Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Dotaz: poraďte-šestiválce

neregistrovaný "pepag"
5. 5. 2008 21:50
šestiválce
Povídam kamarádovi: bmw dělají řadový šestiválce co? -odpověděl mi: Nevim,a je mi to fuk, šestiválce bych nechtěl, praskají mu hlavy...-tak sme se začli dohadovat, že neznamená, že má špatný zkušenosti s řadovými šestiválci ze starších patrolů, že tim pádem praskají hlavy u všech.. Podle jeho slov řadový šestiválce jsou moc dlouhý a proto praskají - všechny >:-[] Podle mě je řadovej šestiválec akorát. Navíc určitě u bmw (a i jinde) jsou natolik moudří, že nedělají motory kterým praská hlava z pnutí...kdo má tedy pravdu? Je totální tup on nebo já?
Rozbalit vlákno
4
Avatar - JOB
5. 5. 2008 23:18
Re: šestiválce
Takovejch keců už jsem slyšel. Problém býval u TD motorů a to jen proto že se ktomu každej choval jako prase.Když se budeš držet takovejch pověr tak si nekoupíš žádný auto >:D
neregistrovaný "automibil"
9. 11. 2010 11:58
Re: šestiválce
jasný, nechce se to držet se jen takových přihlouplých rad. Někdo něco řekne a je to..pak se to šíří jako nemoc [odkaz]
například tady to mě málem odradilo od cesty do španělska autem. Litoval bych toho.
4. 11. 2009 17:30
Re: šestiválce
z mých známých co s ním jezdí taky ne.
Avatar - Renglon
3. 11. 2009 20:50
šestiválce
Job má pravdu. Já vlastním Opel Omega 2.5 TD '96 jak všíchni víme motor je z BMW a hlavy u těchto motorů praskají a proto Opel do Omeg dával své hlavy, ale i ty praskaly, ale jen v případě, že studený motor vytáčíte do vysokých otáček. Já svoje auto za studena nevytáčím a nebojím se, že by mě praskla hlava. A pro turbo není dobré když vůz ženete v otáčkách a pak přijedete do cíle a motor okamžitě vypnete. Tím to způsobem se turbo rychle ochladí a turbo se bude deformovat a snižujete životnost turba.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kolmar
27. 1. 2010 18:05
Re: šestiválce
To tu kazdy vie, este si mal dodat preco sa nema tocit studeny preplnovany motor. No kedze turbo je mazane centralne od motora, studeny motor este nema dostatocne zohraidy (riedky) olej a nemaze ho tak ako by malo. Kedze prevadzkova teplota turba pri dieselu je cca 900 stupnov a pri bendzine 1200 je to asi opodstatnene - nedokaze sa tym olejom dostatocne vychladit. Preto napr. nove motory 1.8 TSI maju vodou chladene turbo Borg Wagner!

Inac, vsetky hlavy nepraskaju...to je povera - priklanam sa! Treba sa k tomu vediet spravat! Stary Patrol (mas na mysli 2.8 V6) mal s tym velke problemy, no hlavne preto ze sa prehrieval casto v terene. Nahradil ho 3.0 Di, no Bohuzial ten tiez nebol priklad spolahlivosti...hoci mal valceky len 4! Je to o technike nie o koncepcii.
Avatar - Renglon
29. 1. 2010 21:48
Re: šestiválce
K tomuto tématu už snad není co dodat.

Nejnovější příspěvky v diskuzích

Název diskuse
Vytvořil(a)
Poslední reakce
Reakcí
mfilip
15. 12. 2004 09:42
1364
Eve Cage
8. 2. 2024 11:11
503
petko Baco
25. 12. 2023 11:44
1356
anonymous
30. 1. 2021 00:01
4
anonymous
5. 8. 2021 17:44
77
Andy_Kaufman
28. 5. 2006 20:57
2797
VilemSin
24. 9. 2021 09:59
1219
PetrS12
11. 8. 2021 11:10
1207
PetrS12
26. 7. 2021 13:40
19
KarelPetrasek
27. 5. 2021 18:10
1077
alitero
15. 3. 2021 13:12
5
PaKe
2. 2. 2021 08:46
4
Midlosek
31. 1. 2021 11:20
57