Spotřeba Fordů Kuga HEV & PHEV – Slibují jezdit za 1,1 litru
1
/
26
Prohlédnout znovu
Spotřeba Fordů Kuga HEV & PHEV – Slibují jezdit za 1,1 litru
Ford Kuga
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Palubní desku mají oba vozyshodnou. Ve výbavě nechybí obrazovka multimediálního systému s navigací.
|
Svět motorů
Také 12,3“ digitální přístrojový štít nebo možnost zvolit jeden z pěti jízdních módů najdete ve standardu.
|
Svět motorů
Zvolit můžete jeden ze čtyř režimů fungování hybridu: normální, čistě elektrický, zachování úrovně nabití baterie, dobíjení akumulátoru spalovacím motorem.
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Po městě jsme s plug-inem na elektřinu zvládli 59,8 km.
|
Svět motorů
Snažili jsme se samozřejmě co nejúčinněji zpomalovat, abychom rekuperací získali zpět maximum energie.
|
Svět motorů
Pro externí dobíjení si můžete zvolit například čas, od kdy se vůz začne dobíjet.
|
Svět motorů
Ford Kuga HEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
Otočný volič bezestupňové převodovky nabízí i režim L s intenzivnějším zpomalováním a rekuperací.
|
Svět motorů
Zajímavostí je také tlačítko navíc, kterým se otevírá víčko nádrže.
|
Svět motorů
Pneumatiky v testu: Continental PremiumContact6 225/55 R19
|
Svět motorů
Ford Kuga HEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
Plug-in (PHEV) se bez ní obejde, takže si u něj můžete připlatit 2700 Kč za dojezdovou rezervu. V tom případě ale nastává jiný problém. Plastový organizátor kolem ní je tvarován tak nelogicky, že do žádné části nesmotáte dobíjecí kabel.
|
Svět motorů
Oba hybridní modely nabídnou zavazadelník o objemu 411-581 litrů, kde záleží, v jaké pozici jsou ukotvena sedadla druhé, podélně posuvné řady. Proti ostatním běžným motorizacím je tak jejich kufr o 64 litrů menší, což není zase až tak hrozné.
|
Svět motorů
Hybridní verze (HEV) má vzadu pod podlahou navíc 12V provozní baterii, která se už pod přední kapotu nevešla.
|
Svět motorů
U obou hybridních systémů je základem 2,5litrový atmosféricky plněný zážehový čtyřválec pracující v Atkinsonově cyklu s výkonem 112 kW. K němu je připojený synchronní trakční elektromotor, který má u hybridu výkon 92 kW a u plug-inu 97 kW.
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Specialitou Kugy Plug-in je konektor Mennekes v levém předním blatníku pro externí dobíjení.
|
Svět motorů
Ford Kuga
|
Svět motorů
Ford Kuga HEV
|
Svět motorů
Ford Kuga PHEV
|
Svět motorů
Ojeté BMW řady 5 (F10/F11/F07): Tentokrát se to povedlo
Plug-in hybridní Mercedes-AMG E 53 má české ceny. Překročí 3 miliony
Audi oznamuje prvního jezdce pro Formuli 1. Nico Hülkenberg se přesune z Haasu
Zánovní kompaktní SUV na UlovAuto.cz
TEST VW T-Cross 1.0 TSI DSG – Elektromobilitě vstříc i se spalovákem
Škoda Kodiaq aneb Tohle vás zajímalo nejvíce. Co umí a co ne?