Jak se žije mladé instruktorce autoškoly: Nedůvěřuji těm, kdo rádi přejíždějí přes plnou čáru
1
/
22
Prohlédnout znovu
Jak se žije mladé instruktorce autoškoly: Nedůvěřuji těm, kdo rádi přejíždějí přes plnou čáru
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Adeptům řidičáku vysvětluje cestu k lepší jízdě nejen slovy, ale i rukama
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Práce se jí vryla pod kůži natolik, že při soukromých jízdách někdy cítí až přehnanou obezřetnost
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tereza Valentová
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Polepy na jejím prvním autě jednak micru ozvláštnily, ale také zakryly díry v karoserii
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Profesní osvědčení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Profesní osvědčení
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Může radost z jízdy působit proti depresi? Hyundai to zjišťoval
Britové nasadili starému Defenderu elektromotory přímo do kol. V každém rohu je 649 Nm
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kvalifikaci na GP Číny ovládl Max Verstappen. Za jezdci Red Bullu odstartuje Alonso
Honda má novou značku elektromobilů pro Čínu. Je to Ye
Pokud si na rozbité silnici zničíte auto, škodu vám zaplatí. Ale ne automaticky