebuje k tomu koncernovou oporu Volkswagen Group...
16. 3. 2010 22:37
Re: :DDDD
Nie, v krajnom....v prostrednom bol Sprite a v pravom pivo... ;-)
16. 3. 2010 22:36
Re: :DDDD
Chlapci chlapci, nechme toho. :-)

Je tu přece krásný článek o skoroprémiové Fábii. Víte jaká to bude pila s 1.2 TSI v červené s bílou střechou, koly a zrcátky a tmavými skly? ;-) :yes:
16. 3. 2010 22:36
Re: Je pekná
Fabia je supermini? To je ako veľké mini alebo minimálne mini? Objasni. >:D
16. 3. 2010 22:36
Re: :DDDD
A ja sprostá
som si kvôli tebe oholila nohy
a tie ďalšie veci.

Vec je istá,
že si koleduješ u mňa o parohy,
sľuby, klamstvá, kecy.

A ja sprostá
som sa kvôli tebe navoňala sprejom,
šaty zvodné dala.

Pán si chlastá!
Druhá by už dávno išla za frajerom,
druhá by ťa dávno hnala!
16. 3. 2010 22:35
Re: Povedlo se
To je možné, neviem už, čo som vtedy písal ja, ale normálny love by to mal pochopiť najneskôr keď obe tie autá uvidí zblízka na vlastné oči.
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 22:34
Re: :DDDD
To povedal tebe, lebo si zametal pod cudzím prachom ty.
16. 3. 2010 22:34
Re: Povedlo se
Ale od srdca. Daj si Sprite s pivom, zaslúžiš si. ;-)
16. 3. 2010 22:32
Re: Koukal jsme na konfigurátor...
Primalexem, ne?
16. 3. 2010 22:32
Re: :DDDD
No to máš pravdu, někteří jsou schopni smíchat kde co. A co víc, ještě to i vypít. 8-s

Todle se pije prej v Polsku, se budu muset optat šestsettřináctky ten je skoropolák. >:-[]
16. 3. 2010 22:31
Re: :DDDD
Chlapče, ty sa najprv nauč po sebe čítať, a spočítaj si, po čom všetkom som ja tebe napísal ostrejšie slovo, navyše, aj keď sa mi t nechce ísť hľadať, určite oprávnené...
Aj teraz urážaš niekoho, kto sa teba ani tieňom nedotkol. Platí to isté, čo jossalito napísal mne: Zameť si pred svojim prahom.
16. 3. 2010 22:30
Re: Koukal jsme na konfigurátor...
To jo, ale nějakou barvou to je snad nastříkané i v základu.
No, na to se pro jistotu ještě kouknu >:D
16. 3. 2010 22:27
Re: :DDDD
Áááá dneska byla v prostředním kastrůlku vtipná kašička! >:D >:D
16. 3. 2010 22:27
Re: Povedlo se
Najdi si diskuzi o Soulu, která tady byla, když Yeti ještě nevyjel.

