Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: ŠKODA Octavia a její tuning

neregistrovaný "Tuning"
22. 9. 1999 20:55
Seznam úpravcú
Je možné někde najít seznam všech tuningových úpravců Octavií a vidět jejich díly.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
23. 9. 1999 19:57
RSD OCTAVIA Tuning
Nabízíme pro OCTAVIE bezkonkurenčně nejširší sortiment plastových doplňků. Úpravy motorů 1.6 55kw, 1.8 20V, 1.8 T, SDI, 1.9TDi, 1.9TDI a 2.0

Tuning podvozku Eibach, Bilstein, H&R, Koni, kola TSW, ale také superlevné 17´´ z dovozu, Filtry JR

[odkaz]

PS: chci založit OCTAVIA FAN CLUB samozřejmě se zvýhodněním při nákupu u nás....
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "novak1"
24. 9. 1999 07:32
Re: RSD OCTAVIA Tuning
co mi můžeš nabídnou na Škodu Octávia Combi 2,0l

(tuším že bude 85-88kW -4x4). Zajímá mě výkon motoru (křivky), spotřeba, životnost motor-spojka-převodovka.

dík
neregistrovaný "RSD"
24. 9. 1999 21:22
Re: RSD OCTAVIA Tuning
Pro Novaka: s modelem 4X4 je trošku problém protože program řídící jednotky ovládá Haldex a tak je rozdíl mezi 2.0 normálním a 2.0 4X4. Jinak u normálního čipem 13PS a dalších 10PS vačkou. Vhodný je také kit sání třeba od JR, který ve spojení s čipem rozhodně dvoulitru pomůže. A životnost? Nevím co chceš slyšet, ale rozhodně se tuningem nikdy nezvýší. Spojka, převodovka, poloosy jsou vždy dimenzované s rezervou a tak z tohoto titulu u nás a pokud vím tak ani jinde nebyl problém. Zkušenosti jsou i s 1.8T upraveným na 235PS což je nárůst o 85PS a zatím taky nic. Ale pokud chce někdo sportovní spojku a třeba šestistupňovou převodovku, tak mu ji také můžeme dodat. Pro motor 2.0 a naši úpravu, která není rozhodně z těch dramatičtějších však obě tyto volby nejsou nutností.
neregistrovaný "novak1"
26. 9. 1999 10:35
Re: RSD OCTAVIA Tuning
to RSD: Díky za nabídku. Úplně jsem zasklil že je HALDEX spojený přes CAN BUS s řídící jednotkou, takže počkám až dodělají SW. Potom to sfouknem i s vačkou. Mimochodem, docela by mne zajímalo kde se SW (tabulky) píšou a ladí. AHOJ
neregistrovaný "mako747"
28. 9. 1999 12:15
Re: RSD OCTAVIA Tuning
To RSD: Mám Octáviu TDI/81kW. Čítal som na i-nete o chip-tuningu motora. Môžeš mi niečo napísať o zmene výkonu, krút. momentu a niečo o životnosti motora bez chip-tuningu ,s chip-tuningom , a cenu (robíte to tým KOMPAKTOM 2 alebo preprogramovaním riadiacej jednotky,spojil som sa s dvomi rôznymi tuningovými firmami jedny používajú KOMPAKT 2 a druhý preprogramovávajú riadiacu jednotku a jedny o druhých hovoria,že to ich je najlepšie a to čo používajú iný je na rýchle zničenie motora. Preto aj tá otázka ohľadom životnosti motora.).

Napíš niečo aj o plastových doplnkoch.

P:S. Som pred výmenou oleja a neviem aký olej je vhodný použiť do TDI (semisynthetic alebo full synthetic, 5-10W-40 alebo 0W-40). Neviem aký olej výrobca TDI motorov pre VW dáva ako prvú náplň do týchto motorov ja som dolieval pred prvou výmenou olej Castrol GTX3 urobil som dobre??? Ďalej po 15 000km som nalial Mobil 1 pre Turbo Diesel W-40 zase neviem či som urobil dobre??? Ale sa mi zdá že môj motor je mierne hlučnejší oproti ostatným TDI motorom WV ,lebo ten olej je ozaj riedky skoro ako voda jednoducho tak dobre netlmí ako hustejší olej. Ale je tolen môj dojem.
neregistrovaný "mako747"
28. 9. 1999 12:33
Re: RSD OCTAVIA Tuning
To RSD :Ešte niečo k tým olejom ,zaujíma ma to aj z dôvodov chladenia ložisiek turba ktoré by mali po jazde s väčším zaťažením byť dlhšie chladené t.j. motor nechať chvíľu bežať na voľnobeh.

Plná syntetika má vraj lepší odvod tepla z ložiska ako polosyntetika a minerálne oleje.

Ďalej pri plnej syntetike sa netvorí karbón v motore t.j. motor ostáva zvnútra čistí.

Je to pravda??????

Tak Dík a Čau. čakám na odpoveď.
neregistrovaný "RSD"
27. 9. 1999 21:21
Kde se ladí tabulky...
To většinou dělá firma, která brzdí, přepisuje, brzdí přepisuje až do zblbnutí. Ten graf zapalování v řídící jednotce je tříprostorový a tak vymyslet něco, aby to bylo lepší než tovární dá opravdu asi hodně práce. Když jsem se bavil s jedním hlavním chip-tunerem, tak mi řekl, že SW se vyvíjí v anglii, kde mj. vyvílí i sw pro Octavii WRC a někdy také v SRN. Bude to asi náročné na sw ale i na hw a tak se do experimentování moc firem nepouští. Nebude to dlouho trvat a sw na haldex sem brzy dorazí....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "RSD"
29. 9. 1999 23:44
To :Mako
Tak nejprve k chiptuningu. Naše firma spolupracuje s jedním z předních úpravců řídících jednotek v ČR a veskrze nabízíme totožné ceny. Jedná se o vyjmutí stávajícího čipu, který ti samozřejmě poskytnem a implantaci nového ,přeprogramovaného čipu, který je v řídící jednotce a ne v nějakem power boxu a tp. Výhody tohoto provedení jsem už nesčíselněkrát vysvětloval nejen já ale i spousta dalších a tak jen krátce k charakteristice: Výkon pouhým čipem je dle "povedení motoru v rozmezí 140 - 150PS, ze 110PS což je nárůst zhruba 30-40PS. Točivý moment vzroste z 265 na 320 n.m a mám i dynamické měření, které si ale raději najdi na www.wetterauer.de. Ze zatimních zkušeností s motorem 110PS od r.1998 nejsou na tomto motoru pozorovány žádné negativní vlivy. Pro řidiče s olověnou nohou však doporučujeme dodatečnou montáž chladiče oleje, který při trvalém zatížení bezesporu velmi pomůže. No a teď k oleji: Nejdůležitějším faktorem při nákupu oleje je API které se u nejvyspělejších motorových olejů pohybuje u normy SJ ale vyníkající jsou i oleje s API SH (čím vyšší písmeno v abecedě tím lépe) Pro zimní provoz bych doporučoval olej OMV 0W-40 FullSyn, který je plně syntetický a splňuje již zmiňovanou velmi vysokou normu SJ.S tím chlazením ložisek a pod. to neber vážně, protože olej je v podstatě ve všech provedeních teplo-vodící fluidum, takže není olej, co by dokonaleji odváděl teplo od ložisek. Výhodou olejů s nulovým W je velmi nízké opotřebení třecích ploch válců, ale i ložisek při studeném startu, ze kterého pochází cca 75% opotřebení motoru. Pro letní provoz s extrémní zátěží doporučujeme Castrol RS.

Oba tyto oleje však mají podstatně vyšší cenu, která však při běžném provozu dalece vykompenzuje své náklady vyšší životností motoru a v případě plněsyntetických olejů i nižší spotřebou. Pokud ti mohu jakkoliv pomoci e-mailuj na rsd@seznam.cz
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "sportmotor"
12. 10. 1999 13:51
Re: To :Mako
Nechtěl jsem, ale musím. Co se týká olejů tak jestli jsem to pochopil tak se jedná o motor TDI, takže jinými slovy diesel. Pro diesely platí klasifikace Cx (x=F,F4 atd.)tedy např. pro motory TDI nejvhodnější CF4. Klasifikace SH, SJ apod. je jen a pouze pro benzínové motory ( a o těch píše RSD a správně)!!! A syntetický oleje na dieselový motory je ošemetná věc, protože speciální oleje na diesely (myšleno i turbodiesely) jsou většinou minerální. Dieselový oleje jsou konstruovány tak, aby rozpouštěly "saze" pronikající ze spalovacího prostoru do oleje (a tím jednak snižovaly jejich vypouštění výfukem ven, jednak se tím snižuje opotřebení) . Pokud někdo chce vědět více o olejích tak např přímo u API (American Ptroleum Institute) www.api.org . Co se týká úpravy, tak úprava chipu v řídící jednotce a úprava přídavnou jednotkou je technicky to samé, akorát provedeno na jiném místě. Což už v Německu pochopili a žijí tam tyto dva druhy úprav po boku, na rozdíl od ČR, kde stále ještě někteří prskají a plácají nesmysly (neboť netuší o čem je řeč). 150 PS a 320 N.m z TDI, proč ne, ale pak vykouříte na silnici černou čáru do země... Bůh ochraňuj chiptuning.
neregistrovaný "RSD"
12. 10. 1999 19:51
Re: To :Mako
Jen neeeee předřadící řídící jednotku. Ta dává pouze více paliva a trysky pak skapávají naftu na písty, které se docela fajn upalují.Navíc může dojít mezi oběmi řídícími jednotkami k fatálním paradoxům. To nemá s chiptuningem co společného!!! 150PS a 320N.m je moc fajn a pravdou je že o něco více hulí ale komu to vadí? Když na to šlápneš, tak ať šlukujou mrchy :o)))
neregistrovaný "sportmotor"
15. 10. 1999 15:05
Re: To RSD
Nevím teda co jsou to fatální paradoxy, ale pokud tady někdo mluví o našich přídavných jednotkách jako o předřadných tak je lehce mimo mísu. Neboť naše jednotky jsou zařazeny ZA řídící jednotku motoru. Co se týká ukapávání nafty z trysek a následmé roztavení pístu, nemám takovou zkušenost, a to někteří naši zákazníci najeli už přes 100 000 km. A znovu a znovu opakuji, že přídavnou jednotkou se mění ty samé parametry jako chipem, takže potom by to muselo ukapávat i u úpravy provedené klasickým chipem (jak se tady vtipně píše Flash epromkou, která ale v motoru TDI není, v TDI je PLCC 32 (Flash eprom je v 1,8T, 1,8 20V, 1,6 74 kW). Zatím jsem žádný roztavený píst z motoru TDI upraveného naší přídavnou jednotkou neviděl, a myslím, že bych o tom věděl první. Pokud si tedy mohu dloubnout, tak mám zkušenost se špatným startováním v zimě s auty upravenými klasickým chipem, žhaví, žhaví a nic (samozřejmě TDI). Jinak nevím jak komu, ale moje Octavia TDI (černý i) s úpravou přídavnou jednotkou, jede 210 km/h z kopce jsem jel nejvíc 225 km/h (samozřejmě podle tachometru), pak se mi zželelo čerpadla a víc jsem to netočil (cca 4800 ot/min)(málem bych zapoměl na gumách šíře 225, kdo ví o co jde, ví proč to zdůrazňuji). Takže já bych se do přídavných jednotek moc nenavážel, když bych nevěděl vo co přesně go... Poslední poznámka, naše grafy naměřený na brzdě jsou zveřejněny i na našich internetových stránkách.
neregistrovaný "RSD"
15. 10. 1999 22:40
Re: To RSD
Nechci se do nikoho opravdu navážet ,ale předělával jsem zrovna nedávno pánovi z Mělníka černý íčko s předřadníkem , který s tím měl opravdu velký problémy. To o čem jsem mluvil (o skapávání nafty a pod. rozebírali tuším cca v posledním srpnovém vydání na internetu AutoBild tak si to kdyžtak najdi v archivu). Takže ještě jednou: Do nikoho se nenavážím a ať si zákazník vybere co uzná za spolehlivější.Tečka.
neregistrovaný "sportmotor"
18. 10. 1999 16:01
Re: To: RSD
Taky bych ti mohl popsat co a po kom jsme už předělávali, a byly to i firmy, které tady někdo chválí pomalu až do nebe. Problém přídavných jednotek je spíše v tom, že se tady vyskytly levné kopie (a to i u některých dealerů Škoda, VW a spol.), které nejsou tak úplně povedené (ale ten problém je i s chipama), my je kupujeme v Německu přímo od člověka, který to vymyslel a má to patentovaný. Navíc pokud se v jednotce někdo hrabe a rozhodí seřízení tak ať se nediví. Jinak na naše jednotky je záruka 3 roky, tak předpokládám, že byla-li by od nás asi by mi ji ten člověk hodil na hlavu. Hodinu jsem hledal v Auto Bildu a nic, jestli víš přesně v kterým tak napiš docela mě to zajímá, já mám z německých časopisů články "chválící".
neregistrovaný "King Of The Road"
13. 10. 1999 07:20
Re: To: RSD
Takhle přečipované TDI jsem asi před 1/2 rokem marně na dálnici naháněl s Accordem 2,0. Jela bez obtíží tak 210km/h. Ale ještě že má acco vnitřní cirkulaci vzduchu. Ten čmoud valící se z výfuku, to byla síla. Ach ta ekologie. Ale jelo to cool.
neregistrovaný "novak1"
13. 10. 1999 08:02
Re: To: RSD
Kingu jaké měla I (červené nebo černé?)
neregistrovaný "RSD"
13. 10. 1999 22:49
Jaké I
Myslím že asi červené, protože černé se povětšinou na 200 zastaví kvůli otáčkám.

To červené frčí po chip-tuningu a dalších úpravách i přes (tacho) 220. Čoudí ale slušně.

Jóóó ropa je ropa.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "novak1"
14. 10. 1999 08:11
Re: Jaké I
to RSD: Je možné instalovat chiptuning s možností přepnutí na původní chip (mimochodem je to EPROMKA?) - (emisní kontrola, pohodová jízda...). Jak je to s přídavným chladičem oleje? Díval jsem se na váš web a není v nabídce. Celkem bych se bál kalit Praha Brno naplno. Uvažuji o TDI 66kW (vím je to diesel a čmoudí a nejede, ale bude to 4x4). dík
neregistrovaný "RSD"
14. 10. 1999 19:58
Přepnutí chiptuningu...
už se mne na to jeden zákazník ptal. Problémem je náchylnost k poruchám přepínání mezi oběma sytémy ,které by rozhodně v našich končinách věhlsu chiptuningu nepomohly. My nabízíme pevný chip chceš li Flasch-Eprom. U 66kw motoru to s chladičem leje není tak horký. 117PS u upraveného motoru zase není tak moc a tak by chladič oleje chladil asi víc ,než je třeba. Ten chladič na webu nemáme proto, že už mám notnou chvíli připravený nový, daleko poutavější stránky, které ale díky mé špatné instalaci Office 2000 vč. Frontpage nemohu poslat na svoji adresu a bez něj by to pro mne byla spousta práce..... 4X4 s Haldexem je však zcela jiný program než obyčejná 66-TDI takže až budeš mít auto, tak napiš.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "King Of The Road"
15. 10. 1999 08:03
To novak
červené, proboha. Prohrát s černým? To bych se ještě dneska styděl a určitě bych o tom nemluvil. Fuj, to je představa.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Klik"
15. 10. 1999 18:55
Kolik jede TDI 66kW
Mě neupravený z kopce na dálnici před Brnem na gumách 16" 205 šíře jela 205 km/h.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "aleš.o"
19. 10. 1999 00:00
chip versus přídavná jednotka
to RSD, SPORTMOTOR

Pánové, noposerte se z těch Vašich zařízení.

Vesměs stejně všichni o tom víte *, prodávate něco už "od někoho" nebo nekompatibilní kopie a děláte zbytečně dusno. Ten motor stejně dostává zabrat s tím nebo oním a ty výkony jsou podstatně nižší, ale přídavná jednotka je prasárna nejvyššího kalibru!!!!, kterou by si mohl vyrobit kdekdo za pár korun!!! Jedinnou výhodou je, že při nulové investici ji může prodávat důchodkyně v trafice.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Bestias"
19. 10. 1999 07:45
Re: To RSD a Sportmotor
Ale že je ten Aleš drsňák co ? A jak je určitě chytrej a vzdělanej, že ... To Aleš : když seš takovej suverén, tak nám to tu teda vysvětli. My jsem totiž auto nikdy neviděli a rádi si necháme poradit od někoho tak solidního a nabitýho vědomostma, jako seš ty.
neregistrovaný "sportmotor"
19. 10. 1999 10:15
Re: To RSD a Sportmotor
Milý Aleši blahopřeji ti k tvým bohatým vědomostem. Ale musím ti s politováním sdělit, že jediný "chip" co prodáváme od někoho jiného je právě přídavná jednotka na TDI, ostatní programy jsme si z větší či menší části vyvíjeli sami protože k tomu máme i potřebné, ne zrovna levné vybavení a software, který umí programy v řídící jednotce načíst a dekódovat a upravit (takovou firmu znám u nás ještě jen jednu, mimo Škodu-auto). Tady by si se měl zamyslet proč tedy dáváme na TDI přídavný jednotky, myslím, že proto, že ničí motory asi ne... Pokud seš tak chytrý a víš toho tolik jak píšeš, tak tě klidně zaměstnám. (Jestli umíš vyrobit kvalitní, spolehlivě fungující, extrémním teplotám odolávající, exhalační předpisy plnící, přídavnou jednotku, tak nabídni cenu a můžem to rozjet.) Ono informace o přídavné jednotce z MF Dnes a realita je trochu rozdíl. Jak to, že když je to tak špatný, a ničí to motory, že mi to na mým autě funguje bez jediný závady, asi zázrak nebo co? Naštěstí je to vyzkoušený i od lidí, kteří se zabývají vývojem motorů (ne tuningem) a ti s tím neměli problém.

Myslel jsem si, že MotorCafe je pokec v pohodě mezi lidma, který nemají jinou možnost se vzájemně setkat a pokecat, ale asi jsem se splet. To že máme s RSD jiný názor je normální, a každý má proto svůj důvod podpořený svými zkušenostmi, a je opravdu jen na lidech pro co se rozhodnou, ale nevím proč my by sme si o tom nemohli pokecat, protože se aspoň někteří mohou dovědět věci o kterých neměli ani páru a v prospektech se je nedočtou, a bohužel ani v motoristických časopisech (Autosport a Tuning nevyjímaje).
neregistrovaný "novak1"
19. 10. 1999 14:38
Re: To RSD a Sportmotor
to Sportmotor a RSD. Klíííííd hoši. Objasněte laikovi jak se tzv. přídavná jednotka dostane k informacím od všech senzorů (pokud je připojená až za řídící jednotku), aby mohla zodpovědně vyhodnotit stavy a následně upravovat to co vypočetla řídící jednotka. (a nehažte vědomostma o chipech - Flash Eprom je druh epromky a PLCC32 je druh pouzdra, v našich krajích je zvykem opálit prg. v Epromě, je to hokna na 5min a zařízení stojí max 5 000.-) Jen na to mít odvahu a držet garance. čau
neregistrovaný "aleš.o"
19. 10. 1999 16:24
Re: To RSD a Sportmotor
to SPORTMOTOR

1. dovolil bych si tvrdit, že já nejsem tem, kdo tady hýří vědomosti a z chatu si dělá eskalátor k zisku, soudě z minulých příspěvků.

2. proč prodáváš přídavnou jednotku, když jsi investoval do HW a SW nemalé peníze?

3. proč montuješ přídavnou jednotku, když za ni musíš platit a ne svůj vlastní chip? - snad jen proto, že zastaralá kopie chipu chodí s "problémy", musíš letovat a montovat a příd. jednotky stihneš instalovat i v pracovní době.

4. jak by jsi mě chtěl zaměstnat, když jsi sám zaměstnán jako tisíce lidí. V OR neexistuje SPORTMOTOR s.r.o. ! Jak to tedy je?

5. ....kvalitní, spolehlivě fungující, extrémním teplotám odolávající, exhalační předpisy plnící, přídavnou jednotku... no neblázni!!! zkus jednu tu jednotku rozdělat! Vsadím se, že elektronik amatér to dokáže udělat za za víkend. Cokoliv zapojeno mimo řídící jednotku může pouze ovliňovat konkrétní vstupní nebo výstupní veličiny!!!! čili žádná kopletní regulace. Viděl jsem podobnou přídavnou jednotku zapojenou stejným způsobem na BMW, která oblbovala rychlostní signál z převodovky a ono to potom jezdilo 270.

6. Proč si myslíš, že je víc lidí co nadává na příd. jednotky?
neregistrovaný "RSD"
19. 10. 1999 19:28
To :Sportmotor a td...
Vždyť to říkám, je sice pravdou že nabízená přídavná jednotka je o něco levnější, k Vašemu vlastnímu vývoji chipů Vám upřímně blahopřeji ale spousta zkušeností nejen mých zákazníků je s přídavnými jednotkami velmi špatná a to v celoevropském měřítku. Netvrdím však, že je to zrovna Vaše přídavná jednotka, která provádí s motorem neplechu, protože pokud máte opravdu svůj vývoj na "kennfelden", a jiný systém práce s původní jednotkou tak je to třeba něco jiného.

Přeji mnoho zadaru a slibme, že už se tu nebudeme přít o to co je nejlepší a co je brak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
19. 10. 1999 20:37
Re: To :Sportmotor a td...
A proč ne? Pokud svá tvrzení podkládáte ověřitelnými argumenty, tak je to navýsost poučné. A pokud jenom tvrzeními, tak si zas člověk udělá názor o tom, jak smýąlí úpravci a jejich zákazníci. Jen tak dál.
neregistrovaný "aleš.o"
20. 10. 1999 02:59
chip versus přídavná jednotka
to sportmotor a spol.

docela zajímavá stránka

[odkaz]

tady se celkem veřejně přiznávají k tomu, že box mění signál a oblbuje jednotku
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sportmotor"
20. 10. 1999 16:03
Re: chip versus přídavná jednotka
Uf! Tak znova, jednotky, které prodává Sportmotor (Kompakt 1, 2, 98, SD09, Plugmaster 1) jsou jednotky zařazené ZA řídící jednotku motoru. Předřadné jednotky existují, a Axon je prodává, ale my NE!!! Jako je množství různých chipů, jsou i rozdílné přídavné jednotky, pracující na rúzných principech.

