Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektrickou Škodu Enyaq již lze objednat v základní výbavě. Za dojezd 390 km dáte milion

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 13. 10. 2020 • 15:03
82
124
Zobrazit náhledy (82)
Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV Škoda Enyaq iV

První elektrické SUV značky Škoda už můžete pořídit v základní výbavě za avizovanou cenu 1.059.900 Kč. Kromě chudší výbavy se musíte spokojit také s menší baterkou.

Všichni autorizovaní prodejci Škoda Auto v České republice zahajují prodej základní varianty nového elektrického SUV Enyaq iV. Už nějaký čas víme, že provedení s prostým označením 60 se pod milion nevejde, Škodovka krátce po představení vozu prozradila základní cenovku 1.059.900 Kč.

Za tyto peníze dostanete vůz s jedním elektromotorem vzadu, jenž disponuje výkonem 132 kW a 310 newtonmetry točivého momentu. Zrychlení z klidu na stovku vůz zvládne za 8,9 sekundy a pokračovat může na maximální rychlost 160 km/h. Akumulátor Enyaqu iV 60 má kapacitu 62 kWh (využitelných 58 kWh), což má dle metodiky WLTP vystačit na dojezd 390 kilometrů na jedno nabití. Kombinovaná spotřeba se přitom pohybuje mezi 14,6 a 16,4 kWh.

Škodovka říká, že tento model představuje jedinečný poměr ceny a užitné hodnoty. Pravdou je, že částku kolem milionu dnes automobilky žádají i za podstatně menší elektromobily. A Enyaq se navíc chlubí vskutku bohatou základní výbavou.

video

Standardem jsou devatenáctipalcová kola, přední LED světlomety, bezklíčový přístup, asistent udržování jízdního pruhu, rozpoznávání dopravních značek či volba jízdních režimů. Ochuzeni nezůstanou majitelé ani uvnitř. Základní kabina nese označení Loft a dostává čalounění látkou a umělou kůží doplněné hliníkovým broušeným dekorem. Komfortní přední sedadla jsou všestranně nastavitelná, dále nechybí parkovací senzory vpředu i vzadu a ani zadní parkovací kamera.

Pokud nechcete připlácet ani korunu, musíte se spokojit se základní modrou barvou Energy (viz galerie). Veškeré ostatní metalické laky jsou za příplatek minimálně 19.000 Kč. Bez příplatků zůstávají také 19“ kola Proteus, za příplatek 5.000 Kč dostanete aerodynamické obutí Regulus, 15.000 Kč stojí dvacítky Vega a konečně 34.000 Kč o palec větší Betria.

Automobilka avizuje, že tím expanze modelové řady Enyaqu iV zdaleka nekončí. V příštích měsících můžeme vyhlížet čtyřkolky iV 80X (195 kW, 425 Nm) a iV RS (225 kW, 460 Nm), které jsou vždy vybaveny větším balíkem akumulátorů s kapacitou 82 kWh (využitelných 77 kWh). V příštím roce se nabídka rozroste ještě o atraktivnější provedení SUV-kupé, jehož motorová paleta by měla klasického sourozence do puntíku kopírovat.

video

Líbí se vám název Škoda Enyaq?
  • Ano
    31,1%
  • Ne
    68,9%
Děkujeme za váš hlas.
Celkem hlasovalo 7172 čtenářů.

Související články

Témata
16. 10. 2020 07:43
Re: Za mega
Ne Baryku.
Zakladni skolu uz jsme oba absolvovali.
Zadnou takovou statistiku ti poskytovat nebudu.

Myslel jsem, ze diskutuju s gramotnymi lidmi.

Jenze tady se rozporuje skodlivost emisi.
Globalni oteplovani.
Atd.
Urcite neveris ani v rousku.

Tam kde chybi PRIMA pricinna souvislost, ty to budes schopnej zpochybnit. Ve vede nikdy neexistuje jistota. Ale dejme tomu 99% pravdepodobnost se povazuje za prokazane!

