Faralli & Mazzanti Vulca S: Exkluzivní ručně stavěné kupé vznikne jen v 10 kusech
Název Vulca vzala firma Faralli & Mazzanti, stejně jako u dalších svých modelů z etruské historie – Vulca di Veio byl starověký antický sochař. Auto, které nese jeho jméno, je také především luxusní umělecké dílo pro několik vyvolených zákazníků, nabízí ale současně prvotřídní techniku a výkony.
Pod přední kapotou se místo původně zamýšleného dvanáctiválce nachází desetiválcový motor. Jedná se o pohonnou jednotku z BMW M5/M6 s vrtáním zvětšeným na 93 mm (+ 1 mm) a zdvihem 85 mm (+ 9,8 mm), kompresní poměr byl snížen na 11:1. U Faralli & Mazzanti si nechali na zakázku vyrobit odpovídající kovanou klikovou hřídel, kované písty, kované ojnice a nové vačkové hřídele. Upraveno bylo také výfukové potrubí a nastavení řídicí jednotky. Výkon takto vyladěného motoru je 463 kW (630 koní) při 7500 ot./min, točivý moment vrcholí 630 Nm při 5500 ot./min. Maximální rychlost je díky tomu 335 km/h a akcelerace z 0 na 100 km/h trvá podle výrobce méně než 3,9 sekundy.
Karoserie je dlouhá 4831 mm, široká 2000 mm a vysoká 1350 mm. Design čerpá inspiraci u slavných sportovních aut 50. let, přesto je originální a moderní. Celohliníková karoserie je ručně tvarovaná a stejně tak montáž celého auta probíhá výhradně ručně.
Produkční verze Faralli & Mazzanti Vulca S se představí druhý březnový týden na výstavě Luxury & Yachts v italském městě Vicenza. Deset zájemců o toto exkluzivní kupé si musí přichystat 400 tisíc Euro, tedy necelých 11 milionů Kč.