Ještě před rokem se zdálo, že druhá generace velkého kombi od Jaguaru možná ani nepřijde. Rok s rokem se sešel a nové XF Sportbrake je tady. Jak nás zaujalo při prvním setkání?
Ví někdo, jestli to za jízdy zhasne, nebo se ta kontrolka nějak zmenší, nebo tak něco? Tohle je fakt nádherné auto podle mého gusta. I přestože je to kombík.
...jako redaktor Bureš, kteří by měli psát jen o tom co je baví a je jejich srdeční záležitost. V opačném případě vzejde otrávená směs vět, která vyznívá jako večerní bolest hlavy partnerky.
XF SB má vyšší zadní lampy než sedan s jiným tvarem. A mimochodem povedenějším než u sedanu, kterému chybí plasticita. Jestli se "předlouhý" pisatel musí pocitově skládat na zadní sedadla jako do sporťáku, pak bych zvážil omezení chlebíčků a koblih, nebo sedat jen do velkých SUV.
SB vypadá mnohem lépe než sedan, určitě mu sluší spíš pastelové barvy a záď je naživo opravdu dlouhá.
Všechna ta hodnocení jsou prostě subjektivní, když si nastavím pohodlně sedačku já, tak je v 5er vzadu určitě víc místa na nohy než v XF, každopádně ani jedno není vzadu superb, že. Tj. místo na nohy vzadu je problém, vstup dozadu naopak jako problém nevidím ani u sedanu. Celkově je XF SB designově vydařený, souhlas, že největší slabina exterieru sedanu, záď (světla), je u SB mnohem lepší, chce to dle mého tmavé hluboké metly a samo velká kola, XF je krasavec. Vnitřek raději rozbírat nebudu. :-);-)
Jo, a ta šířka, to je šílenost, i velká suv jsou užší, s XFkem to bude na D1 ve zúžení už celkem adrenalin. >:D
Mě to auto příjde krásné, krásný kombík a je mi jedno, jestli má vzadu o trochu méně místa, než jiný kombík, nebo jestli jezdí líp/hůř. Troufnu si říct, že svůj účel splní výborně.
Velke zmeny tam nevidim ale to je dobre... mame predchadzajucu generaciu XF Sportbreak S v bordovej metalize vnutry tiez bordova koza a presivana palubka je to v 3 l dizly. Nabehane okolo 30 000 mil zatial vsetko drzi / nej.malickosti boli svietila kontrolka brzd a odisla klimatizacia vsetko odstranene v zarucnej dobe / . Je to urcite najkrajsi kombik v triede a ten 3 l dizel pekne bruni . Cestovanie je v pohode aj ked v zadu som este nesedel. V predu sme spravili 2 x Francuzke Alpy z Londyna to je okolo 12 h. v aute one way... V zakrutach sa citi ako doma. Ak to porovnam s mojim E 350 dizlom tak MB mi pride trosku komfortnejsi a o nieco tichsi . Jag je naledeny mozno este sportovejsie ako BMW a je tam vyborna spatna vazba od volantu ten podvozok je top. Predne sedacky mi pridu trosku uzsie tak tie bocnice ani nedofukujem to mne osobne az tak nevyhovuje.Co sa tyka interieru tam su Nemci trosku vpredsie aj napriek presivanej palubke cerveno ciernej kozi atd. je to o nieco plastovejsie a Info tiez nebude ako u novej 5 ky ...
Da sa ,len sa uz po 10 h mrvis aj v pohodlnych autach aj ked cez Francuzko sa to da zastavujes len pri rampach kde ta kasiruju a Francuzsky policajti nemaju radi cudzie spz tky tak neodporucujem silne prekracovat rychlosti... >:D
Chapem... nestazujem sa skor to boli moje osobne pocity a E cko mi pripadne na dlhe jazdy prijemnejsie auto. ten Jag je trosku ako nasrdena osa caka na zakruty a pokial maju ludia radi viac fun za volantom tak to moze byt rovnako dobra volba ako BMW 5. Ten MB v civilnej verzii je skor na vegetne presuvanie s troskou nudy a Sport rezim ta v nom nelaka ani namacknut.... Aj ked zachvilu budem musiet siahnut po nej. hybride zacinaju to zostrovat proti dizlakom...
Jen pro informaci, asi podesáté, přes dva roky tu je aktuální generace XF, jakékoliv paušální soudy vynášené srovnáváním starého (navíc otuzeného) XF s akt. éčkem, pětkou atp. vůbec nedává smysl, že éčko je vegetne a jag osa to jsou jen prázdné floskule.
To mas tak mi chudobnejsi menime auta kazde 3 roky , tak nestiham za modnym trendom.tak este rok sa povozime v starych pleckach ako XF a E a ked budeme mat stastie za rok chytime mozna face lift....