Nedivim se, ze s covidem jsme tam, kde jsme. Snad nejhorsi na svete.
S lidmi, ktery cernym scenarum proste NEVERI, dokud nenastanou!

Cau

PS
Tady neco z toho, co by meli umet zaci zakladni skoly:
Žáci na konkrétních příkladech doloží, jak narušené životní prostředí negativně působí na zdraví člověka. :-O Vyjmenuje příklady nejzávažnějších
globálních problémů současnosti. Zná, jakými konkrétními způsoby se lidé, mezinárodní organizace, nevládní organizace a instituce podílejí
na ochraně životního prostředí. Uvede příklady
chráněných území R. Zná příklady významných postupů šetrnějších k životnímu prostředí.

Myslím, že jste se tohle ty ani Jerry ještě neučili. A teď vám to MOC chybí!
Kdybys mel znalosti jako Greta (nebo alespon jako prumerny skolak..), tak bys mluvil jinak...
Ted zrovna se tu o jedne z techle veci dohadujeme.
A jinde se dohadujeme o tom, ze opatreni se tykaji jen aut. Ale i ten skolak vi, ze to tak neni.
Ja sem davam odkazy navstudie a odborny clanky.
Ale vy potrebujete ucivo zakladni skoly!
16. 10. 2020 07:33
Re: Za mega
Strucne receno tvymi slovy, Jerry:
Emise z dopravy nemuzou zpusobovat rakovinu, protoze rakovinu zpusobuje (a zpusobovalo) i neco jineho. :-O

Wtf

Uz chapu tvoji logiku (chybejici) i tve prispevky (ty kvuli tomu nedavaji smysl..). :no: :no: :no: :no:

Promin, ale takovymi argumenty snad muzes oblbnout dite do 5 let.
Ale tomuhle by neveril snad ani Barik.
Avatar - Jerry.Gunman
15. 10. 2020 15:42
Re: Za mega
Copak, don víto má zase nějaké blbé pindy?
Njn, co bys taky čekal jiného. Vždyť ono je přece všeobecně známo, že základní měrnou jednotkou uvažování každého aktivisty je onen proslavený dvojí metr

Jasné Vito, to víš, že jo.
Rakovina přišla mezi lidi až s masovým automobilismem a jakmile veškerá doprava (najmě ta letecká a nákladní) přejde plně na elektrickou trakci, rakovina zmizí, protože je to Trest Velké Matky Gaii za to, jak drásáme její tělo a nevyužíváme elektřinu.

Je to aktivistický blb
Avatar - Barrichello
15. 10. 2020 13:20
Re: 390 km??
Až nám bude EU a aktivisti tvrdit, že sedany, kupé a kombíky a suv jsou zbytečné a že každému stačí Smart, určitě budem bojovat i proti Smartu.

Zatím nám tvrdí, že chce zakázat spalovací motory a omezit vjezd do určitých měst a oblastí nebo nás zkásnout za hmotnost a emise, jako už to je na západě. A nahradit to má elektro, tak bojujeme logicky proti elektru, že :-)
Avatar - Barrichello
15. 10. 2020 13:16
Re: Za mega
Víš jde to, klik lidí dostane tu rakovinu ze spalovacích motorů.

Nikdo nezpochybnuje, že při práci v uranovém dole můžeš dostat rakovinu.
Ale pokud si u toho denně hulil 60 cigaret a žral klobásu a sekanou s vlašákem denně k snídani, můžeš jí namísto z uranu mít z toho. Víme?

Taky se každého u těhle studií ptají zda kouřil a jestli enměli nemoc geneticky danou v rodině.
Bez toho je každý takový výzkum nesmysl.

Takže čekám statistiku, kde bude kolik% těch co zemřeli na rkaovinu blyi kurčáci, alkoholi, měli to geneticky dané v rodině a ještě by se mělo udělat studie kdo se obden krmil buřtem a smažákem :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku