"Nezbláznili se u toho Fordu? Tradiční kupé, které proslulo zejména osmiválcovými motory, má mít mimo hybridní pohon. A to už v roce 2020!"
a proc by se meli zblaznit? protoze Nokia diky tomu ze sla po tradici "malem" zkrachovala, protoze Kodak ktery se drzel tradice zkrachoval diky tomu co sam "vynalezl"? protoze na auto.cz pisou vesmes jedinci co jsou radi ze jsou radi za zamestnani a o svete businessu vedi jen to co si myslej a tak o tom napisou?
verte ze jednou pokud zustane zachovane oznaceni Musnang, tak prijde i elektromobil Mustang ;-) a neni na tom nic zvlastniho, proste se jen budou drzet zakazniku a trendu dane doby, bez ohledu na to jaka je motorizace, pred 150 lety byl popularni k doprave kun nebo para, pred 50 lety fosilni palivo a v tomhle stoleti to zatim vypada hlavne na elektrinu, je to tedy desne prekvapeni ze kdys se hybridum dari cim dal lip tak ze Mustang dostane hybridni pohon >:D
predpokladam ze nekteri zdejsi redaktori maj kazdy mesic udiv nad tim ze musi treba platit ucty, oooh co to je, zase ucet za elektrinu :*)
No niežeby som jasal nad týmto krokom, ale je to očividne trend, ktorý Ford chtiac nechtiac musí nasledovať. Lexus už hybridné kupé pustil do predaja a predpokladám, že čoskoro prídu aj ďalší konkurenti či už z Európy alebo z Kórei.
trend je pritom uz davno jasny.. hybridy ;-) .... vidim to tak ze do buducna sa uz jednoznacne poobzeram po niecom hybridnom... pevne verim ze za dalsich 5-6 rokov ( kedy to bude pre mna auktualne ) uz ale tych dostupnych hybridov bude ovela viac ako dnes kedy je to zvacsa len o yarise a aurise... takze tesim sa na zaplavu novych dostupnych hybridov jak v malej triede tak aj v triede crossov a dalsich triedach ..... este rok dva tri pockat a ta hybridna lavina sa konecne naplno spusti.. ja ju za chrbtom uz doslova citim ... teda to jej chvenie ;-):yes:
Hybridy nie su trend, ale buducnost. Pokial nebudeme mat vreckove atomove elektrarne, hybridy su jedina mozna cesta reálneho pouzivania. Viem o com hovorim., vlastnil som 2 roky Hondu Civic hybrid rocnik 2009 a to bola proste parada. Rychle elegantne presuvadlo za 4,5 - 5l na sto..tichucko a efektivne :-)
jenže tady nejde o to, jestli by měl Ford dělat hybridy..Tady jde o to, jestli by měl dělat hybrid z Mustangu. Jestli by náhodou nebylo lepší nechat ho důstojně u ledu s tím, že to byl duch doby, která existenci takových aut umožňovala a ne rozměňovat jeho charakter pohonem, který se k tomu autu prostě nějak nehodí..O to jde. Ale protože Fordu jde v první řadě o prachy, spojí "trendy jméno" s "trendy pohonem" a spousta lidí to koupí. To je holt výsledek důsledně tržního přístupu. Subjektivně mi to ale prostě přijde líto..
velka sposuta jak Lexusu tak Mustangu jsou auta ciste pro image dane osoby ;-) lidi co kupuji vyslovene jako petrolheadi svou srdcovku je tak malo, ze by s nima zadny takovy model nemel pri danych cenach prezit, ostatne u uspechu Mustangu posledni generace je to sakra videt ze co je pod kapotou zajima jiz ani ne 20% zakazniku toho auta, proste ten 4 valec mu zajistil prodeje o kterych by jen s V8 nemohl ani snit, a jak nekde nekdo od Fordu i prohlasil, ten 4 valec zajistil ze i cena V8 mohla njit o dost nize protoze to proste auto rozmelnilo do vetsich celkovych prodeju :-!
hybrid u takoveho auta zajisti ze i s mensim motorem bude moci bejt dale tim pony kterym Mustang je a neubere mu to ani na vykonech ani na jizde
Nevím, odkud čerpáš, ale všude se prodává více 8 válec. U nás, v Německu a dokonce i v Británii převažuje. V USA jede dost i 6 válec. Ecoboost se semtam prodá tam, kde jsou šílené daně, jako Holandsko a spol. Většina lidí, co má mustanga, co znám, vozy upravují, milují, sdružují se apod. Petrolheadi. A přibývá i dovozů Shelby GT350.
Ty se mi zdáš! Máte taky ukolébavku a vybraný pornofilm? Je to nejvýhodnější V8 na trhu, podle toho taky vypadají majitelé. Co se musí nechat je to, že většina s novými Mustangy jezdí hodně pomalu a opatrně. Podle mě neumí jezdit s tou náloží pohánějící zadní kola. To je celý petrolhead u Mustangu. ;-)
To víš, největší závodníci sou pepíci s Oktávkou, ráno sem jednoho potkal, švihnul mi to před auto z levýho, za další zatáčkou to vazl vyhrazneých pruhem pro autobusy (kde nemá co dělat protože je vyhrazený od 6 od ráno a bylo 7) a pak hodil myšku někomu před další auto.
A ta "klientela" ma mentalny problem si vybrat tu svoju spravnu verziu pohonu, ked bude mat viac alternativ ? Bud to alebo tu ide o jasny imidzovy problem - co keby si niekto pomyslel, ze mam v aute okrem V4/6/8 naviac aj elektromotor....
No alebo je tu este jedna moznost - obavy sucasnych majitelov, ze hybrid verzia bude mat lepsie vykonnostne parametre.
A co F150 ?
Mimochodom, je to sprava stara 8 mesiacov.
Tak určitě, není nic lepšího něž změnit světové pořádky kvůli V8 v mustangu, to se vyplatí.
Mimochodem, volit můžeš nyní každý rok až do roku 2023, ale smiř se s tím že budeš respektovat výsledek a tím bude směřování, kterému je nějaký mustang u pr...
Ocekavam ritualni sebevrazdu alespon jednoho z evropobijskych, mustang sedlajicich altereg. Ted jen ktere to bude (ne ze by na tom zalezelo :-) ).
PS: "typický zvuk ležatého čtyřválce"
Pod tim lezaty si mam predstavit plochy (z anglickeho "flat")?
A proc ctyrvalec? Ano, porsche dela(lo) i je, ale typicke jsou pro ne snad ploche sestivalce... ?
... však on už svoj 8 válec predsa má ... a predpokladám, že už ho po týchto správach z ruky nedá. :-)
Na margo toho ležatého 4 valca u Porsche, nemali náhodou prvé Porschatka po vojne práve 4 valce? :-) Nechce sa mi to hľadať, ale tuším vychádzali z motorov, ktoré rachotili v chrobákoch, či len niečo pletiem?
Jasne ze se ctyrvalci to "vsechno zacalo", ale Porsche je pro me 911 a 911 znamena uz od sedesatych let az do dnes plochy sestivalec.
Nejak mi ta veta nedava smysl.
Pokud je pro nějakou automobilku typický plochý čtyřválec, tak je to spíš Subaru. Pro Porsche jsou to dávné kořeny, ke kterým se holt v nedávné době vrátili.
:-):yes: ale vieš ako, čo pre mňa či pre teba znamená tradícia u Porsche, nemusí to znamenať aj u p. Dusila >:D on možno čerpá z tej najdávnejšej histórie >:D
Ano, 356 do jisté míry vycházela z Brouka. Na raných autech byly některé díly vyloženě identické. Motor samotný byl samozřejmě předělaný, ale měl v něm základ.
V nadpisu je napsano, ze "Dynamika zkrátka nepřijde"....pod nadpisem v odstavci zase, ze "O dynamiku tedy není třeba mít obavy".
Tak, pane redaktore, jak je to s tou dynamikou. Zni to tak, ze kdyz jde o hybrid, tak je postaveni ihned odmitave, hned se musi cernit.
Zminka o falesnem zvuku v Porsche zase zni, ze jde o neco pozitivniho.
Nevim jak ostatni, ale moje hodnoty jsou zcela opacneho razu. samozrejme, ze hybrid je vice nez vitan a jakoukoli fales ze zasady odmitam.
Co třeba za to, že plácá naprosté kraviny? Pony car není supersport, proč by tam nemohl být hybrid, když tam může být šestiválec turbo (a nikoho neuráží)?
Možnost volby, o to tu jde. Mustang je Mustang a kdo ho chce s V8 něchť si ho koupí, kdo chce hybrid (ač je to svatokrádež u "pony cars"), tak hybrid - jen musí automobilka obě varianty nabízet ;-)
pro všechny, kteří plánovali si koupit nového V8 Mustanga někdy v blízké budoucnosti je: nečekejte na budoucnost, žijte dnes a objednejte si ho hned, i kdyby jste si na něj museli půjčit...život je krátký a žijete ho jen jednou... :-!
Ford udělal v posledních letech zvláště v Evropě celou řadu špatných rozhodnutí. Jedním z nich byly investice do malých tříválců. Dnes se trend otáčí a pomalu se od toho ustupuje, zatímco oni musí tuto neefektivní a drahou technologii zaplatit....a i proto se nová Fiesta prodává dost mizerně.
S hybridem si více petrolheadů mustanga určitě nekoupí a nejsem si zrovna jistý, zda nalákají klientelu novou odkojenou na Priusech.
P.S. "Budoucnost automobilismu patří hybridním vozidlům a elektromobilům."..autor je věštec? To už se říkalo před 15 lety....a tvoří tyto pakárny jen úplně okrajový segment.
Že jde Ford v Evropě v posledních letech do kopru, to musí být každému automobilovému znalci naprosto jasné. Viz např. absurdní projekt Vignale, zpožděné a amerikanizované Mondeo, nanicovatá poslední generace Focusu, nemluvě o šílenostech přivezených do Evropy ze zemí třetího světa - obludný Ecosport a teď i Ka+....
P.S. Podle prvních zpráv zůstávají prodeje nové, brutálně zdražené Fiesty daleko za očekáváním....(cca 1/3 měsíčních prodejů "staré" a cenově výhodné ochdázející Fiesty). :-O:'-(:-( Ale jedná se samozřejmě jen o první náběhové měsíce, třebu bude lépe...
P.S. Ale abych jenom nekritizoval - oficiální dovoz Mustangu do Evropy je naopak skvělý nápad! :-):yes:
Majtel mainstreamove spodiny napiše o focusu, že je nanicovaty. No evidentně by jste oba se CHerokee mohli do politiky, hned je jasne, že jste odbornici a znalci na slovo vzati.
Tak co to tu placaš o otačeni tendu nebo v čem je problem u hybridu ? I kdyby auto nabizeli bez motoru, tak to muže byt každemu snad jedno. Podstatne snad je pokud je v nabidce něco co vyhovuje.
Souhlas, Mustang je světlá výjimka v projektu globálních aut. Možná by udělali dobře, kdyby přivezli povedený Ford Explorer a Taurus. V obou jsme seděl a oba to jsou zajímavé vozy, které v Evropě tak trochu chybí.
Ten litrovy EB uz maju stokrat zaplateny, teda jeho vyvoj. Prisli s nim v masovom meritku ako prvi a slovutny koncern VW s podobnym motorom prisiel ako jeden z poslednych. A vobec nemam pocit ze Focus ci Mondeo sa nepredavaju. A riesit novu Fiestu po mesiaci ci dvoch v predaji? Trochu sudnosti by neuskodilo.
Jedno z nich bylo se nezůčastnit záchraného programu vlády USA během finanční krize. Těch 50mld USD (co GM obdrželo) jim pak chybělo ve vývoji nových vozů a technologií... :-!
K tomu 3hrnku - dost by mě zajímalo, koho napadla ta šílenost, dát to do ikonické Fiesty ST - tomu říkám naprostý úlet >:-[]
Btw i v normální Fiestě není na výběr, kdo chce benzin s výkonem přes 100k, musí chtě nechtě sáhnout po 1.0EB... a ostatní se bohužel přidávájí viz VW atd. :no:
Souhlas, to je tragické. Proto jsme ještě zavčasu koupili ST s 1,6 ecoboostem a spokojenost. S 1,0 EB se 100k mám roční zkušenost, hlavně manželka a bylto poslední 3 válec...už mi to do garáže nesmí.
Ten 2-3 válec v ST je facka minulým generacím, které byly obě vynikající.
Po deseti Priusech jsem si koupil auto s klasickým spalovákem. Ale strašně moc mi v něm chybí elektromotor. Nesmyslně a zbytečně furt motor točí a žere. To ale pochopí jen odkojení Priusem... ;-)