Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Do Alfy Romeo v luxusním stylovém oblečení

Michal Fokt
Diskuze (14)
Bermudy a tílko do Alfy nepatří, svou představu o optimálním dress codu přináší sama automobilka ve spolupráci s módním salonem Hawes & Curtis.

Když na parkovišti z lamba vystupuje týpek v teplákách nebo z pětkového BMW individuum s kšiltovkou nakřivo, asi také máte pocit, že je něco v nepořádku. A co si budeme povídat, do Alfy Romeo také zrovna nepatří tílko a kraťasy s rozkrokem u kolen. Jak by sama milánská značka představuje, že by se měli řidič a pasažéři oblékat?

Přestože je Itálie zemí módě zaslíbenou, oslovila Alfa londýnský módní salon Hawes & Curtis s požadavkem na návrh adekvátního oblečení, které my majitele vozů této značky oslovilo. Poněkud překvapivě však nejde o kolekci, věnovanou giulii nebo stelviu, tím méně 4C, ale už poněkud vousatému kompaktu Giulietta. Tedy abych byl přesnější, oblečení se inspirovalo jeho univerzálností a možností využití za každého počasí.

Oblečení tak má nejen střihy hodné pověsti Alfy Romeo a Hawes & Curtis, ale také materiály, které na jednu stranu reprezentují, současně však dokáží zajistit komfort v teple i chladu a jsou navíc voděodolné. To vše je možné díky použití vlny s blíže nespecifikovanou povrchovou úpravou. Kolekce by navíc nemusela být vyloženě pro snoby, ceny sice nebyly zatím zveřejněny, ale londýnská firma patří k cenově dostupnějším módním značkám.

Michal Fokt
Diskuze (14)
25. 11. 2020 22:17
Oblečení
To nevím, já třeba do své Romey vůbec nechodím nijak luxusně oblečený. Dost možná proto, že jsem si jak auto koupil z bazaru, tak i oblečení si kupuji z různých sekáčů https://www.onlinesekac.cz , což nemusí být nutně špatně. Myslím si, že vlastně na tom, v čem člověk jezdí nebo jak se obléká je jedno, do doby, dokud to neomezuje druhé...
23. 6. 2017 10:06
Proč ne
Je to jen součást komunikace a raději se podívám na krásné auto a kvalitní padnoucí oblek, než na agresivní kampaň průměrné značky, napadající průměrnou značku.
Ať už chceme nebo ne, podprahově každý nějak vnímá marketing jednotlivých značek. Dle osobních preferencí a pohledu na sebe sama, se potom s nějakou komunikací ztotožňujete, nebo naopak. Ke komunikaci následné, respektive často nechtěné patří i setkávání se se zákazníky značky a z toho plynoucí stereotypy. Někomu je to fuk a někdo nechce být řidičem BMW, protože je pro něj holt názor společnosti důležitý. Jsou to malichernosti, ale nikdo na světě není tak chladně racionální, aby nebyl ovlivněn vůbec ničím. Což lidi v marketingu moc dobře ví - proto nikdy nespí... >:D
Avatar - Avanti
22. 6. 2017 23:12
Re: alfa zase riesi
Ktore su tie podstatne veci? Prezrad, alebo... povedz rovno vedla, mozno prave vdaka tebe sa vsetko zmeni a vsetko bude ruzove okolo Alfy Romeo, ak to bude presne podla teba.
Avatar - white label
22. 6. 2017 15:34
Re: tiulka
Spadla sánka? Tak to mě nenapadlo... ;-)
Avatar - 3_diamanty
22. 6. 2017 15:19
alfa zase riesi
vsetko mozne len tie podstatne veci jej zase unikaju... klasika >:D :-(