Závěr dlouhodobého testu Hyundai i10 1.0i AT – Malý, ale úplně stačil
1
/
80
Prohlédnout znovu
Závěr dlouhodobého testu Hyundai i10 1.0i AT – Malý, ale úplně stačil
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér nebyl zdaleka tak skromný, jak by člověk čekal. Na obrazovce dobře umístěné v zorném poli jsme si užívali zrcadlení telefonu i couvací kameru.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na automatizované převodovce nenechali řidiči nit suchou. Vlastně neřadí špatně, ale nevidí silnici a nemá jak najít vhodný okamžik.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
V mnoha miniautech si není mobil kam odložit, natož aby se v daném místě indukčně nabíjel. Na této funkci jsme dnes absolutně závislí a auto, které ji nemá, je nedodělek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Chválíme, že na středový panel se vešly dva držáčky na nápoje. Hyundai i10 má nejlépe vyřešený interiér ze všech miniaut historie.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedačky měly nejen slušné rozměry a příjemné tvarování, ale řidičova překvapila i loketní opěrkou
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Krycí plato zavazadelníku bez provázků je strašlivá hloupost. Štvalo nás ve Fiatu Panda a Škodě Citigo, štve nás i tady.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový tříválec má proměnné časování obou vačkových hřídelů. V případě sací vačky je dokonce velmi rychlé elektrické.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Díky vysoké účinnosti dnešní motory sají méně vzduchu. Filtr je navíc velmi dobře dimenzovaný. Po 20 000 km byl zašpiněný jen velmi málo, předepsané výměny po 40 000 km by se v pohodě dožil.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výkon jsme změřili na válcové zkušebně Maha MSR 500 společnosti Auto Jarov
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výfukové potrubí je opravdu nerezové, když se za rok zbarvilo dozlatova. Lehká povrchová oxidace není na závadu, pokračuje pak už jen velmi pomalu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
I vzadu jsou kotoučové brzdy, ruční je přitom řešena ráčnovým převodem na třmen. Takové třmeny mají po letech tendence váznout, prevencí je každé dva roky měnit brzdovou kapalinu a nebýt líný ji poctivě odsát ze všech kol.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na reportážích se vůz mnohokrát projel po polních cestách či rozestavěných dálnicích. Na podmotorovém rámu si tak vozil několik kil bláta. Ani jednou však nezapadl.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Brzdy mají velmi kvalitní konstrukci se samostatným držákem třmenu. Proti váznutí brzdových destiček a jejich pískání jsou chráněny vymezovacími plechy.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Překvapil nás velmi kvalitní startovací akumulátor typu AGM s kapacitou 50 Ah. Konce testu se dožil v bezvadné kondici.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
V paměti řídicích jednotek nebyly na konci testu uloženy žádné chyby. Vůz neměl jedinou závadu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i10 1.0i AT
|
Svět motorů
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia