Prohlédněte si prototypy a sportovní vozy z depozitáře Škoda Muzea
1
/
48
Prohlédnout znovu
Prohlédněte si prototypy a sportovní vozy z depozitáře Škoda Muzea
Video se připravuje ...
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Depozitář Škoda Muzeum
|
Škoda
Škoda Vision S
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Popular 995 Typ 937
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Laurinka BSC z roku 1908 je jednou z nejstarších dochovaných, přestože vzniklo jen 12 kusů. Také si zahrála ve filmu Dědeček automobil.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nahlédnutí do renovační dílny baví hlavně tatínky. Také bychom rádi přiložili ruku k dílu, ale je to jen na ukázku.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic z roku 1935 stála na centrální rouře, která současně plnila funkci palivové nádrže. Převodovka je vybavena předvolbou. Jediný vyrobený exemplář se kupodivu dochoval na Slovensku, byť byl přetřen štětcem. Podobnost s Tatrou 77 ze stejné doby je určitě „čistě náhodná“.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda 935 Dynamic
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Prototyp Vision C už v roce 2014 odhaloval podobu současného superbu. Poháněla ho přitom jen čtrnáctistovka o výkonu 81 kW.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ve čtyřpatrové galerii se mimořádně představují modely, které se obvykle ukrývají ve tmě depozitáře
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Třídveřový favorit jako model 783 vznikl bohužel v jediném kusu, stejně jako čtyřdveřový kabriolet Tremp. Sedan odvozený od favoritu ve dvou kusech.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Model 760 ID ukazuje představu z roku 1973 o dalším vývoji značky. Bohužel nevyšla.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výstava k výročí 125 let Škody Auto
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Hned po vstupu do expozice se možná vyděsíte představou aut budoucnosti. Firma tím nepochybně říká, že nezůstala v minulosti a dívá se dopředu.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu