Pořídil si armádní Suzuki LJ 80: Originál z Rakouska sloužil 40 let!
1
/
29
Prohlédnout znovu
Pořídil si armádní Suzuki LJ 80: Originál z Rakouska sloužil 40 let!
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Základní a redukční převodovky a uzávěrka diferenciálu dotvrzují, že LJ je plnokrevný off road
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Typické pro terénní vozy Suzuki je otvírání motorového prostoru páčkou v palubní schránce
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Do nákladového prostoru k dvěma podélným skládacím sedátkům se nastupuje po odklopení rezervy do strany a sklopení zadního čela po šikovném stupátku
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Vůz pohání malý čtyřválec o objemu 797 cm3. Víko motorového prostoru je bez vzpěr, aby se dalo opřít o čelní sklo.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Posuvné přepínání mezi zimním a letním provozem je zajištěné křídlovou matkou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zadní prostory vozu může krýt rám s plachtou
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Suzuki LJ 80
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků