Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: jake zimni pneumatiky

18. 9. 2012 12:03
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ahoj, muzete mi poradit jake zimni pneumatiky mam letos koupit??? Vaham mezi UG8 [odkaz] nebo novym dezenem od Continentalu TS 850 a nebo Nokian WR 3 .nevim, jestli jit do novinky a nebo vybrat nejake, ktere uz se objevili v testech a uz jsou s nimi nejake zkusenosti...poradite?
Rozbalit vlákno
4
19. 9. 2012 11:35
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Minulú zimu som jazdil na UG8 a polovička na TS830. Mal som pocit, že GY sú hlučnejšie, ale iné rozdiely som nepostrehol. Teraz som objednával TS850 a som sám zvedavý aké budú.
5. 10. 2012 16:29
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ahoj, já se vždycky řídím aktuálními testy. Přehledný ne např. tento: [odkaz]
5. 11. 2012 20:26
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ja kupujem jednoznacne TS 850 !
Neskor dam vediet ake su... rozmer 195/65/15
Avatar - Bud
7. 11. 2012 19:02
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Jo TS 850 jsou super. Měl jsem už možnost je i osahat a porovnat s 830 a 800. Vypadá to tak, že ty 850 jsou stejně měkké jako ty 800 a Nokiany WR D3. Ale ty 830 bych nebral. jou dost tvrdé, mají trochu širší bloky, se kterýma nejde vůbec hnout a má taky dost velké mezery mezi blokama, takže plocha dosedající na vozovku je menší, než u těch nových 850, nebo u malých 800.
Však uvidíš a pak dej vědět. ;-)
Avatar - honzikbritt
18. 9. 2012 23:35
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
podle zkušeností bych asi volil Nokian [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - honzikbritt
19. 9. 2012 12:38
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
dvě poslední zimy jsem měl Nokiany byl jsem spokojen, zejména co se ledu týče. po včerejšku jsem se trochu zajímal o TS850 a našel jsem článek na continentalu a podle Auto Zeitung, issue 20/12 jsou jednoznačně vítězné. [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
17. 10. 2012 19:57
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Souhlas, Nokian mohu doporučit s klidem (Made in Finland). Na MPV jsem 3 roky používal Nokian WR G2 a koupil nové WR A3. Na Octávce Michelin Alpin a jsou také velmi dobré :yes:
Avatar - Bud
18. 10. 2012 13:48
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Jo ty WR A3 se mi taky hodně líbí, ale jsou až u větších pneu a já teď nechci kupovat zas nové disky. ;-\ Jinak to jsou super gumy- asymetrické, pro větší rychlosti, udržují stabilitu, super :yes:
18. 10. 2012 18:19
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Jo to je fakt, já je mám v rozměru 215/55/R16, ale hodnotit je budu až po zimě. Doufám, že budou alespoň stejně tak dobré jako WR G2 ;-)
19. 9. 2012 13:38
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
projizdel sem si ruzne diskuze a Nokiany ma dost lidi a jsou s nima spokojeny..TS850 me hoodne zajimaji, ale chtelo by to jeste nejake postrehy primo od ridicu. Testy jsou fajn, ale vlastni zkusenosti taky ;-)
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2012 21:13
Pneu Vraník.
Green Diamond. :yes::yes::yes:
Rozbalit vlákno
2
20. 9. 2012 06:59
Re: Pneu Vraník.
nesranduj, niekto sa tu rozhoduje medzi špičkovými pneu a ty dávaš do pozornosti lowcost ktorý im nesiaha ani po dezén?
Avatar - Barrichello
26. 9. 2012 14:18
Re: Pneu Vraník.
Hankook, Nokian
20. 9. 2012 08:38
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Co je Green Diamond??? to jsem v zivote neslysel a ani nikde nevidel
Rozbalit vlákno
4
20. 9. 2012 19:46
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
[odkaz]
Avatar - Bud
20. 9. 2012 21:37
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Jezdil jsem s Formanem na Barumkách Polaris 2 a byly super. Pak s Focusem na 10 let starých Nokianech HKPL NRW a byly na sněhu naprosto perfektní, ale kvůli zmíněnému stáří už trochu tvrdé. Tuto zimu jsem měl na předních nové Dunlop SP WITER FAST RESPONSE, ty považuji za takové univerzální, vhodné do všech podmínek- sníh,bláto (sněhové), sucho a mráz. Teď hodně zvažuji vyzkoušet Nokian HKPL R. V testech se neobjevují, ale měly by být super, prý nejlepší na ledě. Tak uvidím, jak to dopadne. :-)
25. 9. 2012 10:37
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
V minulosti som preferoval Michelin alpin hlavne kvôli životnosti. Vlastnosťami patrili k lepšiemu priemeru / slabšej špičke.

Vyskúšal som Dunlop 3D, 1. a 2. -hú zimu fajn, tretiu to bolo o držku, potom išli do koša.
Minulú zimu som mal GY UG8 a polovička Conti TS830. Obe patria na špičku a rozdiel medzi nimi veru nebol. Len UG8 boli o trochu hlučnejšie.
Teraz som objednal Conti TS850. Podľa expertov z brandže malú ešte lepšie vlastnosti ako 830, majú vyvážené vlastnosti, dobrú výdrž aj spotrebu.

Zimné plášte mávam na aute cca 5 mesiacov z roku. Pri výbere vždy pozerám na vyváženosť, pretože špičkové gumy na snehu mi moc nepomôžu keď 70% zo zimy jazdím po suchej ceste, 20% po mokrej a ten zvyšok je sneh a ľad.
