Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: VW golf I, II, III - tipy, triky, pokec

26. 12. 2019 13:18
plechařina Golf II.
Zdravím, nemáte někdo info. , kde je možné koupit za rozumnou cenu díly na Golf II.?? Konkrátně prahy a zadní spojler.

Hezký den JR
Rozbalit vlákno
0
27. 12. 2018 03:07
golf 4 1.4 16v
Dobrý den Měl bych takový problém od výměny zapalovacích kabelů a všech svíček Plus vzduchového filtru (poznámka pod vzduchovym filtrem bylo mokro nevím z čeho) náhubek od karburátoru k vzduchovému filtru jsem víc za těsnil plus dana originální těsnící guma zpět dan čistější vzduchový filtr , předchozí majitel jezdil na rozebranou váhu vzduchu nebyla tam klapka uzavírací ( je tam mechanická na táhlu a perku) taky je komplet vyměněná s jiný 1.4 jiné . Problém spočívá v tom že motor začal klepat z ní to jako hydroštely, rozsvítila se olejnička na dolití oleje olej jsem doléval, klapeto pořád jak za studena tak za tepla. Chytá na drc výkon stejný, potřeboval bych prosím poradit,... další problém od koupě vozu hučí ložisko nevím které je to v motorové části myslím si ložisko hřídele nebo v převodovce.
Golf je to můj první nevím si rady a děkuji za jakékoli rady..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - white label
28. 5. 2017 11:12
Re: A
Zkoušels vyměnit svíčky?
Rozbalit vlákno
0
27. 5. 2017 22:27
Re: A
ahoj, potřebovala bych poradit, golf III, 1,6 benzin, za studena nestartuje, když chytne po nekonečných pokusech, šlape jako hodinky, jede super, až na ten start? poradí mi někdo? díki Kirsi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zuzankaa88"
23. 6. 2010 18:00
Re: vw golf III 1,6
Ja mám taký istý problém a automechanik mi povedal že treba vymenit palivovy regulačný ventil....alebo celé palivové čerpadlo .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "davididek"
11. 3. 2010 07:26
vw Golf III
Teď ale nerozumím, kde mám hledat ????
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2010 21:21
Re: vw golf III 1,6
Snimac volnobeznych otacok? Ale skor by som hladal na VW fore.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "davididek"
10. 3. 2010 21:05
Re: vw golf III 1,6
Jóóóó, ještě malej dodatek: škrtící klapkou to není, to je také odzkoušené !!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "davididek"
10. 3. 2010 21:00
vw golf III 1,6
Zdravím všechny na tomto webu a prosím o pomoc. Mám vw golf III, ale zlobí mě otáčky motoru. Někdy ráno nastartuji a volnoběh vyletí až někde mezi 2 až 3 tis. Problém se mi snaží jeden mechanik vyřešit, ale nedaří se mu to. Napíchne to na počítač, srovná otáčky a po nějakém čase, (cca 1000 až 1500 km) se to zase rozhodí. Už mi vyměnil svíčky, hlavu rozdělovače, palec a také kabely k rozdělovači a svíčkám. Už se pokoušel pohnout i rozdělovačem, ale stále nic. Kdo ví, jak řešit tento problém, tak mi dejte prosím vědět, budu moc vděčnej. Díky moc. David
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MracitkaCZ"
23. 2. 2010 19:30
Mračítka předních světlometů za super ceny
Dobrý den Vážení, jelikož tuning na tyto vozy je opravdu nelevná záležitost naše firma vymyslela naprostou tuningovou novinku a to samolepící mračítka předních světlometů. Tento produkt je user friendly, což znamená jak snadnou montáž a to do deseti minut, zaručuje dlouhou životnost a přesnou barevnou harmonii a v neposlední řadě také velmi příznívou cenu a to již od 199Kč. Vyberte si Vaše mračítko na GOLF IV Pokud budete mít zájem lze vyrobit produkty v červených a modrých odstínech, na skladě máme zatím pouze černé a bílé. Více na [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "wahinka"
20. 12. 2008 18:54
Re: Sytič...
ja mela tedka podobnej problem se svym Polem..chcipalo mi to na volnobeh a kdyz uz jsem to konecne rozjela, tak jsem mela naky divny votacky.. no nejdriv mi vycistili klapku, pak vymenili tepelny cidla- to nepomohlo, tak jsem to dala do jinyho servisu a byly to kabely- - divne se klepal volant a smrdelo to z vyfuku.. tak zkus:)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2008 18:05
Re: Sytič...
Hm... To sem fakt nečekal. Tak je to skutečně korekce studenýho volnoběhu... Ale TDI to nemá. Vysvětlení je to, že tam máš motor AAZ, což neni TDI.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2008 17:30
Re: Sytič...
Tak to potom nejspíš nemáš Golfa TDI. Může to být klidně i starší D nebo TD, to na tom nic nemění, protože diesely sytič nikdy neměly. Pokud vím, Golf III neměl manuální sytič ani v benzínové verzi (vždy byl automatický elektronicky řízený). Motory TDI jsou všechny plně elektronicky řízené (žádné lanko, jen a jen počítač) včetně regulace volnoběhu. Je-li motor velmi studený, zvýší řídicí jednotka volnoběh až na těch 1000 / min, ale přepínač na toto tam opravdu sériově nebyl. Co ovšem je možné - koupils auto s powerboxem (krabička zvyšující výkon motoru) nebo jiným udělátkem podobného charakteru. Ty mohou být vypínatelné.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dominno"
20. 12. 2008 14:38
Sytič...
Tak co je ta páčka pod světly kterou musím vytáhnout než nastartuju???pokud jí nepovytáhnu tak nastartovat nejde..Jo a proč když už nastartuju a mám otáčky kolem 1000 a tu páčku zastrčím zpět tak mi otáčky klesnou zhruba na 800 a auto se nepříjemně třese...Jinak se omlouvám jestli to někomu příjde legrační ale krom autoškoly nemám z autem zkušenosti...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2008 10:19
Re: Golf II Gti a nedá se točit přez 5000
Samozřejmě to může být (a pravděpodobně bude) předstihem. Nech to seřídit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hooonza"
20. 12. 2008 10:14
Re: Hmm...
Sytič? U tédéíčka? Ty seš legrační :-) Nic takovýho tam neni.

Olej - cokoliv, co plní normu VW505.00 nebo VW505.01 (to musí být napsáno na flašce). Je to naprostá většina olejů tříd 15W-40, 10W-40, 5W-40 a některé oleje tříd 0W-40 a 5W-30.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dominno"
19. 12. 2008 15:15
Hmm...
Prosím Vás lidičky,jaký olej lít do VW Golf III 1.9 TDI...Je to moje první auto takže nemám zkušenosti...Jo má jak se má správně zacházet ze sytičem při startu???Děkuju mockrát...
Rozbalit vlákno
1
16. 10. 2008 18:27
Golf II Gti a nedá se točit přez 5000
Mám problém, koupil sem golfa gti 8v, ale motor se nedá točit přez 5000 otáček za touto hranicí vůbec netáhne a když to zkoušim tak i doivně smrdí, byl by sem moc rád kdyby jste mi nikdo poradil. Předchozí majitel říkal že si hrál z předstihem a že by to potřebovalo nastavit, tak nevim jesli to může být tim.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "kosmop"
4. 8. 2008 02:45
Prosba
Zdravim vas rad bych se zeptal mam golfa 3 1.4 benzim 44 kw rok 1994 obcas se mi stava ze mi z niceho nic spadnou otacky vypne se mi motor a po chvilce to zase naskoci civku i palec jsem dal jiz nove ale porad to same muzete mi prosim poradit co s tim dekuji za odpoved
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stogl1"
24. 4. 2008 20:35
Zahrádka
Zdravím chci se zeptat jestli se dá na vw golf 3 použít zahrádka škody felicie,fábie nebo octávie.Dík David
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "WCzáchod"
25. 8. 2007 15:54
Zdravim
Měl bych menší dotaz. Má smysl vrážet prachy (do tuningu) golfa II CL 1.8, kterej má najetý bezmála 250tis.km, motorově se auto zdá být v pořádku, má novou spojku a karoserie není nikde "schnilá". Tim tuningem jsem měl na mysli sportovní výfuk, sportovní přímé sání, těsnění pod hlavu válců, tlumiče, kola, lepší olej, třeba něco od Castrolu,lak. Počítal jsem ceny a vyšlo mě to zhruba +,-, do 25.000,- (mimo laku), v další fázi bych tam chtěl pápnout jiný brzdy, popřípadě nechat zkrátit převody, jiné ojnice, lamínat a takový ty hovadiny. Stěžejní ovšem bude to, jestli to má vůbec cenu, viděl jsem golfa, taky II co měl najeto 950.000km a pořád to špapalo obstojně, no ale.... Co vy na to?
Rozbalit vlákno
0
20. 8. 2007 20:55
Re: palivové čerpadlo
Můžeš napsat co máš za motor? Napadají mě benzínové závady, ale cena přes 20tis. zase napovídá, že jezdíš na naftu. Takže napověz. A nezoufej, III golf je jak Š120, vždycky se dá opravit ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dan9"
20. 8. 2007 15:16
palivové čerpadlo
Ahoj, v únoru jsem koupil Golf 3 z roku 1994 a mám s ním pořád problémy. Pokud jedu delší cestu, auto se zahřeje a musím někde zastavit, auto už nelze nastartovat. Máte někdo podobné zkušenosti? Bylo mi řečeno, že je to palivovým čerpadlem a nové stojí přes 20 tisíc + dalších x tisíc práce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - mysak2
4. 8. 2007 07:12
Re: VW gII diesel - startér
Starter se opravit dá. Máš v háji uhlíky. Nejde proud do rotoru starteru. A to prd je elektromagnetická cívka která vysouva pastorek a zároveň spína hlavní proud do mototru starteru. Cenu uhlíků ale z hlavy nevím.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - mysak2
4. 8. 2007 06:58
Re: Dalkové X mlhovky
NO jediná žárovka která má 3 konektory je H4. Dvouoko mělo docela určitě 3 dráty(na kostru, nadalkový a na potkávačky) a žárovku H4.

No a o 4 oka myslim že to je takhle: v těch světlech kajních jsou potkávačky(H3, H7 nebo H1-nevim určitě) a v tech vnitřních jsou dálkový světla(žárovka opět H3,H7,H1) ty mají dva dráty a ten třetí bude podle mě na parkovačku to je žárovka 12V/4W nebo 5W podle typu auta.(obdobně jako golf IV-má prakovačky společně s dalkovýma světlama)
Takže jeden drát bude + pro dálkové, durhej + pro parkovačku a ten třetí bude společná kostra pro obě žárovky.

PS: nejsem si jistý typem žárovek H3 , H7 i H1 mají shodně dva konektory
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radekbasta"
1. 5. 2006 22:05
VW
Ahoj golfa mam taky a měl jsem ho i s 4 okou maskou ale draty tam byměly být jen dva ať už jde o mlhovky nebo o dalkové světla. jedna kostra a druhy přívod proudumod relátka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "S88"
5. 4. 2006 19:25
IV
Zdravim golfisty, chtel bych se zeptat, za kolik by se tak dal sehnat triramenny volant do IV. golfa... Dik
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2006 20:36
Dalkové X mlhovky
Koupil jsem starsiho Golfa II (1989) 1.6 CL! Předek byl po nehodě a tak tam není orig. maska! Původně tam bylo dvouoko! Teď tam je 4oko! Zjistil jsem že tam jsou nejspíše mlhovky- žárovka H3! Nevíte někdo co se do toho dávalo? Jsou tam konektory na 3 dráty!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rolet"
6. 1. 2003 22:28
VW GOLF II RALLY na prodej
VW Golf II RALLY /G60,syncro/rv. 1989 puvodní stav červená barva,komplet doklady,160000km,po STK cena 100000,- 777/102035
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
23. 10. 2002 14:25
Re: Re:
Obávám se, že tento soft ve verzi shareware načte pouze jednu chybu a pár dalších věcí není aktivních, ale možná se mýlím, tento soft máme, legálně koupenej a myslím, že je super a ta cena je proti konkurenci, řekl bych parádní...
Zkoušel jsi tu Shareware verzi někde? Možná, že je je rozdíl mezi Shareware verzí a neaktivovanou plnou verzí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petr111"
18. 10. 2002 00:00
Bez nadpisu
Pánové, zabýval jste se někdo možností diagnostiky svého auta? Existuje možnost připojit notebook a volným (shareware) programem (VW, Seat, Audi, Skoda) sledovat veličiny, které posílá motor. Problém je jen v kabelu, obchodníci za samotný kabel chtějí 6500 Kč (www.pc-autodiagnostika.cz/cenik.html a www.pc-autodiagnostika.cz/galerie.html) - tento kabel se nechá vyrobit tak za 400 Kč, problémem je jen 16pin. konektor OBD-II, který nelze v ČR sehnat.

Proto se ptám, je schopen někdo sehnat tento konektor nebo tento celý kabel za rozumný peníz? A pokud ne, byl by zájem? Dle předběžných informací svých obchodních partnerů bych dokázal nechat zakázkově vyrobit sérii cca 10+ kabelů (s profi konektorem z USA, jinak se v ČR dělají z moduritu) v kusové ceně cca 1900 Kč.

Takže co, byl by zájem resp. je někdo schopen za podobnou cenu mi toto toto dodat? 6500 Kč za ten kabel opravdu nedám a bastlit to bez orig. konektoru (konektor udělat z moduritu) nechci.

www.OBDII.com konektor je průmyslový standard a má jej povinně každé auto r.v. 96+, jen ten komunikační protokol a tedy diag. software se liší. Na koncern VW je nejlepší sw VAG-COM.

Proč to zajímá mě? Jelikož mám notebook, proč se nepodívat a nelogovat hodnoty auta za jízdy, třeba teplotu oleje a přesvědčit se, zda má olej opravdu 150-160°C, jak tvrdí někteří prodejci olejových chladičů apod. Z lognutých hodnot si lze sestavit dobré grafy, vid: viz www.ross-tech.com/vag-com

Tento soft je podle mě, pokud máte notebook (stačí W95, 8MB RAM, 5MB HDD, serial port, 640x480) o dost lepší než samotný malý VAG 1552 a spíše se vyrovná VASu (Siemens). Zatím jsem to neviděl v provzu, ale dle reakcí lidí, co to mají, to funguje dost dobře, ostatně viz stránky výrobce www.ross-tech.com - Reakce a poptávku a nabídku mi pište prosím výhradně do fóra "elekrika a elektronika motorů", zde v tomto fóru to už číst nebudu, případně zájemci pošlete poptávku s uvedením vašeho kontaktu na vcom(zavinac)seznam.cz.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "šámot"
2. 10. 2002 07:16
převodové poměry
Nevíte někdo jaký má stálý převod a jednotlivé převody převodovka Golf IV 1,8 T 110kW. Potřebujeme předělat převodovku a nevíme sériové převody. Díky
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "olga1"
25. 8. 2002 22:17
golf II
... papiry ... samozrejme!! cus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "olga1"
25. 8. 2002 22:14
golf 2
za kolik se daji sehnat pairy na tohle auto v 1.8gti ??? popripade nevite nekdo nahodou o nejakych??? nebo snad dokonce dovazi nekdo golfy?? diky za jakekoliv informace popripade cislo na vas!! cus
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
24. 8. 2002 00:00
Re: Hlučná převodovka
čeče, to přece může bejt spousta věcí. popiš to líp.. hučí furt, jen někdy, kdy.. jen za studena nebo jen až se to vohřeje... jen na neutrál, jen při zařezený rychlosti, jen při nějaký rychlosti atd.... a to samý napiš i do VW Clubu, pak Ti jistě někdo poradí spíš.... (o: čus KaZaN
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mazda62611"
23. 8. 2002 23:32
Re: Přední náprava
Pneumatiky...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radeg"
23. 8. 2002 22:28
Hlučná převodovka
Čau golfáci, mám problém s hlučnou převodovkou. Nalil jsem tam syntetický olej, zajel do jugošky a při zpáteční cestě začala hučet jak blázen. Že by to bylo tím olejem nebo ty 2tis km je na ni moc? Mám 1.6D '87, asi 123 tis. km.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lug"
28. 7. 2002 19:57
VW gII diesel - startér
Čau všichni, tak už mám zase problém - startér. Nechce točit motor, jen tak dvakrát trochu prdne a nic. Baterií to není(testována + zkouška nastartovat přez kabely). Nevíte jestli se dá startér opravovat, popř. za kolik seženu nový resp. zaběhlý v dobrym stavu?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vesdan"
25. 7. 2002 08:18
Přední náprava
Nazdar všichni, mám jeden problém, měnil jsem přední ložiska, protože šíleně hučely, už nehučí, ale je tam takový zvuk hu hu hu hu. začíná se to projevovat asi od 60 km/h nahoru. Ještě jsem měnil klouby u poloos. Auto je VW Golf II 1.3 Předem díky za každou radu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Roda"
15. 7. 2002 11:46
Re: VW Golf fan pages?
Jo,dik za rady vsechno bude,ted se na tom pracuje .


Vratil jsem se z dovolene a privez fotky Golfu 5.

Navody zatim shanim jak blazen a tunning taky priptravuju ,tem ale zatim musi pockat.

Doufam ze z toho bude jednou dobra Golf fandovska zakladna!


Richard


www.vwgolf.wz.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
9. 7. 2002 12:40
Re: VW Golf fan pages?
Jojo, to je fajn, mohl bys tam dát taky ukázky tunningů golfů a taky nějaký návody pokud máš.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Roda"
28. 6. 2002 20:34
VW Golf fan pages?
Cau pokusil jsem se o nejaké stránky o Golfu , jsou teprv na startu ale je tam narozdil od mnohch jinych diskuse a chat tak se tam nekdy treba juknete¨... prosím :-))..


www.vwgolf.wz.cz


S pozdravem


Cau Richard
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lug"
27. 6. 2002 14:15
Re: Elektrony
Ok, zkus mi poslat ty manuálky na email - dík.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
19. 6. 2002 14:57
Re: Elektrony
Kola seženeš i levněji než za trojku na kus, podstatný je jakej chceš design. Pokud s nim abudeš smažit i přes zimu, ověř si, že jsou to i zimu snášející alu. Až se rozhodneš pro design, třeba si najdi něco na Alcaru nebo jak se menuje ten web, kola maj tuším už i na tom pneu3 (viz room Pneumatiky) .. tak pošli fotku, možná bych mohl něco sehnat zajímavě. Stejně tak se mohu poptat mezi známejma, zda nemaj něco jetýho ale nezničenýho na prodej...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
19. 6. 2002 14:44
Elektrony
Tak se pomalu dívám jaképak bych si koupil na svého Golfíka II koupil elektrony a hlavně jaký rozměr. Doporučený pokud vím je 185/60/R14 (teď mám 175/70/R13 plecháče). Můžete mi říct vaše zkušenosti a poradit. Nechci žádný extrém nad R15, což jsou největší povolená kola na II. Jinak ještě jeden dotaz, za kolik a jakou značku nakupovat, popř. vyplatí se koupit ojeté a co u nich zkontrolovat aby bylo v pořádku. Jinak ty ceny bych opravdu potřeboval co nejnižší, tj. max do 3tis./kus - zatím nejlevnější nové jsem viděl za 1800kč s DPH/kus.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "losmiros"
18. 6. 2002 22:56
Re: Zdar .............. poradte mi...
Hele Zdar lidičky, tak dík za vaše všechny poznámky, zase jsem o něco chtřejší. Svíčkami u dieslu jsem samozřejmě myslel žhavící a dík za ty boshky - určitě je zkusím. Ten vzduch filtr už jsem koupil a na tom satrým mám najeto asi 35 tis. tak už je asi na čase. Jinak dík moc chlapi a zatím se majte ZDARRRRRRRRRRRRRRRRR a at to vrčí a frčí
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
18. 6. 2002 20:17
Re: Zdar .............. poradte mi...
Jojo, manuálek na mýho diesla by se mi fakt šiknul, přece jen ty manuálky z těch ruskejch stránek jsou jen na benzíny. Pokud bys sehnal v el. podobě, tak mi prosím pošli na email, nebo vystav na FTP. Dík Lug
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
15. 6. 2002 12:41
Re: Zdar .............. poradte mi...
Jak to funguje? LUGu, dyť máš haldu manuálů (o:
Svíčky bych měnil (pokud je tam máš a je fuk jestli žhafky nebo jiný :o) tak až budou fakt na výměnu, takže vyndat okouknout a případně vyměnit... Já vim, slíbil jsem manuál, jetšě jsem ho nenašel..mám tady toho moc..sorry...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
14. 6. 2002 12:30
Re: Zdar .............. poradte mi...
No je to možný (já opravdu do žhavení nešahám-moc o tom nevím), já jenom vím, že prostě v mym golfíku, prostě svíčky nejsou, jsou tam jen nějaký žhavící tělístky, relátka. Přímo svíčky jako jsou u benzínu, tam ale určitě nemám. Jinak určitě bych byl rád jak to u dieselů funguje. Akorát nedávno jsem s tím měl problém.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
14. 6. 2002 10:45
Re: Zdar .............. poradte mi...
U dieselu měním žhavky, až když odejdou. Doporučuju Bosch, vydržej klidně 100tis (na mém současném krámu maj cca 70tis a jsou OK).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
14. 6. 2002 10:35
Re: Zdar .............. poradte mi...
Ale nepovídej. Žhaví se čím???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
14. 6. 2002 10:32
Re: Zdar .............. poradte mi...
No ten vzduchovej filtr by se měl měnit tak kolem 30tis. km, Jinak Diesel a svíčky? Svíčky jsou přece jen výsadou benzíňáků.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "losmiros"
14. 6. 2002 10:04
Zdar .............. poradte mi...
Tak mi aspoň někdo napište po kolika kilometrech mám zhruba vyměnit vzduchový filtr a "svíčky" . Mama má Golfa 3, 1,9 tdi, tak se jí o to trošku starám :-)) dík za každou připomínku Zdar
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "KaZaN1"
14. 6. 2002 09:46
Re: Mrtvolné ticho
KaZaN je mrtvolnej už z toho chození, tak ani nepíše no.. (o: Tak aspoň Ty se na to vrhni... a koukej se pak pochlubit...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
13. 6. 2002 15:52
Re: Mrtvolné ticho
Mrtvolné ticho stále, leč golfík je již zpět a opravený, problémek ve žhavení, špatné relé, a destičky i kapalina vyměňěna. Konečně se vrhnu na palubku a vzhled golfíka.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
11. 6. 2002 17:28
Mrtvolné ticho
Lidičky, tak copak s váma je, kdepak se flákáte a přispět mi sem zapomínáte? Že by dovolená? Jojo, taky brzo budu sedět na Orlíku u vody na zahrádce v hospůdkce.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "lug"
10. 6. 2002 09:23
Servis - snad už poslední
Tak to dávám do servisu (k e známýmu), chtěl bych už vychytat poslední mouchy, hlavně startování v zimě, brzdy, palubku a pnuamatiky. To se zas prohnu (ne za práci).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "losmiros"
5. 6. 2002 22:47
Re: SERVISNI MANUALY
no rusky neumím... jsem tročku pozdějc narozenej... :-((. Potřeboval bych veědět takvý * jako je po kolika se mění vzduchový filtr, svíčky atd. takže prostě věci normální údržby. tak dík za cokoliv Zdar
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
4. 6. 2002 23:00
Re: SERVISNI MANUALY
mám ledascos a co nemám já má MAX or Jackob tha 034 z VWCLUBU.. když mi zbyde čas mrknu se Ti..ovšem díky Indoš ho moc nemám...Ale proboha, Ty neumíš rusky? A co přesně chceš z toho manuálu?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "losmiros"
4. 6. 2002 22:47
SERVISNI MANUALY
pro Kazana - dík, ale ono to je * v ruštině... to mi moc nepomůže. A listoval jsem zpět, ale nic jsem nenašel, ještě se mrknu jestli jsem to nepřehlídnul, nemáte něco v češtině nebo angličtině?? dík zdarec palec
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Onkel"
4. 6. 2002 20:42
Re: VW Golf III
Zdarec dík za tip na stránky, VW není moje parketa ,ale kamoš to po mě chce udělat tak sháním rady.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
3. 6. 2002 16:38
Zima
Když už jsem dneska tak psavej, měl bych jeden dotaz. Jakým způsobem svoje autíčka 8 + let staré připravujete na zimu? To víte bude to moje první celá, a nevím zda se mi vyplatí nastříkat celý podvozek a dutiny. I když tak do 5tis. do toho hodlám investovat - přeci jen předchozí majitel byl kruťas a moc se vo to nestaral, první rok u mě si to autíčko zaslouží.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
3. 6. 2002 16:33
Re: Nová mříška
Soráč za tu chybku v nadpise - píšu narychlo mezi prací, tak občas nemyslím a nečumím na pravopis.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
3. 6. 2002 16:32
Nová mříška
tak jsem si konečně vyměnil mřížku, taky čtyřoká, ale byz toho debilního červenýho proužku, kterej mi tam fakt neseděl, stála mě nová z druhovýroby 400Kč. Jinak jsem zjistil, že můj nefunkční stěrač je nefunkční kvůli tomu, že tam nejde šťáva a ne, že je vadnej motorek - přístí týden se v tom pohrabu. Teď už mi zbejvá jen ta palubovka + její odhlučnění.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KaZaN1"
2. 6. 2002 23:27
Re: VW Golf III
www.tuning.cz nebo www.vwclub.cz tam je navod
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Onkel"
2. 6. 2002 14:29
VW Golf III
Zdarec potřebuju zavařit kamošovi zadní víko od kufru na Golfovi, potřeboval bych poradit jakým spůsobem vyřešit otevírání víka když nemá otvírání z místa řidiče, jestli existují nějaké zámky nebo něco podobnýho. Dík za radu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "KaZaN1"
1. 6. 2002 11:42
Re: PRO lug ........................................…
asi myslíš todle ne? Jinak je dobrý zalistovat příspěvky zpět (o; ... volkswagen.msk.ru .... a 1.9tdi tam možná je taky, ale nevím. KaZaN
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "losmiros"
1. 6. 2002 11:37
PRO lug ........................................…
dík lug za snahu a že sis mě všimnul. Napiš mi prosím ještě tu stránku na ty manuály, nějak jsem to nezachytil. MOC Dík jsem tvůj dlužník... Zdar a ať ot vrčí a frčí

Nevíte náhodou někdo, kde by se na netu dal sehnat servisní manuál na Golfa III 1.9 TDi? Potřeboval bych vědět takové věci jako, po kolika měnit vzduchový filtr, svíčky, klínový řemen atd. případně děkuji za všechny informace, které by jste mi napsali z této oblasti. Dík zatím Zdar
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "KaZaN1"
31. 5. 2002 14:28
Re: Barva a lak
Buď sem slepej nebo nevim, ale motor tam nikde n aprodej nevidim )o:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "futura"
31. 5. 2002 12:52
Re: Barva a lak
To KAZI - ja sice vim,ze uz je Veruna zabezpecena,ale mrkni na www.autotuning.cz do bazarku,nekdo tam prodava za 16 motor i s prevodovkou na 2,8.Mozna bude mit i neco jinyho,co bys mohl potrebovat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
30. 5. 2002 15:27
Re: Barva a lak
Si mysli,, ze idkyby se to povedlo dostat dolu, tak z toho bude takova cernomatovka, ze bych to radsi sbrousil a nově nalakoval, ikdyby na černou...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "futura"
30. 5. 2002 15:14
Re: Barva a lak
To lug-barvozer,odstranovac starych nateru.Ale nejdriv bych to vyzkousel,jestli to nebude brat i ten plast.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
30. 5. 2002 15:13
Re: Barva a lak
Jo. Takže značka barvy a laku, jak jsem psal, Spies. Míchá to např. Auto Turman v Ruské ul. (Praha). Pokud ti stačí sprej, nebo to stříkáš doma, stačí i PPG (např. na Podbělohorské, též Praha :)).
Jak odstranit barvu z plastů? Těžko. Pokud to chceš znovu dát do barvy, tak bruskou. Pokud bys to chtěl jen v původním černém plastovém povrchu, tak leda vyměnit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
30. 5. 2002 15:02
Re: Barva a lak
to oddie: Neva klidně řekni oboje. Plánuju si si některý korodující věci příští měsít znovu hodit do barvy. Jinak bych chtě odstranit bílej hnusnej lak z plastovýho nárazníku (vpředu i vzadu). Nevíte jestli na to něco je, kromě brusky?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
30. 5. 2002 14:56
Re: Barva a lak
Tak teď nevím, co jsi tím myslel: co používám za značku barev a laků, nebo čím to sundavám dolů???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruprecht"
30. 5. 2002 14:53
Re: Barva a lak
Arva bere vsechno, akorat ta ekologie ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
30. 5. 2002 14:49
Re: Barva a lak
Spies Hecker
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
30. 5. 2002 12:52
Barva a lak
Jaké značky používáte?
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "KaZaN1"
29. 5. 2002 11:10
Re: Odstranění laku a barvy z plastů a plechů
Bruskou a nebo hnátama vlastníma (o: .. případně vrtačkou s kotoučkem...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
29. 5. 2002 08:52
Re: Odstranění laku a barvy z plastů a plechů
Lug: excentrickou bruskou
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
28. 5. 2002 15:49
Odstranění laku a barvy z plastů a plechů
Jak to děláte? Poraďte.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "futura"
28. 5. 2002 15:26
Re: Re:pucovani motoru
Jojo,no ja myslel,ze si usetrim tuhle drinu,ale dokud si neporidim to malickou lesticku-brusku,tak mi asi nic jinyho nezbyde.No a to asi moc brzy nebude.Doufam,ze se vyslednym leskem pochlubis,abych mel tu spravnou motivaci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
28. 5. 2002 15:16
Re: to mráček
No je to krasavec a jistě to bude slast v tom jezdit, ale je to dosti z jiné sféry mých finačních zdrojů.. (o: takže zůstanu u kochání se obrázky... až si to někdo koupíte, rád si vyškemrám projížďku..ale moje VRčka má taky bezmála dvě velký stáda PSů, a navíc to jde ještě vylepšit a tak myslím, že zatím prostě nepřesedlám..BTW kdybych měl přesedlat, kdo ví, zda by to bylo zase VW...
A když už jsme u těch koníku... pár dní měla moje VR6ka dva motory, takže Twin VR6, čili cca 360kobyl (o: ale vzhledem k tomu, že ten motor se jen líně válel v kufru a ten druhej co byl na svým místě taky nemakal, tak jsem to nemohl vyzkoušet (o: hehe
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
28. 5. 2002 15:11
Re: Re:pucovani motoru
Hliník pucuju v několika fázích, netvrdím, že to dělám nejchytřejš, ale funguje to... nejdřív odmašťuju beňošem, pak drhnu kartáčkem (o: , pak jedu právě kotoučkem, drátěným jemným kartáčkem, pak taky používám takovy ty drátkovitý smatance na nádobí... a kam se nedostanu, tam jede prstíček se smirkem... myslím, že u toho značně navrátím kondici do svých zdatnějších mladistvých let (o:
Ty díly, který stříkám, stříkám sprayovou barvou do 800stupnu, strika se v tenkejch vrstvickach nekolik vrstev. Ale je klidne mozny to nechat nekde nalakovat asi v lakovne or what...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Huf"
28. 5. 2002 15:07
Re: to mráček
To se divím, že se Ti líbí VW ;o)


BTW, je to brutalita! Takový solidní Clio V6 bijec :o)


Navíc je velmi solidně stylizovaný, parádní kola, drsný přední spoiler... Hmmmm.... Jen ta cena bude asi fuj.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "futura"
28. 5. 2002 14:44
Re: Re:pucovani motoru
Kazi,urcite mas ted perfektne zvladnutou technologii pucovani,ceka me to taky.Co delas s oxidovanym hlinikem?Myslim tam,kam se tezko dostanes s kartacem,nebo s kotouckem.Klidne rozved i natery,jak,co a cim.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mracek"
28. 5. 2002 14:40
Re: Golf R32
241PSů, 0-100 za 6,4s, to uz je celkem slusny, ne? :-)))
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mracek"
28. 5. 2002 14:39
Re: Golf R32
to kazan- a co rikas na Golf R32, www.novinky.cz/Index/AutoNews /11126.html?from=auto_hp -bez mezery
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
28. 5. 2002 14:21
Re: About VW Golf Mk.III VR6
Jsem úplně zabudnul answernout....barva už skutečně namíchaná byla, mám i několik testovacích proužků... ale přesně jak píšeš..motor a převodofka nebyly v plánu. Takže přesně jak naznačuješ..dát tammotor a pak ho zase vyndavat je chujovina, kterou neudělám. Nebudu lakovat celou VRčafku, páč na to nemám prachy, ale motorraum se nalakovat nechá. Motor pucuju jak malej kluk, však uvidíte fotky...
No a když tak chceš vědět jakou barvu jsem měl nachystanou, tak to byla 99%ní perleť jemně modrý s kapičkou ostrý modrý...ale to by se muselo vidět.... ale jak jsem na tu barvu denně dlouho koukal, nakonec jsem si to asi rozmyslel a bude jiná (o:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Viados"
28. 5. 2002 14:02
Re: Ecce Homo
A jezdis si ji celou (musi se pres mesto, kolem kostela)? Jede-li clovek po hlavni, pulku Ecce Homo totiz mine, spoji se to az vysoko nad mestem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
28. 5. 2002 13:45
Re: Koupím
No to znamená ne přez MAXe ale přez třeba GTI, kterej jednu možná má a dal by jí dal možná i zadara nebo přez annonci, kde jí koupím komplet za pětset. Řešit to budu příští týden - tenhle nemám moc času. Jinak potřebuju ještě hezkou čtyřokou masku, zadní motorek stěrače. Jinak kdyby to taky někdo měl tak za tyhle všechny věci jsem ochotnej dát 1000 - 1500 - dle zachovalosti.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
28. 5. 2002 13:03
Re: Koupím
JO taak, to nebude problem... Do Prahy se to nejak dostane, neboj (o: Případně to jde i poštou ne? (O: A jak se shání palubka svépomocí? Jako že si ji odleješ ze sádry (o: ? Měj se...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Huf"
28. 5. 2002 12:38
Re: to vw-golf-1
Já ji jezdím tam i zpět, jinak bych musel jet z Granitolu oklikou ;o) Samozřejmě, že nahoru si ji vychutnám líp. Dolů je ale rovněž velmi zábavná. Nebýt takových úseků na naších cestách, tak mi pneu vydrží i víc, než 15.000km :o)))))


Na závody tam nejezdím, na to jsem líný a vytížený.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
28. 5. 2002 12:00
Re: Koupím
No, že kdybych si to u MAXe objednal a ty měl cestu,tak že bys mi to přivez a dali by sme si někde v Praze spicha. Zatím ještě ale zvažuji sehnat si to svépomocí - mám pár možností.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 5. 2002 13:14
Re: Koupím
Sem tam do Prahy jezdím.. Warum? Bohužel VeRunou jsem tam nebyl sotpadesát let )o:
Na cenu se ho optej sám, připadám si jak trotl, když z něj furt pro někoho sosám ceny... neboj, nekousne Tě...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
27. 5. 2002 12:47
Re: Koupím
Jinak KaZíKu jezdíš sem tam do Prahy?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
27. 5. 2002 12:39
Re: Koupím
Jojo, cinknu, nevíš za kolik by mi jí dal bez budíků? Orientačně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 5. 2002 12:02
Re: Koupím
LUGíno, tos mi neporozuměl správně..zavolej mu kvůli tý dvojkový palubě..(o: ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
27. 5. 2002 08:23
Re: Koupím
To KaZaN: Nevolal, z palubky na trojku zatím sešlo. Jinak ta VR6, o tý si tak leda nechám zdát. Nerad bych ztrojnásobil náklady na cestu do práce. VR6 bych tam vrazil až budu mít další (nový) auto a to vidím tak za dva roky. Jiak sháním palubku z Golfa II GTI (bez budíků).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
27. 5. 2002 00:00
Re: Koupím
Hele draku a volals už MAXovi? Tipuju, že to bude mít... ..btw nechceš tam vrazit VR6ku? (o: MAX tam má super libovej motor 2.8 VR6 ..je jak novej najeto sotva 30tisíc km...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
26. 5. 2002 14:07
Koupím
Koupím palubní desku vw golf II gti (bez budíků ty mám), pouze v dobrém stavu, dále zadní stěrač s funkčním motorkem nebo pouze motorek. Napiště mi kdyžtak na email: stefan@c-mail.cz.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "lug"
26. 5. 2002 10:37
Re: A je to tu zas
Kurňa kurňa to mě sere a to jsem si už říkal, že je to v pohodě a už budu vylepšovat zevnějšek. Ať to bude baterka nebo ve žhavení tak můžu počítat se zase s pořádnou investicí přez dva litry.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
26. 5. 2002 10:32
A je to tu zas
Tak jsem zase nenastartoval - již podruhé a opět úplně ta samá věc. Nesvítil jsem baterka mě dala taky víc startů(kolem patnácti) a škyt škyt nic. Kurňa čím to může bejt? Kdyby to bylo pravidelně, ale vono to jen tak náhodně přijde. Jinak včera jsem měl spicha s GTI a fajn jsem si pokecal. Tu palubovku z III asi dělat nebudu, teda aspoň tenhle rok. Musel bych měnit všechny budíky, topení a taky si trochu pohrát se svářečkou. Zjistil jsem, ale, že mám starší verzi palubky a tak bych tam dal novou - ta není z plastu ale z nějakýho hadrmatroše a ta prej vůbec neskřípe.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "VW-Golf-I"
26. 5. 2002 09:51
About VW Golf Mk.III VR6
Kazy, diť jsi kdysy psal, že už je barva namýchaná. O laku se rozhodne asi podle peněz že? Ten motor a převodovka asi nebyly v plánu co? Ale jestli budeš dělat ten lak v brzké době, tak má cenu ten motor tam montovat, když by pak zase šel ven? Nedělej drahoty a řekni jakou barvu máš nachystanou :-)
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "VW-Golf-I"
26. 5. 2002 09:46
Ecce Homo
Hufe, a jak ji jezdíš? Nahoru nebo dolů nebo v obou směrech. Já nejradši jezdím klasicky do vrchu, protože jet dolů naplno je zabijárna a jednou jsem měl fakt namále. A co říkáš na Sojkovu zatáčku? A to kdyby jsi viděl např. Waltera Leitgeba s Reynard 98A F3000 (650 PS) jak dosáhne na rovince po ní 240 km/h! Jezdíš taky někdy na Ecce Homo, když jsou závody. Teďka zrovna tušim 6.-7.6.2002 jsou. Jestli jsi byl minulej víkend v Brně na GTčkách, jak tam jezdil Vonka s Porsche 996 GT-3 R, tak to tam bude taky, ale třeba i 993 GT-2. Několik F3000, spousta M3 a RS Cosworthů, placky Luchini, Oselly a samozřejmě nebude chybět Otakar Krámský - určitě ho znáš.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "KaZaN1"
25. 5. 2002 23:18
Re: to vw golf 1
Moje VRčafka... ještě nevrčí, ale každou volmnou chvilku s ní trávím, celý umazaný a záriveň i učištěný.. no s ní, spíš s jejímy kousíčky (o: ..čistím leštím brousím odmašťuju šroubuju atd.. a se vším mi pomáhá Max a jeho věrní (o:
A jakou bude mít VRčka barvu? To je teď tajný... (o: pokud vůbec nějakou dostane.. ale rozhodně budou brzo nějaký fotky zase....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Huf"
25. 5. 2002 11:03
Re: to vw golf 1
Jo jo, Ecce Homo je dost parádní trasa. Já jsem sice víc z jihu (Od Zlína), ale párkrát jsem již tuto cestu projížděl (jezdím do Granitolu Moravský Beroun) a pokaždé jsem si ji hodně vychutnal :o)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VW-Golf-I"
25. 5. 2002 10:14
Golfíci
Jsem z Moravy, přesněji ze Šternberka (kousek od Olomouce), nevím jestli to znáš, ale jezdí se tam závody do vrchu Ecce Homo. No jak píšeš tu šedou, taky jsem o tom uvažoval, pokud je dost světlá, tak to vypadá skoro jako stříbrná, ale tu červenou už jsem vypustil. Hodně teď na netu stahuju fotky jedniček pro inspiraci a je tam tolik pěkných, ale i úplně hnusných barev, že fakt ještě nevím. KaZy, občas čtu i tvoji diskuzi, jak je na tom Vrčafka, už zase vrčí? Ty jsi psal, že plánuješ taky novej lak, tak jakou bude mít Verča novou barvu???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "KaZaN1"
25. 5. 2002 09:19
Re: VW Golf Mk.1
Vizi máš parádní.. (o: tak jen dál. Nepřemejšlel jsi nad šedým lakem? Já minulej měsíc viděl tuším v Hradci jednu sice dvojku, ale přesně jak ty píšeš, jen decentní úpravy, ale hlavně, byla celá krásně svetle šedá, naprostá bomba....
BTW odkus jsi?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
25. 5. 2002 09:15
Re: to ruprecht
No to jsem rád, že jste se dohodli...kdybys sháněl rádio.. tak tu mám jeden starší model Kenwooda s kazetou, sundavací panel plus changer na deset CD. Jeden parchant co mi dluží prachy mi to dal jakože místo peněz, to ovšem ale ulít... Ale zatím je to jediný co mám místo prachů. To rádio je původně moje kdysi jsme mu ho prodal, je podle mne supr, ale otázka je jaký máš nároky. JInak já mám ve VRčafce loňskej model JVC s CD a to možná taky prodám, protože musim dát VRčafku dohromady a muzika není to nejdůležoitější.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "VW-Golf-I"
24. 5. 2002 20:26
VW Golf Mk.1
No, musím ti Lugu říct "dobrá práce". Tvoje předchozí téma jsem pravidelně sledoval, ale týkalo se jen Golfu II, tak jsem se ani nezapojil, ale tím, že jsi založil tohle nový téma, to jsi mi udělal radost, taky jsem to před časem zvažoval, ale měl jsem pocit, že by se jaksi nechytalo, dneska už asi moc lidí ani neví jak vypadá nejstarší Golf I. generace a přitom je to nekorunovaný král co se týče vzniku karoserie typu hatchback. Bohužel Golfa nemám, ale zase tak špatný to není, mám '83 Jettu I Coupé 1.6 benzín, ale tu v této době prodávám a na začátku prázdnin plánuju jedničku golfíka, asi se divíte, co to kupuju za veterána, ale jsem student a je mi 18, takže snad vůbec stihnu do prázdnin dodělat řidičák. Jinak na toho golfa se už třepu. Největší dilema je však pohonná jednotka - Diesel/Turbodiesel/benzín, dieseláky samozřejmě jen kvůli spotřebě, ale zase to svezení s benzínem, když benzín, tak jedině GTI (1.6 110PS nebo 1.8 112PS), žere totiž podobně jak ta má 1.6 karb. a jede o poznání líp, pak taky kotoučovky vzadu a tužší stabilizátory. O prázdninách bude času a tak plánuju komplet genrálku, zvažuju jestli to hodím do červenýho, stříbrnýho nebo černýho laku, no to se ještě uvidí. Chtěl bych to postavit v decentním stylingu, tedy bez žádných plastů (jen lemy blatníků a snad stříška na 3.dveřmi) a taky bych chtěl zahodit ty plastový nárazníky a dát tam ty malý ocelový z těch nejstarších jedniček. Hliníkáče už mám koupený, jsou to sice jen 13ky, ale zase to jsou mnohopaprskáže z BMW E21, za chvilku je budu dávat na komaxitovej lak, to bude krása! Jinak taky plánuju přečalounit svépomoci tapecírunk ve dveřích a vyčalounit kufr no a pak taky nějak opticky zkrášlit motor, časem sport. filtr sání a po čase se chystám i na komplet sportovní výfuk. Jinak bych se chtěl zeptat, který lampy se vám vzadu na jedničkách víc líbí, ty malý nebo ty novější delší vetší? Sakriš, to jsem se rozepsal, musím si něco nechat na příště :-)))
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lug"
24. 5. 2002 17:32
Re: to ruprecht
Jojo, tohle ale nechám tak na příští jaro, teď chci to auto co nejvíc zlepšit po vzhledové stránce (lemy blatníků) a interiér (tu III), podvozek, zimní pneu, vadný stěrač, a nastříkání a vyvaření podvozku. do zimy je toho až dost. Jo ještě rádio s CD.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
24. 5. 2002 17:27
Re: to ruprecht
Tak jsem se KaZiNe domluvil s GTI a zejtra mame spicha v Praze, tak jsem na to jeho dilo dost zvedavej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruprecht"
24. 5. 2002 14:14
Re: to ruprecht
ach ten pravopis, uz jsem jak jini a ani to po sobe nectu :-((( Treba na AX jsem mel 13" rafky, gumy na to sly od 135-165/70 R13. Bylo to jak na ziletkach :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruprecht"
24. 5. 2002 14:11
Re: to ruprecht
Neni to tak horky, mel jsem driv Kadetta a na tom jsem mel hlinikace presne tohohle rozmeru. Ty gumy jsou naprosty standard a pokud trefis roztec, je to v pohode a na ten rafek se vejdou ruzne rozmery. S legislativou je to slabsi, ja jsem ty hlinikace, ackoliv byli naprosto stejneho rozmeru (i gumy) jako original plechy, nemel zapsany v technicaku. A na STK me buzerovali, ze to jako ne. Nastesti to bylo na vesnici, kde zustalo jen u te buzerace a dal to neresili. Doporucili mi jit na zastoupeni Opla a tam si je nechat potvrdit, to by asi ale nebylo zadara. Moje rada tedy zni obout si co chces v mezich normy, na technickou pokud prudej prijet se seriakama.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
24. 5. 2002 12:37
Re: to ruprecht
Jojo, to jsem říkal pro příklad i s pneumatikama. Jinak samo, že asi seženu, ale zase v jakým stavu budou a můj rozměr 175/70/13 zas tak častej podle mě nebude, nechce se mi dávat něco co není v techničáku. Jde nějakým způsobem povolit větší kola a mít to v techničáku?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruprecht"
24. 5. 2002 10:33
Re: to ruprecht
Lug: kdyz budes shanet, kola nebudou za 15 ale treba i za pet, samozrejme jeta, coz na krase neubere.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
24. 5. 2002 10:29
Re: Potřeboval bych poradit... dík
A zkoušel jsi stahovat ty manuálky z toho mého linku co jsem uvedl?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "losmiros"
24. 5. 2002 10:22
Potřeboval bych poradit... dík
Nevíte náhodou někdo, kde by se na netu dal sehnat servisní manuál na Golfa III 1.9 TDi? Potřeboval bych vědět takové věci jako, po kolika měnit vzduchový filtr, svíčky, klínový řemen atd. případně děkuji za všechny informace, které by jste mi napsali z této oblasti. Dík zatím Zdar
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ruprecht"
23. 5. 2002 14:55
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Tak to je dobry, oni ty GII moc nerezly. Jak jsem psal, znamej ho mel, to auto nemyl ani jednou rocne, lil do toho akorat olej a naftu. Boha to byl ale drzak. Jenze narazit na novejsi rocnik a takovy aby to nebylo zhuntovany a nemelo to trikrat pretocenej tacho, to je tezky. Nebo hooodne drahy a to zas bych sel do neceho jinyho. Takze jelikoz zakonodarci dali a uvolili se delat z nasi zeme "vrakoviste", kamos vozi a bude nejaka 6-8 letka. Alespon na nasem vrakaci(CZ) zvednu trochu prumer, 14 let je fakt dost. No a do kila bude nejaka lehce bouchla Astra, ZX, R19, P309, no neco v tomhle stylu :-) necham se prekvapit :-) VW bych bral, ale na muj vkus nenabizi nic vic nez jmenovani, krom vyssi ceny.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
23. 5. 2002 14:44
Re: to ruprecht
No HUFe já zrovna nechci teď do toho investovat 15 tis. Ta palubka mě doufám vyjde do 2000max. Vono interiér není všechno, ale zase mě se ten z trojky líbí mnohem víc a při tý přiležitosti si to chci taky trochu odhlučnit - to víš starší diesel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruprecht"
23. 5. 2002 14:39
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Kazan: mas pravdu, palubka z trojky je dost velka frajerina, rozhodne vetsi nez kola, ktery jak pises ma kazdej. Ja jsem spis linej a taky mam rad veci tak jak jsou original. Teda pokud nejsou zniceny atd ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Huf"
23. 5. 2002 14:38
Re: to ruprecht
Máš techt! Nač palubka... Kola!!! Kola...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
23. 5. 2002 14:34
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
to ruprecht: A mezi čím tedy vybíráš? Kolik hodláš investovat? Z těch starších aut v dieslu dejme tomu do 75 tis.+/-, bych viděl buď toho mýho golfíka 1,6D, nebo Toyotu Corrolu rv 88-92 1,8D (fakt jede super, má jí známej), no a pak to vidím už jen tak na Fiestu rv. 89+ 1,8D i když zas jsem slyšel,že jsou s ní problémy. Tyhle auta by moje volba (hlavně ty první dva) kdybych se znova rozhodoval s financemi do 75tis.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
23. 5. 2002 14:13
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
No je na tom vcelku dobře pouze trochu začíná koroze na blatnících, v létě plánuju je zbrousit znovu přetřít a dát na ně plastaový lemy. Jinak je to dobrý. Na zimu hodlám nastříkat podvozek popř. vyvařit případné rezivění (o kterém nevím).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
23. 5. 2002 13:42
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Já bych LUGos od tý GIII paluby neutíkal, je to frajeřina, kola sice dělaj auto..ale to má každej (o: ...a navíc ta palubka není tolik o penězích jako spíš o zručnosti, času a fandovství. Jestli ji tam fakt napásneš, jsi frajer a musíš se s tím pochlubit... Hliníkový botičky jsou o celkem jinejch kočičkách...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ruprecht"
23. 5. 2002 13:35
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Tak jsem se presunul taky sem, kdyz jsi to utipl ve vedlejsim tematu. No taky ted zvazuju koupi neceho jineho, svoje AX jsem dneska strelil, ne ze bych nebyl spokojen, ale chce to neco vetsiho. Jenze ted jsem namlsanej spotrebou cca 5l a tudiz to bude diesel. Jak rikam 1.6D jsem chtel moc, ale nelibily se mi ceny a rocnik uz je to taky starsi. Navic chi uz jedine 5dv. Na ani tak z duvodu designu, libi se mi obecne auta 3dv, ale prakticky :-( Jak je na tom ten tvuj VWII s korozi, podvozek atd. Na vymenu palubky bych se vy... a radsi bych tomu obul nejaky pekny hlinikovy backurky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
23. 5. 2002 12:46
Re: to ruprecht
Jinak jestli je to pro někoho moc stahování, tak já mám tohodle webu celej mirror, tak v zoufalým případě to můžu myslím smahnout a nějak dodat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
23. 5. 2002 12:44
Re: to ruprecht
Ježiš Lug, já zapomněl na ty Tvý fotky viď.. teď si mi to připomněl, já Ti je pověsim.Dneska odpoledne, ju. Teda pokud je mám v tomhle kompu, jinak až v noci (o:
Koukám, že si se dobře uvedl manuály na VW Clubu (o: Měli radost viď. A já myslel, že je má už každej a ono ne... (o:
Číslo na toho pána s díly u Karlových Varů je 0608 983360. Řekni, že Tě poslal KaZaN. Ovšem prodává díly, ne rady (o:. BTW objevuje se i na VW Clubu, případně je možno oslovit Jackoba 034, jsou to parťáci. Moc fajn kluci, už mi mockrát pomohli.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
23. 5. 2002 12:15
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Jojo, soráč za tu hlášku, že jsou všechny v AJ, ale stahoval jsem na dvojky a ty všechny byli (i ty neznačený engl).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David_D"
23. 5. 2002 11:24
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
OK,díky za varování.. Dnes večer jsem měl v plánu stahnout zbytek, ale rusky neumim tak na to dlabu. D.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
23. 5. 2002 08:17
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Fotečky mám, posílal jsem je Kazanovi, teď o víkendu bych chtěl udělat nějaký další - dám je na svý FTP-ko a v pondělí bych napsal link.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
23. 5. 2002 08:15
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Tankuju normální naftu - bio prý může poškodit těsnění motoru u těhlech starejch aut, vona je normoš nafta i motorově živější než bio a má i o něco málo menší spotřebu - krom toho kupuju naftu za 18kč od zemědělce (v Praze jí kupuju u Dopravních služe za 20,80). Jinak tu palubku zvažuju, vono to není tak hrozný kdybych vyměnil jen základ, tj bez budíků, tak takovej problém by to nebyl. Jinak pozor to pro Golfíka Diesel je v ruštině.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David_D"
22. 5. 2002 21:53
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Vrrr, nikoliv 20MB, ale 60MB, ty další nebyly mirrory ale dalsi casti archivu :(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "David_D"
22. 5. 2002 21:08
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Manuálky stahuju taky, motor bude stejnej, ale jestli stahnu 20 mega a bude to v ruštině tak asi skočím do zdi :-)

Být mnou, tak se asi na palubku z III vydlábnu, moc peněz a komplikací celkem kvůli ničemu, zdá se mi to zbytečný (prosím nevylož si to zle). Možná by se investice hodila jinde (seřízení motoru, tlumiče, pneumatiky..) nebo na později (nikdy nevíš co se podělá). Já například měnil destičky a zjistilo se že je v háji brzdovej kotouč (odlomil se od te objimky, i když třecí plochy OK), tak to hned misto pěti kil byly tři litry :-( Ještě dotaz: Liješ do toho klasickou naftu nebo Bio? Máš tam otáčkoměr nebo hodiny? Máš nějaký fotky ?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
22. 5. 2002 15:42
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
To bohužel nevím, o tyhle vecičky se zajímám až po pořízení mého golfíka. Na toho MAXe mi čísilko napiš kdyžtak na email, kdybych to nesehnal přez známýho tak bych se obrátil na něj. Jen ještě musím trochu prokonzultovat se známym co vše by ta změna palubky obnášela (nepočítámli přepojení tlačítek a další vývod na topení veprostřed.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
22. 5. 2002 15:29
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
No, umím sehnat třeba ETKU, pokud víš co to je. Víc případně mailem, ovšem není to ode mne takže zadara to nebude )o:
Jinak tu palubku jak jsem řekl. Můžu Ti dát číslo na MAXe a ten má ledascos a hlavně je to seriozní člověk.
Moje VeRuna, jak jsem naznačil ve svým threadu se už těší na poslední kroky a zase bude lítat....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
22. 5. 2002 15:25
Re: Servisní manuálky na Golfíky!!!
Jo zapoměl jsem říci jsou na I, II a III. Konečně se budu šťourat beze strachu, že něco poškodím.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
22. 5. 2002 15:23
Servisní manuálky na Golfíky!!!
Lidičky, konečně se to podařilo. Mám je a zadarmo!!! Hledal jsem je dlouho, nechtělo se mi platit knihu za 600, a ejhle naši ruští soukmenovce to mají a hned vše na webu ke stažení v pdf. Link je [odkaz] Je to vše v Aj.
Rozbalit vlákno
26
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 13:05
Re: Vrakoviště
Jo, bylo to na tebe, KaZaN je tuším z KV... Já jsem taky z Prahy, proto se ptám.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
22. 5. 2002 13:01
Re: Vrakoviště
Pokud to bylo na mě, tak ano.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 11:48
Re: Vrakoviště
Ty jsi z Prahy?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
22. 5. 2002 11:46
VR6
KaZaNe jak vůbec vypadá teď s tvojí Verunou?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
22. 5. 2002 11:43
Re: Vrakoviště
Jojo zkusím to - na annonci je vcelku dost inzerátů i z Prahy nebo Středních Čech. Jinak Kazi tu palubku bys mohl teda sehnad? Chtěl bych to udělat koncem příštího měsíce (po vejplatě) budu navíc měnit i brzdový destičky a kapalinu, k tomu pár plastů (na blatníky a gumove pruh přez dveře) a sháním motorek do zadního stěrače nebo zadní stěrač komplet. Jinak mám v plánu trochu odhlučnit kabinu od motoru - slyšel jsem,že tomu může celkem napomoct trochu tuhnoucí pěny do palubky, efekt je prej super (nechci toho moc abych to zas v případě problému nemusel vyhodit celý).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
22. 5. 2002 08:40
Re: Vrakoviště
Oddie má recht. Nadšenec taky mívá spíš srdce a když uvidí, že jsi třeba zoufalej sháněč něčeho tak i sleví, protože ho to neživí a bude mu stačit ten pocit, že někomu pomohl. Případně inzerátní člověk může bejt ve finační tísni a i proto sleví. To na vrakáči tě vykopnou, páč jim neva, že to nekoupíš, nějaký příští máslo to přece možná koupí i za tu drahou cenu...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oddie"
22. 5. 2002 07:58
Re: Vrakoviště
Lug: zkus spíš inzeráty než vrakoviště, s nadšencem, kterej se tím vrakováním přímo neživí, se spíš rozumně dohodneš. Já s tím mám lepší zkušenosti než z vrakáčů. Jinak ti asi nic konkrétního neporadím, já mám Peugeoty...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
21. 5. 2002 21:34
Re: Vrakoviště
Přištimasy!!!??? No comment.
Jinak slušný na mne byli v Příbrami. Každopádně já fšecko kupuju od Maxe, páč se vyzná....a Max je u K.Varů..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
21. 5. 2002 19:24
Tunning
No a do třetice ať to tu odsejpá, rád bych pár zkušeností s tunningem dvojek. Zdá se mi že tu moc příspěvků o tunningu golfíků nebylo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lug"
21. 5. 2002 19:21
Vrakoviště
Chtěl bych se zeptat, kde kupujete na svoje golfíky díly z vrakáče. Byl jsem zatím jen v Přistímasech a tam se mi to zrovna moc nezdálo, přeci jen kliku by mohli prodat levněji než za pětikilo - nu co naplat zřejmě nedostatková. Mimochodem, chtěl bych palubku na golfa III pro svou svýho golfíka, zkuste se porozhlídnout kde a za kolik (stačí i bez budíků).
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "lug"
21. 5. 2002 19:17
A
Čau všichni, tak konečně snad mi sem budou chodit lidi i jiných Golfíků než jen mé dvojky a bude diskuze bohatší než ta moje přechozí (VW golf 1.6D), i když samozřejmě rady na dvojku budou mnou vítány nejvíce.
Rozbalit vlákno
2

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57