Novinky
@rohYpnol
Přesně, žádné jednotné pravidla které přejímá spousta jiných zemí světa.
V evropě je potřeba 27 odlišných předpisů... to určitě bude lepší.
Přesně, žádné jednotné pravidla které přejímá spousta jiných zemí světa.
V evropě je potřeba 27 odlišných předpisů... to určitě bude lepší.
@kruskar tak to zase prrrr😊 uveďte prosím svoje vzdělání, které vás opravňuje revidovat vědecký výzkum a tvrdit, že CO2 není viníkem klimatických změn.
fejsbůk je plný hlupáků, co jsou bez titulů chytřejší než doktoři, inženýři, právníci a klimatologové😊
fejsbůk je plný hlupáků, co jsou bez titulů chytřejší než doktoři, inženýři, právníci a klimatologové😊
@rohYpnol vidíš to, a přitom automobilová doprava je jediná, která se vůbec nelepší, a proto musíme přitvrdit!
faktaoklimatu.cz/…y/emise-eu-vyvoj
faktaoklimatu.cz/…y/emise-eu-vyvoj
@rohYpnol
Ne, vyjmenoval si 10 příkladů regulace jejíž smysl nechápeš. To je naprosto něco jiného.
Front assist - z pohledu bezpečnosti velice důležitá věc - jako člověk který o tom má hlasovat dostaneš detailní informace o tom kolika nehodám to reálně zabrání, kolik lidí to uchrání před velice těžkým zraněním při nárazu do zadní části vozu (tady je i ten dopad toho, že ten systém nechrání pouze tebe, ale hlavně ostatní účastníky provozu, stejně jako line assist) a dokonce dostaneš i studie jak dlouho bude trvat penetrace trhu při regulatorním nařízení, při dobrovolném příplatku atd.
A k samotnému začátk - pro všechny je daleko lepší když existuje jednotná legislativa pro 27 plus států, než mít 27 různých..
Ne, vyjmenoval si 10 příkladů regulace jejíž smysl nechápeš. To je naprosto něco jiného.
Front assist - z pohledu bezpečnosti velice důležitá věc - jako člověk který o tom má hlasovat dostaneš detailní informace o tom kolika nehodám to reálně zabrání, kolik lidí to uchrání před velice těžkým zraněním při nárazu do zadní části vozu (tady je i ten dopad toho, že ten systém nechrání pouze tebe, ale hlavně ostatní účastníky provozu, stejně jako line assist) a dokonce dostaneš i studie jak dlouho bude trvat penetrace trhu při regulatorním nařízení, při dobrovolném příplatku atd.
A k samotnému začátk - pro všechny je daleko lepší když existuje jednotná legislativa pro 27 plus států, než mít 27 různých..
@rohYpnol
"U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný" -
moc mě mrzí, že si tu byl včera smutný sám, ale uvědomuješ si, že si touhle větou řekl, že tu EU legisativu u nákladních aut chápeš a schvaluješ?
A přesně takto to je, naprostá většina legislativ má svůj jasný a racionální důvod.
"U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný" -
moc mě mrzí, že si tu byl včera smutný sám, ale uvědomuješ si, že si touhle větou řekl, že tu EU legisativu u nákladních aut chápeš a schvaluješ?
A přesně takto to je, naprostá většina legislativ má svůj jasný a racionální důvod.
@Pepa_007
Přesně. Zásadní argument popíračů.
Sakra počkej, ale kde se to C (jako ten uhlík pro vytvoření CO2 k vydechnutí) v tom člověku bere?
Taková záhada, to určitě ty zaplacení zpropadení vědci nějak podvádí...
PS: fakt nevím kde se takové názory berou...
Přesně. Zásadní argument popíračů.
Sakra počkej, ale kde se to C (jako ten uhlík pro vytvoření CO2 k vydechnutí) v tom člověku bere?
Taková záhada, to určitě ty zaplacení zpropadení vědci nějak podvádí...
PS: fakt nevím kde se takové názory berou...
@kruskar
Proč tak dlouze?
Prostě napiš něvěřím ve vědu. Nevěříš v takové nesmysle jako je skleník na zahradě.
Věříš v to, co ti říkají populističtí politici.
Proč tak dlouze?
Prostě napiš něvěřím ve vědu. Nevěříš v takové nesmysle jako je skleník na zahradě.
Věříš v to, co ti říkají populističtí politici.
@ericn podíval jsem se, jak se diskuse vyvíjela. začal to satirickým příspěvkem horký hrom, kterého nelze brát vážně. nasednul na to TD a začal vysvětlovat /trollovi/, že CO2 a oteplování spolu nesouvisí. a přidal se hendly. prostě komedie😊
@Hendly já vím vím vím ale nepovím😊 Rohypnol a travel chodili do stejné školy, vysoká alibistická😊
@rohYpnol
A asi po tisice.
Je nejaky obor kde se snizovani CO2 neresi, ze z toho vzdy vytrhujes auta.
A asi po tisice.
Je nejaky obor kde se snizovani CO2 neresi, ze z toho vzdy vytrhujes auta.
@rohYpnol
Tak treba front assist.
Jistě se shodneme, že super prospěšna vec.
Kdyz jsi politik a nekdo pred tebe da jasna cisla co pozitivniho to prinese budes proti?
Budes proti az zastavis v kolone a slisuje te nakladak?
Bude proti ten, co te bude pak dve hodiny strihat z auta?
Tak treba front assist.
Jistě se shodneme, že super prospěšna vec.
Kdyz jsi politik a nekdo pred tebe da jasna cisla co pozitivniho to prinese budes proti?
Budes proti az zastavis v kolone a slisuje te nakladak?
Bude proti ten, co te bude pak dve hodiny strihat z auta?
@traveldrive
Hledam a studuji a vsude je jasne dokazany vliv CO2.
Ty mas nejakou jinou teorii, ale tajis ji.
Hledam a studuji a vsude je jasne dokazany vliv CO2.
Ty mas nejakou jinou teorii, ale tajis ji.
@rohYpnol
Ajo, to mě nenapadlo....tak jednoduché..
Takže třeba robotické řízení nebudeme nijak legislativně řešit.. super...
Ajo, to mě nenapadlo....tak jednoduché..
Takže třeba robotické řízení nebudeme nijak legislativně řešit.. super...
@rohYpnol
Vědci dávají fakta, teorie a důkazy.
Vše ukazuje velice negativní dopad spalování fosilních paliv.
Vědci dávají fakta, teorie a důkazy.
Vše ukazuje velice negativní dopad spalování fosilních paliv.
@ryccardo je to opruz pro všechny. otázka zní - kdo z toho profituje? proč by to někdo dělal?
@traveldrive možná bys mohl publikovat na toto téma. my jsme samozřejmě neschopni pochopit tak hluboké a složité téma, jakým je klima, ale nepochybuju o tom, že jsou vědci, kterým cizí není a ti by se mohli po přečtení plácnout do čela a celé globální oteplování zrušit😊
fakt budeš kardiochirurgovi vysvětlovat, jak se operuje? učit právníka zákony? není to trochu komické?
fakt budeš kardiochirurgovi vysvětlovat, jak se operuje? učit právníka zákony? není to trochu komické?
@rohYpnol to jenom neschopní jako ty. ale tys na nové auto nikdy neměl, takže proč tě to pohoršuje?
@Hendly První úchylárna tzv."klimatologů" bylo, že obvinili ze všeho oteplovacího zla CO2. Přivedli tak blbé politiky k tomu, že omezujeme produkci CO2 po molekulách za cenu naprostého rozvratu automobilového průmyslu Evropy, přičemž jediné uprdnutí se jakékoliv sopky na světě znamená únik takového množství CO2 do atmosféry, jaké nevyprodukují automobily celého světa za několik let. Plynou z toho dvě ponaučení
- CO2 není viník klimatických změn na Zemi
- opatření přijatá v automobilovém průmyslu vůbec nic v ohledu na klima Země, neřeší.
- CO2 není viník klimatických změn na Zemi
- opatření přijatá v automobilovém průmyslu vůbec nic v ohledu na klima Země, neřeší.
@Hendly
Můžeme zůstat klidně u aut a ani nemusíme jinam. Jediný kdo nařizuje elektromobilitu, je EU (a už se zas těším na ty nesmysly jak ji nenařizuje...)..
Můžeme zůstat klidně u aut a ani nemusíme jinam. Jediný kdo nařizuje elektromobilitu, je EU (a už se zas těším na ty nesmysly jak ji nenařizuje...)..
@Horký Hrom
Ta logika by taky zasloužila nějakou evropskou směrnici, necítím se dostatečně jistě a je zde riziko proruské filozofické školy.
Ta logika by taky zasloužila nějakou evropskou směrnici, necítím se dostatečně jistě a je zde riziko proruské filozofické školy.
@Hendly
Musí auta mít line assist? Ne.
Musí běžná auta mít front assist? Ne.
Musí auta mít čtení značek? Ne.
Musí auta mít hlídání rychlosti? Ne.
Musí tohle upravovat a vyžadovat EU? Ne.
A takových věcí je kolem nás miliony...
Musí mít rodinný dům 2 zdroje vytápění? Ne. Musí mít FVE? Ne. Musí mít dvoje dveře před WC? Ne. Musí být energeticky A? Ne.
Jen na těchto pát věcech napočítám víc než 10 úplně nesmmyslných požadavků a regulací EU, které nikomu nepomáhají, nikdo je nechce, a jen nám ztrpčují životy...
A podstatné je to slůvko MUSÍ!!! Protože kdo chce, tak ať si tyhle věci klidne má když je ochotný si za ně zaplatit...
Musí auta mít line assist? Ne.
Musí běžná auta mít front assist? Ne.
Musí auta mít čtení značek? Ne.
Musí auta mít hlídání rychlosti? Ne.
Musí tohle upravovat a vyžadovat EU? Ne.
A takových věcí je kolem nás miliony...
Musí mít rodinný dům 2 zdroje vytápění? Ne. Musí mít FVE? Ne. Musí mít dvoje dveře před WC? Ne. Musí být energeticky A? Ne.
Jen na těchto pát věcech napočítám víc než 10 úplně nesmmyslných požadavků a regulací EU, které nikomu nepomáhají, nikdo je nechce, a jen nám ztrpčují životy...
A podstatné je to slůvko MUSÍ!!! Protože kdo chce, tak ať si tyhle věci klidne má když je ochotný si za ně zaplatit...
@Horký Hrom
EU by se mela vážně zamyslet a přijít konečně s jasnou regulací, jak přijímat regulace. Bez toho má EU vážný problém, protože dosavadní vydávání regulací neni regulováno.
EU by se mela vážně zamyslet a přijít konečně s jasnou regulací, jak přijímat regulace. Bez toho má EU vážný problém, protože dosavadní vydávání regulací neni regulováno.
@Hendly
Ne, ty jsi opět jen šlápl úplně mimo. To je celé. Ale je zábavné, jak opět zbaběle utíkáš z debaty a od tématu pryč, protože nejsi schopný obhájit nic z toho co napíšeš.
Ne, ty jsi opět jen šlápl úplně mimo. To je celé. Ale je zábavné, jak opět zbaběle utíkáš z debaty a od tématu pryč, protože nejsi schopný obhájit nic z toho co napíšeš.
@Hendly
Opět podle očekávání. No, takže znovu hujeříčku.
Musí BĚŽNÁ auta mít front assist? Ne.
U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný, je jiná situace, než u malého auta za 400 tisíc.
Opět jsi šlápl úplně vedle, hujere. Takže znovu, vyjmenoval jsem ti nespočet nesmyslů, které ze dne na den lze zrušit.
Opět podle očekávání. No, takže znovu hujeříčku.
Musí BĚŽNÁ auta mít front assist? Ne.
U nákladních aut, kde tenhle systém vzhledem k rizikům a pořizovací ceně je odůvodnitelný, je jiná situace, než u malého auta za 400 tisíc.
Opět jsi šlápl úplně vedle, hujere. Takže znovu, vyjmenoval jsem ti nespočet nesmyslů, které ze dne na den lze zrušit.
@Hendly To som si mohol myslieť... Hlavne že máte všetci plnú hubu (vlastne klávesnicu) ekológie. Tak hľadaj, študuj, ale, prosím, aj niečo iného a reálnejšieho ako zelenú európsku propagandu. Možno sa ti potom rozsvieti.
@Horký Hrom Bože, do nemoty budete jak retardi opakovať ten istý nezmysel... Už vám z toho uhlíka hrabe. Vymysleli ste si modlu a ste z nej celí zosratí. Pritom skutočný problém je niekde úplne inde, a ten vás nezaujíma.
@Hendly
Ja chápu že pro komouše jako jsi ty je to nepředstavitelné.
Ale představ si, že spousta z toho, na co máme nějakou legislativní regulaci, může úplně krásně být bez jakékoliv regulace!!! To je, co??? 🤣🤣🤣
Ja chápu že pro komouše jako jsi ty je to nepředstavitelné.
Ale představ si, že spousta z toho, na co máme nějakou legislativní regulaci, může úplně krásně být bez jakékoliv regulace!!! To je, co??? 🤣🤣🤣
Jinými slovy, EU zhoršuje život svým občanům...
Zajímavé, že Renault oficiálně neříká v zásadě nic jiného než rohYpnol... 🤣🤣🤣
Zajímavé, že Renault oficiálně neříká v zásadě nic jiného než rohYpnol... 🤣🤣🤣
@ryccardo na otázku se prý nemá odpovídat otázkou, ale odpovědět zopakováním otázky, to už je extra level😊
a já bych si myslel, že odpověď znáš?
a já bych si myslel, že odpověď znáš?
@rohYpnol objevil jsi velký písmenka? tak ještě to musíš trochu vyladit, ale jinak velká pecka😊
ELEKTORMOBILITA NEŘÍŠÍ
ELEKTORMOBILITA NEŘÍŠÍ
@Hendly
Takže k věci opět nic. Opět jen front assist... 😁
Ne, nedostaneš žádné takové materiály. Protože ani k fit for 55 nebyly doloženy dopadové studie, které byly požadovány. Nutelín to odmával, aniž by byly zpracované.
Nehledě na to, že podkaldové materiály zpracová kdo...? Ano, ty organizace, které sosají dotace z EU, a které z nich žijí, a které si jen potřebují pofoukat vlastní legitimuitu!!! Takže opět nemáš pravdu. Smolík, hujer. Znovu a lépe!
Takže k věci opět nic. Opět jen front assist... 😁
Ne, nedostaneš žádné takové materiály. Protože ani k fit for 55 nebyly doloženy dopadové studie, které byly požadovány. Nutelín to odmával, aniž by byly zpracované.
Nehledě na to, že podkaldové materiály zpracová kdo...? Ano, ty organizace, které sosají dotace z EU, a které z nich žijí, a které si jen potřebují pofoukat vlastní legitimuitu!!! Takže opět nemáš pravdu. Smolík, hujer. Znovu a lépe!
@Hendly
Vědci neříkají nic o tom, že 100% příčinou globálního oteplování je člověk. Tak tady nelži. Problém je, že ty ty vědecké závěry transponuješ v něco, co nikdo netvrdí. A jen demagogicky překrucuješ fakta.
Vědci neříkají nic o tom, že 100% příčinou globálního oteplování je člověk. Tak tady nelži. Problém je, že ty ty vědecké závěry transponuješ v něco, co nikdo netvrdí. A jen demagogicky překrucuješ fakta.
@Hendly
Ne. Opět odvádš debatu od toho co jsem napsal. Takže znovu - vyjmenoval jsem ti víc než deset příkladů nesmyslné regulace EU, kterou můžeme ze dne na den zrušit a vůbec nic se nestane. Tohle je to sdělení.
A ano, abych utnul nesmyslnou debatu nad jedním z těch bodů, které jsem zcela záměrně vybral a ty jsi opět vůbec nepochopil. Front assist určitě jako jeden z mála výmyslů smysl má. Ale má taky náklady na výrobu a náklady pro provoz. A zde vždy jde o náklady vs. rizika vs. přínos. U běžných osobních aut, a zvlášť malých, levných, smysl nedává. U drahých, těžkých, je jeho existence obhajitelná. Zvlášť u těch, které jezdí profesionální km a slouží k podnikání v dopravě.
A tím uzavírám další naprostý nesmysl, který jsi napsal. Ne, já regulaci směrem k front assist opravdu neschvaluji, protože platí pro všechny. A neschvaloval bych ji, ani kdyby platila jen pro kamiony. A víš proč? Protože věřím, že pojišťovny by velmi brzy rozlišily cenu pojistky pro kamiony s front assist a bez front assist a tenhle systém by bez jakékoliv povinnosti a bez jakékoliv regulace EU byl zákazníkem vyžadován pro nižší cenu pojistky!!! Je to krásný příkllkad nesmyslnosti, naprosté zbytečnosti a naprosté marnosti regulací EU.
Ne. Opět odvádš debatu od toho co jsem napsal. Takže znovu - vyjmenoval jsem ti víc než deset příkladů nesmyslné regulace EU, kterou můžeme ze dne na den zrušit a vůbec nic se nestane. Tohle je to sdělení.
A ano, abych utnul nesmyslnou debatu nad jedním z těch bodů, které jsem zcela záměrně vybral a ty jsi opět vůbec nepochopil. Front assist určitě jako jeden z mála výmyslů smysl má. Ale má taky náklady na výrobu a náklady pro provoz. A zde vždy jde o náklady vs. rizika vs. přínos. U běžných osobních aut, a zvlášť malých, levných, smysl nedává. U drahých, těžkých, je jeho existence obhajitelná. Zvlášť u těch, které jezdí profesionální km a slouží k podnikání v dopravě.
A tím uzavírám další naprostý nesmysl, který jsi napsal. Ne, já regulaci směrem k front assist opravdu neschvaluji, protože platí pro všechny. A neschvaloval bych ji, ani kdyby platila jen pro kamiony. A víš proč? Protože věřím, že pojišťovny by velmi brzy rozlišily cenu pojistky pro kamiony s front assist a bez front assist a tenhle systém by bez jakékoliv povinnosti a bez jakékoliv regulace EU byl zákazníkem vyžadován pro nižší cenu pojistky!!! Je to krásný příkllkad nesmyslnosti, naprosté zbytečnosti a naprosté marnosti regulací EU.
@Man Ký No vy dva s Hendlym si nezadáte 🤣 Trochu nadhledu a vysvětli prosím Hendlymu, že jsme na autowebu a proto se nepřekvapivě bavíme o emisích z aut 😉
@Horký Hrom Kravina. Keď dobre zaplatíš, tak vyrobia tisíc štúdií o tom, že Zem je plochá a tiež nastane konsenzus všetkých vedeckých kapacít, aj keď si normálni ľudia, čo nemajú v hlavách ***é, alebo nemajú demagogické klapky na očiach, budú ťukať na čelo.
@Man Ký Nie raz som už o tom písal, odpoveďou boli zakaždým len demagogické kecy. Je zbytočné hádzať perly sviniam.
@traveldrive Kde jinde by byl problém? Je to tak, jak píšeme. Je na tom vědecký konsenzus všech odborníků na elektromobilitu 👍👍👍
@Hendly
Ne. Naopak je jasně vyčísleno, že emise z dopravy v EU jsou zcela marginální ve vztahu ke globálním emisím, a elektromobilita neřeší vůbec nic.
Ne. Naopak je jasně vyčísleno, že emise z dopravy v EU jsou zcela marginální ve vztahu ke globálním emisím, a elektromobilita neřeší vůbec nic.
Předpisy a regulace jsou základním stavebním kamenem budování bezuhlíkové společnosti👍👍👍
@kruskar - dá se dohledat, že všechny činné sopky na Zemi vyprodukují ročně cca 1% CO2, které vyprodukuje člověk (sopky 300 mil. tun vs. 30 miliard člověk)
Tzn. Tvé závěry jsou zcela chybné.
Tzn. Tvé závěry jsou zcela chybné.
@Man Ký brání nám nedostatek surovin. Čína je má a my ne. My zachraňujeme místo toho planetu. Dál nám brání cena energií. Čína má levné, protože my opět zachraňujeme planetu a zdražujeme si je povolenkama a zavíráním stabilních zdrojů elektřiny. A v neposlední řadě nám brání legislativní překážky, který klade místnímu průmyslu EU. To je taky důvod proč velké korporace raději stěhují výrobu svých produktů mimo hranice EU. Takže to je asi tak v kostce co nám brání si to vyrábět taky.
A globální změna klimatu se nezruší a ani ji nijak neovlivníme, takže doufám, že se přehodnotí ty nesmyslný cíle a alespoň nějaké klacky si tady v Evropě vyndáme z pod nohou. A věř tomu, že pokud bychom měli v Evropě levné energie a dokázali si levně vyrábět baterie do EV a tudíž EV mohla být levná, tak vypadá ten vozový park taky jinak. Ovšem tím, že to EU nařídí se nic nestane.
A globální změna klimatu se nezruší a ani ji nijak neovlivníme, takže doufám, že se přehodnotí ty nesmyslný cíle a alespoň nějaké klacky si tady v Evropě vyndáme z pod nohou. A věř tomu, že pokud bychom měli v Evropě levné energie a dokázali si levně vyrábět baterie do EV a tudíž EV mohla být levná, tak vypadá ten vozový park taky jinak. Ovšem tím, že to EU nařídí se nic nestane.
@ryccardo vždyť nám nic nebrání to vyrábět taky😊 jenomže vono bylo pohodlnější všechno si nechat vyrobit v Číně a vyrábět akorát spalovací auta a bušit se do prsou, jak jsme v tom dobří, a teď, když nám ujel vlak tak bychom chtěli, aby se zrušilo globální oteplování a mohli jsme ty auta vyrábět dál😊 protože nejsme schopni se přizpůsobit...
@Man Ký Aha takže tobě se prostě čirou náhodou jen povedlo napsat něco smysluplnýho.
Takže, abych ti alespoň částečně odpověděl. Rozhodně z toho profituje úzká skupinka lidí. Ono totiž prosazovat bateriová úložiště, soláry a větrníky jejichž dodavatelem jsou z velké většiny čínský firmy rozhodně někomu přináší veliký zisky. Učinit Evropu závislou na dovozu plynu z Kataru a USA taky někomu přinese veliký zisky a snažit se zakázat lidem levný spalováky je to samý. Někdo z toho bude profitovat. A takhle můžeme pokračovat dál.
Takže, abych ti alespoň částečně odpověděl. Rozhodně z toho profituje úzká skupinka lidí. Ono totiž prosazovat bateriová úložiště, soláry a větrníky jejichž dodavatelem jsou z velké většiny čínský firmy rozhodně někomu přináší veliký zisky. Učinit Evropu závislou na dovozu plynu z Kataru a USA taky někomu přinese veliký zisky a snažit se zakázat lidem levný spalováky je to samý. Někdo z toho bude profitovat. A takhle můžeme pokračovat dál.
@ryccardo to byla řečnická otázka. neprofituje z toho nikdo, daleko snazší by bylo nic nedělat a tlačit dál ropu.
www.asz.cz/…-tehle-generace/
www.asz.cz/…-tehle-generace/
@Man Ký Tak na me nereaguj ty luzre.
Ne fakt nevim kdo vsechno z toho profituje. Jak bych to asi dokazal zjistit? Jen jsem ti ty tupane pritakal ze mas pravdu a cele se to deje protoze z toho ma nekdo profit. Cina, USA?! Konkretni jmena a firmy ti nepovim.
