Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Brno živě: Opel GT na českém trhu za 914.900,-Kč

Nový americký roadster s logem Opelu ve znaku se dnes představil v Brně. Cena pro český trh je již známá, ale dodací lhůty jsou podle vyjádření pražského prodejce Opelu Auto Staiger mnohaměsíční.
Zpět na článek
8. 6. 2007 20:18
Moc hezké
Líbí se mi, tak snad časem jako druhé auto ;-) :yes:
8. 6. 2007 19:52
GT vs Sky vs MX5
Zpracovani interieru me vubec nepresvedcilo. Za tyhle penize radeji mx5 s pevnou strechou nebo si dovzet Saturn Sky, clovek hned usetri i 200t - kdyy uz chci vylozene tohle auto.
8. 6. 2007 06:48
Re: No neviem
Nesnazim se te nachytat. Reagoval jsem na nesmysl, ktery tady pises...."Na západ od nás si ho koupí prakticky každý kdo bude chtít... "....Takze, GTI, nekoupi i kdyz ho bude chtit. Na zapade to je prave tak jako v cesku. Kdyz na nej nemas, nekoupis si ho. Takovi "svetaci" jsou jen lidi s vetsimi zkusenostmi nez mas ty. I takovy Honza sel do sveta, aby se naucil zivotu. Ty "mas rad" svetaky a ja zas "mam rad" lidi, kteri placaji nesmysly o vecech o kterych nic nevi.
neregistrovaný "Alessio"
8. 6. 2007 00:52
OPEL GT
No, já čekal cenu o něco vyšší, čili můj názor: pěkné auto za pěknou cenu! ´jako druhé autíčko pro radost bezvadné a cenově přijatelné (pod ten kouzelný milion)
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 23:03
Re: vubec me nepotesil
No to teda ne! To může napsat jen člověk, který v roadstru nikdy nejel. Ručně ovládaná střecha má u dobré konstrukce (mX-5 - u Opela to bude asi podobné) jen přednosti. Střechu natáhneš za cca dvě vteřiny aniž bys musel opustit sedadlo řidiče (nejlepší elektrická to zmákne kolem dvaceti). Plátěná střecha nevydrží věčně (manuální by měla být levnější). Na druhou stranu na machrování před hypermarketem s prstem zabořeným do palubky je el. střecha prostě lepší ;-) .
Další blud je Alfa. Jel jsem se Spidrem a v horším kabriu jsem ještě nejel. Auto má mizerný sedačky, nesportovní podvozek a přímo katastrofální posaz za volantem. Při hmotnosti 1,6 tuny s tím moc nehne ani motor 3,2 litru a to jsem ještě vynechal řazení a řízení stejné jako v GrandePuntu - tedy pouze průměrné a nehodné sportovního auta. Jediné s čím souhlasím, je šarm vozu. Z venku je to radost pohledět.
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 22:46
Re: moc pekny auto ale MX5 je MX5
V Oplíku je místa dost. Což je pro dlouhány co nemají na S2000 a do MX-5 se nevejdou dobrá zpráva ;-) :yes: .
anonym
7. 6. 2007 20:43
Re: No a ?
ty budeš asi z moravy, co?
neregistrovaný "venturi"
7. 6. 2007 20:40
Re: vubec me nepotesil
ale je to vec nazoru. GT a Brera je sice predkolka ale ma mnohem vetsi sarm nez nejakej "amik". Doporucuji vsem si sednout do twinga mile me prekvapila. Až uvidite Mitsubishi X... tak se divejte pod nohy (neni tam sklo):)
neregistrovaný "venturi"
7. 6. 2007 20:35
vubec me nepotesil
tak jsem si dnes do neho sedl a vubec na me neudelal dobry dojem. byl jsem prekvapen ze strecha je pouze rucne natahnutelne a slicovani mi zrovna nepripadalo na auta za 1 mega spise se hodilo na daciu logan. Pristrojovka se mi vubec nelibila. ale slecny stali za to:) mnohem lepsi byla alfa romeo GT, brera. Ale zitra to vse jeste jednou prolezu...
neregistrovaný "S3bo"
7. 6. 2007 19:45
mnoo
taky LOTUS ELISE mi pride ako lepsia kupa :)
neregistrovaný "fanda"
7. 6. 2007 19:24
Re: SRDCE JMÉNEM GT
Auto pěkny, to se musí nechat. Ale co je to platný, když pak prodejce svým přístupem odradí potencionální zákazníky. (kamarád si objednal corsu a prodejce neustále posouvá datum dodání a to ho ještě kámoš musí urgovat, protože prodejce nemá vychování a sám od sebe se neozve.) Opel by si měl hlídat přístup k zákazníkům.
neregistrovaný "Hds"
7. 6. 2007 18:43
Musím říct...
Musím říct, že i jako zarytý příznivec ječících atmosferických motorů (go Honda :-) ) se mi tohle líbí. A určitě bych to nesrovnával s S2000 jak někdo nahoře, to je prostě už nějakých těch pár let starý model a je to znát... Navíc, díky turbu se s tím dá jezdit i v nižších otáčkách klidnou jízdu a ne to furt točit do X tisíc aby to jelo. Takže - miluju honďácké motory, ale příliš nerozumím těm věčným válkám atmosféra vs. turbo... každé má to svoje. S2000 ti nabídne to, co žádný jiný atmosferický dvoulitr. Ale to je vše - s turbem se to srovnat prostě nedá.
neregistrovaný "mamlas"
7. 6. 2007 18:35
Re: No neviem
Ach jo......Vždyť si to stejně, ani jeden, nekoupíte. Akorát mi není moc jasný, co jsi myslel těma 250 tisíci podobnejma autama, v Evropě za rok ? Dosud jsem si myslel, že tohodle ,,opla" , lze řadit jen mezi MX 5 a S 2000. Ostatní jsou buď předokolky, nebo cenově výš, a nebo ,,stavebnice". Máš na mysli něco jiného jako konkrétní alternativu, abys ty počty naplnil ?
7. 6. 2007 17:43
Re: No neviem
Asi ti přeskočilo. Obdobných aut se v Evropě prodá ročně cca 250 tisíc. Já vím, ty jsi světák, ostatně nedávno jsi tu psal, že si jezdíš kupovat auta zásadně na západ, vyjma Forestera, kteréhos koupil manželce v Česku :-) Tak světáky tvého kalibru, ty na diskuzi miluji. Je znát, že máš přehled >:D P.S. a když už se mermomocí snažíš mě nachytávat, alespoň mě správně interpretuj, nikde jsem nenapsal, že ten, kdo žije na Západě si může koupit jakékoliv auto...
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2007 17:30
Re: No a ?
8-s 8-s 8-s Ty si kojot! Ono jde o to, že srovnávat tyhle dvě auta je tak trochu slaboduché. Základní cena 'vette, nehledě na to, že i jinak jsou ta auta neporovnatelná, jest 1.985.000,- Ale s tebou vážně nemá cenu se bavit, zejména pro tvou úroveň.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2007 17:22
Re: No a ?
Ne a ne a ne. Kdo má "jenom" 900 kliček, koupí si 3er, nebo X-Type, nebo Volvo, nebo Audi. Dva lidi dopraví v komfortu kamkoli, když nemají rodinu, proč ne? A koneckonců, pár tašek s jídlem na podlahu spolujezdce a balík vod se tam určitě vejde. Spíš to chce, aby bylo co nejdéle pěkný počasí.
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 16:47
Re: SRDCE JMÉNEM GT
Vzhledem k Tvému výroku "Opel zas jednou udělal pořádnou káru" bych si dovolil pochybovat o tom, že jsi věděl, co je tenhle "Opel" zač ;-)
7. 6. 2007 16:15
Re: No neviem
To je bezny nazor cloveka, ktery nikdy nikam na delsi dobu nevycestoval (zazity uz od dob komunismu). Zijes ve snech, GTI. To, ze nekdo zije v zapadni evrope, jeste neznamena, ze si vydelava tolik, ze si muze koupit jakekoli auto. 32180€ v Nemecku, 88000€ v Dansku, atd. jsou dost vysoke ceny, za takovou hracku.
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:59
Re: No a ?
aha, došly argumenty, přicházejí urážky. Buď pojď diskutovat k věci a nebo si běž mydlit prcinu s mickou :no:
7. 6. 2007 15:57
Re: No a ?
Tak mi tu už máme Corvettu... měj se. S dětma ze základky nepíšu.
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:56
Re: No neviem
komu připadne 900k jako pár šupů, tomu připadne i 1,1 mega jako pár šupů takže si stejně koupí podstatně kvalitnější S2000 :-P
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:55
Re: No a ?
naopak. Tvrdím opak. Kdo má 900k nebude si stejně kupovat tuto malou zmrsklinu která je, krom potěšení z jízdy a balení koček, k ničemu.
7. 6. 2007 15:54
Re: No neviem
jasně, je fajn, žes mrknul, takže cenový rozdíl bude kolem 300. Minimálně.
7. 6. 2007 15:53
Re: No neviem
Nemyslím, že je za pár šupů pro tebe, to mě ani nenapadlo, myslel jsem to nahoře obecně v cenách aut v západní Evropě... cena nijak nevybočuje a není to u takovéhoto typu auta nic vyjímečného, naopak. Na západ od nás si ho koupí prakticky každý kdo bude chtít... proto "za pár šupů" ale, ty jsi spíš ladič, viď >:D ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2007 15:53
Re: No a ?
To chceš říct, že kdo uvažuje třeba o F430 bude přemýšlet o tom, zda tam nacpe 3 lidi a nákup? Neblbni. Máš tu kompaktní GT od Opelu. Za 900 kliček, ber nebo nech bejt, nic složitýho bych v tom nehledal.
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2007 15:50
Re: No neviem
No tak snad si nekupuješ auto, neřku-li Z4, k tomu, abys pod ním ležel v garáži. To můžeš u veterána. Jestli ti jde o honění se za výkonem, pak si kup klidně tu S2000. Z4 je jiná liga.
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:50
Re: No a ?
Je to blbost pže každýmu se líbí něco jinýho, já ti tu vyjmenuju dalších 20 aut co se mi líbí víc než S2000 i GT. Jen tak mimochodem. Postav si to GT vedle Corvetty a uvidíš kde je zakopaná fena :yes:
7. 6. 2007 15:47
Re: No a ?
Teď jsem psal reakci na tvůj příspěvek o tom, jak co pofrčí v západní Evropě... Myslím, že o designu má cenu se bavit...
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:47
Re: No neviem
celkem si protiřečíš vzhledem k tomu že o kus dřív píšeš že GT za 900k je auto "za pár šupů" ....
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2007 15:46
Re: No neviem
Pravda. Srovnával jsem podle objemu, nikoli výkonu. Pak by jsme byli úplně v jiných číslech. Nejbližší je totiž V6 3.0 a tam je základ na 1.245.200,-
7. 6. 2007 15:45
Re: No neviem
Jak můžeš pod článkem o Opelu předhazovat BMW Z4? To je asi nějakej plejstejšnovej zvyk ne? Odmítám tu diskutovat o tom, co je lepší si koupit k ladění... :-) :-) Rozeznávej sny a život. Měli bychom tu psát o životě.
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:43
Re: No a ?
>:D asi žiješ v jiný český republice než já... Já tu vidím samý Felicie, Fabie a Oktávie, občas něco jinýho ale... 900k je kur.vsky dost na to aby si za ně někdo koupil auto do kterýho nenacpe ani nákup, ani rodinu, nic.... O designu se bavit je kravina, každý má jiný vkus, ale jestli ti jde o styl tak zamiř k italům ;-)
7. 6. 2007 15:39
Re: No a ?
Jak to? Vždyť je to auto za pár šupů. Opel udělá hodně pro to, aby vzkřísil legendu jménem GT v této nové podobě a protože to auto má vizuální charakter, nemějmě obavy, že nebude přitažlivé pro potenciální kupce. Vedle H2000 vypadá GT jak vytesané z mramoru... má styl.
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:37
Re: No neviem
jo a taky taková maličkost proč tady prosazuju tu S2000 a proč se mi i víc zamlouvá ta Z4.... zatím co tihle kandidáti mají atmosférický motory a tudíž ještě hodně potenciálu pro další ladění (i když Z4 už na tom není tak slavně) tak tvoje GT je už na konci pže s turbem je z motoru ždímáno už hodně k limitu.... ;-)
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:30
Re: No a ?
ehm... nedělej si iluzi o tom že S2000 tu bude pár a GTček tu budou jezdit tisíce. Tak naivní přeci nejsi. A ani jedno z těchto aut nebylo děláno kvůli českému trhu, to ja taky dost podstatný. V západní evropě je podstatně jiná kupní síla a tam už to tvý GTčko ztrácí i ten finanční argument. :-)
7. 6. 2007 15:28
Re: No neviem
Zapomněl jsi ještě na obdobnou motorizaci... Tys vzal do úvahy základní motor u BMW. Mrkni napřed na výkon Opelu.
7. 6. 2007 15:26
Re: No a ?
Jo, několik... to má Honda radost... :-) 200 tisíc je v této cenové kategorii jedna pětina. Právě proto, že těch 900 nemáš, můžeš vypisovat ty sny o došetření dalších 200... a dalších 200 na Z4... a dalších 200 na Boxstera a dalších 200 na... :-) :-) :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
7. 6. 2007 15:23
Re: No neviem
Dal jsem si "tu práci" a základ je na 930.000,- Když k tomu připočtem nějaké nezbytnosti, bez kterých nám ta Z4 neposkytne tu radost, pak jsme aspoň o 100.000,- vejš. Takže na solidní, základní Z4 to chce minimálně 1.050 000,-.
anonym
7. 6. 2007 15:22
Re: No neviem
tak to ani nahodou...
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 15:13
Re: No a ?
rozdíl 200 kkč už není tak závratný v těchto cenových relacích. A prodejnost není otázkou cen či kvalit, ale tupé stádovosti kupní síly. já mít 900 kkč tak stejně chvilku ještě pošetřím na tu Hondu. A přijeď se podívat do Brna, tady jezdí S2000 několik ;-)
7. 6. 2007 14:50
Re: No neviem
To vidím, že nevíš. Kde, prosím tě, se ta Z4 za ty peníze prodává? Bude na to asi velká fronta, protože kdybys znal aktuální ceník BMW Z4 u obdobné motorizace a znal bys současně princip tvorby ceny u vozů BMW... nemohl bys tu psát tyhle bláboly. Máš-li odvahu, vezmi obdobnou motorizaci a sestav Z4 a pak tu napiš výslednou cenu... přes palec to vidím tak o 250 více.
7. 6. 2007 14:41
Re: moc pekny auto ale MX5 je MX5
Pozor na vnitřní prostor... ten je u Mazdy velmi skromný. Neseděl jsem v Opelu, ale informace jsou velmi povzbudivé... i pro evropského býčka...
7. 6. 2007 14:40
Re: No a ?
A kolik jsi jich tu viděl se v klidu smát? Já jednu. Nevíš, kolik stojí? A otázka - myslíš, že se v Evropě bude prodávat GT lépe či hůř, než H2000? Jen o to totiž jde.
7. 6. 2007 14:35
Re: SRDCE JMÉNEM GT
Víme všichni, jak to je... To ovšem nijak nesnižuje to, že OPEL GT vypadá velmi dobře. Tvým smajlům nerozumím.
neregistrovaný "Jogi"
7. 6. 2007 14:30
No neviem
Auto je to fakt pekne, ale za tie prachy uz mozete kupit Z4. Takze az ked chlapci trosku zlacneju...
neregistrovaný "Well"
7. 6. 2007 14:26
Re: moc pekny auto ale MX5 je MX5
MX-5ka nemá 160Kw, ale 160 koní.
anonym
7. 6. 2007 14:24
GILMOUR
Je to supr kára.
Za ty l.o.v.e. je to pecka.
Kousíček jsem se svezl a u mě dobrý.
neregistrovaný "Tom"
7. 6. 2007 14:17
Re: SRDCE JMÉNEM GT
Oprava: jistě si chtěl říci, že Pontiac udělal pořádnou káru >:-[] >:D ;-) Oplovskej je pouze název "GT"
Avatar - skejpa
7. 6. 2007 14:16
moc pekny auto ale MX5 je MX5
je to pekny auto - nadherny, motor ma taky peknej ale stejne bych volil MX5 :) to je klasika, 160 KW staci a zazijete s ni zabavy urcite uplne stejne ne-li vic nez s timhle...
7. 6. 2007 14:03
Re: SRDCE JMÉNEM GT
Nezbývá než souhlasit,Opel GT se opravdu povedl :yes:
neregistrovaný "x"
7. 6. 2007 14:03
No a ?
S takovým motorem chtějí někoho dojmout ?? Honda S2000 se jen může v klidu smát...
7. 6. 2007 13:50
SRDCE JMÉNEM GT
Opel zas jednou udělal pořádnou káru. Jo, má hrany, je ostrá, jako tvoje břitva, má grády, a je mile uhrančivá. Cena je vynikající, holku na vedlejší sedadlo si sežeň sám. P.S. Nastává éra GT, tak ji nepropásni. BRAVOPEL :yes: