Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: AUDI - vše, co k ní můžete říct

neregistrovaný "audis1"
31. 3. 1999 18:02
Úvod
Založil jsem téma pro všechny opravdu opravdové fandy AUDI. Pište sem vše, co k ní

a k nim můžete říct. Pište sem vše o NOVÝCH, nebo STARŠÍCH AUDInách. Pište sem všechny Vaše zkušenosti s AUDI, vše kladné a záporné, to, co ví jen málokdo, zajímavosti, co jste kde četli, nebo slyšeli, atd.

Všichni děkují všem za informace ! Audis
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "beranek"
31. 3. 1999 18:16
Audiny
Audi jsou skvely auta.At si vzpomenu na kterejkoli typ, tak muzu hovorit jen v superlativech(o designu).Jestli mate nekdo Audinu a chteli byste me svizt(jen tak, abych vam to pochvalil), tak se ozvete.Budu rad.Diky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pallas1"
31. 3. 1999 20:43
Re: Audiny A4, A6 a brzdy
Tento príspevok som písal ešte 22.2. do iného fóra o Audi, ale nikto naň nereagoval. Skúsim to ešte raz.


Dostal sa mi do ruky nemecký AutoBild č. 6/99 z 12. februára 99, kde je celá dvojstrana 20-21 venovaná problémom s brzdami. Jedná sa vlastne o to, že auto VÔBEC NEBRZDÍ , ak sa dostane na brzdový kotúč vlhkosť z cesty - napr. po prejazde kaluže na ceste, pričom vodič na to nie je pripravený - je tam pekných pár prípadov majitelov Audín, ako sa to stalo aj im. Audi vraj o tom už vie dlhšiu dobu, ale riešenie, ktoré teraz vymysleli, vlastne vôbec nepomáha (montáž krytu brzdového kotúča). Neviem až tak dobre po nemecky, preto neviem, či som to úplne správne pochopil, ale určite sa ten článok bude dať nájsť aj na www.autobild.de Máte aj Vy s brzdami nejaký problém?


P.S. Netýka sa to len Audi A4 a A6, ale vraj aj Passata!
neregistrovaný "hop1"
31. 3. 1999 20:52
Audi
Jó, ty auta maj něco do sebe. Mě osobně se nejvíc líbí Coupe Quattro, to starý, hranatý. To bylo brko, ve svý době. Ale vono to kulatý taky není k zahození, zvláą» ve variantě S2. No a TT je kapitola sama pro sebe.
Jinak můj táta je zarytej audinář, má teď doma asi tři nebo čtyři - nejlepąí je 200 quattro turbo. Dost se v nich vrtá, tak kdybyste někdo něco potřeboval vědět ...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pepe11"
1. 4. 1999 10:46
Re: Audi
Mne osobne se zacali vozy AUDI libit az od uvedeni nove rady 100 v roce 1982. Pote byli modernizovany vsechny rady - 200, 80. Ale to pravy nastalo az uvedenim A4. Co se tyce brzd, tak s tim ma problemy celej koncern VW. Nedavno byl v casopise Auto, motor und Sport zverejnen test brzd az 16 automobilu ruznich znacek a kategorii. VW Golf IV se umistil mezi poslednimi hlavne kuli zlemu brzdeni pri prehratych brzdach.
neregistrovaný "audis1"
1. 4. 1999 16:34
Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
Vážený Pallasy, Tvůj článek je fakt zajímavá věc a musím uznat, že test brzd s vodou jsem ještě nikde neviděl. Zmíněný článek jsem sice nečetl, ale myslím si, že když se každý brzdový kotouč a destička dostane do styku s vodou, tak to prostě musí hůře brzdit. nezdá se mi, že by to byla nějaká relevantní chyba. Myslím si, že pri průjezdu louží a následnému roztřiku vody od kol záleží na spoustě maličkostí, které dělají automobil. Dezén pneu, tvar podběhu, umístění brzd. třmenu, tvar kola, atd ... Nevylučuji, že je konstrukce těchto maličkostí u A4 a A6 horší, než u jiných vozidel, ale jako audináři se mi to nechce věřit. Vždyt´ AUDI má jedny z nejlepších brzd, zejména mezi svou konkurencí.

PS: Pokusím se na ten článek podívat.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Pallas1"
2. 4. 1999 17:50
Re: Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
No, ja som si to nevymyslel ... dokonca je divné, že takéto články prebehli NEMECKOU motoristickou tlačou, ktorá obvykle výrazne nadŕža nemeckým autám pri všetkých porovnávacích testoch. Nebolo to len v AutoBilde, ale aj v AMS, Mot-e aj nejakých ďalších, táto aféra trvá už vyše mesiaca. Dokonca niektoré časopisy vyzvali majitelov Audín, aby napísali o svojich skúsenostiach, takže po uzávierke to bude celkom zaujímavé čítanie. A že to nebol nejaký výmysel, o tom svedčí aj to, že sa k článku vyjadruje aj vedenie fabriky, ich technici atď. Zatial síce iba hovoria, že sa pracuje na vyriešení tohto problému (pripomína mi to situáciu pred 1-2 rokmi, keď horeli Volvá. V Nemecku ich zhorelo myslím vyše stovky, väčšinou úplne nové, niekedy ešte na ceste od predajcu. Auto proste zastavilo, motor zhasol a nešiel natočiť. No a keď majitel vystúpil a otvoril kapotu motora, vyšlahli plamene takej intenzity, že auto zhorelo do tla ešte pred príchodom požiarnikov. Vtedy vedenie Volva tiež len dva mesiace hovorilo, že sa na prípade pracuje, a pritom boli asi bezradní. Neviem ako to skončilo, nesledoval som to až do konca, ale predpokladám, že sa to nejako utriaslo a zabudlo sa na to.)
neregistrovaný "Pallas1"
2. 4. 1999 17:55
Re: Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
to Audis: z môjho príspevku o brzdách sa zdá, že je to všeobecný problém všetkých áut. NIE, ten článok sa týkal vyložene Audiny 4 a 6, resp. Passata. Zožeň si ten Autobild 6/99, alebo si v nejakej technickej knižnici vyžiadaj nemeckú motoristickú tlač za posledné dva mesiace, určite nájdeš aj dalšie články týkajúce sa tejto aféry.
neregistrovaný "drunk"
10. 4. 1999 14:52
Re: Audiny A4, A6 a brzdy ..... odpověd
Mám osobní zkušenosti s A6 novým i starším modelem a problémy s brzdami jsem nepostřehl žádné, i když je pravda že starší A6 brzdila o něco hůře, ale to byla otázka zvyku. Brzdy u nový A6 jsou opravdu špičkový.
neregistrovaný "80er"
9. 4. 1999 23:16
Audi 80
Rozhodujem medzi Audi 80 (1.8, 2.8 ??, mozno aj Diesel - som moc mlady

dobry vyber) a 100. Moze niekto popisat vlastne skusenosti s tym tatosom?

Audi

Vdaka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Johny_R"
12. 4. 1999 07:47
Re: Audi 80
Cau, ja mam AUDI 100 CD, diesel a asi bych se zase rozhodl pro 100, oproti 80. Nevim teda mezi jakou 100 se rozhodujes, ja mam r.v. 1985. Je to perfektni a hlavne obrovsky auto a to jak na pohled, tak i v interieru. Sice je s nim horsi manevrovatelnost, ale to je dane rozmerama auta. Pri vyberu dieseloveho motoru, bych byl hodne opatrny, jelikoz nasledna oprava je hodne nakladna. Taktez bych pocital s tim, ze se bude menit spoustu dalsich dilu. Brzdy, silent bloky, svareni vyfuku, loziska na kolech...., to jsou veci na ktere si vzpominam, ze by se v posledni dobe menily. Ale pozor na kvalitu servisu ! Muze se to znacne prodrazit ! Jinak jsem s tim autem spokojen a myslim si ze vymena dilu by me cekala u jakekoliv jine znacky auta. Jen by to bylo mozna levnejsi. AUDI 100 doporucuju jako pohodlny, velky, cestovni auto, ktere neni moc urcene pro sportovni jizdu.
neregistrovaný "dodge"
12. 4. 1999 05:28
Bez nadpisu
*, predrazeny jako *, a jsou to stejnej * jako ostatni plechovy kraksny... at ziji cyklisti!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
14. 4. 1999 16:08
Re:Dodge
Neser se tam, do čeho ti nic není. V cyklistyckým klubu tě třeba vezmou, ale musel bys se chovat slušně !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
14. 4. 1999 16:16
Re:Audi 80
Párkrát jsem jel v 80- ce ( přesně tó byl 80 Avant 1,9 TDI, R.V. 1995 ) a moje byly, že i přes to , že prodělala lehkou úpravu podvozku, měla lepší komfort pérování než lehoulince upravený VW Golf ( podvozek ) , tišší, méně se nakláněla.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
14. 4. 1999 16:31
kontakt
Beranku, vidím , jak seš taky zapálenej. Ozvi se mi : audijaste@post.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
22. 4. 1999 13:11
Hradecaci
V patek privezli do novakovych garazi nove stribrne TT. Jeste jsem tam nebyl, nevim co je za typ. Tak se tam muzete kouknout. PRO VAS OSTATNI : K nam tady do hradce vzdycky privezou vsechno se 1/4 rocnim zpozdenim, tak se jinak nedivte. Navic: Tady ten prodej a hlavne servis AUDI a VW stoji za pekny ho.... Takze, pokud sem do servisu nemusite, nejezdete sem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
23. 4. 1999 15:19
90/COUPE Quattro ( 1987 - 91 )
Uvažuji o koupi vozu "90 (1987 - 1991, snad, typ 89) /COUPE (1988 - ) 2,3/2,3 20V Quattro. Vy, co je máte, nebo co s nimi máte nějaké zkušenosti, napište sem ( nebo na "AUDIJASTE@POST.CZ") prosím všechny Vaše poznatky a zkušenosti s provozem těchto vozidel. Díky všem!! Mám ještě jednu otázku: Je výhodnější(levnější) tohle auto koupit u nás, nebo ho dovést ( z Nemecka, CH, Belgie apod.)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
23. 4. 1999 15:57
Re: 90/COUPE Quattro ( 1987 - 91 )
Obecně se dneska dá říct, ľe koupit auto (zvláą» takovýhle) v čechách bývá o trochu levnějąí neľ ho dovézt. Výhoda dovozu je jasný původ, pravdivý údaj počtu ujetých kilometrů, větąinou servisní kníľka, větąinou lepąí stav. Úplně nejlepąí je koupit venku dobrou křapku a dát ji do kupy - ale těhle aut sem ve ©vajcu moc neviděl, takľe výběr bude malej.
neregistrovaný "Johny_R"
25. 4. 1999 20:43
Prodej
Ahoj, potreboval bych od vas takovou mensi radu. Mam doma hlavu a vstrikovaci cerpadlo z AUDIny a uz jsem zkousel volat snad na tisic mist a nikde to nechtej vykoupit. Je to normalne funkci, za smesny penize a ja uz to nepotrebuju. Nevite nahodou o nejakem miste kde by to byly ochotny vykoupit ?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hop1"
25. 4. 1999 21:46
Re: Prodej
Na jakej motor?
neregistrovaný "Johny_R"
30. 4. 1999 07:20
Re: Prodej
Je to na AUDI 100 (doutnik r.v. 85+-), 5 valec, 2-litr, diesel.
neregistrovaný "audis1"
29. 4. 1999 10:50
AT č.7 - Test pohonů 4x4
Četli jste v Autotipu (tuším) č. 7 - Test systémů pohonů obou náprav ? Jaký na to máte názor, zejména A6 Quattro vs. Golf 4Motion ? Já to vidím asi takhle: VW Golf 4 Motion-alias-A3 Quattro-S3-TT Quattro může být v takovýchto podmínkách(sních, led ... každým okamžikem je každé kolo na jiném povrchu) opravdu lepší, než systém Quattro(-Torsen), protože může mít rychlejší reakci na zmenu podmínek. Ovšem, pojedeme-li na kvalitním povrchu (což bude nepoměrně častěji )*) bude(podle mého názoru) lehká časová prodleva systému (aby zareagoval na prokluz přední nápravy) v zatáčce docela citelná a může přivodit krušné chvíle. To se Quattru quattrovatému nikdy stát nemůže, protože ten má stálý pohon obou náprav i za normálních podmínek. Takže zatímco s Golfem Vám při 70-ce uklouznou přední kola, pak se přidají zadní a vy v těchto okamžicích budete mít plné ruce práce, v Quattru(Torsen) se vám to začne kontrolovaně a zcela nezáludně smýkat až při 80 - 90-ce. *)A že Golf je na sněhu malilililinko lepší než Torsen, to mi nepřipadá příliš důležité, protože tam se stejně moc často nejezdí a rychle a přesně jet nedá. Takový je můj názor. Napište, co si o tom myslíte !!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
30. 4. 1999 23:12
Re: AT č.7 - Test pohonů 4x4
Jo, ten článek jsem četl velmi pozorně. Dokonce jsem tam objevil nějaké faktické chyby, dost mě to naątvalo. Ale jako celek jsem za něj byl rád, protoľe se někdo alespoň pokusil o to, co normální smrtelník prakticky nemá ąanci - srovnat ve stejných podmínkách několik aut s několika různými systémy 4x4. Jinak co se týče "nových" systémů jako je Haldex, Hondí "RealTime4WD" nebo třeba Jeepovskej Quadratrac - největąí problém je jejich časová prodleva. Podle vąech referencí (vlastní zkuąenost zatím bohuľel nemám) je na tom nejlépe Haldex. Moľná protoľe pracovní tlak se tam vytváří stále a "pouľití" je jen otázka sepnutí elmg. ventilu. Nicméně Torsen to nahradit nikdy nedokáľe - ten totiľ provádí "přerozdělení" sil opravdu v reálném čase. Je zaloľen na principu ąnekového převodu, čili jeho funkce je čistě mechanická, bez jakýchkoliv prodlev, by» mikrose***vých. Takľe dokáľe zabránit prokluzu vlastně jeątě před tím, neľ doopravdy začne. To je jeho obrovská výhoda. Má vąak i nevýhody. V zatáčce přenáąí větąí sílu na vnitřní kolo (protoľe se otáčí pomaleji), coľ má za následek snahu auta jet rovně - je to přesně obrácené neľ systém ATTS u Hondy. To se vyrovnává zmenąeným poměrem přenosu sil, větąinou 1:6. Ten poměr udává maximální násobek síly na kole s adhezí oproti kolu bez adheze. To vąak zase znamená, ľe pokud ti jedno kolo visí v luftě (adheze=0) tak síla na druhém kole je teoreticky 6x0=0. Prakticky tam vľdycky nějaký odpor je a navíc tomu lze odpomoct lehce seąlápnutou brzdou. Mimochodem z předchozího vyplývá, ľe nemáą pravdu s tvrzením, ľe 4Motion je na střídajících se povrąích lepąí neľ Torsen (Quattro) - je to totiľ obráceně.
neregistrovaný "Volvista"
29. 4. 1999 18:25
jedině Quattro
Systém haldex-spojky je pro bezpečnost

téměř nefunkční. Znám ho z Volva, používá

to samé (dokonce zlepšené oproti VW) a to

auto se chová primárně jako FWD se všema

jeho negativama. Quattro u Audi je řádově

lepší a skutečně má řádově lépší trakci.

