Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: O2 2.0TDI vs. RS

neregistrovaný "duratec"
5. 5. 2006 09:23
O2 2.0TDI vs. RS
Po kterem byste sahli? Placam se v rozhodnuti. Emoce jasne pro RS, ekonom. pro TDI.Jezdim dlouhy streky, dalnice Nemecko. Nejezdim v cervenem poli otackomeru. Na oba motory jsem slysel odrazujici kritiku, tak nevim... Vas nazor a zkusenosti?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hlobilp1"
9. 5. 2006 06:33
Re: O2 2.0TDI vs. RS
Koukni na testy zde nabo na www.autorevue.cz tam by jsi mohl neco pochytit ohledne spotreby a tak..
neregistrovaný "IT"
5. 5. 2006 09:50
Bez nadpisu
Zkušenosti s novým TDI budou asi nulové,takže od toho se bude odvíjet i názor.Každý se musí rozhodnout sám, nebo koupit něco jiného.Nelze mít názor na neprodávaný motor.Myslím ve Škodě,zatím ;-)

Já bych koupil Accorda s 2 litrovým benzínem,když jsme v těchto cenových relacích.Nebo s 2,4 a je to řádově stejně rychlé. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jenyk1"
5. 5. 2006 10:53
Re: Re:
Proč rovnou zas... dvě vlákna stejným dotazem?
neregistrovaný "Martin IV."
5. 5. 2006 11:58
Bez nadpisu
DURATEC - a copak jsi slyšel na tu benzínovou verzi?
Rozbalit vlákno
4
5. 5. 2006 12:38
Re: Re:
No pokiaľ budeš potom na tom TDI meniť sedadlá za športové a nárazníky za RS-ácke, tak už pomaly výde výhodnejšie tá RS-a. Kedysi som to rátal a ten balík výbavy naviac, čo je v RS-e je celkom výhodný. Takže pokiaľ by si aj do TDI volil tú výbavu, tak sa RS rozhodne oplatí.

Ohľadom motora si treba ujasniť, čo človek preferuje. Či pružnosť a kultúru chodu, ktorou 2,0 TFSI skutočne vyniká, alebo spotrebu. Hoci 2,0 TDI rozhodne nemá tak nízku spotrebu, ako napríklad 1,9 TDI, to už potvrdilo viac ľudí. Navyše sa pridáva u 2,0 TDI aj vyššia spotreba pomerne drahého oleja, čo sa už v kalkulácii nákladov akosi stráca. Iste, ak sa jazdí úsporne, tak verím, že s 2,0 TDI sa dá spraviť spotreba pod 5 L, ale potom treba povedať, že 2,0 TFSI to zvládne za tých istých podmienok so spotrebou vyššou len o niečo cez liter.
neregistrovaný "Marios"
5. 5. 2006 13:33
Re: Re:
Souhlas s Diamantem!

Já bych ani neuvažoval, moje volba je maximálně jasná! Prostě bych vzal RS na 17" kolech v Blue race metle a jsem happy člověk. Navíc nechápu proć zrovna TDI vs RS? Když už tak snad 2.0 FSI vs RS (2.0 TFSI)

Navíc fakt ta výbava co má RS je hooodně výhodná! a ještě jeden detail, ani po 5 letech provozu se ti nestane, že potkaš moc stejných aut. RS si holt každy nekoupí a TDIček je jak najeb*nych...
neregistrovaný "Mitsi"
5. 5. 2006 14:48
Re: Re:
To Martin IV.: (kopie mého příspěvku odjinud)

duratec: Kritika na 2,0 TFSI -

- při používání lacinějšího benzínu 95 okt. ve stadiu razantnější akcelerace přichází ke slovu zásah čidla detonačního spalování, což se projevuje tak, že se motor odmítá sbírat z nižších otáček;

- i při používání 98-ičky to byť jen s občasným využitím síly motoru motoru bere v průměru 13,5 l/100 km;

- ano, dá se jezdit i za 10, ale to si pak člověk nemusí kupovat zrovna takovéto auto...
5. 5. 2006 15:09
Re: Re:
Mitsi - fakt ma prekvapuješ tou spotrebou. Odkiaľ to prosímťa berieš? Z prsta? Alebo máš OII RS a sleduješ si spotrebu už 2 roky? >:D Jazdím v podstatne ťažšom, väčšom benzínovom aute, ktoré má pohon na všetky 4, má to 6 valcov a väčší výkon než 2,0 TFSI, ale dlhodobú priemernú spotrebu mám 12,4. Tak tu láskavo nemystifikuj, že pri občasnom využití sily motora bude mať TFSI priemernú spotrebu 13,5! Maximálne v meste.

Keď som bol na skúšobnej jazde, tak majiteľ salónu užíval už 5000 km RS-u a od začiatku nevynuloval 2. počítadlo spotreby. Mal tam 10,0 a to sa na tom aute aj kadekto prevážal a bolo to v zime, takže všade kopec snehu. Pýtal som sa ho na štýl jazdy, hovoril, že nejazdí pomaly a spotrebu nejako extra nesleduje. Preto si myslím, že aj pri dynamickejšom spôsobe užívania by sa spotreba mohla držať tak na hodnote cca 9 litrov. Navyše moje slová potvrdzujú až aj prví majitelia OII RS, ktorí majú spotrebu tak do 10. A to sme mali tuhú zimu.
neregistrovaný "Martin IV."
5. 5. 2006 15:10
Bez nadpisu
Mitsi - já bych v těchhle věcech bral raději osobní zkušenost. Kamarádka má Golf GTI s 2,0TFSI a jezdí s tím docela hovadsky a dlouhodobá spotřeba 11l. Já s tím zatím jezdím za 10 - podotýkám město ;-)

Podotýkám ona manuál já DSG ;-)

Co se týče N95 máš 100% pravdu,tyto motory na rozdíl od 1,6 FSI a 2,0 FSI mají už vrstvené spalování takže 95 jen v případě nouze!!!

Já tam dávám 98 a bez problému ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mitsi"
5. 5. 2006 15:18
Re: Re:
Moje údaje vycházejí z osobních zkušeností mého synovce, který je dealerem Škody/Seata a několik týdnů jezdil s Oct.02 RS TFSI štreky typu ráno 200 - 250 km tam, odpoledne totéž zpět. Auto nebylo půjčováno zákazníkům, maximálně mezi kolegy u téhož prodejce. Mě to také překvapilo, zvláště pak v kontrastu s "běžnou spotřebou" předchozí generace Oct. 01 RS 1,8T.
neregistrovaný "Martin IV."
5. 5. 2006 15:25
Bez nadpisu
no a já říkám moje osobní zkušenosti a zkušenosti mé výborné kamarádky ;-)

pak mě jen napadá že bude rozdíl mezi GTi a RS ve prospěch GTi, jinak si to nedovedu vysvětlit ;-)
Rozbalit vlákno
0
5. 5. 2006 16:12
Bez nadpisu
no tak si počkej do července na OCTAVII RS 2.0TDI/125kw ;-)

A nemusíš řešit žádné dilema >:-[]
Rozbalit vlákno
1
5. 5. 2006 17:33
Re: Re:
Martin IV - aj auté pre východnú Európu majú vrstvené spaľovanie???

Mitsi - no neviem, ako s tým jazdia, ale na 250 km trase je dosť problém dosiahnuť spotrebu 13,5 L, pokiaľ to nie je celé po diaľnici a celý čas sa nejde na plný plyn.
neregistrovaný "Martin IV."
6. 5. 2006 09:37
Bez nadpisu
Diamant - bavil jsem se s klukem přímo z improtu VW a říkal mi že klasický FSi pro východní Evropu nemají vrstvený spalování, hlavně kvůli kvalitě benzínu zde. Ale TFSi už ho právě má i ve východní Evropě, proto je tam nutnost brát tu 98čku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr T."
6. 5. 2006 11:28
125kW 2,0TDI
Souhlas. S piezovstřikováním Siemens (poprvé není použit Bosch), maximálním vstřikovacím tlakem 2250 bar to pojede velmi hezky (TDI). S benzínem si člověk párkrát zasportuje a potom celý zbytek času kouká na spotřeboměr >:D a lituje, že nekoupil diesel. Zvlášť pokud se jezdí často a hlavně po dálnicích. To nové TDičko bude skutečně výrazně jiné než 103kW.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "k.o.k.s."
6. 5. 2006 11:30
re.
vychodni evropa.. to je jako Slovensko a dal?? pokud vim tak CR je od jak ziva ve stredni Evrope.. stejne jako treba Rakousko.. ze??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin IV."
6. 5. 2006 12:06
Bez nadpisu
KOKS - pro Němce jsme východ ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "duratec"
6. 5. 2006 12:19
RS 2.0TDI 125 kW
Jak si myslite, ze to bude s cenou toho novyho dieslovyho RS? A cim je dany to, ze tenhle dieslovy dvoulitr ma tak vyraznou spotrebu motoroveho oleje? Pro me by byla asi opravdu nejlepsi kombinace RS s dieslem, jednak dlouhy streky a potom jsem uplne blazen do RS designu, jak exterier tak interier.
Rozbalit vlákno
0
6. 5. 2006 12:38
Bez nadpisu
no,taky se mi strašně líbí RS,pokud nad tímto autem budu časem uvažovat tak leda s 2.0TDI.Jo a k těm cenám,liftback má stát 779900kč a kombi 819900kč ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Martin IV."
6. 5. 2006 13:59
Bez nadpisu
u VW to udělaly vítečně, 2,0TDI 125kw, daly do varianty GT společně s 1,4TSI (což jsou zhruba podobně výkonné motory, tím nemyslím výkon, ale i pružnost) a ostrou verzi GTI udělaly jen pro TFSI ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fin1"
8. 5. 2006 08:28
Bez nadpisu
Při rozhodování zda TDI či TFSI je třeba zohlednit více věcí

1) cena vede TFSI

2) servisní náklady vede TFSI

3) pocit z jízdy-pružnost, rozsah otáček, počet řazení vede TFSI

4) spotřeba vede TDI

Já osobně dávám přednost TFSI posit z jízdy je někde jinde a benzín dostanu do nákladů hned ,cenu auta ne.

OII RS (TFSI) je má krevní skupina dlouho jsem nad ní váhal nicméně ze starého RS jsem přešel na Renault 2,0T 205k a nelituji

Ahoj
Rozbalit vlákno
1
8. 5. 2006 22:02
Re: Re:
Zhruba s tým výpisom súhlasím.

Aký Renault? Laguna alebo Megane?
neregistrovaný "Fin1"
8. 5. 2006 22:18
Bez nadpisu
Laguna 2.0T GT 205k/300Nm
Rozbalit vlákno
1
9. 5. 2006 00:07
Re: Re:
Pozeral som na ňu v salóne, dokonca na to núkali aj 18% zľavu (asi sa nepredávajú, alebo čo, keď taká zľava). Ale nejako ma to auto neoslovilo.
neregistrovaný "Fin1"
9. 5. 2006 21:22
Bez nadpisu
Laguna GT není auto které má být viděno je to auto které má ukázat zadní spz většině okolního provozu a přitom má být nenápadné. Octavia RS je daleko více vidět a i slyšet než Laguna GT a to já nepotřebuji.
Rozbalit vlákno
0
10. 5. 2006 21:25
RS TDI nebo TDI Dynamic II s DSG
No ja bych na tvem miste (jako byvaly majitel OI RS) bud pockal na RS TDI (pokud opravdu jezdis dlouhe trasy) nebo sel do 2.0 TDI s paketem Dynamic II (mam ted a jsem zatim vic nez spokojeny). Navic RSko nema DSG (a nevim, jestli jej planuje), do ktereho jsem se ted zamiloval a tak me uz nemrzi, ze jsem si nepockal na RS v dieslu (designove se mi taky RS libi vic nez dost ;)
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57