Tipo je zdaleka nejelegantnější se základní karoserií sedan, bohužel právě ona není k mání se silným benzínem 1.4 T-Jet (a lepší přístrojovou deskou se zabudovaným tabletem). A to je velká a naprosto zbytečná škoda, snad by nebylo tak strašně drahé tuto kombinaci karoserie a motoru zařadit do výrobního programu (byť třeba v menším počtu kusů).... ;-\ :-(:-O8-s
P.S. Jinak ty kola 18 palců jsou podle mého názoru na Tipo už příliš, sedmnáctky mu myslím sluší nejvíc! (a pořád ještě zajišťují solidní komfort jízdy).
Ad 18": dnes sa už žiaľ dávajú 18ky aj na litrové supermini (vid faceliftovaná Fabia), takže pre nižšiu strednú je možnosť 18tok nutnosť. Samozrejme so silným motorom, povedzme 200k, ktorý Tipo nemá a celkovo k badžetovému autu by boli trochu zbytočnou zhýralosťou. Kvôli komfortu 16ky, kvôli dizajnu 17ky.
Po mensi sleve za 400 dost slusna nabidka. Rozhodne lepsi, nez ta "legendarni" fabie skoroR5 za 470.
Ten pocet motoru jsem ale trochu nepobral, ja napocital tri:
"Z hlediska motorů jsou k dispozici čtyři jednotky. Na výběr jsou dva benzinové – 1.4 T-Jet (88 kW) a 1.6 E-TorQ (81 kW) a jeden turbodiesel, 1.6 MultiJet (88 kW)" ;-)
Tohle musí dělat schválně, nikdo nemůže být tak blbý, že by dělal tolik chyb jako redaktoři auto.cz. Výsledek je, že diskuze na téma chyby v článku jsou vždy květnaté.
Asi sis nevšimnul, že nemluvíme o Giuliettě, ani o běžném meanstreamu, ale o lidovém (a přitom mimořádně povedeném) modelu! >:D A ano, ve srovnání s atmosférickou 1.4 je ta opatřená turbem "silná" (nebo přínejmenším výrazně silnější - porovnej si výkon a hlavně krouťák). Vše je relativní, víme? ;-)