Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo: S láskou vzpomínáme
1
/
51
Prohlédnout znovu
Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo: S láskou vzpomínáme
Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Rané verze měly mechanicky ovládanou škrticí klapku
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Množství nasávaného vzduchu měřil snímač s odporovým členem
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Motor VW/Audi/Škoda/Seat 1.8 20V Turbo
|
Auto Tip Klassik/David Rajdl
Příčný řez hlavou válců motoru 1.8 20V Turbo
|
Škoda
Atmosférická verze 1,8 20V budila do roku 1998 u vozů s příčně uloženým motorem rozpaky
|
Škoda
Proměnné časování rozvodu principu Porsche VarioCam
|
Škoda
Základní verze motoru nabízela výkon 110 kW čili 150 koní. Vrchol představovala varianta s výkonem 165 kW určená pro Audi TT.
|
acz
Slabší motorizace se 132 kW známá také ze Škody Octavia RS.
|
acz
VW/Audi 1.8 20V Turbo
|
acz
VW/Audi 1.8 20V Turbo
|
acz
VW/Audi 1.8 20V Turbo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Seat Exeo
|
acz
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Volkswagen Golf GTi 25th Anniversary
|
Silverstone Auctions
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Škoda Octavia RS
|
acz
Audi TT Roadster
|
acz
Audi TT Roadster
|
acz
Audi TT Roadster
|
acz
Audi TT Roadster
|
acz
Audi TT Roadster
|
acz
Audi TT Roadster
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků