Test Piaggio Beverly 400: Město mu nestačí!
1
/
28
Prohlédnout znovu
Test Piaggio Beverly 400: Město mu nestačí!
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Novinkou je bezklíčkové startování. Stroj oživíte otočením spínače, nádrž či sedlo můžete odjistit dálkově nebo tlačítky na řídítkách, kde najdete i vypínač protiprokluzu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Do schránky před koleny můžete vysypat kapsy, nechybí zde zásuvka USB
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Design štítku elegantně splývá s omlazeným vzhledem beverly, vítr zvedá účinně nad posádku
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Beverly má dlouhý rozvor 1550 mm, který přispívá k výborné stabilitě při vysokých rychlostech, současně ale nebrání hbitému kličkování městem. Standardem je boční i centrální stojan.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní kolo má průměr jen 14 palců, takže zbývá místo i pro zavazadla. Pod sedlo se pohodlně vejdou dvě přilby, nebo batoh s notebookem.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedlo je přepracované, a když přivyknete opěrkou diktované pozici dost vpředu, pak i pohodlné. Na delších cestách bychom se ale rádi posunuli vzad a ulevili celému tělu, které je nuceno sedět vzpřímeně blízko řídítek s hodně skrčenýma nohama.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velké, 16palcové přední kolo je zárukou pohodlí a jistoty v zatáčkách i při brzdění. Brzdy mají tužší ovládání, ale výborný účinek i dávkovatelnost.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Piaggio Beverly 400
|
Svět motorů/Petr Homolka
Karbonu není nikdy dost? Do rukou Mansory už padl i Rolls-Royce Spectre
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km