V roce 1984 se dala verze Z28 poprvé pořídit s automatickou převodovkou.|
Zdroj: Chevrolet
Chevrolet Camaro Z28 druhé generace se vyráběl v letech 1970 až 1981.|
Zdroj: Chevrolet
Chevrolet Camaro Berlinetta z roku 1982 mělo mezi světlomety tři úzké otvory.|
Zdroj: Chevrolet
Chevrolet Camaro v úpravě pro závod v LeMans. V ročníku 1982 skončil druhý ve třídě GTO a v celkové klasifikaci na 17. místě.|
Zdroj: Mecum Auction
Nejvýkonnější verze Z28 se podle časopisu Motor Trend stala americkým autem roku 1982.|
Zdroj: Chevrolet
Nad velkými zadními světly měla verze Z28 malý spoiler sledující tvar světel až do boků.|
Zdroj: Chevrolet
Rychloměr měl unikátní dvojitou ručičku ukazující zároveň rychlost v mílích a kilometrech.|
Zdroj: Chevrolet
Camaro mělo vpředu vzpěry McPherson a pérování vinutými pružinami, zadní kola byla zavěšena na podélných ramenech a odpružena vinutými pružinami.|
Zdroj: Chevrolet
Čtyřmístné kupé Camaro Z28 poháněl pětilitrový small-block V8. Se vstřikováním paliva Cross-Fire dával 165 koní.|
Zdroj: Chevrolet
Chevroletu Camaro Z28 se dostalo pocty být v roce 1982 zaváděcím vozem (pace car) na závodu Indianapolis 500.|
Zdroj: Chevrolet
Na ženevském autosalonu v roce 1982 byla vystavena evropská verze Camaro Z28-E, kde písmeno E bylo zkratkou slova Export.|
Zdroj: Chevrolet
Chevrolet Camaro Berlinetta z roku 1985 se zlatým lemováním podběhů a pásy na bocích.|
Zdroj: Chevrolet
V modelovém roce 1985 dostaly všechny vozy Camaro mírně upravenou příď, Z28 navíc vyšší přední spoiler a nástavce na prazích.|
Zdroj: Chevrolet
Největší novinkou modelového ročníku 1985 byl Chevrolet Camaro IROC-Z, pojmenovaný podle mezinárodního závodu šampionů.|
Zdroj: Chevrolet
Chevrolet Camaro IROC-Z z roku 1987 měl začerněné plochy kolem světlometů a odlišný design předních a zadních ráfků.|
Zdroj: Chevrolet
Verze IROC-Z se kromě kupé nabízela od roku 1987 také jako kabriolet.|
Zdroj: Chevrolet
Bílý kabriolet Camaro byl v roce 2008 k vidění na výstavě veteránů v pražském Centru Chodov.|
Zdroj: Karel Haas
Kabriolet Camaro měl v zadním spoileru třetí brzdové světlo.|
Zdroj: Karel Haas
Rok 1989 přinesl návrat verze RS (Rally Sport), která se stala základním modelem s motorem V6 2.8.|
Zdroj: Chevrolet
Camaro Z28 mělo od roku 1991 větší zadní spoiler a odlišně tvarované prahy.|
Zdroj: Chevrolet
Kabriolet Chevrolet Camaro Z28 z roku 1992, kdy skončila výroba třetí generace Camara.|
Zdroj: Chevrolet
Chevrolet oslavil 25. výročí modelu Camaro limitovanou sérií s barevnými pruhy na kapotě a upravenými spoilery.|
Zdroj: Chevrolet