Ferrari 212 Inter (1951–1953): Krásná auta s motory V12 Colombo
1
/
21
Prohlédnout znovu
Ferrari 212 Inter (1951–1953): Krásná auta s motory V12 Colombo
Jeden ze dvou vyrobených kusů kabrioletu Ferrari 212 Inter s karoserií Pinin Farina.
|
Wheelsage.org
Podvozek Ferrari 212 Inter měl trubkový rám s výztuhami ve tvaru písmene X a rozvorem náprav 2600 mm.
|
Ferrari
V roce 1951 postavila karosárna Touring pětikusovou sérii dvoudveřového kupé Ferrari 212 Inter Berlinetta se splývavou zádí a typickou oválnou maskou chladiče „vystrčenou“ dopředu.
|
Wheelsage.org
Kupé mělo výrazné prolisy na bocích a kruhová zadní světla, která pak byla pro vozy Ferrari typická.
|
Wheelsage.org
Kupé Ferrari 212 Inter s karoserií Vignale mělo světlomety vsazené do oválné masky chladiče.
|
Wheelsage.org
Žlutočerná karoserie dala vozu přezdívku Bumblebee (čmelák). Stylistickou zajímavostí byla výrazná křidélka na zadních blatnících.
|
Wheelsage.org
Prvním Ferrari s karoserií od Pinin Fariny byl kabriolet 212 Inter, vyrobený v roce 1951.
|
Mitorosso.com
Karosárna Stabilimenti Farina staršího bratra Battisty postavila v roce 1951 toto kupé na podvozku 212 Inter.
|
Wheelsage.org
Elegantní kupé Ferrari 212 Inter s karoserií Ghia z roku 1951.
|
Wheelsage.org
Jedno ze dvou kupé, které postavilo studio Vignale v roce 1951. Tato kupé obsadila na mexické Carrera Panamericana první dvě místa.
|
Vignale
Jediný vyrobený exemplář kupé Ferrari 212 Inter s karoserií Vignale měl nezvykle tvarované nárazníky.
|
Vignale
Kupé Ferrari 212 Inter Berlinetta s karoserií Ghia z roku 1952. Mělo splývavou záď a velké zadní okno.
|
Wheelsage.org
Také karosárna Vignale uměla kabriolety. Pro vozy Vignale byly typické kapkovité větrací otvory na bocích.
|
Wheelsage.org
Jedno z mála kupé 2+2 postavených na podvozku Ferrari 212 Inter.
|
Bonhams
Toto kupé 212 Inter s karoserií Ghia si v roce 1952 koupil argentinský diktátor Juan Perón.
|
Wheelsage.org
Při renovaci dostalo kupé zpátky svůj žlutočerný lak. Současný majitel si vůz cení na 2 miliony dolarů.
|
Wheelsage.org
Vozy Ferrari 212 Inter poháněly slavné motory Colombo V12 s rozvodem OHC a objemem 2,5 litru. Se třemi karburátory Weber měly výkon 164 koní.
|
Wheelsage.org
Také švýcarská karosárna Ghia-Aigle z Lugana zhotovila v roce 1952 dvě karoserie kupé na podvozku 212 Inter.
|
Wheelsage.org
Nádherný roadster Ferrari 225 Inter Barchetta s karoserií Touring měl podvozek 212 Inter, ale 2,7litrový motor V12.
|
Wheelsage.org
Jednu z největších sérií (15 kusů) kupé na podvozku 212 Inter postavila v roce 1953 karosárna Pinin Farina.
|
Wheelsage.org
Vignale postavil šestikusovou sérii kupé Ferrari 212 Inter s nezvykle řešenými nárazníky.
|
Wheelsage.org
Plug-in hybridní Audi Q7 a Q8 po faceliftu dojedou dál a mají už českou cenu
Nejzbytečnější výbava v autech aneb Tomuhle se vyhněte!
Zde se rodí ty nejlepší a nejvýkonnější motory! Elektřině navzdory
Zpěvák Adam Mišík o cyklistech v Praze: Poslal bych je ze silnic pryč!
Nový Ford Focus sedan si můžete koupit i v Evropě. Vypadá fakt dobře