To že VW cpe haldex spojky do TT, Octavie,

VW, atd. je humbuk na lidi co tomu nerozumí

a myslí si, že 4x4 je pokaždé ten samej systém.

Vím o čem mluvím, po Volvu V70R AWD ten jezdím

v Audi A8 (4.2 Quattro) a nelze to srovnat.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
6. 5. 1999 12:18
Proč v SRN dražší ?
Může mi někdo vysvětlit, jak to , že jsou v německu nebouraná ojetá auta (AUDIny) v přepočtu mnohem dražší než u nás ? To tam jsou ta BOURANÁ tak levná, že se vyplatí je sem tahat, tady opravit a pak jsou tady ta opravená (nutno dodat, že mohou být v pochybné kvalitě) levnější, než klasická nebouraná ojetá, která jsou zárověň mnohem levnější, než v SRN (viz na začátku) ????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
6. 5. 1999 14:26
Re: Proč v SRN dražší ?
Ano.
neregistrovaný "audis1"
19. 5. 1999 13:19
AUDIny
asi vymřely? To se mi nechce věřit, ted´jednu vidím z okna.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Volvista"
19. 5. 1999 16:48
Audi Quattro versus zbytek
Napsal bych sem pár postřehů ohledně chování

Volva AWD a Audi Quattro. S Volvem jsem jezdil

2 roky, s Audi teprve 2 měsíce, ale rozdíly

jsou již znatelně poznat. Volvo je primárně

auto s předním náhonem (95%), v případě

prokluzu předních kol se přidávají kola

zadní. To celé funguje mechanicky (ne

elektronicky jako u VW Haldex spojky) tak,

že se zahřívá silikon ve viskózní spojce a

připojuje se zadní náprava tím více, čím se

přední točí naprázdno. Navíc je na

zadní nápravě mezinápravový direfenciál

a celé je to doplněno TRACKS (obdoba ESP u

Audi). Přes všechny recenze na mě tento způsob

pohonu Volva působil dobře pouze při prudké

akceleraci (auto má 250 hp), u předního náhonu jiného Volva S80 T6 (272 hp) se mi protáčely kola

a auto jelo doprava, a při jízdě na vodě či

v menších kalužích (zadní náprava se zde zapojovala zcela neznatelně a velmi rychle,

snad setiny sekundy). Na sněhu již takový pocit bezpečí nebyl. Oproti Quattru je zde primárně

náhon na přední kola a každé kolo tak nese

2x více síly, kterou přenáší na vozovku.

Bylo cítit, že AWD Volva ztrácí adhezi dříve

než Quattro, a to až o desítky km/h dříve.

V porovnání s elektronickými systémy Mercedesu

a zadním náhonem je Volvo při jízdě lepší na

adhezi tak o 20-30 km/h, Audi Quattro tak

o 50-60 km/h (ryze empiricky vypozorované

hodnoty na místech, které znám, a se všemi

auty jsem je mockrát projel). Quattro je oproti

AWD výhodné i na suchém povrhu v zatáčkách,

moje MB E320 auto mělo tendenci vyletět ze zatáčky

cca ve 160 km/h, u Volva cca ve 180 km/h a s

Audi A8 4.2 Quattro jsem jel 220 km/h a víc

jsem se neodvážil. Na druhou stranu, Mercedes

byl lepší v tom, že jako jediné auto dával dopředu

"varování", že se něco stane, pokud zrychlím,

Audi mi nic takového znát nedávalo (při zmíněné

rychlosti).

Ohledně jiných věcí, jako je spolehlivost, atd.

je na tom A8 relativně mizerně, už byla 3x

v servisu s menšími závadami (může to být

problém mého modelu). S Mercedesem jsem najel

během 10 měsíců 100.000 km a žádný problém,

s Volvem 50.000 km během roku a opět žádný

problém. Těch pár problémků A8 je ale stále

dost dobrá daň za téměř zázračné jízdní vlastnosti

a "porušování fyzikálních zákonů".
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
20. 5. 1999 13:08
Haldex
Viděli jste někdo na slovenské VTV v pořadu MOTOMAGAZIN - 12.5. asi 10 min. příspěvěk (pravděpodobně připravený VW) o VW Golf/Bora 4Motion ? Neříkali sice, jak velká je prodleva systému, jen "okamžitě", ale několikrát se zřetelně a jasně zmiňovali, nebo rovnou říkaly, že "když přední kola ztrácejí adhezi, připojí Haldex zadní nápravu ...." Ze záběrů to ale nebylo vůbec vidět. Tam to točily tak, že nebyla současně vidět přední a zadní náprava. Zkrátka a jinými slovy: Haldex (100% u Volkswagenu] má prodlevu zapojení zadní nápravy. Za standartních podmínek má poháněnou jen přední nápravu. Ted´ jksem si konečně jist. Zajímalo by mě ale, jestli to PŘESNĚ takhle mají i ostatní vozy VW Group? Zejména pak AUDI, nebo má jiné naladění spojky Haldex?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
20. 5. 1999 13:13
Re: Haldex
Malé Audi mají Haldex (A3 a TT), větąí (tuąim ľe uľ A4) mají TorSen.
neregistrovaný "audis1"
20. 5. 1999 13:09
Haldex
díky za příspěvek.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
21. 5. 1999 14:18
Hope,
máš ještě zájem o tu klimatizaci. Posílal jsem ti email, co a jak. audis
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
21. 5. 1999 16:20
Re: Hope,
Zájem bych měl, ale nejsou teď love. Mají cokoliv, nebo jen něco? Love budou snad později ...
neregistrovaný "audis1"
21. 5. 1999 14:44
AUDI V8 3,5 TDI
Četli jste na Autonews o tom novém AUDI osmiválec asi 3,5 l TDI. Zatím řečeno, není to špatné, 160 KW a 400 Nm nebo kolik. ale: Psali tam, že používá systém vstřikování Common-Rail????? Jak to?? Vždyt´ AUDI (resp. VW Group) přece vyvinulo systém vstřikování UIS (pumpa-tryska). Tak proč se uchýlilo ke konkurenčnímu rešení, které je sice na dost vysoké úrovni, ale myslím si, že Pumpe-Duse je stejně o trocu lepší. Nebo že by to byla tisková chyba???......
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "walker1"
21. 5. 1999 20:12
Re: AUDI V8 3,5 TDI
System Pumpa-tryska je vyhodny pre 4-valce; pre 6 a viacvalcove motory uz je konstrukcia Common-Rail ekonomicky(nepotrebujes pre kazdy valec kompletny vstrekovac) vyhodnejsia.
neregistrovaný "audis1"
21. 5. 1999 15:07
AUDI V8 3,5 TDI
Již před časem mě napadlo, že když má AUDI A3 Quattro, S3, TT Coupe Quattro Haldex, tak by mi označení QUATTRO u těchto vozů bylo sympatičtější, kdyby spojka byla sepnutá stále v poměru 1:1 a podle okolností by se bleskurychle přizpůsobovala. Pocit z jízdy za standartních podmínek by byl velmi podobný jako v opravdovém Quattru (TorSen). I přesto, že opravdové "Quattro kvatrové" nenahradí, odpadá důležitá nepříjemná časová prodleva systému na prokluz přední nápr. (viz články níže). Takže zatáčku projedeme přibližně stejně rychle (díky trvalému pohonu všech 4 kol), jen reakce na okamžitou změnu podmínek bude o okamžik pomalejší(To vyřeší už jen TorSen, který se "zde" nechce použít!!), ale díky promyšlené konstrukci Haldexu stále mnohem rychlejší, než systémy konkurence. Jedinou nevýhodou mého návrhu je vyšší spotřeba vozu (STÁLÝ pohon ..) a možné vyšší opotřebení spojky (díky trvalému záběru).
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
21. 5. 1999 16:26
Re: AUDI V8 3,5 TDI
Těľko můľe bejt stále sepnutá, to by si s tím nemohl do zatáček! Zadní náprava v zatáčce vľdycky ujede kratąí dráhu neľ přední, takľe nemůľou bejt spojený! Nic si nepochopil!!! Pro stálej pohon vąech čtyř tam musí bejt DIFERENCIÁL, ne spojka.
neregistrovaný "audis1"
21. 5. 1999 15:08
dodatek ...
... Můj subjektivní názor: Myslím si, že tyhle 2 nevýhody zato stojí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
25. 5. 1999 16:01
dodatek ...
Tak tam elektronickou cestou přidají jeątě diferenciál.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
25. 5. 1999 18:51
Re: dodatek ...
Coľe?!?
neregistrovaný "audis1"
25. 5. 1999 16:04
dodatek ...
Je to divné. Vľdyt´ pumpa - tryska je určitě přesnějąí na dávkování paliva ...?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
25. 5. 1999 18:56
Re: dodatek ...
Proč myslíą? U Comon-Railu je dávkování paliva daleko přesnějąí neľ můľeą potřebovat. Principielně je to dost podobnej systém jako vícebodovej vstřik u benzínu. Jen se stříká do válce a ne do sacího kanálu. Navíc můľeą dělat modulovanej předvstřik a případně dodatečnej vstřik, coľ je, pokud vím, podmínka pro ten novej systém "spalování sazí".
neregistrovaný "RadekS"
26. 5. 1999 19:20
Audi Sport Quattro
Beru jakekoliv informace o tomto audi, pripadne je tu nekdo kdo ho vlastni??
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "RadekS"
27. 5. 1999 21:14
Re: Audi Sport Quattro
Vyrabelo se mezi 1983-1986, vykon asi 306 ks..
neregistrovaný "hop1"
27. 5. 1999 21:29
Re: Audi Sport Quattro
Byl to základ pro rally "B"?
neregistrovaný "RadekS"
27. 5. 1999 22:18
Re: Audi Sport Quattro
Jo byl..byl
neregistrovaný "audis1"
27. 5. 1999 14:34
Bez nadpisu
Uved alespoň rok výroby, nebo výkon apod ....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
27. 5. 1999 14:38
Bez nadpisu
Protože systém UIS dávkuje do válců jednotlivě, ale C R má celou vstřikovací jednotku propojenou
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hop1"
27. 5. 1999 15:06
Re: Bez nadpisu
Ty si asi váľně blbej. Sorry, ale tohle je i na mě uľ moc. To si jako myslíą ľe to stříká do vąech válců současně??? Od čeho myslíą ľe tam jsou elektromagneticky ovládaný trysky? Chlape prober se, a uvaľuj neľ něco plácneą. To samý platí i o tom "elektronickym diferenciálu".
neregistrovaný "audis1"
27. 5. 1999 14:40
Bez nadpisu
Když dokázali elektronickou cestou udělat EDS, resp. Haldex, vysvětli mi prosím, proč by nešel naprogramovat do elektroniky něco jako diferenciál.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
27. 5. 1999 15:16
RE: AUDI V8- 3.5 TDI
To by mně nikdy nenapadlo. Víš přece že každá tryska je napojená na stejnou "trubku = rail", tak jsem to myslel. A ten Haldex: Fakt nejsem machr na diferenciály, a určitě nebude problém ho tam nějak přidat, s tím, at´si poraděj u AUDI/VW(vždyt´je to jedno)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
28. 5. 1999 17:13
RE: AUDI V8- 3.5 TDI
Myslím, že mám doma pár snímků tohohle auta, jestli bys měl zájem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
28. 5. 1999 17:38
RE: AUDI V8- 3.5 TDI
Nemůžu, mám je totiž na papíře a nemám scaner.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RadekS"
29. 5. 1999 18:44
Re: RE: AUDI V8- 3.5 TDI
Mas nejaky navrh na reseni?
neregistrovaný "Goldfinger"
1. 6. 1999 10:57
Rychly limo
Nazdar chlapi, pisu sem prvne a vsechny vas zdravim. Volvisto fakt s tebou souhlasim ta nova S8 bude super. Ale me stejne asi nejvic bere BMW M5 - co tomu rikas? (400HP / 0-100 5.3s). No a ted v poslednim AutoForum jsem cetl ze AMG pripravuje nejen svoji verzi pro S-klasse S55 AMG ale dokonce SL75 AMG (525HP / 0-100 4.8s ma mit omezovac az na 300km/h)!!! ale ta bude cenove asi nekde uplne jinde. Myslim ze sportaky jsou skvely a rychly ale kdyz je to jeste navic krasna poholdna limuzina tak je to fakt to pravy orechovy. Co?
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "hop1"
1. 6. 1999 13:49
Re: Rychly limo
Ne.
;-)))))))))
neregistrovaný "Volvista"
1. 6. 1999 16:18
Re: Rychly limo
Rychla limuzina je asi to nejlepsi co existuje, pokud clovek bere v potaz stranku bezpecnosti (sportaky nemaji dobre crash-testy) a prakticnosti. Pozitek jizdy ve sportaku nicmene je ponekud odlisny. Ja sam si sportak asi nikdy nekoupim zde 2 duvodu: Audi A8/S8 je firemni (i rodinny:-) auto, zena ma svoje auto, a treti auto = sportak, bych nemel kde parkovat... Jinak si ale treba klidne koupim pro ryzi "fun-jizdy" budouci Audi TT kabriolet, sportak a zabavne auto v jednom. Pokud jedu firemne Praha-Ostrava-Praha v jednom dni a v tom je 8 hodin jednani, nemam chut na sportak, ale dokonalou limuzinu, pokud se jedu projet o vikendu k vode, Audi TT je snad to prave...
neregistrovaný "RadekS"
2. 6. 1999 21:21
Re: Rychly limo
To SL75 AMG ma jednu chybu, jedna se totiz o vyrocni model strare generace sl (soucasne), a ta vyrobena serie nebude moc rozsahla..
neregistrovaný "Goldfinger"
3. 6. 1999 08:01
Re: Rychly limo
Pockej jak to myslis? Stara/soucasna generace? V tom casaku byla fotka toho noveho S-ka (soucasna generace) A ze jich asi moc nebude to da rozum. Neni to seriovka pro vsechny.. ;) (myslim vsechny co na to maj), ale fakt extra trida. Kolik byste odhadli cenu kdyz "normalni" S-ko stoji kolem 3M. Asi tak 6-8M ne? No a to uz si clovek rozmysli jestli si nahodou nekoupi tak 2-3 jiny auta, nebo neco jinyho ne?
neregistrovaný "hop1"
3. 6. 1999 12:46
Re: Rychly limo
Kdysi sem v nějakým časáku čet test Brabusu Ečko se 7.3L V12. Údajně nejrychlejąí limuzína na světě. A cena? Obyčejný Ečko příde v Británii (byl to britskej časák) na cca 20K liber, tahle potvůrka stála 200K liber! RollsRoyce stojí 150K liber. God bless you!
neregistrovaný "RadekS"
5. 6. 1999 17:37
Re: Rychly limo
Já jsem mluvil o roadsteru, ktery pripravilo AMG s sl 600 jako vyrocni model u prilozitosi bliziciho se konce vyroby tohoto modelu...
neregistrovaný "audis1"
1. 6. 1999 15:42
Rychly limo
Jedine, že by jsi se u mě stavil a mrknul se na to. PS: Je jich opravdu jen pár
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lukas99"
2. 6. 1999 10:19
AUDI S8
Tak jsem koukal tady na auto.cz do katalogu vozu, kolik stoji S8ka.... Cena nebyla uvedena :))))) Typuju kolem trech melounu... Tohle auto me naprosto fascinuje, zvuk te 4.2ky je jako kdyz se pred vama zjevy Petruska Faltynova (to se mi stalo vcera) :))))) To auto je pro me vrchol dokonalosti, i kdyz jsem nemel a asi ani nebu mit tu moznost si ho vyzkouset. Vychytany byly ty honicky s S8kou v Roninovi, jinak ten film nebyl nic moc... Nevite co S8ka stoji, abych mohl vytypovat tu spravnou bankovni prepazku???? :))))
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Volvista"
2. 6. 1999 17:31
Re: AUDI S8
V kvalitni vybave (jinak si ji nema smysl kupovat) stoji S8 tak 3.5 milionu, pokud tam chces mit napriklad custom udelany sedadla (ze specialni kuze) tak treba 4-4.5 mil Kc.
neregistrovaný "hop1"
2. 6. 1999 19:07
Re: AUDI S8
To chceą říct, ľe by sis dal do auta sicny za 1 000 000 Kč? Znám lidi, co jsou ochotný dát za dobrý křeslo 30 - 50 tisíc, ale milion je straąně moc. Nebo si to myslel jenom jako jeden prvek z obsáhlého seznamu nadstandardní výbavy? Jestli ne, tak to jen potvrzuje moje tvrzení, ľe dneska nestojej věci to co by měli stát, ale to co sou lidi ochotný zaplatit. Jeden slavnej francouzskej umělec zavíral svoje výkaly do plechovek a prodával to za 10 000 USD za kus. Sluąná práce. A nejhorąí na tom je, ľe úspěąně.
neregistrovaný "Volvista"
3. 6. 1999 17:00
Re: AUDI S8
Prijed se podivat do Brna. Vystavujou tam Audi A8 4.2 Quattro se zakladni cenou od vyrobce 3.5 mil a Quattro GmbH ji upravil interier (vsude zelena kuze, i na strope, atd.) a tim i cenu na 4.5 mil Kc. To musim videt ...
neregistrovaný "Goldfinger"
4. 6. 1999 11:01
Re: AUDI S8
Cau Volvisto, skoda fakt me to stve ze se do Brna nedostanu, ale kdyztak sem pak posli nejakou fotku jestli mas moznost didgit. nebo nascanovat... Jo a cetl jsem v novem Speedu porovnani Jaguar S-type, MB E280, BMW 528 a Alfa 166. Celkem me neprekvapilo jak chavlili tu 528-ku ale docela me prkvapilo kolikrat se negativne zminovali o A6-ce. Jak nesedi na dalnici, jak ji "klepe" !! v motoru .. atd. To se mi fakt nejak nezdalo...
neregistrovaný "Volvista"
6. 6. 1999 19:38
Re: AUDI S8
Speed je na hov.o... Cetl jsem uz hodne recenzi a asi 30% z nich je k nicemu, jsou uplacene a uplatnuji se v nich drasticky sympatie recenzenta k jedne znacce (viz srovnani MB-BMW-Volva s Volvo S80 T6 v cene 1.6 mil a E280 v cene 2.4 mil -- vysledky byly bez ohledu na cenu a vyhrala MB - redaktorovi jsem poslal dopis, ze je idiot). Audi se v Brne prezentovala mimo jine A6 4.2 Quattro s 300 hp a ma tam byt vsechno z uspesne A8 (zaveseni kol, motor, Xenon svetla, de-facto i interier). Toto auto nema ve sve tride na silnici konkurenci (pokud beru do uvahy i pasivni a aktivni bezpecnost, jinak BMW M5 taky neni spatny auto, akorat ne pokud prsi, snezi, je mlha, a tak).
neregistrovaný "drunk"
9. 6. 1999 21:29
Re: AUDI S8
Tak to k tý A6-ce mě už ani nepřekvapuje - viz můj příspěvek v ...Časopis SPEED... . Já mám 2.8 quattro tiptronic a můžu dák krk za to, že na dálnici sedí jak přibitá!!! Při 180 km/hod točí 3.500 ot/min a při 200 km/hod 4.000 ot/min !!! Ve 200 neproniká do interiéru téměř žádný hluk (na Plzeňský highway. Někdy je to až nepříjemný když si tak v klidu jedu a pak kouknu na tachometr a tam něco okolo 220 km/hod.