Ne fakt nevim kdo vsechno z toho profituje. Jak bych to asi dokazal zjistit? Jen jsem ti ty tupane pritakal ze mas pravdu a cele se to deje protoze z toho ma nekdo profit. Cina, USA?! Konkretni jmena a firmy ti nepovim.
@ryccardo kolik je venku stupňů? máš pravdu! jak se jmenuješ? máš pravdu! byl ten oběd dobrý? máš pravdu!
ty budeš mít dneska v kondiciogramu křížek, co Jáchyme😊
ty budeš mít dneska v kondiciogramu křížek, co Jáchyme😊
@Man Ký ne to bohuzel neznam jaci gauneri z toho profituji. Jen jsem chtel souhlasne pritakat ze mas pravdu a souhlasim s tebou.
@Hendly
A neexistuje žádný fakt a důkaz vědců, že lidská činnost způsobuje 100% z pozorovaného oteplování. Naopak.
A z toho neurčitého podílu lidského vlivu je podíl Evropy POUZE 7%, A Z TOHO ZANEDBATELNÉHO PODÍLU JE DOPRAVA ZLOMKEM. A Z TOHO ZLOMKU ZLOMKU JE OSOBNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA DALŠÍM ZLOMKEM.
TEDY JE VĚDECKY PROKÁZANÝM FAKTEM, ŽE OSOBNÍ AUTOMOBILOVÁ PŘEPRAVA A ELEKTORMOBILITA NEŘÍŠÍ A NEVYŘEŠÍ Z HLEDISKA GLOBÁLNÍCH EMISÍ A OTEPLOVÁNÍ VŮBEC, ALE VŮBEC NIC.
A neexistuje žádný fakt a důkaz vědců, že lidská činnost způsobuje 100% z pozorovaného oteplování. Naopak.
A z toho neurčitého podílu lidského vlivu je podíl Evropy POUZE 7%, A Z TOHO ZANEDBATELNÉHO PODÍLU JE DOPRAVA ZLOMKEM. A Z TOHO ZLOMKU ZLOMKU JE OSOBNÍ AUTOMOBILOVÁ DOPRAVA DALŠÍM ZLOMKEM.
TEDY JE VĚDECKY PROKÁZANÝM FAKTEM, ŽE OSOBNÍ AUTOMOBILOVÁ PŘEPRAVA A ELEKTORMOBILITA NEŘÍŠÍ A NEVYŘEŠÍ Z HLEDISKA GLOBÁLNÍCH EMISÍ A OTEPLOVÁNÍ VŮBEC, ALE VŮBEC NIC.
@Pepa_007
EU je řízena špatnými lidmi a špatným směrem. Povede to jen k jejímu rozkladu a možnému rozpadu. A hujeříčci, kývači a mávači tomu ještě tleskají. Přitom vůbec nechápou, že ti co před tím varují, jednají ve prospěch a pro záchranu EU.
EU je řízena špatnými lidmi a špatným směrem. Povede to jen k jejímu rozkladu a možnému rozpadu. A hujeříčci, kývači a mávači tomu ještě tleskají. Přitom vůbec nechápou, že ti co před tím varují, jednají ve prospěch a pro záchranu EU.
„Lidé si dobře uvědomují, že si nemohou dovolit to, co dříve. Zákazníci prostě mají méně peněz. Pro mnohé už není zbrusu nové auto dostupné,“ řekla agentuře Bloomberg Kerstin Feix, ředitelka vlajkové prodejny Auto Feix v Bochumi.
www.e15.cz/…-houstne-1428672
A jaj, jak je to možné, hujeříčci? Opět potvrzení slov rohYpnola???
www.e15.cz/…-houstne-1428672
A jaj, jak je to možné, hujeříčci? Opět potvrzení slov rohYpnola???
@rohYpnol rozhodně. Činnost EK a EU v souvislosti s regulacemi dost nápadně připomíná russky a čínský vliv na EU regulace s cílem zničit Evropu přes zničení průmyslu.
Vidis, ja myslel zdravi lidi a ty porizovaci hodnoty. Si to tu zase uzivej ve svem konspiracnim jednoduchém svete. . Pa