O námi prodávaných jednotkách více rovněž na htt://sportmotor.sro.cz/kompakt.htm

nebo u výrobce v Německu(německy) [odkaz]
neregistrovaný "novak1"
21. 10. 1999 06:50
Re: chip versus přídavná jednotka
názory se tedy různí, takže by to chtělo objasnit. Jestli jsem to správně pochopil přídavná jednotka cpe víc nafty a je jedno jestli oblbuje zpětnou vazbu od čidla vzduchu nebo výstupní signál z řídící jednotky. A co chip? Ten jenom zvyšuje plnící tlak turba? Dík
neregistrovaný "Majkee"
22. 10. 1999 18:56
Octavia by Air Design
Na Autoshow je k videni docela ostra verze Octavie 1.8 T. Popsat se to ani moc neda, je to treba videt. Kola 18", vykon pres 180 PS, kroutak taky docela zvednuty, zrychleni 7,6 s.,maximalka pry kolem 240 a samozrejme nejaky ty spojlery atd. Cena upravy 260 000 Kc. Taky slusne.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martinek-auto"
25. 10. 1999 16:52
Kontakt na f. Martínek výrobce plastových doplňků
Dobrý den.

Právě jsem obdržel zprávu od svého webmastera, že dokončil první variantu internetové prezentace naší firmy. Nalézá se na Adrese: [odkaz] Naleznete tam především schválené plastové doplňky pro vozy Škoda, kontakty, ceny i obchod. Rádi uvítáme Vaši návštěvu, nákup i připomínky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rover"
26. 10. 1999 19:03
Re: Kontakt na f. Martínek výrobce plastových doplňků
Mam takovou technickou pripominku.

Ty stranky muzou byt mozna pekne, ale jenom v prohlizeci, ktery podporuje Visual Basic script pod windoze - oboji od od mrkvosoftu, my co mame pristup na inet pres Solaris, OS2, Linux apod mame smulu, nebo budou casem i nejake stranky pro nas ?
neregistrovaný "MracitkaCZ"
23. 4. 2010 12:34
Mračítka pro Škoda Octavia již od 199 Kč
Lesklá permanentní nalepovací mračítka pro světlomety Škoda Octavia I facelift 2003 z chemicky a fyzikálně velmi odolné kvalitní vinylové folie. Vyvinuto pro snadnou montáž mokrou cestou přímo na očistěný světlomet automobilu. Díky vytlačování vody ze středu folie docílíte výborného výsledku. Instalace zabere průměrně šikovnému člověku 10 minut. Mračítka váš vůz opticky sníží a dodají jeho přední části nabroušený elegantní či agresivní vzhled. Garance 4 let životnosti. Oslňují vaše světla? Žádný problém, velmi snadná instalace nalepením. Zaručená barevná RAL harmonie. Dopřejte si originální a neotřelý vzhled vašeho automobilu. >:-[] více na www.mracitka.cz
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2010 13:22
Re: Mračítka pro Škoda Octavia již od 199 Kč
"Oslňují vaše světla? Žádný problém, velmi snadná instalace nalepením."

To snáď srandujete? Ďaleko lepším "receptom" je dať si nadstaviť svetlá v servise s regloskopom!!! :no::no::no:
5. 5. 2014 13:02
octavia81kw
zdravim mam nacipovanu octavku 110konovu na 160koni a tretikrat mi odislo tesnenie pod hlavou su nejake specialne tesnenia????
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
olgakarto
30. 8. 2020 22:35
13
Multivan_T5
11. 8. 2020 16:04
208
Mirek596
31. 7. 2020 14:18
30
Mirek596
14. 7. 2020 11:44
2
milan ben
16. 6. 2020 15:11
593
BětkaN
5. 6. 2020 11:31
10
mihirmane
22. 4. 2020 14:26
3
sanju pawar
4. 4. 2020 19:54
75
Santana68
24. 3. 2020 11:09
4
Santana68
24. 3. 2020 09:57
14
akash patil
21. 3. 2020 18:04
2