Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ford vylepšuje schopnosti evropského Mustangu Mach-E, včetně již prodaných vozů

Ondřej Mára
Diskuze (13)

Elektrické SUV Ford Mustang Mach-E například nově utáhne větší náklad a na nabíječce stráví kratší dobu. Některá vylepšení navíc dostanou i starší vozy.

Evropské zastoupení automobilky Ford se pochlubilo dalším vylepšením elektrického Fordu Mustang Mach-e, který navzdory rozporuplným názorům po premiéře slaví obchodní úspěchy. Vůz je nyní na trhu již přes rok a stále se mu prý daří získávat nové zákazníky, jak se automobilka pochlubila v tiskové zprávě. Až 88 % zákazníků přitom Mach-E přetáhl od konkurence.

V dalším získávání nových klientů by pak elektrickému SUV měla pomoci další vylepšení, která byla hlavním sdělením tiskové zprávy. Hlavní novinkou se přitom stalo zvýšení tažné kapacity u modelů s prodlouženým dojezdem z původních 750 kilogramů na rovnou jednu tunu.

Zvýšení tažné kapacity platí jak pro vozy s pohonem pouze zadní nápravy, tak pro čtyřkolky. Ford přitom věří, že homologace zvýšené tažené kapacity umožní zákazníkům například tahat typický malý laminátový člun, případně rybářskou loďku.

Běžného zákazníka, který potřebuje auto především k dopravě z bodu A do bodu B, pak jistě potěší zrychlení nabíjení. Konkrétně fáze nabíjení baterie mezi 80 a 90 procenty (pouze na rychlonabíječce) nyní trvá pouhých 15 minut, namísto 52 minut. Úspora 37 není vůbec zanedbatelná.

Video se připravuje ...

Kromě toho měla automobilka také překalibrovat funkci one-pedal, určenou k ovládání vozidla pouze plynovým pedálem. Nově by funkce měla umožňovat plynulejší ovládání vozu v nižších rychlostech a tím by měla přispět k vyššímu komfortu.

Na konci tiskové zprávy pak automobilka dodává, že mnoho z nových vylepšení bude dostupných také pro majitele starších vozů Mustang Mach-E – a to buď formou aktualizace software, nebo dodatečnou homologací. Do budoucna pak značka plánuje další vylepšování vozu prostřednictvím bezdrátových aktualizací.

Ondřej Mára
Diskuze (13)

Doporučujeme

6. 5. 2022 17:00
Re: Nový autobild
No ten lineassist by me taky stval.
Jinak to nedokazu posoudit.
Nevim proc tohle delaji, kdyz u klasickych aut to funguje dobre...
Asi se chteji priblizit Tesle. ;-)
5. 5. 2022 22:03
Re: Nový autobild
400km dalnice je urcite realnejch. Ve stejny jizdni situaci (mesto) ix jezdi za regulerni polovinu moji phev x5 v elektro rezimu. Jako tmx na okreskach ukazovala porad 30, todle mnohem mnohem min. Proc to jenom museli okorenit tim infotaimentem:(((
5. 5. 2022 21:58
Re: Nový autobild
Pri stejny jizde a teplote to bylo uspornejsi nez egolf. Jako efektivita fascinujici. Sedacky odpad, klasickej podvozek pri klidny jizde napohodu, ale na sviznou to chce zasolit a zasolit a zasolit.. Co nechapu je cekani po startu dlouhy vteriny na navigaci. Proc musim po zadani ulice cekat na jeji najiti jako v superbu.... Ovladani ve stylu kombinace dnesni audi (super odpad) a bangelovsky 5er (skoro stejnej odpad) je taky vyzivny. Ale treba prechod brzd z rekuperace do brzdeni je naladeny fakt uzasne. Ovladani elektromotoru uzasny. Ale na kazdy druhy care te to musi *** lineassistentem.
5. 5. 2022 21:19
Re: Nový autobild
No napsal jsem to blbe pod sebe. :-)
400km "v pohode" pri beznym jezdeni.
Ne na dalnici, tam je to "maximalne" (pri 130km/h).

Maly auta jsou na dalnici peklo.
Elektricky obzvlast.
Avatar - xxc
5. 5. 2022 19:12
Re: Nový autobild
Asi tazko v pohode 400 km pri spotrebe 25 kwh a 100 kwh baterke. Skor maximalne 400 km a potom koniec :-) Ale je to dobra hodnota, tolko mi zerie Citigo pri 130 :-D