Já přesně vím, co jsem tam psal, že si nekonkurují a že Yeti je oproti Soulu pořádný kus auta. Ale dost lidí to nechtělo pochopit. ;-)
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 22:26
Re: :DDDD
Ty si koľkokrát urazil mňa za to, že som povedal, prečo asi idyšiel Bangle: "Ty si drbo". A neurazil som ťa. Rovnako si tak vynadal GTImu a tiež ťa neurazil. A teraz sa zastávaš nejakého primitívčeka, ktorému ani jossalito nevynadal.
16. 3. 2010 22:25
Re: Přání splněna
Rendlík začína na 285 s TCE. Ale výbavu netuším. Takže opravdu nikdo nemá na tuto cenu od škodovky.
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 22:23
Je pekná
maersk line Je to naozaj tak. Fabia je naštýlovejším supermini triedy. :yes: Pred pár dňami som ju videl v striebornej. Môžem povedať, že snáď ako jedinému autu tejto triedy mu sedí luxusná farba. Pravda, mohla by byť širšia. Ale v striebornej vyzerá takmer dokonale vyvážene a myslím si, že je to v súčasnosti dizajnovo najkrajšie auto triedy. Na Clio nemala ani omylom. Ale to len do doby než ho faceliftovali. Polo je až príliš dravé a strmú kapotu. A facelift síce nevyzerá prirodzene, ale Fabii vzhľadom na tú šírku pomôže. :yes: :yes:
Možno nevyzerá tak prestížne ako Polo, to priam hovorí:"Ja Polo, som najdrahšie z triedy." Ale Fabia mi je sympatickejšia. Na neofialných fotkách vyzerá po facelifte naozaj dobre. Len ten volant, ten sa hodí tak do...Amaroku.
16. 3. 2010 22:23
Re: :DDDD
Počkaj, počkaj, teraz zas pletieš nás dvoch dohromady...s tebou ja nemám nič spoločné... >:D
16. 3. 2010 22:22
Re: :DDDD
Smíchej to, vepři to chlastaj normálně ;-)
16. 3. 2010 22:21
Re: Koukal jsme na konfigurátor...
Jdi se podívat do hornbachu, kolik stojí blbá barva, když chceš natřít chalupu. Desítka je, jako když prdne do stromovky >:D
Avatar - Well-being
16. 3. 2010 22:19
Ach jo, ...
Technika výborná, interier slušný, exterier příšerný ...
16. 3. 2010 22:19
Re: Povedlo se
Jasně, napsal jsem to trochu zjednodušeně ;-)
16. 3. 2010 22:18
Re: :DDDD
Nejhorší je moralizovat a ještě vědět kulový o autech, že? ;-)
16. 3. 2010 22:17
Koukal jsme na konfigurátor...
... a je tam šílený výběr barev (bohužel všechno za příplatky minimálně deset tisíc.
Docela mě pobavil seznam standardní výbavy u modelu Classic, až úplně dole se krčí chudák volant >:D. Mrknul jsem ještě i na výbavu té verze za 200 tisíc a je tam taky :yes:. Škodováci šli fakt do sebe >:-[]
16. 3. 2010 22:17
Re: Přání splněna
Snáď to bude aj niečo platné.
16. 3. 2010 22:15
Re: Povedlo se
Prečo porovnávaš cross-over a SUV? Myslíš, že si Soul a Yeti konkurujú? Nepovedal by som. Keby si povedal Soul a Urban Cruiser, tak beriem. Yeti je predsa niekde inde...
16. 3. 2010 22:15
Re: Povedlo se
Ten jeti je divnej. Jednou mi připadá velkej a jednou malej. Líbí se mi, ale když k němu přijdu, tak je malej. Když ho konfiguruju na internetu, tak je velkej a drahej.
16. 3. 2010 22:12
Re: :DDDD
Niekto známy moralizovaním, niekto tým, že častejšie rýpe do ľudí ako píše o autách. Tak si vyber, čo je lepšie. ;-)
16. 3. 2010 22:12
Re: :DDDD
Tady je moralistů... dej si sprite a ser na ně >:D
16. 3. 2010 22:08
Re: Přání splněna
Ty ceny TSI jsou docela nářez. Čekal jsem, že začnou někde na 300, v lepším případě. Škodovka zaslouží pochvalu. :yes: Na tohle nemá nikdo odpověď, možná jedině Rencek.
16. 3. 2010 22:07
Re: :DDDD
Zdejší image je mi na nic.

Ty seš tady znám jako samozvaný moralista, takže tvé kecy mi přijdou dost směšné. Něco jako když zloděj křičí, chyťte zloděje! Zameť si před vlastním prahem, takto tě tu nikdo nebude brát vážně a o to více já. ;-)
16. 3. 2010 22:03
Re: obavam se, ze...
budeš možno sklamaný...
16. 3. 2010 22:02
Re: :DDDD
To ťa stále neoprávňuje k takým vyjadrenim, on Teba slovne nenapadol ani nijak neurazil. Znižuješ vlastný image.
16. 3. 2010 22:00
Re: :DDDD
Tak použij vlastní hlavu, koukni se do historie, co ten chudáček zatím napsal a pak zkus objektivně zhodnotit jeho zdejší výkon. ;-)
Avatar - salamoon
16. 3. 2010 21:58
zacina sa mi pacit
az som z toho prekvapeny..... 8-s
16. 3. 2010 21:54
Re: :DDDD
Reviduj radšej vlastnú hlavu. Akceptovať iný názor patrí k základným vlastnostiam slušného kultúrneho človeka.
16. 3. 2010 21:51
Re: Přání splněna
S tým rád súhlasím - určite TSI, ale najprv sa dotyčný človek musí rozhodnúť pre Fabiu ako takú. Jedno veľké plus Fabia získala, ale čo s tým ostatným? Motor nie je celé auto, zásadné nedostatky napriek skrášleným detailom zväčša ostávajú. Stiesnená kabína, minimalistické skrinky pred spolujazdcom, široký stredový panel palubky, blbý výhľad...
Facelift ako taký akceptovateľný, ale radšej by som v ponuke Škody videl celkom nový model. Ale to si ešte (žiaľ) počkáme.

Mimochodom, ten Roomster s čiernou strechou vyzerá hrozne. Akoby ho niekto oblial asfaltom...
16. 3. 2010 21:49
Povedlo se
Dneska jsem jí viděl naživo v provedení RS (v černé) a věřte nevěřte, zepředu vypadá opravdu sexy.

O.T. Shodou okolností jsem také konečně viděl vedle sebe stát Soul a Yetiho. Živě si pamatuju (při uvedení Soulu) jak tu se diskuze hemžila příspěvky Soul-Yetikiller. A jak působí auta vedle sebe? Je to jako když si táta fešák adoptuje nepovedeného synáčka. Yeti působí jako auto o třídu dospělejší, Soul vypadal opravdu groteskně, až mi ho bylo líto >:-[]
Avatar - gld
16. 3. 2010 21:48
Re: Přání splněna
možno ak je požiadavka že "chcem auto" a predajca v zeleno bielom domčeku vytiahne skladovku vo výbave social edition tak tam htp dáva význam ale všade inde by som bral to tsi.. 500 euro, toľko pýtajú za lepšie rádio >:D
Avatar - ryman
16. 3. 2010 21:17
Re: obavam se, ze...
já tady právě ani žádné velké vášně neočekávám..
16. 3. 2010 21:16
Re: Přání splněna
Popravdě, teď bych nepochopil nikoho, kdo by šel dobrovolně pro HTP v něčem jiném, než je základ.
Avatar - ryman
16. 3. 2010 21:15
tohle schvaluju
aneb staronová fábia 1.2TSI 77kW v metle a na hlínách >:D :yes: :yes:
Avatar - gld
16. 3. 2010 21:12
Re: Přání splněna
ak je príplatok oproti haťapke 15 tácov tak môžu zatvárať linky na HTP >:-[]
16. 3. 2010 21:08
Přání splněna
V článku se potvrdilo to, co jsme všichni dobře věděli. Nové motory za to určitě stojí, všechny a bez vyjímky.

Osobně kvituji 1.2 TSI jako nejlepší motor, který si do Fabie může člověk jen přát. Klouboučník s ním bude jezdit pod pět litrů, mladej bejček za 8 a bude školit kde koho. Ten zvolí určitě červenou s bílou střechou. :yes:

PS: Fabia s 1.2 TSI je tu od 250 tisíc, tak na co čekáš? ;-)
16. 3. 2010 21:08
Re: :DDDD
No vidíš, a i tak to bylo v Německu nejprodávanější auto z importu za celý rok 2009. Co by teprv bylo, kdyby i design byl totálně mainstreamový?
Avatar - twistedTSD
16. 3. 2010 21:07
obavam se, ze...
to bude zase diskuse, ach jo...
16. 3. 2010 21:04
Re: :DDDD
A ty máš v hlavě stále velmi prázdno. :-! :no:
16. 3. 2010 21:04
Re: To je mazec
Na plamenou diskuzi to bohatě stačí. >:-[]
Avatar - twistedTSD
16. 3. 2010 21:03
hmm
no jestli je to designove nejaky velky prinos, to si nejsem jisty, ale technicky vzato urcito jo :-)
16. 3. 2010 20:49
:DDDD
to auto vyzera stale VELMI ZLE! >:D
bravo skoda :no:
Avatar - Ji/Ri
16. 3. 2010 20:48
To je mazec
No tolik zábavy..... mám výtku: není ten článek příliš krátký?