Avatar - Bud
25. 9. 2012 18:55
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Díky za info. S těma Dunlopama mě trochu strašíš >:D . I když mám trochu jiný vzorek, tak směs může být stejná. Ono totiž v tom rozměru co mám se vzorky trochu liší a některé se nedělají vůbec. Třeba Alpiny 4 na 185/65 R14 nebyly. No uvidím, co letos nakonec koupím >:D
21. 9. 2012 10:24
j
ja se mam rad, takze do protektoru urcite nepujdu :-) potrebuju kvalitni gumy hlavne do snehu. Cato jezdime na hory a rodinu mame v beskydech, kde je vzdycky plno snehu a kolikrat ledovka na ceste, protoze se tam nesoli
jo a nevite nekdo, kdy budou letosni testy od adacu???
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
21. 9. 2012 15:21
Re: j
Kdy budou testy, to ještě nevím, ale taky odebírám časák, kde dělají myslím dost nezávislé testy a to pak dají na vědomí asi dva týdny dopředu. Sám jsem z Beskyd a pokud chceš opravdu zimáky do sněhu, tak minule to myslím na sněhu vyhrály zrovna Nokiany, měly v této kategorii víc než 100%, ani continentály se nechytaly. To bylo z těch lepších. Pak automotoklub ČR dělá testy těch levnějších, tam byly na sněhu myslím nejlepší Savy, ale v porovnání s těma lepšíma se nechytaly. A osobně jsem už viděl několik pneumatik Sava s boulemi, prodřené a trčící kordy. Jsou prostě slabší a nevydrží pří průjezdu dírou, nebo na patník, tolik co jiné pneu ;-) A s jakým autem jezdíš? Nevidím to ve tvém nicku. >:D
24. 9. 2012 10:01
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
dival sem se na adac a zatim jeste nic, minuly rok uz v tuhle dobu byly. A co je to za casopis, jestli to neni tajne? ;-) mam superba 2008, nevedel sem ze si to clovek muze do profilu vyplnit
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
24. 9. 2012 14:56
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Je to časopis Auto7. Jestli jsi přihlášený na Moje auto.cz a máš tam napsanou nějakou krátkou recenzi na své auto, tak by se mi pak mělo ukázat, když kliknu na: bert84.
24. 9. 2012 15:55
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
ne, tak tam nic vyplneneho nemam, popravde jsem o tom ani netusil. Jinak se zacinam cim dal vic priklanet k tem nokianum wr a3, na ty jsem asi nejvic pozitivnich ohlasu. I kdyz me prekvapuje, za jsou pomalu za stejne penize jako ty continentaly nebo UG8.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
24. 9. 2012 20:24
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No jo, pneu, to je věda >:D . Mám rád studovat tabulky, data, hlavně dostatečně komplexní, podrobné a pak hledat optimální řešení. :-) Samozřejmě, nejlépe to ukáže provoz a pak člověk zjistí, jak mu to sedí, právě tam, kde jezdí. Nejraději bych byl, kdybych si mohl v zimě vyzkoušet různé pneu a pak koupit >:D8-s . Díval jsem se že ty A3, i D3 mají stejnou přilnavost C, to je většina pneu. Ale ty W+ mají přilnavost stupně E , a to je o dva stupně víc. To si myslím, že je o dost. Ale taky mají větší spotřebu paliva a to ve stupni F. To je o tři stupně. Ovšem ty Nokiany HKPL R ty mají přilnavost ve stupni F, což je asi nejvíc co jsem kdy u pneu viděl. Samozřejmě jsem se nedíval na všechny. Hlavně se přiznám, že se moc nedívám na Continental, mám totiž svůj názor na všechny testy, kde je jedním z největších sponzorů právě firma, která má v testu taky svůj výrobek :-)
Jinač na tomto webu je v záhlaví kolonka moje auto, tam můžež kliknout a podívat se na auta lidí, kteří píšou svou recenzi. Když klikneš na moji přezdívku Bud, měla by ti vyskočit karta a tam i název mého auta Ford Focus a na to pak klikneš a uvidíš recenzi na mé auto, fotky i komentáře, které tam vedeme. ;-)
25. 9. 2012 10:03
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
veda to je, to mas pravdu. Takze kdyz je prilnavost C, tak je to horsi nez F nebo naopak?Moc jsem to zatim nestudoval. Urcite je to fajn, ze to u kazde pneumatiky bude,ale zase testy jsou lepsi v tom,ze jsou podrobnejsi
Rozbalit vlákno
2
25. 9. 2012 10:09
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
je to ako pri elekrospotrebičoch. A = najlepšie, F= najhoršie vo vzťahu k pozitívnym vlastnostiam.

A pri priľnavosti je lepšie ako F (lepšie brzdí = na kratšej dráhe)
A pri spotrebe znamená menšiu spotrebu ako F

Potom tam je hlučnosť (tri vlnky, menej znamená lepšie) a číselná hodnota napr. 71 dB.
Avatar - Bud
25. 9. 2012 12:38
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Přesně tak, každý stupeň nahoru znamená asi 2,5 metru delší brzdná dráha z 80 Km.ryhlosti na mokru. Myslím, že se tam nepromítá sníh a možná ani led. Samozřejmě, že testy jsou o mnoho lepší vyjadřují mnohem víc, neboť něktré letní pneu prý mají podle štítků lepší výsledky, než zimní. :-) Ty štítky jsou asi jen informativní. Např. ty HKPL R mají na štítku nejhorší přilnavost, avšak vidím je obuté na velice drahých autech a prezentují je jak výrobci za neporazitelnou na ledu, tak i recenze uživatelů jsou super. Ale dost o "R." Krásné vysvětlení je zde. [odkaz]
25. 9. 2012 12:25
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
tak je na to nakonec tak, jak jsem si myslel :-) Ja prave potrebuju kvalitni pneu na snehu. Sice jezdim i po dalnici a ve meste, kde toho snehu tolik neni, ale casto i na hory a casto do beskyd. Po continentalech jsem taky pokukoval, cenove vychazi taky celkem dobre
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
25. 9. 2012 12:46
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
V minulém roce v tom testu měli zrovna tvoje rozměry. :-) 205/55 R 16. První byla UG 8, druhá Conti TS 830.
UG8: sníh 94, mokro 96, sucho 81.
Con: sníh 84, mokro 91, sucho 86.
Na třetím pak Michelin a na čtvrtém Nokian WR D3
Mich: 85, 86, 86
Noki: 100, 64, 92
Pak Dunlop atd. Samozřejmě, že je to v tom testu pak víc dopodrobna.
26. 9. 2012 10:38
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
me si zase s tema UG a Continentalama potesil ;-) A videl si ty TS850 v nejakych testech nebo o nich byl jen nejaky clanek? Zajimalo by me, jestli se v letosnich testech objevi nebo budou az v pristim roce...
Rozbalit vlákno
2
26. 9. 2012 11:34
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
pozri sem: [odkaz]
a sem: [odkaz]

Testy budú v priebehu októbra.
Avatar - Bud
26. 9. 2012 14:06
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Tak jsem se díval na ty Contíky, ale v tom mém rozměru TS 830 ani 850 nevedou :-O Pouze TS 800. :-) a ty zas mají úplně jiný vzorek. Tak nevím, jeslti budou ze stejné směsi, nebo budou trochu pokulhávat za svou sesterskou novinkou. >:D . No vyzkoušet si to před jízdou nejde ;-\ . Teď mi přišel domů leták z Okaye, že prodávají taky pneu v e-shopu a vyzvednout si to pak může člověk zadarmo na své nejbližší prodejně. Porovnal jsem nejnižší cenu na netu s tou v Okay a Okay to má na jedné gumě o 30 Kč dražší. To jsem nečekal, myslel jsem, že budou drazí :-) ....
26. 9. 2012 15:50
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
A jaky mas rozmer pneu? Co hledam co koupit, tam mi prijde ze nejvetsi vyber je v rozmerech 195/65/15 a 205/55/16 nebo spis ze se dela nejvic dezenu. TS 800 je u nejaky starsi dezen, ne?A co proboha prodava okay za pneumatiky?nevim proc, ale k pneumatikam z tehle obchodu jako je okay, bauhaus a pod mam neduveru
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
26. 9. 2012 19:56
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Já mám na Focusu zimáky menší, to znamená 14, a 185/65. Myslím, že profil 60 už má větší výběr, ale Ford má v techničáku právě 65. >:D Tak to radši měnit nebudu. Jo a v tom Okey je možnost koupit stejné pneu, jako kde jinde. Contíky, Goodírky, Barumky, cokoliv, jen mají tu výhodu, že mají na to, kupovat ve velkém a společně s jiným zbožím prostě přivezou na prodejnu i objednané gumy. Takže odpadá poštovné, nebo dovozné. To je prostě sezónní hit a dá se na tom vydělat. >:D Tak si chcou taky něco z toho tržního koláče ukrojit >:D .
Jo a letní mám 195/60 R 15...Tam už le lepší výběr.
1. 10. 2012 09:28
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
To mas pravdu, v tom rozmeru 195/60/15 uz je o hodne lepsi vyber. Clovek si udela prodlouzeny vikend a uz sou testy vydane [odkaz]
Vsechny pneu, o kterych jsem uvazoval, maji nejlepsi hodnoceni...no a na snehu vedou continentaly
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
1. 10. 2012 12:57
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Jo došlo mi, že jsi určitě využil delší volno :-) Ještě jsem našel stránky, kde jsou testy nejen od ADACU, ale i různých jiných společností a redakcí časopisů. Tady je odkaz:
[odkaz]
2. 10. 2012 09:17
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
toho volna bylo skoda nevyuzit :-) na testy se kouknu. Ja jeste nasel testy od dtestu, ale prijde mi, ze jsou skoro stejne jako od adacu a mam ze to, ze testy dela i auto moto und sport
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
2. 10. 2012 13:55
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ano, dTEST to dělá společně s ADACEM a ty další testy jsou právě od Auto Moto und Sport >:D česká pobočka je právě Auto 7, to je teda identické a pak nějaký Zeitung o autech ;-) a ještě nějaká další společnost. Je se na co dívat, porovnávat a vybírat. Jinak jsem psal kvůli te mé vyhlídnuté pneu do redakce jednomu motor.novináři. Přišly mi od něho pak dvě odpovědi. Jestli tě to zajímá, můžu tě informaovat. Abych se nevtíral... >:D
3. 10. 2012 08:49
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Aha, je mel za to, ze je kazdy dela zvlast. Zase vim neco noveho ;-) Klidne me informuj, aspon budu vedet zase neco noveho. Potesili me v testech TS850, na snehu byli nejlepsi a hned po nich Micheliny, ale o tech sem nikdy neuvazoval...ani nevim proc
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
3. 10. 2012 11:11
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ahoj, co se týče těch testů dTest a ADAC, to jsem včetl minulým rokem v materiálech, co mi dTest pravidelně posílá. Právě tam jsem se proklikal na nějaké stránky Continentálu a dočetl se, že pořádají, či spíš zaštiťují testy pneu., atd. Ale to nevadí, to vlastně nemusí nic znamenat. Myslím, že velké firmy prostě musí pomáhat se spoustou věcí ve společnosti. Ale teď k věci. Ptal jsem se ho, proč se pneu NOKIAN HKPL R prezentuje na ledě jako neporazitelná, když v kategorii přilnavosti na mokru je nejhorší ze všech. Navíc je o několik stokorun dražší, než prémiové pneu a skoro o tisícovku než Barumka. Jestli má s těmito pneu nějakou zkušenost. Odpověděl mi, že s Nokianama má velmi dobré zkušenosti a taky s pneumatikama Good Year. Na mokru, že se s nimi nikdy nedostal do krizových situací. Ovšem tuto konkrétní pneu ještě neměl. Jinak psal, že v běžném provozu jsou stejné jako značky Good Year, Michelin a Pirelli. A že se ještě zeptá kolegů.
V tom druhém mailu mi napsal, pokud jde o jízdu na sněhu a ledu, že se shodli, že Nokiany jsou opravdu to nejlepší. Na suchu, že je cítit, že je směs měkká, ale není to nic zásadního. Tak asi tolik...
4. 10. 2012 09:48
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Nokiany si vazne hodne lidi chvali a kupuje, alespon co ctu ve vsech moznych diskuzi.Nasel jsem jeste testy od moto und sport [odkaz] a tam prave nokiany zvitezily, ale ne HKPL R,byly to WR D3 .Dst me ale prekvapily bridgestony,adac je ma totiz na 6 miste a tedy v tom testu jsou predposledni s tim,ze byly nejhorsi na snehu
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
4. 10. 2012 13:55
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Taky mně to překvapuje, ale co s tím naděláme :-) Tak jsem zvědav, jestli a co koupíme. Pak si můžeme vyměnit zkušenosti ;-)
5. 10. 2012 09:02
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No nejake urcite vybrat musim,na tech z minule zimy uz se fakt jezdit neda a bylo by to u hubu.O vikendu si to projedu,pokud bude cas a neco uz snad vyberu.Jen skoda,ze se do dikuze nezapojilo vic lidi,bylo by aspon vic nazoru..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
5. 10. 2012 14:30
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No právě, nějaké debaty probíhaly pod sekcí moje auto.cz, ale nevím, jestli se tam díváš. Vždy aji vidíš, kdo je zrovna on-line a může vzniknout přímá konfrontace. Tam je totiž těch příspěvků a debatujících možná někdy víc. Jinak můj brácha v létě obouvá na Octávii Michelinky a je velmi spokojen, protože hodně najezdí. A v zimě měl asi Bridgestone LM 30 a vůbec si nestěžoval, říkal, že je spokojen. Pokud měl jiné, tak se opravím. Jinak jsem tu psal už psal o Barumkách, ty jsem měl pouze jednu zimu a prodal je i s autem. Ale někde na fóru jsem psal takový konkrétní poznatek s těma Nokianama a Dunlopama: hodně staré Nokiany HKPL NRW, použil jsem je, protože měly ještě dobrý vzorek, takže na ledě to už nešlo, ale světe div se- a já se opravdu divil, jak na sněhu krásně zabíraly, byl jsem překvapen, rozjezd do kopce, tam kde některé! jiné auta maturovaly, tam jsem se rozjel jak na suché cestě. Byl jsem za volantem fakt překvapen, protože jsem to nečekal. Takže si říkám, jak by jezdily, kdyby byly nové? Po roce jsem vyzkoušel na přední nápravu, to je minulou zimu Dunlopy (SP Winter Response), jezdilo se docela slušně, cesta, uježděný sníh, dobře to i brzdilo. Ale na tom samém kopečku, kde se v zimě rozjíždím jsem se sice vždy rozjel - ale, předek auta mi z počátku házel z leva do prava, několik krát, pak se ustálil a jel. To bylo druhé překvapení. Nové a na sněhu a břečce nepokonaly velmi staré :-O Prostě jsou lepší zas v něčem jiném... To je vše ;-) O
A jinak jaký je tvůj Superb? Jakou má výbavu a tech.parametry? Kolik má najeto?
15. 10. 2012 10:46
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Tak uz sem zas tu - necekane me skolika chripka jako kazdy rok v tuhle dobu a ani jsem nemel chut projizdet net. Uz di neco vybral? Ja vubec,nejsem schopny si k tomu sednout a konecne objednat,vzdycky se najde neco jineho co zrovna musim honem rychle udelat.Ty dny by mely mit tak 30 hodin
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
15. 10. 2012 12:06
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
To jo. Dny by mohly být opravdu delší. Mně zaskočila pouze malá rýma, ale všem dnům ještě není konec >:D . Napsal jsem do Prahy na zastoupení Nokian Tyres a zeptal se na tu Nokianku HKPL R. Popsal jsem jim i situaci u nás v Beskydech, že je zakázán chemický posyp, takže když napadne sníh, tak se drží, pak je led, pak postupně na slunci taje a přes noc zase zmrzne atd. Jenže většina pak sjíždí do měst, jako třeba Třinec a okolí, tam je zas na hlavních tazích vymeteno, sucho a na parkovištích a bočních uličkách zase led, nebo sníh. 8-s . Odepsal mi borec ať mu zavolám. Tak jsme trochu poklábosili, on mi řekl, že sám jezdí na HKPL R, že je to super pneu, že kdybych bydlel blíž, že mi dá zkusit, jak drží, abych viděl rozdíl mezi ní a standardními pneumatikami. Do testu se nezařazují, protože to jsou speciály severské řady, nebylo by to relevantní, do testu zařazují standardní pneu, v současné době je to Nokian WR D3. Ta ale nemá na HKPL R. Ta je o řadu výš, i s cenou. Daní za super zimní vlastnosti je max. rychlost 170 Km./Hod. Kdo chce, nebo potřebuje jezdit v zimě po dálnicích 200, nebo i víc, musí zvolit jinou pneu. Jinak říkal, že musí hodně jezdit, za půl roku najezdí kolem 40 000 Km. Pneu mu vždy vydrží, mohl by ještě na ní jezdit, ale vždy bere nové. :-) Tak to je zatím tolik. Ještě počkám na výplatu, pokud oddělám až do konce měsíce (jestli mně něco taky neskolí) a v listopadu si koupím. A co tvůj Superb?
17. 10. 2012 09:10
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Posledni dobou nejak vubec nestiham...Tak tyhle Nokiany by pro me asi nebyly,na tom snehu toho za sezonu moc nenajedu i kdyz hodne zalezi na tom,jaka zima je.Musis si udelat vylet do Prahy at se projedes :-) Superb je z 12/2008,diesel v manualu a kdyz sem ho kupoval mel najetych nejakych 68 tisic.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
17. 10. 2012 14:27
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
bert: Tak to ještě pojezdíš švarně. 70 tis. diesel, to je jako nový. >:D Měly by to být dost dobré auta, však zanedlouho v Anglii zvítězilo jako auto roku. A v německých automobilových časopisech porážely domácího Pašíka. Následně byl ve Škodovce vyměněn šéf a strategie VW pro Škodu zní jasně: Až jako druhé auto! Tys koupil ještě včas. :yes:
Podívej se na borca, který jezdí v Audinách a přečti si, co píše v novinkách 6.2 to je jako 6 února, je to kratičká zkušenost: [odkaz]
17. 10. 2012 09:18
Pneumatiky
Já jsem si koupila zimní pneu na jednom prověřeném webu, dovezli mi je zadarmo
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Bud
17. 10. 2012 14:28
Re: Pneumatiky
Ahoj a jaké jsi koupila? A na jaké auto? ;-)
17. 10. 2012 23:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 10. 2012 10:23
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
To teda..taky mi trvalo,nez sem ho nasel :-) Ale jsem spokojeny,cekani se vyplatilo

Treba pani nebo slecna nechtela hned delat nejakemu obchodu reklamu >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
18. 10. 2012 13:44
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No jo, to mně ani nenapadlo. Možná fakt nechtěla dělat reklamu. Ale pokud se tu ještě objeví, budu rád, když napíše jaké koupila. :-)
Jo čekání se mi hodněkrát vyplatilo. Jsou to zážitky a zkušenosti, které si nevycucáme z prstu.
18. 10. 2012 15:22
Vredestein
No nedalo mi to sem nenapsat. Vredestein snowtrac 3 je podle mě jedna z nejlepších zimních pneumatik ever. Mám na ní odježděno 25 000 km v zimním období a 15 000 přes léto a ještě jednu zimu hravě vydrží. Nehledě na úžasný záběr na sněhu a dobrý odvod břečky. Velmi dobrá pneumatika zejména do míst, kde je častý sníh. Doporučuju
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bud
18. 10. 2012 21:21
Re: Vredestein
esenbe, díky za info. Právě jsem chtěl vědět, jestli na nich někdo jezdí, někdy nedávno, taky vyhrála nějaký test. Tak jsi první, koho znám..
19. 10. 2012 15:01
Re: Vredestein
Jinak co se týče konkurentů tak co jsem měl na autech. Nokian hakkapelitan ( lepší na shěhu jak VR, ale jdou rychle do pytle, když se v nich jezdí mimo sníh a nedejbože po čisté cestě při plusových teplotách. ) Nokian WR G2 ( ty jsou horší a nic moc nevydrží ) Sava Eskimo ( sníh dobrý - mimo sníh hotovo ) Maxxis Zimní ( nevím typ ) - Dobré na sníh, ale na cestě hlučné a nic moc jízdní vlastnosti. Dobré na nějaký SUV/OFF my je měli na vitaře. Celkem i vydrží. Pirelli scorpion - Na sníh akorát na cestě super a i docela vydrží ,ale zase ta cena je zbytečně velká a nic oproti Vredesteinu nenabízí.

Pokud tedy jsi někde z oblasti, kde často sněží a cesty jsou pokryté souvislou uježděnou plochou a nebo břečkou tak rozhodně ber Snowtrac 3 . Budeš spokojen - garantuju. Dle mých odhadů vydrží tak 80 000 km. Já na nich mám 50 000 zima a léto a jsou fakt ještě dobré na jednu zimu minimálně.
Avatar - Bud
19. 10. 2012 22:16
Re: Vredestein
80 000- to je síla. :yes: Ani nevím které dak dlouho vydržely. Ale pokud už mají 50, tak proč ne.
18. 10. 2012 15:31
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No konecne nam tu prispiva i nekdo jiny nez jen ja a Bud,jen tak dal :-) Pouzivas ty vredesteiny celorocne nebo mas i letni od tehle znacky?
Bud: no je fakt,ze kdyz k pneu vezmes i disky tak se to najednou dost prodrazi. Mas plechace nebo alu?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
18. 10. 2012 21:31
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Na zimu mám plecháče. Origoš od Forda, koupil jsem tady od jednoho kolegy, co má stejné auto. Prodal mi je i s těmi staršími Nokiany. Takže jsem na nich jednu zimu pojezdil, na další zimu koupil dvě nové, no a teď bych chtěl další dvě. A i na těch starých jde jezdit, jak jsem psal, takže mám vlasntě takový klid. Nic moc mně nenutí, ale pokud to vyjde, tak koupím nové. :-) Osobně jsem rád, že jsem to od něho koupil, nemusel jse vše kupovat najednou, mám dvoje disky i pneu, kde je ještě pořád zákonná velikost vzorku. :-)
19. 10. 2012 09:44
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ja mam zatim plechace,ale nevim jestli nejit na zimu do alu disku.Pry jsou na zimu opatrene nejakou specialni upravou?nevite o tom nekdo neco?Na leto alu disky mam,takze taky jenom prehazuju cele kola, je to jednodussi
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
19. 10. 2012 14:49
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Záleží co preferuješ. :-) Těď měl takovou otázku i nějaký řidič na redakci časopisu. Oni mu odepsali, ať si raději na zimu pořídí plechové, že jsou sice ty alu opatřeny jakousi ochranou proti korozi, ale ještě to není ono.
Ale proti gustu, žádný dišputát. Jestli na ně máš a nechceš už jezdit na plechových, tak není co řešit. Tak mně ještě napadá, že v zimě někdy nejde vidět na povrch vozovky, člověk může dřív zajet do nějaké díry, nepatrně ohnout disk, nebo ho otřít o něco. Pokud si pamatuji, tak na Formanu jsem pak dlouho čekal, než mi kolo vyváží a těch závaží tam taky pak bylo 8-s .
19. 10. 2012 15:19
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No jako vic se mi libi hlinikove disky, no ale jestli to jeste neni ono, tak za ne zbytecne davat penize nebudu - zas tak moc je mit na zimu nemusim :-) . Clovek porad neco plati a pred vyplatou sem rad, ze mi vlastne neco zbude
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
19. 10. 2012 22:28
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No právě. A pokud do toho přijdou ještě děcka a řeknou, že potřebujou ještě to a to a do školy musí přinést peníze, pak už člověk neví odkud brát ;-) .
Jinak alu disku jsou určitě hezčí, ovšem pokud nejsou, tak aspoň nějaké pěkné kryty. Ale je třeba použít dost děrovné, ne celé, protože pak se tam zdržuje sníh a ty disky pak rezaví. Některé byly úplně zrezavělé až hanba. ;-\
Neříkám, že mám zrovna ty nejpěknější, ale sehnal jsem tyhle a jsem s nima zatím spokojen:
[odkaz]
19. 10. 2012 22:46
pneu - tabulka
tabulka nejlépe hodnocených pneu. [odkaz]

Osobně jezdím Michelin Alpin a maximální spokojenost.
Rozbalit vlákno
0
22. 10. 2012 09:59
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
S tema penezma si to popsal velice vystizne :-) A disky mas pekne,libi se mi.No a aby mi vydržely pneumatiky 80 tisic km,tak to by byl muj sen. Ono asi taky zalezi na tom,jak a kde clovek jezdi
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
22. 10. 2012 15:18
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No to určitě! Na sněhu se tak moc nesjedou, jako na cestě a to třeba na vyhřáté od sluníčka. Jinak jsem měl dneska možnost sáhnout si na ty pneu WR D3 a jsou super měkkoučké, ty se musí na cestu, respektive na led lepit jako med :-) A navíc i ty velké podlouhlé celé bloky byly nádherně ohebné. Ne jen to prořezání. Předpokládám, že na suché a vyhřáté silnici mají asi to větší opotřebení, které bylo zaznamenáno v testech, než ty co měly optřebení nejmenší.
Jinak už jsi měl tu čest měnit žárovku? Pokud jo, tak jaké používáš? A pokud ne, tak jaké tam jsou?
24. 10. 2012 12:49
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Zarovku sem jeste menit nemusel, takze jsou tam puvodni jeste od nakupu.A ktere konkretne myslis? A uz si vybral pneu,ktere budes kupovat?Ve zpravach uz pomalu strasi se snezenim, pneservisy jsou plne..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
24. 10. 2012 15:51
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No právě. Chtěl jsem ještě počkat do poloviny Listopadu, ale musím zavést tchána do špitálu 60 Km tam a zpět a jestli bude sníh, nebo led, tak jsem nakonec zrezignoval a rozhodl se rychle objednat. Mohl jsem přehodit na zimní, ale pak za dva týdny zase přezouvat nové? Trochu jsem znervózněl a chtěl udělat změnu a začal znovu vybírat. >:D Contíky a Micheliny jsem nebral v potaz kvůli nemožnosti koupit nový vzorek v mém rozměru, takže se velkým premiantem staly Good Yeary UG8 a WRD3, prohlížel jsem si ty vzorky i tu HKPL R a pak jsem si řekl, že minulým rokem jsem i trochu zalitoval, že jsem je nezkusil a nerad bych to opakoval znovu ;-) Takže včera večer jsem v Pop Gomu objednal Nokian HKPL R. Dvě gumy stojí 3700Kč. Tak jsem zvědav, jestli to přijde do konce týdne, abych to stihnul přezout. Kdybych nemusel jet do toho špitálu, ještě bych čekal, ale takhle to nechci riskovat. Takže to vybírání už mám za sebou. :-) Jsem zvědavý co vybereš nakonec ty.
Ty žárovky mám na mysli potkávací světla. Jestli máš originál Škodovácké, nebo jiné, nebo nějaké xenony..
25. 10. 2012 09:54
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No do konce pristiho tydne je musim mit uz doma, znamy v pneuservisu driv volno nema.Vzal by me nejdriv pristi patek, takze se uz musim rozhoupat.Zarovky tam uz original nejsou,mam tam H7 12V OSRAM pokud sem se dival dobre :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
25. 10. 2012 20:03
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Jo. Já jsem tam měl nějaké obyčejné z mototechny, nebo co a když jsem se vracel s rodinkou s Luhačovic, tak jsem jel z Frýdku po dálnici tak, že mně ostatní auta předjížděly, byla tma a ja jel, kolik jsem viděl. Chtěl jsem se někoho držet, ale při dodržování trochu bezpečné vzdálenosti jsem neměl šanci. Řekl jsem manželce, jakto že oni jedou tak rychle, vždyť nejde nic vidět? A ona se podívala a řekla: No ale jim to svítí nějak víc, asi mají moderní auta. :-) . Ta jsem si říkal, čím to může být? Mají fakt novější auta lepší svit? A pak vyšel v časopise test od dekry na žárovky a začalo mi svítat. Tak jsem si koupil žárovky Philips Vision + 50 a na výsledek se můžeš podívat. Vlastně na rozdíl. Brácha měl na Octávce ještě starline a svítily mu stejně jako ty moje staré. Nafotili jsme to a dal jsem ten rozdíl do galerie fotografií u mé recenze: [odkaz]
Jsou to 4 fotky za sebou a pak ještě dvě z jiného mobilu: [odkaz]
26. 10. 2012 11:08
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No tak to je poradny rozdil...trochu mi to pripomina,kdyz jsem jeste mel asi 3 roky zpatky stareho favorita,tam to s tema svetlama bylo dost podobne.Mel jsem ho jenom na obcasne jezdeni,takze me to tolik nevadilo....ale u superba uz je to nastesti v pohode a svetla sviti dobre
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bud
26. 10. 2012 16:27
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No Osramky jsou taky dobré, navíc pokud jsou v tom lepším provedení. :yes:
Jinak, dnes mám po noční a 13:15 mi přivezl kurýr pneumatiky. Tak ryhle dolů před barák (bydlím ve věžáku), gumy do auta za přední sedačky, zpátky do sklepa přes čtvery zamčené dveře pro dvě kompletní kola, zanést asi 100m. do kufru auta a zpátky pro zbylé dvě kola :-) Ve třičtvrtě na tři byly kola přezuté a nasazené na autě :-! Pak vše zopakovat s většími,těžšími, litými, letními. 8-s Vše za zuper cenu, to jsem rád. Kompletní přezutí dvou kol a výměna na autě místo letních a dvě kola pouze vyměnit na autě. Vše za 240 Kč. Vzpomínám, že minule jsem za to samé dával kolem 400 Kč. Možná i víc.. Změna někdy přijde vhod. Právě teď ještě hlásí mrazy a sníh, tak jsem zvědav.
Avatar - Bud
26. 10. 2012 22:33
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Tady je odkaz na letošní testy pneu od Autoklubu ČR. Testovali ty slabší pneu a porovnávali je s prémiovou TS850. :[odkaz]
Avatar - Bud
26. 10. 2012 22:35
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
A tady toje ještě podrobně: [odkaz]
30. 10. 2012 14:11
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Tak az ted me napadlo se sem podivat, posledni dobou je to porad blazinec...Jinak ta cena je luxusni, ale to si asi mel pres nekoho znameho,ne?A poslusne hlasil ze mam konecne objednano a to [odkaz] .Zitra maji prijit, tak jsem rad ze uz je konecne budu mit
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
30. 10. 2012 18:28
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No. 14 jsou tak levné. :-) Dají se koupit i o stovku levněnji, ale neměli je na skladě. Tak jsem vzal tam, kde je měli. Jinak jsi koupil super gumy na super auto superba :-) . Takže vše super.. Tys bral asi všechny čtyři, že? Jinak jsem je už zajel, aji vyzkoušel. I dnes jsem s nima zajel pod horu Kozinec, dál byl bez řetězů zákaz a pak dál do Tyry pod Javorový. Bylo tam ledu a uježděného sněhu, jel jsem na trojku 50-60 krásně držely stopu, uvidím dál, jak si povedou. To víš, oči a smylsy na stopkách, nikdy si nejsem na takovém povrchu jistý. Zvlášť, na malých kolech. To drží míň, než tvoje 16 ;-)
31. 10. 2012 09:58
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ano,objednaval jsem celou sadu.Se slevou jsem se dostal na 9800,-. Rano mi psali z DPD ze kolem dvanacte u me budou.Tak pokud to pujde dobre, tak bych je teoreticky mohl uz o vikendu vyzkouset :-) Ted sme se asi nepochopili,ja myslel ze to prezuti si mel tak levne, ze si to musel mit pres nekoho znameho,ne?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
31. 10. 2012 14:29
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Aha, to přezutí :-) . To je kapitola sama o sobě. Máme u nás velké známé servisy, tam to stávalo v minulém roce kolem 600 za kompletní přezutí. Jinde 400-450. Pokud jsi už měl gumy na kolech a šlo pouze o přehození a vyvážení, tak 200, podle počtu záváží. Minulým rokem jsem přezouval pouze dvě gumy( ty Dunlopy) a dvě pouze přehodit a chtěl za to asi 450 Kč :-O To se mi zdálo nějak moc, navíc když mi chtěl vyvážit ty dva už obuté kola, tak viděl, že jsou dobře vyvážené, byly to ty staré nokiany a z těch se vzduch vůbec nestrácel :yes: . Letos jsem vyjel bez objednání, jen tak (na pas blind), u jednoho servisu bylo plno, tak jsem zajel k dalšímu, který měl v místním tisku reklamu, že kompletní přezutí a nasazení jednoho kola za 100. Jaké překvapení, když jsem tam viděl bývalého souseda, zaměstnance, takže žádná sleva, vedoucí tam byl taky :-) no a na paragonu jsem měl napsáno, 2x100 a 2x20. Takže ty dvě nové gumy stály za kompletní přezutí 200 a ty dvě z minulého roku, které šly na zadek mně stály 40 Kč. Vyvažovat jsem je nechtěl, už vím, že to nemá význam pokud jdou na auto po jednom roce na zadní nápravu. Už o tom aji píšou, že je to trochu zbyečné, navíc při změně tlaku v pneu se už vyvážení značně mění. Takže párkrát vyfoukneš, nebo dofoukneš a vyvážní už není ono. Na přední nápravu, tam určitě ano. Takže záleží na momentální náladě, okolnostech. ;-)
1. 11. 2012 10:23
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Tak Goodyearky uz mam doma...dot 3212 takze spokojenost. Aha,tak to si vychytal dost dobre.Mit dvoje disky,tak si to prehodim sam,ale mam jenom jedny,takze radsi si do pneuservisu zajedu. Na jaro si objednam nove disky a pak uz to bude hracka
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
1. 11. 2012 12:52
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No právě. Kdybych nedával dvě nové, taky si to vyměním sám. A kdyby to bylo ještě za minulého režimu, tak možná aji v robotě >:D . Ale osobně jsem to v minulosti nestihl, neboť přišel převrat. :-) . Takže to znám pouze z vyprávění, nebo když jsem byl na praxi, tak jsem to u starých robotníků i viděl..
A ty máš náhon na přední, nebo 4x4?
2. 11. 2012 14:03
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
No kdyby se nejednalo o to vyvazovani,tak je to v pohode.Pohon je na prednich a rekl bych,ze mi to bohate staci. A nekupoval si nekdy pneumatiky na dodavku? S kolegou v praci se dohadujeme, jestli je na te pneu uvedene i to oznaceni C a nebo ne
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
2. 11. 2012 15:59
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Ahoj, pneu na dodávky jsem ještě nekupoval, ale na netu jsem četl, že pneu pro dodávky se označují buď: XL, RF, C REINFORCED. Tady je odkaz a super vysvětlení nápisu na pneu:
[odkaz]
tam to je i na ty dodávky.
Já mám teď na pneu na těch nokianech taky vlastně označení XL. Ale jako dodávka se necítím. :-) Jinak jsem někde četl, že stále více výrobců zesiluje bočnice pneu, protože tak myslím snižujou valivý odpor. Ale pouze na hodnotu XL. RF je podle mně tvrdší, protože ty umožňují dojet s píchlou gumou do servisu. Tyto pneu se velmi špatně nasazují a v pneuservisu je moc nemají rádi, protože se můžou poškodit. Ale ty XL šly perfektně :yes: .
A vy máte v práci nějaké dodávky? Nebo snad máte celou autodopravu? Já mám v práci pouze spoustu vagónů, které kontroluji, (dělám u ČD-Cargo) ale žáden z nich nemá pneu >:D ...Škoda, něco bych o těch nákl.pneu aspoň věděl.... ;-)
5. 11. 2012 12:32
jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Nene, dodavky v praci nemame, to jen kolega shani pneu na dodavku pro sestru myslim. To C ma predepsane v technicaku,ale nejsem si jisty jestli se C uvadi i na pneumatikach nebo se to bere tak automaticky, kdyz dodavkove pneu maji automaticky vyssi indexy nosnosti.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Bud
5. 11. 2012 16:57
Re: jake zimni pneu vybrat v rozmeru 205/55/16
Aha. Tak dnes jsem šel kolem pneuservisu, chodím tam často na procházky, tak jsem toho využil a hned se zeptal. Bylo mi sděleno, že pneu na dodávky musí mít označení C. Pak jsem šel kolem showroomu, kde prodávájí Škodu, Renaulty a Dacie, venku stály dodávky a na pneumatikách měly hned za označením velikosti pneu písmeno C. ;-) Takže asi to být musí. Jinak jsem to nevěděl a díky tvému dotazu, vím zase něco nového. Ty hlavně do konce Listopadu přezuj, abys mohl ty supr Gudírky zajet a pak hurá do Beskyd na lyžovačku. :-! >:D jinak pokud by ses chtěl někdy zapojit do nějaké diskuze a přispět svým poznatkem, jseš vítán ;-) ... : [odkaz]
8. 11. 2012 22:17
nekvalitní pneu
nejhůře hodnocené pneumatiky [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
13. 2. 2013 13:01
kupa pneumatik
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli někdo mate skusenosti s touto stránkou , nakolik bych si chtěla odtamtud objednak pneumatiky ... kazda recenze dobra, dekuji [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
0
22. 2. 2013 13:10
zimní
dobrý den, pokud mohu doporučit zimní pneumatiky, zkuste se prohrábnout v tomto odkazu [odkaz] je to kvalita, já nakupuji třeba jen odtud, ale někomu se to může zdát nevýhodné. Je to na vás, utvořte si vlastní názor
Rozbalit vlákno
0
22. 5. 2013 12:01
pneu
ja tiez mozem potvrdit. mam len pozitivne skusenosti s [odkaz] . dobre ceny aj vyber.
Rozbalit vlákno
0
29. 5. 2014 09:57
Pneu na zimu
Co se týče zimních pneu, slušný přehled třeba zde: [odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jiri Domansky
27. 10. 2015 01:16
Re: Pneu na zimu
Co se tyce zimni pneu, tak pro ty, co radi piskaj, bych doporucil hlavne v lete :-)
7. 4. 2016 17:39
Přezutí pneu
Pro ty kteří ještě nepřezuli, tak sem si všiml akce na billoardu na Praze 4. [odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57