Jak na renovaci motorky (6. díl): Konzervujeme palivovou nádrž proti korozi!
1
/
22
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky (6. díl): Konzervujeme palivovou nádrž proti korozi!
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
|
Svět motorů/Petr Slováček
Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto
|
Svět motorů/Petr Slováček
Stačí jediná zima ve vlhké garáži, a vnitřek palivové nádrže může vypadat přesně takto
|
Svět motorů/Petr Slováček
Petr Balon diabolky nepoužívá, protože hrozí potlučení nádrže. Místo toho do nádrže sype střepy z bočních autoskel.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze
|
Svět motorů/Petr Slováček
Střepy nasype dovnitř a třese nádrží do všech směrů, aby se rovnoměrně otloukla koroze
|
Svět motorů/Petr Slováček
Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc
|
Svět motorů/Petr Slováček
Granulované čistidlo se smíchá s horkou vodou o objemu nádrže a přídavkem asi půllitru navíc
|
Svět motorů/Petr Slováček
Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Nádrž se naplní odmašťovačem až po okraj a nechá hodinu působit. Ideální je ještě přihřívat ponorným vařičem. Bandasky dvoutaktů je někdy nutné odmašťovat dvakrát.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Ve druhém kroku se stejně aplikuje granulovaný odrezovač. K utěsnění závitů po palivovém kohoutu používá Petr Balon korkové zátky nebo šrouby.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Ačkoliv přípravek není nejlevnější, nepřipravujte ho po částech s tím, že když nevyjde, domícháte si ho podle potřeby. Podle jeho výrobce by se vrstvy nemusely optimálně spojit.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Až po dokonalém vyschnutí nádrže lze aplikovat kaučukový přípravek. Musí se asi čtyři minuty míchat, aby neobsahoval žádné bublinky.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Po nalití do nádrže je potřeba 5-10 minut s ní točit, aby se dostal do všech zákoutí
|
Svět motorů/Petr Slováček
Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Přebytečný obsah se vylije zpět do nádoby. Cílem je rovnoměrná slabá vrstva. Silná bude dlouho schnout, a navíc může prasknout a celý výsledek tím znehodnotit.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
|
Svět motorů/Petr Slováček
Petr Balon ještě štětečkem zatře místo pod víčkem a palivovým kohoutem. Po dvou dnech je barva zatím měkká, úplně zatuhne po osmi dnech při pokojové teplotě.
|
Svět motorů/Petr Slováček
Jak na renovaci motorky: Konzervace palivové nádrže proti korozi
|
Svět motorů/Petr Slováček
Martin Vaculík a ojetá Škoda Octavia G-Tec: Další oběť konfliktu?
Nejúspěšnější cupra se chlubí nevídaně bohatou škálou motorů. Skvělá je i ojetá
Chorvatská rallye po 1. dnu: Neuville a Evans remizují na první místě
Dacia Spring přijíždí na český trh, i bez dotace je za hubičku
Zachovalé ojetiny na LPG na UlovAuto.cz
TEST Audi A4 Avant 40 TDI – Dlouhé nohy za skvělou cenu