Francouzská automobilka Renault patří mezi nejstarší fungující výrobce na světě, delší historií produkce vozidel se spalovacím motorem se mohou pochlubit jen německý Daimler, francouzský Peugeot a česká Tatra.
xxt..nevěřím,že jsi měl/máš Renault.Píšeš zde blbosti nebo rovnou lžeš.Jsu frankofil..měl jsem auta od PSA i od Renault.. momentálně Scénic II 07.Keci o rachocení, rzi si můžeš vyprávět u vás v knajpě,nebo můžeš o tom jen tak snít..můžeš si tu mlet svůj příběh.. ze své zkušenosti ti prostě nevěřím..
No to je fakt strašný, z toho bych nespal. >:D A to si takhle odstrojil všechny sedačky, abys zjistil, že to je sežraný až na morek? A kouknul si taky pod tapecírunk na dveřích a na stropě ? A vymontuj taky palubku, jestli tam někde není rezavej flíček. :-!
Ziadne auto nie je dokonale, staznosti su na uplne kazdu znacku, na hocico ine budete nadavat ovela viac. Kolegovia nadavaju na Mazdy, Toyoty, Kie, Mercedes nie je to co byval, na 12 rocnej A4 mi hrdzavie predny blatnik. Myslim si ze ked chcem dobru antikoroznu ochranu Renault je na tom z mainstreamu najlepsie. Na Megane 3 mam nejake hrzdave skrutky ale vesat sa koli tomu nepojdem. Inak vsetko bez problemov. Uvidime ako bude na tom Talisman. Skusali ste to reklamovat?
Vzhledem k tomu, co se neustále opakuje v tvých příspěvcích, tak se tvému klidnému spánku divím.
Šetří se dneska všude, věci včetně automobilů jsou prostě spotřební zboží a pro výrobce je žádoucí, aby si je obměňoval co nejčastěji, samozřejmě po skončení záruky. Nelíbí se mi to, asi jako většině kupujících, ale je to prostě fakt.
To cos nafotil je sice zajímavé, ale ne tragické a možná by ses divil, kolik ostatních výrobců je na tom stejně a nebo hůře.Jen o tom nevíš.
Neviem kto je na tom rovnako, alebo horsie, na to sme tu, aby som sa dozvedel. Kto iny ma po roku zhrdzavene uchyty sedadiel? Ide skor o to, ci to je zamer, alebo nedbalost.
Ludia uz skor pytali fotky tej hrdze, dokonca sa nasiel jeden, co mi neveri. S cim si mam dat pokoj? Na to mame diskusiu, mozete prispiet niecim vecnym. Kedze ma to kazdy druhy vyrobca, tak urcite mate skusenosti, ako to bude treba riesit.
Ja osobne by som to nechal tak, ale to je len moj nazor. Ovela viac ma prekvapuje ked vidim hrdzavy tlmic vyfuku na 2 rocnom koncernovom aute. Aj ked je to len 'obal' tlmica. Ten tlmic bude treba kupit po case novy, ale ta sedacka Vase auto 3x prezije.
Pokud to máš v záruce, tak jak bys to asi chtěl řešit? Že by reklamací ? V diskuzi ti to asi nikdo neopraví.
Jinak kamarád měl na cca rok a půl starý Fábce povrchovou rez na uchycení pedálů a nijak to neřešil, bral to stejně, jako píše Ragnotti, tedy, že se mu dřív rozpadne výfuk a pod., než že mu upadnou pedály.
To přece dnes už zná každý kluk, co se zajímá o auta. Došlo k tomu tehdy, kdy automobilka již nedokázala navázat na eleganci a převratnou techniku R4, R5, R12, R16, R25. Odešli lidé, kteří měli auta rádi a přišli ekonomové, kteří začali "katovat kosty" a cpát prachy do marketingu a designu. Lidé, kteří zavedli pojmy, jako je plánovaná životnost. Jistě, ta cesta je vždy křivolaká, má mnoho smyček, zákoutí a různých úhlů pohledu, ale v podstatě je to tak. Bohužel se s tímto vývojem potýká celá řada výrobců, ale chybějící vize, znalosti (vč.technických) a rozhled představitele soukromého kapitálu, který se ve svém oboru dokonale vyzná a je schopen předvídat vývoj na trhu, je funkce klíčová, kterou žádný ekonom nedokáže nahradit. A když k tomu připočteš vliv státem dosazeného krizového managementu, který nenese vlastní kůži na trh a nemusí se zodpovídat za chyby v rozhodování, je výsledek přesně takový. Dělníci dnes nechápou svoji práci jako řemeslnickou čest, kde udělat něco nekvalitně je hanba, ale stali se z nich jen "bouchači" na pásu, kteří, když něco zmrší a ušetří tím čas (třeba zatlučený, namísto zašroubovaný šroub), ve kterém si mohou na 30 sekund oddechnout, nic se jim nestane. Proto jsou dnes auta takové, jaké jsou. Rendlík došel v tomto vývoji až na hořké dno a podařilo se mu trochu odrazit. Takže dnes patří mezi stejné křápy, jako většina jiných automobilek, ale už se (asi) jeho úroveň dále nezhoršuje. Možná, že někomu to stačí, mně ne.
Pan Adam kazda automobilka musi mat zisk aby dokazala zaplatit vyskum a vyvoj. Kto neinvestuje do marketingu a designu nepreda nic, tvrda konkurencia ho prevalcuje. Myslim si ze v priebehu nasledujucich 10-20 rokov viacero automobilek skonci alebo budu pohltene konkurenciou. Auta sa ako v remeselnej vyrobe vyrabali vo Ferrari v 60tych rokoch, dnes remeselna vyroba vyzerie cenu auta aj na milion € za kus. Pri mainstreamovom aute na kazdodenne pouzitie, ktore Vam obucha prvy blbec pred obchodakom pri otvarani dveri, je o tom zbytocne hovorit. Aj ked si kupite Porche Macan z Bratislavy tak ho tiez vyrobili 'buchaci na pase' a ziadni remeselnici. Ja osobne preferujem kvalitnu, poctivu techniku pod kapotou (Renault - vstrekovace Bosch, DPF s piatym vstrekovacom, solidnu prednu napravu a brzdy co vydrzia) a odpustim autu par drobnosti napr. v spracovani.
Omyl, presne aj pre toto som aj ja kupoval Renault a Scenic uz vraj piaty vstrekovac do DPF nema. 1.5 dci, opravte ma, ak sa mylim. To je dost chyba, ze ludia tu chvalia starsie Renaulty a pritom nove su uz trosku inde zase. To neznamena, ze sa znova nezlepsia, ak im zletia predaje a vypocuju nareky zakaznikov.
Opytam sa ako to ma 1.5dci v Scenicu, mam teraz dalsi 1.6dci. Moja skusenost je taka ze nove Renaulty su kvalitativne vyrazne lepsie (aj drahsie) ako stare a hlavne spotrebne diely vydrzia vyrazne viac. Mam Talisman ale pouzival som Megane2, 3 alebo Kangoo. Mrzi ma ze Vas sklamal novy Scenic, sam som nad nim uvazoval.
Talisman uz ma skupinu na Facebooku s nespokojnymi uzivatelmi :-) Vyraba sa rovnako v Douai a tiez vraj to montuju "priblizne" :-) Ja som len rad, prajem si nech mi vydrzi dlho a spolahlivo. Ine modely, co nemontuju v Douai su vraj viac v pohode.
Dakujem, podobne prajem nech sa Vasemu autu dalsie problemy vyhybaju a vela stastnych km. Ano cital som pred kupou rozne fora a cakal som vselico ale to auto ma velmi prijemne prekvapilo. Moje zmontovali v Douai dobre, vsetko perfektne zlicovane ako u premiovky vratane kufra. Mali ste pravdu s trochu vyssim hlukom (pri rychlostiach 130+) koli jednovstvovym oknam (+mam stresne okno), ale malokedy jazdim rychlejsie a aj tak pocuvam hudbu. Ale viem ze z pociatku vyroby bola kvalita vypracovania horsia, tento problem maju vsetky znacky. Na rnews.cz testovali teraz Talisman r.v. 2019, to auto je zasa o nieco vylepsene.
Podla testov to s hlukom pri Talismane nebude take horuce, tam dokonca spominaju akusticke sklo. Hlucne auto by im asi "manageri", co tieto triedy kupuju, otrieskali o hlavu :-)
Ádo, jsi po nepodařeném kurzu holotropního dýchání, nebo má hypnotická seance nečekané vedlejší následky ?
Člověče, v jednom monolitickém odstavci se motat mezi tolika "důvody" bez jakékoli časové či důvodové posloupnosti ... Nota bene pod článkem o historii Tvého "Megaoblíbence" ;-) ...
Nejsi náhodou "spící fans" automobilky s démantem ve znaku ?
Zajímavý je i vývoj loga od dvojítého RR přes zbrojní výrobu ke kosočtvrerci. Za mě nejlepší loga byla ta z let 1946/59. I to z roku 1972 je slušné, měl jsem jej na Cliu 1G z roku 1990. To současné vycizelované se mi naopak nelíbí vůbec...