No prostě SPEED je časopis psaný AMATÉRY pro AMATÉRY.
neregistrovaný "audis1"
2. 6. 1999 15:29
S8
Četl jsem v Anonnci prodej: AUDI S8, asi 1 rok stará, absolutně plná výbava vč. nezávislého top., solární střecha, xenony, a další nej.... 2.500.000 Kč. můžeš si vybrat!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
8. 6. 1999 14:31
k l u b
Existuje nějakej českej, případně zahr., AUDI klub, nebo AUDI Quattro klub?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "risa11"
11. 6. 1999 08:20
drunk
Jaký to je jezdit z tiptronicem a jaká je spolehlivost. Je to "poměrně" mladá záležitost, ale přeci jenom když to máš tak bys mohl mít informace. Jinak v Brně jsem byl okouzlenej Audi. Mylim-že už to není automobilka která by dotahovala na Mercedes a BMW, ale už je mezi nima a v desingu je podle mě rozhodně předběhla.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "drunk"
13. 6. 1999 19:49
Re: drunk
Jezdit s tiptronikem je opravdu požitek. Za prvé je to pětistupňová převodovka, což je opravdu poznat ten rozdíl oproti "klasice" - 4 stupňový. Když se jezdí po Praze tak je levá noha na dovolený a nechytaj mě do ní křeče po hodinovým popojíždění v zácpě. Prostě jen povolým brzdový pedál a popojíždí to pomalu samo. Rozjezdy na kžižovatce jsou taky super, protože jenom sešlápnu plyn. Tiptronic opravdu reaguje na jízdní styl řidiče, takže řadí podle stylu. Jízda na venkově - podle nálady, buď na D rive, nebo si řadím sám sekvenčně. To je hodně dobrý při sportovní jízdě, v zatáčkách, ale i na dálnici. Když se podřadí před zatáčkou třeba ze 4 ky na 3 ku tak motor skvěle brzdí - jako u manuálu. Reakce na řazení je téměř okamžitá. Zajímavostí je že při prošlápnutí plynu až na podlahu to razantně podřadí a to i při sekvenčním řazení. Samozřejmě to všechno kontroluje elektronika, takže se nezničí motor přetočením. Na dálnici se dá skvěle sekvěle se sekvenčním řazením předjízdět. Na 4 ku to vytáhneš přes 200 km/hod a pak po zařazení 5 ky jsou otáčky při 200 km/hod na 4.000 ot/min. Takže když potřebuji hodně akcelerovat při 200 km/hod tak to podřadím na 4 ku, ne že by to na 5 ku netáhlo! Tiptronic je zase něco dokonalýho a nepřekonanýho - jako vždy všechny novinky od AUDI. Kam se na Tiptronic hrabe Selespeed od Alfy.
neregistrovaný "audis1"
14. 6. 1999 13:14
www.
www.audi.cz - od června funguje český server AUDI, ještě jsem na něm nebyl, ale je to co do grafiky a prostředí vzatý přes kopírák od německého(+), ale obsahově zredukováno(-).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kangaroo"
24. 6. 1999 15:24
S AUDI ty nejlepší zkušenosti
Mám již třetí AUDI a jezdím celkem dost a nemůžu si vynachválit. Jak vzhled tak techniku je to opravdu náskok diky technice. A mám pocit že nové modely jsou čímdál tím lepší.Nikdy bych si již nekoupil auto s náhonem jen na jednu nápravu. Má někdo informace jaký hlavní rozdíl je mezi klasickým pohonem quatro a syncro od VW z různých stran slyším rozdílné informace
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Vitus"
3. 10. 1999 14:33
Re: S AUDI ty nejlepší zkušenosti
Zkusenosti s A3: mam ho 2 1/2 roku, jezdim hodne, takze mam najeto uz pres 110.000 km, vcelku spokojen, ale: 3. sedadlo ridice, 2. sedadlo spolujezdce, 4. dverni box u systemu Bose 200W s CD-menicem, meneny oba ostrikovace svetel, nejdiv vpravo, pak vlevo, potah operek pro lokty vymenen, u spolujezdce uz zase bublinati... Spinac svetel vymenen (porad zapinal mlhovky, kdyz jsem to nechtel)... Jinak bych bych proti tomu vozu moc nemel (tichy, spotreba ca. 8,4l/100 km). Sice vetsinu veci menilo Audi i po roce (=po zaruce) na kulanci, ale i tak toho bylo vcelku na tu znacku (za >850.000 Kc) trochu dost, nemyslite?
neregistrovaný "audis1"
25. 6. 1999 13:42
To KANGAROO
Dej si "hledat", napiš "audi( nebo pak "quattro, haldex, visk., 4x4, syncro, apod")" a dostaneš téměř vše, co se tady o AUDI vs. ostatní kdy povídalo! audis
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Volvista"
25. 6. 1999 18:01
Cena Audi
Nezdá se Vám v posledních pár letech cena Audi poněkud přemrštěná? Dnes slušně vybavená A6 stojí více než MB, BMW, Volvo, atd. Je pravda, že pouze Audi z nich nabízí čtyřkolky (a částečně i Volvo, a mizerně i MB), ale odkdy si Audi vlastně myslí, že může být nejdražší značka na trhu? Například dobře vybavené mini-auto A3 je v ceně tak 900.000Kč až 1.1 mil Kč, což je příšerné vzhledem k tomu, že dosadu se nedá posadit ani dítě a podobně dobré crash-testy má hromada jiných aut (i lepší). VW Golf je od verze III taky dost drahý, zůstává snad jen ta česká oktávka...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "VOSA1"
27. 6. 1999 20:56
Re: Cena Audi
Myslím, že Volvista má v podstate pravdu. Cena Audín je dosť vysoká.
neregistrovaný "hop1"
28. 6. 1999 16:45
Re: Cena Audi
Pro toho kdo na to má, proč ne. Je to otázka poptávky. Na druhou stranu jsou velký Audiny docela levný ojetiny, zvláą» v poměru cena/výkon. Můj táta teď bude asi kupovat daląí, v pořadí asi pátou nebo ąestou, měla by to bejt A 200 quattro 2,3 Turbo pětiválec - tedy vzdálený předchůdce A6 za cca 70 tisíc. Uľ jednu takovou má, tu ale teď podědí brácha. Výbava, jak se říká, plná náloľ včetně digitální klimy s nezávislou regulací, kůľe, počítač, ABS atd. U těchhle kdysi drahejch aut je trochu problém s náhradními díly, po vrakoviątích toho moc není a kupovat nové originální - to je levnějąí si koupit jeątě jedno auto. Jinak je to ale supr svezení.
neregistrovaný "Volvista"
28. 6. 1999 19:40
Re: Cena Audi
Problém je cena *nových* Audi. Například namísto prťavé A3 si mohu koupit třeba Subaru s mnohem kvalitnějším pohonem všech kol, je větší, má silnější motor (2.0T), atd., nebo S40 T4 (1.9T) od Volva. Téměř jakákoliv konkurence je stejně dobrá (spíše lepší) než A3 a levnější a přesto se A3 kupuje. Nechápu, kdo je ovšem ten kupce! Pro A6 4.2Q a A8 4.2Q se težko hledá konkurence, proto je zdůvodnitelná i vyšší cena (a proto jezdím v A8), ale pro menší modely (A3/A4) se racionálně myslící snad ani nemůže rozhodnout...
neregistrovaný "hop1"
28. 6. 1999 22:29
Re: Cena Audi
Jeden můj známej měl několik let Formana. Vąechno co na něm ąlo vylepąit tam měl. Motor 1500 ccm, závodní převodovku, závodní brzdy, podvozek atd. Auto za cca 500 000,- v pořizovacích cenách. Pak se rozhodl, ľe uľ je Forman pod jeho úroveň a v té době zrovna představili A3. Peněz má, ľe by si mohl z fleku koupit A6, ale chtěl malý auto. Toho skoro půl roku, co A3 bylo představený a nevyrábělo se, furt o něm básnil. Kdyľ ho začli prodávat, ąel do krámu, ľe si ho koupí. Ale kdyľ mu řekli, ľe si na něj musí půl roku počkat, tak ąel pryč a z fleku si koupil Oktávku. Asi uľ to bylo i na něj moc. Mimochodem, nedávno jsem někde četl srovnávací test VW Bora 2.3 VR5 versus Octavia 1.8Turbo. Skoro vąechny parametry jsou prakticky totoľné, jen Bora stojí o 150 000,- víc a o litr víc ľere. A podle mě i hůř vypadá, ale to je věc vkusu. A přesto jsem tohle auto uľ viděl jezdit, takľe si ho někdo koupil.
neregistrovaný "Vmax2"
8. 1. 2001 15:35
Re: Cena Audi
Audini sú skutočne dost drahé a hlavne menšie modely.Ved A3 je vlastne Octavia s iným interiérom a kasnou.Lepšie zmontovaná.
neregistrovaný "audis1"
7. 7. 1999 13:45
přímo na mě
Protože se na intrernet přes prázdniny málokdy dostanu, v případě potreby mě kontakktujte na "audijaste@post.cz"
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sjanda"
18. 7. 1999 18:08
audi
nevite nekdo kolik ma koni 80 coupe 2.3E r.v stary asi 9 let
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "hop1"
19. 7. 1999 15:04
Re: audi
Přesně nevím, ale jestli je to pětiválec s Bosch K-E jetronic vstřikováním tak asi 130 koní. Poznáą to tak, ľe kdyľ se podíváą zepředu na motor, tak vlevo na blatníku je taková kulatá věc do který vede doprostřed jedna kovová hadička a kolem dokola je daląích pět kovovejch hadiček, který vedou k sání do motoru. To je vstřikovací čerpadlo.
neregistrovaný "sjanda"
19. 7. 1999 19:09
Re: Re:Re: audi
Diky
neregistrovaný "audis1"
13. 8. 1999 13:25
Re: Re:Re: audi
98 - 101 kW, coľ je asi 134 - 137 k. Záleľí na tom, jestli máą na mysli karoserii "B3(88-8/91)...kolem 100kw, nebo B4(9/91 - konec výroby modelu COUPE)....98 kw.
neregistrovaný "jag"
27. 7. 1999 15:57
Kam jezdit do servisu? NE do Porsche Praha
Cela nase firma jezdi se svymi VW a AUDI uz par let do Porsche Praha. V posledni dobe uroven jejich servisu klesla natolik, ze vazne uvazujeme o zmene servisu. Pravidelne se nam stava, ze mame objednano auto do servisu 2 tydny predem a kdyz prijedeme tak je nam receno, ze nemaji soucastku; stava se, ze s autem za den prace vubec nic neudelaji, ze je potreba techniky horkotezko presvedcovat o zavade. Obecne, ze se jejich sluzeb musime ponizene doprosovat. Mate nekdo jiny pozitivni zkusenosti s jinym prazskym servisem?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "drunk"
31. 7. 1999 20:28
Re: Kam jezdit do servisu? NE do Porsche Praha
Podobný názor na kvalitu služeb u PORSCHE Praha jsem slyšel od více lidí. Dobrou osobní zkušenost mám u AUTO EXNER. Což je ale na druhý straně Prahy než PORSCHE, a to Praha 9 - Dolní Počernice. AUTO JAROV má taky slušný reference, a je blíže centru.
neregistrovaný "alf11"
13. 8. 1999 10:39
Audi coupe S2 1992
Zvažuji nabídku na koupi Audi Coupe S2 / 1992

Má někdo z Vás zkušenosti na co si dát při koupi pozor??
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
8. 9. 1999 15:49
.. nový stránky
1) pěkně me ty nové stránky zmátly. 2)Aľ zase bude otevřenej internet zadarmo(nemyslete se, ono to je taky na pěknejch ąunkách), tak tady budu jen co mě to čas dovolí. 3)Je tady za ty prázdniny něco nového?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
23. 9. 1999 12:23
Rozdíl cen v regionech
Jak velké jsou rozdíly cen AUDI (konkrétně "90 2,3 Quattro" za asi 100 000 Kč, nebo "100"/"COUPE 2,8 Quattro" asi za 200 000 Kč)v jednotlivých částech republiky(západ, střední čechy a praha, východ, morava)?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "audis1"
10. 4. 2000 14:55
původní..
...téma, vytažené ze záhrobí, mj. 14 dní je nějak malá doba na odstanění z nabídky. AUDInáři vítaji i jakýkoliv příspěvek, logický, od konkurence, ...
Rozbalit vlákno
0
10. 4. 2000 15:15
Bez nadpisu
Škoda komentovat...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paia"
17. 1. 2001 22:53
HELP
Nemuze mi nekdo poradit, jaka je roztec sroubu u kol na Audi 80 (B3 typ 89)?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gaz.cz"
19. 1. 2001 11:51
Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (typ
Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (typ B4, r.v.94) Nedavno sem si tohohle "broucka" koupil a nevim na co si mam dat bacha. Servisni knizku i "navod na pouziti" mam v nemcine a vubec jim nerozumim. Jak funguje to vypinani pohonu Quattro? pri jaky rychlosti ho muzu zapinat a vypinat? do jaky rychlosti muzu jet se zapnutym 4x4 pohonem?
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "AudiTT"
4. 2. 2001 13:59
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Co rikate na takove Audi TT?O tomhle brouckovi vam muzu podat informaci, kolik budete chtit.Libi se vam vice roadster nebo coupe?Napiste nekdo, pokud se vam Audi TT libi, prosim.

Moje adresa fiddis@email.cz.Diky!
neregistrovaný "Keyser_Soze"
4. 2. 2001 19:30
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
pokud vim tak audi nema vypinatelny quatro (vychazim z A100 z 94 ktery vlastnil bratranec) to tlacitko u radici paky ma napis DIFF takze to je jen elektricky zamek diferaku. Nic vic.
neregistrovaný "audis1"
15. 2. 2001 18:15
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
80 2,6 Q ma permanentni pohon vsech kol pomoci snekoveho diferencialu. Tlacitko, DIF, jak bylo zmineno, slouzi k elektr. uzavreni zadniho difer. Vic info:Muzes mi napsat na AUDIJASTE@POST.CZ Preji statnou jizdu, jakou bych chtel taky zazit§
neregistrovaný "gaz.cz"
13. 3. 2001 15:21
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Musim to upresnit...

Koupil jsem ne Audi 80 AVANT 2,6 V6 Quattro ale AUDI S2 AVANT ( coz je to same, teda skoro...prece jen to neni AUDI RS2... skoda!)

S tim diferencialem mate pravdu Opravdu je tam trvaly pohon vsech kol a uzaverka differencialu. Jedine co jsem nepochopil je proc se ta uzaverka vypina pri rychlosti vyssi nez 40 Km/h...?

Jinak je to delo na ctyrech kolech (220 pro ni neni problem...)

O poznatky s timhle vozem se rad podelim...
neregistrovaný "Kamikaze1"
13. 3. 2001 17:09
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Ja mam takovy dojem ze tady si zas nekdo plete oznaceni... co to ma za obsah ta tvoje "S2jka"? 5ti nebo 6ti valec?
neregistrovaný "gaz.cz"
23. 3. 2001 12:56
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Divil jsem se stejne jako ty!

Vsude na internetu najdes foto a popis vozu AUDI RS2 ( ne S2!!!) A mas pravdu to je 5-ti valec, turbo "powered by Porsche" ale ja mam neco jineho!

Ja mam AUDI S2 AVANT !!!!!!! (od AUDI ne RS2 od AUDI+Porsche !!!) a to je 6-ti valec 2.6 litru ( predchudce AUDI S4 ten ma stejnej motor ale 2.7 litru a navic biturbo - ale jinak je ten motor uplne stejnej!)

Az necham vyvolat fotky tak je umistim nekam na www... Pak uvidis ze nekecam!
neregistrovaný "Kamikaze1"
26. 3. 2001 21:14
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
Tak musis priste hledat lip :-) Takze, S2 jsou jen a jen 5ti valce turbo s motorem typ 3B (do roku 92) 220 koni a od roku 93 typ ABY s 230 koni. RS2 ma tez motor typu ABY, ale jinou kliku, pisty atd. a 315 koni. Ty mas "obycejnyho" avanta quattro 2,6l 150 koni, a ten ma daleko k S2jce ;-)
neregistrovaný "gaz.cz"
27. 3. 2001 10:18
Re: Mate nekdo zkusenosti s AUDI 80 AVANT 2,6i V6 QUATTRO? (
sorry... omlouvam se.... mas recht....

Uz jsem to nasel taky. Vis co me zmatlo? Na tom mojem aute je udelanej tuning v Nemecku. Ten tuning obsahuje volant S2, radici paku S2(ma podsviceni a je na ni napis S2), stitek S2 na kufru, pneu 225/45 R16, tuning vyfuk LASER ( dve koncovky),novy lak (puvodne cerveny) z predposledni rady Passatu ( ted azurova modra metaliza) a hlavne chip na motoru...

Takze to jede fakt dobre ( skoro jako S2 :-) )

Ty fotky ale fakt nekam umistim abys to videl...

Nevis jestli nekdo v CR neprodava RS2?
neregistrovaný "AudiTT"
9. 2. 2001 21:55
Komu se libi Audi TT?
Pokud mate nekdo nejake obrazky nebo udaje o audi tt muzete mi je poslat na adresu fiddis@email.cz.Nebo jenom napiste nekdo, komu se audi tt libi.Diky!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "PROF"
16. 2. 2001 08:51
Re: Komu se libi Audi TT?
Audi TT je taková malá rozomilá motokárka :-)
neregistrovaný "AudiTT"
18. 2. 2001 17:14
Re: Komu se libi Audi TT?
Roztomila motokarka, jo?No toto.Ale videli jste uz ten novy Audi rosemeyer?To bude asi nastupce Audi TT:-))
neregistrovaný "AlesK1"
18. 2. 2001 17:38
Re: Komu se libi Audi TT?
Škoda jenom těch 1400kg hmotnosti.
neregistrovaný "Audino"
21. 2. 2001 09:51
Kod typu motora
Nevyznate sa niekto nahodou v kodoch motorov Audi (prip. VW atd.)? Mam na mysli 3-pismenove oznacenie typu motoru. Konkretne by ma zaujimalo napr. v com sa odlisuju motory 2.8 typu AAH, AEJ, AFC, ACK, AGE, ALG.
Rozbalit vlákno
3
12. 3. 2001 16:19
Re: Kod typu motora
Koukni na www.audiclub.cz. V jedne z rubrik je presne popsane co kazde cislo znamena.
neregistrovaný "Audino"
13. 3. 2001 15:41
Re: Kod typu motora
Unable to determine IP address from host name for www.audiclub.cz
4. 4. 2001 08:23
Re: Kod typu motora
Přesná adresa je: [odkaz] ale přes www.audiclub.cz to jde taky. Asi byl server zrovna mimo provoz. Při psaní tohoto přízpěvku jsem tam koukal a vše OK.
neregistrovaný "AudiTT"
24. 2. 2001 18:54
Kolik presne stoji AudiTT?
V casopise pisou 1 366 000Kc a na infolince vam reknou, ze asi 1 600 000Kc.Vlastnite nekdo AudiTT?

Jestli jo, tak kolik stalo?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milouš11"
24. 2. 2001 20:50
AUDI A6 kombi TD nový model
Chtěl bych koupit A6 kombi TD. Tak rok nejvíce

dva starý. Kdo mi to vymluví nebo doporučí?

Poslouchám .........
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "paia"
26. 2. 2001 23:38
Re: AUDI A6 kombi TD nový model
Audi ti muzu jen doporucit. Jezdim sice jen ve starym vajicku (A80), ale uz tenkrat to bylo fajn auto. Kombiky od Audi jsou snad jediny, ktery muzu. Zvlaste RS verze... :o)
neregistrovaný "Abdal"
14. 3. 2001 16:07
Re: AUDI A6 kombi TD nový model
Audi A6 je velmi spolehlivé a kvalitní auto, samozřejmě i 2 roky staré, to je jeho plus.

Dost podstatná nevýhoda je, že Audi jsou nejkradenější vůbec (ne v absolutním počtu. protože jich není tolik, ale procentuelně).

Takže nedoporučuju kupovat ho v běžnym autobazaru

(ani v AAA).Spíš u dealera, třeba na Jarově -

tam nabízí solidní ojetiny.Jejich aktuální nabídka je snad i na teletextu Primy.
neregistrovaný "RALFIK"
13. 3. 2001 16:37
rs4
nevim jak vy, ale mym snem je rs4 av., rikejte si co chcete ale je to neidealnejsi auticko pod slunickem
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Audino"
13. 3. 2001 16:46
Re: rs4
Kebyze to nie je kombajn, tak by bolo este lepsie.
neregistrovaný "Vmax3"
22. 3. 2001 01:03
new A4
Mal som tú možnost sediet v novej A4.Zvonku aj ked na prvý pohlad vyzerá ako kopia A6 je A4 omnoho kompaktnejšia a robustnejšia.Interier je úplne super.Velmi robustný a jemný.Človek sa v nom cíti velmi bezpečne kedže ho palubná doska úplne obklopí a pohltí.Motory sú super a ceny trošku prehnané.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AUTOKOMPLEXCZ"
26. 3. 2001 20:10
estrojka na prodej
AUDI A3 S3 bez úprav,99,prodáno 12/99, červená, bez havárie,najeto 38tkm. Motor (nikdy neupravovaný) 210PS a 270Nm, možno chiptuning 245PS a 355Nm, nebo možno chiptuning+střední díl výfuku+zadní díl výfuku 265PS a 380Nm 0-100 5,7sec., 6°převodovka, + sada zimních pneu a střešní nosič. PC nová 1.250tkč, nyní převod leasingu cca 340tkč odstupné + 20x 24tkč. P.S1. Srovnání s Imprezou ve SPEEDu 4/2001 Kontakt: info@chiptuning.cz, 0602/746393
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jodok"
5. 4. 2001 22:59
Orig. rádio
Ahoj, nevíte někdo o nějakém orig. rádiu do A6 z roku 96 (delta. gamma, concert), kdyby bylo i s changerem, nezlobil bych se :-)))

rostislav.burian@telecom.cz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paia"
28. 4. 2001 17:57
Nahradni dily
Shanim nejakej levnej zdroj nahradnich dily pro Audi 80 B3. Kdyby jste mel nekdo kontakt na nekoho v Praze nebo okr. Olomouc, tak mi ho poslete. Dik.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rammstein"
5. 5. 2001 06:00
Audi
Petivalce od Audi maj nejlepsi zvuk na svete!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cokes"
5. 5. 2001 19:18
Re: Audi
Proč?
neregistrovaný "mustafa1"
11. 5. 2001 22:59
TDI?
Má někdo informace o tom,že se první TDI motory zkušebně montovaly do A80 B3 už v roce 89´...?

Někde jsem to vyčetl na netu, ale na vlastní oči ještě neviděl. (nemyslím samosebou nějakou přestavbu)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paia"
12. 7. 2001 17:04
oziveni
Tak to trochu ozivime, Audinky nam za to prece stoji...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paia"
23. 7. 2001 21:28
dva dotazy
1/ jakym zpusobem se da sundat zadni plato u Audi 80 sedanu?


2/ jaky prumer reproduktoru patri do predku?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Michel"
27. 7. 2001 22:29
Re: dva dotazy
Zadní plato jsem neodmontovával, stačilo prořezat z kufru (průměr 130 mm)

Přední repráky průměr 100 mm - bohužel..
neregistrovaný "paia"
2. 8. 2001 19:50
Re: dva dotazy
Mno, ja doufam, ze to sundat nejak pujde, protoze ted tam jsou ty diry doslova vysekany, tak bych to chtel trochu zacistit a primontovat repraky primo na ten plech (ted mi drzi na tapecirungu). Ad predek - myslel jsem si, ze tem budou aspon 13tky...
neregistrovaný "Michel"
4. 8. 2001 22:46
Re: dva dotazy
Taky mne překvapilo, ale i v tomto malém průměru se dají dát docela dobrý "tlampače". Já jsem osobně použil dvoupásmový plastový Magnaty a jsem spokojenej. Původní papírový Blaupunkty už byly total...
neregistrovaný "Michel"
4. 8. 2001 22:52
B3 - B4
Ještě mně napadlo... nerad bych dezinformoval, já mám namysli model B3, nevím jestli nemáš B4? Tam si nejsem jistej co se velikosti repro týče.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "paia"
14. 8. 2001 17:38
Re: B3 - B4
Jo, taky mam na mysli B3. Mimochodem, shanim tapecirung do kufru nebo aspon navod, jak to udelat. V Brne na tuningovym srazu mi jeden clovicek s B4 rikal, ze tapecirung se da normalne koupit. Problem ovsem je v tom, ze ja mam rezervu v levym boku, kdezto novejsi B3 a B4 na dne.
neregistrovaný "ExAvloUr"
8. 8. 2001 05:13
TT
Tak sem teda sedel v tom tetecku. No nevim co si o tom mam myslet. Mam pres 190 a nemoh sem se tam nak nacpat. Sedacku jsem musel dat uplne dozadu a jeste trochu sklopit. Dosah sem na pedaly, ale ne na poradne na volant.. Interier je fakt super, to se jim povedlo. Vubec neni videt ven, predni okno je maly, o bocnich ani nemluvim. A kufr... tohle bylo quattro... fakt nevim jeslti bych si ho koupil kdybych na nej mel.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Michel"
10. 8. 2001 22:27
Re: TT
No taky nejsem nejmenší 193cm a asi tohle nejsou moc vozy pro nás. Seděl jsem v Z3 a přemýšlel jsem, jestli se budu dívat ven nad oknem, nebo zhrbenej přes okno.
neregistrovaný "paia"
14. 8. 2001 17:39
Re: TT
Ja mam 165 a ve svoji A80 vidim sotva pres volant. Je to i diky tomu, ze nemam vyskove stavitelnou sedacku (do novejsich se davaly ty pumpovaci).
neregistrovaný "Michel"
14. 8. 2001 22:01
Re: ¨kufr
Ja mám v B3 taky rezervu vlevo, nevím, že by se dávala jinam. B4 má jinak řešenou zad. nápravu, tak se už pak na dno kufru vešla. To první uspořádání bylo terčem kritiky a myslím, že oprávněně. Kufr má sice velkej objem, ale malej vstup a díky nádrži je krátkej a neprůchozí. Tapecirung se dá novej určitě koupit, záleží jen za kolik. Doporučoval bych mrknout po vrakovištích
neregistrovaný "paia"
16. 8. 2001 12:06
Re: ¨kufr
kde se da koupit ten tapecirung? me nic nenapada. jinak do nejake specialky na Audi by me mel vzit dneska jeden kamos. no doufam, ze tam sezenu vse, co potrebuju a potrebuju toho opravdu hooooodne.
neregistrovaný "syncro4motion"
15. 8. 2001 21:58
ad Vrakoviste
Celkem dobra vrakarna je prej kdesi v Novym Straseci, kdysi jsme tam sehnali za par tisic vecky sedacky + dverni vyplne pro 80ku...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
16. 8. 2001 11:44
A4 1995 popelník (o:
Malá blbůstka, na A4ce nám nedrží zavřenej popelník. Nevíte jakým systémem je to udělaný? Asi někdo něco ulomil, že jo, jde to nějak chytře poopravit nebo vyměnit jen ten popelník?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "KaZaN1"
16. 8. 2001 12:21
Hodnota
Jaká myslíte, že je hodnota A4, 1.6 beňoš, 120nalítáno, el. přední okna, bez klimy, vínová metla, orig alu 15", ve slušným stavu, oprava vyřízený přední nápravy (čepy ramena atd) odhadem 15tis., mírně poškrábaný lak (oprava není akutní, ale byla by za 8 tisíc včetně dání zrcátek a klik do barvy kastle), jinak vše v pohodě, originál shitozni radio, žádnej palubní počítač, palubka ve dřevě, vzadu křidlo s brzdovým... Kolik je za ní rozumný dát kočiček?
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "Michel"
16. 8. 2001 20:42
Re: Hodnota
Zapomněl jsi udat ročník. Taky mně to s*re, ale je to dnes dost podstatnej údaj ke stanovení ceny. Ty najetý km.... víš jak.... Já se svým ujedu měsíčně v průměru 900 km. Se služebním 9 - 11000 km.
neregistrovaný "paia"
17. 8. 2001 09:16
Re: Hodnota
Kolem 200-250 tisic. Zalezi na roku a stavu.
neregistrovaný "KaZaN1"
17. 8. 2001 12:37
Re: Hodnota
Sorry 1995 je ten rok.
neregistrovaný "KaZaN1"
17. 8. 2001 13:16
Re: Hodnota
A nevíte rovnou jak se nuluje servisni cyklus? Vymenili sme volej a zatim tam sviti ten service 2.
BTW: S tou cenou jste mne potěšili, koupili jsme jí za 220 a měl jsem pocit, že jsme přeplatili. Dlouho jsme váhali nad BMW 318TDS taky 1995, vlastně už jsme byli rozhodlí, ale nakonec se to v rychlosti zvrtlo v tuhle A4.
neregistrovaný "paia"
17. 8. 2001 14:09
Re: Hodnota
95? To jsou jedny z prvnich kousku, takze spis ta spodni hranice 200 tisic.
neregistrovaný "KaZaN1"
17. 8. 2001 14:26
Re: Hodnota
Jo díkes, žes mne srovnal (o: v mý radosti. Původně jsem taky doufal, že to pude stáhnou tna těch dvěstě, ale maník tlačil, že to mrskne do Áček atd....až nás přesvědčil. Zase je to koupený od Schonera, v Čechách a až na tu děsnou nápravu je tam vsjo ok. Vlastně ta náprava už je taky OK (o: a do zítra bude lak. V pondělí sbíhavost.. a pak snad to bude kluk pěknej konečně.
neregistrovaný "paia"
21. 8. 2001 17:09
Re: Hodnota
Neni zac. Mimochodem prodejem do acek by ten clovicek jenom prodelal. Za vic jak 170 by to tam neprodal.
Avatar - pallas
21. 8. 2001 22:18
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
nahodou som sa dostal na stranku jedneho Inda, ktory pravdepodobne navrhol zakladny koncept TT-cka. Na stranke [odkaz]%20Bambra.htm su jeho prve navrhy. Alebo ze by sa to na TT nepodobalo?
neregistrovaný "Michel"
26. 8. 2001 21:42
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Zajímavá stránka, když jsem byl malej, tak jsem třeba obkreslil Š 100 L a dělal varianty kombi, pickup atd. Samo že mi vůbec nevadil motor vzadu. Tady pán jenom odstranil 4 kruhy. Ale vůbec není špatný zabloudit takhle někam k exotům...
Avatar - pallas
28. 8. 2001 00:00
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
michel, praveze to nie je iste, ze tie navrhy neboli skor nez audi TT na vyrobnej linke.
neregistrovaný "Michel"
8. 9. 2001 00:00
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
pallas: nenech se vysmát, myslíš že jako v Ingolstadtu domalovali 4 kruhy na obrázek nějakýho mongola? Můj tip pravděpodobnosti je tak 0,001 promile....
Avatar - pallas
16. 9. 2001 03:12
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Michel, tak skus zistit kto bol naozaj dizajnerom toho TT-cka. BTW, ak si spominas na prototyp Audi Steppenwolf (asi dva roky dozadu), tak ten navrhol slovensky student dizajnu.
neregistrovaný "mracek"
16. 9. 2001 09:35
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Mne se audi TT taky moc nelibi(moc maly), ale holkam silene! Moje druha polovicka,kdyz ho vidi, tak se muze zblaznit a musim ji od nej tahat :-)
neregistrovaný "paia"
16. 9. 2001 21:40
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Ted jsem si jedno prohlizel na dalnici... Jedu si tak 160 v levym pruhu, protoze v pravym bych neudrzel kvuli kolejim volant, najednou v zrcatku v dali vidim nejak divne tvarovany auto, za chvilku me dojel, tak jsem ho nechal predjet, ale trosku jsem si zrychlil, abych si ho mohl prohlidnout a stalo to za to. Mel tam celkem decentni upravy, jak me predjel, tak jsem se mu na chvilku povesil na zadek, abych se podival aj zezadu, ale u 180km/h jsem to zabalil, protoze jsem vedel, ze s nim se honit nema cenu, i kdyz moje audinka jede i 215km/h.
Avatar - pallas
16. 9. 2001 22:04
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Pobavilo ma, ako volaju Nemci TTcko: Toledo im Wolfpelz - toledo vo vlcom kozuchu :-)
neregistrovaný "Píves"
18. 9. 2001 09:05
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
pallas:No jo Němci...Těm nesmíš nic věřit,a tyhle jejich přirovnání ty mě fakt rozesmívaj.Taky třeba říkali VW Vento - Golf mit Koffer a tak,takže jsou to prostě skopčáci.
neregistrovaný "Michel"
17. 9. 2001 21:38
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Zatim jsem to nezjišťoval, ale ta stránka s tím podle mně asi moc nesouvisí... Pokusím se jen tak pro zajímavost se na to mrknout kdo to navrhl. Taky nechci působit jako zaslepenej obdivovatel TT. Už jsem tady někde zmiňoval svou výšku, takže pro mně je taky moc malý. Nevím, co je vedlo k tomu udělat takovou chcíplinu. Ještě že je taky něco jako S4, S6, a nebo nedávno nová A4 cabrio atd. V globále mně to ale stejně nechává chladným, protože moje možnosti končí mnohem níž!
neregistrovaný "KaZaN1"
18. 9. 2001 08:45
Re: Audi TT - kto bol dizajner?
Když už jsi vzpomněl ty eSka. Jaký jsou konkrétně rozdíly resp specifikace těch S4,S6.. a je i S8, že jo.. byla to S8 v Roninovi nebo ne? Možná už mi paměť neslouží. To mne docela zajímá. I přesto, že i mé možnosti jsou zcela jinde.. (o:
neregistrovaný "ExAvloUr"
19. 9. 2001 04:22
Re: o je
No rozdily jsou asi jasny ne? Specifikace - S2 - 2,2l R5 turbo 220-230k; S3 - 1,8l R4 turbo 210k - S4 - 2,7l V6 biturbo 265k; S6 - 4,2 V8 340k; S8 - 4,2l V8 360k..... pak by tu este byla stara S4, tam se daval 2,2l turbo, snad 230k; a taky stara S6 - 4,2l V8 - ale nevim to fakt presne.... a taky nezapomen na RS2 a RS4!
neregistrovaný "KaZaN1"
19. 9. 2001 10:23
Re: o je
Dík za vyčerpávající odpověĎ, asi začnu šetřit na S8 (o: Nevíte jakou má zhruba hodnotu? Ne, že bych si ji doopravdy koupil (o: ale je to už kus auta. A ve filmu na mne udělala dojem a dokonce jsem jí litoval, jak jí zřídili, chudinku.
neregistrovaný "ExAvloUr"
19. 9. 2001 21:11
Re: o je
No, nova stoji asi tak pres tri melouny, coz je uz docela dost.... kolik stoji starsi vubec netusim, ale pamatuju chlapka kterej ji pritah z Belgie. Byla to 99', bourana, 1,200,000 kc.
neregistrovaný "mracek"
19. 9. 2001 21:39
Re: o je
Ja bych se spokojil i S4 2,7T! :-)
neregistrovaný "paia"
19. 9. 2001 23:25
Re: o je
Jinak mam takovej pocit, ze S8 je jedinka dvoukolka, vsechny ostatni jsou ctyrkolky.
neregistrovaný "ExAvloUr"
22. 9. 2001 01:12
Re: o je
Vsechny S-ka by meli byt quattro, S8 je quattro urcite
neregistrovaný "paia"
28. 9. 2001 22:40
Re: o je
Pravda, ted jsem si to pro jistotu jeste overil primo na strankach Audi.
neregistrovaný "KaZaN1"
29. 9. 2001 03:50
Re: o je
Tak vám povim, zrovna jsem koukal na Ronina, kde je prave ta S8 a je to krasa, uz ten zvuk motoru. Skoda, ze ta kara zustane mym snem.
neregistrovaný "mracek"
29. 9. 2001 10:08
Re: o je
Za nejakych 20 let uz bude levna, ale v te dobe to bude asi uz jen obycejne auto :-(
neregistrovaný "mracek"
29. 9. 2001 10:11
Re: o je
Vsimli jste si, kolik jezdi S8, to v Praze je mozna vic S8 nez A8! :-)
neregistrovaný "mracek"
29. 9. 2001 10:12
Re: o je
Jinak jsem ted videl prodavat starsi S4(nevim rok vyroby, ale nemela jeste ty cira svetla), vykon 310PS, cena 499tis. Kc! Barva cervena, fakt docela pekna!
neregistrovaný "gulas"
27. 8. 2001 08:51
Re: o je
Je dost možné, že jde o návrh podobný AUDI TT. Ale myslím, že jméno autora návrhu AUDI TT automobilka určitě netají, takže by neměl být problém ho zjistit. Prohlédl jsem téměř všechny návrhy na techto stránkách a myslím že jsou zdařilé. I když při pohledu na některé z nich doufám že se nikdy nebudou vyrábět (můj názor, nemusíte souhlasit).
neregistrovaný "KaZaN1"
22. 8. 2001 15:24
Re: o je
No to sem tomu pošukovi kolegovi taky říkal, že ho ten parchant lakoval, ale bohužel jsem u toho posledního jednání nebyl...
JInak Audina byla v laku a lak zkurvili, takže je v laku znova a budou ji lakovat celou.... (o:
neregistrovaný "gulas"
23. 8. 2001 09:31
nový
Nazdarek lidi.

Sháním manuál nebo jakoukoliv jinou knihu na mou AUDI. Mám 2,2i coupe rok 1982 5 valců.

Taky jestli někdo víte o nějakých fotkách na netu právě tohoto typu audi, protože já jsem nikde žádnou nenašel.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gulas"
23. 8. 2001 11:29
NOVY
Omlouvám se zapomněl jsem typ. Takže znovu AUDI 80 coupe 2,2i rok 1982 5 valcu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "dddd"
26. 8. 2001 10:54
S2
Zajimalo by me jaky mate nazor na S2 a jestli nevite jaky je rozdil mezi RS2 A S2 myslim konkretne, co je na motoru jine? dikz
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Píves"
28. 8. 2001 11:01
Audi 100 doutník
Nazdar chlapi,zeptám se vás na něco jako odborníků na Audi.Jaký jsou zkušenosti s Audi 100,myslím toho doutníka?Spotřeba,spolehlivost...A ještě by mě zajímaly rozměry doutníka i Avanta.Ten musí mít k pěti metrům,ne?Díky.
Rozbalit vlákno
4
29. 8. 2001 11:19
Re: Audi 100 doutník
Naprosto super auto, měl jsem ho rok a kdyby nebyl ze dvou, tak ho mam asi do teď. Podle mě měly starší ročníky lepší antikorozní ochranu, zdá se mi, že ty nový 1988 a výš víc reznou. Nekupoval bych slabši než 2l, spíš 2,2, nebo 2,3 protože 1.8 neudělá s 1360 kily pohotovostní hmotnosti žádný zázraky. Na to jak je veliká nemá nic moc kufr(Avant), hlavně je nízkej, protože pod podlahou je schovaná plnohodnotná rezerva.U některých jsem viděl kufr větší, měli tam jenom rezervu na dojeti, jako to maji sedani, ale zase po sklopení sedaček nebyla rovná podlaha. Spotřeba cca 10l/100km, někteří tvrdí, že jezdí za 8l, ale tomu moc nevěřím. Protože v tomhle autě ja 120tka procházka růžovým sadem, tak proč jezdit 90, hlavně je to neuvěřitelnej tahoun. Tuším, že Doutník Avant má cca 4.8 metru, šířku bohužel už nevím.
neregistrovaný "Podběrák"
30. 8. 2001 09:03
Re: Audi 100 doutník
Lucky:Díky za informace,myslel jsem si to.Já jsem totiž měl relativně nedávno dilema mezi Scorpiem a doutníkem.Nakonec to vyhrálo Scorpio a vůbec toho nelituju.Tím ovšem neříkám,že doutník je špatnej,to vůbec ne.Každý z těchhle aut má svoje.Píves
neregistrovaný "zadek5241"
5. 9. 2001 07:55
Re: Audi 100 doutník
Měl jsem 4 roky doutníka 2.0D a dobrý. Spotřeba kolem 7 litrů, sedan, rezerva na dojetí - tak je ve vymezeném prostoru spoustu místa na nářadí atd. a nic se nemusí válet v kufru. Říkali jsme jí šlechtična. A to jsem měl ročník '83, byla absolutně bez koroze, zlatá metalíza, krasavice. Byla hodně ojetá a problémy jsem měl skoro se vším snad kromě převodovky... Najel jsem s ní přes 150.000km a s láskou na ní vzpomínám. Tam bylo místa!!! Proti BMW524td to bylo obrovský auto, výkonově ale naprostej žebrák.
neregistrovaný "audit"
9. 11. 2001 12:10
Re: Audi 100 doutník
Mam spoustu zkusenosti a vim kam kouknout, kde tlaci bota a na co dat bacha, faktem je ze to bylo draze zaplaceny. Pokud nekdo potrebujete info o 100 a jeste v D ozvete se.
neregistrovaný "paia"
3. 9. 2001 15:56
rozdil mezi Audi 80 B3 a B4
Minulej tyden jsem mel moznost kompletne prolezt B4-kovou audinku a musim uznat, ze oproti B3 je tam opravdu velkej rozdil. Kdybych si ted mel vybrat, tak na 100% jdu do B4, i kdyz se mi vic libi celo z B3, ma to takovej sportovnejsi vyraz. Neco malo postrehu, co me na B4 zaujalo: rezerva je na dne kufru (nikoliv v boku), nadrz je take na dne, kufr je sice nizsi, ale vic do hloubky, zadni sedacky je mozno sklopit, takze vznikle misto lze pouzit pro delsi veci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Podběrák"
10. 9. 2001 09:51
TT - výsměch
Mimochodem,to TTéčko je směšný autíčko,a za tu cenu...Je tak pro lidi se vzrůstem 160 cm a míň,pasivní bezpečnost nulová,spotřeba vysoká...Design je taky příšernej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bixik"
15. 9. 2001 16:29
rada
Ahoj lidi potreboval bych lehce poradit Chci koupit A4 bud 1.9tdi nebo 1.8T.Na co mam dat pri koupi bacha.dik
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paia"
7. 10. 2001 11:15
prodej
Jen tak pro zajimavost. Prodavam ted Audi 80 1.8S, r.v.1987 v celkem slusnym stavu. Cenu bych si predstavoval kolem 75.000,- , takze kdyby mel nekdo zajem a podrobnejsi info, at mi zavola na 0604/656831 nebo napise na mail paja@onride.com .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paia"
8. 10. 2001 10:24
rozdil 1.6 / 1.8
Chci se zeptat, zda je u A4 velky rozdil mezi motorem 1.6 a 1.8? Co by jste mi doporucili. Ja bych samozrejme radsi sel do 1.8, ale to asi nesezenu ve slusnym stavu (nebourany, najeto max. 100.000 km) do 300.000,- a rocnik minimalne 1996.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "KaZaN1"
8. 10. 2001 11:19
Re: rozdil 1.6 / 1.8
Nedávno sme koupili 1.6 a je to líný jako kráva. Když chceš aby to jelo, musíš to točit a pak to žere neskutečně, tj přes deset. Naštěstí to není moje...
neregistrovaný "paia"
11. 10. 2001 11:31
Re: rozdil 1.6 / 1.8
A nezkousels, jestli tomu pomuzou nejaky upravy?
neregistrovaný "KaZaN1"
11. 10. 2001 12:10
Re: rozdil 1.6 / 1.8
A který třeba? Nezkoušel jsem nic, není to moje, ale kámošovo. On je teď vyžvejklej, páč musel spoustu dílů na nápravě vyměnit a taky ho čeká spojka.. ale co myslíš, že by týhle šestnáctce pomohlo?
neregistrovaný "paia"
12. 10. 2001 12:36
Re: rozdil 1.6 / 1.8
Sportovni vzduchovej filtr, udelanej vyfuk, svicky, ostra vacka....
neregistrovaný "KaZaN1"
12. 10. 2001 13:02
Re: rozdil 1.6 / 1.8
OK, začal bych svíčkama, to je nejlevnější.. (o: Který!?
neregistrovaný "paia"
13. 10. 2001 17:17
Re: rozdil 1.6 / 1.8
Dle zkusenosti muzu rict, ze nejlepsi je tam dat presne ty, ktery doporucuje vyrobce. U Audi se myslim stale pouzivaji BOSH, takze se mrknout do navodu na typ a presne tyhle tam dat. Pokud uz tam jsou, tak je tam nechat.
neregistrovaný "campagnolo"
31. 10. 2001 15:47
Re: rozdil 1.6 / 1.8
To Paia: ja kdyz mel audi 80 1.8S, tak sem tam daval original svicky audi (bila krabicka s emblemem audi/VW) Tyto svicky ale nedela Bosch nybrz BERU a daji se koupit u MCD v Praze za tretinovou cenu a lisi se pouze krabickou, BERU je modra a na svicce je namisto emblemu audi napis BERU. Pri blizsim ohledani jsem zjistil ze i ta krabicka je naprosto stejne delana. Jo a oznaceni hodnot je naprosto stejne(stejne vyrazene, stejny druh i rozmer pisma)-dela to jedna fabrika. Byly 3polove(mely kolem dokola tri dzindziky:-), menil jsem po 30000km.
neregistrovaný "paia"
20. 10. 2001 15:28
nakup...
Hm, tak to vypada, ze diky tomu, ze jsem ve zkusebni lhute, tak nemam sanci nekde ziskat leasing, takze az prodam stavajici A80, tak se budu poohlizet po Audi 80 Coupe (B4 verze) nebo A100 rv 1991 a vyssi (kastle z A6). Muzete mi doporucit od jakeho rocniku?
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "paia"
22. 10. 2001 17:31
Re: nakup...
A nebo vezmu nejakou S2 ... to se da poridit uz za nejakych 200.000,-
neregistrovaný "campagnolo"
31. 10. 2001 15:56
Re: nakup...
No S2ka zni dobre. Ale chce to zjistit hodinovou sazbu na S2ku v servisu audi. Jinak preskoceni pangejtu muze mit fatalni nasledky nebot predni naprava je delana prevazne z hliniku. Neda se to nikde sehnat, ani v Reichu. Pak zbyva jen objednat nove. Jo a predni naraznik je taky sranda,

kvuli chladicum je unikatni a z nouze se tam da dat jen z Cabria ale i ten se blbe shani a novej je srandovne drahej. O S2kovym nemluve.
neregistrovaný "paia"
1. 11. 2001 16:00
Re: nakup...
Tohle jsem si rikal taky, jenze v servisu si proste nevyberes. Jinak jsem jeste uvazoval o A100 se starou A6-tkovou kastlou (rocnik '91 a vyssi).
neregistrovaný "H.A."
24. 10. 2001 14:58
A4 , MOTOR 2,0 - poradte zda koupit
Ahoj vsem. uvazujeme ve firme o koupi nové Audi A4, motor 2,0, spíše základní výbava. Máte někdo s tímto typem a motorem nějaké zkušenosti či doporučení ? Díky a hezký den
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Macho11"
25. 10. 2001 17:15
A4-motor 1,8T - poradte mi s pojistenim
Ahoj vsichni, uvazuju o koupi A4, 1.8T. netusite kde se pohybuje rocni havarijni

pojistne? Díky.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "campagnolo"
31. 10. 2001 15:38
Re: A4-motor 1,8T - poradte mi s pojistenim
To Macho: pocitej tak 5% z ceny noveho vozu.
neregistrovaný "drak14"
29. 10. 2001 15:12
Díly na Audiny
Ahoj lidi pořídil jsem Audi 80 bé3, je to sice starší kárka, ale stále dost dobrá, poraďte pleaz kde se dají v Brně, nebo okolí sehnat levně ND.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jodok"
29. 10. 2001 21:15
Rádio Audi Concert
Ahoj,

nevíte někdo, k čemu je na tomto rádiu tlačítko AS? Díky, Rosťa.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "campagnolo"
31. 10. 2001 15:27
Re: Rádio Audi Concert
AS-auto store. Je tam proto ze kdyz vjedes mimo dosah svych nastavenych stanic, tak pridrzenim se rozbehne automaticke hledani a ulozeni prvnich 6ti(nebo kolik mas predvoleb) stanic do predvolby pod AS. Pak budes mit navoleny svoje stanice pod UKV, pripadne UKV 1,2atd,paklize radio ma vice sad, dale pod MV a LV. Zde zalezi jak ktery radio je vybaveny. No a k tomu jeste pod AS ty aktualni stanice co si radio nalado samo.
neregistrovaný "campagnolo"
31. 10. 2001 15:31
Re: Rádio Audi Concert
Shrnu-li to, je to tam kvuli tomu aby jsi si nemusel rozhazet sve vlastni predvolby, kdyz jsi nekde daleko od domova. Funguje ale jen na UKV.
neregistrovaný "campagnolo"
31. 10. 2001 15:36
Re: Rádio Audi Concert
No a jeste jednou. Kdyz se tam ty stanice ulozi a jsi v rezimu AS (melo by to svitit na displeji), tak si zde pak muzes hledat a ukladat sam podle sebe.
neregistrovaný "bob_1"
30. 10. 2001 08:45
Ahoj, ahoj, ahoj.
Ahoj lidi. Nevite proc se kazdej den rano musim holit?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Secant"
22. 11. 2001 17:14
likvidace pojistné události
Ahoj všem. Nemáte náhodou někdo zkušenosti s pojišťovnou? Mám Audi 80 typ B3 z roku 91 a před třemi dny mi to narvala do "zadku" jedna řidička s Fronterou. Odhad opravy v neautorizovaném servisu je kolem 60.000,- (čirou náhodou tam ona pracuje). Co mám dělat dál? Nemám se obrátit na autorizovaný servis? Nebudu pak muset něco doplácet z důvodu, že by mi dala pojišťovna míň, než kolik bude oprava stát? V těchto věcech jsem fakt amatér, poraďte mi, prosím. Děkuji.
Rozbalit vlákno
5
23. 11. 2001 10:55
Re: likvidace pojistné události
Neni lepší za tyhle peníze koupit na papíry jinou, teoreticky nebouranou...
neregistrovaný "Secant"
23. 11. 2001 12:22
Re: likvidace pojistné události
Obávám se, že za tuhle sumu těžko... nevim.
neregistrovaný "Michel"
25. 11. 2001 00:00
Re: likvidace pojistné události
Čau, existuje varianta, že ti pojišťovna vyplatí paušální částku, ale je nutný si předem zjistit kolik tě bude stát oprava a pak se rozhodnout. Nepočítej s tím, že na tom vyděláš - spíš naopak. U nás to zatím bohužel funguje tak, že poškozenej je na tom vždycky blbě, pokud v tom neumí chodit. Pokud si necháš auto napřed spravit a pak zaplatit pojišťovnou, odečtou ti kde co, včetně zhodnocení opravou a nebudeš se stačit divit. Nikoho nezajímá, že by jsi s těma původníma plechama jezdil ještě kdovíjak dlouho... máš nový, tak si na ně doplať! V každým případě si pořádně zjisti na co všechno máš s povinnýho bručení nárok a co nabízí konkrétní pojišťovna té ženské. Sami ti to taky asi nepoví, spíš bude lepší je oťuknout z pozice potencionálního zákazníka a pak jednat. Držím palce a přeju dobrý nervy!
neregistrovaný "Secant"
21. 12. 2001 10:28
Re: likvidace pojistné události
Micheli, jen na čase, abych sdělil, jak jsem s likvidací po havárii s mou Audi 80 dopadl. Přátelé a známí mi sdělovali různé scénáře, mnohé nepříliš optimistické, ale nakonec to dopadlo tak, že mladá dáma, co mě nabourala, se mi postarala o opravu (v neznačkovém servisu) a po 4 týdnech mi předala klíčky od opraveného vozu, aniž já bych se o cokoliv dalšího staral. Takové jednání považuju za seriosní, v podstatě už mě nazajímá, jak ona se dohodla se svou pojišťovnou a zda na tom snad i něco získala. S pozdravem a přáním krásných a pohodových Vánoc a mnoha a mnoha kilometry bez nehod (vím, o čem mluvím, jsem lékař) Richard
neregistrovaný "Michel"
22. 12. 2001 22:18
Re: likvidace pojistné události
Tak to gratuluji, mimochodem v mezičase, kdy se zřejmě vyřizovala tvoje pojistná událost (psáno jejich žargonem) se podařila jedna zase mně. Bohužel viníkem jsem já a nemaje havar. pojištění, dostanu kulový, tudíž jeden antidárek k vánocům navíc. Štěstí veliký, že službu lékaře jsem já, ani nikdo z rodiny při té havárce nepotřeboval. Jo, je na prodej jedna B3 bouraná na LP.
neregistrovaný "Morfikus"
29. 11. 2001 11:26
Audi 90 2,8 quattro
Zdar lidi, prosim o radu,mate nekdo zkusenosti s Audi 90 2,8 quattro r.v. 92 ci neco podobneho? Jak tojezdi,jaka je spolehlivost, kolik to zere, co na tom nejvic odchazi a tak.. Dikas moc za kazdej postreh!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "rrrmmm"
5. 12. 2001 22:23
Audi A8
Mohl by někdo poradit? Mám zájem a možnost koupit Audi A8 s motorem 3.7 V8. Je to model 2001, najeto asi 30t.km. Tak bych jen rád věděl, není-li lepší rovnou 4.2? Netoužím po extra výkonech, ale taky nechci lenocha. Rád přivítám jakoukoliv informaci a radu. Děkuji
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Audino"
6. 12. 2001 14:16
Re: Audi A8
Vzhladom na to, ze zakladny motor do A8 je 2.8, myslim si, ze 3.7 az taky lenoch nebude. Pokial 0-100 za 8.1s (resp. 8.6 quattro) nepovazujes za lenocha.

Ak mas moznost kupit ho za rozumnu cenu, tak by si nemal moc spekulovat, obzvlast ak nemas moc z coho vyberat.
neregistrovaný "trona"
10. 12. 2001 11:06
Audi A6
Panove,nevite nahodou neco o A6 100 z roku 95?Je to obsah 2.8. Jde mi o spotrebu,na co si dat pozor,jestli odchazi elektronika atd.Dik.
Rozbalit vlákno
6
11. 12. 2001 08:43
Re: Audi A6
Na motor 2.8, jsem moc chvalu neslysel.
neregistrovaný "campagnolo"
14. 12. 2001 11:42
Re: Audi A6
2.8 V6 jezdi dobre, ale na rozdil od 2,4 V6 papa

Natural Super Plus.
neregistrovaný "Audino"
23. 12. 2001 13:30
Re: Audi A6
campagnolo> Nemas pravdu. Ja jeden 2.8 mam a krmim ho 95-kou.


Ale na druhej strane, vzhladom na to, ze sa jedna o r.v. 95, nema to motor 30V ale 12V a u toho to moze byt inak. Kazdopadne vtedy sa zase nevyrabali 2.4
neregistrovaný "Audino"
23. 12. 2001 13:31
Re: Audi A6
Teda r.v. 95 nemyslim to moje ale prispevok c. 215
neregistrovaný "jodok"
5. 1. 2002 20:57
Re: Audi A6
Zdar,

mam A6/100 s 2.8 V6 z roku 96, 30v, zere mi to pri jizde po nedalnicnich cestach kolem 10, po dalnici na to slapu, takze cca 12.5, ve meste kolem 15. Zatim bez potizi, motor ma 185000km, doufam, ze to tak pujde dal, uz jsem na to najel 45000km.

Rosta
neregistrovaný "jodok"
5. 1. 2002 20:58
Re: Audi A6
Jo, davam do toho normalni natural, jak je popsano v manualu k autu.

RostaB
neregistrovaný "horys18"
13. 12. 2001 05:49
A4 avant
Nazdar lidi.Potrebuji poradit.Mam moznost koupit A4 avant 2.5 TDI 99 r.v. s vyfouklejma airbagama za 340 000 coz se mi zda velice dobry kup.Ale nevim na kolik me vyjde oprava nebo vymena airbagu.A take jestli by to udelal nekdo jiny nez audi.Diky za radu.HOnza
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "horys18"
13. 12. 2001 05:50
dodatek avant
Jsou dva vyfoukle
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tappaja"
21. 12. 2001 11:14
Re: dodatek avant
A proc sou asi vyfoukly? Je to po rane?
neregistrovaný "horys18"
25. 12. 2001 20:31
Re: dodatek avant
Jo je to po rane.ALe nebyla to velka oprava.Jenom na vytazeni nic se neparalo.Jenom me zajima za kolik a kde by mi je zatahli a nebo vymenili.
neregistrovaný "VW-Golf-I"
12. 1. 2002 15:43
13'' Alu disky
Měl bych nějaké dotazy, sice nepatřící do této diskuze, ale snad mi někdo odpoví. Nedávno jsem koupil starší automobil s elektronovými disky, ale předchozí majitel s nimi jezdil asi i v zimě nebo je neudržoval, zkrátka jsou špinavé, tato černá špína nejde ničím umýt (zkoušel jsem různé saponáty a nic). Mohl by mi někdo poradit, jak vrátit diskům původní vzhled? Existuje na to vůbec nějaký přípravek? Co takhle nějaká brusná pasta a hadr + hodiny práce? Nebo je zkusit nechat opískovat (nevím jestli to se to vůbec dá dělat na hliníku, na plechových discích ano)? Kolik stojí renovace hliníkových kol? A ještě bych měl jeden malý dotaz, zajímalo by mě, zda je možné přepsat automobil na osobu mladší 18-ti let? Předem Vám děkuji za odpověd(i)!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "eric_singer"
16. 1. 2002 18:11
Re: Audi Coupe 1.8
Zdravím ...


Máte někdo tuchu, jestli se tady v republice pohybuje kupátko s 1.8 motorem? Asi budou vzácný, ale kdyby se pohybovalo a bylo třeba na prodej, dejte mi, pls, vědět ... díky ...


ES (eric_singer@centrum.cz)
neregistrovaný "cet"
30. 1. 2002 10:03
Audinka 80 TDI - spotřeba
Vlastním AUDI 80 AVANT 1.9 TDI r.v.93 a bohužel, nebo naštěstí nemám uvedenu spotřebu ve velkém TP. Moc by mě zajímalo, kolik je vlastně uvedená spotřeba od výrobce. Prosím šťastného vlastníka takovéto audinky o nahlédnutí do velkého TP a o sdělení všech udávaných spotřeb. Díky moc.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "CANNIBAL"
13. 3. 2002 14:09
manual
Vlastnim AUDI 80 coupe 2,2 petivalec z roku 82. Porsim jestli nekdo mate nejake manualy nebo podobnou dokumentaci, ozvete se
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bohdan1"
15. 6. 2002 10:53
audi a4 avant,nebo a6 avant
cau lidi,potrebuju poradit,jezdim mesicne cca.5000 km a chci avanta tdi r.v 96,nebo 97 ,sedel jsem v a4 a neni tam moc mista,tak nevim,jestli nemam jit do a6? jde mi i o spotrebu a cena by mela byt do 320000!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "marinacek"
7. 3. 2008 09:57
Re: audi a4 avant,nebo a6 avant
audiny celkově nejsou moc prostorný mam A6 limuz. r.2006 a na 5 metrů dlouhý auto žádná sláva bejt tebou pokud ti nejde o prestiž vol A4 Avant
neregistrovaný "paia"
21. 6. 2002 10:18
kola
Mohl by mi nekdo rict, jaky kola muzu dat na A3 bez nutnosti rozsirovani blatniku? Myslim, ze 8.5x17" s ET35 by melo byt OK. 10x17" s ET 35 by se tam pry uz nevlezly.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "7372"
25. 7. 2003 11:53
A4 avant - názor
Mám pár měsíců 1,8 20V s automatem r. v. 96. Takové auto jsem si přál :)) a nyní co bych změnil. Málo prostoru na zadních sedadlech, malý zavazadelník. Vím že všechno se u nového modelu změnilo, ale dejte si na to pozor pokud chcete rodinný auto. Připomenu ještě cenu kvalitních náhradních dílů (při srovnání poznáte originál od druhovýroby na první podled). Kdyby měl někdo radu jak svépomocí odstranit občasné zhasnutí displeje klimatizace nebo vyklopení střešního okna ozvěte se možno i na josefstibr@centrum.cz. Počítač žádnou vadu nesignalizuje a anglický manuál od Haynes Publishing mi také nepomohl. Díky a zdravím příznivce Audi.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mitsi"
25. 7. 2003 16:04
Re: A4 avant - názor
A ja bych zase nejradeji uplne vymenil vyrobce! Muze mi vubec nekdo vysvetlit, proc je specialne na Audi vse kontruovano tak, aby se k tomu ani slusne vybaveny (ale standardnim naradim) mechanik nedostal? A zkusili jste si uz nekdy sami vymenit treba zarovku v hlavnim svetlometu tzv. na ceste, kdyz to po vas pohranicni policista ciziho statu pozadoval ("bud svitici potkavacky nebo zadny vylet do zahranici...")? Proste * na kvadrat (tedy ta konstrukterska)!!!
neregistrovaný "Krakatit11"
25. 7. 2003 21:36
A8 4.2 Q - koupit / nekoupit
maník to prodává přes bazar, 97, 250000, servisní knížka (moc nová), plná palba, servis stále, 499000,-, vypadá na pohled velmi slušně...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Secant"
4. 8. 2003 19:15
Manuál A4
Zdar, jsem rád, že se oživilo téma "čtyř kruhů". Mám prosbu. Nemáte někdo na prodej manuál na A4 1.6 z roku 1995? Může být i v německém jazyce. domr@email.cz Dík.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "avant1"
11. 8. 2003 09:42
airbag & servies
Zdravim, zajimalo by me, jak dlouho by mela svitit po otoceni klickem kontrolka airbagu. Me zhasina asi po 5 vterinach, ale uz se mi jednou stalo, ze nezhasla vubec, diagnostika pak hlasila velky odpor v roznetce bocniho airbagu. Ma s tim nekdo zkusenosti? Mam a4 avant tdi, rocnik 2000, ale zatim jenom kratce, takze by me jeste zajimalo, jestli existuje v Praze nejaky solidni servis, kde by rozumeli audinam a meli trosku lidovejsi ceny, nez co jsem videl na webu u autorizovanych servisu. Diky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "V8SR"
21. 5. 2007 23:51
Audi V8
Zdravím.
Nemáte niekto skúsenosti s Audi V8 r.v. 1992. Som zo SR a u nás sa na to nedajú zohnať náhradné diely. Nevie niekto na koho sa obrátiť v ČR.
Diki
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "hagiman"
9. 6. 2007 12:47
A3
Čau. uvažuji o koupi A3 a nevím za jak dlouho vyjde novy model. Neví to prosím vás někdo? Aspoň zhruba. Děkuji
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "marinacek"
4. 3. 2008 08:08
Nová Audi A3
myslím že A3 new bude koncem roku 2008
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Azaliel"
31. 3. 2008 15:53
Pneumatiky
Lidičky mohli byste mi pomoct... mám nové pneumatiky a je to rozměr 225/55/R16 jenže na můj Volkswagen se mi nevlezou. Nechce někdo na Audi???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "5ONNY"
14. 4. 2008 18:09
Libový autíčka
POdle me sou audiny (RS4,A5,S5,A6,S6,RS6,A8 a S8) enom auticka pro frajirky a ten kdo chce poradny auto tak si koupi Nissan nebo Citroën za polovic s lepsi vybavou. Jiste, jsou nadherny ale asi bych si to nekoupil... :no::no::no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pumax3"
29. 4. 2008 11:32
Re: Libový autíčka
to mas sice pravdu ale audi si drzi cemu urcite dele nez naky citron ,nissal nahradni dily au au mas asi hodne penez že?
neregistrovaný "Pumax3"
29. 4. 2008 11:27
zateka mi voda do vozu prosim o radu
važeni ctenari prosim o radu : vlasnim audi a3 a zateka mi voda na koberecek u spolujezdce po vetsim desti tam mam nadilku 0,5 l prosim o radu ty kteří mely stejny problem a zdarne to vyřesily diky moc za radu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "radimp76"
4. 2. 2009 22:12
Audi A6 avant quattro 2.5 Tdi
Auta se daji rozdelit do ctyr skupin:auta spatna,auta dobra,auta vyborna, a AUDI... >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Broučínek"
1. 4. 2009 18:58
Re: Audi A6 avant quattro 2.5 Tdi
Souhlasím s tebou ;-) Protože Audiny jsou nejlepší auta na světě :yes::yes:
neregistrovaný "Broučínek"
1. 4. 2009 18:54
Nevím si radyyyyy
Kluci jakým způsobem lze odblokovat radio v Audi A6 :-) Táta si hrál s pojistkama a ono se zablokovalo, než pojedem do servisu chci vyzkoušet všechny možnosti ;-) Děkuju :-!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "frta"
24. 1. 2010 02:30
Re: Nevím si radyyyyy
Prosim Vas byla by jste tak hodna a pokud zde dostanete nejakou dobrou radu ktera povede k odblokovani radia byla y jste tak hodna a poslala ji pak mne.mame stejny problem diky
Avatar - petrumr
24. 1. 2010 09:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "robson99"
23. 5. 2009 23:49
dotaz
Mam A4,rok 2005,dvoulitr,diesel. Problem je pri startovani zahrateho motoru. Za studena se to nikdy nestane ,ale u zahrateho motoru se pri startu ozve z mista mezi rychlostkou a motorem takove neprirozene zarachoceni.Za studena nikdy,jen za tepla.Vite-li nekdo co to muze byt,dejte vedet,dekuji.Starterem to neni.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "qbartyq"
7. 8. 2009 19:58
Audi A3
Zdravím,
chtěl bych se zeptat na ceny náhradních dílů na Audi A3 2,0Tdi rok výroby od 2004. V jakých cenových relacích se pohybují? Vím, že se to nedá srovnat s Octavií II, ale kdyby ano, jak velký rozdíl to asi je.

Díky moc za odpovědi!
Rozbalit vlákno
9
7. 8. 2009 20:44
Re: Audi A3
Ale naopak, dá se to srovnávat s OII. Pokud ti jde o to, co se skrývá pod karoserií, tak jsou ceny shodné, jde jen o to, za kolik to který prodejce nabízí. Pokud se staneš účastníkem nějakého toho škrábance, tak tě to (nebo pojišťovnu), bude stát ve většině případů víc.
neregistrovaný "qbartyq"
8. 8. 2009 09:12
Re: Audi A3
Ahoj, díky moc za odpověď. Strašně rád bych si koupil Audi A3, ale všichni mě odraďují kvůli ceně náhradních dílů. Že jsou cca o 50% vyšší. CO se týká škrábance, tak by to platila pojišťovna :-). Hlavně se mi jedná o to co se na Audi nejvíc kazí a kolik to oproti OII je více peněz. Srovnávám to s OII protože druhá volba je právě ona ;-\.

Díky moc za odpovědi!
Avatar - wikinko
8. 8. 2009 18:15
Re: Audi A3
neviem celkom ako tu otazku myslis, ci su diely na audi A3 drahsie ako na OII? ved su to dve do poslednej skrutky uplne totozne auta. postavene na golfe V. rovnaky podvozok, rovnake motory, rovnake prevodovky, rovnaka klima, rovnaky central atd atd atd....
neregistrovaný "qbartyq"
9. 8. 2009 10:36
Re: Audi A3
beru to s pohledu značky. Vím, že OII, Golf a Audi A3 jsou v základu totožné, ale náhradní díly na jednotlivá auta jsou stejně různě drahá ne? Nebo nemusí být?:)

Kohokoliv jsem se ptal (automechanici; lidi, kteří dováží auta...), tak říkali, že náhradní díly na audi jsou o 30 - 50% dražší než třeba na OII. Tak jsem se chtěl zeptat, jestli to je pravda...

CO se týká ceny za pojištění apod, to je jasný, že Audi je 100% dražší a s tím se musí taky počítat:) ale nechtěl bych třeba platit za součástku 20tis u Audi když tu samou bych pořídil na OII za třeba 13tis :-!

Děkuju moc za odpověď!
neregistrovaný "tomi1289"
9. 8. 2009 13:54
Re: Audi A3
Nie všetky súčiastky sú zas tak rovnaké ako sa zdá, sú síce postavené na rovnakom základe, ale niektoré "technické drobnosti" sú u Audi odlišné a stojí to peniaze...
Ja si myslím, že pri bežných verziách (napr 1,6MPI, 2,0TDI)bude rozdiel v cene nahraných dielov malí, ale keď si priplatíš nejaký nadštandard a ten sa pokazí tak ceny opráv a súčiastok budú podstatne vyššie ako pri VW či Škode.
9. 8. 2009 15:53
Re: Audi A3
Pořád nechápu, o co vám jde? O brzdy, rozvody, filtry nebo o plechařinu? Dám ti námět, zjisti si ceny techto dílů:
071115562C
1K0127434B
1K0129620
1K1819653B
N 90813202
5K0698151
Ve stejném servisu budou pro všechny značky koncernu stejné, mimochodem jsou to všechny čtyři filtry, olejová zátka a přední desky.
neregistrovaný "qbartyq"
9. 8. 2009 17:25
Re: Audi A3
Díky...
neregistrovaný "venca911"
3. 12. 2009 17:38
Re: Audi A3
mrkni se na nahradnidily1.cz
3. 6. 2011 13:58
Re: Audi A3
[odkaz] -já bych to zkusila tady
8. 8. 2009 16:59
A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny
Poradí nějaká dobrá duše??? mám možnost koupit A4 1,8i, r.v. 1997, serviska, auto v cajku, motor přede, všechno se zdá OK...až na to, že sem zkusil vytočení na 2,5 tis. ot. a pak razantní odpich ze stoje. Spadla spona od hadice chlazení a vytekla chl. kapalina. Může to být důsledek skryté závady na motoru nebo jenom blbá náhoda?? Auto předtím najelo ze stavu se studeným motorem asi 5 km. Please...HELP xD xD cena auta je lákavá
Rozbalit vlákno
2
Avatar - wikinko
8. 8. 2009 18:17
Re: A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny
co znamena lakava cena? ak je to menej ako 30t Ck, tak je lakava, ak je to len o trochu viac tak nebrat. extremne kazive auto s hlinikovymi napravami, ktore to uz po 12 rokoch maju urcite za sebou. takych prekvapeni ako s tou hadickou budes s tymto autom zazivat dost vela a casto...
8. 8. 2009 19:32
Re: A4 1,8i spadlá spona hadice chl. kapaliny
dík za info...ta cena je ale poněkud výš..kolem 70 t. Na levnější s prokázaným původem sem nikde nenarazil.
Luboš
neregistrovaný "peter.tudja"
5. 11. 2009 13:44
AUDI A3 Sportback
Cawte...mozete mi prosim niekto poradit ci je lepsie Audi A3 Sportback alebo BMW 1 ???
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
24. 1. 2010 09:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "automibil"
8. 11. 2010 11:58
Re: AUDI A3 Sportback
zetkovýá série je špica. líbí se mi víc sportovní tvary. Ačková serie je spíš jako limuzina, to není ono.
13. 5. 2011 10:09
Re: AUDI A3 Sportback
já bych to zkusil tady [odkaz] - všechny info i s nabídkama k prodeji
neregistrovaný "venca911"
3. 12. 2009 17:36
ajimave ceny brzdariny
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "frta"
24. 1. 2010 02:24
Audi A 6 Avant 2,5Tdi,132kw tiptronic
nemate nekdo zkusenosti s automatickou prevodovkou,dnes jsme prijeli domu po kratke projizdce a bez sebemensi kolize jsme zastavili u domu asi po dvou minutach jsme chteli odjet ale auto se ani nehlo motor sel do otacek ale kola se netocila pak jsem zjistil pod autem vytekly olej z prevodovky ale vubec mne nenapada jak mohl vytect nemate s timto problemem nekdo zkusenost a co musim ted udelat aby bylo auto opet v poradku diky za odpoved
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
24. 1. 2010 09:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2011 08:28
vejfuk
Máte někdo zkušenost s tímto dodavatelem www.vyfukovesystemy.cz ?Koukal jsem, že maj hodně dobrý ceny výfuků na naše auta a hlavně to nejsou žádný poláci, ale značový originály.Já měl nějakýho poláka a vydržel mi přesně rok a půl, tak jsem si řekl, že si připlatim za kvalitu a koukám, že tady je to skoro za tu samou cenu co jsem kupoval to šitózního polmostrowa nebo jak se to jmenovalo."
Rozbalit vlákno
0
4. 6. 2011 23:41
levné díly
S těma internetovejma obchodama se roztrh pytel.Ale je fakt, že je to výhodnější než v normálnim krámě nebo servisu.Souhlasim s kolegama, že Bosal stojí za starou bačkoru a některý ty polský taky.Já sázim už nějakou řádku let na osvědčenej Walker.Co jsem tak koukal na netu, tak jsou asi nejlevnější tady [odkaz] dávaj 4 roky záruku a to jsem nikde jinde nenašel.
Rozbalit vlákno
0
14. 1. 2017 11:59
DOPLŇKY PRODEJ LEVNĚ
Ahoj,

nabízím tyto doplňky za skvělý ceny, v případě zajmu piště nebo rovnou objednávejte

www.msdoplnky.webnode.cz

Martin :-)
Rozbalit vlákno
0

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57